Čo čakáš? Bude to štandardné Subaru: škaredé, dizajnovo sa hľadajúce, vo vnútri päť rokov pozadu dizajnom i výbavou, avšak dynamicky nekompromisné a famózne jazdiace. Takže bude vyžadovať tradičný prístup: keď ho miluješ, niet čo riešiť. ;-)
Já ho vídám rád, i když vím, že je takové divně rozšklebené.
Ovšem já ho vnímám jako výkonnou káru, což na něm oceňuju.
Vím, že je asi objektivně ošklivé, ale nevadí mi to u něj.
U vrcholného Subaru je jistota, že jízdně bude výborné. No a uvidíme, jak bude zasazeno do kontextu stále "dokonalejší" automobilové doby, kdy auta jsou obecně rychlejší a obecně hodnější. Čemuž se nevyhnulo ani předmětné vrcholné Subaru.
[odkaz] vs [odkaz] ... samozrejme treba si este na honde domysliet tie siroke blatniky ;-)
ale inak silueta rovnaka , aj kabina, C stlpik zadne dvere, stupnovity zadok, predne svetla ... vcelku slusna podoba
Ale prd honda, prostě o trošku méně hnusná Impreza sedan. Škoda, že inspirace konceptem tradičně téměř nulová (oni prostě zarytě odmítají vyrábět pěkná auta)...Ale na design to nejezdí, nepochybuji, že se zase bude jednat o perfektní stroj. :yes:
Presne tak, to vela s konceptom spolocne nema - skor by som povedal, ze su to niektore dizajnove prvky konceptu aplikovane na sucasnu Imprezu sedan, ktoru zial v EU vobec nemame :-(
žádné asistenty asistentů, krom DCCD a vypínatelného VDC. Žádné jakomagda prenárazové asistenty, které neasistují, respektive pomalu zpohodlní natolik řidiče, že ten bude překvapen, že volantem se točí....
Jasně - Subaru nevyniká designem(to je hodně jemný výraz) a v době, kdy jsem bugeye považoval za hnusné jsem si nemyslel, že jednou se jim v duchu omluvím, když vidím to dneska...áááleeee........je tu jedno velké ALE - zatím pořád drží "funfactor" pořádně vysoko a je to fajn auto na ježdění a "vyblbnutí". Kéž by tuhle vlastnost Velký Plejáďan zachovati ráčil..... čert vem ty hrany.......
toho bych se nebál i u BRZ ukázali že v dnešní době se dá postavit dvoulitrová atmosféra se zadním náhonem která bude zábavná a splňuje naše limity .. takže u nového WRX věřím že na prvním místě bude zábava za volantem , protože jinak by subaru asi přišlo o většinu zákazníků .