ta stihlost je len na oko.. vsimni predok... [odkaz]
ci nahodou nebude este tlustejsi ako u novej V60... a ani tie predne svetla krasy moc nepobrali v reale... kusok amorfne ... nova V60 je zrazu akoby az o dve generacie dalej .. rozdiel neskutocny
Ale jdi ty, to auto vypadá docela elegantně po všech těch krabicích od Volva, mne se líbí, je i takové šikovně veliké, dost po něm pokukuji, ale rozhodně neodsuzuji novou generaci, ten nový styl tam padne více, než na větší V90, která je jako loď.
mne sa predosla V60 zase az tak nelubila ale auto je to paradne jasne ... V90 je uz placka ale ani nova A8 uz neposobi tak prirodzene ako tie starsie verzie .... byt co najvacsi totiz nemusi byt vzdy vyhra... ani praktickostou ani vizualne.... pritom mensia V60 je uz tiez obrovska .. ale este tak na hrane.. da sa :-):yes:
aj felda bola ta prava skoda ..este lacna a jednoducha... ale chapem.... najkrajsie volvo je za mna prva S80 .. a to aj kabinou ... navyse malo paradny 2,8 sestvalec ktory tam sedel ... kdeze su tie casy
k comu passata .... dnes som videl cierneho arteona.... bal som sa ci mu sekne v reale aj takato tmava farba ale auto posobilo fakt nizko a stihlo a ten chrom vpredu doslova svietil aj s kukadlami... maloktore auto v ciernej takto "ziari" ved to pozname.. arteon ale na mna posobil ako nejaka cierna puma striehnuca na korist... uz len "skocit" ... na dizajnove pomery vw ozaj pekny kusok :yes:
Jenze to je zvenci. Uvnitr stejny problem jako CCko a sice ze je to obycejny Passat. Coz v ramci stredni tridy neni spatne, ale u auta co se prodava mezi 1.1 a 1.5 mio je to uz celkem slabota.
ale ten interier mi tu proste sedi.. auto je nizke a vcelku jednoduche... takze stihla ucelna kabina mi tu pasuje [odkaz] .. zrovna interier lexusu tu asi nebude to prave orechove ... mne to ladi.... tie digitalky nemusim ale co teraz narobime... ani u medveda ci audiny si uz nevyberes.... arteon je paradny... s cenou je to stale o tom istom... za 900 mozes mat aj octavku a lepsia ako arteon tiez nebude .... ked zvazim na akej cene su bmw a audiny podobnych rozmerov aj vykonov tak je to v poho... a napriklad na rozdiel od krasnej a ospevovanej giulie ä ktorui som dodnes videl snad len 3 krat ) tie arteony fakt u nas sem tam vidim ... takze s tou cenou to asi nebude az take hrozne
tu jeho typicku zlatistu som videl prvykrat u Vas v PO na tom "novom" kruhaci pri vjazde do mesta ... bolo to este niekedy koncom minuleho roka ... popritom som uz arteon videl asi 5-6 krat v kdejakych sivych farbach a dnes cierny... prekvapujuco je cierna celkom fajn.. auto posobi ucupene stihlo a aj docela agresivne... ale inak ta zlatista je dokonala to je pravda.. k takemuto autu pasuje napadna farba :yes:
Arteon ve zlaté vypadá zajímavě, ale... mne se asi když už, tak víc líbí klasický Passat, v této velké třídě moc konkurentů nemá a to i ten Stinger je zajímavější... prostě Arteon je určitě dobré auto, ale nudné na můj vkus.
arteon je nudny ale este nudnejsi passat sa ti libi vic jak nudny arteon... tak teraz neviem >:D .. aj ked ok.. proti gustu.... passat ujde.. chvalil som ho neraz.... a prave za vizaz... kusok taky zralok kladivoun... ma guraz.... ale ta prava selma triedy je za mna az arteon ... so 150 konovym 1,5tsi s 6st manualom krasa .. stacilo by bohate.. ideal :-)
A zase je tu vidět posunutí kabiny dozadu. Opouští se dnes dříve propagované „Cab forward“ – zhruba od Renaultu Clio 1. generace - a u Volva je to velmi nápadné. Na kostře karoserie je vidět ono oddálení přepážky mot.-kabina od "hrnců" pružicích jednotek. A na obrázcích čelních nárazovek není nijak vidět, že by ta „mezera“ nějak pomáhala v deformaci (člen na málo přesaz. náraz se však pochopitelně ohýbá i tady při normálně přesaz. nárazu).
Je demonstrovaný i náraz zezadu.
Zadní náprava už nenese dědictví Fordu (přeneseně Mazdy); je to nový více prvek: bitelný a se stavitelnými jednotkami chycenými až nad těžištěm vozu. Opět: chování pérování bude asi zase velmi dobré - očekávejme i dobře sladěné frekvence zadku vůči předku "jak je v kraji zvykem".
Příď:
maska vypadá jako slepá, i když je příď dost vysoká. Ale nejspíš nebude. V dolní hraně nárazníku je vidět propracovaný difuzor zkobinnovaný s decentním splitterem.