reklama


Nové BMW řady 5 bylo představeno v Brně

Nové BMW řady 5 bylo představeno v Brně

 
 

Skutečnou lahůdkou bylo představení nového BMW řady 5. Tento zajímavě tvarovaný „bavorák“ by se měl dostat ke svým prvním zákazníkům již v červenci a jeho prodejní cena by měla začínat na částce 1.200.000 korun.

Skutečnou lahůdkou tiskového dne (5.6.) bylo představení nového BMW řady 5 a to hned ve světové premiéře. Tento zajímavě tvarovaný „bavorák“ (ve skutečnosti vypadá o hodně lépe než na fotografiích) by se měl dostat ke svým prvním zákazníkům již v červenci a jeho prodejní cena by měla začínat na částce 1.200.000 korun.

Nové BMW řady 5 v sobě spojuje všechny současné nejmodernější automobilové trendy. Oproti ostatním automobilům značky jsou u tohoto vozu použity některé designérské prvky, které ho staví do pozice originálního automobilu. Vedle na „béemvé“ zcela netradičně tvarovaných předních světlometů a částečně odlišné přední masky je to zejména estetické uplatnění přechodových hran. Veškeré proporce vozu působí vyváženě a vlastní design tak nezůstává nic dlužen dynamickému pojetí vozu. Také svým interiérem a rozmanitostí výbav patří mezi absolutní špičku mezi v současnosti nabízenými automobily podobného určení.

Dynamické pojetí charakterizuje i nabízená trojice (ostatní pohonné jednotky budou zavedeny později) motorů. Pro verzi 520i je určena pohonná jednotka o zdvihovém objemu 2171 cm3 o výkonu 125 kW (170 k) s nímž vůz dosahuje maximální rychlosti 230 km/h a zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,0 sekundy. Verzi 530i pohání benzinový motor o zdvihovém objemu bezmála 3 litry o výkonu 170 kW (231 k), který umožňuje dosažení maximální rychlosti 250 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy. Třílitrový turbodiesel o výkonu 160 kW (218 k) a točivém momentu 500 Nm pohání verzi 530d, která dosahuje maximální rychlosti 245 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy. Podle verze je možné volit šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovku.

Také podvozek nezaostává za ostatními částmi vozu. Jeho součástí jsou elektronické systémy stability a kontroly trakce (DSC a DTC) poslední generace, o závadě na pneumatikách informuje kontrolní systém a vůz se může pochlubit i systémem aktivního řízení. Samozřejmostí jsou kvalitní brzdy s vlastní diagnostikou opotřebení a zbytkové životnosti. Vedle toho nalezly na podvozku uplatnění lehké kovy, což ještě více snížilo jeho hmotnost a zlepšilo celkové vlastnosti vozu.

Více informací o novém BMW 5 najdete zde.

Spolupracujeme s TipCars.com
Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity

To, že pro úschovu peněz není vaše domácnost tím…

Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky

Celkem v deseti krajích Česka jsou zhoršené rozptylové…

Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků

Ministerstvo obrany letos počítá s navýšením počtu vojáků…

Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi

Chorvatské rafinerie kontroluje maďarská petrochemická…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné

Na karoseriích automobilů či v prospektech vídáme…

Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

 






 
Mercedes-Benz C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Mercedes C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Včera

Mercedes-Benz C291 - prototypy skupiny C, skrývá zajímavou techniku a má úžasný zvuk!




Blesk.cz

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila je na vyznačené trase

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila…

Dva Češi dnes přišli o život pod lavinou v horském středisku Wildgerlostal u Krimmlu v rakouském Salcbursku. Pod…

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A nejsou se Škromachem jediní

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A…

Politici se nerodí v kvádru s kravatou a taky si zažili svá divoká léta jako všichni ostatní. Rádi to pak dávají…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

Fotbalisté Barcelony zvítězili v 19. kole španělské ligy v Eibaru 4:0 a dotáhli se k čelu tabulky. Real Madrid…

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance mě hrozně mrzela

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance…

Doma Hradec naposledy prohrál vloni, v listopadu nestačil na Plzeň. A pak to začalo, osm výher, trhal soupeře na…

 

Reflex.cz

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav Klaus ml. otevřel Centrum pro občanské svobody

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav…

Pravicový think tank Centrum pro občanské svobody včera v pražském hotelu Don Giovanni oficiálně otevřel Václav…

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje právní stát

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje…

Jakékoli prokázané zasahování do nezávislého rozhodování soudu by měl stát bez milosti a exemplárně postihovat.…

 
 
reklama