Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Superb: shrnutí známých faktů (doplněny nové oficiální informace)

Optimismus, který se firmou nesl před premiérou první generace, je nyní zpět. Velká Škoda sice ani tentokrát nebude mít pod kapotou osmiválec, ale zajímavých novinek je ve voze dost.
Zpět na článek
5. 11. 2007 15:47
anonym
5. 11. 2007 17:00
anonym
5. 11. 2007 15:50
neregistrovaný "Shortař"
5. 11. 2007 15:51
anonym
5. 11. 2007 16:27
5. 11. 2007 16:30
anonym
5. 11. 2007 16:32
5. 11. 2007 16:36
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
5. 11. 2007 16:39
anonym
5. 11. 2007 16:35
anonym
5. 11. 2007 16:26
anonym
5. 11. 2007 16:30
8. 11. 2007 17:40
anonym
10. 11. 2007 12:58
neregistrovaný "myst1X"
5. 11. 2007 16:28
neregistrovaný "šumící tráva"
7. 11. 2007 12:39
anonym
5. 11. 2007 16:40
neregistrovaný "ze škody"
7. 11. 2007 11:47
neregistrovaný "Johnnn"
8. 11. 2007 16:54
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 11. 2007 18:48
neregistrovaný "Motorar"
11. 11. 2007 20:53
anonym
5. 11. 2007 16:57
neregistrovaný "asda"
5. 11. 2007 17:16
neregistrovaný "Shephard"
5. 11. 2007 17:29
neregistrovaný "Anonymní"
5. 11. 2007 17:35
neregistrovaný "asda"
5. 11. 2007 17:47
neregistrovaný "Anonymní"
5. 11. 2007 17:49
neregistrovaný "ER"
8. 11. 2007 15:26
neregistrovaný "miso"
8. 11. 2007 16:19
neregistrovaný "andrejko182"
15. 11. 2007 14:10
anonym
15. 11. 2007 14:13
anonym
7. 11. 2007 19:30
neregistrovaný "luk 1"
5. 11. 2007 17:27
neregistrovaný "BeranK"
5. 11. 2007 17:44
neregistrovaný "sdsd"
5. 11. 2007 17:38
neregistrovaný "si kkt"
5. 11. 2007 20:41
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 20:54
anonym
6. 11. 2007 18:13
neregistrovaný "XXXXXXXX"
8. 11. 2007 23:44
anonym
10. 11. 2007 01:55
anonym
6. 11. 2007 21:17
neregistrovaný "ToniCzech"
7. 11. 2007 20:12
anonym
8. 11. 2007 21:10
anonym
8. 11. 2007 16:14
neregistrovaný "lol"
5. 11. 2007 17:35
5. 11. 2007 17:50
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 19:06
anonym
5. 11. 2007 19:47
5. 11. 2007 22:31
9. 11. 2007 20:29
neregistrovaný "Egi"
9. 11. 2007 21:09
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 11:25
6. 11. 2007 13:17
neregistrovaný "milanič"
6. 11. 2007 15:59
neregistrovaný "milanič"
8. 11. 2007 15:26
anonym
8. 11. 2007 23:32
neregistrovaný "dizzi"
8. 11. 2007 16:19
neregistrovaný "Matthews"
5. 11. 2007 20:42
anonym
5. 11. 2007 21:04
neregistrovaný "Jan|"
5. 11. 2007 22:19
6. 11. 2007 23:30
neregistrovaný "Mike2811"
8. 11. 2007 15:29
neregistrovaný "Jan|"
8. 11. 2007 16:28
neregistrovaný "matthews"
8. 11. 2007 17:36
9. 11. 2007 15:38
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:43
9. 11. 2007 17:57
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:36
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 11:18
7. 11. 2007 12:25
anonym
8. 11. 2007 21:17
anonym
8. 11. 2007 21:52
neregistrovaný "smejd"
9. 11. 2007 07:59
anonym
8. 11. 2007 17:52
neregistrovaný "Psycholog"
8. 11. 2007 21:14
anonym
9. 11. 2007 10:31
neregistrovaný "Psycholog"
8. 11. 2007 21:12
anonym
9. 11. 2007 14:47
neregistrovaný "oldtimer"
5. 11. 2007 17:48
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 19:08
anonym
5. 11. 2007 19:12
anonym
5. 11. 2007 19:48
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 20:02
anonym
5. 11. 2007 20:06
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 20:09
anonym
5. 11. 2007 20:07
anonym
5. 11. 2007 18:12
neregistrovaný "NADZVUK0VY"
5. 11. 2007 18:50
neregistrovaný "Kraken"
8. 11. 2007 21:20
anonym
5. 11. 2007 19:31
neregistrovaný "Leftie SK"
5. 11. 2007 19:50
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 20:10
anonym
5. 11. 2007 20:36
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 21:41
neregistrovaný "Leftie SK"
5. 11. 2007 21:24
neregistrovaný "Shortař"
5. 11. 2007 21:24
neregistrovaný "Playa"
11. 11. 2007 16:59
neregistrovaný "Debre"
5. 11. 2007 21:25
neregistrovaný "Playa"
5. 11. 2007 21:33
neregistrovaný "Playa"
5. 11. 2007 21:58
neregistrovaný "Pampalábusek"
5. 11. 2007 22:07
neregistrovaný "Lojzax"
5. 11. 2007 22:22
neregistrovaný "Pampal."
5. 11. 2007 22:46
neregistrovaný "Lojzax"
6. 11. 2007 16:58
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 23:54
neregistrovaný "fero45468"
5. 11. 2007 22:28
neregistrovaný "Milhaus_havirov"
6. 11. 2007 08:15
neregistrovaný "BeranK"
6. 11. 2007 12:51
neregistrovaný "maZDAR"
7. 11. 2007 15:15
anonym
5. 11. 2007 22:32
neregistrovaný "Alessio."
5. 11. 2007 23:43
6. 11. 2007 00:03
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2007 00:32
6. 11. 2007 13:01
neregistrovaný "Vik"
6. 11. 2007 17:04
neregistrovaný ""Look""
6. 11. 2007 17:27
8. 11. 2007 15:42
neregistrovaný "miso"
8. 11. 2007 20:11
anonym
6. 11. 2007 10:15
neregistrovaný "dzyn"
10. 11. 2007 12:54
neregistrovaný "myst1X"
6. 11. 2007 10:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 11. 2007 05:45
anonym
11. 11. 2007 12:37
anonym
6. 11. 2007 13:46
neregistrovaný "asdo"
6. 11. 2007 13:49
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 13:51
neregistrovaný "markoo22"
6. 11. 2007 13:56
neregistrovaný "Jan|"
7. 11. 2007 11:35
neregistrovaný "antikoncern"
7. 11. 2007 12:59
neregistrovaný "antikoncern"
8. 11. 2007 20:22
neregistrovaný "Ada je zase tady"
9. 11. 2007 00:03
neregistrovaný "skoda penazi"
9. 11. 2007 01:27
neregistrovaný "seki"
9. 11. 2007 10:04
neregistrovaný "skoda penazi"
9. 11. 2007 08:34
neregistrovaný "Jarda111222"
9. 11. 2007 08:34
neregistrovaný "Jarda111222"
6. 11. 2007 21:20
neregistrovaný "maZDAR"
6. 11. 2007 17:53
anonym
6. 11. 2007 17:55
neregistrovaný "Milhaus_havirov"
6. 11. 2007 17:56
neregistrovaný "Milhaus_havirov"
6. 11. 2007 21:18
neregistrovaný ""Look""
6. 11. 2007 18:03
neregistrovaný "Playa"
8. 11. 2007 17:04
neregistrovaný "Osmodiar"
6. 11. 2007 21:16
neregistrovaný ""Look""
7. 11. 2007 14:49
anonym
6. 11. 2007 21:17
neregistrovaný "mozgog@post.c"
6. 11. 2007 23:25
neregistrovaný "dgu"
8. 11. 2007 15:09
8. 11. 2007 15:52
8. 11. 2007 15:29
neregistrovaný "seki"
8. 11. 2007 15:35
neregistrovaný "spyker"
8. 11. 2007 16:03
neregistrovaný "Jan|"
8. 11. 2007 16:37
neregistrovaný "Aiven"
11. 11. 2007 17:08
neregistrovaný "Debre"
8. 11. 2007 18:13
neregistrovaný "Aiven"
8. 11. 2007 16:30
8. 11. 2007 16:41
neregistrovaný "Turbomotor"
8. 11. 2007 16:46
neregistrovaný "Pepis"
8. 11. 2007 16:52
anonym
8. 11. 2007 17:11
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 11. 2007 18:30
anonym
8. 11. 2007 22:51
neregistrovaný "žmulín"
11. 12. 2007 20:55
neregistrovaný "m_m_m"
9. 11. 2007 07:05
neregistrovaný "Miki Darren"
9. 11. 2007 08:26
neregistrovaný "vaclavka"
10. 11. 2007 13:05
neregistrovaný "myst1X"
9. 11. 2007 09:03
neregistrovaný "mig52"
9. 11. 2007 18:19
neregistrovaný "Hooligan 49"
9. 11. 2007 18:24
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 20:31
neregistrovaný "majklef"
9. 11. 2007 20:42
neregistrovaný "mig52"
11. 11. 2007 04:22
9. 11. 2007 09:51
neregistrovaný "JH37"
9. 11. 2007 15:08
neregistrovaný "A2"
9. 11. 2007 17:53
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 19:25
neregistrovaný "ondras111"
9. 11. 2007 19:27
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 20:56
neregistrovaný "Sondron"
10. 11. 2007 21:59
neregistrovaný "Sondron"
10. 11. 2007 22:06
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 00:17
neregistrovaný "Ada je zase tady"
11. 11. 2007 11:48
neregistrovaný "bn"
11. 11. 2007 11:51
neregistrovaný "work(S"
11. 11. 2007 17:56
anonym
11. 11. 2007 18:02
neregistrovaný "majkdls"
12. 11. 2007 08:33
anonym
21. 11. 2007 11:19
neregistrovaný "povaleč"
15. 1. 2008 22:38
anonym
15. 1. 2008 22:41
anonym
11. 1. 2008 15:20
anonym
17. 1. 2008 14:18
neregistrovaný "Tajtrdlík"
8. 3. 2008 16:48
neregistrovaný "bank card credit credit one"
anonym
5. 11. 2007 15:47
Tu to máte
No dočkali ste sa sa aký bude vrcholný motor! :-) Myslím si že je to ten najlepší. :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
5. 11. 2007 17:00
Re: Tu to máte
;-) :yes: 3,6 je ten správný objem :yes:
neregistrovaný "Shortař"
5. 11. 2007 15:50
Motor
Škoda toho uložení motoru napříč... ;-\ 2.7 a 3.0 TDI jsou skvělé motory...
Rozbalit vlákno
11
anonym
5. 11. 2007 15:51
Re: Motor
A čo je na tom?
5. 11. 2007 16:27
Re: Motor
Anonym, "Look", česky alebo slovensky, teba DanielDesign cítiť na kilometre...ešte Ťa baví písať blbiny? ;-\
anonym
5. 11. 2007 16:30
Re: Motor
Teba to bavi. Ale neviem co je na tom blbina. :-O Pytal som sa co je na tom ze motor je napric. ;-)
5. 11. 2007 16:32
Re: Motor
Celá tá otázka. Evidentne si poznámku Beera nepochopil. :no:
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
5. 11. 2007 16:36
Re: Motor
Ja neviem co je na tom. Preco je to skoda. :-|
anonym
5. 11. 2007 16:39
Re: Motor
IQ = húpací koník >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
5. 11. 2007 16:35
Re: Motor
Aj tak by si to nepochopil ! >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
5. 11. 2007 16:26
Re: Motor
Dovolím si jenom skromně poznamenat, že 1,9TDi-PD se do Superbu II zcela jistě montovat nebude a že jde o vyložený novinářský blud. Od počátku se počítá pouze s motory CR a časem není vyloučena i verze 2.0 TDi-CR/150kW se sníženým kompresním poměrem a vyššími vstřikovacími tlaky.

Jako nástupce 1,9TDi-PD se bude cca od půlky příštího roku i v modernizované motorárně v Mladé Boleslavi vyrábět celohliníkový motor 1.6TDI-16v Common Rail ve verzích 66 a 77kW a jeho případná montáž do Superbu II je otázka.
5. 11. 2007 16:30
Re: Motor
1.6 je pre auto formátu Superbu predsa len primalý. Ale ktovie, keď môže byť turbodiesel tohto objemu v C5 äa to nie je tiež nijaký drobec), možno ho dostane aj Superb, aj keď k tomu menu a triede mi vyslovene nejde. Síce ani Passat 1.4 ktovieako neznie a je tu... :-|
anonym
8. 11. 2007 17:40
Re: Motor
Co C5 (1424 kg), ale 407 (1512 kg!)... Aj ked v C5 mi ten motor staci, je dobre sprevodovany, nakratko...
neregistrovaný "myst1X"
10. 11. 2007 12:58
Re: Motor
zcela jiste se uz montuje ;-), alespon v 0. serii, ktera se uz pres mesic v Kvasinach vyrabi
neregistrovaný "šumící tráva"
5. 11. 2007 16:28
juj
Prý to nejlepší co se týče motorů. Souhlasím, ale jaktože zapomněli na vynikajíci motor HTP? 8-s
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 11. 2007 12:39
Re: juj
náhodou prý taky už někdo měl tu možnost s tím kdysi odjet:-) Mohlo by to aj bejt zajímavý, kam by s tím dojel:-)
neregistrovaný "ze škody"
5. 11. 2007 16:40
top motor
informace z boleslavi: casem se pocita s W12 do superbu
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Johnnn"
7. 11. 2007 11:47
Re: top motor
:yes: Já slyšel o 4 wanklových turbínách ;-)
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 11. 2007 16:54
Re: top motor
Do budoucna se také počítá s hybridním diesel-miniTemelínem. :-)
neregistrovaný "Motorar"
8. 11. 2007 18:48
Re: top motor
4x HTP do hvezdice :yes:
anonym
11. 11. 2007 20:53
Re: top motor
:yes: :yes: :yes: >:-[] :yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "asda"
5. 11. 2007 16:57
Nudna skodovka
skoda je legracni vzdycky ukazuje zabalena auta :-) a pak z toho vyleze design no nic moc unifikovany nudny jako je cela tato firma proste nuda bez napadu stylu auta pro lidi co nemaji fantazii a jsou nudny
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Shephard"
5. 11. 2007 17:16
Re: Nudna skodovka
:-! Ty jsi , ale vůl.Baví tě vůbec život? nebo se ti zdá taky nudný.Ty také moc nápady neoplíváš.Jseš jen zamindrákovaný zmetek nic víc.Já před škodovkou smekám.z nějakých 140tisíc aut za totáče se chce příští rok vyhoupnout na nějakých 800 tiscí prodaných aut .Třeba Seat se tam nedostane nikdy ..
neregistrovaný "Anonymní"
5. 11. 2007 17:29
Re: Nudna skodovka
No taky seat je stejná plečka jako škodovka. Smekáš nad Německými manažery? To tě teda lituji... Stejně z toho vyleze další děs jako Superb I. ;-\
neregistrovaný "asda"
5. 11. 2007 17:35
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
opravdu vystizny prispevek presne pro takove lidi jako jsi ty je urcena skodovka vulgarni a nesnasenlivy neschopny prijmout jiny nazor proste lidovka .. koupis si ojety superb a tvaris se jako, kdyz sedis v kare za milion a pak se rozjedes na dalnici :-) a souperis s jinou kategorii, ale ono nejde jenom koho predjedes, ale to si v teto zemi mysli hodne lidi :-) >:D
neregistrovaný "Anonymní"
5. 11. 2007 17:47
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
No tak já bych si taky superba nikdy nekoupil. A ojetýho už vůbec ne. Za cenu kterou se prodává seženeš spoustu jinejch a hezčích značek než je Škoda. Poslední hezká byla oktávka, ale ta pravá česká!
neregistrovaný "ER"
5. 11. 2007 17:49
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Proč se navážíte do lidí, které neznáte?! Mám firemní Suberb 2,8 a když jedu v obci 50 km/h, kdejaký hejhula se mi snaží dokázat, že jeho auto jede rychleji. Ano, máte pravdu, vůči hejhulům jsem vulgární a nesnášenlivý.
5. 11. 2007 19:00
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
JO????Já mám taky 2.8 V6 Elegance, 171000km bez problémů :yes:
Jinak můžu potvrdit tvé poznatky, nejvíc mě předjíždí mladí blbečci s tuning stodvacítkami.... >:-[]
anonym
6. 11. 2007 16:58
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Firemni a 2,8?:) Předjíždí každý kdo chce jet rychleji, bohužel i kamiony.
anonym
7. 11. 2007 12:22
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Já mám AUDI 5,2 , a kdejaký tupec v Superblbu se mi při opmezené rychlosti lepí na zadek.
neregistrovaný "miso"
8. 11. 2007 15:26
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Audi 5,2 nepoznam. Poznam len A2 az A8 a R8 a ak si tam chcel dat objem motora, tak potom jedine 4,2. Audi nema 5 litrove motory. >:-[]
neregistrovaný "andrejko182"
8. 11. 2007 16:19
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Audi ma motor 5,2 !!! skus google :-! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
8. 11. 2007 16:40
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
a 5 v10 v s6????
anonym
9. 11. 2007 07:52
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Tak to jsi tedy hodně mimo mísu, že nevíš, že S6 a S8 má desetiválec 5,2 litru. Je mi tě, stejně jako většiny ostatních tady, velmi velmi líto. Pište někam jinam. Třeba do nějakých soutěží apod.
anonym
15. 11. 2007 14:10
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
ty jsi *
anonym
15. 11. 2007 14:13
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
ty jsi *
neregistrovaný "luk 1"
7. 11. 2007 19:30
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
proc musite byt takovy hulvat????????mluvite timto zpusobem s vasim tatou?
neregistrovaný "BeranK"
5. 11. 2007 17:27
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Ahoj ASDO! Kdyby to tak bylo, tak to jsou v tom případě auta přímo a přesně pro tebe! Ty fantazií přímo čišíš, tvoje fantazie přímo sálá z každého písmenka tvého rozhodně ani ne trošku nudného mailu. Co na tom, že podobný blábol se v diskuzích k škodovce popř. VW objevuje pravidelně x-krát, co? To ale není nuda, že? To je ale košatá fantazie, omílat pořád dokola jedno a to samé, co? Tak pokračuj, chyběl bys nám....... >:D >:D >:D
neregistrovaný "sdsd"
5. 11. 2007 17:44
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
neberu ti tvuj nazor kazdy ma jiny vkus, ale proc ta agresivita je to jenom kus plechu, ktery je podle meho nazoru vytvarovan nudne... nekomu se libi lidovka nekdo ma jine naroky ostatne blesk je take nectenejsi denik a neni nejlepsi teda pardon pro me :-)
neregistrovaný "si kkt"
5. 11. 2007 17:38
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
Ty mačo!!!!!Si to auto eště pořádně neviděl a už řikáš že je nudný!!!
Jestli žiješ timhle stylem tak jakto že nejsi eště mrtvej???
anonym
5. 11. 2007 17:47
Re: shepard je nudnejsi nez skodovka
ja ho, ale videl staci mrknout trochu na net a mas tam foto, klasicka skoda a jeji zamestnanci ;-)
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 20:41
Re: Nudna skodovka
Škoda Fabia 1 bola nazvana autom pre novy zivotny styl!
[odkaz] ;-)
anonym
5. 11. 2007 20:54
Re: Nudna skodovka
Uznavam ze design Skodovky je mozna nudny, ale mozna prave pro to se jich tolik prodava. Ja nepotrebuju abych mel ve firme zabavna a designove zajimava auta, ja porebuju auta co vozi zamesnance z bodu X do bodu Y, maji nizkou spotrebu, jsou spolehliva a je dostupny servis a leasing. Proto je cely vozovy park od Skodovky, krome meho Passata minule generace, ktereho rad za Superba vymenim.. A pokud nekdo chcete narazet na spolehlivost, tak vsechny auta maji nalitano dost kilometru a krome udrzby, nekolika nehod a prkotin zadne problemy..
5. 11. 2007 23:28
Re: Nudna skodovka
Konečne rozumný názor, ja tiež nepotrebujem auto, ktoré bude vyzerať ako nejaká "miss", ale spoľahlivé a dobré auto, ktoré vyzerá, zaujme a bude dobre slúžiť hlavne tým , čo sú v ňom.A Superb na to určite má a za slušné peniaze.
neregistrovaný "XXXXXXXX"
6. 11. 2007 18:13
Re: Nudna skodovka
nízkou spotřebu???? HA HA HA. Ty jsi asi ještě nikdy nejezdil s ničím jiným co?
anonym
8. 11. 2007 23:44
Re: Nudna skodovka
Promin, ale prumer na Passatu mam do 6 litru a to jezdim trochu jak prase.. Firemni Fabie SDI jezdi kolem 5 litru.. vše nafta, do nakladu, odpoctene DPH.. Na delsi ceste mam nekdy pocit ze prozeru vic, nez to auto.. Poradte mi prosim neco s mensi spotrebou, asi jste odbornik...
anonym
10. 11. 2007 01:55
Re: Nudna skodovka
Průměr do 6 litrů a jezdíš jako prase? Hmm spíš jsi rychlý jako prase.....
neregistrovaný "ToniCzech"
6. 11. 2007 21:17
Re: Nudna skodovka
Tak s tímhle názorem se naprosto ztotožňuji. pro mě přestala být škoda českou automobilkou. je to už jen montáž VW na našem území.
anonym
7. 11. 2007 20:12
Re: Nudna skodovka
No jenom jestli tě za chvili neprekvapí
muze to byt i naopak - Čeští inženýři pracují na společných věcech v celém koncernu dokonce více než ti z VW nebo SEATu v tomto jedině smekám před týmem AUDI
anonym
8. 11. 2007 21:10
Re: Nudna skodovka
Nevim co je na tom spatneho - v britanii uz neni zadna vetsi automobilka, kterou by nevlastnili cizinci. Skoda by nikdy neprorazila bez silneho partnera a VW se ukazal jako partner, ktery umozni vyrabet v MB unikatni vozy za pouziti koncernovych dilu. Treba Francouzi z Dacie udelali vyrobnu levnych plechovek.
neregistrovaný "lol"
8. 11. 2007 16:14
Re: Nudna skodovka
zajimavy je ze tento "nudny" design Skodovky prodava cim dal vic ;)
5. 11. 2007 17:35
SUPER B-OREC
No, samé dobré zprávy. Verze sedan/liftback, to je zásah přímo na komoru. Moderní motory, čtyřkolka... a plánované kombi, superb ví, čím zaujmout. Pokud (a že určitě) bude cenová politika obdobná jako u S-1, pak nemusíme mít obavu o úspěch.

Superb - dokonalé auto pro podnikatele, který netouží po vizuální provokaci u svého okolí, ano, bohužel i o závisti je život, který ocení nadčasové linie, špičkovou techniku, luxus jizdy, komfort vnitřku, prostě auto pro podnikatele, který má jasno. Máš jasno i ty?
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 17:50
Re: SUPER B-OREC
Nebude podla teba lepsi Passat?
anonym
5. 11. 2007 19:06
Re: SUPER B-OREC
Bože ty si blb.
5. 11. 2007 19:07
Re: SUPER B-OREC
Nebude, píšou, že i majitelé passatů budou překvapeni >:D
5. 11. 2007 19:22
Re: SUPER B-OREC
No, povedal by som, že až tak úplne dokonalé auto to nebude. Teda nie v každom ohľade, ale v mnohých áno.

Superb. Tak trochu na pomedzí tried, a tiež niekde v ťažko špecifikovateľnom hraničnom pásme medzi skupinami zákazníkov.

Superb, pre niekoho stredná trieda, pre niekoho vyššia stredná. Pre niekoho manažérska limuzína, pre iných praktické auto na pohodlné cestovanie. Pre mnohých luxus a pre mnohých solídne vybavené solídne auto za dobrú cenu.

Kam ho zaradiť? Povedal by som, že nikam. Tým že má vlastnú tvár s mnohými špecifikáciami sa pasuje za auto pre veľmi rozličné použitie a dosiahne tam, kde nedočiahne Octavia, Golf, nezasiahne Passat, ani Audi. V určitom ohľade dokonalý počin, áno.

Prvý Superb bol trošku rozpačitejší. Veľká limuzína klasických tvarov, s klasickou, relatívne jednoduchou technikou, za dobrú cenu. Nenápadné, šedé auto, ktoré ale tých, čo našli odvahu si ho kúpiť, odmenila svojimi kvalitami.

Nový Superb ide ďalej. Na novú úroveň sa dostáva praktičnosť. Liftback tejto veľkosti a triede nie je každodenná záležitosť, hoci konkurentov z radov limuzín strednej triedy niekoľko je. Voči Superbu však pôsobia skôr dojmom klasických spotrebákov, nádych noblesy príliš necítiť. Dáva si tiež záležať na zovňajšku, nová tvár už nie je nudná a nenápadná.

Skalných zarmúti absencia pozdĺžneho uloženia motora, čo novú Škodu posúva tak trochu smerom ku konfekcii. 6 alebo 8 valcov do V pozdĺžne by bolo naozaj to pravé orechové. Otázkou je, či by cena takto spraveného auta nebola privysoká.

Nový Superb? Hoci s drobnými výhradami, ale určite :yes: :-)
5. 11. 2007 19:47
Re: SUPER B-OREC
:-) Bravo :yes:
Avatar - Leg
5. 11. 2007 22:31
Re: SUPER B-OREC
Súhlasím, velmi výstižne povedané. Rovnako súhlasím s GTI-m. V podstate si napísal to čo on, len trošku viac vecne a menej košato (a v inom jaziku, samozrejme :-)
neregistrovaný "Egi"
9. 11. 2007 20:29
Re: SUPER B-OREC
!!!JAZYKU!!!...nic ve zlym;-) , ale jinak naprosto souhlasím.
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 21:09
Re: SUPER B-OREC
Tedy jazik. To už né... :-(
Avatar - Dinar
6. 11. 2007 11:25
Re: SUPER B-OREC
Dobře napsáno. :yes: Jen co se týká platformy, nesmutnil bych, alespoň to dovolí aby Superb dostal 4x4, podvozky Audi jsou pro zbytek koncernu definitivně pasé, a pokud jde o šestiválce, u benzínů to není problém, tdi tam nevejdou, ale CR 150kW z dvoulitru bude solidní motorizace.
6. 11. 2007 12:55
Re: SUPER B-OREC
Z volkswageňáckej skladačky sa pohon 4x4 spraví ľahšie z naprieč uloženého motora, pretože jeho kombinácie predného pohonu a pohonu oboch náprav sú vyriešené a k dispozícii. Keby to chceli robiť nanovo, tak s pozdĺžne uloženým agregátom sa pracuje lepšie a je možné jednoduchším spôsobom riešiť všetky tri hlavné typy pohonu - predný, zadný aj na všetky kolesá.
neregistrovaný "milanič"
6. 11. 2007 13:17
Re: SUPER B-OREC
To je pravda,nikdo a tedy ani koncern nebude financovat jiné uložení a další návaznosti,myslím,že ta motorizace bude dostatečná,bude zajímavé,kolik si Superb odkrojí zájemců Oktávek,nabízet bude v podstatě totéž s trochu lepší motorizací, takže řada Golf-Passat se bude opakovat u Škodovek v případě Oktavia-Superb a to je v evropském měřítku marketingově dobře a ani bych se nebál koncernové kanibalizace, VW + Audi + Škoda to mají jasně rozdělený,jen mi do toho pořád nezapadá tak trochu plácající se Seat,takže pro Superba dávám :yes:
6. 11. 2007 14:02
Re: SUPER B-OREC
S tým by som celkom nesúhlasil, že Superb bude ponúkať niečo obdobné ako Octavia len s trochu lepšou motorizáciou. Superb bude samozrejme niečo iné, vlastnosťami, priestorom, materiálmi a samozrejme aj pocitovo. Preto bude zaujímavý - o malú kapsu peňazí drahší, ale o batoh predností lepší. ;-)
neregistrovaný "milanič"
6. 11. 2007 15:59
Re: SUPER B-OREC
Nenapsal sem to dobře,to samý bylo myšleno variabilitou karosérie (lift/sedan a kombi) a pohonem (dvou/čtyřkolka),takže se rozšíří možnost výběru pro potenciální zájemce a to je dobře.
6. 11. 2007 17:18
Re: SUPER B-OREC
jasne, tak proti tomu už nenamietam :-)
anonym
8. 11. 2007 15:26
Re: SUPER B-OREC
celkom suhlasim az na tu dobru cenu.....myslim ze ceny skodoviek su prehnane, O II stred okolo 700 000,- , a ten superb zacne tak na 750 000, ale okna das dole rucne >:D ,takze stred 900 000, no to by som musel byt .... keby som si kupil toto za mega.....ale urcite bude uspesnejsia ako prva generacia. :yes:
neregistrovaný "dizzi"
8. 11. 2007 23:32
Re: SUPER B-OREC
Skode tiez fandim, ale presne ako hovoris, zacina byt draha. A dufam ze ju za to skoro zakaznici strestaju. (uvidime co KIA a ine znacky s lepsim pomerom cena/vykon)
neregistrovaný "Matthews"
8. 11. 2007 16:19
Re: SUPER B-OREC
Zřejmě si nepochopil, že strategií Škody Auto je dělat auta na pomezí tříd, tak, aby zaujali co nejširší spektrum zákazníků. Já Škodě fandím, akorát mě trošku překvapili s novou Fabii a Roomsterem ale jinak dělají fajne auta a hlavně spolehlivé.
anonym
5. 11. 2007 20:42
Re: SUPER B-OREC
o tobě určitě >:-[]
neregistrovaný "Jan|"
5. 11. 2007 21:04
Re: SUPER B-OREC
Superb bude špička. Ale co říkaš na Lagunu Avensis nebo Passat?
5. 11. 2007 22:19
Re: SUPER B-OREC
Passat... :-) snad víš, co říkám, ne? Avensis, to je téma, které jde zcela mimo můj zájem. O laguně jsem toho moc nenapsal, neb jsem ji zatím ani neviděl. Ze snímků a z exteriéru ovšem nijak nadšený nejsem. Tam bude samozřejmě hlavní problém, jak se Renault vypořádá se spolehlivostí.
6. 11. 2007 20:19
Re: SUPER B-OREC
Ale s tou už sa vysporiadal. Renault Laguna je kvalitné a spoľahlivé auto. Iba neskutočne škaredé...
neregistrovaný "Mike2811"
6. 11. 2007 23:30
Re: SUPER B-OREC
To mluvíš o které Laguně ? L2.1 bohužel spolehlivá nebyla, L2.2 ještě nedozrála, aby se dalo mluvit jistě i když vypadá to s ní mnohem lépe, však se odráží ze dna statistik. :-) :-) :-) L3 vypadá super, jen se děsím, kam dám nohy vzadu. ;-\
neregistrovaný "Jan|"
8. 11. 2007 15:29
Re: SUPER B-OREC
No pokud ti to páli tak ti musí být jasné že o L3. ;-)
neregistrovaný "matthews"
8. 11. 2007 16:28
Re: SUPER B-OREC
S novou Lagunou jsem jel na předváděčce a docela mi překvapila, teď momentálně jezdím se služební octávkou II 1,9 TDI , U Laguny mě překvapilo přesné řazení a řízení, a motor 2,0 dCi je podle mě ideál, jízdní vlastnosti skvělé, vše je pěkně po ruce a z příjemnách materiálů, jediný s čím sem si nevěděl rady byl navigační systém ale asi bych ho pochopil, kdybych si měl vybrat mezi Octavii a Lagunou aáhl bych po Laguně i když u Škody je jistota spolehlivosti ale Laguna mě nadchla.
8. 11. 2007 17:36
Re: SUPER B-OREC
Myslím, že si zajdu tu novou Lagunu taky projet. Stará byla příjemně fajnová, komfortní rozmalovačka a pokud vím charakteristika se zásadně nezměnila. Doufám, že se mi opět potvrdí, že pořád je na světě výrobce, který umí dělat pohodlná auta střední třídy.
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:38
Re: SUPER B-OREC
Nezlob se. Ale ty si psal že jsou tady fanatici na koncern. Musím konstatovat že ty si fanatik do francouzkých vozů.
9. 11. 2007 16:43
Re: SUPER B-OREC
To ne. Ale je nutno vyvažovat. Víš, všude čtu, jak jsou frantíci nespolehlivý, nedokonalé slícování, vadná kulisa řadičky,problémy s elektrikou atd, atd. Ano, i na mém pažoutovi se mi po předání potkávali sterače, podělalo se rádio a co...? Prkotiny. Podstatné jsou klady o ketrých se nemluví a jsou odsunovány do pozadí: Svezl tě někdy někdo Lagunou??? Mě ano. A kdyby nebyla P 307 v akci, tak bych čekal na dobrou Lagunu. A proč??? Protože tam, kde Octávka, Opel, Volcvagen i Pežot a jiné tzv. etalony v této třídě uskakují, drncají, nadhazují *, přenášejí rázy do páteře, se Laguna povznese, lehce zavlní a človíček si vrní v komfortu. Považuji komfort za základní hodnotu a vzpomínám na moji starou Feldu v kombíku, která se jenom lehce nadnášela tam, kde ostatní drnčí a nadskakují. I ten můj nový francouzký krám, nad kterým kde kdo pokřikuje cosi o nesportovním a měkkém podvozku. Alespoň je v něm skvělý pocit prostoru a svobody. Tedy francouz pro mě znamená originální design, komfort a prostor, přičemž na prostřední kladu důraz.Neberu koncernovým vozům jisté kvality v oblasti spolehlivosti, technické inovace, ale je to šeď, šeď. šeď - mimo nových škodovek - tam je designová originalita exteriéru nepopiratelná. Jde prostě o to, aby se tady na Pežouty jenom nenadávalo, ale je třeba též chválit a hájit jejich přednosti. A budu -li přehánět, budiž. Čeká Vás pořádná recenze na 307 SW a bude tam pár věcí, které ještě nikdo nekomentoval ( i těch negativních).Ale fanatik nejsem!!!! Taliban je GTI >:D
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:57
Re: SUPER B-OREC
Už jsem něco podobný čtel-jako moslim islamu. >:D
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:36
Re: SUPER B-OREC
U nové Laguny zamakali jako u Fiatu na Grande Puntu. :yes:
Avatar - Dinar
6. 11. 2007 11:18
Re: SUPER B-OREC
:-) :yes: Je radost se dívat, jak to Škodovce jde.
anonym
7. 11. 2007 12:25
Re: SUPER B-OREC
Ano. Pro českého rádobypodnikatele, s řetězem na krku jak od tanku.
anonym
8. 11. 2007 21:17
Re: SUPER B-OREC
Popisovaný rádobypodnikatel (majitel autobazaru, zastavárny, casina na předměstí) si pořídí notně ojetou A8 nebo pětkové Bávo. Superb je velice solidní vůz, kterým přesně řeknete "jsem spolehlivý partner, nerozhazuju peníze za německou produkci, ale nesnesu šmejd".
neregistrovaný "smejd"
8. 11. 2007 21:52
Re: SUPER B-OREC
Superb je "tuzemská" derivace VW Passatu minulé generace, přičemž Passat tvoří základ Superbu. Zachována zůstala střední část s typicky oblou střechou, rozvor byl zvětšen o pár centimetrů v souladu se simply clever rolí, kterou Škodě koncern přisoudil (kousek auta navíc, mohu to tak nechat?). Je to dobře promyšlený tah, který určité skupině zákazníků dovolil uvažovat zhruba takto: "Nekoupím si VW, koupím si Škodu, dostanu stejnou techniku a více prostoru za nižší cenu, to s koncernem *". Passatova oblá * a předek byly nahrazeny poněkud hranatějšími partiemi v souladu s tehdejším corporate designem Schade Werken. Tím získal bastl poněkud jihokorejský výraz.

Dovolil som si citovat - zvysok je tu :

//www.dfens-cz.com/view.php?…… />
Myslim ze autor dokonale vystihol tento "skvost" od schadewerke a verim, ze jeho nastupca nesklame davy "pseudobiznismanagerov" ktori si tento skvost v zakladnej vybave kupia za celozivotne uspory a budu tak demonstrovat svoje spolocenske postavenie a svoj podnikatelsky "uspech"... >:D
anonym
9. 11. 2007 07:59
Re: SUPER B-OREC
Máš naprostou pravdu.Klidně bych svá Audi vyměnil za české kvalitní Škodovky. Ale ani v tomto případě- Superb- ta situace určitě nenastane.To auto je divný.
neregistrovaný "Psycholog"
8. 11. 2007 17:52
Re: SUPER B-OREC
Mam jasno: ty tvoje vylevy uz se vazne nedaji cist, bohuzel na ne clovek chte nechte vzdy znovu narazi, a proto dnes uz podruhe muj komentar: mas zjevne problem se svym egem a resis si ho tady na foru. Vysnil sis neco, na co asi nemas penize, tak o tom aspon porad blabolis a jsi na tom uz asi psychicky zavisly. Jak jinak si vysvetlit, ze nejezdis v koncernovem aute, prestoze auto mas? Kdyz si myslim, ze je neco nejlepsi, tak si to prece koupim (treba aspon ojete, kdyz uz nemam na nove) a platonicky neslintam. Navic, kdo na tomhle foru aspon chvili je, ten vi, ze auta hodnotis velmi, velmi subjektivne, prekrucujes argumenty jinych a navic se pasujes do role jakehosi znalce, coz bohuzel fakt neni pravda. Jsi jen takova uboha vetes tohohle webu.
anonym
8. 11. 2007 21:14
Re: SUPER B-OREC
Nechápu, on ti přebral holku/kluka?
neregistrovaný "Psycholog"
9. 11. 2007 10:31
Re: SUPER B-OREC
Ne, ale uz me to opravdu nebavi cist.
anonym
8. 11. 2007 21:12
Re: SUPER B-OREC
GTI na tebe je ohledně evropské produkce spoleh. Naprosto souhlasím.
neregistrovaný "oldtimer"
9. 11. 2007 14:47
Re: SUPER B-OREC
Slusne auto pro toho, kdo potrebuje vetsi vuz. Ale necemu, co ma Haldex, snad nebudeme rikat ctyrkolka. Skoda. Z toho je nazorne videt, kam koncern Superb zaradil - opravdove ctyrkolky s Torzenem maji az A6 a vyssi. :-!
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 17:48
VELMI SKORO INFORMACIE
Nezda sa vam to skoro? 5(!) mesiacov pred odhalenim a uz zverejnili tolko udajov. :-O
Rozbalit vlákno
7
anonym
5. 11. 2007 19:08
Re: VELMI SKORO INFORMACIE
Čo sa stalo že píšeš slovensky ! Dočkame sa aj čínštiny ?
anonym
5. 11. 2007 19:12
Re: VELMI SKORO INFORMACIE
A ešte jedna otázka prečo si zo seba robil takého blba a písal česky ? Veď vieš že ťa každý spozná už pri prvom ťuku do klávesnice.
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 19:48
Re: VELMI SKORO INFORMACIE
Preco ta sakra nezablokuju?! ;-\ ;-\ ;-\
anonym
5. 11. 2007 20:02
Re: VELMI SKORO INFORMACIE
Prečo neodpovieš ? Nezablokuju lebo už niesi taky agresívny ako ked si bol daniel D.
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 20:06
Re: VELMI SKORO INFORMACIE
Co si ty za cvoka!
anonym
5. 11. 2007 20:09
Re: VELMI SKORO INFORMACIE
Ja nemusim meniť identitu a komoliť češtinu a robiť zo seba blba.
anonym
5. 11. 2007 20:07
Re: VELMI SKORO INFORMACIE
Na nemožne prispevky môžem reagovať. Ale je vidno že si držíš nervy na uzde, nie ako vtedy keď ťa zablokovali. Možne že si u dospelý ? >:-[]
neregistrovaný "NADZVUK0VY"
5. 11. 2007 18:12
???
ja len malú otazku, pre koho bude vlastne to auto, myslim cielovu skupinu
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kraken"
5. 11. 2007 18:50
Re: ???
Pre nasich politikov :P :no:
anonym
8. 11. 2007 21:20
Re: ???
Vidím v Superbu ekvivalent C5, renaultu Laguna nebo Fordu Mondeo. Výhodou je vědomí německé technologie, poctivého dílenského zpracování a nějaký ten patriotismus.
neregistrovaný "Leftie SK"
5. 11. 2007 19:31
čo ak je to niečo iné? ;-)
www.desktopmachine.com/framepic.php?id=1
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 19:50
Re: čo ak je to niečo iné? ;-)
Mozes mi prezradit ako si to mam najst ked je to nedokoncene? :-O
anonym
5. 11. 2007 20:10
Re: čo ak je to niečo iné? ;-)
naťukaj www.hracky.sk
neregistrovaný ""Look""
5. 11. 2007 20:36
Re: čo ak je to niečo iné? ;-)
[odkaz]
Zda sa ti ze tam nieco je? :-|
neregistrovaný "Leftie SK"
5. 11. 2007 21:41
Re: čo ak je to niečo iné? ;-)
Prepač... Tu je link. www.desktopmachine.com/cars/ 111-Daewoo%20wallpapers.html?t=614 - medzeru si dufam pred "111" vieš odstrániť ;-)
5. 11. 2007 20:09
Sedan-Liftback
Vacsina liftbackov vo vyssej strednej koncila doteraz vo vnutri Francuzska (Renault 25, Safrane, Vel Satis, Citroen XM,....), ked sa im napriek istym nespochybnitelnym vyhodam nepodarilo presadit u v tejto triede vacsinou konzervativynch zakaznikov.

Superb bez kompromisu a mihnutia oka presiel touto dlhodobou dilemou, akoby si stanovil podstatnejsie ulohy v oblasti komfortu, v ktorej bude mat co povedat.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Shortař"
5. 11. 2007 21:24
Re: Sedan-Liftback
Zapomínáš na Mondeo a Mazdu 6...
5. 11. 2007 21:35
Re: Sedan-Liftback
Mondeo a 6-ka na rozdiel od Superbu jednoznacne patria do triedy strednej. A navyse su len sedanmi alebo len liftbackmi. A je ich urcite viac. Vectra, Primera (aj ked ta uz nie), Avensis...
neregistrovaný "Playa"
5. 11. 2007 21:24
Superb II bez kamuflaze (fotomontaz) ale velmi verohodna
www.motorauthority.com/…p-content/plugin… />
Musim priznat ze co jsem se zatim dozvedel o superbu II z oficialnich zdroju jsem mile prekvapen :-) A docela se na to auto tesim preji si aby skodovka vyrybela kvalitni a spolehliva auta nabita nejnovejsimi technologiemi :-) Ty fotky ze servru motorautohity se mi fakt libi :-)
Rozbalit vlákno
3
anonym
5. 11. 2007 21:57
Re: Superb II bez kamuflaze (fotomontaz) ale velmi verohodna
Superba si kupuje jen střední management v česku (mají falešný pocit, že mají auto vyšší střední třídy, což je blud vtlučený lidem reklamou a novináři, protože jim nedali prachy na vytouženou A6. Superb 1 je Passat+10cm rotvor (1996)!Jako taxi nebo auto do vlády OK, ale to je asi vše:-) A "nový" to bude prodloužená Octavia(golf) 2004, to se neprodá už vůbec,tak nevím proč to škodovka chce vyrábět. Stejně se to neprodává a prodávat nebude.Navíc mám interní informace, že mají velké problémy z kvalitou zpracování, posazem u řidiče, nevyváženým tlumením. Stačí se podivat na statistiku a třeba takový zatracovaný Sonatě nesahá ve světe v prodeji ani po kotníky. A že mi někdo namítne, proč zmiňuji Sonatu (tak automobilka supa nejen s tímto vozem pro novináře Superba srovnávála, přitom srovnání se choval starý sup mnohem lépe, stejně tak staré mondeo)Ať raději udělají kvalitní masovku pro lidi.
anonym
6. 11. 2007 22:12
Re: Superb II bez kamuflaze (fotomontaz) ale velmi verohodna
Sonata - co to je za auto, a ktera automobilka ho vyrabi ??? ..slysim dneska prvne totiz
neregistrovaný "Debre"
11. 11. 2007 16:59
Re: Superb II bez kamuflaze (fotomontaz) ale velmi verohodna
Děla to Huyndai fakt skvělé auto kamoš to má kvalita asi jak u Loganu a celkově to je trup bez hodnoty. Novy bude možná lepši ale nešel bych do toho.
neregistrovaný "Playa"
5. 11. 2007 21:25
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Playa"
5. 11. 2007 21:33
omluva
Jen se zaregistruji a hodim ten link cely nezaregistrovanym uzivatelum to jaxi nece povolit vkladat linky to je neporadek ... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pampalábusek"
5. 11. 2007 21:58
Fotky interiéru
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lojzax"
5. 11. 2007 22:07
Re: Fotky interiéru
Nebylo by lepší rovnou odkázat na garáž (garaz.autorevue.cz), odkud ty fotky podle nazvu pochazeji?
neregistrovaný "Pampal."
5. 11. 2007 22:22
Re: Fotky interiéru
Nebylo, protože by zítra odkaz platit již nemusel. Fotky se přeci posouvají po diskuzi ze stránky na stránku podle toho, kolik lidí přispělo. Takhle je každému jasné, odkud ty fotky jsou. Odkaz není kopírování!
neregistrovaný "Lojzax"
5. 11. 2007 22:46
Re: Fotky interiéru
Právě, že na AR je odkaz stále stejný... žádné posouvání není...(a při odkazování - pokud to chceš přesně dle litery zákone je třeba uvést zdroj - a tím imageshack už ze své podstaty není....)
5. 11. 2007 23:39
Re: Fotky interiéru
Keby to bolo foto interiéru starej Octavie, tak by som to ešte bral, ale v Superbe som sa viezol, takže to je taká neseriózna antireklama, to si Superb určite a zvlášť od Čecha nezaslúži. Je to dobré auto, len tej domácej národnej hrdosti ako keby niekomu chýbalo, ale to poznáme aj ma Slovensku.
neregistrovaný ""Look""
6. 11. 2007 16:58
Re: Fotky interiéru
:yes:
neregistrovaný "fero45468"
5. 11. 2007 23:54
Re: Fotky interiéru
Hm, to mam nejradsi - hlavně se hádejte o zdroji...podívejte se na automix ...to jsou jejich fotky
neregistrovaný "Milhaus_havirov"
5. 11. 2007 22:28
Konecne moc se omlouvam
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "BeranK"
6. 11. 2007 08:15
Re: Konecne moc se omlouvam
Díky že jsi sem dal ten odkaz, dobrý stránky, budu navštěvovat častěji.....
neregistrovaný "maZDAR"
6. 11. 2007 12:51
Re: Konecne moc se omlouvam
Zadok OK, ale ten predok je hrozny, sorry! Je to ak nabopnany roomster. Skoda, mohlo to byt pekne auto. Ale design je vec nazoru, takze toto je moj.
anonym
7. 11. 2007 15:15
Re: Konecne moc se omlouvam
A toto ste videli? xttp://www.verdaat.nl/picture/upload/Sko…
neregistrovaný "Alessio."
5. 11. 2007 22:32
SuperB
Jak to tak čtu, A6 by se měla třást strachy :-). Uvidíme, zatím velmi optimistické info. Taxikáři si už brousí zuby ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
8
5. 11. 2007 23:43
Re: SuperB
Audi A6 sa triasť nemusí, lebo Superb je pre inú kategóriu ludí, ktorí chcú dobré auto za rozumnú cenu s väčším priestorom hlavne v zadnej časti.
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2007 00:03
Re: SuperB
>:D >:D >:D ...že by nový nick našeho Daniela?
6. 11. 2007 00:32
Re: SuperB
Ja už fakt nechápem, čo máte s tým Danielom, ešte raz opakujem, že nie som ani Daniel Design, ani look, ale ak to bude takto pokračovať, asi budem rezignovať na prispievanie do diskusie na tejto stránke, mne naozaj nestojí za to, aby sa do mňa navážali kdejakí úchyláci.
neregistrovaný "Vik"
6. 11. 2007 13:01
Re: SuperB
Nic si z toho nerob Daniel, alebo look? >:D
neregistrovaný ""Look""
6. 11. 2007 17:04
Re: SuperB
Ano auto.cz je najlepsi server. Ale (hlavne registrovani) diskutujuci su na mimoriadne nizkej urovni. A myslim aj takych ako su Alessio alebo Da b0mb a to som este nezmienil GTI. Spicku si drzi Klaudius. :-! V podstate tu nema velky zmysel prispievat. Napisem prispevok a hned ho skritizuju. Potom napise takmer rovnaky clanok niekto iny a tito isty ludia prispevok pochvalia. Z toho je jasne ze sem prispievat je takmer uplne zbytocne. :no: Hlavne ak vam potom poslu mail aby ste podstatne znizili prispievanie akoby tu bola uroven diskusie na nejakej vysokej urovni...
6. 11. 2007 17:27
Re: SuperB
Konečne si na to prišiel, zbytočne tu kazíš vzduch. Tak vypadni a už sa nevracaj, nikomu chýbať nebudeš ani Ty, ani Tvoje príspevky v tom znení, ako ich produkuješ.

TOTO SI SI CHCEL PREČÍTAŤ?

Zabudol si dopísať už len "Všetci sú blázni, len ja som lietadlo...". >:D

Nie, drahý "Look", alias DanielDesign, alias desiatky iných nickov. Všetci by boli šťastní, keby Tvoja úroveň stúpla, IQ narástlo na prijateľnú úroveň a príspevky s Tvojim podpisom sa dali normálne čítať. Ale to by som chcel asi príliš veľa...

je mi veľmi ľúto, že ani ja, ani väčšina ostatných diskutujúcich, ani celá diskusia nedosahujeme Tvoju úroveň. preto bude lepšie, keď nás necháš na našej úbohej úrovni kde teraz sme, a sám sa vydáš niekam inam za vyššími métami a medzi seberovných. :-)
neregistrovaný "miso"
8. 11. 2007 15:42
Re: SuperB
Klaudius, presne na toto Look cakal. Viem, ze tu kazi vzduch a nasiera kopec ludi, svojimi dementnymi prispevkami, ale takto ho nevyzenies, skor bude pokracovat. On * je, on ho nehra, ale naramne sa bavi, ked niekoho vytoci. Jediny sposob ako ho odstranit, je jeho absolutna, totalna ignoracia.
anonym
8. 11. 2007 20:11
Re: SuperB
az na tu dobru cenu , som sa zasmial >:D
neregistrovaný "dzyn"
6. 11. 2007 10:15
Zakladem pro Skodu SuperB bude 1.4 TSI cca 90 kW
...to je prej zname uz davno;)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "myst1X"
10. 11. 2007 12:54
Re: Zakladem pro Skodu SuperB bude 1.4 TSI cca 90 kW
presne to bude 92kW
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 11. 2007 10:16
aby to nekopírovalo Passata
škoda se postupně zbavuje konzervativního designu,ale fabia II se jim totálně nepovedla.Doufejme,že to Superb napraví.Ale i tak se obávám jisté inspirace Passatem,i když ve SM psali,že se záď ispirovala Renaultem Safrane(nic proti tomu)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
6. 11. 2007 13:11
Já se tak těším. Motory.
Jak jsem slyšel, že tam půjde 3.6...zvlhnul jsem >:D A mohli by tam dát 2.7TDI s 4x4, to by pak bylo konečně pořádné auto. A kombi, super. No prostě Passat může jít v !!! ČECHÁCH !!! někam :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - VDC
6. 11. 2007 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
7. 11. 2007 05:45
Re: Já se tak těším. Motory.
2,7TDi tam tedy bude. To jako čekáš že tam nechají pouze 1.9, 2.0TDi. Stím místem si na tom byl kde?
Avatar - VDC
7. 11. 2007 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
11. 11. 2007 12:37
Re: Já se tak těším. Motory.
presne naopak
neregistrovaný "asdo"
6. 11. 2007 13:46
foto nova skoda
pro neznalky prikladam odkazy na novou skodovku sice uz kazdy vi jak bude vypadat, ale lide na tomto serveru porad koukaji na zabalenou skodovku a jsou cely hotovy jak bude asi vypadat >:D ttp://www.blesk.cz/Clanek70229.htm
ttp://www.blesk.cz/Clanek69864.htm
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 13:49
Re: foto nova skoda
Nejlepší je: Kapota šetrná k chodcům. >:D >:D >:D
neregistrovaný "markoo22"
6. 11. 2007 13:51
nehnevajte sa ale........
Mam rad Auto.cz je tu vela clankov fotografii a vsetko.. som tu denne... ale nehnevajte sa na mna uz ma to zacina vytacat ze super auta su tu chvilku na hlavnej stranke ale ked ide o nieco co ma nazov Skoda idete sa tu z toho zblaznit a drzite to tu skoro tyzden.. nie kazdeho zaujma znacka skoda ako teraz ta superb.. su aj ine auta a ovela lepsie su aj ine znacky takze tak.. inak stranky su super mohlo by byt viac videi, hlavne nemeckych vozov, este raz drzim palce.. aj napriek tomu ste najlepsi...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Jan|"
6. 11. 2007 13:56
Re: nehnevajte sa ale........
A jak víš že jsou i lepší když superb ani netestovali... :no:
6. 11. 2007 17:05
Re: nehnevajte sa ale........
Skoda v nasich koncinach (rozumej tych Vasich aj tych nasich) je stale najsledovanejsou znackou, s ktorou kazdy porovnava, ktorej modely kazdy najlepsie pozna, najviac stretava, najviac sa predava, a najviac ludi sa o nu zaujima. Nie su to len fanusikovia, ale aj jej oponenti, preto bez ohladu na to, ze ja patrim medzi jej fanusikov, je uplne jasne, ze novinky o nej patria na prve miesto. Tu to Skodou zije. A je to pochopitelne, ci nou zijes aj Ty, alebo nie. ;-)
neregistrovaný "antikoncern"
7. 11. 2007 11:35
Re: nehnevajte sa ale........
No neviem kde zijes, ale na Slovensku ma Skoda 18,6 percent trhu. Casy ked mala 47 uz pominuli ;-) teraz to zacina zit koreou a japonskom. Neviem ako ty, no v mojom okoli to vobec nzije Skodou. Siroky okruh mojich znamych pouziva auta: MB, BMW, Volvo, Renault, Peugeot, FIAT, Hyundai, KIA, atd.....moj otec pochadza z 9 deti, kazdy z nich uz ma svoje dospele deti. Cize ked sa stretneme na oslave babkinych narodenin (prichadzaju vtedy vsetci) vies si predstavit, ze kolko je tam aut. DESIATKY! Je tam len jedna Skoda. Dalej moji obchodni partneri (su ich stovky) tiez nemaju Skody. Moji znami a susedia tiez nejazdia na Skodach. Takze v akom svete to ty zijes? Nechcem provokovat, len ma zarazil tvoj prispevok. Mal som z neho pocit, ze vsetci Slovaci su teliatka, ktore otacaju hlavu za kazdou Skodou a maju padnutu sanku. Nie! Nezijem vo svete, kde su najsledovanejsie Skody. Ja som nikdy Skodu nemal a ani nebudem mat. Skodu ignorujem presne tak ako Daciu a Ladu. Pre mna bude Skoda vzdy Skoda. Su desiatky automobiliek, preco teda kupovat to, co tu jazdilo 40 rokov? Kazdy ma pravo na to, co sa mu paci. A ak sa snazime o urcity uspech, tak si doprajeme aj ine auto a nie to, co nam tu 40 rokov tlacili komunisti! Kapis?
neregistrovaný "antikoncern"
7. 11. 2007 12:59
Re: nehnevajte sa ale........
...a argumenty typu: ved Skoda je uz uplne nieco ine ako dakedy, ma nemecky podvozok, motor, elektroniku.......ked zatuzim po nemeckom motore, podvozku, elektronike....tak si ju kupim v inom kabate (BMW, MB) a nie v kabate SKODA >:D
neregistrovaný "Ada je zase tady"
8. 11. 2007 20:22
Re: nehnevajte sa ale........
No nahodou situaci na Slovensku znam docela dobre. Mohl bych i psat slovensky, ale preco...
To, ze na Slovensku uz neni Skoda prvnim autem, je jasne. Prvnim autem tam je jakekoli auto z bazaru - hlavne aby bylo co nejvetsi - a ZAHRANICNE! A tak jdou na dracku 10 let stara korejska auta, rozpadavajici se francouzske kramy, rezave Mercedesy a Passaty prvnich 3 generaci... Dulezite je, ze to neni Skoda...
neregistrovaný "skoda penazi"
9. 11. 2007 00:03
Re: nehnevajte sa ale........
Samozrejme mas pravdu aj ked vek tych aut uz nie je 10 ale 5 rokov... Vynimkou su hrdzave Š-120, Favority a Felicie... Presne ako si napisal "Dulezite je ze to neni Skoda". Vsetky tie "rozpadavajuce" sa MB, BMW, korejci, japonci su vzdy spolahlivejsie a nekradnu sa ako tie "uzasne" Skodovky...
Musis si uvedomit, ze Slovensko sa zobudilo a zistilo, ze za cenu konzervy od Skody sa da kupit auto. Budem konkretny a porovnam napr. Avensis 2.0 d4d v zakladnej vybave a na druhej strane podobnu motorizaciu /schvalne pisem podobnu lebo porovnavat motor od Skody s Toyotou nejde/ a vybavu pre Octaviu alebo Superb na strane druhej. Vyjde mi ze za porovnatelnu resp. mensiu cenu kupim auto ktore sa so skodou neda porovnat. Ani to nebudem porovnavat pri plnej vybave. Tesim sa ked sa rozbehne KIA, som zvedavy kto si kupi Skodu?? Urcite sa niekto najde ale myslim, ze takto postihnutych slovakov bude stale menej.. Nepopieram ze Skoda ma stale svojich fanusikov a to najme : - ludia ktori si nevedia predstavit nic ine ako skodu, 40 rokov to kupovali tak nemenia zvyky; - smradi, ktori legalizuju kradnute auto, alebo ho servisuju na kradnutych suciastkach; - blbeckovia ktori si myslia, ze za tretinovu cenu dostanu nemecku kvalitu MB, BMW, audi a este to skusaju porovnavat v roznych pseudotestoch.
Je tu stale menej ludi, ktory veria famam tipu japonec-korejec je drahy na servis, pokial nekupujes suciastky u zlodejov tak cena servisu je porovnatelna, len so skodou tam chodis ako na klavir. O zaruke a kulancii sa rozpisovat nebudem. Za vsetko hovoria statistiky predaja sice pomaly ale iste Skode klesaju.
Takze na zaver musim suhlasit "Hlavne ze to neni Skoda" - za tie peniaze urcite nie!!!!
neregistrovaný "seki"
9. 11. 2007 01:27
Re: nehnevajte sa ale........
wau! Ty mi citas myslienky chlape! >:D :yes: :yes: Mas uplne rovnake myslenie. I ked mam Hondu tak korejcom neskutocne fandim!!!! Radsej plne cesty KII ako Skodoviek
neregistrovaný "skoda penazi"
9. 11. 2007 10:04
Re: nehnevajte sa ale........
Sak sem napis kolko si dal za Hondu a kolko by si dal za podobny skvost od Skody...
Ja som na jar kupil Avensis 2.0 D4D vybava Sol Technical /nechce sa mi rozpisovat co tam je pozri na nete, ale okrem kozenych vyhrievanych sedadiel asi vsetko/ + parkovaci senzor, olistovanie. Samozrejmostou je povinna vybava a koberceky za ktore si nikto nedovolil pytat peniaze. Zaruka 3 roky. Cena za vsetko 800.000,- Sk. Ak by som podobny motor, vybavu + vsetky prvky pasivnej bezpecnosti bral s Octaviou tak som o 100.000 vyssie a furt mam len Skodu. O cene Superbu v tejto vybave asi nema cenu hovorit - myslim, ze by sme atakovali najlacnejsi Lexus...
9. 11. 2007 10:20
Re: nehnevajte sa ale........
Souhlas.Nejlíp vydělané peníze jsou ty ušetřené.
neregistrovaný "Jarda111222"
9. 11. 2007 08:34
Re: nehnevajte sa ale........
Fakt se lami, škoda je super
neregistrovaný "Jarda111222"
9. 11. 2007 08:34
Re: nehnevajte sa ale........
Fakt ste lami, škoda je super
neregistrovaný "maZDAR"
6. 11. 2007 21:20
Re: nehnevajte sa ale........
Si nejak protirecis, nie? Chces viac info a nemeckych autach a stazujes sa, ze sa pise o Skodovke ;-)
anonym
6. 11. 2007 17:53
pro2n
V jednom SK casopise stalo ze novy Superb pouziva podvozok z Octavie a noveho Golfu. Znamena to ze cely podovozok je z Golfu, len je predlzeny? (:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milhaus_havirov"
6. 11. 2007 17:55
Dalsi info
Tady jsou dalsi informace [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milhaus_havirov"
6. 11. 2007 17:56
Dalsi info
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Look""
6. 11. 2007 21:18
Re: Dalsi info
Taka skoda fotiek interieru!!! :-( :'-( :'-( :'-(
neregistrovaný "Playa"
6. 11. 2007 18:03
Pocity
Prvni dojmy ze superbu ze servru automix : nový Superb je konzervativní limuzína s vynikajícím podvozkem, neuvěřitelně nízkou hlučností provozu, překvapivým prostorem pro cestující v druhé řadě, kontroverzním uspořádáním přístrojů palubní desky, průkopníkem na koncernovém poli ovládání klimatizace a adaptivním systémem bixenonových světlometů.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 11. 2007 17:04
Re: no
Snad takový bude...
neregistrovaný ""Look""
6. 11. 2007 21:16
HA HA HA!!!
Tak co redakcia? Pekne vam spicku u Superba vyfukli v automixe.cz!!! >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: -palce pre automix.cz samozrejme! >:-[]
Rozbalit vlákno
2
6. 11. 2007 21:46
Re: HA HA HA!!!
Ty si teda chudák... :no:
anonym
7. 11. 2007 14:49
Re: HA HA HA!!!
A prečo? Preco chudak? Ty si chudak! :no: Nemal automix.cz spicku? Ukazal foto interieru!!!
neregistrovaný "mozgog@post.c"
6. 11. 2007 21:17
to už snad stačilo,
jak dlouho a kolikrát tady bude tenhle článek, prosím o něco skutečně zajímavého, děkuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dgu"
6. 11. 2007 23:25
ty proporce
Trochu mě děsí ten veliký rovný blatník nad zadními koly. Hlavně, aby to nedopadlo v proporcích jako nová Fabie. Zalezlé kolečko a nad tím nafouklá karoserie. Vždycky se mi, nevím proč, vybaví současný citroen C5 ;-\ Jak asi jednou dopadne současná Octavie...
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2007 15:09
Foto
Zajímalo by mě, jak je to s používáním pirátských fotografií SuperBu, za jejichž pořízení byl autor (po?)trestán. Připadá mi to, jako kdyby byl někdo odsouzen za pořizování dětské pornografie a její veřejné šíření bylo beztrestné...
Rozbalit vlákno
1
8. 11. 2007 15:52
Re: Foto
No, to nemáš tak jednoduché. Už samotné vyčíslení a dokázání způsobené Škody je komplikované. A zásadní otázka je, v případě, kdy bude takto způsobená škoda zaměstnanci jež fota vynesl dokázaná, zda bude tato škoda vymahatelná. Jiná strana mince je odstrašení budoucích dalších možných vynášečů fotografií přpravovaných vozidel.
neregistrovaný "seki"
8. 11. 2007 15:29
GTI
GTI = Láďa Plácal z Poděbrad, řezníkův syn! >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spyker"
8. 11. 2007 15:35
B sloupek
Škodovku mám rád, ale vadími, že nedělají černé b sloupky... (krom Fabie II.) Dost do ruší linii skel...
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2007 15:59
Víte jak to píše moje sekretářka?
VOLCVAGEN >:D >:D , ale Peugeot píše správně. Naštěstí.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Jan|"
8. 11. 2007 16:03
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Tohle snad ne. Peugeot je lepší než VW???? >:D >:D >:D >:D >:D Hustý! A PORADNE! >:D >:D >:D
8. 11. 2007 16:24
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Jestli správně rozumím, tak po 16 té všichni státní a jiní zaměstnanci opouští svá teplá místečka a diskuse utichají? Jenom já ...., čekajíc na klienty, kteří dnes možná ani nepřijedou tady sedím blbě hledím. >:D Opouští i GTI po 16 té tento prostor? Pokud ano, všichni frankofilové, japanologové a ostatní menšiny zahajují mohutnou kampaň za získání právoplatných pozic jež jejich značkám náleží. Boj proti předsudkům prosazovaných bezohledným koncernem (předposlední a současně konečné stadium kapitalismu)může začít.
neregistrovaný "Aiven"
8. 11. 2007 16:37
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Ano začněme bojovat za práva menšin! Zapojuju se do diskuze jenž nepřísluší všem zaměstnancům co po 16 hod. odešli ze svých prací! A vyhlausju nadvládu Nissanů, Fordů, Renaultů, Peugeotů, Mazd, a dalších menšinových značek a chtějme vyhlásit převrat >:D
anonym
8. 11. 2007 17:26
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Sednul jsem do Volcvagenu Jetta, bo se mi zvenčí libil.Vevnitř už ne. Byl jsem v tanku. Nikdy jsem v tanku nejel, ale tak nějak si to představuji. Úzký průzor a a stísněný pocit. A Passat, a Golf. To samé mě čekalo v Audi!! Ani Q7 na tom nebyla líp. Jak lehké a svěží bylo přesednout do prostoru P 307 SW. S lítostí, že nemám nádherně komfortní Lagunu jsem opustil prostor koncernových salonů.
neregistrovaný "Debre"
11. 11. 2007 17:08
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Sorry ale 307 SW 2.0 HDI ma fotr doma a nemužu souhlasit a k tomu to divně jede je to liné a těžkopadné auto prostě frantik. Passat 100x lepší auto!!!!!!
8. 11. 2007 18:06
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
To Aiven. Ano, ano. A převrat zahájíme tím, že deklasujeme výrobce lidových vozů na Volcvagena.(vyslovujeme, stejně jako čteme s důrazem na na V a C ). V případné písemné korespondenci budeme používat zásadně psanou formu ,,Volcvagen" , čímž za to vyslovuji nebetyčný dík mojí sekretářce, která nerozliší Auto od tříkolky, ale definovala rozpoznávací znak všech ochránců menšin, tj. použití formy Volcvagen. Menšiny budou následně definovány v diskusi. ( Navrhuji cokoliv mimo VOLCVAGEN koncern, který v našem středoevropském prostoru nehorázně dominuje. Z tohoto pohledu je menšinou i Toyota.)
neregistrovaný "Aiven"
8. 11. 2007 18:13
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Souhlasím a se vším všudy podepisuji. Volcvagen už nebude moci mezi námi parkovat, už bude jen krásných a skvělých aut :-)
anonym
8. 11. 2007 18:27
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Správně. Navíc je činnost ochránců menšin navýsost pozitivní. Neznáme negativismus různých antikoncernů,protože jsem ochránci . Naše činnost je zaměřena na obranu všech lokálních menšin před prehistorickým dinosaurem zvaným Volcvagen. Uvědomělou kritikou přispět ke zlepšení poměrů na tomto foru. Vzpomínat na vymřelé druhy - Rover a chránit ohrožené. Chválit zachráněné - Fiat a jeho mutace. Velebit originalitu a rozmanitost.
Avatar - SpiderJ
8. 11. 2007 18:49
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
ANO! Budiž taktéž chvála všem Lanciím! Necht povstane z popela italská krev! ;-)
Avatar - SpiderJ
8. 11. 2007 18:52
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Správně! Dost bylo té slintající obludy, kterážto požírá jednu automobilku za druhou, montujíce do Lamborghini spínače z áwosmičky!!!
anonym
8. 11. 2007 21:42
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
Tak to je síla. Prznit takový originál jako je Lambo spínači sériově vyráběného vozu je zvrhlost. Zítra se pokusím definovat a analyzovat dopady falešných představ o tom jaké vlastnosti má mít dobré auto šířených koncernem Volcvagen a dopad těchto mýtů na menšiny v českých zemích. P 307
Avatar - SpiderJ
10. 11. 2007 12:14
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
:yes: ;-)
Avatar - SpiderJ
8. 11. 2007 18:47
Re: Víte jak to píše moje sekretářka?
...a na Hondy jsi zapomněl :'-(
8. 11. 2007 16:30
Téma SuperB
Taky se líbí. Je trošku muskulaturní a zajímavý.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
8. 11. 2007 16:41
Znovuzrození Vůdce
Majestátní křivky. Velkorysý prostor. Nekompromisní kvalita a brutální výkon. To jsou charakteristiky nového Superbu, nového opravdového Vůdce !! Prodejte akcie BMW, Mercedesu a Lexusu dokud ještě mají nějakou cenu. Až vstoupí Nový Superb na trh bude už pozdě !

Radujme se ! Volkswagen se opět ujímá vlády nad světem !

Je krásné nechat se vést lidmi kteří v tom mají praxi !

Vítám tě, náš Vůdče !
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pepis"
8. 11. 2007 16:46
Re: Znovuzrození Vůdce
Zklamu Te. To nejlepsi si opet Nemci nechaji pro sebe >:D
anonym
8. 11. 2007 16:52
Re: Znovuzrození Vůdce
>:D :yes:
8. 11. 2007 17:56
Re: Znovuzrození Vůdce
Oceňuji Váš smysl pro nadsázku. Nezpochybňuji kvalitu nového Super Béčka, ale postavit proti němu vozy BMW, Lexus, Mercedes je v dané třídě trošku zavádějící ..... Ano, Superb patří do skupiny řekněme manažerských vozů, ale právě v této třídě hraje svoji roli prestiž, prémiovost výrobce(jak by správně řekl GTI), cena ( já na to mám)a historie značky, v případě Lexusu technické inovace na Top úrovni,doba působení výrobce v dané třídě atd. Prostě IMAGE. Tedy něco co nedal Volcvagen s Phaetonem a nedá to jen tak zničehonic Škoda se Superbem. Ani P se 607 ať se trefím do vlastních řad. Ano, nový SuperB znamená skutečně krok Škodovky mezi elitu, ale prosím nezapomínejme, že jde o nováčka, který vstoupil čerstvě do klubu.(Předchozí generace se krčila v předpokoji). Oslavné fanfáry jsou na místě,jsme jistě patrioti, ale ovace davů a hysterické omdlévání nechte na jindy. (případně GTI mu)
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 11. 2007 17:11
Super Béčko je tady
Už přichází druhá generace toho auta a někteří si ještě ani nepamatují jeho jméno >:D Míň lidí komolí i Qashqai. To není super auto s označením B, to je Superb. Mám pocit, že škodovka už dřív takový vůz vyráběla a její název pochází z anglického superb - skvostný, vynikající, nádherný...
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 11. 2007 18:30
mobidius
Tak jsem viděl odkaz od Milhause ajestli to tak bude i v reálu ten nový Superb,tak to bude Super :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "žmulín"
8. 11. 2007 22:51
nesmysly
Místo přihození nějakýho cm na šířku to ještě natáhnou,i když v S1 bylo místa dost.Takhle z toho bude zase jenom jezevčík. 8-s

Škoda zvedá svoje prodeje taky díky výrobě v Evropě neakceptovatelných modelů dál na východ.Začalo to s pokračováním výroby Felicie v Jugošce a teď se sápou přes Indii do Číny a vzhledem k tomu,že tamní upravený motorizace by s bídou dosáhly na Euro I,bych v některých částech světa slogan S..C.. vymazal.

Jinak jestli bude vypadat takhle,tak zepředu u mě dobrý,až na ty obří korejský mlhovky a ten zadek je jak z čínský kopie BMW 7.Ta ploutev navíc s anténou je taky vymazlenej detail.Od interiéru žádnej odvaz ani nečekám...
Ještě jen tak mimochodem:Proč když tu tvrdíte,že si takovýhle auta kupujou lidi,co nechtěj vybočovat a ukazovat svojí solidnost vidim každýho druhýho Supa polepenýho lištičkama s hroznym vejfukem a mrakem sazí díky čipu za sebou??? :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "m_m_m"
11. 12. 2007 20:55
Re: cina
Neviem, ako to myslis s tou Cinou. Som yu zopar mesiacov a zatial som tu videl len 1 stareho Formana 2 Octavie a 1 SuperB.
Cina je plna WW, Peugotov, Hond, Nissanov a domacich znaciel, ale ziadne Skodovky.
neregistrovaný "Miki Darren"
9. 11. 2007 07:05
škodofka
No aki vyjebanci to v tej skodovke robia ked vynasaju fotky?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vaclavka"
9. 11. 2007 08:26
superb
no neblejte tady jen vo nejakejch 2,0 TDI ale budese tam davat aj 3,0 TDI :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "myst1X"
10. 11. 2007 13:05
Re: superb
nic lepsiho nez 2.0TDI(125kW)CR zatim nebude
9. 11. 2007 09:02
Je zřejmé, že Škoda je drahá, ale taky si to může dovolit.
Ano, může si to dovolit. Jediné autosalony, které Vám zuřivě netlačí akce a slevy jsou Škodovky a Kia se Ceedem. Nevím jak Japonci.( V porovnání s frantíky, kde význam ceníkové ceny je nulový.I Volcvagen se přehání v poslední době v akcích.) Akce deformují trh a spotřebitel se hůře orientuje. To, že Škodovka ceny drží a je relativně drahá a přitom se za stejné peníze dají koupit lepší vozy, např. již zmiňované Toyoty je zapříčiněno stále přetrvávajícím konzervatismem skupiny zákazníků, mediální masáží, širokou dostupností, snahou nevybočovat a neriskovat, zvykem, nedostatkem informací, dostupností servisu, patriotismem, atd. je to hodně a ..... buďme rádi!!!! Nemusí se nám líbit spojení s obludou Volcvagen, ale je fakt, že Škoda patří k tahounům českého průmyslu a pokud se zde vyrábí a profitují na tom stovky českých subdodavatelů je i přínosem nástup nového modelu. Ale jak říkám, bez fanfár a omdlévání. BMW 535d to není a nebude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mig52"
9. 11. 2007 09:03
Design
Jestli to bílé auto na obrázcích je nový Superb, tak to je tedy děs. Hnusný předek a neuvěřitelně nepovedený zadek. Kdo to v té Škodovce proboha dělá ten design? Je to subjektivní názor, ale koukáme tady na to tři a shodneme se. Vlajkovou loď značky si představujeme úplně jinak.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Hooligan 49"
9. 11. 2007 18:19
Re: Design
Představ si ho v černé barvě a na litých kolech... Bude to vypadat lépe ;-)
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:24
Re: Design
Jako stíhačku Mig29??? >:D To musíš jít na lampáren že u Škody nechtějí dělat vozy jako stíhačky. :-O
neregistrovaný "majklef"
9. 11. 2007 20:31
Re: Design
To si děláš doufám srandu že o autu který má maskování vepředu i vzadu říkáš že má hnusnej předek a zadek???? :-O
neregistrovaný "mig52"
9. 11. 2007 20:42
Re: Design
Viděl jsi vůbec ty fotky? Četl jsi vůbec můj text?
Paradoxně to auto vypadá lépe zamaskované, než v reálu. Já hlavně nerozchodim ta zadní světla.
11. 11. 2007 04:22
Re: Design
:yes: PRESNE TAK! Me se ten superb taky nelibi a zadni svetla? Pravdepodobne nasli inspiraci u jine automobilky >:D
neregistrovaný "JH37"
9. 11. 2007 09:51
1,4 TSI
Jenom taková poznámka k motorům 1,4 TSI výkonové varianty 103 a 125 Kw mají dvojité přeplňování tedy kompresor , který pracuje v nižších otáčkách cca do 3000 ot. za min. po překročení těchto otáček přebírá plnění klasické turbo.
Kdežto motory 1,4 TSI 90 Kw , 1,8 TSI 118Kw a 2,0 TSI 147 Kw používají jeom turbo.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "A2"
9. 11. 2007 15:08
Re: 1,4 TSI
Fakt? Děkuji, žes nám to osvětlil. To sme do teď nevěděli.
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:53
The Saint
Svätý muž. Kdyby jsem pracoval ve Škode tak špíína. Ale takhle je to pro nás-příznice svätý muž. Tedy ten kto udělal fotky tohohle nádherneho auta. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ondras111"
9. 11. 2007 19:25
pokroková technika
senzor stěračů mě opravdu pobavil, je to pořádný pokrok >:D např. peugeot ho dlouhá léta montuje již od 206ky a výše hned v základu.. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 19:27
Re: pokroková technika
:no:
neregistrovaný "Sondron"
9. 11. 2007 20:56
Novej design proč ne, ale zadní lampy ale BMW nejsou na míst
;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 21:26
Re: Novej design proč ne, ale zadní lampy ale BMW nejsou na
Zadní lampy ale(ne náhodou ala???) Bmw. Ty si asi losoval na které se podobají a pak si vytáhl Bmw. >:D >:D >:D :no:
neregistrovaný "Sondron"
10. 11. 2007 21:59
Re: Novej design proč ne, ale zadní lampy ale BMW nejsou na
Hmmm si chytrak teda! Co treba bmw 5 rok 1993, nebo bmw 3 rok 1999 a nebo X5? To spíš ty nevíš co tady mluvíš, když nevíš co a jak. :no:
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 22:06
Re: Novej design proč ne, ale zadní lampy ale BMW nejsou na
:no:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
10. 11. 2007 00:17
Nový Super=B
Proč ne. Ale kombíka, 4x4, TDI 125kW a zvednutý podvozek ala Octavia Scout. A doufám, že po položení zadních sedadel konečně vznikne rovná plocha !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bn"
11. 11. 2007 11:48
was?
co to je, fakt nevim ale je to hrozný, hlavně ta maska a přední nárazník. škoda asi dala šanci pracovat mentálně postiženým, což je chválihodné ale měla by je stáhnout z designového oddělení. :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "work(S"
11. 11. 2007 11:51
Re: was?
Mentalne postihnuty si asi ty! :no:
anonym
11. 11. 2007 17:56
Re: was?
souhlasím :yes:
neregistrovaný "majkdls"
11. 11. 2007 18:02
zase nuda
Další nudné auto pro nenápadité lidi. Je to škoda ta Škoda.
Opravdu umí dělat jen koncepty .. Ale série jsou bez ducha.
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 11. 2007 01:14
prosim redakci at uz tento clanek posle do propadliste dejin
je to o nicem. copak jste vsichni slepi? takovejhle aut vam kazda automobilka nasere kybl a kdyz pritlaci tak dva. produkce tohoto modelu je tak zoufala, ze normalni by bylo to pri dvojnasobnem poctu odpiskat a uz se s tim nikdy neukazovat. zase z toho vypadne jezevcik na mizernym podvozku s maskou z dodavky. Superb je pro Skodovku to samy jako pro Rusko uchovavani Lenina v mauzoleu.
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 11. 2007 08:33
je to humus
škodovka už by se měla buď konečně trhnout od německých mastňáků a udělat svoje auto a nebo to rovnou zabalit. Poslední dobou neuměj vyrábět nic jiného než hnusy a nepovedený patvary. A aby to nebylo málo tak nejen že jsou hnusný ale ještě jsou nevýkoný a poruchový. Superb bude mít určitě jako základní motor 1.2 HTP (šicí stroj) >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "povaleč"
21. 11. 2007 11:19
Re: je to humus
si představ, že ještě ke všemu ty bys byl třeba člověk zodpovědný za vývoj,to by byla teprve "prda", ale z tvé formulace to naštěsí nehrozí,takže dobrý...o tom,co kdo zabalí nebo ne jaksi nerozhoduješ a ani nikdy nebudeš,což tě může točit, ale to je asi tak vše... >:D
anonym
15. 1. 2008 22:38
Re: je to humus
Jsi totální *
anonym
15. 1. 2008 22:41
Re: je to humus
To máš pravdu, pro Tebe určitě vyrobí i 1,0 perpetummobile. O autech raději nepiš, protože se zesměšňuješ
anonym
11. 1. 2008 15:20
hj
vy *
:yes: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tajtrdlík"
17. 1. 2008 14:18
No nic
Ať žije Fiat !!!! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bank card credit credit one"
8. 3. 2008 16:48
best card credit debt help
Begin with america bank card credit visa case limit joint application card credit hsbc trio turn cards natural application card credit hsbc hedge free gang!
Rozbalit vlákno
0