Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové policejní Octavie v civilu podrobněji. Jakou techniku skrývají?

Nové policejní Octavie se zaměří na monitorování závažnějších dopravních přestupků. Rychlost však budou měřit také.
Zpět na článek
15. 12. 2015 13:51
15. 12. 2015 13:58
15. 12. 2015 14:15
15. 12. 2015 14:34
15. 12. 2015 14:48
15. 12. 2015 14:59
15. 12. 2015 15:27
15. 12. 2015 16:10
15. 12. 2015 19:49
15. 12. 2015 20:34
15. 12. 2015 14:18
15. 12. 2015 14:41
15. 12. 2015 15:23
15. 12. 2015 16:05
15. 12. 2015 21:33
15. 12. 2015 15:47
15. 12. 2015 18:40
15. 12. 2015 18:05
15. 12. 2015 22:20
Avatar - Inferius
15. 12. 2015 13:06
Možná by jsem to trochu upravil
a do nadpisu napsal:
Jaký smysl skrývají? >:D ;-)
Rozbalit vlákno
1
15. 12. 2015 13:50
Re: Možná by jsem to trochu upravil
technika bola tázna, zmysel nie, jediný dôvod ich existencie je vyberať ďalšie prachy od ľudí.
15. 12. 2015 13:51
"dopravaci"
vpodstate konecne zacinaj postupne ziskavat techniku kterou meli mit jiz davno, tedy normalni pouzitelne "interceptory" na bezne okresky a ne jen stihace na dalnice
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
15. 12. 2015 13:53
Furt ta samá stupidita.... kdy to skončí?!
Žádný policejní ředitel nebyl dosud schopen udělat na silnici pořádek. Ty generace stupidních generálů policie se zmůžou jen na vyhlašování zvýšeného dozoru o prvním víkendu o prázdninách, což ovšem v praxi znamená pořád to samé: měření rychlosti.
Troufám si tvrdit, že rychlost nezabíjí! Zabíjí nepozornost, zabíjí arogance a bezohlednost, zabíjí a majetek jiných ničí to, že řidičky a řidiči dělají za volantem úplně něco jiného, než by měli!
Kdy policie začne opravdu dohlížet na dodržování uzákoněných pravidel?! Kdy si udělají čas na to, aby trestali tu neuvěřitelnou spoustu porušení zákona, i když nebudou mít zrovna po ruce kameru pro zaznamenání zločinného chování?
Kdyby policie myslela opravdu vážně heslo pomáhat a chránit, rozhodně by nepotřebovala takovéto investice do "stíhaček". Stačilo by pouze brázdit silnice a neschovávat se za bukem. A brázdit silnice pěkně viditelně, aby si nikdo nemohl být jist tím, že tři měsíce před koncem roku policie už nemá na naftu a benzín a tedy že se jízdní hlídky nekonají. A nemusí jít hned o body nebo o stonásobně zvýšené pokuty: viditelná přítomnost na silnicích a ulicích a nesmlouvavé zastavení řidiče za každý zjištěný přestupek např. pro napomenutí nebo fouknutí do balonku by zajistily mnohem více respektu. Ale ne, my budeme hlídat rychlost...
Až přestanou být u policie všichni majoři a plukovníci, možná zbude i na ten benzín a naftu.
Rozbalit vlákno
3
15. 12. 2015 14:38
Re: Furt ta samá stupidita.... kdy to skončí?!
Souhlasím s tím, že policie se omezuje na stupidní grilování místo toho, aby dělala opravdovou práci, že by měla být policie vidět a v řádně označených vozech přítomnana na silnici. Na druhou stranu je potřeba říci, že naše silnice v reálu patří k té výrazně bezpečnější části světa a přívlastky jako džungle, apod. neodpovídají realitě. Stejně tak realitě neodpovídá ani rétorika zodpovědných politiků komentující reálný stav na silnicích.

Další zlepšení stavu na silnicích spatřuju zejména v přestavbě silnic (dokončení dálniční sítě a vyvedení silnic prvních tříd z obcí. Tomu bych se věnoval prioritně ve snaze snížit množství mrtvých na českých silnicích.
15. 12. 2015 15:56
Re: Furt ta samá stupidita.... kdy to skončí?!
Ve vyspělých zemích policie není prakticky vidět. Netoužím je vidět za každým rohem jako v balkánských zemích. Policie má dělat práci nenápadně, ale má být poblíž, když je potřeba.
Avatar - Bubáq
15. 12. 2015 15:57
Re: Furt ta samá stupidita.... kdy to skončí?!
Zcela souhlasím, byť někdy mi počínání kolegů za volantem fakt bere dech...
15. 12. 2015 13:58
Odmítám...
Odmítám, aby mě na silnici honilo (byť třeba kvůli reálnému přestupku) civilní auto. Jak mám poznat, že je to policie a ne nějaký mafián?

Pokud mě kdy takové auto bude nahánět a zastaví, půjdeme do správního řízení.

Policie má mít nová a dobrá auta, ale řádně označená. Policie má jezdit v provozu a lapat myškaře, le*** a jiné agresory, ale v řádně označených vozech. Vsadím boty, že toto bude zase jen buzerace za rychlost.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - MGRR
15. 12. 2015 14:15
Re: Odmítám...
Zajeďte si k nám, do středního Saska.

1. mezi stromečky ve křoví poldi se stativem :-)
2. v každé desáté vesnici stojí civilní Roomster, Caddy s černými okny - prostě někde vedle silnice - tisíce aut/stacionárních radarů v nich po celém Německu po 1/2 dni přesouvají a nikdo v nich, ani u nich není
3. vedle dálnice přijede dodávka, odvine prodlužovák se stativem u svodidel
4. uprostřed lesa, pod dlouhým kopcem s rovinkou, kde 10km oběma směry není nic než srnky.

jezdí se tady 59, 109, 119, 139 a neomezeně, ale pojišťovna vám nad 140km/h nemusí proplatit škodu.

A civilní policejní auta? Nepoznáte je, některé prostě bez šance a dokáží měřit až konkrétně třetí auto před sebou. Prostě se např. u sedanu, někde za zadními sedadly servomotor vyklopí panel s nápisem policie... jedete k nejbližšímu sjezdu. Civilní auto civilní lidí, odznak na řetízku-krku visí až u břicha. Vaší propiskou vám prošťourají posmrkané kapesníky ve dveřích, odpadky, kastlík, kufr... omluví se a jedete dál. Tady jsou profesionálové, dokonce příjemný. Nechovají se jako když se přejedou hranice do CZ, někteří to žerou tak, že připomínají policejní komando, běžný poldové jsou navlečený vestami a ozbrojený víc než US poldi... a jdou po nerozsvícených světlech, lékárničce... přitom to auto co zastaví má černý zadek od vykuchaného katalyzátoru a to je v pořádku, že systematicky člověk s hulícím autem zabíjí všechny kolem sebe... to je OK. STK = razítko, ne realitu.
Avatar - fOE
15. 12. 2015 14:34
Re: Odmítám...
S tim dodrzovanim 59, 109, 119 (110 jsem v Nemcku snad jeste nevidel, bud 100 nebo 120), 139 to neni tak horke, hlavne proto ze do 15km/hod je to za 25E? A jeste mene horke je to s dodrzovanim cervene >:D coz pri tech cenach za kazdou dalsi sekundu a delce zakazu moc nechapu.
15. 12. 2015 14:48
Re: Odmítám...
Tohle není profesionalita, tohle je velký bratr. Nevím, proč zrovna řidičům se má co někdo hrabat v příhrádce v autě. Na silnici ve městě tě také nezastavují a nešacují ti tašku s nákupem.
Avatar - fOE
15. 12. 2015 14:59
Re: Odmítám...
To neni velky bratr, to je o sacovani svych evropskych spoluobcanu co do sousedniho saska poradaji najezdy stejne jako kobylky na plantaze. Nejcastejsi cile: polske, ceske nebo jine vychodoevropske SPZ. A divit se jim nemuzu. ;-)
15. 12. 2015 15:07
Re: Odmítám...
Tak oni se jim hrabou proto, že roste počet řidičů pod vlivem drog a to je bohužel smutné.
15. 12. 2015 15:27
Re: Odmítám...
No ale na to, abys někomu lezl do auta, bys měl mít napřed podezření (třeba že se motá jak zfetovaný, apod.). Moje zkušenost je, že berou namátkou vozidla (myslím teď němci) primárně s cizí poznávací značkou bez jakýchkoliv zjevných vnějších důvodů. Kdysi mě takhle zastavili, když jsme jeli s manželkou na lyže. Bylo to na Šumavě, já mám lyže na střeše, všude kolem kvanta sněhu, my si to míříme hezky na Hochficht a ti blbci se mě ptají, kam asi tak jedu... Pak nám prohrábli kastlík, našli krém na ruce (takovou tu plechovou pixličku) a neopomněli ji otevřít a podívat se dovnitř. Světe div se, byl tam krém na ruce. Tohle Ti tady na jednu stranu dělají, na druhou stranu nechají tisíce běženců vandrovat evropou. Rozpor zcela zásadní...
15. 12. 2015 16:10
Re: Odmítám...
MGRR ty seš dederon? No tak to se musím obdivovat ještě víc tvojí germánské nadřazenosti
>:-[]
Avatar - MGRR
15. 12. 2015 19:49
Re: Odmítám...
Re: Mig_35
Vaše příspěvky jsou vždy stejné a vždy reagujete, nedokážete odolat. Chápu, že mne milujete, ale na kluky nejsem..., aby jsme si to vyjasnili.
15. 12. 2015 20:34
Re: Odmítám...
Ne, tvoje příspěvky jsou pořád stejné dederóne. O tom, jací jsou češi póvl a jak je to v Německu bezvadný. Zrovna dneska o tom, jak jsou čeští řidiči naprosto nesnesitelní, zatímco v Německu jsou řidiči ohleduplní a příjemní. Chápu tvoje mindráky, já jezdit
Tojotou Kemry na plyn, budu je mít taky.
Avatar - Nerez
15. 12. 2015 14:18
Re: Odmítám...
A ti le*** a myškari to určitě udělají před pomalovaným autem, že?
15. 12. 2015 14:41
Re: Odmítám...
No a? ... podstatné je, aby to nedělali.
15. 12. 2015 15:10
Re: Odmítám...
No to máš pravdu jen částečně. Když si nebudou jistí, že zrovna ta modrá octavie o tři auta dozadu by mohla být policejní neoznačená, tak si to nelajsne. Ale pokud bude vědět, že policajti mají jen označená auta, tak tu myšku s klidem udělá.

A je to smutný, ale já dneska těhle magorů, pro který blinkry, limity a čáry na silnicích neplatěj potkal tři. A to prosím jen cestou z Prahy 4 na Prahu 8 a zpět a i na usekovým měření. Oni se jim vyhnou, protože na 50 jede 90, ale pak to vezme odstavným pruhem v místě detekce, aby ho to nenačetlo. Tak kde to pak jsme....
15. 12. 2015 15:23
Re: Odmítám...
Víš, ono je do všeho třeba dát rozum. I do těch předpisů - třeba velmi nebezpečné situace vznikají, když se auta na silnici potkávají a) s velmi vysokou rozdílovou rychlostí (to asi nikoho nepřekvapí a tady principiální pomoc není v rychlostních limitech, ale v oddělení směrů jízdy svodidly, což ne všude pochopitelně lze) b) velmi nízkou rozdílovou rychlostí, což nastává v okamžicích, kdy se všichni +- seřadí na nesmyslně nízkém rychlostním limitu, který nedává logiku jako paušální číslo, které nerespektuje počasí, denní dobu, provoz, atd., atd. Každý vyježděný řidič mi dá za pravdu, že existují mnohé situace, kdy překročením pravidla lzde předejít nehodám nebo i potenciálně konfliktním situacím na silnici. Je to prostě o správném úsudku na správném místě. Pravidla jsou vodítkem, neměla by být dogmatem.

No a teď do toho ještě pustíš kovboje v neoznačených autech, kteří budou na silnici pořádat závody? Já si živě dovedu představit, že někdo se takového neoznačeného auta lekne a prostě neuposlechne výzvy k zastavení. Natož když nebude mít tušení proč. Proto si myslím, že policajti by měli být řádně vidět a měli by jít příkladem, vychovávat a k perzekuci (udílení pokut) sahat až v krajních případech. Sazebníčky za rychlost jsou už potom třešničkou na dortu úřednického přístupu bez špetky zdravého rozumu.

Pořád vidím ohromný deficit v technických kontrolách vozidel - určitě bych byl přísnější na prorezlé olejničky na slickách než na někoho, kdo si v novém meďáku v klídku sviští po dálnici 160 km/, apod.
15. 12. 2015 15:47
Re: Odmítám...
Ale tohle přece lze snadno dodržet jednoduchou věcí i při dodržování pravidel. A to je bezpečný rozestup. Já jsem už dávno proto, aby prostě rozestupy byly zákonem stanoveny a byly daleko větší. Pak samozřejmě lze snadno eliminovat nebezpečné situace. To je úplně jednoduchý. Když jede kolona aut, je tam snížení na 80, ten první sníží na 80, druhému za ním se nechce, nacpe se za něj. logicky tím pádem musí jít až na 75 a pátý auto za nimi už jede tím pádem 50 a všichni jsou nacpaný na sebe. Místo toho, kdyby všichni dodržovali 20 m odstup, tak spokojeně všichni jedou těch 80. Samozřejmě na to má bohužel největší vliv infrastruktura silnic a hustota provozu, ale kdyby všichni dodržovali základní pravidla, tak je nehod třetina.

Proč by někdo panikařil z modrých majáků? Ty se bojíš modrých majáků? proč. Myslíš, jako, že mafiáni, když budou chtít, tak si nekoupí stříbrnou octavii a nepolepí si ji policejníma barvama? V pohodě to udělají. není to tak dávno, co tady řádil gang, který tak kradl auta a chytali je dva roky.

samozřejmě, že je ohromný deficit v STK. To já vidím denně a daleko horší je to u kamionů, tam je situace úplně tragická.
15. 12. 2015 16:05
Re: Odmítám...
Lidé dokáží panikařit z různých věcí, i z modrých majáků, už jen ten pocit všeobecného špiclování mi je nepříjemný.

Každopádně jízda v koloně podle nejrychlejšího vozu (tzn. avie vpředu) je velmi nebezpečná, bezpečné rozestupy drží jen hrstka řidičů (třeba já ;-) ), drtivá většina ostatních se zcela přirozeně ukolébá konstatní jízdou, což vede ke snížení ostražitosti a udržované vzdálenosti (to prosím je fyziologicky přirozené chování).
Avatar - CHerokee
15. 12. 2015 20:04
Re: Odmítám...
Však taky nic jiného než měření rychlosti už roky nedělají. Ještě tak špatné parkování ve městě, to taky vynáší. Jsou zbyteční a drazí. Na křižovatce je člověk neuvidí....
15. 12. 2015 21:33
Re: Odmítám...
Hlavně, že nemají strašit řidiče, kdyby raději při každé i sebemenší nehodě její vyšetřování netrvalo několik hodin a když už zablokují dálnici/silnici na několik hodin, tak co nejrychleji navést řidiče na objízdnou trasu a ne je nechat čekat v kolonách. Pak se nikdo nemůže divit, že jsou řidiči po takovém čekání nervózní a agresívní.
Avatar - MGRR
15. 12. 2015 13:59
Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Když 3x týdně zajíždím do CZ... je to často strašné, agresivita a stress, bezohlednost, svinský prudiči - myslím řidiči... myslím konkrétně Ústecký kraj... hrozná lokalita. Komunismus neomlouvá, to je povaha... a ještě hrdost na co...
Rozbalit vlákno
17
15. 12. 2015 14:44
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Nevím, podle mě se v ČR jezdí celkem v pohodě. Ve skutečnosti nevidím zásadní rozdíl mezi ČR a Německem v reálném provozu. Co vnímám, že je rozdílné, tak používání blinkrů a mlhovek - ani jedno němci neumí zapnout (zejména na dálnici).
15. 12. 2015 14:53
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
U blinkrů bohužel, u mlhovek díky Bohu. :-)
15. 12. 2015 15:00
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Omyl, minulý týden jsem jel po německé dálnici za deště a denního světla. šedá mlha zvedající se za vpředu jedoucím vozem vpodstatě toto auto úplně zneviditeňuje. Použití zadních mlhovek je v tomto případě zcela zásadní bezpečnostní prvek. Neměl je rozsvíceny praticky nikdo.

Takže, Vaše zobecnení je chybné, nadužívání zadních mlhovek rovněž, ale je to výrazně menší prohřešek než jejich nepoužívání.
15. 12. 2015 15:12
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
No jenže ta šedá mlha a odlétající voda za autem je bohužel dáma v takovém množství také tím, že auta už nemají povinné zástěrky. Je rozdíl když jedeš za autem co zástěrky vzadu má a za autem, které ne.
15. 12. 2015 15:28
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
To s Tebou úplně souhlasím, ale tu mlhovku v tomto případě zapnout jednoznačně mají.
15. 12. 2015 15:48
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
no jo, protože v pravidlech je vůbec použivání mlhovek podivně napsáno a každý si to vysvětluje po svém.
15. 12. 2015 16:09
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
No a jsme zase u jádra pudla - je potřeba vzít rozum do hrsti - vidím mlhu a tuším, že je v ní schované auto? Použiju mlhovku... Je lehká mlha, hustý provoz, auto před sebou vidím tak jak tak = mlhovku nepoužívám, akorát bych zbytečně oslňoval. Na to ale těžko můžeš napsat jednoznačné pravidlo. Vždyť ani automatika na světla to neumí posoudit (což je zjevně důsledek toho, že to není jednoznačné)
15. 12. 2015 18:28
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Auto nemá senzor, který by dokázal změřit viditelnost (takové můžeš najít třeba na letištích). Možná spojením kamery s radarem by se dalo něco vymyslet.
15. 12. 2015 23:32
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
no, jenze viditelnost muzes zmerit, kdyz vis, na co koukas (staticky stav) kdyz to nevis, jde to blbe - a to je pripad aut, jejichz pozice se znacne meni. holt blbosti jako sledovani znacek muzes klidne dat na starost automatice, chlapske zalezitosti jako treba obsluhu mlhovek ne ;-).
16. 12. 2015 16:39
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Abys zjistil, jak je vzduch "průhledný", nepotřebuješ měřit na stovky metrů. Nevím, jak malé je zvládnou udělat (a jaká je tam daň na přesnosti), ale trik by samozřejmě byl si to celé vozit. A jak říkám, podle mne by se možná dalo něco vymyslet i s radarem a kamerou, možná i milimetrovou kamerou (v některých autech slouží k "nočnímu vidění"). Radar ani milimetrovou kameru mlha neovlivní stejně jako kameru pracující ve viditelném spektru. Nakonec by možná bylo možné změřit viditelnost přímo radarem. Vím, že jsem o takovém výzkumu něco četl, ale není radar jako radar.
Avatar - white label
15. 12. 2015 18:51
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
To nadužívání zadních mlhovek je zásadní problém logicky především za tmy, za denního světla se to relativně dá vydržet. Běžná koncová světla jsou za tmy poměrně dobře vidět i za docela husté mlhy. Situací, kdy je u nás nutné za tmy! zapnout zadní mlhovku je jako šafránu, bohužel frekvence používání zadních mlhovek tomu v žádném případě neodpovídá.
15. 12. 2015 23:34
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
no to je pravda, ja ted primarne mluvim o situaci, kdy jsem se minuly tyden za pomerne husteho deste propletal nemeckem po dalnici za deniho svetla - prakticky vsechna auta prede mnou byla schovana v seobile tristi vody a byla velmi blbe videt. mlhovky prakticky nikdo nezapl, ten kdo j mel zaple, byl videt vyrazne lepe.
15. 12. 2015 14:53
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
nevím, kde jsi na tohle přišel... Němci na dálnici blinkry dávají pečlivěji, než Češi. A hlavně umí dodržet bezp. vzdálenost, což se mi v ČR nikdy nestalo.

Každý den do práce zamnou někdo jede stylem 2 metry za kufrem a přibližuje se abych zrychlil.
15. 12. 2015 15:01
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Nepovídej, při změně pruhu na dálnici použije blinkr tak jeden němec z deseti. Naproti tomu v ČR je to devět řidičů z deseti.
15. 12. 2015 15:16
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
na to je jednoduchá rada. Stačí se jen dotknout brzdového pedálu tak, aby se jen rozsvítila brzdová světla, ale auto prakticky nezpomalilo a budeš vidět jak najednou ze 2 m, bude 10. Polovina těch, co se ti totiž lepí na zadek se dostanou do stresu a leknou se, aby do tebe nenapálili.
Nesmíš se nechat vystresovat, to, že se na Tebe někdo lepí a snaží se Tě donutit, abys jel rychleji je jeho problém, ne Tvůj. Vždycky má možnost Tě předjet
15. 12. 2015 15:49
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Le*** na zadek mi moc nevaděj. Nezrychluji ani nebrzdím, prostě jedu max. povolenou rychlostí (a pokud jedu trochu víc, tak zpomalím abych jel přesně) a když se naskytne možnost uhnout, tak pomalinku přejedu doprava.
Jinými slovy dávám jim najevo, že je úplně jedno, že je vystresovanej z normální jízdy.
Avatar - Machýrek
15. 12. 2015 23:51
Re: Pokud budou dělat co dělat mají, je to v pořádku.
Dobytek potkas vsude. Zalezi, co ridis. Pokud to je "obycejne", mas klid. Kdyz jedes s "pilou", mraky "obycejnych" si chce dokazat, ze maj taky "pilu". Psycho je, kdyz se potkaj dve "pily" :-)
Avatar - MGRR
15. 12. 2015 14:33
Musíme doufat ve slušné chlapy policejních aut, se selským r
Kteří jsou slušný, ale hlavně mají trochu selského rozumu - myšleno vážně v dobrém.

Protože na každého řidiče se velmi lehce drobnost k šikanování najde.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fortune Rayzor
15. 12. 2015 15:26
Pravidla pro české silnice
Jako mladý motorista jsem si za pár roků na českých silnicích vytvořit jednoduchý seznam pravidel, který je dobré dodržovat:
- bílá dodávka (popř. špeditéři) za tebou = zastav na nejbližším možném odpočívadle nebo ji nech předjet/ujet
- pražská poznávací značka = zásadně mu nefungují blinkry, vzdal se nebo ho nech předjet/ujet
- pražská poznávací značka v zimě = asi nikdy neviděl sníh, při nejblížší příležitosti povinně předjet/ujet
- bílá dodávka s ukrajinskou značkou = lituj svých hříchů

pozn. chce to nadhled :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
15. 12. 2015 15:44
Re: Pravidla pro české silnice
Jakožto člověk pohybující se po moravských dálnicích něco podobného aplikuji na polské RZ a pozor - ještě více na ty rakouské. :-)
15. 12. 2015 15:47
Defibriláror
to má? Ne, to není sranda. Prijde mi to jako smysluplná vybava vozu, financovaneho z fondu pro prevenci škod.....Maji totiz šanci být u mnoha nehod jako první s takovym přístrojem.
Rozbalit vlákno
5
15. 12. 2015 15:49
Re: Defibriláror
to je pravda. :yes:
15. 12. 2015 16:49
Re: Defibriláror
vzhledem k tomu ze to stoji 1,3 mice tak to ma snad i CTcko

jinak asi tokovo prase dostalo namazano [odkaz]
15. 12. 2015 17:52
Re: Defibriláror
Je až dojemné, jak to vysvětlí tak, že je to vlastně pro občana,. Že tim, že to nebudou v podstatě řešit, tak chrání práva prostych motoristu. O nějakém VW nemůže být vlastně ani řeč.
Takže když podvádět, tak pořádně... To se vyplatí...
15. 12. 2015 18:38
Re: Defibriláror
tak doufejme ze se ten dobytek aspon nepodiva s tim srackometem za zapadni hranice.
15. 12. 2015 18:40
Re: Defibriláror
Dobrá otázka. Vím, že některé jednotky jsou jimi vybaveny a zvětšují se jejich počty, takže by bylo dobré, kdyby byly součástí výbavy nových vozů.
15. 12. 2015 16:05
A začnú Vám jebačkové dni.
Lebo tú techniku treba zaplatiť. Tak sa bude vyberať kde sa bude dať.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - habanero1
15. 12. 2015 18:24
Re: A začnú Vám jebačkové dni.
66 mil. + cena za opravy, údržbu atd.? Kdyby za 5 let dohromady 80 mil., tak je to pořád 0,003% rozpočtu.
Avatar - CHerokee
15. 12. 2015 19:59
Re: A začnú Vám jebačkové dni.
Které měly jít na hasičská auta a sanitky. A míto toho jsou z nich opět buzerkáry.
Avatar - habanero1
15. 12. 2015 21:10
Re: A začnú Vám jebačkové dni.
To nepopírám, ale sanitek je teď taky hodně moderních, ty staré potkávám jen na převozy, nehoukaj, neblikaj. Alespoň tady ve zlínském kraji jich v listopadu přebrali dalších 18 nových. Ale ty ceny za jednu jsou trošku jinde, než u policejních okt (18 sanitek vyšlo na 60 mega). Co se týče hasičů, tak mi přijde, že je to tady taky slušně vybavené, nevím jak jinde.

Každopádně jsem chtěl spíš poukázat na to, že 60 miliónů není pro rozpočet nic a nezačnou nám "jebačkové dni". >:D
Avatar - fOE
16. 12. 2015 08:22
Re: A začnú Vám jebačkové dni.
Ve vztahu k celemu rozpoctu maji svou vahu snad jen duchody a zdravotnictvi, zbytek jsou "drobne". Jenze ono se to nezvykne resit ve vztahu k celemu rozpoctu jako spis k absolutni cene, ktera takto jednorazove na buzeracni techniku neni mala.
15. 12. 2015 18:05
no
:-) článek o houne
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2015 22:20
nepříjemné
Na tohle se bude blbě dávat bacha 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2015 08:16
Re: nepříjemné
Jezdi tak, ať nemusíš.
19. 2. 2016 07:29
Policejní Octavie Karlovarský kraj
Karlovy Vary bílá 3K84169
Sokolov světel morá metalíza 3K84136
Rozbalit vlákno
0