Re: A taky bude VW(Cupra) testovat takto nehumanne na lidech
Myslím, že tu o tom nic nenapíší s výmluvou, že to s auty jako takovými nemá co dělat nebo s nějakou podobnou pitomostí.
A pokud o tom náhodou napíší, tak se budou soustředit na to, že v tom byly zapleteny i jiné automobilky a Bosch. Že ti v tom byli okrajově je samozřejmě vedlejší :-) . A nebo ještě nějaký místní expert označí tuto metodu testování za pokrokovou, inovativní a veskrze skvělou.
Re: A taky bude VW(Cupra) testovat takto nehumanne na lidech
Když meleš o hitlerovských pokusech...
Třeba zrovna Mengele byl známý pro své vybrané způsoby (když nepitval zrovna děti zaživa)
Což ukazuje, jak je tvá teorie ubohá.
Blbec se vždycky umlátí sám.
Excelentní fostek ho už jen dorazí.
Ale že byste napsali jak Volkswagen hezky po Hitlerovsku strká opice i lidi do plynových komor a testuje na nich toxické plyny to ne, že? To není asi taková reklama...
Pitomečku,
máš pocit že subjekty schválený, dobrovolný a neškodný program (který je pro dobrosery jako ty mediálně zajímavý) lze ztotožňovat s pokusy v koncentrácích? jsi pako.
Btw koupil jsem si na pumpě časopis a hele, článek o americkejch pokusech na černochách, které končily smrtí. Subjektům bylo lháno a na konci jim nebyla poskytnuta ani lékařská pomoc, která by je vyléčila. Padesátá léta.
Od té doby se svět hodně změnil k lepšímu, ale pak už nastupuje hysterie lidí, jako jsi ty, a rozumjde stranou.
A pak mekotáš kraviny o hitlerovcích.
Dýchání toxických plynu není neškodné, ať už je to dobrovolné nebo ne.
Jsou značné pochyby, jestli šlo o informovaný souhlas a jestli náhodou nešlo o zneužívání chudších vrstev.
Opice asi těžko vyjádří nějaký souhlas.
Spojitost "amerických pokusů na černoších" s aktuální situací mi jaksi uniká.
Poukazování na ignorování důležité zprávy očividně podjatým zpravodajským webem je hysterie? Fascinující >:D .
Že vám uniká zjevná spojitost s Hitlerem mě nepřekvapuje. Kdo vidět nechce, nevidí.
Tolik demagogie, melodramatu a nevzdělanosti v tak krátkém textu... aspoň to má dobrou komediální hodnotu :-)
Na lidech i zvířatech se testují léky a dokonce i blbá kosmetika. Zdravý to není, moc pěkný to není. Ale jeden za to dostane zaplaceno, druhému to zachrání život a třetímu to jen umyje vlasy. Mektat v souvislosti s tím o Hitlerovi může jen duševně chorý troll. 8-s
Kosmetika a léky se testují, aby se zjistilo, jestli opravdu jsou nezávadné. Ne aby se vytvořily nesmyslné a podvodné studie o tom, jak vzduch z VAGovského výfuku (o kterém už nesčetněkrát bylo dokázáno, že je značně zdravotně závadný) je div ne lepší, než čistý horský vzduch.
A jestli nevidíš souvislosti v případě, kdy automobilka založená organizací pod Hitlerem testuje následky toxických plynů v doslovných plynových komorách, tak je to tvůj problém :-)
Tys někde viděl výstup, že je vzduch z výfuků VAG čistý? Ty "podvodné studie"?
Kdyby mělo založení Lexusu něco společného s fašistickým Japonskem, ani bys nehlesl. VAG vyrábí a vyráběl auta, ne tanky. Neustálé předhazování Hitlera je jen vizitkou tvé úrovně.
Ano, jeden z výsledků té zcela účelové studie byl, že NO2 nemá žádné významné účinky. To bylo smyslem celé té šarády.
Ne, to bych tedy nehlesl, protože samo o sobě historická spojitost nic neznamená. A mimo jiné taky protože Lexus není tak dlouhodobě eticky zbrankrotovaná firma, jako VAG, které Auto.cz nepokrytě podporuje.
O etice VW si myslím svoje, ale to se dnes bohužel týká skoro všech velkých firem. Což není omluva. Že by se Japonci neměli za co stydět, to se taky říct nedá. Nechci z toho dělat "vy zase bijete černochy", ale těch opic mi není líto o nic míň, než velryb před vyhynutím sežraných "pro vědecké účely".
No jo, ale to nejsou lodě Lexusu/Toyoty, že... Třeba GM byli pěkné *** oplývající mimořádnou neschopností, ale pak zbankrotovali a dneska už jsou jen typická americká megakorporace, tedy nic moc milého, ale co předvádí VAG překračuje všechny meze. Manipulace s testy (na rozdíl od "gaming the system", jak to dělají ostatní), účelové studie, oblbování vládních činitelů - následek toho všeho tisíce předčasně mrtvých lidí jen v Británii.
To ze se neco bezne deje jeste prece neznamena, ze je to v poradku, nebo ano?
Me by treba prisnejsi (co mozna nejprisnejsi) omezeni v pouzivani podobnych vyzkumnych metod vubec nevadilo.
je to úplně stejný případ nějaké formy tuningu (u cupry na rozdíl od zmíněných továního), který se stává značkou na základě velkosériového výrobce. navíc předpokládám, že Cupra bude brzo zajímavější portfolio než Abarth. Takže co?
Tak moc srovnávat se to nedá, všechny tebou jmenované značky měli i svou nezávislou historii. Cupru stvořil Seat - tj. vyčleňovat ji, je blbost. Stejně to bude jen upravený SEAT, nic víc. Oni na to přijdou ;-)
To je jakoby se od škodovky odtrhlo oddělení vRS a založili si svoji značku... Ale jediný co vRS a nebo Cupra bylo je design ostatní je technika z koncernu žádný super vývoj, ručně montovaný motory, špičkový technologie.... Prostě žádná přidána hodnota v tom není...