Diskuse

Nové BMW 3 (F30): Motory, ceny, premiéra 14.října 2011

30.9.2011

Jaké motorizace můžeme pod kapotou nové řady 3 čekat? A co nabídne hybridní verze? Základní technický popis nové trojky je tady.

 

  • 00 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 30.09.2011  19:45

    BMW 3 jako V3...

    Od v poslední době rádoby sportovní značky bych čekal víc. To je samý hybrid, tříválec a podobné takzvané ekopitomosti. Turbovysavače...a nevidím pořádný atmosférický 6 válec ani 8 válec. Eko kraviny? Limity...ale dyť i to jde...třeba pomocí odpojování válců v citymodech atp. Pořádná auta se dnes dělají ve Stuttgartu.
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 30.09.2011  19:51

      « Re: BMW 3 jako V3...

      No ve Stuttgartu se dělají dobrá auta, v Mnichově ale ještě a kousek lepší a to hlavně co se týká motorů. [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto ditthumej

      ditthumej 30.09.2011  21:31

      « Re: BMW 3 jako V3...

      Pokud bys v každé druhé diskuzi nepropagoval svůj rádoby sportovní SLK, tak by tvůj příspěvek nevypadal tak trapně :*)
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 30.09.2011  23:01

        « Re: Re: BMW 3 jako V3...

        1. Nenapsal jsem ani ň o sportovním SLK, to je jiná třída
        2. MB i v C třídě lá 350 CGI...306 koňový atmosférický motor (a nepotřebuje k tomu 2 turba), i v C třídě má 63 AMG = 6,2 litrový atmosférický motor. A je otázka času, kdy i zde bude u MB znovuobjevená technologie s odpojováním válců, která je krom V 12 i u V8 (55 AMG).

        Takže, co se motorů týká... eko BMW nechápu. Ale pro toho, kdo se o to nezajímá, co má pod kapotou, tak může mluvit o tom, že má sportovní auto a pod kapotou tříválec...
        >:D
        • 00 Reagovat !

          foto ditthumej

          ditthumej 01.10.2011  10:48

          « Re: Re: Re: BMW 3 jako V3...

          BMW v současné době nastavuje nové trendy v oblasti motorů, a tak co se týče 3válců, je dost pravděpodobné, že ho budou ostatní výrobci následovat. Trochu se obávám, že atmosférickým V8 a V12 u Mercedesu hraje labutí píseň. Nejsem z toho zrovna nadšený a můžu jen doufat, že tohle turbo šílenství brzy vyjde z "módy".

          3válcové BMW asi nikdy nebude dost sportovní, stejně jako nejslabší motorizace konkurentů. Ne každý prahne po sportovním a výkonném autě ať už jde o jakoukoliv značku včetně BMW. Na sportování je tu stále ještě M3 ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 01.10.2011  13:43

            « Re: Re: Re: Re: BMW 3 jako V3...

            Myslím, že atmosférické velkoobjemové motory ještě nejsou mrtvé...technologie odpojování válců ve městě. 55 AMG umí jezdit na 4 válce. Obdobnou technologii už používají také v Americe. Pro mě je to ideální cesta...
          • 00 Reagovat !

            foto praptak

            praptak 07.10.2011  20:14

            « Re: Re: Re: Re: BMW 3 jako V3...

            Člověku připadá mluvit u německé trojky o sportovnosti , bohužel, mírně řečeno legrační (spíše smutné), když v nich jsou ve velké většině nesportovní diesly. "Zlatý" atmosférický nebo turbobenzín.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.10.2011  06:28

      « Re: BMW 3 jako V3...

      Upozorňuju, že naprosto stejnou strategii s R3 motory připravuje M-B. Btw, není to zrovna Mercedes kdo dává jako jediný do limuzíny čtyřválec? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 01.10.2011  09:19

        « Re: Re: BMW 3 jako V3...

        Jistě, výborná volba pro hotely. Ale taky velkoobjemové V12 a V8 a V6 ...
  • 00 Reagovat !

    foto jenik1

    jenik1 30.09.2011  19:53

    Cena

    To je tak dokonalý, že to stojí skoro 4x více na Grande Punto?
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 30.09.2011  19:57

      « Re: Cena

      Ano, asi tak desetkrát. Snad nechceš prcka navíc jeden z nejstarších modelů ve třídě porovnávat s přicházející špičkou střední třídy.
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 30.09.2011  19:59

      « Re: Cena

      Ano, nové BMW 3 (můžeme to napsat již dnes) je (bude) dokonalé auto středního prémiového segmentu. V podstatě je (bude) to jedno ze dvou, tří nejlepších aut na světě (na světě, Jendo) jaké můžeš mít ve střední třídě.

      Kdybys pak hledal nějakou realistickou cenovou logiku v porovnání ke Grande Punto, tak by ti nestačil ten čtyřnásobek, jako realistický poměr bych to viděl někde v rovině legendárního... desetinásobku. Reálnou cenu Grande Punta vidím někde v rovině jedno sta tisíce korun. No a to bávo za milión. Sedí to, co?
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 30.09.2011  23:04

        « Re: Re: Cena

        GTi má nejspíše pravdu. BMW 3 určitě bude skvělé auto. Ale taky první eko hybrid turbo trojková řada a to mi osobně moc nevoní. I když většině zájemců je to asi jedno, takže proč ne Jen BMW nedává moc na výběr...
      • 00 Reagovat !

        foto 4hill

        4hill 01.10.2011  09:12

        « Re: Re: Cena

        Vždyt je to nesmysl..Frekvenci s jakou se obměnují vozy snad překoná většina aut..To na kolik si ho cení výrobce nemá nic společného s realnou hodnotou vozu..Za deset let ztratím na BMW půl milionu a na tom Puntu? Proč? Je předražené a může klidně jezdit po stropě.. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 01.10.2011  09:51

          « Re: Re: Re: Cena

          Jen jemnou korekci, rozhodující je, na kolik si to které auto "cení" kupci. A jak vidíš, problém není prodávat auta za milióny, problémem je naopak prodávat auta za pár stováků.

          Velmi tě chválím za tvé auto snů :-) když už jsi se tu rozepsal o těch cenách, možná by bylo zajímavé, jak nahlížíš v předmětných souvislostech právě na cenotvorbu VOLVO, když už tedy sis ho vetknul mezi své sny.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 30.09.2011  20:07

      « Re: Cena

      >:D
      Vidíš Jendo, je to "Grande" a ještě k tomu skoro zadarmo, na druhou stranu "přepočtená" cena za bod (punto), je u něj poměrně vysoká... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 30.09.2011  20:01

    Eko nebo výrobce

    Mě by zajímalo, kdo nutí dělat BMW tříválce, zákazníci určitě ne, těm 0,3 litru navíc vadit nebude, zbývají ekoteroristi nebo snižování nákladů s výmluvou na emise. Ještě, že je nafta. Někdo tvrdí, že benzín je jen do sekaček, ale sekačkové motory jsou už v BMW.
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 30.09.2011  23:50

      « Re: Eko nebo výrobce

      A na východě je benzín i do kosaček! >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.10.2011  06:31

      « Re: Eko nebo výrobce

      Kde vidíš Kankunene jeden reálný sekačkový motor? 1,6turbo???

      Baví mě číst tyto bludy ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 01.10.2011  07:15

      « Re: Eko nebo výrobce

      Třeba já kupuju zásadně luxusní automasážní sekačky s dieselem, takže u mě už benzín nemá šanci ani na tomto (travnatém) "poli"... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tycoon

    Tycoon 01.10.2011  08:33

    Návrat ke kořenům ...

    ... trumfne současné BMW svůj dřívější jednoválcový motor 0,25 litru, který v 50. letech požívala v BMW Isetta ? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 01.10.2011  11:49

    nové fotky a video s M3

    Našel jsem nejnovější spy shoty:
    [odkaz]

    a taky video s novou M3, u níž psali, že to zní jak V6 Biturbo :-O
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 01.10.2011  13:46

      « Re: nové fotky a video s M3

      Snad aspoň u M3 by mohli zachovat slušný (klasický V8) motor :-(
    • 00 Reagovat !

      foto 125S

      125S 02.10.2011  00:06

      « M3 Keramické brzdy

      Šestiválec mi v m-trojce tolik nevadí, aspoň bude lehčí. Ale spíš mě na videu zaujaly ty brzdy, vypadají jako by byli karbonkeramický :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto MrBeranek

    MrBeranek 02.10.2011  18:07

    motorová hrůza

    Tak jestli tohle BMW myslí s motory (hlavně naftovými šestiválci) a pohony vážně, tak to je slušná hrůza. Ty motory se v ničem neliší od současné E90/E91, jak jako hodlá BMW přesvědčit někoho se současnou 330d, 330xd nebo 335d, aby si novou generaci koupil? To spadli z višně, že tam dají ty samé motory! :no:

    A kde je čtyřkolka k 335d? Kde je 330d poladěná nejméně na aktuální výkony v nové 5er? Kde je 335d poladěná na výkony v 535d?

    Jsem měl dojem, že se u nové 5er poučili, takže naftové šestiválce pěkně poladili, ke všemu přidali xDrive a k tomu slibují i naftové šestiválcové Mko (v Touringu to bude ideální rodinné auto), ale jestli to takto bude s trojkou, tak vážně nevím, proč kupovat novou trojku, když pětka bude úplně jinde.

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Plekancův vzdor vůči Vondráčkové: Spory kolem domu! Nechtěl tam s ní být

Plekancův vzdor vůči Vondráčkové: Spory kolem domu!…

V jejich vztahu to začalo skřípat už před dvěma roky! Deníku Aha! se podařilo zjistit, že Tomáš Plekanec (35)…

Babiš vytáhl bublifuk, hejtmanka z ANO si vzala člena ODS. Zahrál i Michal David

Babiš vytáhl bublifuk, hejtmanka z ANO si vzala…

Hejtmanka Karlovarského kraje Jana Vildumetzová (ANO) nekoukala na vládu a opozici a vzala si za muže politika z…

 

iSport.cz

Kvitová po bitvě udolala Mertensovou, v semifinále vyzve Bertensovou

Kvitová po bitvě udolala Mertensovou, v semifinále…

Česká tenistka Petra Kvitová je po nervydrásající bitvě v semifinále prestižního turnaje v Cincinnati. Ve…

Icardi, Werner či koučův žolík? Real shání střelce, má na něj sedm miliard

Icardi, Werner či koučův žolík? Real shání střelce,…

Po prvním soutěžním duelu s Atléticem Madrid se v Realu museli otřást hrůzou. Po odchodu Cristiana Ronalda do…

 

Reflex.cz

ČR potřebuje další přehrady, pomůžou proti povodním i suchu. Odpor proti betonu je u nich úplný nesmysl

ČR potřebuje další přehrady, pomůžou proti povodním…

Jedním z témat diskusí týkající se prevence rizik sucha v ČR je, bohužel poněkud nesmyslný spor o to, zda je v…

Konec velkých neosobních krabic. Příchod Apple Macintoshe změnil navždy svět osobních počítačů

Konec velkých neosobních krabic. Příchod Apple…

Když v roce 1981 přišla firma IBM s koncepcí domácího osobního počítače známou jako IBM PC, stále byl počítač…