Pokud jste zavítali na naše stránky právě nyní, máte možnost spatřit první fotografie nového černého koně vyšší střední třídy, třetí nositelku jména A6, doplněné o první údaje (doplněno o 25 fotografií).
Im Vision CLS dieselt der bekannte, 3,2 Liter große Reihensechszylinder mit Common-Rail-Einspritzung – hier allerdings mit zwei statt einem Turbolader. Das ergibt 285 PS sowie 620 Newtonmeter Drehmoment und untermauert seine sportlichen Absichten.
Super, koukněte se na www.audi.de tam jsou ječtě lepší fotky. Zpředu je to naprosto něco novýho, jako nuvolari. Interier je taková špička, že proti němu vypadá BMW i MB (nehci je nijak urážet) jako o 10 let starší, naprostá špička, nejhezčí palubovka, co jsem kdy viděl. Už se těším Avant 3,0TDI quattro.
Neprijde mi to ani tak retro, jako proste vyreseni dilema, kam s displejem. Ty kaple u bmw jsou dost otresny. Reseni u A8 je podle me nejlepsi, ale chtelo to holt neco novyho. Je to o zvyk. Mimochodem, nekde jsem videl foto z novyho eska a vypada to, ze mb to bude mit resene podobne.
displej je nejlepší vyřešit tak jak to má Buick, Pontiac, Chevrolet a Cadillac, tedy HUD displejem na předním okně. Tady u tý A6 jde spíše o to, že ergonomie je sice už na lepší úrovni než u starý A6, ale nikdo mi nebude vysvětlovat že malé displeje kdesi na urovni slabin mé své ergonomické opodstatněný. Celkově hodnotím celou středovou část jako velmi nešťastně řešenou. No a co se týče displeje pokud již musí být klasický.... podívej se jakým způsobem ho má vyřešený Chrysler Pacifica, tak má vypadat řešení když někdo při návrhu interiŕu skutečně přemýšlí. Interiér nové Audi A6 hodnotím jako podstatně lepší než u BMW , ale podstatně horší než u MB. No a ta špionážní fotka jak tedy proběhla je fotka z faceliftovanýho BMW 7xx který příjde na jaře. na to aby to byl mercedes tak by musel použít hodně prvků z BMW :) stejné mřížky ofuků, obsance voliče automatu na středové konsole, mercedes nemá pravou páčku pod volantem (má jen jednu na levé straně volantu) a další podobnosti jsou jasné známky nového interiéru BMW.
Taky se mi to moc nelíbí. To A8 vypadá podstatně líp. Tvůrci se měli řídit heslem v jednoduchosti je krása a trochu brzdit (platí jak pro exteriér tak pro interiér).
Ještě by mě zajímalo jak na tom bude podvozkově? Jestli to bude jako nová 4 (bez Quattra ani ránu viz třeba AutoTIP 3/2004) tak jí zase MB a BMW ujedou.
Víš ono v roce 1984 moc aut kulatých nebylo.
jedině snad VW Beetle od toho fašistického devianta Hitlera.
takže nevím, proč kritizuješ us auta, za to, že byla hranatá.
Audi a Buick, to jsou úplně jiné kategorie. přečti si VDS od JD Powera. Audi je v servisu několikrát častěji
Tak tak Buick je světovým premiantem na poli spolehlivosti jak faktické a doložitelné, tak i oblíbenosti samotných uživatelů. Buick je velmi dobrá značka. Tradičně se po dlouhá léta pohybuje někde kolem prvních 5 nejspolehlivějších značek. S AUDI je na tomto poli skutečně nesrovnatelné, pokud se nepletu je AUDI někde v průměru či jemném podprůměru.
poslední dobou je Audi už dost hodně pod průměrem.......vrchol kvality zažilo někdy začátkem devadesátých let a od té doby padá a padá. protože šířka spáry mezi dvěma díly není znakem skutečné spolehlivosti.
i to nic neznamená, když je v tahu převodovka, motor, tlumiče...... to byl jen příklad. Vehicle Dependability Study hodnotí počet poruch na sto automobilů jedné značky za první 4 roky provozu.
Buick 3.místo (za Lexus a Infiniti) - 179 poruch na 100 aut za 4 roky
Audi 26.místo (i za nejlacinějšími US značkami (Dodge,Ford,Chevy a Saturn)) - 318 poruch na 100 aut za 4 roky
3.BEST in Premium Midsize (vyšší střední třídě):
1.Toyota Avalon
2.Toyota Camry / Solara
3. Buick Century / Regal - a kde máš to svoje Audi, he ?
Kup si toho svyho buicka a uzij si to s nim tady. Kdyby byl trabant nejspolehlivejsi, tak si ho koupis, vid? Spolehlivost je dulezita, ale mnohem dulezitejsi jsou jiny hodnoty...
no nas passat se vesele te tristovce blizi ( je to hodne vytizene auto)zatim je nekde na 240.vis tlumice menit musis tak i tak.pochopitelne klouby a podobne odchazi,ale to mi taky prijde jako spotrebni zbozi.prevodovka v pohode a na motoru byla jedina porucha kdyz se ulomila lopatka vodniho cerpadla. ten teplomer co je na palubce ( svete div se v serii) varoval vcas takze v pohode.jo ale neco by se prece jenom vystourat dalo.zere cim dal vic oleje.pry propousti gufera ventilu,mozna je to tim ze je ten olej moc ridkej nevim neporadi nekdo?samo ze se to da vymenit jenze ty *si rekly 2000 za jedno no a je jich tam 30 nebyt toho oleje absolutni spokojenost to auto u nas nikdo nesetri ( ani mati) takze na poruchu ma i narok.
Viděls čísla za loňský rok?! Vždyť už v půli roku mělo Audi dvojnásobek prodaných auto co v roce 2002!!! Mě to připadně jako stoupající trend a oblíbenost! Zřejmě to nebude tím, že by bylo audi podprůměrné!!!
audi v kvalitě podprůměrné prostě je. možná ne, pokud počítáš jen evropské značky. ale na US a Japan nestačí s dechem ani omylem.
zigi: těch třista poruch je na sto autech, takže tři na jedno auto během 4 let!!! a upozorňuji, že se nezapočítávají žádné spotřební části (pneu, filtry, žárovky a pod.). to jen, kdyby zase někdo chtěl plácat něco o tom, jak německá auta najedou nejvíc ze všech a porovnávat přitom Yaris se Sharanem (místo Yaris-Polo a Avensisi Verso - Sharan, pak by ta čísla byla podobná).
Mohl bys mě nějak navést kde najdu tu tabulku kde se srovnává spolehlivost Audi a Buicku. Buick asi musí proti Audině mít i bombastické jízdní vlastnosti.
no jízdní vlastnosti má Buick určitě měkké. a v Evropě je rozšířen názor měkké=špatné a naopak. jenže třeba takový Favorit je dost tvrdý a přitom blbě drží na silnici....prostě měkkost podvozku nesouvisí absolutně s kvalitou jízdních vlastností.
tak tak telecí názory, co nejtvdrší auto je nejlepší, vždyť je to úplný omyl. Já třeba také po autě vyžaduju aby bylo především pohodlné. Když budu chtít sžití s autem tak si pořídím Opel Speedster, který mi toho dá do sportovního požitku mnoho. Proto si zásadně pořizuju auta komforní a ne tvrdá, to je bejkárna. Taky nechápu proč tak evropani hodnotí kvalitu auta, podle toho jak rychle projede zatáčku. Mě mnohem více zajímá hladina hluku, míra filtrací nerovností, přenos vibrací a jiné aspekti zohlednující kvalitu podvozku. Každý řekne ře Focus RS či Mondeo RS má vyníkající jízdní parametry, ale poboha to není auto pro relevantní používání. Zvláště na některých našich betonových dálnicích je to dlouhodobě nepoužitelný, ve městech už vůbec ne. Hlavně že projedu slalom rychleji :) jo to je skutečně výhra.
Teda poviem vam, tieto nove audiny nie je bohvieco. Ta maska je hrozna. Ziadny naraznik, proste otras. Uz tie tzv ponorky su podla mna velmi nevydarene auta. A tieto nove modely uplny humus, staci sa pozriet dovnutra. Takto rozhodne nevyzera pekne auto. Okrem toho vsade same cidlo, jedna audina co dlhsie stala, vsetko tam zacalo oxidovat, ked to nastartovalo, vysiel typicky "rajsky" modry plyn, co samo o sebe nie je moc dobre znamenie :) Mercedes and BMW rulezzz. Kde su tie stare pekne audi's....
Povím Vám, že ty nové masky se mi ani trochu nelíbí, ale faktem je, že kdyby na tenhle výtvor dali klasickou masku ve stylu dnešních Audin, tak se při pohledu na něj asi unudím k smrti, ostatně jako u všech nových VW. Kde jsou staré dobré časy, když přišla zatím ještě současná A6, to byla teprve bomba!!! Je sice pochopitelné, že vytvořit zdařilému autu ještě zdařilejšího následníka je dost obtížné a to umí jen pár automobilek (např BMW). Toto mi příjde jako celkem nepovedený facelift-některé prvky mi přijdou naprosto totožné se současnou generaci a zbytek, jež dělali taktéž v jejím stylu spíš pokazili než vylepšili. Introše jsem se nejdříve lekl, ale nakonec, kdyby měl volant nějaký obyčejný střed (jako třeba v A8) je celkem povedený. Skutečně zajímavý je tak pouze pohled na technické údaje, ale nutno podotknout, že BMW za ním výkony příliš nezaostává, navíc kdo ví, jaké bude to FSI, na čtyřválce jsem ztatím četl dost kritiky, údajně v praxi silně zaostávájí a nedosahují výkonů, jaké by člověk očekával podle "papírových" údajů. Teď už jen aby BMW co nejdříve uvedlo svůj X-drive i do pětky a myslím, že konkurence od čtyř kruhů v žádném případě nehrozí!!!
BMW vytvorilo zdarilim autum leda tak hnusne nastupce... o FSI jsem toho moc neslysel staci mi ta hrozna zprava,ze to zere natural 98 jednak nevim kde bych ho tady u nas koupil ,kdyz ho vsude prestali prodavat a taky nevim kde bych na nej vzal... taky si myslim,ze je celkem skoda ze technologie piezovstrikovacu zustava jaksi bez povsimnuti.nechci zaryte tvrdit ze audi je prave ta znacka ktera s tim vsim prisla jako prvni aby me tu nektery z pamnetniku nenapadl,ale reseni je to genialni.uvidime co ta sranda bude stat a jak bude fachcit.
A6 se mi líbí, ale o to nejde. Doteď jsem četl tuhle diskuzi naprosto chladně, ale uprostřed tvého příspěvku jsem fakt vyprskl. Řekni ještě jednou tu o " BMW a zdařilejším následníkovi" prosím prosím.
Proboha vždyť BMW podělalo design, až na vyjímky u všech nabízených aut, včetně 5ky a 7my a to se mi vždycky dost líbily
Pochopitelně jsem vycházel ze svých subjektivních dojmů (o designu ani jinak diskutovat nelze). Podle mě jsou nová BMW moc moc povedená a fakt mě dostávají!
suhlasim ze HUD je dost dobra vec na zakladne udaje, ale display ma svoje opodstatnenie. a interier sa mi dost pozdava, to oramovanie stredovej konzole a la bentley a RR je docela pekne.
Takhle vypada nadherny, elegatni, nadcasovy design kvalitniho auta. Ne jako sileny Megane s useklou *. Kdyby ta cena nebyla tak silena, tak si ho jdu hned rezervovat. Jenze tahle otazka trapi hlavne nas v Cesku s nasimi "europlaty". Takovy Nemec s prumernym platem 4 000 Euro nema co resit - jestli nejakyho lepsiho korejce za 20 000 nebo tuhle nadheru za 35 000??? Holt my ze starsi generace uz si tohle nikdy nekoupime, protoze si na to nikdy nevydelame.
Jo a přední mlhovky z filety kapota jako nová octavia a čtyři kola jako ..... třeba tatra 805 - Napadá ještě někoho něco co je na tom autě kopie - co takhle čtyři dveře ???
Naco ta ironia ? Daj si vedla seba fotky Stila a tejto A6, potom nieco hovor. Alebo mas dojem, ze dnes ma 90% vsetkych aut predne svetla viac menej rovnake ?
A dej si vedle sebe fotku sebe a opice a taky to bude z 90% stejny!!! Nejdriv si kup bryle nez zacnes placat takovy nesmysly- A6 vychazi z A4 a A8- hodne podobnych dilu jako napr. zrcatka!
no tak to je kapku silne tvrzeni nemyslis?ale popravde nechapu o co romanovi jde.ty svetla mi prijdou pro audi charakteristicka.jsem se dival na fiat.cz( kde jsme mimo jine byl donucen zaskrtnout kolonku "chci fiat" coz se me dotklo) na fotky stila a jako nejaka kopie mi to neprijde.audi udelala pekne auto.faceliftingem bych to tada nenazval.jen ty zadni svitilny mely zustat a palubka mi pripomina tak favorita.prilis mnoho hlucheho prostoru ( treba kolem spinace svetel) proste adept na prepracovani...
Osobne musim design nove A6 pochvalit. Myslim si, ze v realu bude vypadat jeste lepe
nez na tech fotkach, ale pri pohledu na nove pojatou masku mne neco napadlo.
Jak bude tahle predni cast sestky vypadat s SPZ, ktere maji v nekterych zemích
temer tvar ctverce?
asi chteji konkurovat A8, protoze jinak to nedokazu pochopit. Nova A6 je o 10 cm delsi nez E-klasse, samozrejme chapu, ze pokud chcete s prednim pohonem dosahnout stejneho rozvoru jako auta s pohonem zadnim musite vyrazne auto prodlouzit, ale to povede akorat k tomu, ze bude prilis velike s obrimi previsy. Jizdni vlastnosti budou opet v kytkach a to je jedina vyhoda pro BMW a MB.
Ja myslim ze jak s novymi auty rostou rozmery, v evropske stredni tride vypada treba Audi A4 proti takovemu novemu Fordu Mondeo jako viditelne mesni auto (a i je, ted nemluvim o prestizi znacky, zakladnich motorech atd.). Konkurentem napr. Mondea se ctyrvalcem 2.0 nebo sestivalcem muze byt u Audi model A6 soucane generace, ne mala "a ctyrka" - u kombiku to vynikne obzvlast. Ale nova generace A6 se radi jednoznacne do nove evropske vyssi stredni tridy a mozna nove definuje standard rozmeru exterieru. Jen muj nazor.
samozrejme kazde nove auto je vetsinou vetsi nez stejny model predchozi generace, ale kam to povede. Audi nyni prodlouzila A6 o 20 cm a nyni je stejne velika jako auta nejvyssi kategorie jako na zacatku 90. let. Ale napr. MB S-klassu temer vubec nezvetsuje ani jednim smerem. Pokud to ale takhle pujde dal tak bude samozrejme nucen ji vyrazneji prodlouzit a mozna potom pouze zmeni kratsi Maybach na S-klasse. Osobne si myslim, ze tudy cesta nevede, neco jineho je, kdyz nove Ecko je vetsi o par cm nez to stare a oproti Ecku z roku 1986 je delsi asi o pouhych 7 cm, coz neni tak mnoho, ale prodlouzit auto o 20 cm je myslim si extrem.
V podstate se shodujeme, jen je muj nazor, ze tak po dvou - trech generacich, se nove definuji tridy. Treba Volvo S 40 nove generace je kratsi a na podvozku z nizsi stredni tridy. Audi A4 bylo opravdu uz trochu "male" i proti treba Opleu Vectra. BMW 3 stejny pripad. U S klasse nezapomente na prodlouzene verze...
Myslim, ze kdyz porovnas rozmery, tak to nebude zase takovy rozdil. Ecko melo vzdy naskok v miste. Podle me je lepsi rozsirovat auta do delky nez do sirky. Myslim, ze ted tam bude mista akorat a rozhodne to nebude nazbyt.
Ja si myslim, ze A6 prodlouzili kvuli tomu, aby odlisili od sebe noveho Passata, ktery bude dlouhy cca 4,8m a v ramci koncernu by prece jen A6 mela byt lepsi ...
Disajn je dost dobrej přesto že audi moc nemusim. Ale palubka se mi u něj vubec nelíbí. Vypadá to jako kdyby jí zkopírovali od Saba, nebo staryho bavoraku. Motory vypadají slušně, akorat na to jakej bude podvozek si musíme počkat.
jsem čekal víc. Na káru z hliníku je váha pořád dost vysoká. Co považuju za dobrý jsou hodnoty rozchodu kol. A co se týká designu. Celkem povedený a krok ku předu přestože se mi audiny moc nelíbí. Moc knoflíků, červený podsvícení jak v nějakym Seatu a přední masku považuju za příliš výstřední. Možná kdyby byla jen na V8, ale na 2.4 je to moc nevkusný. Jinak dobrý až na zadní nárazník s koncovkama, to okopčili z S-Typu (novýho) ne?. Přeju nový A6 hodně prodejních úspěchů a hlavně aby zákazníci moc nebourali hliník.
Prvni dojmy
(a)stoupající spodní prolis opticky propojený se zadním nárazníkem vypada kapanek jako od BMW 5 nebo Z4;
(b) odtrhová hrana na zádi zase malicko styl BMW 7
ale celkove moc hezky auto...
No nevím, myslím si že je to víc než vyžší střední třída. Podle mého názoru je to konkurent toho nového mercedesu CLS nebo jak se to čtyřdvéřové kupe jmenuje. Asi bude něco menšího proti BMW a E.
jediny duvod je, aby melo stejny rozvor jako konkurence, s pohonem prednich kol je totiz pri stejne delce mensi rozvor. Motor se totiz musi cpat pred predni osu a ne nad jako u BMW a MB. Jinac to nedokazu pochopit, protoze to auto vypada az moc velike. Osobne stale nedokazu pochopit, ze takto velika auta se stale vyrabeji s pohonem prednich kol. Pokud chce nekdo tvrde konkurovat BMW a MB tak bez pohonu zadnich kol to nejde.
Nerozumím proč by to nemělo jít. Spíš se divím náhonu na zadní kola - v zimě je to dost na ... a ještě pokud se přenáší obrovský výkon. To že to trhá "*" ve sporťáku to beru ale v lim ?? Asi bych dal přednost 4X4 nebo předek.
limuziny mely odjakziva pohon na zadek a pouze tzv. novodobi vyrobci Audi a VW dodavaji pohon na predek, pohon prednich kol chapu tam, kde nekdo chce zmensit rozmery a usetrit, ale ne u aut pres 4,5 m. Obrovsky vykon se daleko lepe prenasi na zadni nez predni kola. U pohonu na predek je vykon nad 150 koni absolutni zbytecnost, protoze to nedokaze prenest. Ono mit vse vpredu neni nikterak idealni ani z vahoveho hlediska, potom je z toho stejne kladivo jako z F1.
to auto není ničím zajimavý.. jen ta divná přední maska... Joooo, když s tím přišla před lety Lancia, tak všichní...-jéžiš to je hnus... Ale jak s tím dojde Audi, tak je to rázem nádhera..??? Ten interiér je taky divnej... už vůbec v tom nevidím retro... možná tak retro ale z roku 1988 a to není retro - to je hnus.. Jestli chceš návrat ke klasice, tak se podívejte na interiér Rover 75..!!! Za další nevím jak někdo mohl přirovnat tenhle hybridní interiér (palubku) k Range Roverovi..?? To je jak srovnat jachtu a kánoj...!! S tou palubkou podobnou se Saabem (asi teda 9-5)....?!??? nicméně ten (9-5) ji má aspoň logicky uspořádanou a vyváženou pro řidiče....!! Otrhová hrana a oživení v moři konzervatizmu???? Co je to za blábol.. oživení přeneslo BMW... stejnou záď ˇ(tu horní část) má, když už o něm mluvíme Saab 9-3 rok a půl... ten nárazník s koncovkama taky není novinka, ale ovšem mazec jsou ty zadní lampy ze staré A4....!!!! No jen se nad tím nezajímavým obyčejným autem který není tvarově moc vyvážený (délka 4,9!!!!!!!!!!!!! pro střední třídu!!) tak se nad ním moc nepodělejte vy obdivovatelé průměrných a obyčejných věcí - hlavně ať to má každej....
omezence je potřeba omezovat, aby nepovraždili na silnicích příliš mnoho lidí. jinak by si toho někdo mohl i všimnout, že mu třeba chybí dítě, které se rozmázlo auto....
Interiér je k té celkové bezinvenční mizérii VW Group velmi povedený. exteriér mi už povedený nepřijde. Pohled zezadu-zboku mi připomíná částečně novou pětku od BMW, z boku je to stejné jak stávající A6 a ten přední radiátor mě nijak neoslovuje. Působil fajn na starých vozech s dominantní kapotou nad nízkými blatníky, ale na novou kastli to je naroubovaná násilnost. Interiér 8/10, exteriér 3/10.
Auto nevypadá špatně i když na přeběžných fotkách v motor. časopisech vypadal desing víc revolučně. Opravdu to zas tak velký rozdíl a pokrok (žádná revoluce) proti starý A6 není je to o trošku víc než nová Octavia proti starý. Auto z hliníku -pokud člověk nemá bouračku tak je to pohoda, ale s hliníkem to je špatný- opravuje to jen pár značkových servisů za horentní sumy a většinou se musí vše měnit, proto bych chtěl auto jedině z oceli z hliníku max. povrchové díly kapoty, dverě, př.blatníky, střecha. Ta palubka s kapličkou až ke spolujezdci se mi taky nelíbí je tom moc mohutný...
Soudice podle uspechu a8, tak doufam, ze i a6 ji bude nasledovat. Designove i technicke kvality na to urcite ma. Ukazuje se, ze image uz nehraje takovou roli, pripadne, ze audi si ji posililo. Jinak si nedokazu vysvetlit druhe misto v prodeju v evrope z velke trojky. Zvysujici se oblibenost audi podtrhuje i fakt, ze je hodne stredo- a vychodoevropskych trhu, kde audi porazi sve konkurenty. Na zapade ji precejenom chybi trocha te image, ale co neni muze byt...
Re: seriova CLS, super delo absolutne bez konkurence
Zezadu je to peknej jagy. Ale ten interier? Neni to uz trochu okoukany? Chtelo by to zmenu. Displej v urovni oci je precejenom ergonomictejsi. Dale se mi vubec nelibi ta obrovska prazdra drevena plocha. Ale jinak pekna kara...
...aktivní tempomat s automatickým udržováním vzdálenosti od vpředu jedoucího vozu, známý již z Mercedesu a BMW.
Aktivní tempomat má již A8, takže pokud to mělo být myšleno, jako že je to novinka, tak doporučuji prostudovat výbavu A8.