mne to pride len ako zmensena Q7... chyba tomu uz akosi stava ;-\ ked je to podobne ako jeho vacsi braska .. a audi predsa nie je dacia... a ma predsa moznosti aj prostriedky aby Q5 zabezpecilo vlastnu vizaz a vlastnu vizualnu osobnost ... tak kde je problem... zlaty lexus :yes:
Věřím, že alespoň Joab pochopil, že si dělám srandu z iggyho, na kterého on vtipně reagoval. Protože si opravdu nemyslím, že si Q5 kupují ti, co by raději Q7, ale nemají na ni.
Na rovinu - kolko ludi ma na q5 v hotovosti ? 95% su leasingy na 4+ rokov a socialne vybavy k tomu. Nie zle auto, ale nie pre nase konciny.
Niekedy sa mi az zda, ze Korejci, japonci a nemci maju spolu nejkay kartel aby sikmooki v EU nepredavali motorizacie na 150HP. Lebo to by EU znacky velmi tazko konkurovali. Ak by som sa rozhodoval teraz ci Forester alebo Q5 - tak q5 jedine koli silnejsej motorizacii. To je jedina vyhoda DE znaciek v tomto regione.
Rodiče mě učili "půjčky jsou špatné" tak kupuju jen to, na co mám ;-\ ;-\ :-(
Nějak si neumím představit koupit si tak drahé auto, když na něj vlastně nemám. Připomíná mi to kamaráda, který si taky koupil auto na 4 letý leasing, po 3 letech ho chtěl prodat a zjistil, že pořád dluží víc, než za kolik to auto reálně prodá >:D >:D
je to dane zrejme tym, ze leasing je vyhodnejsi pre D3...jako bolo spomenute hore, je to zaujimavejsie, dostupnejsie...v porovnani s napr. japoncami...
No tak to nevím. Je to studené, technicistní, vypadá jak klon většího bratra, má malé motory, ale nejhorší na tom je, že je z Mexika. Mercedesu trvalo v USA 2 generace, než se výoba ML/GLE kvalitativně vyrovnala evropské produkci. Jak dlouho to bude trvat asi Audi v Mexiku....
Za prvé je to Audi, ne VW, a za druhé je to spotřeba dle testu NEDC. V čem by si mělo Audi dát povedat? Mělo by měřit spotřebu podle jiné, než platné normy?
Že udávané spotřeby nereflektují realitu je věcí schvalovatelů norem, ne automobilek.
Jasne ze nie. Inak pozrite sa na cenniky a porovnajte benzin vs diesel. Dnes je benzin podstatne drahsi ako diesel. Este minuly rok to bolo naopak. Ze by sa VW potreboval zbavit dieslov ked uz tak velkohubo vyhlasuju ze s nimi aj tak koncia ?
A je to tu zase.... Zatímco autor zveřejněné informace spoléhá na svůj smysl pro detail a snaží se vytvořit článek plný několikrát z různých zdrojů ověřených dat a technických údajů, místní diskutující skupina plná asociálních individuí trhá jeho text na cucky....
Stačí jen nahlédnout na první dva příspěvky: jeden odbíhá od aut k neslušným sexuálním představám a druhý mu sekunduje, že v příspěvku vůbec nezmiňovaný jiný model sloužil jako zdroj inspirace při tvarování modelu Q5. Prosím zamysleme se zde společně: je opravdu vhodné, aby na stránkách ACZ byla jako zjevný příklad nevkusu zmiňována "25-letá atraktivní blondýnka"? Co má vlastně autor proti dámám, jejichž hlavní výhodou je jistá úroveň zkušeností a protřelosti?! A navazující Topper? Jednou jedinou větou nenechává jednu nit suchou hned na dvou produktech nejmenovaného automobilového koncernu, jehož portfolio mu zjevně tak leží v žaludku, že pro jistotu odložil své nepostradatelné brýle a šmahem zkritizoval styl značkových sourozenců řkouc, že jsou si nadmíru podobní. Nu, je třeba přiznat, že autoři spojení se serverem ACZ vskutku nevydělávají na svůj denní chléb snadno...
Ale to není vše: další z přispívajících odborníků nastiňuje tezi, jež všem ostatním patrně uniká: Mexiko je země, od níž nelze očekávat produkci levných automobilů! Pomiňme to, zda má či nemá pravdu; jako důležitější v jeho příspěvku vidím to, že cítí vnitřní uspokojení z avizovaných základních cen základních modelů, což zcela určitě nebylo původním cílem páně Burešova textu! Zatímco autor cenové informace se zjevně domnívá, že nastavená cena pro ČR u modelu Q5 dostatečně potvrzuje jeho výlučné a výjimečné postavení na českém trhu, Magister se domnívá, že cena není špatná!!!! To nám implikuje zajímavý postřeh, a to totiž ten, že zatímco se cena nové Q5 určená pro zákazníky v ČR jeví jako špičková, občané sousedního státu ji považují spíše za mírnou, snad až lidovou. Jinak si Magisteropvu reakci nelze vysvětlit a dovedu si představit, jak moc posmutněla tvář pana Bureše ledva si jeho příspěvek přečetl.
Několik dalších diskutujících odbíhá ještě dále ve svých komentářích, než Topper. Rovnou vtahují do tématu krále třídy a pokoušejí se naznačit, že snad Audi muselo při tvorbě ceny modelu Q5 zohlednit jeho méně urozený původ. Jistě, i takto lze na avizovanou cenu Q5 nahlížet, je ale správné zamotávat hlavu autorovi článku a ostatním čtenářům takto náročnou teoretickou konstrukcí?! Jak správně uklidňuje rozbouřené mysli ostatních webpaja: menší a dražší nemůže být pro většího a levnějšího skutečným soupeřem. Tím vhodně vrací diskuzi její původní účel a nekompromisně, byť slušně upozorňuje kolegy na to, aby se drželi tématu.
Ještě pozoruhodnější se jeví myšlenkové konstrukce dalších přispívatelů: pokoušejí se nám podsunout, že reální zájemci o model Q5 a tedy cílová skupina tohoto vozu jsou ve skutečnosti chudí jako kostelní myši, neboť nemají ani na Q7.... Pokud už džentlmensky pominu a nekomentuji fakt, že tyto teoretické konstrukce vycházejí především z oblastí na východ od řeky Moravy, pak se musím zaměřit především na samu podstatu zveřejněného argumentu. Jsou zájemci o Q5 ve skutečnosti chudí? A zaslouží si být za to veřejně pranýřováni? Jak lze vyrozumět z příspěvků iggiho i joaba, pokoušejí se nám podsunout, že budoucí vlastníci či spíše najatí řidiči kvé pětek budou ostatními spoluobčany automaticky pokládáni za socky. Tak nevím, jakým argumentem by mohl tento zjevný nesmysl pan Bureš předem znemožnit, zveřejněním cen na českém trhu se mu to zjevně moc nepodařilo.... Tak se pokusím to učinit za něj: za jeden automobil Q5 se základním dízlovým motorem o výkonu 150 koní lze na českém trhu pořídit 45.454,45 chlebů Šumava, nebo 75.000,00 plnotučných mlék Olma či dokonce 28.571,25 másel Olma. A pokud naši kolegové ze Slovenska neuznají, že se tedy jedná o cenu dostatečně vysokou i pro ně, začnu podezřívat jejich krajana pana AB *), že snad v Česku zavádí cenový dampink. Že by ve Slovensku byl model Q5 potenciálně za menší množství chleba, vajec či másel?! To by mohlo vysvětlovat dehonestující příspěvky předmětných autorů...
Ještě že webpaja následně vykonává další záslužný čin a zcela bez postranních úmyslů vrací diskuzi její původní účel: mluvme zde jen o těch, co si skutečně přejí Q5 koupit! Domnívám se, že v tomto momentě si pan Bureš slyšitelně oddechl a v duchu webpajovi za jeho racionální přístup poděkoval vřelými slovy.
A sakra: autor vystupující pod nickem milan.nalim se znovu pokouší odlákat pozornost od zveřejněných cen a zavádí diskuzi na skutečně tenký led: mají nebo nemají kupci automobilů skutečné peníze na nákup, nebo jen předstírají koupěschopnost a ve skutečnosti nechají za sebe platit k tomu zřízené instituce?! To je opravdový oříšek, neboť ve skutečnosti nikdo nechce dát jakýmkoliv způsobem najevo, že snad za auto, které řídí, zaplatil místo něj někdo úplně jiný. Sám jsem se stal svědkem scény, kdy řidič zcela nové Dacie Duster po odjezdu od dealera vyhledal nejbližší parkoviště s dostatečně vysokými obrubníky a svým zcela novým vozem na tyto obrubníky najížděl. Jasným cílem tohoto na první pohled šíleného počínání byla snaha poškodit plastový držák pod registrační značkou tak, aby se na něm vytištěné slovo ŠkoFin stalo nečitelným. To jasně dokládá, že by milan.nalim neměl raději otevírat Pandořinu skříňku s tímto tématem a měl by se raději držet tématu....
Z dalších příspěvků, které jednoznačně dokládají náročnost zdejších diskuzních fór a tedy i psychickou zátěž kmenových autorů ACZ vybírám např. iggiho úlet směrem k udávané spotřebě nové Q5: jak sakra tento šíp kritiky souvisí s cenou vozu?! Ale i s takovými n nekorektnostmi musí pan Bureš počítat. Když totiž chybí argumenty pro jasné veřejné přiznání "na tohle fakt nemám", nastupují zástupné argumenty. Jak charakteristické! Je vůbec možné, aby reálný kupec vozu kvé pět řešil rozdíl mezi uváděnou (normovanou) a skutečnou spotřebou? Vždyť za auto ani nemusel platit, jak uvádí milan.nalim, zaplatil vlastně někdo úplně jiný! Kdo by pak spotřebu řešil? Zatímco čtenářům na západní straně moravského rozvodí je tato skutečnost zřejmá, ostatní se pokoušejí znovu a znovu vytahovat už dávno mrtvé dítě dízlgejtu. Samozřejmě, zcela zbytečně. Jste vůbec křesťané, když nedokážete odpustit?
Nu, a to se už dostávám k závěru diskuze: narážky na rozdíl mezi benzínem a naftou. Ano, toto téma sice okrajově souvisí s cenotvorbou, ale ne vždy a ne všude! Navíc nejmenovaný koncern jako první učinil další krok ke zrovnoprávnění obou propracovaných pohonných technologií a do pohonného celku benzínových variant brzy doplní další nepostradatelný konstrukční prvek dosud viděný jen na naftových agregátech. Mál ale smysl tato témata vytahovat na světlo v souvislosti s cenou Q5?
Nabízím zde jednoznačný závěr: nemá! Jak pravil klasik: buď na to mám, nebo nemám. A když nemám, tak mlčím. Přitom předmětný text nabízí tolik prostoru k opravdu cílené diskuzi; např.: má cílová skupina při těchto základních cenách na to, aby si zakoupila auto, jež bude vybaveno alespoň tím nejdůležitějším, tj. volantem a brzdami? Vždyť i za to nejmenovaný konzern vybírá mastné příplatky....
*) AB= Agent Bureš nebo také Andrej B. Dosaďte podle osobních preferencí.
Ač jsem sám níže Hammunasakru obvinil z dlouhého vedení, teď ho mám já a fakt netuším, co chtěl básník říct, chtěl-li něco vůbec říct.
A stran Joaba jsi to dost otočil.