Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové vedení VW dělá první změny v modelové politice

Končící šéf VW Wolfgang Bernhard ještě ani neopustil automobilku a jeho nástupce již interně provádí první změny.
Zpět na článek
30. 1. 2007 08:53
30. 1. 2007 09:26
neregistrovaný "Juha"
30. 1. 2007 09:58
anonym
8. 2. 2007 16:49
neregistrovaný "leonn"
30. 1. 2007 15:16
anonym
30. 1. 2007 18:38
neregistrovaný "pepa"
30. 1. 2007 10:24
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 10:35
neregistrovaný "fester"
30. 1. 2007 11:10
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
30. 1. 2007 14:35
anonym
30. 1. 2007 16:34
neregistrovaný "mac2"
30. 1. 2007 16:55
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 11:38
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 22:38
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 07:42
anonym
30. 1. 2007 11:01
anonym
30. 1. 2007 11:34
neregistrovaný "ZZ"
30. 1. 2007 12:48
neregistrovaný "astros"
30. 1. 2007 13:22
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 15:22
anonym
30. 1. 2007 19:15
neregistrovaný "jan"
Avatar - R32
30. 1. 2007 08:53
DeSilva...
Len nech nedokafre desing VW tak ako to spravil v Seate... Tam sa mu podarilo vytvoriť skutočne nenapodobiteľný a hlavne jednotný design pre všetky modely - bohužiaľ 8-s Leon, Toledo, Altea, Altea XL... všetko na jedno kopyto :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Juha"
30. 1. 2007 09:26
Re: DeSilva...
Leon je krásný. Všechny auta mají stejný ksicht, aby ušetřili náklady. Určitě nápad od VW.
anonym
30. 1. 2007 09:58
Re: DeSilva...
podle mě je hezká akorát alete k té mi to ještě sedí.. toledo je hnusný, a leon? asi tak stejně hezkej jako altea a má asi tolik sexappealu. minulá generace leonu vypadal mnohem sportovněji a měla v sobě víc ducha než tenhle patvar...
30. 1. 2007 10:52
Re: DeSilva...
DeSilva alebo DaSilva? Doteraz som ho registroval ako Waltera DaSilvu....
-----------Tvary Seatu su nadherne a nenapodobitelne, problem je len v modelovej politike....
neregistrovaný "leonn"
8. 2. 2007 16:49
Re: DeSilva...
Seaty sú nádherné?! Sú katastrofálne, sám mám Leona prvej generácie (kupoval som ho hlavne kôli designu), ale bohužiaľ u mňa nenastane generačná výmena. Strašne do dokašľali... A takto prichádzajú o zákazníkov.
anonym
30. 1. 2007 15:16
Re: DeSilva...
Je to přesně tak,němec šetří, všechna auto stejná,ale "německá kvalita" je to ostuda automobilového průmyslu.
neregistrovaný "pepa"
30. 1. 2007 18:38
Re: DeSilva...
no jasne chtel by videt kde by skoncil seat a skoda bez VW. VW ma ze seatem jine smlouvy -ponechal seatu volnou ruku ce se tyce spanelskeho designu, V skodovce diktuji vsechno sami, proto ma tak obrovsky uspech.
Avatar - ManInBlack
30. 1. 2007 09:34
Nepřehlédnutelnost
Podle mýho názoru je VW na silnici nepřehlídnutelný už kvůli tomu 15-ti centrimetrovýmu logu na masce :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 10:24
Raz hore, raz dole
Tak tomuto asi nepochopim. Najprv tu bol sef, ktory setril kde sa dalo a o autach ako phanton us nemalo byt ani reci a teraz pride novy sef, ktory tie usetrene financie zase pomina na podobne projekty luxusnych aut, ktore nemozu nikdy konkurovat premiovym znackam. No proste VW ako u blbych >:-[]
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "fester"
30. 1. 2007 10:35
Re: Raz hore, raz dole
kamosko phaeton II bude, ak si vo PH I co len raz isiel tak nemozes davat takedy nezmysly. to auto je uzasne!!A mimochodom tvoja slovencina: tak tomuto asi nepochopim (ako madar)myslel si: toto asi nepochopim alebo tomuto asi neporozumiem hm?
Avatar - VDC
1. 2. 2007 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2007 11:02
Re: Raz hore, raz dole
Tiez mam ten pocit. Tvaria sa akoze vsetko okej, ale pritom asi nevedia co robit a stale skusaju. Robili luxusne vozy, neslo to, tak skusili nieco striedmejsie. Nejde to, skusia noveho sefa a mozno ten luxusny segment tentoraz vyjde...podla mna nemaju absolutne jasno v tom, kde znacka VW je, ake miesto jej patri a kam ma smerovat. Ak to tentoraz zase nevyjde, pride dalsi sef a mozno zase zacne presadzovat lacnejsie vozy a zase to bude "IN". Mne osobne Volswagen (=ludove auto, v preklade) absolutne nesedi ako luxusna ci dokonca premiova znacka. VW, to je stale stary dobry Golf, ktory po chrobaku postavil Nemcov na kolesa a ukazal ako ma dobre auto vyzerat. Mat doma Golf znamenalo rozumnu volbu, za dobru cenu mat dobre, spolahlive a pekne auto. Passat bol priestorovy zazrak, nezmar s obrovskym priestorom. Kde su tieto modely dnes? Skor by sa mali sustredit na to, vratit znacke byvalu prestiz, tu skutocnu prestiz, nie medialnu masaz, ktoru uz roky uplatnuju na zakaznikoch. Luxusnu triedu nech nechaju pre Audi. Volkswagen, to by mali byt dobre auta na urovni doby pre siroke masy, osobne a uzitkace, nie predrazene premiovky.
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
30. 1. 2007 11:10
Re: Raz hore, raz dole
:yes:
anonym
30. 1. 2007 14:35
Re: Raz hore, raz dole
presne
neregistrovaný "mac2"
30. 1. 2007 16:34
Re: Raz hore, raz dole
Já myslím, že to směřování do luxsního segmentu souvisí s tím, že se šéfové VW bojí, že se auta i v Evropě stanou ryze spotřební věcí a na trhu zbudou pouze hodně levná auta a pak prémiovky (VW nemůže při svých výrobních nákladech bojovat v segmentu levných aut). To se u spousty zboží děje už dnes. Třeba u digitálních foťáků se trh profiluje na jednoduchá cvakátka (s pokud možno bombastickým designem) a potom zrcadlovky. Střed - třeba Canony řad G a S jsou očesanější a očesanější.
neregistrovaný "ZZ"
30. 1. 2007 16:55
Re: Strategie koncernu
Já ti rozumím, ale zapomínáš, že má koncern v portfoliu také Seat a Škodu. Čili pro VW se jaksi ten trh trochu vytrácí a zavání to těžkým kanibalizmem. Souhlasím, že pro luxusnější auta mají Audi, dále pak Bentley. Ale co s VW? Levnější a masovější než Škoda? Těžko. Se Seatem to prokoučovali dost blbě. Mohli mít španělské Cuore Sportivo s odpovídající technikou, v dobré kvalitě a za rozumnou cenu. Škodu měli nechat více low-end, aby nechali prostor pro VW. Zřejmě si to uvědomují, proto teď Škoda dělá jedno divnější auto než druhé. Každý model stojí trochu mezi třídami, aby bylo alespoň nějaké odlišení a ta kanibalizace nebyla tak výrazná. Proto máš u VW všude kila chromu a je to pořád skoro to samé. Ono stavět tři různé kategorie na jednom podvozku s půlkou stejných dílů asi není sranda. Takže i zachovat rozdíly mezi Škoda, VW a Audi je těžší a těžší. Na druhou stranu nepoučení se z vlastních chyb a německá vzpupnost tu pořád je. Viz. Phaeton a touhá po velkém "prémiovém" VW ... když mají Audi 8-s a dnes stavění supersportovního Audi, když mají Lambo a nemluvím o Bugatti 8-s :no: Ale to všechno s sebou asi nese moloch, jakým VW je. Chybí dlouhodobá strategická koncepce, jedno rozhodnutí střídá protipólově druhé a stabilita nikde. Do toho se zapojí pár skandálů, rozzuřené rozežrané odbory a finanční problémy jsou na světě. Ta firma je prostě moc velká a je v ním moc nesourodých zájmů.. proto to takhle vrtají... a tunelují ;-)
31. 1. 2007 07:01
Re: Strategie koncernu
Ano, ono to rozhodne nie je jednoduche. Malicherne snazenie sa o luxusnu vlajkovu lod mi pripada rovnake sa hranie na velkeho ako v pripade Fiatu. Fiat a velke auto nikdy nesli dohromady, ziadny velky Fiat v historii nebol nijak zvlast uspesny. VW ma jeden velky problem - prilis vela znaciek pre prilis maly trh. Takze to delenie "ty budes vyrabat to a ty zase toto" je dost problematicke. V kazdom pripade poziciu VW vidim tam ako som to napisal hore. Pod znackou VW si urcite predstavujem aj MPV. Seatu by mala akosi automaticky patrit pozicia horkokrvneho spaniela, sportovo ladene auta sa mi k nej hodia. Sport a luxus u Audi a luxus a noblesa Bentley, ked si ho uz spomenul. A co so Skodou, nebudu sa predsa s VW trhat o ten isty kolac...Osobne by som videl Skodovku vo dvoch poziciach, obidve vychadzaju z tradicii znacky. Prva linia by mohla byt masova vyroba lacnych a praktickych aut pre siroke masy, pre vsetky mozne aj nemozne vychodne trhy, spolahlive auta s dobrou povestou v Cechach aj v Mexiku (navaznost na vozy Octavia, 1000MB az po feliciu). Druha linia by bola niekde inde, vznasala by sa niekde medzi, produktami by boli stylove, nie velmi luxusne ale prijemne a sympaticke auta kupe, roadster, ktore by boli priamymi potomkami takych aut ako stara Felicia, MBX, Garde, alebo aj novsej studie Tudor.
------tak co, pekna predstava?------
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 11:38
Re: Strategie koncernu
Pěkná ;-)
Avatar - VDC
1. 2. 2007 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 22:38
Re: Strategie koncernu
O tu Octávku mám taky obavu ;-\
anonym
31. 1. 2007 07:42
Re: Strategie koncernu
:yes: :yes: :yes:
anonym
30. 1. 2007 11:01
VW na sestupu
Strejda Piech za sveho sefovani vygeneroval znacne ztraty zaclenenim drahych znacek, ktere nikdy nevratily to co se do nich vlozilo, prosazovanim premiovych modelu, ktere byly prodejnim propadakem (Phaeton), prosazovanim nesmyslnych projektu (tzv 1Litrove auto) nebo treba spatnym odhadem budoucnosti - PD namisto CRD. Sotva se koncern trochu otrepal, vraci se zpatky, aby dilo zkazy dokoncil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
30. 1. 2007 11:34
VW na první pohled
Ještě větší logo!!!!! A ze všech stran!! V rámci propagace tohoto kroku přistoupila nezávislá automobilka Škoda k unikátnímu řešení a vytáhla ze šuplíku devadesátých let své oblíbené "line". Představena tedy bude nová modelová řada Škoda - VW line. Všude loga VW, na kapotě, na dveřích, na kufru, minimálně 30cm v průměru. Na oknech pak gravírované VW logo jako extras. Pro echt frajery bude k mání speciální VW sedačka, která bude mít Der Spezial WV-Sitzheizung... ano, WV.. logo vám to na hnědku rovnou vysmahne. A klidně dvouvrstvě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "astros"
30. 1. 2007 12:48
mraky sa zatahuju aj nad HYBRIDMI,
Po zmene na najvyššom poste v koncerne preveruje nemecká automobilka Volkswagen (VW) svoju stratégiu týkajúcu sa hybridného motora. Nemecký odborný týždenník Automobilwoche bez udania presného zdroja informoval, že nový šéf koncernu Martin Winterkorn dal skontrolovať koncepty hybridných motorov. Šance na skoré sériové zavedenie v kompaktnej triede "rapídne" klesli.

Winterkorn považuje očakávané údaje o predaji napríklad modelu Touran s hybridným motorom za príliš nízke. Ani u limuzíny Golf a na tom základe vyrobenom modeli VW Jetta sa hybrid neoplatí. Hovorca VW vo Wolfsburgu v sobotu uviedol iba toľko, že ešte je predčasné zaujať stanovisko.

Podľa článku v týždenníku odhaduje VW príplatok za hybridný motor minimálne na 2 000 EUR, v prepočte 70 360 SKK. Iba málo záujemcov o nové auto by bolo ochotných tento príplatok zaplatiť. Okrem toho spotrebiteľské prednosti v porovnaní s dieselom sa dajú sotva rozoznať. Naproti tomu VW intenzívne pracuje na hybridnej verzii terénneho vozidla Touareg, ktorá má prísť na trh už koncom roka 2008 ako prvé sériovo vyrobené auto VW s hybridnou technikou.

Pri hybridnej technike, ktorá sa považuje sa šetrnú k životnému prostrediu, sa spolu kombinujú benzínové a elektromotory. S hybridnými autami má úspech najmä japonská automobilka Toyota, predovšetkým v USA. Automobilky VW, Porsche a dodávatelia ZF Friedrichshafen a Continental spolupracujú, aby urýchlili vývoj hybridných motorov. Okrem toho existuje aliancia, ktorú tvorí General Motors, DaimlerChrysler a BMW. Až na automobilovom veľtrhu v Detroite na začiatku januára sa však opäť zreteľne ukázalo, že nemecké automobilky vsádzajú predovšetkým na diesel.

Informovali o tom agentúry DPA a APA.
Rozbalit vlákno
2
anonym
30. 1. 2007 15:17
Re: mraky sa zatahuju aj nad HYBRIDMI,
Hm. Tak to je jeste horsi nez jsem cekal. Zda se, ze neschopnost podivat se dopredu je kvalifikacnim predpokladem pro vedouci misto u VW. Az za 5 let padne cena baterii a alektroniky na zlomek dnesni ceny, budou opet u Folkse a Wagena urychlene lepit hybrid, protoze ho jiz kazdy bude mit na prodejne, podobne jako dnes PD versus CR.
31. 1. 2007 07:03
Re: mraky sa zatahuju aj nad HYBRIDMI,
Oplati, alebo neoplati. Zakratko to bude asi povinnost. Dost realna mi pripada myslienka, ze spalovaci motor ako taky uz pred sebou nema dlhy zivot akokolvek ide vyvoj dopredu.
neregistrovaný "Pipo"
30. 1. 2007 13:22
Winterkorn sa zblaznil
„Špatně, znovu!“ Šéf koncernu Volkswagen vrací designérům jejich návrhy jako na běžícím pásu.Nový šéf skupiny Volkswagen Martin Winterkorn nařídil přepracovat design budoucího Golfu. Podle něj je „příliš progresivní.“ Kvůli tomu bude představení nové generace, naplánované na rok 2008, posunuto o šest měsíců.
Konkrétně mu vadí zejména velké vstupní otvory v nárazníku, které by podle něj mohly odradit konzervativní klientelu Golfu. Přepracování návrhu dostal za úkol Walter de’Silva, čerstvě jmenovaný šéfdesignér VW. Šestá generace Golfu však není jediná připravovaná novinka, již Winterkorn vrátil návrhářům na rýsovací prkna. V polovině února měl být vybraným lidem ukázán návrh kupé, vycházejícího z Passatu, jehož sériová verze měla původně dorazit do showroomů rovněž v roce 2008. Akce byla však zrušena a koncept nového modelu bude chybět i na březnovém autosalonu v Ženevě, přestože se s ním počítalo. A do třetice všeho dobrého: de’Silva bude muset zapravovat rovněž na menším kupé Scirocco. Ani jeho podoba nebyla novému velkému šéfovi po chuti.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
1. 2. 2007 21:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
30. 1. 2007 15:22
Kdo chce kam
Nastesti auto z tohoto koncernu neni mojim snem, ale udivuje mne, jak snadno si nechaji akcionari ohrozit budoucnost podniku, ktery pod puvodnim vedeni docela uspesne prodaval.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan"
30. 1. 2007 19:15
..
ctenari auto.cz by se meli prihlasit do odeleni marketingu ve VW.
Rozbalit vlákno
0