Diskuse

Nové Audi A8 jsme srovnali s konkurencí. Kdo je větší a kdo nabízí jaké motory?

12.7.2017

Vedle tradičních soupeřů z řad konkurenční německé prémie se nová Audi A8 může těšit i na souboj s dalšími vozy. Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

 

  • 43 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 12.07.  19:19

    Pěkný srovnání

    Ale nějak vypad MB S-Klasse V12 6.0 AMG 463kW 1000Nm = nečet sem že by V12 rušili! :-|
    • 46 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 12.07.  19:58

      « Re: Pěkný srovnání

      Přesně.
      MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
    • 02 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 12.07.  20:03

      « Re: Pěkný srovnání

      Ale bohužel v současné době skutečně MB S-Kládu s V12 nenabízí.
      Nejvíc je S63 a to je V8 čtyřlitr. A to i u verze Maybach.
      • 10 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.07.  20:13

        « Re: Pěkný srovnání

        Článek z 24.5.2017 Topmodell bleibt der S65 mit 630 PS und 1000 Nm [odkaz] v Maybachu mu řikaj S650
        • 02 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 12.07.  20:21

          « Re: Re: Pěkný srovnání

          Opakuji Ti (a je mi jedno, co kde před kolika tejdnama psali), že v SOUČASNĚ DOBĚ Merceds Benz NENABÍZÍ dvanáctiválcou verzi své třídy S.
          Níže odkazy na konfigurátor
          - S Klasse Langversion (u krátké není taky)
          - S Klasse maybach
          Kdo se to s tebou minule tak krutě zhádal? já to nebyl. Ale věř mi.
          jinak já to taky nevěděl, ale je to tak.

          [odkaz]

          [odkaz]

          • 13 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.07.  21:03

            « Re: Re: Pěkný srovnání

            Tak když to chceš brát takhle tak jo = dokonce ani ten 400d zatim neni a reálně bude až na podzim. V12 ale dle víc zdrojů = podle info automobilky i po faceliftu zůstává vrcholem nabídky

            Kdy ho někdo vrátí do konfigurátoru nevim = teď je prostě letní sezóna i v tomhle. V krátký verzi nebyl V12 myslim ani teď = všude se píše že bude dál = v LWB

            Na českejch stránkách maj asi eště předletní sezónu = furt tam V12 je [odkaz] = v AMG i obyčejný verzi :-)

            No v tomhle přehledu chybí = maličko to zkresluje
            • 12 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 12.07.  22:22

              « Re: Re: Re: Pěkný srovnání

              OK. Je jasný, že to nějak vylepšujou nebo tak. V12 musí bejt. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 13.07.  08:06

                « Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                No, faktem je, že ten tvůj uber alles v motorech docela zaspal, v eskládě nabízí s konkurencí srovnatelné motorizace až po faceliftu, a to ještě ne všechny.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 13.07.  08:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                  Jaká motorizace ti v S kládě chybí?
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 13.07.  08:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                    Konkurenceschopné dýzly dostala až s faceliftem, stále ale chybí šestiválcový benzín, plus akt. není dvanáctiválec.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 13.07.  08:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                      To je všechno v tiskový zprávě k faceliftu a mym odkazu včera ve 20:13

                      Mercedes přechází na řadový šestiválce v závěsu za novejma 350d a 400d je i 400 benzín. Zrovna tak tam je že V12 zůstává vrcholem nabídky

                      Že to nabíhá postupně je jiná věc

                      Myslim že takovouhle motorovou revoluci a tiskovou zprávu k nejvyššímu modelu jiný německý značky by tu rozebrali hned v několika článcích = takhle holt ten odkaz ;-)
                      • 20 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 13.07.  09:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                        To všichni víme, informace o R6 dýzlech i benzinech, jejich nástup (časová osa) do S a postupně do dalších modelů je znám už dva roky, zbytečně to omýláš. Reagovals na můj příspěvek, kde říkám, že MB v motorech pro Sklasse zaspal, protože konkurenceschopné dýzly dostala až s faceliftem a některé, viz. R6 jí chybí stále. Co je na tom k rozporování? Nic, jen ses prostě musel vypsat...
                        • 10 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 13.07.  09:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                          No tak nic :-)

                          Prostě ty motory nabíhaj postupně = to neni překvapení. Jak sem napsal měl by tu o tom bejt aspoň 1 článek = no sme na ACZ

                          V12 zůstává jako vrchol nabídky = to je v tiskový zprávě o faceliftu stejně jako ty řadový šestiválce benzín i nafta

                          Nevim proti čemu bojuješ
                          • 11 Reagovat !

                            foto Dinar

                            Dinar 13.07.  10:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                            No tak nic... U toho jsi měl zůstat, trumpeto, bojuješ ty, sám se svou dětinskostí, která tě nutí vypísmenkovat se k čemukoliv, jakkoliv je to zbytné a zbytečné.
                            • 01 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 13.07.  12:18

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                              Smutný že někdo tak bystrej jako ty mi řiká trumpeta :-)

                              A požadavek na naprostý základy seriózní novinařiny = zbytečně a hloupě odmítáš. Umíš místo trumpet normálně vysvětlit proč?

                              Je tu nekonečný množství naprosto zbytečnejch článků doslova o ničem = o rendru na webu. Proč tobě konkrétně vadí převzít přehled novejch motorů v S klasse?
                              Vyšel v mnoha časopisech i webech = takže proč trváš na tom že tady vyjít nemá?
                              • 30 Reagovat !

                                foto Dinar

                                Dinar 13.07.  12:55

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                                Meleš hov.na, novinařina bla, bla, demagogie uhýbání. Reagovals na mou větu, "v eskládě nabízí s konkurencí srovnatelné motorizace až po faceliftu, a to ještě ne všechny", znova se ptám, co je na faktu, že motorizace v S-klasse např. oproti staré A8 byly nedostatečné, jeden slabý dýzl, žádný benz. šestiválec, a že nápravu zjednal částečně facelift, tedy co je na tomto faktu k rozporování? Nic... To, že reaguješ tím, že, MB má plán, kdy budou všechny nové motory do esklasse uvedeny, no, ano, plán je, ale jak to popírá, co jsem napsal? Nijak. A proto, že tohle meleš pořád dokola, ne proto, že by sis fakta neuvědomoval, ale proto, že jsi prostě Hamunasakra, kterého značka AUDI, potažmo nick Dinar přivádí do stavu, že se musí vymezit, i kdyby se měl po... Prostě dětina a trumpeta.
                                • 02 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 13.07.  13:05

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                                  Takže odpovědět neumíš = prostě takovej dětina a trumpeta >:-[]

                                  Hele nepřeceňuješ trochu ten [odkaz] Myslim že to nikdy nebylo nic moc :-)

                                  Zastal ses blbosti = a teď nevíš kudy z toho ven = tak střílíš trumpetama = dobrej způsob to často zabírá :yes: >:D

                                  Nech toho trapnýho okecávání s plánem = prostě to je docela zajímavý téma a proto to vyšlo všude možně = no a tady ne. Takhle je to jednoduchý

                                  No a jinde zase nevyšly tuny článků o rendrech co našli někde na webu no = takže fakt jediná ale jediná otázka je proč seš tak ostře pro to aby tady článek kterej najdeš v němčině angličtině i češtině = proč na ACZ nejlepší jízdě na webu = nemá podle tebe vyjít :-!
    • 00 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 13.07.  08:06

      « Re: Pěkný srovnání

      Vycházel jsem z aktuálního konfigurátoru a tiskových zpráv k modernizované třídě S. Ano, dvanáctiválec by končit neměl, ale v tuto chvíli není jasné, zda si třeba nepomůže výkonově, stejně jako další motory. Proto nešlo vzít starý ceník, který je stále na českých stránkách Mercedesu, jelikož tam jsou zastoupeny i ty motory, kterou budou v rámci faceliftu nahrazeny.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 13.07.  08:21

        « Re: Re: Pěkný srovnání

        Já taky vycházim z tiskový zprávy k faceliftu = proto nechápu ten rozdíl

        Dle tiskových zpráv po faceliftu = V12 nadále zůstává vrcholem nabídky. V konfigurátoru sou dál oba V12 = teda v českym :-)

        Taky mě napadlo jestli nepřipravujou trochu výkonnější verzi = což by mělo logiku papírově je sice furt nejsilnější ale..
        Nicméně v tiskový zprávě k faceliftu = jak víte = se zmiňuje i výkon vrcholný verze a je nezměněná 630 PS a 1000 Nm

        • 11 Reagovat !

          foto David-Bures-Auto-cz-

          David Bureš (Auto.cz) 13.07.  09:43

          « Re: Re: Re: Pěkný srovnání

          Omlouvám se, ale v českém konfigurátoru fakt dvanáctiválec nevidím, teď jsem se díval a je tam jen S 560 4MATIC L, Maybach S 560 4MATIC, AMG S 63 4MATIC+ L, S 350 d 4MATIC L a S 400 d 4MATIC L, tedy benzinové osmiválce a naftové šestiválce. Stejně tak v tiskových zprávách na media.daimler o V12 není zmínka, zatím se tam píše jen o motorech, dostupných od začátku prodeje.
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 13.07.  09:49

            « Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

            Furt sou v přehledu [odkaz] ale to neni důležitý

            Podstatná je tisková zpráva k faceliftu = tam je V12 jasně zmíněnej jako vrchol nabídky. Se stejnym výkonem i krouťákem. Možná ho nově spárujou s 9G Tronicem = kterej těch 1000 Nm unese. To by docela dávalo smysl = to je jen dedukce to tam jak víte neni

            Asi čteme každej jinou zprávu = já dal i odkaz a je tam i o R6 450 benzín = ale nástup novejch motorů je holt postupnej. Jo a v seznamu motorů po faceliftu je i nový S500 = zatim bez bližších specifikací

            Takže benzín 450, 500, 560, 63 a 65 a nafta 350 a 400
            Plus plug-in hybrid = celkově podle mě slušná nabídka

            Možná sem ho přehlíd ale myslim že k faceliftu a takhle zásadní změně motorizací = by tu moh teda spíš měl bejt článek
            • 11 Reagovat !

              foto David-Bures-Auto-cz-

              David Bureš (Auto.cz) 13.07.  10:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

              To jsou ale technická data předfaceliftované verze... O nových motorech zrovna v tomto odkazovaném přehledu není ani zmínka.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 13.07.  12:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                Tak to je vážnější než sem myslel :-|

                Já myslel že když se to jmenuje: Veškeré informace data a ceny nové S-Klády tak.. že tam bude nějaká zmínka. Třeba o novym šestiválci s kompresorem a 48 voltovym generátoru = 408 koní 500 Nm = třeba v odstavci s nadpisem: Nový šestiválec s elektrickým přídavným kompresorem pro Mercedes třídy S
                Vidim tam i že pro 350d a 400d přijde S450 4MATIC v krátký i dlouhý verzi a S500 i že zůstává V12 jak S600 tak 65AMG = ale koho by to zajímalo [odkaz] [odkaz] [odkaz] atd. ;-)

                No vidim opravovej odpor k tomu něco napsat = tož tu tiskovou zprávu o Mercedesu S-Klasse nechme být = už se těšim na novej příval článků o obrázcích na webu apod. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 13.07.  14:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                  Sice tam píší něco o nové třídě S, ale také tam píší, cituji, "technické údaje se mohly od data zveřejnění (7. 3. 2013) změnit." :-) Taková česká klasika.

                  Na německém webu mají nabídku menší (350d, 400d, 560, 63) a také letošní datum.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 13.07.  14:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

                    Jj to sme s Burešem už probírali. Ale v dubnu vydal k novýmu eSku a motorum docela obsáhlou tiskovou zprávu = vyšla všude možně, tady ne

                    Stručnej přehled motorů z ní sem vycuc do příspěvku v 13:00 pod článkem: Nové A8 nebude elektromobil
          • 11 Reagovat !

            foto N6600

            N6600 13.07.  09:55

            « Re: Re: Re: Re: Pěkný srovnání

            V konfiguratore nie je, ale v cenniku ano:

            Řada V222 (rozvor 3165mm)
            S 600L 222.176 zážehový V12, 36V, biturbo - 4 438 280
            Mercedes-AMG S 65L 222.179 zážehový V12, 36V, biturbo - 6 331 930
  • 49 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 12.07.  21:28

    A8 nemá konkurenci to za 1.

    a za další

    S méďa vypadá hrozně, je strašně moc kulatý a zaobléný , má pěkné detaily, ale jako celek se mi moc nelíbí, předchozí Sko to byla střela, ale tohle nový S nic moc

    a za další

    7ma od B M W no nelíbí se mi , ten trapný střední proužek podel prahů se mi nelíbí, zase má pěkné detaily, ale zas jako celek nic moc, je hrantější jak Sko, ale nechtěl bych ho

    a za další

    Taliiána 4dveře bych nechtěl, jediné plus je zvuk, zbytek je mínus, vzhledem k tomu , že tyhle limuzíny mají jezdit diskrétně a nenápadně, tak je to ve finále mínus

    no a nakonec

    A8 je pro mě naprosto dokanalá a hlavně narozdíl od Ska a 7ky, překonává své předchůdce v minulých generacích, ten minimalistický dizaj interíru je dech beroucí v dnešním přetlačítkovém světě interiérů minimalizmus a funkčnost a spolehlivost trvanlivost a jestli to bude mít V12 opravdu nechápu existenci Bentley

    • 44 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.07.  21:33

      « Re: A8 nemá konkurenci to za 1.

      >:D >:D >:D :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 12.07.  23:31

      « Re: A8 nemá konkurenci to za 1.

      a co Rolls? ten ma sancu? ;-)
      • 04 Reagovat !

        foto flyboyeda

        flyboyeda 12.07.  23:38

        « Re: Re: A8 nemá konkurenci to za 1.

        Rolls royce bylo a mělo vždy být Aristokratické auto a to Phantom splňoval dokonale, potom někdo přišel s myšlenkou postavit cenově dostupnější Rolls Royce pro více lidí, už ta myšlenka je špatná bez ohledu na to jak to dopadlo, říkají tomu Ghost, pro mě je to jen předražené B M W.
        • 11 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 13.07.  00:10

          « Re: Re: Re: A8 nemá konkurenci to za 1.

          a co RR wraith ... to je moc pekne kupatko.. aristokraticke... a v nom uz nemusis mat sofera ale zasoferujes si v nom aj sam... u nas jeden wraith po KE jazdi... dokonca som vedla neho uz pri karfure aj parkoval... ale aj majitel rollsa je len clovek ze jo.. a tiez musi do obchodakov >:D len on na to ide kusok stylovejsie no..
    • 12 Reagovat !

      foto coubes

      coubes 13.07.  18:29

      « Re: A8 nemá konkurenci to za 1.

      To není tak úplně pravda. Audi jako značka je sice psychologicky pořád "méně" než Mercedesy, BMW, Jaguáry, či Maserati, ale v té proluce na ni čekají podobní konkurenti jako Lexus, Infiniti a Hyundai si stvořil Genesis, i když ten je pořád ještě spíš v proluce někde mezi VW a Audi. Takže konkurenci má.

      Design - tohle je silně subjektivní věc.
      Ale obecně, pokud chce člověk pohodlí a synonymum dané třídy, tak sáhne po S klasse. Pokud auto spíš pro zábavu, ale se sofistikovaným rodokmenem, tak si vezme trojzubec. když mi půjde spíše o rodokmen, než o zábavu (čímž neříkám, že jí je málo), tak se protáhne kolem kočičího showroomu. Pohodlí bych rád, ale k tomu i trochu zábavy? Tak je tu "sedmička" BMW výběr z hroznů. Na Japonce musí mít člověk vyloženě chuť, protože vizuálně je to prostě exotická importovaná specialita.
      No ale co s tím Audi? Nic, je to takové bezpohlavní mainstreamové přesunovadlo. Interiér vypadá výborně, ale do kategorie A6. V A8 by to mělo být trochu víc "repre". Ale na druhou stranu i tohle je cesta a Audi tento směr vychází na výbornou.
      Vedle aut, která mají nějaký specifický charakter, je auto, které nemá žádný. Nejlépe je to vidět na stárnutí těch aut. Mercedes i BMW vyvolávají různé asociace od majitelů typu Horsta Fuchse, přes veksláky k raperům až po operu, ale Audi nevyvolává vůbec nic.
      Existence Bentley? No Jsou lidi, kteří chtějí něco mezi Sklasse a Rolls Royce a umějí ocenit techniku VW. A tam přesně pasuje Bentley. Na rozdíl od Audi má onen rodokmen. Bentley vs Audi je jako oblek na míru vs konfekce. Spoustu věcí zastanou podobně, ba dokonce stejně, ale v detailech se budou silně lišit. A detaily jsou v těchto třídách to nejdůležitější.
      Čímž nechci říct, že by A8 bylo špatné auto, to v žádném případě, jenom jsou vrcholy, na které z podstaty nikdy nedosáhne, protože jim není předurčena.
  • 70 Reagovat !

    foto jozephko

    jozephko 12.07.  22:02

    Pekne nám tie autá nabobtnávajú...

    Pamätám si, že pred 20-25 rokmi mala luxusná trieda nemeckých výrobcov v nepredĺženej verzii vždy tesne pod 5 metrami. Bolo to vraj kvôli tomu, že nemecké garáže mali štandardne dĺžku okolo 5 metrov.
    Odvtedy sa asi nemecké garáže tiež zväčšili... :-)
  • 58 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 12.07.  22:15

    Audi

    Nevím no, ale řadit audi mezi plnokrevnou prémii mi připadá jako ještě trochu větší pakárna než to neustálé vychvalování škodovky. To už tam fakt můžete dát do srovnání nějaký superb nebo tak něco. Audi je lidový vůz pro plebs co si na opravdovou prémii jen hraje a vždycky i bude.

    Kdyby se aspoň VW snažilo tenhle recyklát zamaskovat za nějaký neotřelý a svébytný design, ale tohle? No toto?
    • 42 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 12.07.  22:24

      « Re: Audi

      Popsals Lexus.
      Ale taky vnímám Audi trochu níž než MB. Pamatuju, jak se začali sápat do oberklasse s V8 a pak s A8. pořád jsem si nezvykl.
      • 46 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 12.07.  22:27

        « Re: Re: Audi

        Co je to ta Lexus? Nějaká luxusní odnož značky Hyundai nebo tak něco? Už ten název v souvislosti s auty slyším po druhé tak jsem zvědavý o co jde >:D
        • 12 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 12.07.  22:35

          « Re: Re: Re: Audi

          [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] máš co dohánět :-)
        • 35 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 12.07.  22:40

          « Re: Re: Re: Audi

          Lexus...no jak začít, anych ti to popsal
          Prašivej kastrol na rejži-
          Ubohá parodická značka pseudoluxusních aut vodněkud z H(a)noje.
          Začínali trapný nezakrytým čínským plagiátorstvím Mercedesu a skončili jako výrobce aut pro dobytek.
          >:D >:D >:D
          • 04 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.07.  22:44

            « Re: Re: Re: Audi

            [odkaz] jj kam se dostala spolehlivost některejch automobilek co si řikaj prémiový je fakt neuvěřitelný = fakt jak z H(a)noje :-)
            • 14 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.07.  22:54

              « Re: Re: Re: Re: Audi

              Hm, obě naše auta na bedně, tos mě potěšil. :-)
          • 40 Reagovat !

            foto prezdivany-alias

            přezdívaný alias 12.07.  23:01

            « Re: Re: Re: Re: Audi

            Můžeš si podat ruku s holdenem :-! Už mi tam jen chybí, že Lexus se fasuje.
            • 10 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 12.07.  23:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Audi

              tak on zrovna lexusy nema moc rad to je pravda... >:D
              • 21 Reagovat !

                foto flyboyeda

                flyboyeda 12.07.  23:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Audi

                O Lexusu se říká že je to Japonský Mercedes, nevím kteří blázni jezdí v Japonských Mercedesech , ale pro mě je Mercedes jenom jeden a to je ten Německý od třídy E včetně a vejš, nějaké A,Cla clcc, šunt brake, Blé a podobný grcky neberu, prostě pořádný Mercedesy : E, S, SL, CLS, G
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 13.07.  00:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Audi

                  ja by som tam zaradil este aj to Cecko... predsa len je uz dost velke a ma spravne tvary limuziny ...urcite je uz hodne mena mercedes..

                  samozrjeme kusky ako CLA alebo A alebo GLA to su uz len take maximalne masovky radoby premianti taziaci skor z loga na kapote ale k skutocnym MB maju daleko..... seriozny premiovy medved je minimalne za mna uz zadokolka C klasse a potom samozrejme vsetko co je posadene vyssie od nej :yes:
                  • 01 Reagovat !

                    foto flyboyeda

                    flyboyeda 13.07.  17:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Audi

                    To céčko, je pěkné, ale já to beru od Éčka sorry jako
          • 10 Reagovat !

            foto N6600

            N6600 13.07.  13:54

            « Re: Re: Re: Re: Audi

            Ten prasivej kastrol pri svojej premiere bol lepsi, nez konkurencia vo svojej triede a vdaka nej dnesna premia nie su take strasne plecky.

            Japonec je cinsky plagiat z Vietnamu. A prezradim Ti tajomstvo. Dnes si kazda automobilka kupi par kusov priamej konkurencie a rozoberie ho do posledneho srobu :-)

            A aby to bolo zabavnejsie, vdaka Toyote nie je Porsche uz len plagat na stene, ale fungujuca automobilka...

            A bacha, aby Ti pri tom rozhodneni nerupla cievka >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 13.07.  14:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Audi

              To s tou cévkou si měl napsat jako první = jistota je jistota :-)

              I když testík co všechno se dá způsobit informací = by byl zajímavej ;-)
    • 43 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 13.07.  00:09

      « Re: Audi

      Jasně, A8 je vyloženě vůz pro plebs, to vidíš už z fotek. Zato tříválcový Active Tourer v předokolce, to je hádám pravá prémie.
  • 74 Reagovat !

    foto AUDIRS6

    AUDIRS6 13.07.  00:49

    Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

    jednoducho:
    Kde rejžokastról končí ( V6 ) motorová ponuka A8 začína ! >:D >:D >:D >:D

    Ešte niečo ? Nič ? OK. AMEN ! :-!

    Ty brdo, po tej zabavnej diskusii pri uvedeni to vyzera tak, ze tu bude veselo tiez ! >:-[]
    • 70 Reagovat !

      foto white-label

      white label 13.07.  01:04

      « Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

      Hlavně netuším proč je V8 TDI na jednom řádku s těmi "kozími dechy" (v klidu, nadsázka) od konkurence (40d/400d), přitom je silnější (o kultivovanosti nemluvě), než multiturbo 50d na "silnější" řádku, viz srovnávací tabulka motorizací. ;-)
      • 03 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 13.07.  07:52

        « Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

        no ako nechcem sa púšťať do sporov ale "kozí dechy" asi nebudú az tak vydechlé. (co povedať potom na 725tds )
        jasne V8 je ale V8
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 14.07.  00:29

          « Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

          Napsal jsem přece jasně: "(v klidu, nadsázka)"
      • 15 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 13.07.  08:03

        « Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

        O kultivovanosti klidne mluvme, vazne ti prijde V8 (jakakoliv) kultivovanejsi nez R6?
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 14.07.  00:28

          « Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

          Nebavím se obecně o samotných motorech, ale o dieselových motorizacích v této třídě a např. ani v aktuální 750d R6 diesel s multiturbem nepřesvědčí... a není to o max. výkonu, V8 (TDI) je celkově jinde, viz třeba nová Panamera S diesel, to je (myslím teď čistě ohledně motorizace) opravdu jiná písnička, byť také dieselová.
      • 22 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 13.07.  08:05

        « Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

        Zbytečně to hrotíš, je to prostý výčet motorů, nestojí proti sobě na každém řádku srovnatelné motorizace, je to jasné i z toho, že v závorce máš uveden výkon každého motoru. Ano, pokud audi někde vede, pak je to vrcholný dýzl. BMW nabízí nejvíce motorizací.
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 14.07.  00:17

          « Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

          Ale nehrotím, viz smajlík. ;-)
          Za mě, pokud v téhle třídě diesel, tak V8.
          P.S. Podobně jako o třídu níž, když diesel, tak V6/R6.
      • 21 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 13.07.  08:07

        « Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

        No mě tam zas chybí dva V12 u Mercedesu = v jakýkoli řádce :-)
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 13.07.  08:10

      « Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

      S tebou a tvou ultraneoooobjektivitou kombinovanou s malejma znalostma? VWždycky >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 13.07.  08:40

        « Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

        No jasně. Ale o jaké objektivitě můžeme mluvit u tebe, když každý příspěvek začíná slovy Lexus, Jaguar nebo Range Rover.
        Zkomoluješ slova (schvwálně se poooodívej na svůj styl psaní), ale nikdy jsem nečetl příspěvky, kde se o produktech Audi, potažmo koncernu vyjadřuješ velmi pochvalně Neříkám, ze všechno mají skvělé, ale jsou auta, která si palec nahoru určitě zaslouží.
        Takže aby "zloděj nechytal zloděje" musíme začít hlavně u sebe, ze?
        • 11 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 13.07.  09:09

          « Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

          911 je super a vždycky byla. A nejen 911 >:-[]

          Neni to o Lexusu Ranger Roveru nebo Jagu :-)

          Ať se to netýká jen Porsche = V10 :yes: :yes: ;-)

          Proti AUDIRS6 sem vzor objektivnosti = když chceš začít u mě = už proto že přízeň a nepřízeň mám rozdělenou přesně obráceně. Hodně značek jo a jen málo ne = on a jemu podobní to maj tak nějak: přesně obráceně :-)
          • 00 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 13.07.  12:12

            « Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

            lol, ze vzor objektivnosti >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

            ja som vedel ze tu bude kuvwa veselo >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

            keby si ty trtko vedel, kolko znaciek a specifickych modelov ja chvalim a dokonca aj niektore "nase" mi nesadnu.... Z mojich davnejsich komentarov pod danymi modelmi sa to da dohladat, ale to by bolo na teba moc :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 13.07.  12:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

              Proti tobě sem vzor objektivnosti = jeden smajlík: ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto N6600

      N6600 13.07.  09:14

      « Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

      Kde rejžokastról končí ( V6 ) motorová ponuka A8 začína !

      Lexus zacina na 3.5 V6 (310 kW) a Audi na 3.0 TFSI V6 (250 kW). Takze ani nie :-) A pokial viem, tak e-tron je TDI plug-in hybrid, takze zase ina kategoria. Hrusky s jablkami.

      Sice Lexus nema taku paletu motorizacii ako konkurencia, ale ked sa pozeram na tu tabulku, tak je vykonovo cca v strede. Nema akurat slabsiu a silnejsiu verziu. Diesel sa standardne neponuka a mne osobne ani nechyba. Do cca dvoch rokov by mala dorazit vodikova verzia. Inak, neviem, ako u Teba, ale u mna auto nerobi len motor. A ani onanovanie nad tabulkovymi hodnotami nie je nic pre mna.

      Mimochodom, preco musela A8 tak velmi rozmerovo narast? Lexus od novej generacie zrusil L verziu, ale i od tej je A8 dlhsia. S de facto rovnakym rozvorom. A ma mensi kufor nez DE konkurencia, ktora je mensia. Zeby kvoli baterkam, lebo D3 su ako olympijske hry a ich heslo Citius, Altius, Fortius?
      • 01 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 13.07.  09:37

        « Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

        no, tak som si trosicku pohonil ego, ale dufal som, ze teba tym neurazim.
        Neide mi o absolutne vykony, sam dobre vies, ze keby bolo treba, dokazu aj V6 3-liter vyhonit na neskutocne kone a Nm, lenze netreba, lebo nad V6 je toho este kopec ;-)
        A asi si aj ty nepozeral galeriu predchadzajuceho clanku, alebo si tuto tabulku tiez len tak preletel, ale E-tron je aktualne s motorom V6 3.0 TFSI, co asi vies, ze znamena benzin ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto N6600

          N6600 13.07.  10:06

          « Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

          Ze trosicku... :-) Bud v klude, mna je sakra tazke urazit :-)

          Je jasne, ze ked sa chce, tak sa da. Ale do toho by som ako kupec nesiel, pretoze taky motor uz bude degradovany na spotrebny material a meneny spolu s olejom na garancke :-)
          Priznavam, nepozeral. Ale uz to citam pozorne. Mild hybrid 3.0 TFSI. To je ale novinka, pretoze doteraz bolo oznacenie e-tron quattro spojovane s mild hybrid + 3.0 TDI, ci nie?
          • 01 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 13.07.  12:08

            « Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

            nie kamarat. ;-)
            Mild-hybridy su vsetky motorizacie v A8 okrem E-tronu.
            E-tron ma V6 TFSI + 100 kW el. motor ;-)
            Ano, davnejsie ( pred nafto-gatiami ) sa hovorilo, ze su hotove 2 varianty PHEV ( E-tronu ) jedna s 3.0 TDI ( ktora uz je v Q7 ) a s 3.0 TFSI, ktora debutuje prave tu v A8.
            Ci pouziju pohonny retazec z Q7 ( s 3.0 TDI ) aj do A8 je nateraz otazne, ale predpokladam, ze v buducnosti sa toho dockame aj pod kapotou A8.
            A naopak, ze aj Q7 bude PHEV aj s 3.0 TFSI, hlavne na trhoch, kde im nafta moc nevonia.
            • 00 Reagovat !

              foto N6600

              N6600 13.07.  12:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

              Kua fix, to je prekomplikovane... 8-s
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 13.07.  13:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

                Kua vždyť je to audi = proč to dělat jednoduše a nekomplikovaně = když to de složitě a poruchově? :-)

                Než se zas nějakej audifans začne čílit = naprosto nejhorší propad ve spolehlivosti pohonů mělo za poslední dekádu právě Audi a BMW ;-)

                Jejich hon za výkonem byl stejně zajímavej jako reklamy proti sobě = ale výsledek fakt tristní spolehlivost za to nestála
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 13.07.  14:28

            « Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

            To si nějak pleteš. Audi má jen jeden hybrid s TDI, pokud mě paměť nešálí, a to celkem nový. Jinak byly všechny s TFSI (v A8 byl 2,0, v Q5, staré Q7 a možná ještě v něčem 3,0 - tenhle systém byl i ve staré Panameře, Cayenne a Touaregu). Navíc byly myslím full. Nejsem si jistý, jestli vůbec Audi nějaký mild mělo. Tenkrát se jim ani neříkalo e-tron. e-tron bylo snad původně označení pro elektromobily, které pak rozšířili i na plug-in hybridy.
            • 10 Reagovat !

              foto N6600

              N6600 13.07.  15:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

              To je prave to, co ma zmiatlo. e-tron bola samostatna kategoria a nevedel som, ze to cele zase rozsirili. Rovnako tak, ze e-tron bol v Q7 s TDI a ziadne TFSI. Pardon, ale v tomto pripade sa nemozem vyhnut slovu bordel :/
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 13.07.  18:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

                Nejsem si jistý, jestli nepoužili e-tron někdy dříve pro nějaký koncept plug-in hybridu. To označení mám v první řadě spojené s R8 a to byl elektromobil. Asi by se dalo říct e-tron = do zásuvky, tedy na elektřinu (BEV, PHEV). :-) Zase tak komplikované mi to nepřijde.
                • 10 Reagovat !

                  foto N6600

                  N6600 13.07.  18:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

                  Nie som z tych, co sleduju auta 24/7 a uz vobec nie do hlbky, takze tato drobnost ma zaskocila :-)

                  Mimochodom, k dieslovym motorom a Mercedesu mam jednu, vcera vydanu, spravu [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 13.07.  20:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

                    Pochopitelné. I já je jen sotva vnímám. Mne naopak překvapilo, že je Q7 diesel-hybrid, když jsem se na ni před časem blíž podíval.
                    • 10 Reagovat !

                      foto N6600

                      N6600 14.07.  08:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

                      No prave :-)
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 13.07.  14:53

            « Re: Re: Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

            I u Q5 mělo být staré, prostě předchozí generace. Trochu se mi to rozleželo v hlavě a v případě Q modelů mám opravy.

            Minulá generace pohonů (měly by být full):
            2,0 TFSI - A6, A8, Q5
            3,0 TFSI (s kompresorem) - Touareg, Cayenne, Panamera (Porsche později přešlo na plug-in, spalovací motor zůstal stejný) - přijde mi zvláštní, že nebyl v žádném modelu Audi, když byl postavený kolem jejich motoru, ale nic mě nenapadá

            Současná generace (všechno by měly být plug-in):
            3,0 TDI - Q7
            3,0 TFSI (s turbem) - A8, Panamera
            4,0 TFSI - A8, Panamera

            A ještě mají malý hybrid v A3, protějšek Golfu GTE (také plug-in). Nejsem si úplně jistý, možná jsem něco vynechal. Full hybridy byly mířené víc do USA.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 13.07.  14:24

        « Re: Re: Jak si stojí třeba ve srovnání s novým Lexusem LS?

        e-tron je TDI jen v případě Q7 a zřejmě jen v EU.
  • 36 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 13.07.  07:37

    základem

    je nekupovat nic od těch emisních leváků !
    • 25 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 13.07.  08:44

      « Re: základem

      Takže nekupuješ auta obecně? Nebo existuje nějaká automobilka bez podvodů? ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 13.07.  08:50

        « Re: Re: základem

        Rolls Royce? Lexus naftu taky nemá :yes: >:-[]

        Dobře bych to viděl u Pagani a Koenigseggu = zvlášt u Regery >:D
      • 42 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 13.07.  08:51

        « Re: Re: základem

        no v porovnání se Šmejdy z VW a spol... jsou vlastně všichni andílci
        • 13 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 13.07.  09:01

          « Re: Re: Re: základem

          Tak jistě. Kdo chce VW bít, hůl si vždycky najde :-)

          [odkaz]
          • 22 Reagovat !

            foto Joky

            Joky 13.07.  09:02

            « Re: Re: Re: Re: základem

            každý zlo se musí zlikvidovat od kořenů a to VW je....
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 13.07.  09:08

            « Re: Re: Re: Re: základem

            To najde = a je to a vždycky to bylo ku.va snadný ;-)
  • 61 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 13.07.  07:53

    Nejtišší motor, výjimečně pružný a zcela bez emisí NOx

    Nejtišší motor, výjimečně pružný a zcela bez emisí NOx je parní stroj. Nechápu, proč po něm výrobce nesáhnul. Je zhruba stejně zastaralý jako benzínový zážehový motor, jen o málo méně účinný, než benzínový motor a má prakticky stejné výhody. Navíc má úžasný krouťák už od nulových otáček a je velmi tichý. Jediným nedostatkem je roztápění, které u varianty na CNG trvá zhruba 15minut, to ale v tomto případě nevadí, panský kočí stejně auto chystá pro svého pána dopředu. A že spotřeba bude o trochu vyšší, to majitele těchto übermesch vozů netrápí ani trochu.
    • 15 Reagovat !

      foto kalousek

      kalousek 13.07.  08:14

      « Re: Nejtišší motor, výjimečně pružný a zcela bez emisí NOx

      Parní stroj že je velmi tichý ? Co pamatuju parní lokomotivy tak bych si dovolil hrubě nesouhlasit.
      A podobně je to i s většinou ostatních zmíněných vlastností
    • 03 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 13.07.  11:26

      « Re: Nejtišší motor, výjimečně pružný a zcela bez emisí NOx

      a vyfuk toho uzasneho parneho auta bude na strechu vyvedeny predpokladam.. aby si chodcom nedymil do xichtu pripadne neprekazal inym vodicom vo vyhlade ked das kick down >:D

      no zeby bol parny stroj zrovna nejaky tichy neviem... teda aspon ta nasa parna lokomotiva ktoru mame u nas ako atrakciu pre deti a turistov ( destska zeleznica z cermelskeho udolia smerom na alpinku v dlzke asi 3km ) tak ta teda zobudi aj mrtveho ;-) [odkaz] a ako vidis aj ta priprava masinky "kociho" je uplne ticha [odkaz] :-) lokomotiva Katka si len tak v tichosti bafka ze hadam ju ani nepocut :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Varlamow25242

    Varlamow25242 13.07.  12:15

    čtyřvalec

    Ješte by tam mohli přidat čtyřhrnek se 170 kw +-. Cena by mohla být o 200k nižší... takový Touareg Nomad.... (nemám na mysli holobyt jako Fabie Junior), ale kdyz měla minula sedmicka od BMW 728i...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Liška hopsá i noruje, na chvíli to zábava je. Recenze Super Lucky’s Tale

Liška hopsá i noruje, na chvíli to zábava je.…

Nintendo má Maria, Sony Ratcheta & Clanka, ale Microsoftu na Xboxu One pořád nějaká ta výrazná postava…

Simona Krainová promluvila o „mrtvolných“ snímcích: Mám na to právo!

Simona Krainová promluvila o „mrtvolných“ snímcích:…

Modelka Simona Krainová (44) před nedávnem zkolabovala. Dohnalo ji vyčerpání organismu a problémy s krční…

 

iSport.cz

Hušbauer v ideální sestavě Evropské ligy. Jeho góly byly rozdílové, zní chvála

Hušbauer v ideální sestavě Evropské ligy. Jeho góly…

Fotbalista Slavie Josef Hušbauer se dostal do ideální sestavy 5. kola Evropské ligy. Pražský celek tak má…

Bratislava se třese, může přijít o MS v hokeji 2019. Nahradí ji Praha?

Bratislava se třese, může přijít o MS v hokeji 2019.…

Domácí hokejoví fanoušci se tetelili blahem. Světový šampionát 2015 se po jedenácti letech uskutečnil v České…

 

Reflex.cz

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o nejkrvavější útok na egyptské civilisty

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o…

Dnešní útok radikálů na mešitu na severu Sinajského poloostrova si vyžádal životy nejméně 155 lidí a zranění…

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě nejezdit na dovolenou

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě…

Bezpečnost je určitě jednou z nejdůležitějších podmínek, pokud jde o výběr místa, kde si chce člověk odpočinout…