Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové motory BMW (1.díl): vznětové čtyřválce nové generace, první twinturbo

Minulý týden byla představena celá řada technických novinek, které posilují roli značky BMW v oblasti konstrukce motorů. První díl našeho miniseriálu je věnován nové generaci čtyřválcových turbodieselů.
Zpět na článek
26. 3. 2007 10:13
26. 3. 2007 11:25
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:47
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 22:17
neregistrovaný "JirkaHK"
27. 3. 2007 01:59
neregistrovaný "Ruda"
27. 3. 2007 09:31
27. 3. 2007 12:52
neregistrovaný "Ruda"
27. 3. 2007 16:26
26. 3. 2007 10:35
neregistrovaný "dejf"
4. 4. 2007 18:07
neregistrovaný "panter"
5. 4. 2007 11:20
neregistrovaný "panter"
26. 3. 2007 11:22
neregistrovaný "TECH"
26. 3. 2007 13:04
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:36
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:46
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:51
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 13:57
neregistrovaný "petrt"
29. 3. 2007 17:52
neregistrovaný "Jazdis na bicykli?"
26. 3. 2007 14:01
neregistrovaný "petrt"
29. 3. 2007 17:45
neregistrovaný "kandik"
27. 3. 2007 11:52
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 13:18
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 19:32
neregistrovaný "007"
3. 4. 2007 10:06
neregistrovaný "destroy"
26. 3. 2007 12:05
neregistrovaný "Míra"
26. 3. 2007 14:15
neregistrovaný "Johny.Rico"
26. 3. 2007 19:36
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 3. 2007 20:36
neregistrovaný "pjetka"
26. 3. 2007 11:05
anonym
26. 3. 2007 11:53
neregistrovaný "Jogi"
26. 3. 2007 12:27
neregistrovaný "Já"
26. 3. 2007 12:53
anonym
26. 3. 2007 12:53
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 12:57
26. 3. 2007 13:07
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 13:47
26. 3. 2007 15:30
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 17:21
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 19:39
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 12:59
neregistrovaný "Gougy"
26. 3. 2007 13:11
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:59
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 17:18
neregistrovaný "Milan"
26. 3. 2007 13:41
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 17:26
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 17:52
26. 3. 2007 18:04
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 19:27
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 19:43
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 20:13
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 20:45
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 21:37
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 22:43
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 23:14
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 09:51
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 11:48
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 20:01
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 22:45
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 23:55
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 09:45
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 17:06
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 19:57
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 20:49
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 21:11
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 21:19
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 21:40
neregistrovaný "jjk"
26. 3. 2007 19:54
anonym
26. 3. 2007 23:58
neregistrovaný "jjk"
3. 4. 2007 12:45
neregistrovaný "LS"
26. 3. 2007 20:44
neregistrovaný "palo_"
27. 3. 2007 00:51
neregistrovaný "RS6"
27. 3. 2007 08:47
27. 3. 2007 15:14
neregistrovaný "Hartge"
27. 3. 2007 17:13
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 20:09
neregistrovaný "sepo"
29. 3. 2007 12:50
neregistrovaný "briza"
29. 3. 2007 20:55
neregistrovaný "Hartge"
3. 4. 2007 12:47
neregistrovaný "LS"
2. 4. 2007 14:45
anonym
3. 4. 2007 20:13
neregistrovaný "re"
3. 4. 2007 23:56
anonym
26. 3. 2007 10:13
co dadat?
Nádhera :yes: Ze dvoulitru dostat 150 kW v naftě... To musí přesvědčit i poslední odpůrce nafty, ne? Tím se mi jen potvrzuje mé přesvědčení, že BMW věrno svému jménu nejdřív postaví geniální motor, posadí ho na geniální podvozek, a pak jen tak aby se neřeklo okolo toho postaví zbytek auta >:D Neboli koho by zajímalo možná trochu horší zpracování interiéru třeba oproti Audi, když má pod kapotou takovoudle techniku??? :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 11:25
Re: co dadat?
Ani těch 150kw z dvoulitru mě nevyvrátí že s benzínem je větší zábava....
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 13:47
Re: co dadat?
Za raz take peniaze, uz si skusal slapat na krk benzinu tak ako si to bezne mozes dovolit s dieslom? Ja som skusal, benzin tiekol potokom (13-15l/100km) a pri nafte som vacsinou nepreskocil 8l... ;-)
neregistrovaný "JirkaHK"
26. 3. 2007 22:17
Re: co dadat?
Po nějakou dobu byl nejsilnější 2,0 dCi od Renaultu se 127kW a 360Nm, ale už to zase neplatí, je to BMW. Jde o to, jak to dvojité T. bude poruchové, jestli není nejlepší ta střední cesta??
neregistrovaný "Ruda"
27. 3. 2007 01:59
Re: co dadat?
Proc, kdyz z dvoulitru v benzinu lze v pohode ziskat pres 170 KW? >:D
A s mnohem vyrovnanejsi vykonovou charakteristikou (a za mensi penize)
27. 3. 2007 09:31
Re: co dadat?
Tak jestli by to bylo zrovna za menší peníze, o tom lze pochybovat, o hodně levnější by to určitě nebylo. Dvoulitr se 170 kW už taky nejde udělat na koleni... Když se ale koukneš na provozní náklady, asi to ten benzín nevyhraje. S dieslem se o moc pomaleji nesvezeš, ale přes 10l spotřeby se asi jen tak nedostaneš. Zkus to s tím benzínem... Leda tak při jízdě á la Doktor ve Vesničko má, středisková 8-s ;-)
neregistrovaný "Ruda"
27. 3. 2007 12:52
Re: co dadat?
provozni naklady me zas tolik nezajimaji, ty tvori jen cast nakladu. V souvislosti s autem me zajima TCO (Total Cost od Ownership) - tzn. celkove naklady vlastnictvi vozu (porizovaci cena + pojisteni po celou dobu provozu + servis + provozni naklady) - prodejni cena ojeteho vozu. A v tomto ohledu po svete moc dieselu, co by byly levnejsi nez benzin nejezdi (viz. napr. srovnavaci studie vice nez 60 dvojic diesel/benzin v Evrope prodavanych vozu uverejnena v AutoBildu, tusim vloni v listopadu)
27. 3. 2007 16:26
Re: co dadat?
Nemáš náhodou někde odkaz na ten článek? To by mě opravdu zajímalo, hlavně, co všechno do toho počítali. Na první pohled je to totiž divný. Na začátku zaplatíš víc, ale ojetý diesel ti zase víc přinese. Spotřebu nemusíme řešit, pojištění se taky o moc lišit nebude, takže jediná volná proměnná je pak servis. A že by byl o tolik dražší?? Fakt by mě to zajímalo, jak to počítali...
neregistrovaný "dejf"
26. 3. 2007 10:35
noo
nemuzu si pomoct, ale podle dme se do ty galerie nak dostaly i fotky novy generace zazehovych motoru. neco mi tam silne pripomina zapalovaci svicku a tvarovani pistu taky neni uplne v poradku. ale mozna se pletu;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "panter"
4. 4. 2007 18:07
Re: noo
to co ti pripomina sviecku by mala byt zeraviaca sviecka a ten piest je v pohode, spoovaci priestor je v nom...co na diesloch zvykne byt....ale tiez som na to chvilu pozeral...a dufam ze je to tak :-)
neregistrovaný "panter"
5. 4. 2007 11:20
Re: noo
tak sorry, je to tak akosi si vravel, som si konecne pozriel tie fotky vsetky a su tam fakt aj z benzinu....ten diesel ma podstatne mohutnejsi piest, ved ten malinky mi tie tlaky tak lahko nezniesol...
26. 3. 2007 11:03
KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Na to pamatuj ;-) Takže bavorák trojka- minimálně ve třílitru :-) benzínovém :-) Kilowaty, nekilowaty- chce to pořádně ostrý motor který lační po otáčkách jako ohař po kořisti. Za ideál považuju 335i. Pak je to bavor se vším všudy (estetickou stránku nechám na každém zvlášť). Není větší trapárny, než kombinace modrobílé vrtule, dvoulitrového dieselu s čipem, tuningových dvacítek kol a zadního křídla z raketoplánu... Stylové auto potřebuje stylový motor... Nenech přebít dobrý vkus touhou tankovat česnečnu od armády spásy... :-) ;-)
Rozbalit vlákno
53
26. 3. 2007 11:12
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
mělo tam být: za ideál považuju 330i :-)
neregistrovaný "TECH"
26. 3. 2007 11:22
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Hmmm a co je na tom dieselu nestylového??Vůbec nechápu proč tady řešíš benzín, ten článek je úplně o něčem jiném.Zřejmě napodobuješ GTI-ho, styl dobrý ale pod tímto článkem mimo mísu.Nic ve zlém....
26. 3. 2007 11:39
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
? tak z toho co mi píšeš nechápu ani slovo :*) K pořádnému bavoráku patří benzín, to je snad každému jasné ;-)
26. 3. 2007 11:57
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
spise bych rekl..k poradnemu bawu patri paradny motor. A je jedno jestli je to benzin nebo ropak. TO podstatne je ze to ma vykon, kultivovany chod, a dobrej zvuk. Casy se meni a podle nich se musi menit i vyrobce. A kdyz existuje nova technologie, v jistych vecech lepsi, pak neni duvod do ni nejit. To muzes rovnou odsunout i kombiky z produkce bmw, vzdyt k poradnemu bawu patri jedine kupe nebo sedan, ponevac kombi uz nema ty idealni jizdni vlastnosti nebo aerodynamiku atd.
26. 3. 2007 12:08
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
ono na tom něco pravdy bude, ale stále se nemůžu smířit s myšlenkou že pořádně nadupaný bavorák je v naftě. Nějak mi to nesedí. Dovedl bych ještě pochopit kdyby do toho někdo šel kvůli moderní technologii, ale pokud ji někdo koupí kvůli nižší spotřebě (což udělá většina kupců tohoto dvoulitru) to mě teda přivádí k úsměvu. Od nafty pod kapotou je už jenom kousek k pletivu za zadníma sedadlama...
26. 3. 2007 12:21
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
jo jo...jenom kousek k pletivu :yes: :yes: Ale treba 3-ka je takove lepsi manazererske auto...a myslim ze tam spotreba roli hra...jednu vec ale musim rict, jako velke, moc velke marketingove plus baworaku. Tyhle dizly, to uz neni nakej 100 konovej traktor s dvojlitrem. Chapes, uz mas sakra dobre argumenty proc sis ten dizl koupil. 150kW uz presvedci kde koho. A az pak spomenes tu spotrebu, to je tim jenom dorazis. A jako clovek co hodne jezdis, tak si do toho auta das jeste jednu vec, ktera je asi tak anti-bmw jako dizl. Ta, ke ktere ti muzou nalepit 'x' vedle 'd' ktere mas vzadu na kufru sve trojky >:D :-!
26. 3. 2007 12:42
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Je pravda že BMW má v některých technologiích náskok, takže jejich diesely je možné koupit i z důvodu špičkového motoru. Přesto cítím, že ta snaha vyhovět "ekonomicky" smýšlejícím zákazníkům je větší než by být musela.
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 12:55
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
No jestli to tak "cítíš" tak se svez x35d v čemkoliv, abys pochopil co znamená ta tvoje "ekonomická" volba u BMW. >:D ;-)
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:04
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Disel je vždy ekonomická volba. Když chceš výkon nebo pořádné svezení vždy existuje benzin který to umí líp. Ale bere jednou tolik, proto si většina koupí naftu. Zrovna u BMW jde velmi dobře porovnat 335d a 335i.... Oboje dvě turba, benzin je ale uplně jiná liga. Teda ani ta spotřeba u něj neni špatná, okolo 11l v pohodě.
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 13:29
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Asi žijeme každý jinde, já jsem už osobně potkal poměrně dost lidí, kteří prostě preferují dýzl před benzínem a není to vzhledem k jejich finančním možnostem primárně kvůli lepší ekonomice provozu, která je navíc diskutabilní. Prostě je jim zvuk motoru lhostejný, pokud neruší, a líbí se jim pocitově silnější zátah dýzlu. A x35d vs. x35i velmi pěkný příklad, pro mě nepochopitelné, proč kupovat x35d? :-O Zrovna před pár dny, známý kupoval auto, původně chtěl nějaké silné kupé, radil jsem 335i, tak se šel k BMW projet a přišel s objednávkou na 535d. Prý se mu s dýzlem líp jelo, a pětku vzal proto, že i když to je velké auto "sedělo" líp než céčkový MB, kterého měl předtím. Co na to říct... >:D Má v tom, hoch, trochu guláš, jenže podobně na tom je 90% lidí, pro které auta nepatří mezi pár nejdůležitějších věcí na světě. Že v reálu je rozdíl ve spotřebě mezi x35i x35d kolem litru, tohle podobní vůbec neřeší, navíc R6 benzíny BMW jsou vůbec vzhledem ke svým výkonům spotřebové zázraky.
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:36
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Ono i V8 od BMW neni moc rozežrané. Já osobně neznám nikoho kdo by nechtěl disel jen na spotřebu a zátah odspodu, což většinou ani neví co znamená.)
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 13:39
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Hodně zobecněno, to s tou spotřebou platí, ale u výkonných dýzlů BMW, podle mě, ne. Ptal ses nějakého majitele 335d nebo 535d? ;-)
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:46
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
S 335d jsem jel, ale majitele neznám. Bylo to na předváděčce. Prý bere do 9l, nevim. Jede to hezky, to jo. Ale 335i jede líp. Po všech stránkách.
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 13:51
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
S tou spotrebou je to tak len pri beznej kludnej jazde. Akonahle sa to zacne tocit tak je to 2:1 pre diesel...
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:57
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Toje jasný že si benzin veme, s tím ho už kupuješ. Mě to nevadí. Ale nemám rád když třeba někdo píše jak je disel úžasný a jak ve všem překonává benzin. To neni pravda, výhodu má jen ve spotřebě. Nikoho za nákup 320d nebudu odsuzovat, za ty peníze je to super koupě. Ale že to jede si bude myslet jen do té doby než se sveze v pořádném benzinu.
neregistrovaný "Jazdis na bicykli?"
29. 3. 2007 17:52
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Diesel je usporny hlavne v meste, kde je mala zataz motora. Pri 200 kmh na dialnici zerie rovnako ako benzin. To len na upresnenie.
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 13:54
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Souhlas, a přesto uvidíš, že i v kupé, kde by člověk očekával u kupců preferenci benzínu, budou prodeje 335d a 335i srovnatelné. A fakt nevím, jestli všechny ty, co si pořídí 335d, podezírat z toho, že volili čistě ekonomicky. Každý máme své preference, já přestože z řidičského hlediska nechápu zrovna u BMW volbu dýzlu, jsem schopen respektovat fakt, že někteří mu dají přednost, protože jim více vyhovuje. O tom je celá tahle debata. ;-)
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 14:01
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Dost je ta dané i tím že je to dnes moda, mít disel. A prodejci ho rádí nabídnou, vědí že co se týče servisu utratíš u nich víc než za benzin. Mám vlastní zkušenost-chtěl jsem benzinak, šestiválec, a prodejce mě dost masíroval at vezmu disel.
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 14:30
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Jo, to taky hraje roli.
26. 3. 2007 12:12
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Právě, dobrý zvuk a ten má jen šestivál benzin.
26. 3. 2007 12:23
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
jo, jasne, ma nejlepsi zvuk...ale to by pak nabidka motoru byla obecne dosti chuda..
26. 3. 2007 12:02
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
ten priklad, s vrtulou a chipem a kridlem...tak ten je trapny jestli je to benzin nebo dizl. To je jasny. Ale az te borec trhne ve sve trojce s 150kW bez kadejakych ozdob, pak ti bude uplne jedno na co jezdi. tomu ver.
26. 3. 2007 12:12
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
To jo. Já mám vždycky spojenou rovnici, že čím menší výkon- tím větší počet vzhledových "efektů" bude potřeba. A realita to odráží. Například u E46 je největší počet nevkusných úprav provedený na 320d, to považuju za všeříkající.
neregistrovaný "kandik"
29. 3. 2007 17:45
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
myslim a kdyztak me opravte, ze se tady zapomina na jednu dulezitou vec a to je rozsah, po ktery umi ten motor podat ten ktery vykon, resp. tocivy moment - co je lepsi? 400N.m od 2 do 4 tisic nebo dejme tomu 200N.m od 4 do 9 tisic ( honda S2000)? :-)
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 12:19
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Klišé, mari, klišé, třebaže pro mně platí tvé prohlášení stoprocentně, prostě nikdy neutratím u BMW peníze za jinou kombinaci než benzinový šestiválec s manuálem a zadním náhonem, tedy bavoráckou klasiku. Mám proto dobré důvody, ale jsou čistě subjektivní, založené na řidičských preferencích spec. vlastností této kombinace. To je fajn, podobně založených lidí je spousta, ale povyšovat své preference na princip, zaklínajíc se přitom stylem, to bych považoval za směšné. V tom co píšeš nahoře jsou cítit ty tvé "česnečky v Hiltonu" a podobně, dělat burana z někoho, kdo si koupí 320d (jedno z aut, které je ztělesněním pojmu výborná nabídka) to je prostě těžce mimo. Zpráva o nových dýzlech nám jen říká, že BMW potvrzuje svou pozici číslo jedna v motorech, je to prostě automobilka, která v současnosti dělá nejlepší benzinové i vznětové motory. Mě to jako zpráva dne stačí. ;-)
26. 3. 2007 12:38
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Nevím, ale podle mě není BMW 3 zrovna typickou volbou z rozumu, na to je nejspíš dost málo praktický. Proto považuju diesel v trojce za trochu nepatřičný. Diesel je právě volbou rozumu, ne emocí... Podle mě se tyto dvě věci už ze své podstaty rozporují. Na jedné straně mám auto, které se snaží útočit na smysly řidiče, je vysoce emotivní a zakládá si na své sportovnosti, na druhé straně stojí pragmatická úvaha o snížení provozních nákladů pomocí nafty a mnohdy i N1. Jinak samozřejmě ať si každý vybere co chce, protože auto je vlastně i vizitkou svého majitele.
26. 3. 2007 12:42
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
nejsem si jisty jestli 'na zapade' je trojka auto ktere si lidi kupuji kvuli emocim...mam pocit ze tam je to stale jenom 'spotrebni' material pro manazerskou tridu...
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 12:52
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Přesně, mari otázku koupě prakticky každého modelu premiových značek posunuje někam, kde se řeší výhradně styl a emoce. Tyto atributy mají rozhodovat, tedy mít hlavní slovo v rozhodování, při nákupu exkluzivních aut, kde se neřeší kvality podvozku motorů apod., tam se předpokládá, že tyto věci jsou špičkové samo sebou, a nastupuje nadstavba stylu a emocí, my tu mluvíme o autech kolem milionu, vyráběných ve stotisícových seriích, jak správně říkáš, spotřebák.
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 12:47
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Uvažuješ v kategoriích daných svými osobními preferencemi. Stošedesátikoňové auto, které zvládne stovku za 8,3 není nutně volba z rozumu, tohle uspokojí dynamické ambice velké části řidičů, perfektní podvozek a pohodlí, velký dojezd, ideální manažerské auto k překonávání dlouhých tratí, a pokud mu začneš šlapat na krk, i přes dýzl pod kapotou má pořád všechny atributy bavoráku, perfektní souhru motor/převodovka, perfektní řízení podvozek a brzdy, vše co by sportovní jízdy chtivý manažer mohl chtít. 320d je jedno z aut, které vede jeho majitele k otázce, fakt bych potřeboval ještě jiné auto?
26. 3. 2007 13:09
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
potřeboval :-) ale to zjistí až v ten moment- když okusí 330i... Jinak samozřejmě dovedu si představit že i dieselová základní trojka udělá na někoho dojem špičkového sladění. Jinak abych na něco reagoval: Trojka mi nepřijde bůhvíjak pohodlná ani vhodná k překonávání velkých vzdáleností. Je z ní cítit ladění na sportovní strunu.
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 13:33
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Ladění na sportovní strunu a pohodlnost se nemusí vylučovat, v tom se liší výborné podvozky od průměrných, ale pokud se ti nezdá pohodlná, je třeba v první řadě říct, s čím srovnáváš?
26. 3. 2007 18:31
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
například podvozek Volva s60 se mi zdá (pro můj zadek) příjemnější. A sportu je také nakloněn... Nehledě nato, že BMW 3 je na můj vkus přespříliš těsné. Proto se trochu rozporuju s tím manažerským vozem... Cenou ano, ale jinak ;-\
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 07:31
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
>:D dobrý příklad S60, lepší jsi nemohl dát. S60 je auto jehož podvozek pohodlím odpovídá špičce střední třídy, co do komfortu jízdy, tedy odpružení, odhlučnění podvozku, ale umí to co S60 dnes i nejlepší z mainstreamu a v ovladatelnosti strčí S60ku do kapsy každý z nich. Trojka je v kategorii komfortu naprosto srovnatelná (pokud není narvaná na devatenáctkách v M-paketu), v ovladatelnosti ale asi tak tři světelné roky před S60. Tohle už není, mari, debata o designu, tvému zadku možná S60 sedí líp, ale objektivním faktem prostě je, co se podvozku týká, že S60 nesahá trojce ani po kolena. Pokud to sám nejsi schopen poznat, chyba není na straně BMW. ;-)
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 11:52
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Dináre, Dináre seděl jsi někdy v S60,BMW3 rozhodně není srovnatelná co do komfortu S60, jinak s tebou souhlas
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 12:41
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Póle, Póle, nejednou, a pokud si komfort nepleteš s houpavou jízdou, pak nevím v čem trojka zaostává, v tlumení nerovností? V odhlučnění podvozku? Ani v jednom, a o tom tu mluvím, komfort jízdy jako vlastnost podvozku, neplést s vnitřním prostorem sedačkami apod. A ještě poznámku, pozor na rozměr kol, většina S60 brázdí cesty na standardních 16kách, ale zkus nějakou "sportovněji" založenou verzi, třeba T5, s tužším podvozkem a na 17 nebo 18kách, z pohodlného kočáru je najednou kostitřas, ale dynamicky je podvozek pořád slabý průměr. To je rozdíl mezi průměrným a výborným podvozkem, trojka na 16kách je pohodlný kočár, a přitom z pohledu dynamických schopností zvládne 95% toho co na 18kách. Marimu jsem psal, že S60 je perfektní příklad, je to totiž auto, jehož filozofie je přesně opačná té trojkového BMW. Je to výborné auto pro pohodovou jízdu, řidič, který chce v objetí skvělého interieru v klidu plout po silnicích najde v S60 skvělou volbu, ale to auto přímo křičí, netlač na mě, to já nerado. ;-)
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 13:18
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Ano jsou to auta s odlišnou filozofií s oběma mám naježděno jen pár jízd, ale pro určitou představu a možnost prezentace svého názoru to je myslím dostačující. Volva vždycky sázela více na pohodlí než na nějaké sportování, nejsou to auta určená pro agresivní styl jízdy a závodění v zatáčkách na to je právě to BMW, ale za to se ti odvěčí lepším odhlučněním interiéru a i tlumení nerovností je dle mého soudu lepší. BMW má o dost přesnější řízení, minimální náklony v zatáčkách, vše je laděno do sportovna, daní za to je i když to není tak velký rozdíl menší jízdní komfort, mají prostě tvrdší naladění, já BMW vidím jako auta pro radost a ne jako manažerské vozy. Nejideálnějším spojením sportovního a komfortního podvozku je pro mě Audi.
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 14:37
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
"já BMW vidím jako auta pro radost a ne jako manažerské vozy" ??? A kdo myslíš, že těmi sedany BMW jezdí? "Auto pro radost"? Auta stavěná primárně pro radost (z jízdy) jejichž hlavním posláním je bavit, ne přepravovat, jsou auta typu Elise, u BMW snad Z4 by tak mohlo být bráno, ale sedany BMW jsou dopravní prostředky, jejichž předností je, že umí ve srovnání s konkurencí i více pobavit (to je nadstavba, která mmj. tvoří základ image BMW). Všechny tři řady sedanů BMW jsou zosobněním významu slova manažerský vůz. V Anglii např. používají pro označ. vozů stř. třídy jinak postavené kategorie, žádná střední vyšší stř. a mainstream a premie, ale rodinná auta (passaty, mondea, avensisy atd.), malé manažerské sedany (A4, 3er, MB-C, IS), velké manažerské sedany (5er, A6, MB-E) luxusní limuzíny (7er, A8, MB-S), takto členěno, to podle mě více odpovídá tomu, kdo a proč daná auta kupuje. A k tomu Audi na závěr, no já fakt nevím, člověče, jestli zkoušíme stejná auta. Pokud srovnám A4 s 3er, pak rozhodně tvrdší a prkennější podvozek má A4 a u té současné A4 mluvit o sportovních vlastnostech podvozku, je dost problém, zvlášť ve srovnání s trojkou.
27. 3. 2007 15:22
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Nevím, jestli tvé jediné kritérium pro posouzení kvality podvozku je pouze jízda po okruhu, ale někdy tento dojem mám. Jízdní vlastnosti se nevztahují pouze na disciplínu jak ochotně auto zatáčí. Je to soubor řady disciplín včetně komfortu pérování, stability při vysokých rychlostech atd atd. Např Volvo S60 považuju za auto s nejharmoničtějším podvozkem ve své třídě. Bmw možná více vyhoví řidičům, kteří chtějí projíždět zatáčky po dvou kolech, ale popravdě- kdo z nás jezdí v běžném provozu na limitu? :-) Neznám člověka, který by se takto v běžném provozu choval... Drtivá většina (nepíšu všechny) vozů této třídy má tak velkorysé limity podvozku, že za jejich limit se v normálu dostaneš jen díky velmi, ale velmi velké řidičské nezkušenosti... Proti takovému "handicapu" není lékem ani pohon všech kol a ESP k tomu. Na mě BMW 3 nedělá dojem bůhvíjak dobře naladěného vozu. Co hůř, s příchodem horšího počasí se začíná v žebříčku propadat hlouběji a hlouběji... Vemu-li průměrné Bmw a průměrné Mondeo s obdobným výkonem na průměrnou silnici- nemá Bmw šanci Mondeu výrazněji poodjet a naopak. Aby mohl šáhnout na zbylé procento nadváhy Bmw nad Fordem- musel bys je vzít na okruh. Což pochybuju že podle tohoto kritéria někdo kupuje auto na běžné jezdění... Komfort pérování hodnotím u Bmw 3 jako lehce podprůměrný. Volvo má z méh pohledu mnohem více harmonicky naladěný podvozek protože snoubí nadprůměrnou stabilitu s nadprůměrným komfortem. Obě důležité věci jsou v rovnováze. Také mi příliš nevyhovuje řízení Bmw, které mě až příliš těsně informuje o každém přejetém vajglu na silnici. Pro odhadnutí přesné situace pod koly je to možná dobré, ale při normálním použití to obtěžuje. Proto tolik přívrženců sportovní jízdy vyznává Bmw. Pokud se někdo s moderním vozem této třídy dostane při běžném provozu za limit, je to vizitka jeho řidičské neschopnosti... A protože takový člověk s touto situací nemá žádné zkušenosti (např z vozů staré koncepce), tak předčasné varování před touto hranicí nevnímá a tudíž nemá schopnost i dobře zareagovat. Něco jiného je smyk u Bmw záměrně vyvolávat na prázdné a přehledné silnici, a něco jiného je jej zvládnout v opravdu kritické situaci za plného provozu... Že to není jenom tak, to vím z vlastní zkusenosti (Bmw mi říkalo pane drahnou dobu, a o zimních "radovánkách" bych mohl vydat román) ale také z pohledu na vrakoviště: Tolik na *** rozstřelených aut nemá žádná jiná značka... Někdo si myslí, že Bmw má automaticky nejlepší jízdní vlastnosti a že ho za všech okolností auto podrží... Nepodrží... ;-)
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 15:41
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
"Jízdní vlastnosti se nevztahují pouze na disciplínu jak ochotně auto zatáčí." Co mi to podsouváš? + ty řeči o kruhu? Hloupá argumentace, mari, několikrát jsem výše napsal, co se rozumí pod jízdními vlastnostmi, a pokud jde o komfort podvozku opět to jasně vymezuju, to tys v reakci na mé věty o komfortu podvozkuz začal mluvit o sedačkách a vnitřním prostoru, což s tím jaksi nemá co dělat. Jinak, mari, užívej Volva, S60 je fajn auto, ale nad větami o harmonických vlastnostech jeho podvozku převyšujících BMW3, nad tím se můžu jen pousmát. Ale celkem to chápu, pokud tě uspokojí kormidlo (k tomu lze přirovnat reakce řízení S60) Volva, pak lze očekávat, že právě tu vlastnost, kterou každý, kdo rád řídí, na řízení nejvíc oceňuje, tedy komunikativnost, ono tebou zmíněné "řízení Bmw, které mě až příliš těsně informuje o každém přejetém vajglu na silnici" ty odsoudíš jako chybu.!! To úplně stačí, pro mě po takovém prohlášení není o čem debatovat.
27. 3. 2007 16:05
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Přiznej si, že každý kdo rád řídí ještě automaticky nemusí považovat BMW za etalon. To je dogma které tady zavedly některé časopisy před x lety a které všichni poslušně následují. Pokud považuješ řízení bmw za etalon, pak se opravdu není o čem bavit
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 20:00
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
>:D co to hraješ za hru, "proti všem"? To jakože všichni se pletou, nerozumí tomu, a jen mari prohlédnul? Abych se za chvíli bál, že se dočtu o "marketingové masáži", "oblbování mas" apod. tentokrát v hlavní roli s BMW. :*) Zatím to tu byl u zdejších odborníků oblíbený proti VW, vypadá to, že za chvíli se dozvíme, že vlastně ta německá auta nestojí za nic všechna, je to jen marketing, a podplacený časopisy. Jo, asi máš pravdu, mari, je to celé organizováno teutonskou mafií.
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 13:37
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
A k tomu, že "i dieselová základní trojka udělá na někoho dojem špičkového sladění". Udělá, na každého, kdo ví o čem mluví, tohle není otázka paliva na které daný motor funguje. ;-)
26. 3. 2007 18:33
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Já zastávám názor, že motor i podvozek musí být v harmonii. A to jsem u bavoráckého dieselového čtyřválce nikdy nezaznamenal. Proto jsem vzpomínal to 330i, které bylo z mého pohledu velice vydařené.
Avatar - Dinar
27. 3. 2007 07:44
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Sladění motoru s podvozkem? Asi bychom si měli ujasnit, co si vlastně pod tím představuješ. Já jsem měl spíš na mysli sladění ovládacích prvků, motor/převodovka, mluvím o tom zásadním rozdílu mezi dobrými auty a výbornými (sportovně laděnými) jejichž přednosti začnou vystupovat nejvíce ve chvíli, kdy na auto začneš tlačit. O tom je BMW, na houpavou jízdu devadesátkou stačí i vectra, přitlač na ni a zjistíš, že se jí to nelíbí, velmi rychle najdeš hranice, pomalá převodovka, nepřesné řízení, vadnoucí brzdy atd. (vectra je jen příklad) naopak zatlač na BMW (jakékoliv) a zjistíš, že čím víc tlačíš, tím nadšeněji auto reaguje, najednou dává tužší spojka smysl, s rostoucí rychlostí kvalty zapadají bleskově a hladce jako po másle, brzdy neutaháš, řízení se kterým se při pomalé jízdě v kolejích přetahuješ je v kalupu ještě přesnější a vyváženější atd. Tohle, ale stejně jako 330i umí i 320d jen rychlost je menší a chybí zpěv vytočené R6, ale pořád je to, v to tom podstatném, pravé BMW. ;-)
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 19:32
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "destroy"
3. 4. 2007 10:06
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
zadny nahon mi stacil na starej Lade. Nikdy viac. To musis zit na rovine a nie v kopcoch ako vacsina slovace. Alebo vozis v BMW vzadu vrecko krumplov?
neregistrovaný "Míra"
26. 3. 2007 12:05
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
...napodobuješ GTI-ho: naprostý souhlas, jako kdyby to vzal přes kopírák :no: ale uvidíme večer, co sem GTI zase nablije ...
26. 3. 2007 12:10
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Naprosto souhlasím, když BMW tak s benzinovým šestiválcem. A 3.0 je opravdu klasa. Sice se tenhle motor (myslím 2.0D) opravdu povedl, ale s naftou to většinou končí tak jak říkáš. Chtějí jezdit za pár, ale ne na úkor výkonu a tak to většinou všichni čipujou. Jenže BMW musí i znít!
26. 3. 2007 12:18
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
moje řeč :yes: Do třílitru jdou většinou fajnšmekři, kteří kvality bavorské trojky umí náležitě ocenit. Třílitr v benzínu sedne trojce jako ulitý, naprosto harmonická kombinace. Navíc, kdo nejezdí úplně jako prasátko, ten se ze spotřeby nezblázní.
neregistrovaný "Johny.Rico"
26. 3. 2007 14:15
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
Tak tos trochu přehnal chlapče s větou "Není větší trapárny, než kombinace modrobílé vrtule, dvoulitrového dieselu s čipem..." :no: :no: :no: Jeden z nejúspěšnějších modelů na českém trhu...vypadá to jako kdybys nabíral pozici GTIho a určoval co není a co je dobré. Až mě to zarazilo. Ale ve tvém případě si myslím, že to byla neuváženost.
26. 3. 2007 18:29
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
dopoledne jsem byl trochu přecitlivělý... ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
26. 3. 2007 19:36
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
No já si taky myslim...ty jsi ok.
neregistrovaný "pjetka"
30. 3. 2007 20:36
Re: KDYŽ DO PEKLA- TAK NA POŘÁDNÉM KONI...
No v jednom velikým testu aut této třídy vyhrála z disciplín Alfa 159, BMW bylo většinou 2.-3., poslední francouzi P607 atd. Bylo tam celkem asi 15 aut.
anonym
26. 3. 2007 11:05
Prostě super
BMW se opět vytáhlo, jako vždycky, nová M3 je super kára, při pohledu na ten její motor se mi chtělo brečet :-)a tyhle nový naftový motory jsou taky skvělý, hlavně ten twin-turbo, a nemyslím si, že Audi dělá lepší interiéry než BMW nebo Mercedes,je to spíš otázka vkusu, mě se nejvíc líbí interiér Mercedesu Benz CL600 :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jogi"
26. 3. 2007 11:53
To je vsetko super,
ale preco nechcu za ten svet montovat do 1tkovej rady 1,6 turbo z miniho ? Hned by som letel do showroomu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Já"
26. 3. 2007 12:27
TAKHLE TO DOPADNE POKAŽDÝ
když se práce chopí skutečný mistr. BRAVO BMW :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 3. 2007 12:53
nemate nahodou v clanku chybu
Protoze me pripada tlak 2,5 bar a 105 Kw jako neuveritelne vysoky. U dvojiteho preplnovani urcite ano, ale na 105 kw me to prijde velmi podezrele
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2007 15:04
Re: nemate nahodou v clanku chybu
to je absolutni tlak ne pretlak takze v pohode
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 12:53
BMW
Tak jen ten 2litr 150kw je na jedničku, jinak ty ostatní jsou pouze průměr, takže hned bych z toho nedělal závěr, že BMW je nej i ve vznětových motorech
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 12:57
Re: BMW
>:-[] Která automobilka má ve střední třídě svůj NEJSLABŠÍ dýzl se 105 kW, ty průměre?
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 13:07
Re: BMW
Jsi to asi trochu nepochopil že, nevšiml jsem si že bych něco takového psal, když připlatíš, tak i u např. Renaultu máš stejný diesel a za méně penez
Avatar - Dinar
26. 3. 2007 13:47
Re: BMW
Jenže tak to nemůžeš posuzovat, informaci musíš brát jako celek, zpráva v podstatě mluví o motorech pro facelift trojkového BMW (tedy auta stř. třídy). To bude mít dýzl. ve třech výkonových variantách 105, 130 a 150kW. Jak je tam napsáno, jde vždy o stejný motor s různými tlaky CR a u nejvyšší verze se dvěma turby. Takovou nabídku nemá a v nejbližší budoucnosti (co se výkonu motorů týká) mít nebude, žádný konkurenční model střední třídy. Obecně stř. třída nabízí základ kolem 85kW a končí max. na těch 125kw, nabídka nových motorů pro trojku je tedy z hlediska výkonů NADPRŮMĚRNÁ, takže klidně znova udělám závěr, BMW je i v dýzlech na špici.
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 15:30
Re: BMW
Když se na to díváš takto, tak pak ano, z hlediska výkonu je nabídka nabízených motorů pro BMW 3 nadpůměrná. Nic se ale nemění na tom, že 105 a 130 kw verze není žádnej zázrak to umí i ostatní výrobci. Opravdu zajímavý je až ten 2litr 150 kw na to se zatím hledá odpověd marně.
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 17:21
Re: BMW
ale ten motor sa sprva inak .. ako u renaultu .. ver mi ;-)
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 19:39
Re: BMW
jo,a to nezapomente,že BMW má poctivý údaje.Většinou,když zkouším podobné koně třeba od volkswágnu,a to benzín nebo naftu,tak jejich výkon neodpovídá realitě.Je to zvláštní,ale je to tak!!!
neregistrovaný "Gougy"
26. 3. 2007 12:59
diesel vs benzín zase k pousmání
Vždy se bavím u těchto "bojůvek" ve stylu NIC JINÉHO NEŽ BENZÍN ANI KDYBY TO BYLO Xkrát LEPŠÍ ;-)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:11
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
V čem je nafta lepší??? A srovnávej turbo s turbem prosím.... na to se dost často zapomíná.
26. 3. 2007 13:28
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
Nafta je lepší pouze v úspoře (mnohdy teoretické) :-) Oblíbenou disciplínou zastánců nafty je porovnávání "krouťáku"... To se vezme jeden benzínový atmo dvoulitr a porovná se s turbo dieselem obdobného objemu. Z toho vyčtou vše... V tom ajfru úplně zapomenou, že by měli porovnávat turbobenzín a turbodiesel... Nebo oboje v atmo verzi. Pokud už někdo neví jak vypadá atmo diesel, nechť si od turba oddělá hadici :-) To se pak účinnostní zázrak Rudolfa Diesela obnaží v celé své kráse ;-) :-)
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 13:59
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
Nie kazdeho zaujima princip fungovania. Kvoli poisteniu je to 2.0 ci je to uz s turbom alebo bez. A cenove relacie su tiez relativne podobne, kdezto turbo benzin bude ovela drahsia ... ehm ... rozozrana svina >:-[]
neregistrovaný "Milan"
26. 3. 2007 17:18
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
No ja mam sluzobnu Octaviu 1,8Turbo 110kW.Jej cena je nizsia o par tisic ako 1,9tdi 95kw.Spotreba na dlhe trasy napriec Slovenskom cca 6,8 az 7l/100km pri priemernej rychlosti cca.100km/h.A podotykam ze ten motor nie je ziaden technologicky zazrak.Cize aj benzin s turbom vie byt usporny.Nehovoriac o tom ze si 1,9tdi vychutnam kedykolvek a kdekolvek.Ale nic proti dieslom.kolega ma Megane 1,5dCi 73kw a ide pekne a usporne.Ale nie je to 1,8 Turbo benzin ;-) >:D
26. 3. 2007 18:37
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
to je právě to: Na jedné straně prémiovka- a na té druhé obavy o dražší pojištění a vyšší spotřebu... Jsme přímo u jádra věci. Mám-li (nebo chci-li mít) vysoké nároky na auto, nesmí mi být líto obětovat korunu... To už k tomu patří.
27. 3. 2007 09:46
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
Tak teď jsi možná uhodil hřebík na hlavičku, v čem to vlastně spočívá tadle diskuze. Tvým názorem je, že kdo koupí prémiovku, musí pak umět žít s prémiovými náklady. Já si to nemyslím. Proč by mělo být zcestné, že někdo chce špičkový podvozek a motor, ale při jeho ročním průběhu se setsakra pozná, jestli valí za 8l nafty nebo 11 benzínu?? BMW nabízí špičkové motory pro obě názorové skupiny, tak si toho važme a hluboce se kloňme ;-)
anonym
26. 3. 2007 13:32
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
Nemyslím jen naftu (tam je to u spotřebky jasné a jen málokdo potřebuje u zboží, co používá každý den, platit dvojnásobné náklady jen pro pocit 8000 ot., ale třeba i elektřinu.)
neregistrovaný "petrt"
26. 3. 2007 13:41
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
No já ve firmě disely mám v dodávkách, a že by jejich provoz byl nějak levný to ne. Jo, spotřeba nízká, ale servis to bohatě vynahradí. Věřím že s jednoduchým atmo. dvoulitrem po sečtení spotřeba + servis na tom nebyl hůř.
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 17:26
Re: diesel vs benzín zase k pousmání
nafta neni lepsi .. sam jazdim na naftaku BMW .. musim povedat (aj ked som spokojny) ... vzdy po presadnuti do benzinu (vecsinou BMW) ... je mi luto ze ho nemam ... ten zvuk a kultivovanosst ... a tocivost .. ale potom si spocitam 40 000 km rocne a vynasobim to spotrebou a stylom jazdy .. a vyde mi stoho ze ideal su auta 2 ... moje vysnene kombo je ..auto na cestovanie BMW X3 335d .... auto na zabavu BMW M3 CSL :-) ;-) >:D ... toz a niaka ta motorka este ;-)
Avatar - Emel
26. 3. 2007 17:52
Diesel vs benzín
Mám kamaráda, má silně upravené BMW M3 E36. A protože jezdí hodně, tak na každodenní ježdění - minulou generaci 330d kombi s čipem. A nemůže si ho vynachválit, ať už z hlediska spotřeby nebo jízdních vlastností. Nikdo nemůže říct, že by mu chybělo srovnání s benzínem. Já osobně pokud bych chtěl auto pro rodinu, vůbec bych neuvažoval o ničem jiném než x20d nebo x30d.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 18:04
BMW= Nedostižný
Tak to by mě zajímalo,jak daleko jsou před konkurencí????!!!!Dá se to tak odhadovat na dobrý 2 generace!!!!!!!!!!!!!!!BMW= :yes:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 19:27
Re: BMW= Nedostižný
BMW :no:
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 19:43
Re: BMW= Nedostižný
Mohl by jsi mě napsat,kdo teda je tak vážný konkurent s těmito výkony????
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 20:13
Re: BMW= Nedostižný
Jak jsem psal výše jen ten dvoulitr 150 kw je něco extra a jak je známo jedna vlaštovka jaro nedělá, jinak 105 i 130 kw umí již více výrobců z 2litru, velmi povedený je například nový motor Renault 2l dCi 175K
neregistrovaný "007"
26. 3. 2007 20:45
Re: BMW= Nedostižný
no jo,ale pochybuji,že ty koně jsou srovnatelné s konmi od BMW.A vzpomen,jak dlouho má BMW 535D????Já Ti to řeknu:od roku 2004.Je to 3.0 a má 275koní.Podívej se zpátky do minulosti na výkony naftových motorů.BMW vždy mělo jako první nejvýkonější motory v daném obsahu.A přitom s nimi začali dost pozdě oproti konkurenci.
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 21:37
Re: BMW= Nedostižný
Tak o tom, že ty koně srovnatelný jsou o tom nepochybuj :-), jinak nepopírám, že BMW v motorech patří mezi špičku, ale auto není jenom o motoru, na auto se musíš dívat jako na celek a mě prostě BMW nepřesvědčilo, proto ten palec dolů :no:
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 22:43
Re: BMW= Nedostižný
>:D >:D ... sorry .. ale toto povedat .. to moze len .. no nic necham tak co clovek to nazor .. ale je zvlastne ze vecsina Odbornikov povazuje BMW za spicku .. oproti audi ci mercedesu . ci inym ... jednoducho je to auto z dusou , charakterom .. a technickou dokonalostou ... ako celok su to auta na spicke ;-)
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 23:14
Re: BMW= Nedostižný
Co jsem řekl tak špatného, že mě BMW neoslovuje? To snad říci můžu ne. To, že to je auto s duší, charakterem to je tvůj subjektivní názor, pro mě to je například Lexus. Jinak si to přečti pořádně píšu, že BMW patří v motorech na špičku, nevím kde jsi vzal ty své odborníky ale vetšina se jich shodne, že například interiéry BMW jsou z německé trojky nejhorší ať už co se týče materiálu, tak zpracování a sportovní jízdní vlastnosti jsou vykoupeny nejhorším komfortem. Co se týká kultivovanosti dieslových motorů, tak například 3l tdi od Audi je naprosto srovnatelnej, to samé platí i o průběhu točivého momentu.
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 09:51
Re: BMW= Nedostižný
no .. co sa tyka tych interierov .. to je fakt ... to je jedine co BMW vycitam ... to porovnanie motorov .. to je sice pekne ale to je jediny motor ktory mozes zrovnavat .. ale uz davno to neni spicka motorv BMW ,,, okrem toho Lexus .. hm paci sa mi stale viac a viac ..ALE je im tak skoro neodpustim to bohapuste kopirovanie konkurencie ktore prebiehalo v minulom desatroci aby sa dostali ku spicke .. a stale mi bude pripadat tak trochu (neuraz sa) smiesne ako chcu dohnat tym svojim F modelom Mtrojku ...
neregistrovaný "Pol"
27. 3. 2007 11:48
Re: BMW= Nedostižný
No tak těch motorů je víc, které by se daly srovnávat, ale je pravda, že na ty opravdu top motory od BMW konkurence zatím nemá. Jinak piš si co chceš máš na to právo, to je výhoda demokracie:),ale nevím proč ti připadá směšné to, jak Lex svym F chce dohnat M3 (osobně si myslím že dožene:)), je přece normální, že ti nejlepší jsou vzorem a každej se je snaží dohnat, případně překonat, v nižší střední se všechno srovnává s golfem, ve střední třídě je to 3 bavorák. A co se týká toho Lexe tak si myslím, že až současné poslední generace jsou konkurenceschopné modely a pokuď dříve jenom kopírovali (v současné době není možné udělat auto, které se alespoň v nějakém detailu něčemu nepodobá) tak jim to jen uškodilo.
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 20:01
Re: BMW= Nedostižný
ne sak tvrdim ze uz v dnesnej dobe mi lexi nevadia .. prave naopak ... mam len taky ideologicky problem ... a ktej M3 .. je to preto ze ked vseci ako tak dozenu M3 ... akurat vzdy prichadza nova ... lepsia a rchlejsia .. tot to je cele preto sa mi to zda v uvodzovkach smiesne .. samozrejme ze to skusa aj lex .. ale myslim si ze sa mu to uz nepodari ... nie preto ze by na to nemali schopnosti .. ale preto ze nam dojde asi ropa alebo budeme muset zachranit tu nasu planetu a prejdeme na niaky vodik alebo co .. a vtedy budu mat seci rovnaku startovaciu ciaru ;-)
neregistrovaný "sepo"
26. 3. 2007 22:45
Re: BMW= Nedostižný
a okrem toho ... diesel od BMW neni len o vykonoch ... ale aj o priebehu krutiaceho momentu .. ci kultyvovanosti .. skus porovnat diesel od WV (coz je vlastne aj v audi) .. je to o inom :-!
neregistrovaný "jjk"
26. 3. 2007 23:55
Re: BMW= Nedostižný
To je co ze kultyvovanost?? >:-[] No tak porovnaj diesel od audi a od bmw, skus napriklad 3.0 co ide do A5 s ktorym spravi stovku za 5,9...
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 09:45
Re: BMW= Nedostižný
co to je kultivovanost .. jo ty nevis ... ok kludne porovnam tieto motory ... a presne viem co vyde lepsie ... WV diesely su o stupinek niz :no:
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 17:06
Re: BMW= Nedostižný
No slovencina pri tebe dostava riadne zabrat. Porovnam za teba - A5 3.0 Tdi / 3er Coupe 330 xd. Rovnaka vaha, 6st. manual. Vykon 240k(4000-4400) / 231k (4000). Krutak 500Nm (1500-3000) / 500Nm (1750-3000). Na stovku za 5,9s / 6,5s. Maximalka 250(lim.) / 242. Priemerna spotreba 7,2 / 7,2. Emisie CO2 191g / 192g. Hlucnost za chodu ma A5 o 2 db nizsiu. A teraz mi prosim ta ukaz ten stupienok.
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 19:57
Re: BMW= Nedostižný
to ze ked mala audina 2.5 Tdi ... malo BMW 3.0d ... teraz ked je spicka 3.0Tdi .. ma BMW 35d ... tam je rozdil ... stupienku :-!
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 20:49
Re: BMW= Nedostižný
Cize podla tvojej logiky ma VW naskok s 2.0 TFSI a 1,4 TSI, lebo MBW nevyraba porovnatelne? Okej. 35d je fasa, az kym nechces automat alebo stvorkolku.
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 21:11
Re: BMW= Nedostižný
och .. asi nechapes co chcem povedat ... vsimni aj 25d .. novy motor .. no jednoducho konkurencia sa priblizila .. tak jednoducho treba pritvrdit .. BMW ma jednoducho v motoroch naskok ... ci budu niekedy vyrabay 1.4 ... to si nemyslim .. a okrem toho myslim ze aj 3.0d prejde trosicku ozivenim ..
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 21:19
Re: BMW= Nedostižný
Praveze chapem, hovorim o provnatelnych kategoriach. Kazda znacka ma svoje specifika - 35d j
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 21:40
Re: BMW= Nedostižný
V tom co robia maju naskok, lebo to nik iny nerobi? To je vtipny argument. Kazda znacka ma v niecom naskok, lebo to nik iny nerobi. Porovnaj porovnatelne. Kolko sa asi preda 35d z celkovej produkcie 3.0d? Marketing ostatnych znaciek tam zrejme nesmeruje, preto je v tom BMW osamotene a teda jedinecne. Osobne sa mi 35d velmi paci, no to nemeni nic na tom, ze v single turbo dieseloch BMW neponuka viac ako konkurencia.
anonym
26. 3. 2007 19:54
Turbo s benzinem
Doufám, že taky brzo udělají 2 litr benzin bi-turbo.Tak 175kW by bylo akorát.To bych si nechal libit radši ne ten diesel.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jjk"
26. 3. 2007 23:58
Re: Turbo s benzinem
Naco 2 turba?? U audi maju dvojliter s 265k s krasnym zatahom odspodu, u mitsu mas rovno 280k s turbom jednym.
neregistrovaný "LS"
3. 4. 2007 12:45
Re: Turbo s benzinem
S krasnym zatahom odspodu >:D >:D >:D A co ta turbojáma ???
neregistrovaný "palo_"
26. 3. 2007 20:44
hm :)
uzasne obrazky.. vyzera to ako nejaka bizardna mimozemska technologia :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RS6"
27. 3. 2007 00:51
Re: hm :)
To víš Němci, to jsou starý mimozemšťani ;-) >:D :yes:
27. 3. 2007 08:47
Re: hm :)
Tak tato mimozemska technologie je od firmy Honeywell Turbo Technologies nebo chcete li obchodi znacka Garrett (muj chlebodarce) :-!
neregistrovaný "Hartge"
27. 3. 2007 15:14
benzín vs. nafta....
benzín má jasně odzvoněno s tim se můžeme mávajíc rozloučit...nafta představuje zatím ideál a vzhledem k vývoji se za chvíli dočkáme alternativních paliv,třeba vodíku....elektro pohonu...apod,s postupem času nikdo ani nebude vědět jakej zvuk má atmosferickej benzín v 7tis.ot/min ;-\ bohužel,tomu se neubráníme
Rozbalit vlákno
8
27. 3. 2007 15:30
Re: benzín vs. nafta....
no, :-) moc pěkné... Ještě navrhni rafineriím aby ty miliony tun benzínu- které se každou rafinací ropy vyrobí- aby je spláchly zase do moře... Dokud bude ropa, bude i benzín protože to je její dost velká součást... Takže ty tady mávej naftovým praporem, ale výroba benzínu a potažmo benzínových motorů na toto gesto nebude brát zřetel... :-)
neregistrovaný "jjk"
27. 3. 2007 17:13
Re: benzín vs. nafta....
Sice nie som chemik, ale niekde som zachytil ze nafta je jednoduchsi a skorsi derivat ropy nez benzin. Vitam kazdy odborny prispevok...
27. 3. 2007 17:47
Re: benzín vs. nafta....
Nafta i benzín jsou přirozenou součástí ropy. Rozdílem je pouze teplota při které se tyto složky při tzv frakční destilaci oddělí. Nejde tedy říct, že uděláme víc nafty a méně benzínu... Z jednoho litru ropy je prostě určitá část nafta a určitá část benzín. Kromě těchto dvou produktů se odděluje např asfalt, plyny atd... Nejde rafinovat ropu pouze za účelem získání nafty. Rafinace je celý proces na jehož konci je řada oddělených produktů, jejichž vzájemný poměr se nemění. Čili, dokud budeme rafinovat naftu za účelem získání nafty, budeme mít při tomto procesu opět jednu z výstupních složek benzín. Tím že stoupne poptávka po naftě a bude se jí více spotřebovávat, budeme tu mít přebytek benzínu - jehož ceny zákonitě půjdou dolů.
27. 3. 2007 17:49
Re: benzín vs. nafta....
má tam být samozřejmě: "čili, dokud budeme rafinovat ropu za účelem...
neregistrovaný "sepo"
27. 3. 2007 20:09
Re: benzín vs. nafta....
ja ... ja cem benzinak .... chcem ... ;-\
neregistrovaný "briza"
29. 3. 2007 12:50
Re: benzín vs. nafta....
Ja bych byt tebou s takovymi uvahami pockal na pokracovani toho clanku, ktere se bude zabyvat novymi benzinovymi motory BMW. ;-)
neregistrovaný "Hartge"
29. 3. 2007 20:55
Re: benzín vs. nafta....
mě je vesměs jedno na co auto pojede :-) ale nedokážu si představit na jakou hodnotu lze snížit u benzínu emise (a nejen u benzínu,třeba i nafty)..jak už tu byla diskuze o tom limitu emisí,myslim že to bylo cca 140g co2/km? to splnují možná vozy s obsahem do 2litru... A alternativní paliva by měli více výhod...snížení emisí (prakticky až na nulu) a taky si vemte od koho ropa teče? USA,Rusko,Arábie..?a kolik oni mají z toho peněz?oni můžou držet odbírající země v šachu!!! tím,že by se používali "jiná" paliva,by oni přišli o miliardy...a byli by mimo mísu :-)
neregistrovaný "LS"
3. 4. 2007 12:47
Re: benzín vs. nafta....
Další ftipálek >:D >:D Sice tomu vůbec nerozumíš, ale zato jsi docela slušný komik >:D Na jiném serveru bys měl úspěch, ale tady máš :no:
anonym
2. 4. 2007 14:45
outta topic
je neuveritelne ako dlho trva kym sa na tejto stranke objavy novy clanok:/
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "re"
3. 4. 2007 20:13
diesel
hmm pan DIESEL by sa cudoval!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 4. 2007 23:56
ha
hosi skuste sa povozit v evo 9 a potom sa bavte o podvozku a sportovych vlastnostiach...
Rozbalit vlákno
0