Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW M5: Motor z X5 M a později i 4x4

BMW poprvé v historii uvažuje nad výrobou M5 s pohonem všech kol.
Zpět na článek
11. 4. 2011 11:16
11. 4. 2011 11:46
11. 4. 2011 12:11
11. 4. 2011 12:30
11. 4. 2011 13:41
11. 4. 2011 19:05
11. 4. 2011 11:37
11. 4. 2011 11:49
11. 4. 2011 12:40
11. 4. 2011 18:04
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 4. 2011 08:48
4x4
Tak 4x4 už tu skoro je, teď zbývá jen uvést varianty M5xd, M3xd a bdue to dokonalost >:D
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2011 11:16
OT
Z BMW přichází daleko horší zprávy než pohon 4x4 pro M5. Doporučuju všem kdo rádi řídí přečíst článek v rubrice technika o vývoji nové generace automatických převodovek, které budou řadit podle dat z navigace - volantem točiti zatím stále povoleno, ale jak dlouho :no:
Jestli pak ještě BMW opustí manuální řazení tak rychle jako opouští atmosferické motory...
Rozbalit vlákno
5
11. 4. 2011 11:46
Re: OT
Kdo chvíli stál, stojí opodál.
11. 4. 2011 12:11
Re: OT
Nevidím na tom nic špatného, systém Start/Stop se dá vypnout, toto se bude dát také. Přiznám se, že do vyšší střední by mě o manuálu ani nenapadlo uvažovat...dnes už vlastně ani o třídu níže.
11. 4. 2011 12:30
Re: OT
Na budoucí zřejmě elektrické plně automatické individuální přepravě taky není nic špatného, akorát že takový přesun osob se už zcela obejde bez toho co dnes nazýváme řízením a o čem tady velice často diskutujeme :-)
11. 4. 2011 13:41
Re: OT
Já jen, že podobný systém, má už tuším A8 a žádný rozruch kolem toho nebyl. Myslím, že hraček s na řidiče náročnější prací je stále dost. ;-)
Avatar - positivemind
11. 4. 2011 19:05
Re: OT
Pohon 4x4 pro M5 je logický. 400kw na jedné nápravě už je opravdu mnoho. Navíc to asi nebude tak ostrá pila, ale skvělý univerzál, něco jako M3.
11. 4. 2011 11:37
tak tímto
definitivně končí výroba vysokootáčkových atmosféricky plněných polozávodních motorů (až na pár exotik). Turba přinesla výkon pro chudé a stala se, společně s emisními limity 8-s , hrobníkem skvostů, jako byly motory S85B50, F20C2 apod. Minutu ticha za ně...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dicky
11. 4. 2011 11:49
Re: tak tímto
Nevim co v Bruselu blbnou v usa nebo v rusku je to celkem ukradene kolik dela emisi a cina nemluve.Samozrejme se na oko dela ze je zajem to znizovat ale co lide chteji to se vyrabi.
Jsou to nejvetsi prodejni trhy a je jasne ze american radsi pújde za objemem nez by sel do turbomotoru lide s tim nejsou zvykli pracovat a vzhledem ke kvalite benzinu bude mit turbo spotrebu jako blazen mimo eu.
Jeste kompresor jsou lide schopni zkousnout ale turbo?
Kolikrat se mi stalo ze M5 s upravenym vyfukem jelo okolo mne a byla to parada vzlaste v 10 kdyz se toci byl tim zvukem, povestny.
No skoda zas se tu pripravujete o naskok jednu vyjimecnou vec kterou jste meli oproti ostatnim.
Protoze turbo umi dat do vozu kazdy ale udelat spolehlivy vysokootackovy V10 to uz malokdo..
Skoda
11. 4. 2011 12:40
Re: tak tímto
Tak , ze by byly emise mimo EU ukradene bych netvrdil. Treba v evrope tolik popularni diesely v USA neprojdou pres prisne californske limity pro exhalace NOx. Bo tam maji moudre nastavene limity bez ohledu na to jestli je to benzin, diesel nebo treba CNG. I kdyz vzhledem ke kvalite tamni nafty by ty motory stejne mely nejspis problemy se zivotnosti.
Avatar - dicky
11. 4. 2011 18:04
Re: tak tímto
jasne ale neni problem vyrabet a prodavat big diesel nebo 6.2 litru V 8 jak na bezicim pasu.
To zde v eu by z toho dostali infark ekologicky a M 5 jim taky padla za obet...bohuzel