"Překvapení VŠAK nepřínáší". Proboha proč užívá autor slovo "však"?! To chce jako tvrdit, že fanouškové devětsetjedenáctky požadovali její zcela nový design?! Pokud by toto Porsche učinilo, ukamenovali by ho! To by snad motoristický novinář měl vědět! 8-s
Jj, letos bylo výročí (55 let) představení první "911ky" (na IAA, 12. září 1963), tehdy ještě z označením 901, což se (naštěstí) Peugeotu zrovna moc nelíbilo. ;-)
Hlavně, když nebudou "falešné", viz stupidní obecnější trend v poslední době...
To jejich umístění (proklatě vysoko) zatím trochu budí rozpaky, uvidíme naživo.
Zapomněl napsat, že by ho bral zadarmo, kdyby mu někdo platil pojistku + hav.
Btw darda to není, když nejsi vocas.
U nějaký střední verze se solidním pojištěním cca 30-40 ročně.
U novejch drahejch aut to poslední dobou vychází líp a líp.
U starejch levných hůř a hůř.
(myslím vzhledem k ceně)
Před pár lety mě XF vycházelo na první dobru 72, finále za 18. Teď už je to v poho, nejdražší je M3, tam mi to zvedají abych sundal hodnotu. Těžko jim vysvětlit, že manuál atmo už klesat nebude.
budu čekat na Turbo (Turbo S)
Jestli neprovedou nějakou vyloženou kravinu (elektrika a tak) asi je to horkej kandidát na nový auto.
Ale rozhodnou drobnosti.
Když už, tak nejvyšší liga - Turbo S! ;-) Jedno nám tu jezdí, celý v černým. Je to monstrózní přízrak! :-):yes:
A proč vlastně né GT3 RS v tý civilní verzi?
GT3 RS v civilní verzi je snad GT3, tak proč to píše tak složitě?
Turbo S a GT3 (RS) jsou trošku jiné světy, atmosferická GT3 (RS), není přeplňovaná GT2 (RS).
každodenní pohodový ježdění, financovatelnost, servis. Ale valstnosti supersportu. Tohle v portfolku 911 znamená Turbo (S).
R8 půjde do kopru - už to začalo s FL.
Přechod na MkII se dal přežít zejména díky strašlivému výkonu V10 Plus. Ale teď už to půjde jen dolů. ...jj vím, že má FL o 10koní víc...ale nemá to cenu, je to blbě.
Čili Turbo S. Zajímavý je, že R8 i s V10 je lehčí než menší Turbo s V6.