Nevím, proč automobilový novinář přebírá marketingové kecy automobilky. Každému přece musí být jasné, že se jedná jen o facelift a drobné úpravy interiéru. Jinak je to pořád prastarý (byť zdařilý" model. Zavedení nového 2l benzínu je jistě fajn, ale v Evropě se ho prodá nula nula nic. Tedy pokud ovšem nezruší tu cenově výhodnou 1.6. To by ale ohrozilo evropské prodeje celý modelové řady, protože hlavním prodejním argumentem ASX je poměr cena/užitná hodnota.
P.S. Ten facelift opticky hrozně zvyšuje příď, a to není vůbec žádoucí! 8-s
Myslim, ze mestskeho crossoveru dvoulitr udela jizdne atraktivni auto i na silnici. 1,6 je na sviznou jizdu dost zoufala a resit to turbem je dalsi zoufalost.
To mozna jo, ale ne to ze vystreli z garaze se studenym motorem jako potrefena. Ze se olej v motoru hreje 10 kilaku nema tuseni. spousta prikladu kolem me
nízká cenovka nastavená s 1,6 to auto prodávala
bez 1,6 a bez dieselu by to byl stejnej propadák jako je momentálně bez dieselu Outlander
je možné že to dostane Renaultí 1,5 dCi nebo novej 1,7 dCi
to by potom prodeje mohly být slušné, když to nepředraží
prijal by som tam tiez aj tu 1,5ku turbo z eclipse crossu ale tak budme radi za tu 2.0 atmo.. ta bude uz dokonala... navyse sa aspon moc nebude s eclipse crossom v tomto "bit" ... ale co je za mna super je hlavne ponuka 4kolky pre 2 liter.... ved toto je ta najvacsia pecka ze ASX uz opat bude v 4kolke ... tak ako tomu bolo stale v minulosti :yes:
no v r 2018 predalo mitsu v europe uz viac aut ako honda napriklad ... a to nie je vtip ( mitsu 138 tisic vs honda 136 tisic u nas v eu v r 2018 .. vid carsalesbase ) ... a stale ide mitsu hore jak v eu tak v amerike aj cine ... a teraz by opat mohlo v r 2019 k dalsiemu narastu vo svete pomoct toto "nove" ASX ( aj "nova" L200 ci Xpander ci Delica D:5 ) ... za mna je toto ASX proste paradne :yes:
PS: statistiky predaja globalne teda celosvetove od mitsu v rokoch:
rok 2017 --- cca 1 030 000 aut
rok 2018 --- cca 1 218 000 aut
narast 18 percent za rok vravi jasnou recou... ( konecne ) su tam uz na dobrej ceste a vedia co dnes uz vyrabat a co nie ( aj ked lancer aj pajero mi aj tak budu este dlho chybat ) .. ono skutocny nastupca ASX stejne este len pride... takze mitsu to ma zatial dobre nasliapnute ...
PS: nevie niekto ci hybridny eclipse cross bude uz tento rok? vraj by mal byt ale na zenevu to zrejme nevyzera :*)
No ako facelift okej, ale aj na tomto neustalom omladzovani auta, ktore uz davno malo dostat novu generaciu je vidno ako biedne je na tom niekedy pokrokove mitsubishi. Ziju uz len z minulosti a domnelej predstavy kupujucich ze suv = terenak. Este jedna modelova generacia tohto pristupu a mozu to v Europe zabalit.
Je to taková hranatější Vitara.... navíc narozdíl od Vitary bude mít zaostalý atmosférický motor >:-[] Nebylo by zajímavější tam dát spíše novou 1.5 turbo z Eclipse ?
suhlas... taka kusok vacsia vitara a la mitsu z face-om z eclipse cross .... ale inak ten 2 liter bude fajn... :-)
ale co je za mna najvacsia pecka je moznost 4kolky s 2 litrom... teda ASX uz konecne nebude len ako dvojkolka ale vrati sa mu v tomto stara dobra forma ( aj zakaznici tym padom .. verim ) :yes:
presne tak.. iste veci proste nejde nejak moc menit a ked su funkcne a osvedcene tak preziju aj celu vecnost ... aj koleso bude tiez stale okruhle.. aj dalsich 1000 rokov tak comu sa cudovat ;-) ... :yes:
Proč má Mazda u dvoulitru 210 Nm už 8 let? ASX je přesně auto, kde se hodí motor zaměřený na kroutící moment v nižších otáčkách. Takže stačí 120 koní ale 210 Nm.
Výkon atmosfér se od roku 1985 moc neposunul. Tenkrát dobrý dvoulitr dával 102kW/170Nm (s katalyzátorem). Ano, válka proti emisím teprve začínala..... :-!
Jostickem bys asi taky mohl řídit, ale chtěl bys ho mít v autě? ;-) Jinak El. P. brzda právě vůbec neslouží "stejně". Umí jenom polohy zapnuto/vypnuto a ještě pracuje pomalu. U mechanické ručky si můžeš přesně dle potřeby citlivě rukou regulovat míru a rychlost zatažení, resp. povolení. Nemluvě o zbytečném riziku drahé poruchy elektromoboru pod autem, který tam přitom vůbec nemusí být!
No, asi problém bude v tom, že já ruční brzdou auto neřídím, používám ji jen, jako ruční brzdu ! >:D Hele, nebylo by lepší, aby zrcátka i okna byla manuální, zámek byl taky manuální?
K čemu potřebuješ citlivě regulovat míru a rychlost zatažení? Buď stojím v kopci, tak ji dám, nebo ne, tak ji nedám...
U asx ji nedas ani do kopce, asx ma asistenta ktery nejde vypnout. Tyhle nazory "zavodniku" ktery se boji na silnici 3 cm snehu jsou vic nez komicky, ber to jako kdyz stebetaji decka
Tak já na zasněžené cestě se starým Cliem taky občas ze srandy tu ručku zkusím, ale běžně s tím fakt nejezdím a u druhého auta jen stisknu tlačítko a žádnou citovou újmu necítím >:-[]
Používám to vyjímečně protože sice vidíš na obrubník, ale málo dozadu. Zapnu to v menu a potom podle potřeby přepnutím na pravé zrcátko. Ovladač VW. Potom se sklopí zařazením zpátečky.
Aha, to jsem nevěděl >:D Ale já jsem přišel i na automatická světla až před měsícem >:-[] Byl by si od té dobré vůle a do SZ mi stručně napsal jak na to? Prosím prosím >:D
Já se svým autem driftuju jen zcela vyjímečně, samozřejmě na sněhu. Ale ono jde i o ten klasický, maximálně uspokojivý každodenní pocit, že máš u pravé ruky připravenu tu poctivou páku. Je to podobné, jako v případě trojice pedálů pod nohama a řadicí páky! ;-):-):yes:
Za mě zvenku čím dál tím obludnější a uvnitř přinejlepším průměrné. Motor 2,0L benzín je fajn, ale jen s 5-ti kvaltem? Sledují vůbec v Mitsu co nabízí konkurence? S technikou jsou zpět tak 15 let. Ale nejvíc mě pobavila věta: " samočinné ústrojí CVT se šesti virtuálními stupni pro sportovnější pocit z jízdy." Tak to bych chtěl tu sportovní jízdu opravdu zažít. Asi mají v Mitsu nové heslo, "čím víc vytí tím víc sportu"
Jo v Mitsu sleduju hlavne cisla na papieri, takze na 6kvalt nebolo, tak je 5kvalt a idem im o to co najviac spenazit techniku na sklade a rozbehnutu seriu. Snad necakas, ze tymto modelom prezentuju to najlepsie coho boli kedy schopní.
ad 5kvalt, preco ho pouziva koncern stale ? aj Octavii by sa hodil 6kvalt, ponuka ho uz aj Dacia... a vidis predava sa, nevidim dovod preco by to vadilo 2litru s dobrym krutiakom
Souhlasims tím, ze 5q je v dnešní době malo. Stejně jako manuální klima. Pokud dobře vidím, tak klima beze změn. 2L atmo je správný počin. Krabice jako ASX potřebuje silnější motor.
Design auta je des-bes. Jednoduše se mi nelíbí a dávám body dolu.
Kazdemu nieco ine... pokial to bude za lacno s 2.0 atmo a dobre poskladanym 5 kvaltom, tak to bude novodoba Dacia... uz generacne stara technika za rozumny peniaz a dizjanovo u mna OK... aj ked mam dojem, ze ta cena nebude az tak nizko ako by si zasluzilo...ale ved co, ked sa predava tak preco zlacnovat.. >:D
Este nejaky rok to potrva, mozno o nejaky rok po FL dostane aj on 6q, ale to su len dohady... podstatne je, ze nie je jediny zatial. Vsetko to aj tak bude o cene.
ale mas tu este moznost CVT... a v 4kolke 2 litri bude prave CVT idealne :yes:
nastastie 4,2m dlhe SUV nie je typ auta ktoremu by 6tka az tak moc chybala.... nejaky dialnicny kriznik to proste nikdy nebude..... taketo nieco "terennejsie" kompaktnejsie sa najlepsie bude citit na okrskach ( chcel by som to skusit u nas na jahodnu s tym vybehnut taku malu rychlostku :-) ... ) a tam sa clovek najviac vyblazni stejne na 4ke a 5ke ak to beriem z pohladu tych najvyssich stupnov :-)
moja oblubena cesta... aneb... jahodna :-) [odkaz] [odkaz] :-)
budiky super... dislej a jeho implementacia do palubovky je dokonala ... 2.0 motor ideal... k tomu vsetkemu auto dizajnom doslova nadhera ... .. tu fakt netreba vymyslat nic nove na podobnom podoryse pretoze sucane ASX je dokonale posadene a tento facelift plne nadalej postaci a beznej rodinke taketo nieco prakticke funkcne a pekne bude aj nadalej bohate stacit ... :yes:
PS: pacia sa mi aj tie disky z eclipse crossu.. aj ten predny look ... celkovo je auto aj akesi hranatejsie a posobi na mna uplne aktualne ba dokonca ... este z toho bude popri tej svojej robustnosti a praktickosti aj vcelku paradna stylovka :yes:
Lehký facelift, který se mně nelíbí ... sice okopčili povedené prvky (např. z Kia Sorento), ale pořád zůstává patrný ten základ ASX, který je dnes už starý ...
mne sa to moc paci ( v tomto som proste klasik ) ... v clanku sa dokonca pise ze s 2 litrom to ma byt aj v 4kolke... to by defakto znamenalo navrat 4x4 do ASX ako takeho kedze v sucasnosti je tam len 1,6tka a ta ma vzdy len 2 kolku.. no a to uz celkom meni situaciu a pohlad na auto ... s 2 litrom v 4kolke to bude proste dokonale SUV pre nejednu aktivnu rodinu ... :yes:
mne sa to asi sniva vsetko.... normalne neverim tomu >:D .. toto musi byt sen.... ;-)
a to som uz ASX pomaly odpisoval.. mitsu je proste v tomto neskutocne... chapem ze je to len facelift ( to len dnesna biznis doba uz oznacuje nejeden facelift rovno ako novy model ) ale tentokrat sa podla mna ten facelift proste vydaril a auto fakt posobi moderne a hodne "in" .. jednoznacne takto to malo vyzerat uz davno... s touto novou podobou je to fakt za mna dokonaly "svihak" segmentu a paci sa mi to daleko viac ako nejaky P3008 alebo kaskaj ... chvalim perfektne budiky aj perfektne zapracovanie displeja ... presne toto je ono tak to ma vyzerat za mna a nie nejake plavajuce dolepene srandy .. k tomu konecne aj nieco silnejsie ako ta 1,6tka... lebo 2 liter benzin tu bude idealny .... este teraz sa mi stale nechce verit ze ASX dostalo dalsiu sancu "zit" .... ako fakt som necakal ze s nim prevedu este nejaku tu dalsiu "zazracnu reinkarnaciu" ... ale tak potencial tu stale je a tak preco ho nevyuzit ( ved stale sucasna corsa ma skelet este z tej z r 2006 a ono to proste stale funguje ze jo .. ) ... teda otvaram sampus ( no dobre sampus po ruke nemam tak aspon radler citron >:D ) .. toto je ale fakt gol... ale aj o tom su japonske vozy... neraz na poslednu chvilu vedia prekvapit...
takze za mna parada.. dokonale auticko... v podstate v tejto podobe doslova nesmrtelne.... a tesim sa vdaka nemu aj na dalsie ozivenie predaja mitsu v eu ( toto "nove" ASX moze v tomto prekvapit aj ked zazraky od neho samozrejme uz cakat nejde ) ... teda clovek obcas veri v cokolvek ale ze ASX takto opat "ozije" ... fuuu ha... to ani ako verny fanda mitsu by som nedal za to ani cent ... teda snad sa mi toto vsetko nesniva ... ale hadam nie :yes:;-)
Dizajn sa aj mne paci, sice z boku vidno vek, ale budis... to ostatne uz taka vyhra nie je, jazdne vlastnosti ani komfort ci odhlucnenie neboli silne stranky ASX, do konca tie slabsie... to plati aj pre novy Eclipse...ak s tym nic nespravili, tak to s tym 5 kvaltom nebude ziadna vyhra, jedine ze by to slo pod cenu co asi tiez nebude tento pripad.
tu to chce ist do 4kolky 2.0 s cvt ( s 6 prednastavenymi stunami ) ... ono aj sucasna corsa je na skelete starej este z r 2006 a nicomu to nevadi .... aj malicke F500 je tu tiez uz snad vyse 12 rokov a nicomu to tiez nevadi... aj juke je od 2010 ako ASX a stale funguje... ;-)
jasne.. niektore veci su proste este stara dobra klasika ale to nemusi byt vzdy len nevyhoda.... klasicka rucna brdza je stale fajn vec bez ohladu na storocie alebo tisicrocie .. aj normalne budiky budu vzdy prakticke a funkcne... takze ako 4kolka na kazdy den pre rodinu ( nie firmu ) je to doslova idealne auticko :yes:
ja by som ASX s 2 litrom v 4x4 bral daleko ale daleko radsej ako nejaku 2 kolkovu dizlovu P3008-cku ( ktora ma nezaujima nicim ) takze za mna je fajn ze ASX este dostalo "dalsiu sancu" .. ma stale este co ponuknut...a paradoxne neraz aj viac ako omnoho novsi navonok navonanejsi konkurenti .. ASX :yes:
PS: jak v malickej F500 tak iste aj v ASX sa rokmi nejake tie bezpecnostne prvky zlepsili ... navyse aj take uplne nove jimny ma dnes 3 hviezdy takze to je tak ... novsi nemusi byt vzdy ani lepsi ani vyslovene bezpecnejsi ... aj ked samozrejme vacsinou to tak samozreme je ja viem... ale aj tak som rad ze ASX este "ozilo" ... verim ze este to moze mat uspech.. obzvlast 2.0 atmo v 4x4 za dane prachy od konkurencie v rovnakom segmente najdes tazko... tu bude mitsu este hodne zaujimava volba .. este z toho ze nema konkurentov tejto kombinacii paradoxne nakoniec moze vytazit ( dokonca aj CX-3 je s atmo len v dizli v 4x4 a navyse je mala jak moje male auto ) .. takze za mna radsej chlapske ASX ( najlepsie v 4x4 ) ako nejake vyslovene 2 kolkove vonavky crosslandy a podobne modne srandy ktore ASX aj v terene aj priestornostou a spolahlivostou jasne predci :yes:
ja neviem pridu mi to viac dojmy ako pojmy co pises, ASX co sa tuhosti tyka bol dobry standart, ale nie nadstandart, to juke bol spicka kuk [odkaz] hlavne naraz z boku do tyče si porovnaj
CVT + atmo to nikdy, nech ma prednastavene co chce, aj tak moze byt schopna zavijat nad 4000, maloktora CVT striktne dodrziava pevne nastaveny stupen + vyssia spotreba a ukradnuty vykon kt je uz aj tak skromnejsi hlavne krutiak... 196 nm je s manualom super, ale s CVT nie
vsetko to bude zalezat od ceny a od toho ako poladili NCAP a podvozok, tam ma na dnesne pomery velke rezervy, drnca to, huci to a nejazdi dobre (bohuzial na to trpel aj seriovy Lancer a aj novy Eclipse do velkej miery) takze si daj dolu ruzove okuliariky a modli sa nech je cena nizka >:D
facelift je sice pekny, ale myslim ze “facelift” nastane aj v cenovke ako u vsetkych automobilkach.. ak zakladnu cenu ca.15k eur nenechaju, tak to bude pre Mitsu tazky model.. Neviem cim to je, ale auta su drahsie a drahsie.. keby tie zisky rozdelili aspon zcasti pre otrokov co ich montuju.. asi elektroloby chce aby tie ich neekologicke krabice neboli na pomer tak drahe..
Teda jak na tohle zvenku někdo může říct, že je to povedené... 8-s8-s8-s Nepamatuju se už, že by nějaké nové auto klasické automobilky bylo takhle nehezké.
Zastaralé auto a ošklivý design. Tak snad aspoň ta cena zůstane příznivá. Důchodci to cestou do kaufu ocení.