Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A6 je tady!

Pokud jste zavítali na naše stránky právě nyní, máte možnost spatřit první fotografie nového černého koně vyšší střední třídy, třetí nositelku jména A6, doplněné o první údaje (doplněno o 25 fotografií).
Zpět na článek
16. 2. 2004 21:45
neregistrovaný "omi"
16. 2. 2004 21:47
neregistrovaný "omi"
16. 2. 2004 21:53
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 2. 2004 21:58
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 21:50
neregistrovaný "Petr"
16. 2. 2004 22:08
neregistrovaný "AMG"
16. 2. 2004 22:17
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 01:08
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2004 07:37
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 14:32
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 16:55
neregistrovaný "Mercedes No.1"
16. 2. 2004 22:53
neregistrovaný "Diesel"
16. 2. 2004 21:51
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:04
neregistrovaný "cool-hand"
16. 2. 2004 22:08
neregistrovaný "omi"
16. 2. 2004 22:17
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:23
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:33
neregistrovaný "Ace2"
17. 2. 2004 00:11
neregistrovaný "Arfi"
16. 2. 2004 22:39
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 23:05
neregistrovaný "Ace2"
17. 2. 2004 07:41
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 14:41
neregistrovaný "Michal"
17. 2. 2004 14:50
neregistrovaný "Ace2"
17. 2. 2004 15:44
neregistrovaný "Michal"
17. 2. 2004 19:08
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 00:03
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 08:21
neregistrovaný "Michal"
18. 2. 2004 08:33
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2004 09:12
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 22:32
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 12:01
neregistrovaný "zigi"
18. 2. 2004 12:04
neregistrovaný "zigi"
18. 2. 2004 09:56
neregistrovaný "Renata"
18. 2. 2004 15:45
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2004 07:33
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 17:21
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2004 17:24
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2004 17:39
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:20
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:36
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 14:15
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:32
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:35
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:38
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:54
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:49
neregistrovaný "lemike"
17. 2. 2004 01:06
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2004 14:25
neregistrovaný "zigi"
17. 2. 2004 20:54
neregistrovaný "RomanP"
17. 2. 2004 21:33
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2004 06:53
neregistrovaný "milo"
17. 2. 2004 08:22
neregistrovaný "Lucky"
17. 2. 2004 09:05
neregistrovaný "Svoboda"
17. 2. 2004 21:41
neregistrovaný "Pavelpu"
17. 2. 2004 08:43
neregistrovaný "Jarda"
17. 2. 2004 08:52
neregistrovaný "roman"
17. 2. 2004 09:03
neregistrovaný "Svoboda"
17. 2. 2004 10:24
neregistrovaný "roman"
17. 2. 2004 13:09
neregistrovaný "Svoboda"
18. 2. 2004 17:26
neregistrovaný "Tomasino"
17. 2. 2004 15:07
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 00:16
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 09:36
neregistrovaný "Pavel"
17. 2. 2004 14:39
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 09:37
neregistrovaný "merc"
17. 2. 2004 09:47
neregistrovaný "Svoboda"
17. 2. 2004 10:59
neregistrovaný "tom"
17. 2. 2004 11:39
neregistrovaný "merc"
17. 2. 2004 13:18
neregistrovaný "tom"
17. 2. 2004 15:01
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 19:58
neregistrovaný "PetrXX"
17. 2. 2004 12:01
neregistrovaný "xxxxx"
17. 2. 2004 13:42
neregistrovaný "Fechta"
17. 2. 2004 14:36
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 17:00
neregistrovaný "Fechta"
17. 2. 2004 19:07
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 15:08
neregistrovaný "Naproti"
17. 2. 2004 15:29
neregistrovaný "Boroš Brano"
17. 2. 2004 16:46
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 17:17
neregistrovaný "yulo"
17. 2. 2004 18:02
neregistrovaný "Ondra"
17. 2. 2004 18:03
neregistrovaný "Ondra"
17. 2. 2004 18:43
neregistrovaný "merc"
18. 2. 2004 10:32
neregistrovaný "Svoboda"
18. 2. 2004 16:12
neregistrovaný "merc"
20. 2. 2004 09:04
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 20:43
neregistrovaný "Bimbo"
18. 2. 2004 08:16
neregistrovaný "jano"
18. 2. 2004 12:29
neregistrovaný "cello"
19. 2. 2004 21:50
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 09:07
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2004 11:40
neregistrovaný "Jano"
19. 2. 2004 13:31
neregistrovaný "Michal"
19. 2. 2004 22:47
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 2. 2004 08:56
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2004 22:13
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
20. 2. 2004 10:30
neregistrovaný "karlos"
20. 2. 2004 17:15
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 21:46
neregistrovaný "anonym"
21. 2. 2004 18:01
neregistrovaný "merc"
22. 2. 2004 12:33
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2004 12:40
neregistrovaný "anonym"
23. 2. 2004 16:31
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "omi"
16. 2. 2004 21:45
No konecne!
Uz jsem myslel, ze napisete az rano. Mne se moc libi. Zad je trochu zvlastni, ale uvidime v zeneve...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "omi"
16. 2. 2004 21:47
bez titulku
Neni ta kombinace nahodou 3:2?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
16. 2. 2004 21:53
Re: bez titulku
Není, protože dvoulitrové TDI bude k dispozici až v druhé polovině roku.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 21:58
Re: bez titulku
No jo, ten uz to diky tem odstavcum vidim...
neregistrovaný "Petr"
16. 2. 2004 21:50
odstavce?
vy si myslíte, že se v tom textu bez odstavců dá vyznat???
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "AMG"
16. 2. 2004 22:08
Re: to je snad Facelift!!
nic moc.spíš nic než moc.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:17
Re: to je snad Facelift!!
No ze to rikas zrovna ty. Ecko se od minule verze taky hrozne moc lisi...
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2004 01:08
Re: to je snad Facelift!!
Cožééé???!!! Tak to si ihned pořiď hodně, opravdu hodně silné brýle, protože Ečko s minulou generací nemá prakticky nic společného!!!
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 07:37
Re: to je snad Facelift!!
A6 taky ne.trochu objektivity příteli
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 14:32
Re: to je snad Facelift!!
Myslel jsem samozrejme designove, coz nemuzes poprit...
neregistrovaný "Mercedes No.1"
18. 2. 2004 16:55
Re: 320CDI-285PS!!!!
Im Vision CLS dieselt der bekannte, 3,2 Liter große Reihensechszylinder mit Common-Rail-Einspritzung – hier allerdings mit zwei statt einem Turbolader. Das ergibt 285 PS sowie 620 Newtonmeter Drehmoment und untermauert seine sportlichen Absichten.
neregistrovaný "Diesel"
16. 2. 2004 22:53
Re: 320CDI-285PS!!!!
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 21:51
bez titulku
Je fakt, ze zad u minule a6 byla doslova revolucni, nicmene me na ni stale uchvacuje to zaobleni. Skoda, ze neni i zde, ale jinak vypada dobre.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cool-hand"
16. 2. 2004 22:04
Bomba!!
Super, koukněte se na www.audi.de tam jsou ječtě lepší fotky. Zpředu je to naprosto něco novýho, jako nuvolari. Interier je taková špička, že proti němu vypadá BMW i MB (nehci je nijak urážet) jako o 10 let starší, naprostá špička, nejhezčí palubovka, co jsem kdy viděl. Už se těším Avant 3,0TDI quattro.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "omi"
16. 2. 2004 22:08
Re: Bomba!!
Uz jsou tady taky...
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:17
Re: Bomba!!
Ano taky si myslím, že tento retro vzhled interiéru 80. let je celkem povedený.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:23
Re: Bomba!!
Neprijde mi to ani tak retro, jako proste vyreseni dilema, kam s displejem. Ty kaple u bmw jsou dost otresny. Reseni u A8 je podle me nejlepsi, ale chtelo to holt neco novyho. Je to o zvyk. Mimochodem, nekde jsem videl foto z novyho eska a vypada to, ze mb to bude mit resene podobne.
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:33
Re: Bomba!!
displej je nejlepší vyřešit tak jak to má Buick, Pontiac, Chevrolet a Cadillac, tedy HUD displejem na předním okně. Tady u tý A6 jde spíše o to, že ergonomie je sice už na lepší úrovni než u starý A6, ale nikdo mi nebude vysvětlovat že malé displeje kdesi na urovni slabin mé své ergonomické opodstatněný. Celkově hodnotím celou středovou část jako velmi nešťastně řešenou. No a co se týče displeje pokud již musí být klasický.... podívej se jakým způsobem ho má vyřešený Chrysler Pacifica, tak má vypadat řešení když někdo při návrhu interiŕu skutečně přemýšlí. Interiér nové Audi A6 hodnotím jako podstatně lepší než u BMW , ale podstatně horší než u MB. No a ta špionážní fotka jak tedy proběhla je fotka z faceliftovanýho BMW 7xx který příjde na jaře. na to aby to byl mercedes tak by musel použít hodně prvků z BMW :) stejné mřížky ofuků, obsance voliče automatu na středové konsole, mercedes nemá pravou páčku pod volantem (má jen jednu na levé straně volantu) a další podobnosti jsou jasné známky nového interiéru BMW.
neregistrovaný "Arfi"
17. 2. 2004 00:11
Re: Bomba!!
Taky se mi to moc nelíbí. To A8 vypadá podstatně líp. Tvůrci se měli řídit heslem v jednoduchosti je krása a trochu brzdit (platí jak pro exteriér tak pro interiér).
Ještě by mě zajímalo jak na tom bude podvozkově? Jestli to bude jako nová 4 (bez Quattra ani ránu viz třeba AutoTIP 3/2004) tak jí zase MB a BMW ujedou.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:39
Re: Bomba!!
interier je k zblitiii jeste viic jak ten nepodeveny facelift zevnesjku
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 23:05
Re: Bomba!!
no příliš krásy a elegance to nepobralo to je skutečně pravda.
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 07:41
Re: Bomba!!
Ano, nejkrásnější je Buick Regal 1984. Pro americká auta platí že nomen est omen.
neregistrovaný "Michal"
17. 2. 2004 14:41
Re: Regal
Víš ono v roce 1984 moc aut kulatých nebylo.
jedině snad VW Beetle od toho fašistického devianta Hitlera.
takže nevím, proč kritizuješ us auta, za to, že byla hranatá.
Audi a Buick, to jsou úplně jiné kategorie. přečti si VDS od JD Powera. Audi je v servisu několikrát častěji
neregistrovaný "Ace2"
17. 2. 2004 14:50
Re: Regal
Tak tak Buick je světovým premiantem na poli spolehlivosti jak faktické a doložitelné, tak i oblíbenosti samotných uživatelů. Buick je velmi dobrá značka. Tradičně se po dlouhá léta pohybuje někde kolem prvních 5 nejspolehlivějších značek. S AUDI je na tomto poli skutečně nesrovnatelné, pokud se nepletu je AUDI někde v průměru či jemném podprůměru.
neregistrovaný "Michal"
17. 2. 2004 15:44
Re: Regal
poslední dobou je Audi už dost hodně pod průměrem.......vrchol kvality zažilo někdy začátkem devadesátých let a od té doby padá a padá. protože šířka spáry mezi dvěma díly není znakem skutečné spolehlivosti.
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 19:08
Re: Regal
????????????????????????
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 00:03
Re: Regal
leda ze by ta spara byla stejna i po 300 tis.km
neregistrovaný "Michal"
18. 2. 2004 08:21
Re: Regal
i to nic neznamená, když je v tahu převodovka, motor, tlumiče...... to byl jen příklad. Vehicle Dependability Study hodnotí počet poruch na sto automobilů jedné značky za první 4 roky provozu.
neregistrovaný "Michal"
18. 2. 2004 08:33
Re: Regal
Buick 3.místo (za Lexus a Infiniti) - 179 poruch na 100 aut za 4 roky
Audi 26.místo (i za nejlacinějšími US značkami (Dodge,Ford,Chevy a Saturn)) - 318 poruch na 100 aut za 4 roky

3.BEST in Premium Midsize (vyšší střední třídě):
1.Toyota Avalon
2.Toyota Camry / Solara
3. Buick Century / Regal - a kde máš to svoje Audi, he ?
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 09:12
Re: Regal
Kup si toho svyho buicka a uzij si to s nim tady. Kdyby byl trabant nejspolehlivejsi, tak si ho koupis, vid? Spolehlivost je dulezita, ale mnohem dulezitejsi jsou jiny hodnoty...
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 22:32
Re: Regal
Uz si videl novy buick nubira (= daewoo nubira)? Spolehlivost sama...
neregistrovaný "zigi"
18. 2. 2004 12:01
Re: Regal
no nas passat se vesele te tristovce blizi ( je to hodne vytizene auto)zatim je nekde na 240.vis tlumice menit musis tak i tak.pochopitelne klouby a podobne odchazi,ale to mi taky prijde jako spotrebni zbozi.prevodovka v pohode a na motoru byla jedina porucha kdyz se ulomila lopatka vodniho cerpadla. ten teplomer co je na palubce ( svete div se v serii) varoval vcas takze v pohode.jo ale neco by se prece jenom vystourat dalo.zere cim dal vic oleje.pry propousti gufera ventilu,mozna je to tim ze je ten olej moc ridkej nevim neporadi nekdo?samo ze se to da vymenit jenze ty *si rekly 2000 za jedno no a je jich tam 30 nebyt toho oleje absolutni spokojenost to auto u nas nikdo nesetri ( ani mati) takze na poruchu ma i narok.
neregistrovaný "zigi"
18. 2. 2004 12:04
Re: Regal
je sorry za ty vulgarismy.vidim ze to mate posychrovany
neregistrovaný "Renata"
18. 2. 2004 09:56
Re: Regal
Viděls čísla za loňský rok?! Vždyť už v půli roku mělo Audi dvojnásobek prodaných auto co v roce 2002!!! Mě to připadně jako stoupající trend a oblíbenost! Zřejmě to nebude tím, že by bylo audi podprůměrné!!!
neregistrovaný "Michal"
18. 2. 2004 15:45
Re: Regal
audi v kvalitě podprůměrné prostě je. možná ne, pokud počítáš jen evropské značky. ale na US a Japan nestačí s dechem ani omylem.

zigi: těch třista poruch je na sto autech, takže tři na jedno auto během 4 let!!! a upozorňuji, že se nezapočítávají žádné spotřební části (pneu, filtry, žárovky a pod.). to jen, kdyby zase někdo chtěl plácat něco o tom, jak německá auta najedou nejvíc ze všech a porovnávat přitom Yaris se Sharanem (místo Yaris-Polo a Avensisi Verso - Sharan, pak by ta čísla byla podobná).
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 07:33
Re: Regal
Mohl bys mě nějak navést kde najdu tu tabulku kde se srovnává spolehlivost Audi a Buicku. Buick asi musí proti Audině mít i bombastické jízdní vlastnosti.
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2004 17:21
Re: tak zde máš tu studii
ale jistě:
[odkaz]

nejdřív je tabulka podle značek, pod ní je podle tříd.
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2004 17:24
Re: tak tady máš tu tabulku
no jízdní vlastnosti má Buick určitě měkké. a v Evropě je rozšířen názor měkké=špatné a naopak. jenže třeba takový Favorit je dost tvrdý a přitom blbě drží na silnici....prostě měkkost podvozku nesouvisí absolutně s kvalitou jízdních vlastností.
neregistrovaný "Ace2"
20. 2. 2004 17:39
Re: tak tady máš tu tabulku
tak tak telecí názory, co nejtvdrší auto je nejlepší, vždyť je to úplný omyl. Já třeba také po autě vyžaduju aby bylo především pohodlné. Když budu chtít sžití s autem tak si pořídím Opel Speedster, který mi toho dá do sportovního požitku mnoho. Proto si zásadně pořizuju auta komforní a ne tvrdá, to je bejkárna. Taky nechápu proč tak evropani hodnotí kvalitu auta, podle toho jak rychle projede zatáčku. Mě mnohem více zajímá hladina hluku, míra filtrací nerovností, přenos vibrací a jiné aspekti zohlednující kvalitu podvozku. Každý řekne ře Focus RS či Mondeo RS má vyníkající jízdní parametry, ale poboha to není auto pro relevantní používání. Zvláště na některých našich betonových dálnicích je to dlouhodobě nepoužitelný, ve městech už vůbec ne. Hlavně že projedu slalom rychleji :) jo to je skutečně výhra.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:20
Nonecne krasny auto!
Konecne poteseni pro oci, ostatne jako vsechny nove audiny...
Pokud bude to technicky strance alespon tak dobra jako A8, tak neni co resit. Jdu do ni!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:36
Re: Nonecne krasny auto!
Bleee, nepovedeny facelift Hnus fialovy!
Jediny pekny auto od Audi je A8!
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 14:15
Re: Nonecne krasny auto!
exterier je skutecne pekny ale palubka tak ta moc krasy nepobrala...
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:32
Takhle vypada fakt cool!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:35
Re: Takhle vypada fakt cool!
to panoramatický okno se mi zdá nějaké malé.
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2004 22:38
Re: Takhle vypada fakt cool!
To bude tim, ze toto neni panoramaticky okno.
neregistrovaný "Ace2"
16. 2. 2004 22:54
Re: Takhle vypada fakt cool!
aha tak to jsem asi napsal zbrkle pln dojmu z očekávání nových novinek.
neregistrovaný "lemike"
16. 2. 2004 22:49
a6
Teda poviem vam, tieto nove audiny nie je bohvieco. Ta maska je hrozna. Ziadny naraznik, proste otras. Uz tie tzv ponorky su podla mna velmi nevydarene auta. A tieto nove modely uplny humus, staci sa pozriet dovnutra. Takto rozhodne nevyzera pekne auto. Okrem toho vsade same cidlo, jedna audina co dlhsie stala, vsetko tam zacalo oxidovat, ked to nastartovalo, vysiel typicky "rajsky" modry plyn, co samo o sebe nie je moc dobre znamenie :) Mercedes and BMW rulezzz. Kde su tie stare pekne audi's....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2004 01:06
Nic moc
Povím Vám, že ty nové masky se mi ani trochu nelíbí, ale faktem je, že kdyby na tenhle výtvor dali klasickou masku ve stylu dnešních Audin, tak se při pohledu na něj asi unudím k smrti, ostatně jako u všech nových VW. Kde jsou staré dobré časy, když přišla zatím ještě současná A6, to byla teprve bomba!!! Je sice pochopitelné, že vytvořit zdařilému autu ještě zdařilejšího následníka je dost obtížné a to umí jen pár automobilek (např BMW). Toto mi příjde jako celkem nepovedený facelift-některé prvky mi přijdou naprosto totožné se současnou generaci a zbytek, jež dělali taktéž v jejím stylu spíš pokazili než vylepšili. Introše jsem se nejdříve lekl, ale nakonec, kdyby měl volant nějaký obyčejný střed (jako třeba v A8) je celkem povedený. Skutečně zajímavý je tak pouze pohled na technické údaje, ale nutno podotknout, že BMW za ním výkony příliš nezaostává, navíc kdo ví, jaké bude to FSI, na čtyřválce jsem ztatím četl dost kritiky, údajně v praxi silně zaostávájí a nedosahují výkonů, jaké by člověk očekával podle "papírových" údajů. Teď už jen aby BMW co nejdříve uvedlo svůj X-drive i do pětky a myslím, že konkurence od čtyř kruhů v žádném případě nehrozí!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zigi"
17. 2. 2004 14:25
Re: Nic moc
BMW vytvorilo zdarilim autum leda tak hnusne nastupce... o FSI jsem toho moc neslysel staci mi ta hrozna zprava,ze to zere natural 98 jednak nevim kde bych ho tady u nas koupil ,kdyz ho vsude prestali prodavat a taky nevim kde bych na nej vzal... taky si myslim,ze je celkem skoda ze technologie piezovstrikovacu zustava jaksi bez povsimnuti.nechci zaryte tvrdit ze audi je prave ta znacka ktera s tim vsim prisla jako prvni aby me tu nektery z pamnetniku nenapadl,ale reseni je to genialni.uvidime co ta sranda bude stat a jak bude fachcit.
neregistrovaný "RomanP"
17. 2. 2004 20:54
Re: Nic moc
A6 se mi líbí, ale o to nejde. Doteď jsem četl tuhle diskuzi naprosto chladně, ale uprostřed tvého příspěvku jsem fakt vyprskl. Řekni ještě jednou tu o " BMW a zdařilejším následníkovi" prosím prosím.
Proboha vždyť BMW podělalo design, až na vyjímky u všech nabízených aut, včetně 5ky a 7my a to se mi vždycky dost líbily
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2004 21:33
Re: Nic moc
Pochopitelně jsem vycházel ze svých subjektivních dojmů (o designu ani jinak diskutovat nelze). Podle mě jsou nová BMW moc moc povedená a fakt mě dostávají!
neregistrovaný "milo"
17. 2. 2004 06:53
bez titulku
suhlasim ze HUD je dost dobra vec na zakladne udaje, ale display ma svoje opodstatnenie. a interier sa mi dost pozdava, to oramovanie stredovej konzole a la bentley a RR je docela pekne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lucky"
17. 2. 2004 08:22
bez titulku
Me se teda libi, ale kdyz si zakreju pri pohledu z boku predek, zadek a pulku strechy, tak vidim nove petkove BMW, co vy na to??
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Svoboda"
17. 2. 2004 09:05
Re: bez titulku
Ještě musíš zakrýt kliku u dveří
neregistrovaný "Pavelpu"
17. 2. 2004 21:41
Re: bez titulku
A když si rukou zakryju i zbytek, tak vidím....................svoje ruce
neregistrovaný "Jarda"
17. 2. 2004 08:43
skvely
Takhle vypada nadherny, elegatni, nadcasovy design kvalitniho auta. Ne jako sileny Megane s useklou *. Kdyby ta cena nebyla tak silena, tak si ho jdu hned rezervovat. Jenze tahle otazka trapi hlavne nas v Cesku s nasimi "europlaty". Takovy Nemec s prumernym platem 4 000 Euro nema co resit - jestli nejakyho lepsiho korejce za 20 000 nebo tuhle nadheru za 35 000??? Holt my ze starsi generace uz si tohle nikdy nekoupime, protoze si na to nikdy nevydelame.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "roman"
17. 2. 2004 08:52
plagiat
Predne svetla a bocne zrkadla su ufajcene zo Stila .. inac zvysok je typicky AUDI hnus.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Svoboda"
17. 2. 2004 09:03
Re: plagiat
Jo a přední mlhovky z filety kapota jako nová octavia a čtyři kola jako ..... třeba tatra 805 - Napadá ještě někoho něco co je na tom autě kopie - co takhle čtyři dveře ???
neregistrovaný "roman"
17. 2. 2004 10:24
Re: plagiat
Naco ta ironia ? Daj si vedla seba fotky Stila a tejto A6, potom nieco hovor. Alebo mas dojem, ze dnes ma 90% vsetkych aut predne svetla viac menej rovnake ?
neregistrovaný "Svoboda"
17. 2. 2004 13:09
Re: plagiat
Pokud považuješ světla Stilo a nové audi A6 za stejné nebo alespoň podobné tak jsou všechny světla z 90% stejné.
neregistrovaný "Tomasino"
18. 2. 2004 17:26
Re: plagiat
A dej si vedle sebe fotku sebe a opice a taky to bude z 90% stejny!!! Nejdriv si kup bryle nez zacnes placat takovy nesmysly- A6 vychazi z A4 a A8- hodne podobnych dilu jako napr. zrcatka!
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 15:07
Re: plagiat
Duchaplny nazor pravdepodobne menecennoho slovaka...
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2004 00:16
Re: plagiat
no tak to je kapku silne tvrzeni nemyslis?ale popravde nechapu o co romanovi jde.ty svetla mi prijdou pro audi charakteristicka.jsem se dival na fiat.cz( kde jsme mimo jine byl donucen zaskrtnout kolonku "chci fiat" coz se me dotklo) na fotky stila a jako nejaka kopie mi to neprijde.audi udelala pekne auto.faceliftingem bych to tada nenazval.jen ty zadni svitilny mely zustat a palubka mi pripomina tak favorita.prilis mnoho hlucheho prostoru ( treba kolem spinace svetel) proste adept na prepracovani...
neregistrovaný "Pavel"
17. 2. 2004 09:36
SPZ ?
Osobne musim design nove A6 pochvalit. Myslim si, ze v realu bude vypadat jeste lepe
nez na tech fotkach, ale pri pohledu na nove pojatou masku mne neco napadlo.
Jak bude tahle predni cast sestky vypadat s SPZ, ktere maji v nekterych zemích
temer tvar ctverce?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 14:39
Re: SPZ ?
Taky jsem na to zvedav, ale nejak si urcite poradi.
neregistrovaný "merc"
17. 2. 2004 09:37
proc tak velike
asi chteji konkurovat A8, protoze jinak to nedokazu pochopit. Nova A6 je o 10 cm delsi nez E-klasse, samozrejme chapu, ze pokud chcete s prednim pohonem dosahnout stejneho rozvoru jako auta s pohonem zadnim musite vyrazne auto prodlouzit, ale to povede akorat k tomu, ze bude prilis velike s obrimi previsy. Jizdni vlastnosti budou opet v kytkach a to je jedina vyhoda pro BMW a MB.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Svoboda"
17. 2. 2004 09:47
Re: proc tak velike
???
neregistrovaný "tom"
17. 2. 2004 10:59
Re: proc tak velike
Ja myslim ze jak s novymi auty rostou rozmery, v evropske stredni tride vypada treba Audi A4 proti takovemu novemu Fordu Mondeo jako viditelne mesni auto (a i je, ted nemluvim o prestizi znacky, zakladnich motorech atd.). Konkurentem napr. Mondea se ctyrvalcem 2.0 nebo sestivalcem muze byt u Audi model A6 soucane generace, ne mala "a ctyrka" - u kombiku to vynikne obzvlast. Ale nova generace A6 se radi jednoznacne do nove evropske vyssi stredni tridy a mozna nove definuje standard rozmeru exterieru. Jen muj nazor.
neregistrovaný "merc"
17. 2. 2004 11:39
Re: proc tak velike
samozrejme kazde nove auto je vetsinou vetsi nez stejny model predchozi generace, ale kam to povede. Audi nyni prodlouzila A6 o 20 cm a nyni je stejne velika jako auta nejvyssi kategorie jako na zacatku 90. let. Ale napr. MB S-klassu temer vubec nezvetsuje ani jednim smerem. Pokud to ale takhle pujde dal tak bude samozrejme nucen ji vyrazneji prodlouzit a mozna potom pouze zmeni kratsi Maybach na S-klasse. Osobne si myslim, ze tudy cesta nevede, neco jineho je, kdyz nove Ecko je vetsi o par cm nez to stare a oproti Ecku z roku 1986 je delsi asi o pouhych 7 cm, coz neni tak mnoho, ale prodlouzit auto o 20 cm je myslim si extrem.
neregistrovaný "tom"
17. 2. 2004 13:18
Re: proc tak velike
V podstate se shodujeme, jen je muj nazor, ze tak po dvou - trech generacich, se nove definuji tridy. Treba Volvo S 40 nove generace je kratsi a na podvozku z nizsi stredni tridy. Audi A4 bylo opravdu uz trochu "male" i proti treba Opleu Vectra. BMW 3 stejny pripad. U S klasse nezapomente na prodlouzene verze...
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 15:01
Re: proc tak velike
Myslim, ze kdyz porovnas rozmery, tak to nebude zase takovy rozdil. Ecko melo vzdy naskok v miste. Podle me je lepsi rozsirovat auta do delky nez do sirky. Myslim, ze ted tam bude mista akorat a rozhodne to nebude nazbyt.
neregistrovaný "PetrXX"
17. 2. 2004 19:58
Re: proc tak velike
Ja si myslim, ze A6 prodlouzili kvuli tomu, aby odlisili od sebe noveho Passata, ktery bude dlouhy cca 4,8m a v ramci koncernu by prece jen A6 mela byt lepsi ...
neregistrovaný "xxxxx"
17. 2. 2004 12:01
A6
Disajn je dost dobrej přesto že audi moc nemusim. Ale palubka se mi u něj vubec nelíbí. Vypadá to jako kdyby jí zkopírovali od Saba, nebo staryho bavoraku. Motory vypadají slušně, akorat na to jakej bude podvozek si musíme počkat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fechta"
17. 2. 2004 13:42
upřímě
jsem čekal víc. Na káru z hliníku je váha pořád dost vysoká. Co považuju za dobrý jsou hodnoty rozchodu kol. A co se týká designu. Celkem povedený a krok ku předu přestože se mi audiny moc nelíbí. Moc knoflíků, červený podsvícení jak v nějakym Seatu a přední masku považuju za příliš výstřední. Možná kdyby byla jen na V8, ale na 2.4 je to moc nevkusný. Jinak dobrý až na zadní nárazník s koncovkama, to okopčili z S-Typu (novýho) ne?. Přeju nový A6 hodně prodejních úspěchů a hlavně aby zákazníci moc nebourali hliník.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 14:36
Re: upřímě
Jenom detail: A6 neni cela z hliniku a to podsviceni je z velke casti bile...
neregistrovaný "Fechta"
17. 2. 2004 17:00
Re: upřímě
s tim hlinikem souhlas, byť jsem zklamanej, ale včechno až na číslovky je rudý(růžový)
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 19:07
Re: upřímě
Ale to je to hlavni. A ten displej mezi nima taky neni jen cervenej.
neregistrovaný "Naproti"
17. 2. 2004 15:08
Tak trosku jako BMW (5 nebo 7)
Prvni dojmy
(a)stoupající spodní prolis opticky propojený se zadním nárazníkem vypada kapanek jako od BMW 5 nebo Z4;
(b) odtrhová hrana na zádi zase malicko styl BMW 7
ale celkove moc hezky auto...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Boroš Brano"
17. 2. 2004 15:29
bez titulku
Ak by to malo mat ešte väčší obsah tak je to auto prvej triedy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2004 16:46
bez titulku
myslím, že BMW má po kšeftech
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "yulo"
17. 2. 2004 17:17
Re: bez titulku
hmm.. a ka si myslel ze nova oktavka je nejosklivejsi auto... jak tak koukam, tak je az druha...
neregistrovaný "Ondra"
17. 2. 2004 18:02
Re: bez titulku
No nevím, myslím si že je to víc než vyžší střední třída. Podle mého názoru je to konkurent toho nového mercedesu CLS nebo jak se to čtyřdvéřové kupe jmenuje. Asi bude něco menšího proti BMW a E.
neregistrovaný "Ondra"
17. 2. 2004 18:03
Re: bez titulku
Ještě jsem zapoměl proč by to jinak bylo oproti minulé generaci delší o 20 cm.
neregistrovaný "merc"
17. 2. 2004 18:43
Re: bez titulku
jediny duvod je, aby melo stejny rozvor jako konkurence, s pohonem prednich kol je totiz pri stejne delce mensi rozvor. Motor se totiz musi cpat pred predni osu a ne nad jako u BMW a MB. Jinac to nedokazu pochopit, protoze to auto vypada az moc velike. Osobne stale nedokazu pochopit, ze takto velika auta se stale vyrabeji s pohonem prednich kol. Pokud chce nekdo tvrde konkurovat BMW a MB tak bez pohonu zadnich kol to nejde.
neregistrovaný "Svoboda"
18. 2. 2004 10:32
Re: bez titulku
Nerozumím proč by to nemělo jít. Spíš se divím náhonu na zadní kola - v zimě je to dost na ... a ještě pokud se přenáší obrovský výkon. To že to trhá "*" ve sporťáku to beru ale v lim ?? Asi bych dal přednost 4X4 nebo předek.
neregistrovaný "merc"
18. 2. 2004 16:12
Re: bez titulku
limuziny mely odjakziva pohon na zadek a pouze tzv. novodobi vyrobci Audi a VW dodavaji pohon na predek, pohon prednich kol chapu tam, kde nekdo chce zmensit rozmery a usetrit, ale ne u aut pres 4,5 m. Obrovsky vykon se daleko lepe prenasi na zadni nez predni kola. U pohonu na predek je vykon nad 150 koni absolutni zbytecnost, protoze to nedokaze prenest. Ono mit vse vpredu neni nikterak idealni ani z vahoveho hlediska, potom je z toho stejne kladivo jako z F1.
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 09:04
Re: bez titulku
Nejlepe se prenasi na vsechny ctyri.
neregistrovaný "Bimbo"
17. 2. 2004 20:43
parada
je to moc krasny auto, chtel bych to videt v realu...
P.S.-jsem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jano"
18. 2. 2004 08:16
jano
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cello"
18. 2. 2004 12:29
??? nic moc !!!
to auto není ničím zajimavý.. jen ta divná přední maska... Joooo, když s tím přišla před lety Lancia, tak všichní...-jéžiš to je hnus... Ale jak s tím dojde Audi, tak je to rázem nádhera..??? Ten interiér je taky divnej... už vůbec v tom nevidím retro... možná tak retro ale z roku 1988 a to není retro - to je hnus.. Jestli chceš návrat ke klasice, tak se podívejte na interiér Rover 75..!!! Za další nevím jak někdo mohl přirovnat tenhle hybridní interiér (palubku) k Range Roverovi..?? To je jak srovnat jachtu a kánoj...!! S tou palubkou podobnou se Saabem (asi teda 9-5)....?!??? nicméně ten (9-5) ji má aspoň logicky uspořádanou a vyváženou pro řidiče....!! Otrhová hrana a oživení v moři konzervatizmu???? Co je to za blábol.. oživení přeneslo BMW... stejnou záď ˇ(tu horní část) má, když už o něm mluvíme Saab 9-3 rok a půl... ten nárazník s koncovkama taky není novinka, ale ovšem mazec jsou ty zadní lampy ze staré A4....!!!! No jen se nad tím nezajímavým obyčejným autem který není tvarově moc vyvážený (délka 4,9!!!!!!!!!!!!! pro střední třídu!!) tak se nad ním moc nepodělejte vy obdivovatelé průměrných a obyčejných věcí - hlavně ať to má každej....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2004 21:50
Re: bez titulku
Nikdo se nepodela, ale ty mas zda se namale.
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 09:07
Re: bez titulku
Tvoje vyjadrovani je velmi velmi prumerne...
neregistrovaný "Jano"
19. 2. 2004 11:40
....
to nove audi sa skor podoba na nove BMW 6. aspon podla mna.ale inak je to super auto, len keby nebolo take drahe a nemalo obmedzovac
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Michal"
19. 2. 2004 13:31
Re: omezovač
omezence je potřeba omezovat, aby nepovraždili na silnicích příliš mnoho lidí. jinak by si toho někdo mohl i všimnout, že mu třeba chybí dítě, které se rozmázlo auto....
neregistrovaný "TRUCKER"
19. 2. 2004 22:47
Re: omezovač
Jak můžeš urazit něco tak nádherného, jako je BMW 6 srovnáním s touhle sračkou???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 08:56
Re: omezovač
bmw 6 s a6 ma spojecnou jen tu sestku. Jinak bych se mirnil v tak unahlenych a vulgarnich nazorech. Nevypovidaji o tobe nic dobreho...
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
19. 2. 2004 22:13
a6
Interiér je k té celkové bezinvenční mizérii VW Group velmi povedený. exteriér mi už povedený nepřijde. Pohled zezadu-zboku mi připomíná částečně novou pětku od BMW, z boku je to stejné jak stávající A6 a ten přední radiátor mě nijak neoslovuje. Působil fajn na starých vozech s dominantní kapotou nad nízkými blatníky, ale na novou kastli to je naroubovaná násilnost. Interiér 8/10, exteriér 3/10.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karlos"
20. 2. 2004 10:30
hliník bych nechtěl...
Auto nevypadá špatně i když na přeběžných fotkách v motor. časopisech vypadal desing víc revolučně. Opravdu to zas tak velký rozdíl a pokrok (žádná revoluce) proti starý A6 není je to o trošku víc než nová Octavia proti starý. Auto z hliníku -pokud člověk nemá bouračku tak je to pohoda, ale s hliníkem to je špatný- opravuje to jen pár značkových servisů za horentní sumy a většinou se musí vše měnit, proto bych chtěl auto jedině z oceli z hliníku max. povrchové díly kapoty, dverě, př.blatníky, střecha. Ta palubka s kapličkou až ke spolujezdci se mi taky nelíbí je tom moc mohutný...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 17:15
Re: hliník bych nechtěl...
Prave proto zatim a6 cela z hliniku neni!
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2004 21:46
Konkurence by se mela bat.
Soudice podle uspechu a8, tak doufam, ze i a6 ji bude nasledovat. Designove i technicke kvality na to urcite ma. Ukazuje se, ze image uz nehraje takovou roli, pripadne, ze audi si ji posililo. Jinak si nedokazu vysvetlit druhe misto v prodeju v evrope z velke trojky. Zvysujici se oblibenost audi podtrhuje i fakt, ze je hodne stredo- a vychodoevropskych trhu, kde audi porazi sve konkurenty. Na zapade ji precejenom chybi trocha te image, ale co neni muze byt...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
21. 2. 2004 18:01
seriova CLS, super delo absolutne bez konkurence
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2004 12:33
Re: seriova CLS, super delo absolutne bez konkurence
Zezadu je to peknej jagy. Ale ten interier? Neni to uz trochu okoukany? Chtelo by to zmenu. Displej v urovni oci je precejenom ergonomictejsi. Dale se mi vubec nelibi ta obrovska prazdra drevena plocha. Ale jinak pekna kara...
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2004 12:40
Re: seriova CLS, super delo absolutne bez konkurence
Takhle si predstavuju dokonalej interier. Snad se ho nekdy dockame...
neregistrovaný "anonym"
23. 2. 2004 16:31
bez titulku
...aktivní tempomat s automatickým udržováním vzdálenosti od vpředu jedoucího vozu, známý již z Mercedesu a BMW.
Aktivní tempomat má již A8, takže pokud to mělo být myšleno, jako že je to novinka, tak doporučuji prostudovat výbavu A8.
Rozbalit vlákno
0