Já si to nemyslím. Kdo chce subaru pravděpodbně ho už má. Naopak poslední dobou se setkávám s tím, že někdo přešel z jiné značky na subaru Levorg/Outback, bez jakékoliv znalosti o značce.
pro ošklivý xicht hezký spodek zahálí.............. tohle pronesl náš soused, když mi bylo třináct......nějak časem mi došlo, čeho se to týká.............
Reklama jak na MPV pro sluníčkovou rodinu, ale jinak se mi ten hatch docela líbí. Sice nenadchne, ale rozhodně neurazí. Otázka, jestli to není na jmenovku Impreza málo ;-)
je teda sedan o hodne pohladnejsi a akysi sportovejsi atletickejsi .... ale ako fajn... hatch nevyzera zle.... je to vcelku fajn ;-) ... ono akasi ista MPVeckovost tohto hatchu ozaj vyzaruje aj na mna .. pri sedane taketo nieco nehrozi ... ale ok... v cervenej na 18tkach to bude moc pekne
Hm, tak toto je zlé. Kým ešte včera pri sedane som bol zdržanlivý a radil počkať, tak hatch je skutočne zlý. Dizajnovo taká Kórea minulej dekády, vyvstáva mi tu Daewoo alebo staré Kia Rio, čo je ešte podporené tou polokombi vizážou, je to taký kočkopes, ani klasický hatch, ani poriadne kombi.
Pre tradicionalistov je pozitívne zachovanie atmo dvojlitra, konfigurácia boxer, 2 litre a 113 kW je vcelku zaujímavá, na druhej strane pri existencii vydareného turba 1,6 - 125 kW v Levorgu zostáva dvojliter fakt len pre striktných odporcov downsizingu.
No nič, preč s týmto a chcem vidieť nové STi, snáď aspoň to napraví vizuálnu pachuť, ktorú zanecháva táto Impreza.
pritom sedan je ozaj sportovo posobiaci... az atleticky vyrysovany sprinter......
ale pozeram na hatch a zrazu vidim akoby uz pomaly MPVecko... neviem... ale zrazu je to kus ine kafe ako sedan ... pomozu jedine velke kola a spravny vyber farby...
levorg je len s automatom tusim... a ten zraza uzitocnu hmotnost kombika levorg kdesi na uroven maleho kabrioletu... takze za mna radsej tuto imprezu hatch/mpv s manualom ako kombik levorg
A bude vůbec STi? Myslel jsem, že ostřejší provedení zůstanou už jen pod WRX, což má být jiný model za jiné peníze a není tak starý, takže se na nástupce asi načekáš.
A porad stejne vzhledove nudne a nezajimave auto. Ovsem u Subaru je to v podstate ctnost, to kdyz ten samy styl porad piluje nejakej nejmenovanej nemeckej koncern, tak to je tema na celej vikend >:D
Ja se taky pripojuji k taboru tech, kteri cekali po konceptu neco paradniho a ted jen zklamane protahli xichty, Imprezu jsem kdysi mel, byla hnusna jako netopyr, ale to mi pri te jizde nevadilo, mnohem vice me stval neuveritelne drahy servis, ktery si to auto vynucovalo v podstate v polovicnich intervalech, proti tehdejsimu klasickemu intervalu, spojka co 30tkm napriklad. A samozrejme spotreba, ale ta se tezko resi u auta s 265 konmi, ktere zrychluje mezi 4-8 tisici jako tehdejsi 911... A uz tehdy jsem rikal, ze az se to auto jednou za cas zkulturni, nebude me honit do servisu kazdy druhy mesic, nebude zrat jak prokopnuty buben a bude vypadat aspon trochu dobre, tak si ho treba zase koupim.
Tak zase nic, ani nebudu psat, ze pockam na dalsi generaci, to je zbytecne, nebot uz ted je Impreza tak dve generace za aktualni konkurenci, nejen vzhledove, ale celkove. :'-(
Subaru zkujvit hezké koncepty a zabíjet to vždycky nějakým paskvilem.... Já nevím - oni tam snad mají speciální pracovní skupiny s codename - Ugly w-ores..
Docela ucházející sedan, který by si zasloužil foukanou 1,6ku z Levorga, který by si zase zasloužil foukaný dvoulitr, co v Japonsku, dokáží zmršit hatchem..............hoši hoši......
Pěkný kousek, žádné příšernosti v podobě oplastování, jak se v Evropě stává pomalu standardem, prostě stylová klasika. Jenom mám obavu, že ten dvoulitr se do Evropy ani nedostane. Časem bych chtěl svůj kombík stejné značky vyměnit za něco menšího, nejlépe hatchback a tohle je velmi povedený kandidát. Snad ale nezklame ceník a nabídka motorizací.
Re: povedená a na cestě bude určitě ještě lepší...
počítej se startem někde kolem 600 tisíc u 1,6ky - neoturbené. pokud půjde o dvoulitr, tak bude kolem 650ti. To ti zlevní pak nějaké akce a dovozci, co to budou tahat "šedě". Pokud do toho vrznou turbo 1,6 tak kolem 700 a výš...