Z BMW přichází daleko horší zprávy než pohon 4x4 pro M5. Doporučuju všem kdo rádi řídí přečíst článek v rubrice technika o vývoji nové generace automatických převodovek, které budou řadit podle dat z navigace - volantem točiti zatím stále povoleno, ale jak dlouho :no:
Jestli pak ještě BMW opustí manuální řazení tak rychle jako opouští atmosferické motory...
Nevidím na tom nic špatného, systém Start/Stop se dá vypnout, toto se bude dát také. Přiznám se, že do vyšší střední by mě o manuálu ani nenapadlo uvažovat...dnes už vlastně ani o třídu níže.
Na budoucí zřejmě elektrické plně automatické individuální přepravě taky není nic špatného, akorát že takový přesun osob se už zcela obejde bez toho co dnes nazýváme řízením a o čem tady velice často diskutujeme :-)
definitivně končí výroba vysokootáčkových atmosféricky plněných polozávodních motorů (až na pár exotik). Turba přinesla výkon pro chudé a stala se, společně s emisními limity 8-s , hrobníkem skvostů, jako byly motory S85B50, F20C2 apod. Minutu ticha za ně...
Nevim co v Bruselu blbnou v usa nebo v rusku je to celkem ukradene kolik dela emisi a cina nemluve.Samozrejme se na oko dela ze je zajem to znizovat ale co lide chteji to se vyrabi.
Jsou to nejvetsi prodejni trhy a je jasne ze american radsi pújde za objemem nez by sel do turbomotoru lide s tim nejsou zvykli pracovat a vzhledem ke kvalite benzinu bude mit turbo spotrebu jako blazen mimo eu.
Jeste kompresor jsou lide schopni zkousnout ale turbo?
Kolikrat se mi stalo ze M5 s upravenym vyfukem jelo okolo mne a byla to parada vzlaste v 10 kdyz se toci byl tim zvukem, povestny.
No skoda zas se tu pripravujete o naskok jednu vyjimecnou vec kterou jste meli oproti ostatnim.
Protoze turbo umi dat do vozu kazdy ale udelat spolehlivy vysokootackovy V10 to uz malokdo..
Skoda
Tak , ze by byly emise mimo EU ukradene bych netvrdil. Treba v evrope tolik popularni diesely v USA neprojdou pres prisne californske limity pro exhalace NOx. Bo tam maji moudre nastavene limity bez ohledu na to jestli je to benzin, diesel nebo treba CNG. I kdyz vzhledem ke kvalite tamni nafty by ty motory stejne mely nejspis problemy se zivotnosti.
jasne ale neni problem vyrabet a prodavat big diesel nebo 6.2 litru V 8 jak na bezicim pasu.
To zde v eu by z toho dostali infark ekologicky a M 5 jim taky padla za obet...bohuzel