Nové modely Volkswagenu na cestě…

Nové modely Volkswagenu na cestě…

 

Nedávno zveřejněné výsledky automobilky Volkswagen nejsou příliš optimistické, ale nové modely mají v následujících letech vše změnit.


Nedávno zveřejněné výsledky automobilky Volkswagen nejsou příliš optimistické, ale nové modely mají v následujících letech vše změnit.

Volkswagen C1
Německý časopis Auto Motor und Sport (AMS) píše v aktuálním čísle, že i přes ne zrovna povzbuzující výsledky velkého Phaetonu, se Volkswagen nechce velkých vozů vzdát. Mezi Passat a Phaeton se nejdříve v roce 2007 vydá další modelová řada, která je zatím označována pouze kódem C1. Sportovní kombi má podle AMS nést znaky v Ženevě představené studie Concept C . Jaká technika se objeví pod líbivým kabátem C1 zatím není vůbec jisté. Spekuluje se o hnacím ústrojí transaxle od Maserati, ale vzhledem k vysoké ceně je možné, že to nakonec dopadne úplně jinak. Šéf Volkswagenu Berndt Pischetsrieder se však údajně v žádném případě nechce vydat pro hnací ústrojí k Audi. Předpokládáme, že motory budou vypůjčeny z koncernového regálu, kde se nyní nachází moderní šestiválce a osmiválce. Samozřejmá je možnost volby mezi naftou a benzínem.

Volkswagen Passat za rok
Nová generace Volkswagenu Passat příjde zřejmě příští jaro (očekává se premiéra v Ženevě), nejdříve jako limuzína a na podzimním IAA 2005 by se měla představit verze Variant. Také Passat bude sdílet některé prvky Conceptu C, zásadní změna se odehraje ve stavbě vozu, protože motor bude uložen ne podélně jako je tomu nyní, ale napříč. To umožní snazší unifikaci s právě dorostlým Golfem, šetří se místo a rozšiřují se možnosti výroby různých karosérií na obdobné platformě. Jako příklad může sloužit avizované čtyřmístné kupé-kabrio.

Golf Variant ne, ale máme tu Golf Plus
Volkswagen dohání prostorový handicap nejen zvětšeným rozvorem nového Golfu, ale také zavedením vysokého kombi. Klasická varianta s „přilepeným“ prostorem pro náklad se neplánuje. Místo toho příjde na přelomu let 2004 a 2005 o 5 cm vyšší automobil, s prostorovou koncepcí, jakou již několik let nabízí například Peugeot u modelu 307 SW. Volkswagen k tomu přidává variabilitu interiéru ze Seatu Altea. Pracovní název Golf Plus se asi ještě změní.

Golf by se mohl brzy objevit také jako lehké SUV, Polo má na příští jaro nachystaný facelift.

Lupo v létě 2005
Nejmenší Volkswagen dostane podle AMS nástupce v létě roku 2005. Španělské dvojče Seat Arosa, se zřejmě druhé generace nedočká. Nové Lupo má techniku brazilského Volkswagenu Fox. Později se má na trh dostat také minivan, který bude konkurovat Toyotě Yaris Verso. „Třílitrové“ auto Lupo 3L TDI bude pravděpodobně zachováno v původní podobě, ale za nižší cenu, což by mohlo z unikátního maloobjemového dieselu udělat zajímavou alternativu pro šetřílky.

Concept R-malý otevřený automobil s motorem uprostřed by se dost dobře mohl v sériové podobě objevit v roce 2006, podobně jako na stejném základě dvojice Polo/Golf postavené kupé, navazující na modely Scirocco.

Spolupracujeme s TipCars.com
Miliardář Soros odmítá útoky, které proti němu vede maďarská vláda v čele s Orbánem Miliardář Soros odmítá útoky, které proti němu vede maďarská vláda v čele s Orbánem

Americký miliardář maďarského původu George Soros dnes…

OKD nabrala za devět měsíců nabrala téměr dvě stě nových zaměstnanců, hledá je i nadále OKD nabrala za devět měsíců nabrala téměr dvě stě nových zaměstnanců, hledá je i nadále

Těžební společnost OKD zaměstnala během uplynulých devíti…

Komentář Martina Čabana: Babišův přílišný klid na práci Komentář Martina Čabana: Babišův přílišný klid na práci

V den, kdy se poprvé scházejí noví poslanci, nemáme…

 
Zdroj: Auto Motor und Sport

Štítky Volkswagen Nové modely

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Brzdy už produkují více částic než výfuky. Dostanou proto vysavače Brzdy už produkují více částic než výfuky. Dostanou proto vysavače

Z brzdových systémů současných aut s motory pro normu…

Co obnáší práce testovače pneumatik? 550 km denně bez ohledu na podmínky Co obnáší práce testovače pneumatik? 550 km denně bez ohledu na podmínky

Skoro pět desítek zaměstnanců továrny Continental-Barum v…

 





 
Tatra a její výjimečná řada Tactic. Čím jde ve stopách legendární Pragy V3S?

Tatra a její výjimečná řada Tactic. Čím jde ve stopách legendární Pragy V3S?

Dnes 08:00

Tatra Tactic představuje nákladní vozidlo střední třídy, které svou koncepcí výrazně vybočuje ze zažitých tradic své značky.




Blesk.cz

Týden prevence: Na osmi místech v Praze zdarma testují na HIV a žloutenku

Týden prevence: Na osmi místech v Praze zdarma…

Praha se přidává ke kampani s názvem Evropský týden testování na HIV a žloutenku. Už popáté se tak bude možné…

Rus pašoval z Finska potraviny: Nedostatkové máslo a sýr ukryl v zákoutích auta

Rus pašoval z Finska potraviny: Nedostatkové máslo a…

Skoro 150 kilogramů sýra a másla, umně skrytých v různých zákoutích osobního automobilu, našli ruští celníci na…

 

iSport.cz

Aubameyang zpátky v kádru Dortmundu. Trest skončil, řekl ředitel

Aubameyang zpátky v kádru Dortmundu. Trest skončil,…

Fotbalista Pierre-Emerick Aubameyang se čtyři dny po dočasném vyřazení z kádru Dortmundu opět vrátil zpět do…

Gudas tvrdě pyká za sekyru do hlavy! Deset zápasů stop, pokuta 9 milionů

Gudas tvrdě pyká za sekyru do hlavy! Deset zápasů…

Hokejový obránce Radko Gudas z Philadelphie dostal za seknutí soupeře ve čtvrtečním utkání proti Winnipegu od…

 

Reflex.cz

Po těžké nemoci zemřela legendární tenistka Jana Novotná

Po těžké nemoci zemřela legendární tenistka Jana Novotná

Smutná zpráva jako blesk z čistého nebe zasáhla nejen český tenis. V neděli po těžké nemoci zemřela legendární…

Horolezec Peter Habeler: Na Everest bez kyslíku? Žádný problém!

Horolezec Peter Habeler: Na Everest bez kyslíku?…

Na první třítisícovku se vypravil v deseti letech. To už měl vrcholy Zillertalských Alp docela dobře…