yaris a auris su kukatelne a vceku im novy hranaty dizajn pasuje ale o RAVke som uz tiez pisal ze to auto vyzera velmi velmi divne.... ako taky nafuknuty vyvyseny auris a dost bez napadu posobi .... vobec to SUVecku tento vzhlad nepasuje 8-s ... taky outlander sice tiez nie je ziaden krasavec ale oproti RAVke je to dizajnova pecka :yes: kam sa na tri diamanty hrabe RAVka ;-\
praveze predok ma taky outlanderovsky, dost sa nan podoba,predok a zboku este ako tak, ale ten
zadok je akysi divny,
aspon ten interier vyzera lepsie ako predchodca.
Přesně. Toyoty jsou bezesporu dobrá a spolehlivá auta, ale tento rádoby sportovní, ostře řezaný design je zabíjí. Zadní svítilny s tříbarevným provedením ala 80. a 90. léta tomu dávají korunu. Marně přemýšlím, která Toyota se mi kdy líbíla...moment...ee...žádná. Hnus velebnosti!!! :no::no::no:
Mně se jak která Toyota líbí. Například Avensis a Auris jsou celkem fajn, GT 86 super, ale tahle nová RAV4 se mi vůbec nelíbí. Navíc i cena třeba oproti CRV nic moc. Tahle RAVka je prostě přeplácaná, z venku je až moc robustní s divnými křivkami. Škoda.
Až na místy nevkusnou reklamu se mi nový směrování Toyoty líbí. Jak Auris tak Ravka mají sebevědomej vzhled moderního auta. A vlastně se dá říct, že po letech tápání se Toyota při návrhu svých aut našla. Ano, detaily jsou specifický, leckdy neobvyklý, není to naprostej univerzál...přesto se domnívám, že nastoupená cesta je zvolená velmi dobře.
Zbývá ukázat nový Avensis, dopilovat rozháranosti v interiéru (obzvláště digitální displeje jsou nesourodý) a hurá do boje.
Mě tedy naopak přijde toyotí design horší a horší, ravka už je tak na úrovni forestera, naprosto nijaké auto s naroubovaným "lexus" stylem skládání tvarů pomocí konkávních křivek. Problém je v tom, že pokud je tak děláno celé auto, jsou tvary neharmonické, a navíc už je tento styl dlouhodobým používáním u lexe docela vyčpělý. No, a ten vnitřek? :*)
... jak je možné, že do nového RAVu bude Toyota zase montovat letitý 6-st. automat Aisin, když konkurence je už někde jinde (viz nový 9-st. ZF pro Evoque/Freelander). Nejde o to, že by ta převodovka byla špatná, ale z dnešního pohledu je už dost neúsporná (v městském režimu to budou proti manuálu skoro 2 litry navíc - viz předchozí generace RAVu, která tenhle automat měla také) moderní HDM automaty přitom už zvládnou jezdit úsporněji než verze stejného auta s manuálem.
Pokud chci dnes tak samozřejmý doplněk u aut nad půl mega jako vyhřívaná sedadla, který umí už i Suzuki dát do Vitary nebo Jimnyho standardně, tak musím u Toyoty objednat nejvyšší stupeň výbavy... to vypadá skoro jak legrace. A to vůbec nepíšu takových věcech jako je nezávislé topení, které je už léta běžně k dispozici pro Tiguan nebo Kugu. Při poslední jízdě na sjezdovce stačí zmáčknout dálkový ovladač a na parkovišti čeká auto s předehřátým motorem a vyhřátým interiérem, žádné škrábání ledu z oken - takhle nějak si představuju SUV modelového roku 2014... jde to u VW, jde to u Fordu, jde to u BMW/M-B a dalších, proč to nejde u Toyoty ???
Jo asijské stupňování výbavy je často k vzteku... Chci pár prkotin navíc, připlať si 150litrů za vyšší výbavu... Mám japonce rád, ale tohle mě už dvakrát odradilo...
No, tak si můžete objednat domontování vyhřívání sedadel z příslušenství - cena je 5.670,- Kč bez DPH (za materiál). Nezávislé topení se taky montuje a to již od doby kdy Tiguan byl jen na papíře. Některé dieselové Toyoty např.Auris, Avensis, Rav4, LC ho mají již z výroby - pouze se domontuje dálkové ovládání. Já topení Eberspaëcher v Ravce mám - předpoklad je otevřít v autosalonu ústa. A cože, Tiguan nemá ani u nejvýšší verze couvací kameru v základu a nelze objednat ani WIFI spot a to je SUV v roce 2013 ?
No já věřím, že i ten zastaralý Aisin by zvládli na autosalonu vyměnit za něco modernějšího, ale dodělávat auto na prodejně nepovažuju za moc dobrý nápad - vykuchat sedadla, natáhnout nové elektrické svazky, to vše spojit s palubní elektronikou, která s tím nepočítá...
Že je v RAVu z výroby německé topení Eberspaëcher, to je pro mě novinka... za chvíli tam ale určitě bude německý diesel (dohoda s bmw už je snad podepsána) a možná tedy i to německé 9 st. ZF... japonský Aisin žádnou novinku pro příčně uložené motory neohlásil (má li někdo info sem s ním).
No snad alespoň logo Toyota zůstane :-)
Je vidět, že evropský trh je u Toyoty až na třetím místě, hlavní prodeje má v Americe a Asii a podle toho to taky vypadá. Žádnou větší vstřícnost požadavkům evropských zákazníků nelze očekávat. Což je přístup jistě logický, i Ford nedávno zveřejnil analýzu, že VW v Evropě dominuje natolik, že vydělávat se prakticky nedá a jeho nová filozofie "ONE FORD" neznamená v podstatě nic jiného, než tiché vyklízení evropských pozic (můj názor).
Ten výhřev sedadel je od Toyoty a jenom se to zacvaká do předpřipravených konektorů. Jinak Toyota na Evropu moc nedá, to je pravda a na ČR zvlášť (viz. nedostupnost češtiny v navigaci). Myslím,že 6 kvalt A/T na motor 110kW stačí. Německé ZF žádný zázrak taky není v BMW jsem měl jeden z prvních 5° automatů a umřel po 4 letech - no dobře bylo to v ´95 :-) . Spíš mě u automatů děsí doživotní náplň - tzn. až umře převodovka, tak končí i bezstarostný život majitele. V I.S.R. na mě koukali jak na ufo, když jsem chtěl ve 120.000km vyměnit olej a filtr v A/T.
Proti Mazdě CX5 nebo nové Hondě CR-V je to hrozný designový paskvil.. :no: :no
A cena je děsivá..
Zlatá stará Ravka před 10lety..
To raději nového Subaru Forestra..ten alespon projede všechno a má super motory..
...klasicky toyoťácky o ničem s výraznou radlicí vpředu.
A zejména to talčítko s nápisem AUTO na ovládání okýnka u řidiče - tímto zdravím všechny, co blijou z koncernu, neboť i ta nejlevnější Fabia, pokud jsou doplacena elektrická okna, má AUTO všechny.
Japonec zkrátka zůstal japoncem - poučení z chyb veškeré žádné, korejci si je daj k snídani...