Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Porsche Cayenne: První fotografie, technická data, video

Druhé Cayenne je větší a to rovnou ve všech směrech. Současně je ale taky o 185 kg lehčí. Až v květnu 2010 příjde na trh, bude mít nové nebo modernizované motory a osmistupňový automat. Součástí portfolia je turbodiesel, absolutní novinkou hybrid.
Zpět na článek
25. 2. 2010 12:05
25. 2. 2010 12:15
25. 2. 2010 12:53
25. 2. 2010 12:57
25. 2. 2010 12:29
25. 2. 2010 12:40
25. 2. 2010 22:27
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 13:31
25. 2. 2010 14:08
25. 2. 2010 15:01
25. 2. 2010 18:42
25. 2. 2010 20:08
25. 2. 2010 22:56
25. 2. 2010 15:01
25. 2. 2010 23:02
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 23:19
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 23:38
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 23:49
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 08:43
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 09:00
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 09:32
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 09:45
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 10:20
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 11:07
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 11:38
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 12:03
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 16:27
25. 2. 2010 16:59
25. 2. 2010 17:17
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
25. 2. 2010 18:39
25. 2. 2010 19:25
25. 2. 2010 20:20
25. 2. 2010 21:12
neregistrovaný "assasin-cz"
25. 2. 2010 22:23
26. 2. 2010 10:09
26. 2. 2010 10:15
26. 2. 2010 10:34
26. 2. 2010 13:55
26. 2. 2010 21:09
26. 2. 2010 10:36
26. 2. 2010 14:01
26. 2. 2010 21:05
26. 2. 2010 10:12
26. 2. 2010 10:20
26. 2. 2010 11:37
26. 2. 2010 12:08
26. 2. 2010 12:19
26. 2. 2010 12:34
26. 2. 2010 14:14
27. 2. 2010 15:22
25. 2. 2010 12:04
Pořád pěkný
a pro na.rání vometáků, co v tom nemůžou najít smysl, je to tak akorát.
Rozbalit vlákno
14
25. 2. 2010 12:05
Re: Pořád pěkný
>:D :yes:
Avatar - T613
25. 2. 2010 12:13
Re: Pořád pěkný
>:D :yes:
25. 2. 2010 13:08
Re: Pořád pěkný
Veľký omyl. "Pořád pěkný" nevystihuje skutočnosť. Pravda je, že nový Cayenne je ľahší nie iba na váhe, ale predovšetkým opticky, nabral dynamiku a švih. Interiér postúpil o štádium vyššie, v skutočnosti vyzerá lepšie ako na obrázkoch, zvlášť v tomto svetlom prevedení. Vejár 5 budíkov pod volantov je famózny, hoci je ten tvar celkom jednoduchý...
Naživo je to auto proste pekné, hoci túto triedu ani trochu nemusím. Má iskru, ktorá podľa mňa prvej generácii chýbala - napriek tomu, že na výrezy blatníkov pribudli "neporschácke" plastové lemy a dvere už nemajú bezrámové okná.
25. 2. 2010 13:56
Re: Pořád pěkný
A přitom stačilo říct, že vám prostě chutná. Porsche – Tu chuť prostě mülluju.
Avatar - iudex
25. 2. 2010 15:34
Re: Pořád pěkný
Chápem to správne, ze uz sa u vás vyrába?
Avatar - white label
25. 2. 2010 15:41
Re: Pořád pěkný
U nás právě ne, ale u vás už jo... ;-) >:D
26. 2. 2010 07:36
Re: Pořád pěkný
Začína sa. Predovšetkým sa ale v BA vyrábajú iba vybavené karosérie Cayenne, podvozok a motor sa domontujú v Nemecku. Montáž starého modelu skončila už pred pár týždňami.
25. 2. 2010 18:30
Re: Pořád pěkný
>:D >:D :yes: Tak tohle je slogan kvartálu >:D :yes:
25. 2. 2010 18:50
Re: Pořád pěkný
Vím o lepším >:D
25. 2. 2010 23:18
Re: Pořád pěkný
Spis konecne pekny, nebo jeste presnej konecne odpovidajici znace. A k masteni ega majitelu stavebnich "firem" primo idealni >:-[]
25. 2. 2010 23:21
Re: Pořád pěkný
Jó??? A proč se ty "ošklivý" tak dobře prodávali?
25. 2. 2010 23:37
Re: Pořád pěkný
Dobry prodeje bych pouzil kdyby sme mluvili o X5, X6, Kejen neni o moc drazsi a jezdi jich mnohem min.

edit: tim nechci rict ze prvni kejen neni uspech, na to ze to je prvni SUV od porsche a jeste k tomu jen prebastlenej touareg, rozuhodne na tom neprodlali
26. 2. 2010 07:38
Re: Pořád pěkný
A odkedy sa autá predávali len podľa krásy? Porsche by sa predávalo, aj keby vyzeralo Ssangyong. ;-)
Avatar - Johny.Rico
25. 2. 2010 12:15
No fuj :-D
Všichni jsou už v Korei... odporné! Interier klasicky špička, ale co ten design extr., no humus! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
25. 2. 2010 12:45
Re: No fuj :-D
Předek cením, co se mi ale moc nelíbí, jsou zadní lampy. Chybí mi tam více ostrých kran. Působí to moc korejsky. ;-\
25. 2. 2010 12:53
Re: No fuj :-D
To je záměr. Taky zjistili, že jediný SUV, co dává smysl, je nenabubřelý a způsobí světovou revoluci je FX37 v naftě, tak proto ty asijský linky.
Avatar - Plautus
25. 2. 2010 12:57
Re: No fuj :-D
Predok je vskutku "poporštený" v súčasnom duchu značky, za to :yes: Zadné svetlá pôsobia ázijsky, ale naživo to snáď nebude také zlé...osobne to beriem stále viac ako Panameru.
25. 2. 2010 13:07
Re: No fuj :-D
Jó, na živo asi nezklame, bude to prostě kajén jak má být. Zase půjde především o to zvyknout si.
Avatar - PlumJelinek
25. 2. 2010 20:47
Re: No fuj :-D
Jo přesně.... zepředu Cayenne, uvnitř Panamera, zezadu Hyundai
Avatar - sansk8
25. 2. 2010 12:29
;-\
V celku pekny, ale boze muj co ten zadek? Kdyz to vyrabeli tak si rekli Aaaa vystavne zoufaly tvar presne ten sme hledali? ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atlis
25. 2. 2010 12:40
Infinity
Sice to vyzera lepsie ako prvy Cayenne, ale (subjektivne) to na nove Infinity FX nema ani nahodou... :no:
Rozbalit vlákno
1
26. 2. 2010 00:01
Re: Infinity
Infinity se mi nelíbí. :-O
Avatar - mr.modena
25. 2. 2010 12:41
Vzhled? rozpačitý.....
Méně stylu Porsche a více stylu Infinity ... je to opravdu to kam chce Porsche směřovat?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - ZoomZoom
25. 2. 2010 13:14
Re: Vzhled? rozpačitý.....
Z Porsche se pomalu ale jistě stává tuctovka. Chápu že chtěl vydělávat, ale z exklusivného zboží se stává prachobyčejná sériovka. Sice s technikou, tradicí a image, kterou jim může většina závidět. Ale když si kupuju třeba 911, což je ikona. Tak je to tím, že se chvi odlišit od ostaních, chci mít něco od automobilky, jejíž vozy jsou považovány za exoty na silnici.
Myslim, že to nebude trvat dlouho a Porsche bude na pozici Mercedesu - lususní prémiovka, ovem značně ztuctovatělá.
25. 2. 2010 13:29
Re: Vzhled? rozpačitý.....
Přesně tohle si vždycky říkám, když vidím čísla, kolik autombilka Porsche prodá aut. A vždycky si uvědomím svou naivitu o tuctovosti Porsche v moment, kdy nějakou 911, nebo nově Panameru potkám v běžném provozu. Byť se mi Panamera příliš nelíbí, tak prostě vím, že vedle mě jede "něco víc". Je pravda, že Cayenna takhle nevnímám, ale "masovost" Cayenna nesnižuje vyjímečnost a schopnosti řady 911. A 911 i s vědomím, že to je to "super Porsche" rozezná i kdejaký prcek od let, kdy navštěvoval školku. A stejně tak 911 jako prostě "to" Porsche rozezná i kdejaký hospodský diskutér z Horní Dolní. Proti tomu, pokud není člověk "znalec" aut, tak mu nápis AMG, čtyři koncovky výfuku a velká kola nic moc neřeknou, resp. bude to pořád "jen" Mercedes.
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 22:27
Re: Vzhled? rozpačitý.....
No to chci videt az te bude mijet SLS a reknes si... Aáále jen mercedes... ;-)
25. 2. 2010 22:31
Re: Vzhled? rozpačitý.....
Nemyslel si spíš, až jeho bude míjet SLS? ;-)
26. 2. 2010 13:32
Re: Vzhled? rozpačitý.....
Podle prvních testů vypadá SLS velmi slibně, ale ví to zase jen ten, kdo detailně sleduje dění na automobilovém trhu. Pro širokou nemotoristickou veřejnost to bude ale zase "jen nějake sportovní Mercedes", kdežto i u té základní 911 je to i pro "amatéry" v tomto oboru "to legendární Porsche".
25. 2. 2010 13:00
Jde to, ale Porsche to není
Ja to celkem líbivé SUV, v této kategorii bych řekl, že patří k těm lepším, ale když je to Porsche, nemělo by pouze jako Porsche jezdit. Velmi mne ale překvapili s dietou 160 kg. Mít tak V6 d od BMW s výkonem hodným ne VW, ale legendární sportovní značky, byla by to zajímavá nabídka.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 13:31
Nenene
Nelíbila se mi vůbec minulá a nelíbí se mi ani tahle nová generace. Zvlášť ve srovnání s nádherným Tuaregem, který je podle mě absolutně nejkrásnější SUV bez rozdílu kategorii.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 14:08
Mě se líbí
Předek je spíše jen takový větší facelift, ale jde v duchu Porsche, ale co zadní lampy? Někteří píšou že vypadají korejsky, no jestly díky korejskému vzhledu dostal Cayenne takhle dynamickou zadní partii, bohu dík, Auto díky tomu vypadá i jako celek hooodně dynamicky a povedlo se. O posunu vpřed v interiéru ani nemluvě, to snad vidí každý.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 15:01
Trhač
Tak tohle je designérský touchdown :yes: Trhač tvého papírového zrychlení vyráží již v květnu aby se stal SUV králem silnic. Přední partie fantasticky odlehčená, vzadu důstojný pohled pro všechny předjeté :-), interiér převzal to nejlepší z Panamery...obrovská jednička designérům PORSCHE :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
3
25. 2. 2010 22:56
Re: Trhač
dodal bych jediné - KONEČNĚ.
Avatar - pumpkin
25. 2. 2010 15:01
pekné, pekné
Nový Cayenne pôsobí v porovnaní s predchodcom o dosť ľahšie. Pekné a vyvážené línie ako pri novom Touaregu.

Len už by éra týchto veľkých SUVčiek mohla skončiť. Je o to na západe ešte záujem? V Škandinávii alebo vo Švajčiarsku by to kúpili iba ak na ťahanie jachty alebo karavanu, inak asi nie.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 15:03
Není něco špatně...?
SUV jako celek i jednotlivě jsou mi ukradená, kdo je chce, ať si je koupí, já žádné nemám a nechci.

Ale není něco špatně, když hned dvěma novým Porsche (Cayenne V6 a Cayenne Diesel) pohodlně ujede deset let starý Fiat? (Coupé Turbo 20V, 0-100 za 6,7 sek., max. 245 km/h), viz [odkaz]
Rozbalit vlákno
156
25. 2. 2010 15:22
Re: Není něco špatně...?
Hele, tak tohle je dedukce na bilboard do Stuttgartu na hlavní nádraží >:D
Avatar - white label
25. 2. 2010 15:26
Re: Není něco špatně...?
Tak s tímhle "naprosto logickým" srovnáním jsi měl počkat až na
1. duben... >:-[]

P.S, A ten nadpis..., tak to je doslova pověstná třešnička na dortu...
:yes: >:D
25. 2. 2010 15:32
Re: Není něco špatně...?
Spíš na 1.červen ;-)
Avatar - white label
25. 2. 2010 15:40
Re: Není něco špatně...?
Nepodceňuj děti...! ;-) >:-[]
25. 2. 2010 15:40
Re: Není něco špatně...?
Tak teď nějak nevim..... prostě tvůj příspěvek nechápu. Netuším, jak tento "myšlenkový pochod" uchopit, ani z jaké strany se do rozmotávání záhadnosti tohoto výplodu pustit.. ;-\
Avatar - white label
25. 2. 2010 15:42
Re: Není něco špatně...?
Je snad něco špatně...? >:-[] >:D :yes:
25. 2. 2010 16:36
Re: Není něco špatně...?
Těžko říct. Mám ale ten pocit, že pokud mě zaskočí "klasický" diskuzní model na auto.cz, tak je jen dobře, že hokejisti jedou domu, protože ty noční přenosy mi asi nedělají dobře. >:D
25. 2. 2010 15:47
Re: Není něco špatně...?
Chtěl jsem tím říct, že na místě Porsche bych se hodně rozmýšlel prodávat tak (relativně) málo dynamická a naprosto ne-sportovní auta jako Cayenne V6 a Cayenne Diesel pod značkou Porsche. Pokud chtějí nabídnout diesel (tomu dobře rozumím), tak by měli použít alespoň nějaký pořádný, řekněme V8 4.2 TDI z Audi nebo V10 z Phaetona. U minulé generace Cayenne jsem ten naftový šestiválec chápal jako nouzové rychlé řešení, ale že s tím pokračují i teď, to opravdu nechápu.

Jinak samozřejmě uznávám, že ta auta jsou zcela nesrovnatelná, ale když se potkají na silnici, tak prostě Fiat Porschi ujede, a to v jakékoliv situaci (okreska, dálnice, okruh...).
25. 2. 2010 15:53
Re: Není něco špatně...?
Pokud ovšem z Fiata nevypochoduje nějaká součástka, nebo ho nepředběhne Sáblíková.
25. 2. 2010 16:08
Re: Není něco špatně...?
Velmi inteligentní námitka. Tak si místo "Fiat" dosaď "Golf VR6" nebo "Opel Calibra Turbo".
25. 2. 2010 16:12
Re: Není něco špatně...?
Větší pitomost, než kterou si začal ty, se vymyslet nedá, tak se nediv. Tahat do toho VR6? To by mě vážně nenapadlo.
25. 2. 2010 16:15
Re: Není něco špatně...?
Prostě tomu Cayennu Diesel (nebo V6 benzín) ujede kdekterý postarší hot-hatch nebo kupé. Podle mého by se takové auto pod značkou Porsche prodávat nemělo, je to ostuda. Podle tebe není. OK.
25. 2. 2010 16:40
Re: Není něco špatně...?
S tímhle druhem "soubojů" jsem trochu opatrnější. Troufnu si tvrdit, že auto rozhoduje tak ze 40% (maximálně). Mnohem více to je o znalosti konkrétního úseku, kde "souboj" probíhá a hlavně o schopnosti (hlouposti) toho kterého řidiče "vypnout" mozek. A potom můžeš slíchat různé hospodské historky, jak kdo s jakym vrakem natřel borce v supersportu.
25. 2. 2010 16:57
Re: Není něco špatně...?
Samozřejmě, souhlas. Bral jsem to tak, že v obou autech by seděli stejně dobří řidiči se stejnou znalostí trasy.
26. 2. 2010 07:42
Re: Není něco špatně...?
Jediný dôvod k tomu, prečo by 2-tonové Cayenny mali byť najrýchlejšími autami? :-O
25. 2. 2010 20:14
Re: Není něco špatně...?
Ja mel dojem, ze toto ma byt SUV pro bohate maminky co vezmou deti do skoly zatimco tatka v 911 jel uradovat do sve investicni firmy! K cemu potrebujes super rychle SUV. Samosebou, ze za nejaky cas udelaji nejakou stihacku ale k cemu.

Verim, ze planovana rocni vyroba bude do sesti mesicu vyprodana!
25. 2. 2010 18:40
Re: Není něco špatně...?
>:D >:D >:D
25. 2. 2010 15:57
Re: Není něco špatně...?
Ale neujede...páč při prošlápnutí plynu to udělá "áááchssssakra" a tvoje letité turbo stokrát přečipovaného motoru odjede do věčných lovišť kde bude dále snít o tom, jak jednou ujede nějakýmu Porsche >:-[]
25. 2. 2010 16:07
Re: Není něco špatně...?
Druhý geniální argument. Viz výše.
25. 2. 2010 15:59
Re: Není něco špatně...?
Fiat neni auto ;-)
25. 2. 2010 16:09
Re: Není něco špatně...?
Zato ty jsi letadlo.
25. 2. 2010 16:13
Re: Není něco špatně...?
Od rána lítám, takže něco na tom bude ;-)
25. 2. 2010 16:16
Re: Není něco špatně...?
:-) :yes:
25. 2. 2010 16:34
Re: Není něco špatně...?
Mě by spíše přišlo špatně, pokud by ten Fiat Cayennu neujel. 2 tuny proti lehkému kupé.... Tím se ale dostáváme k obecnému "problému", jestli je vůbec "správné" SUV pod značkou Porsche, které (proti definici Porsche v podobě 911) ani sportovní být nemůže.
25. 2. 2010 17:00
Re: Není něco špatně...?
SUV podle mého sportovní být nemůže. Ale může být alespoň RYCHLÉ, což třeba Cayenne Turbo bezpochyby je. Proto pokládám za nešťastné, že pro Cayenne Diesel zvolilo Porsche slabý motor V6, když má v koncernovém "regálu" mnohem silnější diesely, třeba osmiválec 4.2 od Audi (o V10 a V12 nemluvě, to jsou malosériové speciality).
25. 2. 2010 17:54
Re: Není něco špatně...?
Jo, tady souhlasím. Porsche by mělo "trochu" vystupovat z řady. Na druhou stranu, pokud mu "ekonimičtěji" orientovaná verze přinese další zákazníky, tak to bohužel chápu.
25. 2. 2010 18:12
Re: Není něco špatně...?
Nevím proč Bjůmónt pořád všude cpe neúspěšný italský obchodní model. >:-[]
Avatar - jpor (RSKa)
25. 2. 2010 23:10
Re: Není něco špatně...?
OT: správna výslovnosť je "Bómon"...to je z francúzštiny... ;-)
25. 2. 2010 23:11
Re: Není něco špatně...?
Tady je to z italštiny >:D
25. 2. 2010 23:14
Re: Není něco špatně...?
Beru. :-)
25. 2. 2010 18:49
Re: Není něco špatně...?
Počkej a to snad Porsche nevybočuje? No dej pokoj! Leda, že by "vybočovat" mělo definovat vapadnutí boku v zatáčce při jízdě v každym modelu. Že je Porsche tuctovka, nebo masovka může tvrdit leda pandadriver.
25. 2. 2010 20:20
Re: Není něco špatně...?
Ja myslim vseobecne, bez ohledu co koupis okolo 50-60tis Euro a to se u teto ceny jen odrazime asi nebudes patrit k tuctovejm chlapum.

Alespon ne v CR!
26. 2. 2010 13:40
Re: Není něco špatně...?
Jasně že vybočuje, vždyť je to Porsche. Chápu ale ten Beaumontův pohled, že Porsche by mělo být "něco víc" i v oblasti dynamiky a v tom mi také přijde nejslabší motorizace trochu málo. Jak už jsem ale také psal, chápu proč to Porsche dělá.
25. 2. 2010 16:36
Re: konec porsche v USA
Porsche bude muset nabizet jeste slabsi motorizaci hrozi mu od roku 2015 konec na americkem trhu. Tam podle zakonu musi auta v jeho skupine dosahnout prumernou spotrebu 5.5Litru! Tyto parametry se ale napr. netykaji americkych pickupu a jeepu, protoze spotreba je rozdelena podle delky a sirky aut! (americky protekcionismus) Porsche nabizi hlavne male a silne auta. [odkaz]
25. 2. 2010 17:02
Re: konec porsche v USA
No, to je možná důvod toho slabého dieselu - srazit "papírovou" hodnotu spotřeba a/nebo emisí. Pokud to tak je, je to sice velmi smutné, ale není to chyba Porsche...
Avatar - jpor (RSKa)
25. 2. 2010 23:15
Re: konec porsche v USA
sledujem tvoje príspevky a už mi to nedá: V6 diesle tam dávajú preto, lebo bude zďaleka najpredávanejším motorom v Cayenne v Európe, aj keby mali zákazníci na výber ďalšie dieslové V8, V10 a V12. To vidíme pri ML, Q7 atd. Na nejaké image ti môžu kašlať, tu ide o prachy, splnené business plány, nárasty atd. Aj sám vieš, že nemohli vyrobiť Cayenne, a na jeho najslabšie motorizácie nalepiť znak VW. Image bude robiť 911 a spol.

Vytiahnuť najsilnejší model najslabšej automobilky (Fiat) a potom ho porovnávať s najslabším modelom Porsche je dosť účelová argumentácia, hraničiaca so slaboduchosťou.
Avatar - Ricardo
25. 2. 2010 22:13
Re: konec porsche v USA
Pokud má Cayenne techniku Touarega a pokud v novým Touaregu je jen V6 TDI, tak je dost možné, že V8 TDI tam ani nevejde, protože s ním nepočítali
25. 2. 2010 22:16
Re: konec porsche v USA
A V10 v Touaregu?
Avatar - Ricardo
26. 2. 2010 00:13
Re: konec porsche v USA
Nový Touareg nebude mít V10
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 23:02
Re: konec porsche v USA
Co plácáš, o mluvíš jen o nevýhodách... V zimě na chalupu s tím kupé ani nedojedeš... TAk leda bys tam pěšky byl rychleji než někdo na tom Porsche...

Nechceš ještě porovnávat s kamiony? Třeba takový prémiový mercedes za mnoho mnoho milionu za sebou necha i fabie...

Tys dneska špatně upad a ještě se v tom snažíš plavat...
25. 2. 2010 17:50
Re: konec porsche v USA
Vy italofilové si najdete vždycky rozumný argument >:D

BTW ten 10 let starý fiat už rozhodně nebude podávat ty papírové hodnoty ;-)
25. 2. 2010 17:59
Re: konec porsche v USA
Dobře, nepochopils. Tak po lopatě: kdyby tam místo "Fiat Coupé" byl "Opel Calibra" nebo "Golf VR6" nebo "kdejaký postarší hot-hatch a kupé", už bys tomu rozuměl?

Jde tu o výkony nového naftového Cayenne (podle mého dost chabé na značku Porsche), nikoliv o Fiat.
25. 2. 2010 18:44
Re: konec porsche v USA
Myslim si ze to tak polovinu kupujicich nezajima ;-) Tve vylevy jsou absolutne mimo a nic nerikajici....
25. 2. 2010 18:59
Re: konec porsche v USA
No jo, asi je to nezajímá, když to kupují. Já se tomu prostě divím.

Ale čekal jsem, že u nové generace Cayenne nasadí Porsche nějaký pořádný motor, aby nedělali ostudu slavnému jménu. Bohužel se tak nestalo...
25. 2. 2010 19:09
Re: konec porsche v USA
Ty motory už má delší dobu, tyhle plačky se tu probírali dávno. Důvod je jednoduchej - prodávat, prodávat a prodávat. Podívej se k vám do rajónu, jak dopadá image, exkluzivita, nekonfekčnost.
25. 2. 2010 23:02
Re: konec porsche v USA
probíral-Y- vole ;-)
25. 2. 2010 23:09
Re: konec porsche v USA
OK, tak to mění celou debatu. Dík. ;-)
25. 2. 2010 23:41
Re: konec porsche v USA
Vazne? Neni zac ;-)
26. 2. 2010 07:46
Re: konec porsche v USA
Nechaj ho, on trénuje slovenský pravopis. V tom prípade je to správne. ;-)
25. 2. 2010 19:09
Re: konec porsche v USA
Verze Turbo je ti malo? ;-\
25. 2. 2010 19:27
Re: konec porsche v USA
Celou tu dobu píšu o Cayenne DIESELU. Proti Turbu jsem nenapsal půl slova, to je (podle mého) auto hodné nést jméno Porsche.
25. 2. 2010 19:14
Re: konec porsche v USA
Ostuda je jezdit v 10 let starém "hothatchi" s nefunkčním turbem, joudo... :-)
Avatar - T613
25. 2. 2010 19:26
Re: konec porsche v USA
nedělejte ze sebe tak natvrdlé. víte moc dobře jak to Beau myslí. jen nevíte jak to obkecat, protože svým způsobem má pravdu, stejně jako ji svým způsobem máte vy.
25. 2. 2010 20:07
Re: konec porsche v USA
Co je? Ty si nějakej sociální pracovník v terénu? Když to napsal, tak si na něm zgustnem, no a? Je sranda. Když to myslí vážně, tak je to jeho problém. Jde vo ho.no, ne?
25. 2. 2010 21:12
Re: konec porsche v USA
No jo, kde se objevíš ty, vždycky je nějaká ta fekálie poblíž.
25. 2. 2010 21:22
Re: konec porsche v USA
A že jsem jí vyčuchal zrovna pod tebou.
25. 2. 2010 21:24
Re: konec porsche v USA
No nic, běž si zase zanotovat s GTIm, vám dvěma to dohromady moc sluší a jste tak zhruba na stejné úrovni. Dobrou noc.
25. 2. 2010 21:47
Re: konec porsche v USA
OK, tak čus mariánku.
26. 2. 2010 07:49
Re: Nic není špatně...
Ona 356 tiež nebola najrýchlejšia, a predsa to bol najčistokrvnejší poršák čo poznám. ;-)
Fakt nechápem, prečo by dvojtonové obludy mali byť rýchle ako klasické športiaky. Porsche neznamená iba presilený motor a vysoké výkony. Aj keď Cayenne je mimo pôvodnú filozofiu značky.
25. 2. 2010 19:28
Re: Nic není špatně...
To je možný, ale proč to píšeš mně? Nemám žádný hot-hatch a moje turbo funguje výborně, děkuju za optání.
25. 2. 2010 19:42
Re: Nic není špatně...
Beaumonte, někdo tu kdysi napsal, že Quattroporte je takový italský... superb. Svým způsobem je to pravda, ale ať je to jak je to, právě tento příměr je tou dokonalou balancí na hraně diskuze - inteligentní kolegy pobaví a ty jednodušší rozohní do krve. Možná, že o tohle zde mnohým i jde...

Ovšem tohle není zdaleka tvůj případ, tys to nemyslel humorně, ty se zcela vážně ač nesmyslně snažíš uživit diskuzi, jejímž tématem je skutečnost, zda sto let stará calibra předjede nového Caymanna. Četl jsem tu již mnoho zhůvěřilostí, ovšem to, co tu předvádíš ty patří do zlatého fondu diskuzních prosťáčků.

A snad vůbec nejodpornější je, když tu nějaký jednorozměrný diskutér oslavuje vlastní turbo... bože... z toho se mi zvedá žaludek...

P.S. Měl bys spíše řešit, jak je to vůbec možné, že stopadesátdevítku vyklepe v dlouhým táhlým kdejaká fábka RS, to by tak mohlo dokázat zcela vyplnit tvůj intelektuální obzor :-!
25. 2. 2010 20:05
Re: Nic není špatně...
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
25. 2. 2010 21:15
Re: Nic není špatně...
1) Už si ty Porsche pleteš, o Caymanu tu nepadlo ani slovo.

2) Pokud ti přijde fajn koupit si za 1,5 milionu nové Porsche (!), kterému to v tvém oblíbeném dlouhém táhlém natře kdejaký postarší hot-hatch za desetinovou cenu, posluž si.

3) Pokud se ti zvedá žaludek, tím líp. Kdybych napsal něco, co by se ti líbilo, začal bych si teprve dělat starosti.

4) K tomu poslednímu: Sežeň Fabii RS, já seženu 159 a uvidíme. Kdykoliv, pane lháři.
25. 2. 2010 21:26
Re: Nic není špatně...
Pořád zapomínáš na jednu zásadní věc, že lidi si nekupujou auta podle toho, jak komu to nandaj v kopečku a za kolik peněz. Pak by si ty mohl jezdit v desetkrát přečipovaný Lancii delta z r. 86, ne?
Avatar - T613
25. 2. 2010 21:30
Re: Nic není špatně...
řekl bych, že vůbec nic nechápeš. asi sójová dieta
25. 2. 2010 21:34
Re: Nic není špatně...
Trochu otřepaný klišé, ne?
Avatar - T613
25. 2. 2010 21:37
Re: Nic není špatně...
myslíš ty tvoje výroky? jo, to jsou ;-)
25. 2. 2010 21:45
Re: Nic není špatně...
Moje výroky nejsou ve stylu "na co BMW7, když mu natrhne pr.del deset let starý sti" apod. Myslet to můžeš, jak chceš. Vykroutit se z toho je těžký a musíš se s tim umět poprat, sklapnout, nebo se bavit. Plácáním o sojovym knedlíku, nebo co to žereš, to nezachráníš.
Avatar - T613
25. 2. 2010 21:52
Re: Nic není špatně...
a jeje, teď ses přiznal, že neumíš číst.. Beau kritizuje pouze a jen ten turbodehtový šestiválec v PORSCHE tedy značce donedávna sportovní/závodní. A táže se proč tam nedali silnější osmiválec, který by jistě odrážel pověst Porsche co by sportovní značky mnohem více než "dýchavičný" šestiválec.
Takže ano, vykecávat se můžeš jak chceš, ale už to nezachráníš.
25. 2. 2010 21:55
Re: Nic není špatně...
"Ale není něco špatně, když hned dvěma novým Porsche (Cayenne V6 a Cayenne Diesel) pohodlně ujede deset let starý Fiat? (Coupé Turbo 20V, 0-100 za 6,7 sek., max. 245 km/h)"

Co tam máš dál?
Avatar - T613
25. 2. 2010 22:00
Re: Nic není špatně...
A čím to odporuje v tom co jsem napsal? Hele je to o pohledu na věc. Já a Beau vidím ve značce Porsche něco víc než je BMW a spol. A ty v tom vidíš obyčejnou herku se správným znáčkem. Takový ten mostecký přístup
25. 2. 2010 22:11
Re: Nic není špatně...
Čím to odporuje? Kdyby jenom tím, co píšeš, tak je to dost. Když si přečteš pár slov, tak je evidentní, že Beau plácnul něco, čeho se každej rád chytí. Naprostou hovadinu, ale já nejsem ten, co by ho nějak šikanoval. Jen jeho neskonalá urputnost to celý dohnala tam, kde to celý je. Mě je to fuk, baví mě to a ještě se těším, aby přišel třena Rony a začal v tom obhajování ho.na kličkovat s váma.
Avatar - T613
25. 2. 2010 22:15
Re: Nic není špatně...
JJ, naprostou hovadinu. Asi máš pravdu. Každá společenská třída má svoje "socky" a pro tyhle socky je určený ten turbodehtový šestiválec, který tak krásně devalvuje značku. Za deset let už nebudeme říkat ááách porsche, ale budeme říkat aha, porsche.
25. 2. 2010 22:19
Re: Nic není špatně...
Za deset let budem rádi, když se nám postaví bez turba.
Avatar - T613
25. 2. 2010 22:20
Re: Nic není špatně...
Mluv za sebe dědečku >:-[]
25. 2. 2010 22:27
Re: Nic není špatně...
Ty si zapoměl, kolik mam detí, *? >:D
Avatar - T613
25. 2. 2010 22:32
Re: Nic není špatně...
Kde bereš jistotu, že jsou tvoje? Ty, který jsi furt na cestách pro zmrzliny? >:D
25. 2. 2010 22:35
Re: Nic není špatně...
Ty zase chceš z ho.na udělat Beaumota.
Avatar - T613
25. 2. 2010 22:38
Re: Nic není špatně...
nebuď takový cimprlich >:D
Avatar - Falco
25. 2. 2010 22:55
Re: Nic není špatně...
S takovýmto dětsky naivním pohledem by ovšem za deset let žádná automobilka Porsche nemusela existovat.
Avatar - T613
26. 2. 2010 07:56
Re: Nic není špatně...
viz můj příspěvek v 19:26 ..
25. 2. 2010 22:49
Re: Nic není špatně...
Kdepak panáčci, nechápete to vy.

Navtech správně píše, že tomu, kdo si koupí Kajena (třeba v tom dieslu) budou starý vorezlý šunky naprosto ukradený. Ten člověk s ním nikdy nebude jezdit tak, aby byl vždy nejrychlejší, nebo si dávat čtvrtmíli na světlech...
Ten má úplně jiný životní priority.
Bohužel, toto nepochopí ten, který má starosti v řádech, jestli bude mít na příští opravu svý starý šunky, nebo jestli si má jít raději rovnou ustřihnout roh techničáku. :-!
25. 2. 2010 22:58
Re: Nic není špatně...
Co je ustřiženej roh techničáku? Konec auta? Odpis?
25. 2. 2010 23:01
Re: Nic není špatně...
Jo. :-!
25. 2. 2010 23:03
Re: Nic není špatně...
Ale musis ho někam strčit na šroťák, ne?
25. 2. 2010 23:10
Re: Nic není špatně...
Já opravdu nevím, jak to funguje teď. Dříve to bylo každýmu jedno, teď je prej nutný nějaký lejstro o ekologické likvidaci, či co, kde, kdy, jak a za kolik, to fakt nevím.
25. 2. 2010 23:15
Re: Nic není špatně...
Presne tak!
Avatar - T613
26. 2. 2010 08:01
Re: Nic není špatně...
šmarjá pano.. Jossalito neřeším co si o tom bude myslet majitel turbodehtového Cayennu, ten bude spokojen protože má PORSCHE a bezpochyby mírně nadprůměrný vůz. A vůbec neřeším jestli ho předběhne nějaká stará plečka. Jen se ptám jestli je ten turbodehet s výkonem "pouhých" 176kW hoden umístění do automobilu Porsche. Která se vždy tvářila jako něco víc. Kapiš? Buď můžeme brát Porsche něco nad BMW a tím pádem je ten "slabý" motor dán špatně nebo je budeme brát v rámci D3+1, a pak tam můžou dát i slabší motor. O tom, že Porsche směřuje k tomu D3+1 je jasné. Mrzí mě to, ale žíly mi to nerve.
26. 2. 2010 09:55
Re: Nic není špatně...
A když se podíváš mezi SUV co jsou z turbodehtem, zaostává někde nějak výrezně?
Avatar - T613
26. 2. 2010 09:58
Re: Nic není špatně...
Zaostává v nabídce turbodehtových motorů (BMW, MB). A to cca o 34 až 44kW.
26. 2. 2010 12:43
Re: Nic není špatně...
no to je pravda, ale ikdyž toto vypadá hrozivě, co se týče ostatních parametrů už to zas až tak hrozný není a kdo chce pravé Porsche pujde do benzinu né?
26. 2. 2010 11:20
Re: Nic není špatně...
Snažil jsem se ti vysvětlit, že tebou takto formulovaná otázka je v podsatě nesmyslná a zbytečná k diskuzi.

Ty máš zafixované jedno, ale jedná se více méně o klišé. Že má Porsche spalovací motor s výkonem 176 kW je málo? Co budeš dělat, až budou všecky auta jezdit na elektriku? Budeš je všechny považovat za šunty nehodné nést jméno značky? Ale prosímtě... Jako malý děcko...

PS: Porsche běžně mívalo obyčejné poladěné čtyřválce o obsahu 1.1 až 2.0 litry s výkonem 40-130k. A že má teď třilitrovou naftu s 240 koňma? NO A CO???
26. 2. 2010 09:52
Re: Nic není špatně...
přesně tak, je to nesmyslná diskuse, srovnává tady uplně jiné kategorie vozidel. A co se týče SUV od Porsche, tak je to mezi SUV povedený kousek který si zaslouží nést tuto značku na kapotě
Avatar - T613
26. 2. 2010 09:58
Re: Nic není špatně...
to nezpochybňuji. Bavím se jen o tom turbodehtu
26. 2. 2010 11:21
Re: Nic není špatně...
Tak se s ním někdy aspoň projeď, když už tady o něm chceš takto diskutovat. :-!
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:00
Re: Nic není špatně...
sorry, že jsem si dovolil nesouhlasit ;-)
26. 2. 2010 10:12
Re: Nic není špatně...
:yes:
Avatar - Ricardo
25. 2. 2010 22:23
Re: Nic není špatně...
Porsche 911 (1963): 0-100 km/h za 9 sekund - je to výkon hodný značky Porsche, nebo dělá ostudu slavnému jménu?
25. 2. 2010 22:28
Re: Nic není špatně...
47 let. To jsem myslel, že je na tom poršák líp >:D
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 23:19
Re: Nic není špatně...
Hlavně těm dvěma nikdo neříkejte že Lamborghini dělalo i traktory... Protože to že Lamborghnini předjedeš i na kole by asi už vážně nerozdýchali :-)
25. 2. 2010 23:23
Re: Nic není špatně...
Však Porsche udělalo taky pár tisícovek traktorů, ne?
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 23:38
Re: Nic není špatně...
Tak to jen doufej, že už ti dva spí, v opačném případě už neusnou...

A co tam byl za agregát? Doufám že 3litry+ šestiválec s turbem. Jinak to není Porsche >:D ;-)

A doufám, že motor byl za zadní nápravou jak má být:) A pluh připojíš rovnou k tomu motoru :-)
25. 2. 2010 23:47
Re: Nic není špatně...
podívej se na gůgl, už si nepamatuju ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
25. 2. 2010 23:49
Re: Nic není špatně...
neni treba. ja se jen jeste bavil na jejich ucet...
26. 2. 2010 00:00
Re: Nic není špatně...
I ty vtipalku... hihihi >:D
Avatar - T613
26. 2. 2010 08:06
Re: Nic není špatně...
a já se bavím na tvůj :-)
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 08:43
Re: Nic není špatně...
A sedíš o suchu co :-( :'-(
Avatar - T613
26. 2. 2010 08:54
Re: Nic není špatně...
vůbec
Avatar - T613
26. 2. 2010 08:06
Re: Nic není špatně...
Mno a? Ty nedokážeš rozlišovat mezijednotlivými divizemi výroby? (navíc v dnešní době už samostatné) ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 09:00
Re: Nic není špatně...
Právě, že dokážu stejně jako zbytek mých předřečníků. Dokonce rozlišujeme i kategorie a dokonce jednotlivé modelové řady...

TAkže až přijdeš na to, že SUV Cayene neni 911tka, ozvi se tvému terapeutovi, bude mít z tebe radost...

Pak věnuj další hodinku přemýšlení a možná svůj dnešní úspěšný den budeš korunovat myšlenkou, že když může Porsche vyrábět nezávodní traktory tak může vyrábět i nezávodní SUV...
Avatar - T613
26. 2. 2010 09:12
Re: Nic není špatně...
Ty nechápeš jednu věc, o které se bavím já. O vnímání značky jako celku a jejím směřování. Tedy já bych radši viděl, kdyby základní dieselový motor začínal tam kde ostatní s diesely končí což je okolo 210kW. A tím by zůstala značka Porsche stále nad (těsně, ale nad) značkami BMW, MB, Audi. Tak to se stává pouze jejich pobočníkem. A v rámci dieselů paběrkářem, protože tam to tím "dýchavičným" motorem končí.
Pochopitelně, že si nemyslím, že Cayenne je 911. Takovou blbost sis mohl odpustit, je mi to trapné i za tebe.
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 09:32
Re: Nic není špatně...
Ale prosim te. I kdyby mel tech 210Kw tak napriklad ten Mercedes stejně netrumfne když má v nabídce dieselový osmiválec.

Kdyby bylo jednoduche udelat trilitrovou naftu s 210Kw a se vsemi dalsimi kladenymi pozadavky tak by tam urcite byla...
druhym dechem ale dodavam: Ale byla by i v ostatnich znackach... Protoze ty maji v techto motorech "tradici" a know-how.

Cayene je SUV jako kazde jine, ta pridana hodnota je v image a hezkem interieru. Ne v nejlepsich dieselech na trhu... Ty porsche nikdy nedelalo...

8mi valec by se neprodaval tak proc by ho vyrabeli? Aby meli silna auta za sklem???

Porsche proste zvolilo taktiku ze diky vybudovane dobre image bude prodavat "bezne" SUV pro lidi kteri se chteji odlisit a oceni to. Jejich cilem nebylo vyrabet nejsilnejsi SUV trhu od toho tady jsou tunerske firmy, ktere ti udelaji i G-wagen se zrychlenim 4,4s....
Avatar - T613
26. 2. 2010 09:51
Re: Nic není špatně...
BMW X5/X6 35d 210kW.
Nový Touareg bude mít 4,2TDI proč? ML má také vznětový osmiválec. Chceš mi snad říci, že se neprodávají?
Že nemá tradici v dieselech? To jsi mi pověděl novinku. Ale když už se do toho pustili tak to dělám pořádně. Ne že tam šoupnu "dýchavičný" třílitr a pak se budu tvářit, že jiné diesely nejsou k dispozici. Navíc když všichni ví, že je k dispozici v rámci koncernu má. Osobně znám člověka, který si Cayenne nekoupil právě, protože má jen tenhle dýchavičný dieselový motor. Tak šel k Range Roveru.
26. 2. 2010 11:43
Re: Nic není špatně...
Jo a AUDI má 6.0 V12 TDI a co?

Je to prostě takto rozdělený. Chceš li super benzín do SUV, jdi do Porsche, chceš li pracovní TDI jdi k VW. Chceš li špičku v TDI jdi k AUDI.
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 09:45
Re: Nic není špatně...
Porsche by se muselo postavit na hlavu aby trumflo dieselove esa. A efekt by byl minimalni, rekl bych zanedbatelny...

SUV znacku Porsche nedevalvuje o nic vice nez to ze vyrabelo traktory...

Vyrabi proste slusne SUV ktere je na urovni konkurence...

Takova Audi R8 nebo MB SLS si taky v leccems zada s 911tkou a borti se snad image znacky?
Avatar - T613
26. 2. 2010 09:54
Re: Nic není špatně...
Co furt máš s těmi traktory? >:D
Ty jsi nějaký tragéd, jinak to nevidím. ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 10:20
Re: Nic není špatně...
Ja ti jen vylozil argumenty. Ze neumis smysluplne reagovat me neprekvapuje...

To ze nepochopis ani obrazkovou knizku, neni muj problem... 8-s ;-\
Avatar - T613
26. 2. 2010 10:26
Re: Nic není špatně...
Tak ještě jednou pro natvrdlé, kterým bez pochyby jsi. Stále hovořím o prestižních důvodech, které sebou přinese základ motor s výkonem okolo 200kW. Vůbec se nebavím o obchodní stránce věci, která je jasná (díky němu si jej mohou dovolit i místní "socky"). To že se takovým "podbízením" zmenšuje ten "ach efekt" je snad jasné i tobě.
Vůbec nic s tím nemají společného ani traktory, ani náklaďáky a ani dokonce vojenská technika. Ten "ach efekt" je dán v očekávání vyšší přidané hodnoty u firmy Porsche, která svou pověst vybudovala navozech s vysokou přidanou hodnotou. Což bude v případě tohoto konkrétního motoru obtížně dosažitelné, protože dostanu přesně to co mi nabízí i konkurence.
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 11:07
Re: Nic není špatně...
Nenatvrdlým je jasné, že lidé u Porsche nechcou třílitrovým diesel-em budovat prestiž.

Já nevím proč tě irituje slabší diesel. Benzínové motory má taky slabší než některá konkurence a to te nepoburuje.

A porsche nebylo nad trojickou ale nekde mimo...

Největší ach efekt by automobilka měla, kdyby vyráběla auta v prototypech, že... Ty by si sice dělal aaaach nevim jak dlouho ale vsechny automobilky by byly v krachu... Chran boze aby si tve plky nekdo vzal k srdci...

Co vim tak tebou zminovany 35d od BMW plni jen Euro4 normu. To by pro Porsche nebylo moc perspektivni, ze?
Vis co vykasli se na nas, my jsme podle tebe pod tvou uroven. Jdi rovnou do Porsche a ukaz jim jak to maji delat (zrejme tam sedi hlupaci jako my)...
Klidne jim ukaz i jak udelat ten motor s 210kw at se nemusi hanbit pred bmw... Motivaci mas slusnou, viz premie managementu za ekonomicke vysledky... Ale nebreč nám tady do diskuze...
Hlavne prosim nerikej, ze jsi z CR. To, že by to zmenšilo prestiž České republiky, je snad jasné i tobě. >:D
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:24
Re: Nic není špatně...
jsi hlupák.. mluvím o směřování značky jako celku nikoliv pouze o tom motoru. Obchodní stránka věci je jiná než ta fandovská. A kdybych byl akcionářem tak bch do Cayenne rval ještě "horší" motory než je tento.
A mimochodem základní benzín je silnější než je u konkurence (BMW/MB).
26. 2. 2010 11:30
Re: Nic není špatně...
Obávám se, že tvé marketingovo ekonomické přesvědčení nemá s auty nic společného.
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:36
Re: Nic není špatně...
Nepovídej .. s auty to společné něco má, ale ne s reálným světem obchodu, kde Porsche není (bohužel) nic víc než součástí nově vytvářené D4.
Jinak se fakt omlouvám, že by se mi v Cayenne líbil silnější diesel >:D
26. 2. 2010 11:40
Re: Nic není špatně...
A kdyby tam byl, ty si ho koupíš? Upřímně a mezi náma, vo tom silně pochybuju. :-!
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:44
Re: Nic není špatně...
Kdyby lítaly ryby nebyly by rybníky. Jeden náš kolega si ho kvůli tomu nekoupil. Stačí to jako odpověď?
26. 2. 2010 11:50
Re: Nic není špatně...
A chodí snad kolega pěšky?

Nekoupil to, koupil něco jinýho.

Musel koupit Kajena? Ne. Mohl koupit něco jinýho? Jo. Sere to někoho? Ne. (tedy krom tebe) :-!
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:54
Re: Nic není špatně...
Tak když vezmu tvé uvažování ad absurdum tak by mohli nabízet jen to turbo nebo jen ten "slaboučký" diesel. Sralo by to někoho? Ne ;-)
26. 2. 2010 11:58
Re: Nic není špatně...
Rozhodně by přišli o podstatnou část zákazníků. Není benzín jako diesel - v Porsche. Vidím, že nevidíš dál, než na nástěnku za svůj monitor. ;-)
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:02
Re: Nic není špatně...
A koho by sralo, že Porsche přijde o podstatnou část zákazníků? Vždyť přeci můžou jít ke konkurenci. Jen rozvádím tvůj argument ad absurdum. ;-)
26. 2. 2010 12:11
Re: Nic není špatně...
Nechápeš postavení Porsche, ani jeho smysl. Tím totiž není a nikdy nebyl, nabízet nejsilnější diesel. ;-)
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:17
Re: Nic není špatně...
Ale o tom postavení se celou dobu bavím, ten diesel je zástupný problém. ;-)
Zkrátka Porsche je teď rovno německé D3 (což není ostuda, pochopitelně). Já bych ho radši viděl mírně nad D3. A to je celé.
26. 2. 2010 12:32
Re: Nic není špatně...
"Já bych ho radši viděl mírně nad D3"

Tímto to začíná a ....Jaguárem v Indii to končí...

Kdepak, Porsche moc dobře ví, proč to dělá zrovna takto.
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:36
Re: Nic není špatně...
Šmarjá to vím taky. Kolikrát ti to musím psát? >:D
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 11:38
Re: Nic není špatně...
To mě poslalo do kolen... >:D >:D

Už vidím ty automobilky jak se předbíhaj, která dřív půjde do kytek a vyrobí co nejméně a co nejsilnějších aut, jen aby tě měly jako fandu.

Ještě že jsem si zašel, než jsem si tohle přečet, jinak bych se po.. smíchy :-)

Lol LOL!!!! Do kamene tesat!
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:46
Re: Nic není špatně...
Jakých nejsilnějších zase? Bavím se o ubohých 30kW >:D
26. 2. 2010 11:48
Re: Nic není špatně...
Už to upadá někam, kde bys to nečekal ani ty...
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:53
Re: Nic není špatně...
Já jsem vůbec nečekal, že někdo bude mít problémy s tím, že někomu se nelíbí, že Porsche má jen 176kW a nemá třeba 200kW.

(Pro Kajfíka - líbi a souhlasit není jedno a to samé)
26. 2. 2010 11:26
Re: Nic není špatně...
Bych řekl, že natvrdlej a silně ortodoxní si zde jen ty. :-!
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:33
Re: Nic není špatně...
Ortodoxní ano, ale natvrdlej ne. Vím moc dobře proč to soudruzi v Porsche dělají. A jejich motivaci chápu. Rozložení nákladů a zvýšení zisků je zapotřebí. Ale to vše neznamená, že se mi něco takového musí líbit. (viz. má debata s Wolffem nedávno o slabších motorech v Maserati).
Takže sorry, že jsem se vyčlenil z řad ovcí a chtěl tam silnější motor o pouchých 30kW >:D
26. 2. 2010 11:37
Re: Nic není špatně...
Si zajeď pro čip. 30kW bežně dostaneš.
Mmch myslím, že tvůj názor je pánům u Porscheho docela někde... ;-)
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:39
Re: Nic není špatně...
Nepovídej, mi říkáš novinku >:D
26. 2. 2010 10:00
Re: Nic není špatně...
Kvůli toho že má jeden dýchavičný agregát neznamená že Porsche jde dolů, nebo se ti zdá z celkového pohledu jak píšeš, že i 911 jdou dolů spolu s Caymanem...
Avatar - T613
26. 2. 2010 10:18
Re: Nic není špatně...
Ne podívej se na jakém výkonu začíná Cayman a na jakém BMW a spol.
26. 2. 2010 11:27
Re: Nic není špatně...
Všechno se překrývá a co?
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:37
Re: Nic není špatně...
Ano, překrývá v takřka celém spektru motorů. Což u Cayenne, verzi diesel neplatí (zatím nebo na furt). Kapiš?
26. 2. 2010 11:38
Re: Nic není špatně...
A co bys chtěl? Aby měl kajén 5 diesel motorů hned od začátku v nabídce? Nebo co tě žere?
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:41
Re: Nic není špatně...
e Porsche nemá navíc než být ve stejné lajně s D3 ;-)
26. 2. 2010 11:47
Re: Nic není špatně...
A přemýšlel si o tom taky z opačný strany?
Že chce nabízet aspoň jeden diesel, aby uspokojil okruh Porsche-diesel zákazníků, ale nepovažuje ho za stěžení okruh pro své benzínové zákazníky, kterým koncern může pořád nabízet SUV od VW a Audi???
Vždyď jen uvedení prvního dieselu do Porsche zde vyvolalo velký haló, je účelné nabízet jich více? Má to porsche zapotřebí? Myslíš, že udělali chybu ve svém marketingovém průzkumu?
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:50
Re: Nic není špatně...
šmarjá Jossalito, vždyť celou dobu tady píšu, že chápu proč to takto Porsche udělalo. Ale přeci se mi to nemusí líbit. (pro Kajfíka, líbit a souhlasit je rozdíl)
26. 2. 2010 12:00
Re: Nic není špatně...
Ano, tobě se to opravdu nemusí líbit.

Porsche to bude stejně jedno, páč když se to nelíbí děckám ve školce, tak na "opravu" mají ještě dobrých dvacet let čas.

Tímto bych to uzavřel. :-!
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:03
Re: Nic není špatně...
A já jsem si chudák myslel, že mi zavolá šéf Porsche. Rozesmál jsi mě fakt >:D
26. 2. 2010 12:14
Re: Nic není špatně...
Nás už tad bavíš od včerejšího večera. Takže konečně je dobře, že se směješ i ty.
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:17
Re: Nic není špatně...
Neboj, já se směju stále ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
26. 2. 2010 12:03
Re: Nic není špatně...
Přeně tak, navíc by koncernový diesel-osmiválec mohl konkurovat benzínům od samotného Porsche.

@T613 ja bych to chapal kdyby nemeli jiny motor. Ale me se zas libi že si i do nezavodniho Porsche muzes koupit pesudo ekonomicko-ekologicky motor. To v pripade ze chces mit porsche SUV ale nepotrebujes s nim zavodit.
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:08
Re: Nic není špatně...
Nemám důvod s tebou nesouhlasit. Je to racionální uvažování, které vždy zvítězí (aspoň u těch úspěšných RIP FIAT). Ale přesto se mi takové uvažování nemusí líbit. ;-)
Avatar - twistedTSD
25. 2. 2010 16:27
ok
docela ujde no... :-)
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 16:59
záď
Ta záď je hrozná vypadá jako z Lexusu je to hrozný,ale předek je povedený. Minulá generace vypadala hezčí alespon z exteriéru. Nová generace vyniká interiérem, který je podobný jako v Panameře opravdu luxusní.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
25. 2. 2010 17:17
Korejská světla
Nemůžu si pomoct, ale zadní světla mi přijdou jak z Hyundaie... ;-\ Jinak se mi líbí, hlavně interiér je paráda.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PlumJelinek
25. 2. 2010 20:45
Re: Korejská světla
na mě to dělá úplně stejný dojem....
Avatar - Ricardo
25. 2. 2010 22:26
Re: Korejská světla
SOuhlasím, Porsche asi u posledních modelů zaměstnalo na designování zadních světel Asiata (Boxster/Cayman FL, Panamera a teď toto)... 8-s
25. 2. 2010 18:39
TEĎ JE TO VONO
Přesně takhle se to má dělat. Koule, koule, koule.

Jihnu při pohledu na odlehčenou, do-slo-va referenční eurodrzčí tvář. Příď je prostě... dokonalá. Strniště si nech narůst sám.

Taktéž záď je bez kazu. Geniální kompozice zadních lamp. Ko-neč-ně!

A pak... páááánové, vnitřek... to není vnitřek auta to je vnitřek ráje.

No, takovejhle rok jsme už dlouho nazažili, jedna novinka lepší než druhá. A to je únor. Tak ještě ten dvouválec do pětistovky a elita letošních silnic má vystaráno.

P.S. Cayenne, událost roku :yes:

BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
11
25. 2. 2010 19:11
Re: TEĎ JE TO VONO
Kdepak, událost roku v segmentu SUV je FX v naftě. Tam padly všechny mýty a smysly.
25. 2. 2010 19:21
Re: TEĎ JE TO VONO
Ano, je to událost roku! Sice před lety plácali něco o dieselhybridu a teď nic, ale to nevadí. Pro majitele hudebního sluchu V8, pro nás ekonomicky smýšlející V6 TDI s dostatečným výkonem a zrychlením :yes: ;-) Každý kupec však dostane designovou ikonu a jeho sousedi by neměli závidět, ale být vděční, že se také mohou kochat... :-)
25. 2. 2010 19:27
Re: TEĎ JE TO VONO
ekonomicky zmyslajuci sa s tymto autom vylucuje ak sa nemylim, alebo...
25. 2. 2010 20:08
Re: TEĎ JE TO VONO
To by nedělali tu naftu
25. 2. 2010 20:31
Re: TEĎ JE TO VONO
mozem sa mylit, ale v tomto pripade je ta nafta iba sucastou trendu, resp. mody. Pozeral som na mobile.de jazdenky a nevidim tam nejake "brutalne" najazdy kilometrov (priemer, samozrejme su menej, alebo viac jazdene kusy). Ked vezmem k uvahe rozdiel v kupnej cene, priratam k tomu poistenie, servisne naklady a palivo, tak pri nabehani napr. 120 - 150k km dostanem rozdiel v celkovych nakladoch na vlastnictvo, resp. prevadzku len v jednotkach percent.
Faktom je aj to, ze k tej nafte kupujuci nafasuje automat, zatial co pri zakladnom benzinaku ma iba manual.

PS: aj cez hore uvedene je mi jasne, ze porsche vyraba to co si ziada trh ;-)
25. 2. 2010 21:38
Re: TEĎ JE TO VONO
Myslim, že o ty náklady v globálu až tak nejde... jednak je to trend a je pravda, že na nádrž s naftou najedeš daleko víc, než s benzínem. Tam už je to třeba o pocitu. Každopádně si to trh žádá.

PS: každopádně u mě hrálo roli to, že při stejnym objemu motoru ta nafta jede "stejně", míň žere a u podobnýho typu auta je to naprosto fuk.
25. 2. 2010 22:07
Re: TEĎ JE TO VONO
suhlasim s tebou,kazdy preferuje nieco ine a dovody neriesim...prvotna reakcia bola mierena na ekonomicku stranku prevadzky. Na tom zvysku sme sa viac, alebo menej zhodli
25. 2. 2010 19:43
Re: TEĎ JE TO VONO
:-) :yes:
25. 2. 2010 23:11
Re: TEĎ JE TO VONO
Mohls napsat jen to konečně. Konecne to neni jen prebastlenej Touareg s blinkrama z IV. Golfa :-)
25. 2. 2010 19:25
Dobrá práce
Do teď jsem tvrdil, že SUV a Porsche nejdou dohromady, nyní mě to již nejde proti srsti. Nová generace Cayenne se fakt povedla. Alespoň mě se zdá být krásná a kdybych na něj měl prachy, tak bych možná o Cayenne i uvažoval. Jednoduše mi už nové Cayenne nepřijde tolik pozérská a zdá se mě být více smysluplným autem než první generace. Já vím, SUV smysluplná auta nejsou...,ale nové Cayenne se mi prostě líbí.
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2010 19:33
Re: Dobrá práce
Pěkně si to napsal a nepotřeboval si k tomu ani Fiata turbo :yes:
25. 2. 2010 20:20
No nevím...
... zajímalo by mě, co by říkali ti, kteří teď křičí hurá, kdyby na stejném vozidle bylo třeba logo Hyundai... ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pocitac
25. 2. 2010 20:29
Re: No nevím...
to je jasný, že je to korejskej paskvil :no: Dneska je nejdůležitější právě to logo chlapče :-!
25. 2. 2010 20:34
Re: No nevím...
Nu pokud ti nekdo z parkoviste ten znacek Porsche odloupne a da tam cokoliv jineho tak budes rozhodne na***ny!

Mnozi z obycejnych diskutujicih tady (krome hornich 10%) dostat Hyndai ci jakekoliv jine nove auto by ti libal ruce a ti otrlejsi i neco jineho

Nejvice mne rozesmeje jak spousta lidi tady zije jeste s mamou a tatou a predhazuji nazory jako by to ci ono auto s danou motorizaci bylo pod jejich spolecenskou uroven. At jsi do radeji promazat retez u kola jaro tu bude brzy.

>:D
25. 2. 2010 23:55
Re: No nevím...
Hezké... :-) :yes:
Avatar - PlumJelinek
25. 2. 2010 20:43
Re: No nevím...
No popravdě kdyby mi toho novýho Cayenna někdo ukázal zezadu, zakryl znak a řekl,ať si tipnu značku, tak bych určitě hádal právě Hyundaie, případně Kiu. Mě se tenhle zadek nelíbí, vypadá korejsky a bez nápadu.
25. 2. 2010 20:54
Re: No nevím...
U tebe bych tomu věřil, ale na druhou stranu, bych takovýho korejce chtěl vidět.
neregistrovaný "assasin-cz"
25. 2. 2010 21:12
superlativa
Slovy jistého "klasika" z jisté britské motoristické show: "Porsche Cayenne je skvělé auto. A když už jsme u těch superlativů, sluší se říct, že je to stále to nejškaredější 4x4 všech dob." Majestátné? Určitě, ale krásné? Hledal bych jinde
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 22:23
Spotřeba
Hehé, to bych chtěl vidět jízdu za 7,4 litru. Průměrná udáváná tovární spotřeba bych tak řek klesá hlavně díky zkušebnám, ne...

Jináč teda výbornej kousek od Porsche, jenom z toho spoileru nad zadnim oknem jsem rozpačitej a ty zadní světla na první pohled taky nepřesvědčily, ale rozhodně velkej posun k lepšímu oproti minulý generaci:)
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 22:41
PORSCHE PROSBA!
Mě se to auto líbí, jen mi prosím vás sundejte ze zad tu veš T613!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
25. 2. 2010 22:49
Re: PORSCHE PROSBA!
ale já jsem klíště brouku :-!
25. 2. 2010 22:51
Re: PORSCHE PROSBA!
A ještě k tomu infikované... >:-[]
Avatar - T613
26. 2. 2010 08:09
Re: PORSCHE PROSBA!
to si piš .. kudy chodím tudy infikuju >:-[]
[odkaz]
25. 2. 2010 22:56
Re: PORSCHE PROSBA!
Ale já nejsem Volha, vole! >:D
Avatar - T613
26. 2. 2010 08:08
Re: PORSCHE PROSBA!
To je fakt, jsi daleko škaredší a častějc jsi v opravě ;-) >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 2. 2010 22:41
911 a ti ostatní...
Ať dělají klidně hliněné vázy, když bude 911. Myslím, že to tak má být - Ti co chtějí pravé PORSCHE, koupí 911 - legendu legend. Ti co chtějí VELKÉ Porsche si koupí Pan-ru nebo Caye.... Ti, co chtějí max požitek z jízdy, jdou do Caymanu. Ještě tu chybí sedan a kombík....taková panamera kombi, ještě větší kufr než v Supu nebo Ečku.... >:D
Jediné pravé Porsche je 911ka. Ta ostatní jsou jen požadavky trhu. U 911 chtějí nadšenci auto. U těch ostatních chce to auto zákazníky. ;-)
Rozbalit vlákno
2
25. 2. 2010 22:46
Re: 911 a ti ostatní...
No vidíš, jak ti to jde, když chceš! :yes: A ti co chtějí tatranky si koupí tatranky.
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2010 00:14
Re: 911 a ti ostatní...
:yes: ;-)
25. 2. 2010 23:50
Skvělé!!!!!
Super, super, super ... nové Porsche vypadá skvěle - věřím, že i skvělé opravdu bude... U první generace se mi vůbec nelíbila přední světla - až po faceliftu výrazně prokoukla. Nová generace působí mnohem hodnotnějším dojmem, vypadá moderněji. Zejména přístrojová deska ve stylu Panamery se mi velice zamlouvá. Na obrázcích se auto zdá být menší než to předchozí, opak je však pravdou - jak tu čtu. Jsem rád, že tomu tak není! Nemůžu se už dočkat, až nové auto uvidím naživo. Teď ještě vymyslet, jak na něj našetřit ... :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2010 00:16
Re: Skvělé!!!!!
Na takové auto se nešetří, ale vydělává.... je to tak... :-!

Anebo koupit se zvýšenou zůstatkovou hodnotou neboli překvapením na konci... znám takové, co maj káru za 5, ale ve skutečnosti platí jako za kdyby stála 2. Ale machří jak za 10 >:D
26. 2. 2010 10:20
Re: Skvělé!!!!!
Hlavne je okrem úbytku na váhe ľahšie opticky, zoštíhlený predok má priam neuveriteľný vplyv na celú vizáž.
26. 2. 2010 08:42
Baterky z roku 1 2
Je to usmevne cist ze maji v aute NiMH baterky. Kdyby aspon trochu chteli tak neni problem tam dat moderni Li-Fe ktere by pri hmotnosti pouhych 12kg dosahly vyssi kapacity a maji mnohem vyssi proudove zatizeni a nabijeci proudy. Celkove vzato nahrazenim 60kg nadrze LiFe bateriemi a blok spalovaciho motoru elektromotorem by vzniklo auto s dobrym dojezdem i vykony. Cena takove baterie by ale byla kolem 200tisic.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
26. 2. 2010 10:09
..
Tomu zase říkám diskuse. Pár lidí si trošku šťouchne do modly a davy šílí >:D Jo jo, výborné rozptýlení.
Rozbalit vlákno
7
26. 2. 2010 10:15
Re: ..
Faktom ale je, že tá modla vyzerá viac k svetu ako doteraz. ;-)
Avatar - T613
26. 2. 2010 10:34
Re: ..
no mi se líbila i první generace. Ona je tak brutálně ošklivá až je nádherná :-! :yes:
Avatar - Blue Sun
26. 2. 2010 13:55
Re: ..
Mně se to auto moc nelíbí ani v současné, ani v minulé generaci, ale tahle je přeci jen snesitelnější.
26. 2. 2010 21:09
Re: ..
Možno to bude tým, že vidím hotové kusy (bez kolies, pohon sa montuje v Nemecku) vždy keď mám čas a tie prvé som zaregistroval priamo vedľa tých "starých". V priamom porovnaní vyzerá nová generácia až šokujúco dobre. Hoci, a to je o mne myslím celkom známe, nemám SUV príliš v láske, táo kategória ma nijak neberie ani by som si žiadny pdobný voz nekúpil. Ale ten pokrok v dizajne je viac ako zrejmý. ;-)
Avatar - T613
26. 2. 2010 10:36
Re: ..
Nejvíc mě baví, že se hádají o zástupném problému. Já se o tom kde bych rád viděl Porsche, tedy nad D3 a nikoliv v rámci nově utvářené D4. Tedy do skupiny do které Porsche směřuje. Ale když je to baví se hádat o nějakém třílitru ;-)
Avatar - Blue Sun
26. 2. 2010 14:01
Re: ..
Mám obavu, že nad D3 už nic stát nebude. Jednak samotná D3 po kouscích šplhá výše a pak Porsche taky trošku slézá níže.
Mimochodem, čekal jsem, že přesně vy dva (ty a Klaudius) se ozvete s nějakou odpovědí. Proč mě to už ani nepřekvapuje? :-)
26. 2. 2010 21:05
Re: ..
Nebude to tým, že reagujeme prakticky na všetky Tvoje príspevky? Alebo aspoň na tie, ktoré zaregistrujeme. ;-)
26. 2. 2010 10:12
No chlapci
Když se podívám např na hodně zmiňované BMW 3.0sd které má 210kw z 580Nm a zrychlením 7s a max 235, tak podle některých dýchavičné Porsche TDI o moc nezaostává i z těmi 175kW, má 530krouták, zrychlení něco málo nad 7s a max 218km/h
Rozbalit vlákno
9
Avatar - T613
26. 2. 2010 10:20
Re: No chlapci
bavím se o "dýchavičném" motoru ne o dýchavičném Cayenne >:D
26. 2. 2010 11:33
Re: No chlapci
Jestli je dýchavičný motor s 240 koňma, by mne zajímalo jak bys nazval motor co máš ve svém autě... :-!
Avatar - T613
26. 2. 2010 11:37
Re: No chlapci
víš co znamenají uvozovky? >:D
26. 2. 2010 12:03
Re: No chlapci
Ano vím, že na něj stejně nemáš. :-!
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:08
Re: No chlapci
Mno a? Turbodehet bych stejně nikdy nechtěl >:D
26. 2. 2010 12:15
Re: No chlapci
A proto se divím, že zde dokážeš tak naříkat.
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:19
Re: No chlapci
a já se divím, že se ti se mnou chce tak urputně nesouhlasit. >:D
26. 2. 2010 12:34
Re: No chlapci
Mě je to úplně u pozadí, tím si buď jist. :-!
26. 2. 2010 12:22
Už zase skáču přes kaluže...
..tady je ale legrace :-) Dovolím si jednu parafrázi.

Jak je možné, že tradiční sportovní značka má nejprodávanější model v naftě pod kapotou SUV? Kde jou ti diamantoví jezdci?

P.S.: ne, že by to nebyla nejrozumnější varianta :-) A hádejte, kterápak bude nejprodávanější varianta Panamery až se k ní dostane V6TDI? A z čeho se pak budou financovat vývoje lahůdek typu GT2, Turbo S?
Rozbalit vlákno
19
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:23
Re: Už zase skáču přes kaluže...
z Turba? >:D
nebo z LPG? ;-)
26. 2. 2010 12:31
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Sakra, žijeme v době, kdy si můžeš pořídit slušně vybavený Porsche za 2mio, přejedeš s ním Evropu bez dvojího tankování a budu se rozčilovat? Nejprodávanější modely BMW jedou na naftě, M-B, Jaguar taky. Tak co je na tom špatně? To, že je něco v nabídce neznamená, že si to musíš koupit. Kdo chce, ať koupí V8 s turbem, kdo chce jezdit v high-class a neplatit každých 400km u benzínky účet jako za provoz ruský lokomotivy má šanci taky. To je přece fajn :-)
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:35
Re: Už zase skáču přes kaluže...
bereš to moc vážně ;-)
26. 2. 2010 12:38
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Neberu, jen kvituju odvahu nasadit základní modely tohoto charakteru. Ať se jedná o anglického gentlemana, nebo německého vrhače koulí. Každý chce svý, Fibingerová taky byla sportovní špička a do postavy sprinterky měla stejně daleko jako použité ponožky k právě stočenému medu. :-)
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:48
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Já rozhodně nepopírám racionalitu takového to počínání. Ale racionální uvažování o představách není. Taky sis chtěl koupit jedno auto a z racionálního hlediska jsi musel nákup odložit. Líbí se ti tvé vlastní rozhodnutí? Ne, ale je jediným správným. Mi se daný motor nelíbí, ale jeho racionálnost v obchodním modelu firmy nezpochybňuji a i razítkem bych to potvrdil, kdybych měl možnost. Což ostatně tvrdím už od mé první reakce na Beaumonta.

Proto mě překvapilo to, že se mnou chce někdo neustále diskutovat.
26. 2. 2010 13:20
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Pro mě platí: Nelituj věcí, které jsi udělal, ale těch, které jsi neudělal. ;-)

Obchodní model Porsche nám může být buřt, ale fakt, že si můžeme koupit Panameru za rozumný peníze už ne. Na počátku 90-tých let to s Porsche vypadalo všelijak a dnes s přehledem funguje. :-) A třeba právě díky Kajenu
26. 2. 2010 13:50
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Nezapomeň ovšem, že jsou na diuskuzi i lidi, kterým skutečnost nad třista tisíc korun připadá jako neprostupná džungle. A jestli je Cayenne i za jedna a půl nebo jen za čtyři mega je jim sebezáchovně šumafuk...

Samozřejmě máš nahoře pravdu. Já bych jen dodal, že to, jakou naftu dá Porsche dovnitř naštěstí rozhoduje Porsche.

Domnívám se v této souvislosti, že právě je zcela mimo mísu hledat mouchy na naftě a naproti tomu velmi na místě zvážit případně, zda naftu či benzín. A nedovedu papírově nyní odhadnout, čemu bych dal přednost. Vzhledem k svému naturelu však tuším... ;-)
26. 2. 2010 15:00
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Kdo si jednou zykl na tah, ten oželí zvukomalebnou kulisu a obráceně. :-)
26. 2. 2010 15:39
Re: Už zase skáču přes kaluže...
:-) :yes:
26. 2. 2010 15:51
Re: Už zase skáču přes kaluže...
>:D :yes:
Avatar - T613
26. 2. 2010 13:53
Re: Už zase skáču přes kaluže...
to nikde nepopírám ;-)
26. 2. 2010 12:36
Re: Už zase skáču přes kaluže...
No a vo tom to je. :-! :yes:
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:41
Re: Už zase skáču přes kaluže...
však to nepopírám >:D jen se mi to nelíbí ;-)
26. 2. 2010 12:42
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Ale jako služebáka by to šlo, že jo? :-) A ještě by se našlo 159 stránek A4 obhajoby >:D
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:49
Re: Už zase skáču přes kaluže...
znáš mě.. já zpluju i vlastní auto >:D
26. 2. 2010 13:20
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Já taky, proto ty použité číslice :-)
26. 2. 2010 12:44
Re: Už zase skáču přes kaluže...
Kristova noho, ta svoboda je hrozná věc... >:D
Avatar - T613
26. 2. 2010 12:50
Re: Už zase skáču přes kaluže...
jsi cinkal, tak trp >:D ;-)
26. 2. 2010 12:51
Re: Už zase skáču přes kaluže...
:yes: :yes: :yes:
26. 2. 2010 14:14
PORTFÓLIO
Někomu vadí "slabá" nafta v Cayenne, někdo považuje implatovanou naftu za logický počin automobilky. Z pohledu ryze racionálního, Porsche nikam neutekl od své filosofoe, naopak, i nadále (v segmentu SUV) naplňuje jistě bohatě představy o značce a o jejím postavení na nebi automobilových hvězd. Motor samotný je světovou špičkou. O tom tu snad diskutovat nebudeme...

Já v tomto kontextu velmi velebím Porsche právě za to, že neinklinoval pouze k tomu udělat jednorozměrný model v podobě esuvečkové bestie (C-turbo) nýbrž, že věren své filosofii nabízí cenově přístupná auta širokému spektru zájemců, které uspokojí opravdu snad v každé představě.

Považuji Cayenne II za velkou motoristickou událost roku 2010. Po shlédnutí vedlejšího videa je mi jasné, že Porsche (konečně) stvořil pravého esuvečkového boha. Porsche stvořil auto, po kterém netoužit snad je vyloučeno z podstaty života...
Rozbalit vlákno
1
27. 2. 2010 15:22
Re: PORTFÓLIO
:yes: ;-)
Já myslím, že chtěli formou V6 TDI od počátku prodeje nabídnout auto, kterým se majitel nejen kochá při krátkých projížďkách, ale které ho zaveze i do míst s méně hustou sítí čerpaček a lidských sídel, se kterým může najezdit v příměstských oblastech moře kilometrů bez tankování a které pak po pár letech snadno prodá na trhu ojetin, aby si ho po dalších několika letech (10) zakoupil některý z kritiků nafty v Porsche na tomto fóru >:-[] P.S.: Po shlédnutí videa a foto v highres vidím, že ta záď není důstojná...je fantastická :yes: