Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Třída S: technické inovace podrobně

Do nové Třídy S bylo zavedeno tucet technických inovací. Patří mezi ně například brzdový asistent PLUS s radarovými čidly, systém PRE-SAFE druhé generace a mnoho dalších. Tak se na ně podívejme.
Zpět na článek
21. 6. 2005 12:32
neregistrovaný "/////AMG"
21. 6. 2005 12:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 16:13
neregistrovaný "Michal"
21. 6. 2005 16:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2005 12:29
neregistrovaný "Michal"
22. 6. 2005 12:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 12:55
neregistrovaný "Don"
21. 6. 2005 13:30
neregistrovaný "Quattro"
21. 6. 2005 21:21
neregistrovaný "Don"
21. 6. 2005 13:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 14:39
neregistrovaný "Maverick"
21. 6. 2005 16:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2005 09:03
neregistrovaný "Enzo"
21. 6. 2005 19:08
neregistrovaný "JP"
21. 6. 2005 20:02
neregistrovaný "Maxim"
22. 6. 2005 09:13
neregistrovaný "Maverick"
21. 6. 2005 23:16
neregistrovaný "Ress"
22. 6. 2005 08:11
neregistrovaný "rasto"
22. 6. 2005 12:42
neregistrovaný "125S"
22. 6. 2005 13:23
neregistrovaný "ciello"
26. 6. 2005 03:13
neregistrovaný "Ozzy"
neregistrovaný "/////AMG"
21. 6. 2005 12:32
Asistent pro vidění v noci na základě infračervené techniky
na to jsem velmi zvědový v reálu,nikdy sem to neviděl.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 12:43
Re: Asistent pro vidění v noci na základě infračervené techn
Cadillac to nabízel od roku 2000 v modelu DeVille. Tam se obraz promítal přes head-up displej a vypadá to asi takhle: [odkaz]
neregistrovaný "Michal"
21. 6. 2005 16:13
Re: Jak to teda funguje??
pořád nikdo nevysvětlil, jak to funguje. infra lampy budou vpředu svítit, budiž, ale auto teda musí mít speciální sklo nebo něco, aby to infrasvětlo bylo vidět. a jak to bude, když se tyhle 2 nové S klassy budou míjet? obě se budou vzájemně oslňovat infralampama?
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 16:34
Re: Jak to teda funguje??
V článku se hovoří o promítání výsledného obrazu na displej a není řečeno na který. Tudíž předpokládám, že na klasický LCD někde v interiéru. Infra-světlo samotné vidět nebudeš. A vzájemné "oslňování" nehrozí. Jen na svém displeji uvidíš velmi podivnou světelnou stopu: teplo auta plus paprsky, které z něj vycházejí. Když koukneš přes čelní sklo, nepoznáš asi jestli proti tobě jede auto vybavené IR. Aspoň tak si to představuju. Pokud to někdo vidí jinak, ať mě klidně opraví. Tenhle systém je narozdíl od cadillacovského od Raytheonu aktivní (má lampy). Cadillac jen snímal okolní teplo, tuším. Vlastní aktivní noční vidění teď prý vyvíjí už i Honda. Cadillac momentálně prodej zastavil, protože se výroba finančně nevyplácela. Uvidíme, jestli se podaří konkurentům ho masově rozšířit. Sám jsem zvědav.
neregistrovaný "Michal"
22. 6. 2005 12:29
Re: Jak to teda funguje??
no ale i tom displeji či HUD se bude promitat obraz v infraspektru, ne? takže když proti mě pojede někdo se zažehlejma infralampama, tak mě to bude oslŇovat, resp. obraz na HUD bude k prdu. leda by se to nějak softwarově očišťovalo..
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2005 12:40
Re: Jak to teda funguje??
Asi jo. K takový situaci dojde ale jen dost zřídka a na dost krátkou dobu. A navíc netušíme, jak "silně" se budou ty paprsky lamp zobrazovat. Možná budou o dost slabší než tepelný stopy aut a živých bytostí. Pak by se ti třeba obraz vlivem protijedoucího eska jen zesvětlil.
neregistrovaný "Don"
21. 6. 2005 12:55
Plný hrnec techniky!!!!!
Ale ale ale , to se podivejme. To je techniky!! Audi!!! Kde se flákáš??? nějak ztrácíš náskok! Už asi 5 let ho ztrácíš!!!! O veškeré technice zmíněné v článku už nás redakce informovala dřív, ale teď to tu máme sečteno a podtrženo a Audi stále nereaguje. Tak kdy nám ukážeš ten "náskok díky technie"? Mercedes-Benz S ve všech ohledech
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Quattro"
21. 6. 2005 13:30
Re: Plný hrnec techniky!!!!!
Ale no tak! Ty ty reklamní slogany bereš moc vážně...
neregistrovaný "Don"
21. 6. 2005 21:21
Re: Plný hrnec techniky!!!!!
Promiň, ale musel sem si rýpnout...jinak Audi samozřejmě má vozy na velmi prestižní úrovni
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 13:43
Re: Plný hrnec techniky!!!!!
Máš to prašť jako uhoď. M-B se "inspiroval", co se týče infra-red senzorů do auta. BMW head-up displejem a Audi dokončuje magneto-reologické tlumiče alá Cadillac. Nakonec si to všichni "popůjčují" ve velké trojce navzájem a dohodnou se, že to vymysleli oni. A jako první to zavedou i do minivozů. Protože zjistí například, že levnější je vyrábět třídu A úplně bez oken. Pak se hned při prvním testu vybourá a tak jí dají infra jako standartní výbavu. Jen vtip. Nic proti velké trojce, jen musím vyvažovat jejich mediální masáž.
neregistrovaný "Maverick"
21. 6. 2005 14:39
Bezsteracovy system cisteni skla
V souvislosti s novou S-Klasse se mluvilo o besteracovem systemu cisteni celniho skla... Nevi o tom nekdo neco blizsiho?
Ale jak to vypada, zrejmne se to odsouva...

Mimochodem, uz jste videli novej podvozek od firmy BOSE? No jo, od Boseho! Kam se hrabe vzduchovek podvozek!

[odkaz]

Vpravo dole jsou odkazy na videa...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 16:41
Re: Bezsteracovy system cisteni skla
O tom tu kdysi už byl článek. Prý je ještě o několik řádů rychlejší než Magnetic Ride Control od Cadillacu ale v zásadě dělá to samé. Při zatáčení přitvrdí tam, kde je třeba, aby nedošlo k náklonu, zároveň ale velmi rychle filtruje nerovnosti na vozovce. Na těch stránkách je to předváděný na starým Lexusu LS. Zajímá mě, kdo to jako první začne od Bose kupovat a montovat.
neregistrovaný "Enzo"
22. 6. 2005 09:03
Re: Bezsteracovy system cisteni skla
Magnetic ride control reakcni doba 5 - 30ms Bose 1ms. Podle me i kdyz se nejedna o tlumeni podvozku je vetsi pecka SH-AWD od Hondy - rozdelovani momentu mezi jednotlivy kola pomoci elektromagnetickych spojek v diferencialu. Videl jsem video a je to uzasny co s tim autem delaj...[odkaz]
neregistrovaný "JP"
21. 6. 2005 19:08
DISTRONIC PLUS
Vsechny novinky jsou pomerne zajimave, ale me nejvic zaujal DISTRONIC PLUS. To je fakt skvela vecicka. Skoda, ze v Lexusu GS to funguje jen v rychlostech 40+ a ne tak jako v S-Klasse. No vypada to, ze Audi bude muset nachystat taky neco noveho v dohledne dobe, nebo si nebude A8 od souperu drzet takovy odstup.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Maxim"
21. 6. 2005 20:02
good bye Lenin....
Ja vlastne myslim, ze tato nova trida S od Mercedesu je mix designu interieru Audi a BMW. To vypada ovsem dobre, ale pro Mercedes udelat kopii od svech konkurentu nini dobre, vzdyt to neni nejaky Hyundai, ktery kopiruje vsechno nejlepsi, a ne mysli o vlastnim stilu. Tak ze od Mercedesu to neni spravne...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Maverick"
22. 6. 2005 09:13
Re: good bye Lenin....
Souhlas, interier novy S-Klasse mi silne pripomina BMW 7...
neregistrovaný "Ress"
21. 6. 2005 23:16
Fakt pěkný...
A bude ve výbavě i čidlo crvknutí si do textilu u řidiče
pro případ že se ta elektronika na cestě vysere? Jak se někam
namontuje německej počítač tak je na průser zaděláno (viz právě
poslední Mercedesy a Bavory), myslím že v současné době ještě
nejsme tak daleko aby sme mohli spolehlivě věřit těmto
výstřelkům počítačových výrobců.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
22. 6. 2005 08:11
veda a technika
podla mna az prilis vela techniky na jedno auto. nedajboze sa ti nieco pokazi. tieto preteky vyrobcov skoncia asi vtedy, ked si clovek sadne do auta a bude soferovat hlasom. tam to speje. snad sa toho uz nedozijem a vychutnam si este vela mil s klasickym pocitom, ze auto ovladam ja a nie computer z ciny.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "125S"
22. 6. 2005 12:42
bez titulku
Když přectavovali minulou generaci, tak sem si myslel ze ho stvoril buh. Ted to vypadá jako focus... Kde je ta lehkost a povznešenost. A interiér byl jak v katedrále. Trožku mě to zklamalo. Vyměnily snad desingnéry?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
22. 6. 2005 13:23
Re: bez titulku
..jenže když ho představovali posledně... před několika lety... tak tu nebylo tolik technických vymožeností ani v ve vyjímečném autě, kdežto dnes se to stává běžnější a tím pádem trochu těžší překonat a nastavit novou úroveň... stejně tak se to mohlo zdát i u BMW X5 která taky přišla s kupou novinek... nicméně trh SUV/offroadů.. tam se dá vylepšovat hodně.. do doby než přišla Discovery... pak už všem ujel vlak....
neregistrovaný "Ozzy"
26. 6. 2005 03:13
Nové funkce-virtuálně
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0