Hvězdou stánku japonského Suzuki na letošním Frankfurtském autosalonu byl bezesporu nový model Baleno. S ním přicházejí do Evropy také nové zážehové motory. Čím se liší a co mají naopak společné?
ta 1,4ka vo vitare ma priznam sa prekvapila.... bud som prehliadol nejake clanky alebo som proste .... proste som necakal ziadnu 1,4 boosterjet a tak som prijemne prekvapeny ze vitara sa takto posilnila... a ponukne aj silnejsi benzin ako tych 88kw v 1,6tke ....
inak tak ma napadlo ze mozno by to nebol zly motor ako nastupca tej 1,6tky v swifte sport.... ale tak ono zase by sme prisli o atmosferu v swifte... aj ked nieco mi hovori ze tato 1,4ka turbo nemusi byt v swifte casom az tak nerealna kedze predpokladam ze suzuki ho nebude chciet pouzit iba vo vitare... ale urcite casom aj v dalsich modeloch .. uvidime
pre mna je znacka suzuki snad najprijemnejsim prekvapenim posledneho obdobia ( nova vitara, nove baleno... k tomu nove boosterjety ) ... len tak dalej ... suzuki :yes:
PS: trosku ma sklamalo ze male celerio k nam na slovensko nakoniec nedorazilo .... ako nastupca modelu alto ktore u nas bolo bezne dostupne este donedavna som ocakaval ze proste v ponuke nemoze chybat... aj ked ano viem.... miniauta u nas moc nefrcia... je dost mozne ze prave ( alebo aj ) preto ho u nas nemame
Pozor Toppere, zřejmě ti někdo ukradl nick na ACZ. Místo snůšek o poruchových "kosačkách", nevhodných málem do jakéhokoliv auta a pro jakýkoliv jízdní režim se tu naopak dotyčný nad novými přeplňovanými motory rozplývá ...
suzuki mali vzdy fajn vozy ( uz stare ignisy ci SX4ky boli genialne ) ..... ale to co predvadza suzuki dnes je jednym slovom fantazia... ;-):yes:
mna skor ako tie turba predsa len nadchli auta ako take samotne ( baleno, vitara ... paci sa mi aj celerio ale u nas nie je ) ... stejne by som volil u vitary 1,6tku benzin a u balena 1,2ku.... ale v case turbomotorov je super ze ich uz ma v ponuke aj suzuki a moze sa tak smelo postavit konkurencii... tesim sa teda skor za znacku suzuki ze im vdaka turbu porastu predaje... ja konkretne nejak turbo nadalej nepeferujem .... ;-)
Ano, ked to bude dobre pre Inda, bude to dobre aj pre Slovaka. Ind chce lacny spolahlivy motor s nizkou spotrebou, pretoze nema ani na opravy ani na prevadzku. A Slovak z toho môže iba profitovat.