Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Volvo V70: KOMBInace síly, prostoru a bezpečí

Volvo oficiálně představilo novou generaci velkého kombi. Světová premiéra je naplánována na ženevský autosalon, kde se současně představí také nová generace řady XC70. DOPLNĚNO OFICIÁLNÍ VIDEO.
Zpět na článek
2. 2. 2007 13:48
anonym
2. 2. 2007 13:49
2. 2. 2007 14:19
anonym
2. 2. 2007 14:32
neregistrovaný "jesus"
2. 2. 2007 14:53
neregistrovaný "Shortař"
4. 2. 2007 16:40
neregistrovaný "jesus"
2. 2. 2007 14:55
2. 2. 2007 15:03
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 16:58
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 15:07
neregistrovaný "Shortař"
2. 2. 2007 15:22
anonym
2. 2. 2007 15:44
neregistrovaný "miro"
2. 2. 2007 19:48
neregistrovaný "vaclav"
2. 2. 2007 22:05
anonym
3. 2. 2007 03:23
neregistrovaný "KOSS"
3. 2. 2007 06:39
neregistrovaný "vaclav"
2. 2. 2007 15:32
neregistrovaný "Jakub"
2. 2. 2007 16:40
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 2. 2007 17:02
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 17:54
neregistrovaný "tomaz"
2. 2. 2007 19:27
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 16:53
neregistrovaný "nexus6"
5. 2. 2007 10:17
neregistrovaný "maty"
2. 2. 2007 16:54
2. 2. 2007 18:36
anonym
2. 2. 2007 20:08
anonym
2. 2. 2007 20:38
anonym
2. 2. 2007 21:03
anonym
2. 2. 2007 17:50
neregistrovaný "tomaz"
2. 2. 2007 18:33
neregistrovaný "Shortař"
2. 2. 2007 19:08
anonym
2. 2. 2007 21:02
anonym
2. 2. 2007 21:43
anonym
2. 2. 2007 20:09
2. 2. 2007 22:39
anonym
2. 2. 2007 22:42
anonym
2. 2. 2007 22:47
neregistrovaný "chuda"
3. 2. 2007 00:13
neregistrovaný "Drsoň"
3. 2. 2007 01:03
neregistrovaný "Jasoň"
3. 2. 2007 11:59
neregistrovaný "Drsoň"
3. 2. 2007 00:39
neregistrovaný "Shortař"
3. 2. 2007 01:04
neregistrovaný "Jasoň"
3. 2. 2007 00:31
neregistrovaný "Marek"
4. 2. 2007 11:57
neregistrovaný "drobas"
5. 2. 2007 16:17
neregistrovaný "Marrek"
3. 2. 2007 13:01
anonym
3. 2. 2007 18:55
neregistrovaný "Marek"
4. 2. 2007 10:04
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 19:46
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 22:01
neregistrovaný "Marek"
3. 2. 2007 13:57
3. 2. 2007 17:56
3. 2. 2007 18:43
neregistrovaný "Shortař"
3. 2. 2007 18:46
3. 2. 2007 18:41
neregistrovaný "Shortař"
3. 2. 2007 18:47
3. 2. 2007 19:16
anonym
3. 2. 2007 20:46
anonym
3. 2. 2007 20:52
anonym
3. 2. 2007 20:59
anonym
3. 2. 2007 22:40
anonym
3. 2. 2007 23:45
anonym
4. 2. 2007 10:19
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 14:10
anonym
4. 2. 2007 14:11
neregistrovaný "Honysek"
4. 2. 2007 16:34
anonym
4. 2. 2007 10:17
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 12:23
neregistrovaný "drobas"
4. 2. 2007 16:34
anonym
4. 2. 2007 18:21
anonym
4. 2. 2007 19:36
anonym
4. 2. 2007 19:40
anonym
4. 2. 2007 19:58
anonym
4. 2. 2007 20:17
anonym
4. 2. 2007 20:18
anonym
4. 2. 2007 20:41
anonym
4. 2. 2007 20:47
anonym
4. 2. 2007 20:59
anonym
4. 2. 2007 21:00
anonym
4. 2. 2007 21:06
anonym
4. 2. 2007 21:08
anonym
4. 2. 2007 21:12
anonym
4. 2. 2007 21:13
anonym
4. 2. 2007 21:13
anonym
4. 2. 2007 21:31
anonym
4. 2. 2007 21:36
anonym
4. 2. 2007 21:44
anonym
4. 2. 2007 21:51
anonym
4. 2. 2007 21:37
neregistrovaný "dali"
4. 2. 2007 21:39
anonym
4. 2. 2007 18:42
neregistrovaný "maton"
4. 2. 2007 19:51
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 21:07
4. 2. 2007 21:12
anonym
4. 2. 2007 22:49
4. 2. 2007 22:56
4. 2. 2007 22:58
anonym
5. 2. 2007 10:25
5. 2. 2007 10:57
5. 2. 2007 11:02
5. 2. 2007 11:26
5. 2. 2007 11:37
5. 2. 2007 12:59
5. 2. 2007 13:26
anonym
5. 2. 2007 14:05
anonym
5. 2. 2007 14:40
anonym
5. 2. 2007 14:47
anonym
5. 2. 2007 14:11
anonym
5. 2. 2007 14:17
anonym
5. 2. 2007 14:39
anonym
5. 2. 2007 14:46
anonym
5. 2. 2007 15:06
anonym
5. 2. 2007 14:46
anonym
5. 2. 2007 15:01
anonym
5. 2. 2007 15:16
anonym
5. 2. 2007 15:28
anonym
5. 2. 2007 16:09
anonym
5. 2. 2007 18:05
anonym
5. 2. 2007 16:23
anonym
anonym
2. 2. 2007 13:48
Nadhera
bral bych, to je radost se v tomhle svezt :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - masO
2. 2. 2007 13:49
Re: Nadhera
tys uz v nem jel?! ;-)
Avatar - masO
2. 2. 2007 13:48
hu hu huuustyyyyy
jako krasny akorat sem si jeste nezvykl na ty mega zadni svetla..jsem zvedavej na zivy kontakt ;-) :-)
Rozbalit vlákno
4
anonym
2. 2. 2007 14:19
Re: hu hu huuustyyyyy
suhlasim s tebou, ale podla mna nielen svetla ale cely zadok posobi tak inac cely ale jak hovoris uvidi sa na zivo
2. 2. 2007 17:09
Re: hu hu huuustyyyyy
Nelze nez souhlasit, na fotkach velke plochy lamp slozitych tvaru zad tristi. Chapu, safety first, ale kdyz bych chtel zachovat tvarove cleneni, asi bych nejakym zpusobem oddelil svisle casti podel zadniho okna od zbytku kusem plechu...
Ale jinak :yes:
A Volvu preji lepsi kvalitu nez u predchozich modelu teto rady.
Avatar - masO
3. 2. 2007 01:27
Re: hu hu huuustyyyyy
Jo jo, prijde mi, jako kdyby predek a zadek k sobe vubec nepatril, predni cast tvarove krasne cista a zadni brutus styl..napriklad nevim proc neni plech mezi zadnim oknem a znackou (ten s napisem Volvo) stejne vysoky jako blinkry ve svetlech..myslim ze by to trosku zadek ucelilo a pusobil by lepe (jsou to jen teorie ;-) ). Nechci aby mi tady zitra nekdo nadaval, ze kdyz sem tak chytrej at navrhnu svoje auto atd :-) Jinak Volvo :yes: :yes:
3. 2. 2007 15:17
Re: hu hu huuustyyyyy
Takovejch si nevsimej, je to tvuj nazor a neni duvod, proc ho nerict. Styl zadnich partii volv obecne mi moc nesedi, ostre hrany na svetlech jako imagetvorny prvek, nic pro mne. Zvladnul bych to lepe, kdyby byly vic nakombinovane s e zaoblenim, ale takto... jsou hlavne hranate.
neregistrovaný "jesus"
2. 2. 2007 14:32
volvo umí
mám volva (obzvlášť v kombi) moc rád, přijde mi že ani starši ročníky neztrácejí nic na svojí decentní kráse. S tímhle autem nemám sebemenší problém, odkaz na předhozí modely a tradici značky je naprosto zřejmý. A co musím ještě pochválit je interiér, to považuju se svojí jednoduchostí za jeden z nejlepších vůbec...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Shortař"
2. 2. 2007 14:53
Re: volvo umí
Rozhodně! :yes: Volvo společně s Audi dělají nejlepší interiéry.
neregistrovaný "jesus"
4. 2. 2007 16:40
Re: volvo umí
mluvíš mi z duše :)
2. 2. 2007 14:55
VOLVEM DO SRDCE
Tak ho tu máme, macka. Především je nutno pochválit VOLVO, že rovnejma (tedy parádně rozkročenejma) nohama vskočilo do vyšší střední. Končí éra mezitřídního rozkročení a S80/V70 se stává regulérním reprezentantem vyšší střední. K naplnění pojmu "prémiovka" tak Volvu schází jen sedan velikosí A8, BMW7 a MB-S. Oprostíme-li se od této skutečnosti a zaměříme-li se na poměřitelnost modelů, pak do vyšší střední vplulo S80/V70 bez ztráty květinky... Možná snad jen hnidopiši postrádají silnější naftu. Naproti tomu VOLVO přebíjí německou trojku interiérem, který je opravdu bez konkurence, včetně nejlepších sedadel světa, byť by mohl být někdo lehce překvapen, že se zvětšením auta, nezvětšilo Volvo i sedadla... ale v tomhle věřme Volvu, neboť jestli někdo sedadla umí, je to právě Volvo. /// Kdo čekal, že V70 bude vypadat jak přifouklé lambo, evidentně pláče. Jak vidím, jsou i tací, kteří jsou překvapení, že nové Volvo vypadá konzervativně, dokonce "stále stejně". Takže, ano Volvo vypadá stále stejně... posledních třicet let. Sláva. Naštěstí je hodně i těch, jimž se (logická) očekávání naplňují. /// Kombiklon z S80 se povedl. Obrovský úložný prostor je jen v horních partiích lehce omezen zádí, evokující styl V50. Vnitřek je vnitřek vnitřků, to snad cítí každý, kdo se alespoň posadil do S80 a má estetické cítění. /// Takže... co s těmi rozpaky nad zadkem? Zadek... to je samo téma života... Vždyť si uvědom, jak větříš, jen se kolem tebe nějakej v sukních mihne, no, takže záď V70 je pro mne zatím velmi neuchopitelná... Tak až kolem mě projede... jsem zvědavej, jak zavětřím. Jinak, v označování modelů je trochu guláš - combi od S40 je V50, combi od S80 není V90, nýbrž V70. Vyjede S60 a... to nebude mít combi? A když, tak pod jakým názvem vyjede? Co takhle - C30, C40, S40, V40, S60, V60, XC60, S80, V80, XC80 a XC90... sakra to jsem se do toho zamotal... :-)
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 15:03
Re: VOLVEM DO SRDCE
asi tak nejak to vidim aj ja :yes: ale trochu sa mi nepacia tie "okuliare" na svetlach, no verim, ze nazivo to nebude take hrozne ako u faceliftovaneho megane-a... ;-\ chvalim tiez siroky postoj a ten interier, je to krasa kras, nevidel som zatial nic dokonalejsie !! PS: kde je bravolvo ???!!! :-O ;-)
2. 2. 2007 15:13
Re: VOLVEM DO SRDCE
Ssssakra :-) - BRAVOLVO :yes: Ano, ten vnitřek je úchvatný... tichý, jak polární záře... Seděl jsem v S80 ve smetanově zabarveném vnitřku, včetně volantu a blikačů a bylo to úchvatné.
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 16:58
Re: VOLVEM DO SRDCE
ja som sedel v cierno-bielej kombinacii, co dodat... to auto bolo asi vyrobene takym sposobom, ze zobrali mna, potom odliali sedacku, k rukam volant, gombiky a saltpaku, k noham pedale a na to dorobili cele auto... maximalna ergonomia, pohodlie presne na moju * !! :-) :yes:
2. 2. 2007 17:13
Re: VOLVEM DO SRDCE
:-) :-) :yes:
neregistrovaný "Shortař"
2. 2. 2007 15:07
Re: VOLVEM DO SRDCE
Vpodstatě celé auto je krásně vybroušený tvar svého předchůdce, až na ten zadek. Je to jakýsi nákrok do něčeho nového. Možná proto, že se zde Volvo rozhodlo vykročit novým směrem, ale určitě proto, že S80 až do teď neměla brášku s větším kufrem. Každopádně bych to s tím zadkem tak černě neviděl.
2. 2. 2007 15:14
Re: VOLVEM DO SRDCE
Jo,jo, můj první dojem je, že jaksi dolní okraj světel je jakoby moc vysoko, že ta horizontální linka světel tu záď opticky zvyšuje... Musíme počkat až na živej dojem.
anonym
2. 2. 2007 15:22
Re: VOLVEM DO SRDCE
:yes:
neregistrovaný "miro"
2. 2. 2007 15:44
Re: VOLVEM DO SRDCE
Souhlas, Volvo prostě umí. Tohle auto je protě dotažené až k dokonalosti. :yes: Momentálně je to pro mě nejhezčí kombajn dané třídy. Vzledem k minulé diskusi o kombajnech (A6, 5er, E-klasse) zajímá mě zda preferuješ A6 i před tímhle překrásným Švédem GTI?
2. 2. 2007 16:16
Re: VOLVEM DO SRDCE
Ta fotka na titulní je výmluvná dokonale - tohle V70 je auto tak, jak podle mně má auto vypadat, a jak píšeš, je dotažené k dokonalosti. Tedy s vnitřní hloubkou a krásou. Potentní, chlapský, silný, neokázalý... auto. A když píšem o zádích, pak ovšem musíme přiznat, že A6 Avant má velmi čistou a stylovou záď... (minule jsem Avanta předřadil před BMW5 i MB-E v combi)... no, takže na záď V70 se těším, moc, moc mě zajímá, jestli "sedne". Z hlediska celku (tedy včetně vnitřku) a jaksi "čistého" image, charakteru auta, akcentu na bezpečnost, čistoty vzduchu uvnitř, vítězí u mne - V70...
2. 2. 2007 16:20
Re: VOLVEM DO SRDCE
Jojo GTI, seděl jsem nad těma fotkama s drahou polovičkou a jak už jsem psal kdysi, je to jasný. Musím se začít trochu ohánět, abych jí splnil její sen. Teda myslím ten automobilovej :-) Tomu vnitřku prostě nelze odolat. Jo, s tím zadkem... souhlasím, ale sám dobře říkáš, že někdy nějaká ta disproporce prostě chlapa donutí, aby otočil hlavu. Ale nechme zadek, až ho uvidíme naživo. Každopádně, tohle je jedno z mála aut, kam bych svojí rodinu posadil bez sebemenších obav. Promiň, ale musím si to vypůjčit: BRAVOLVO!!! :yes:
2. 2. 2007 16:54
Re: VOLVEM DO SRDCE
:-) :yes: :yes:
Avatar - Ricardo
2. 2. 2007 17:23
Re: VOLVEM DO SRDCE
Do slova a do písmene souhlasím. V tom "zadku" se zatím taky ztrácím, ale věřím že to vyjde a jeho tvary pochopím ;-) :yes:
neregistrovaný "vaclav"
2. 2. 2007 19:48
Re: VOLVEM DO SRDCE
jsa lehce nespokojeným řidičem rok starého Volva XC70 D5 (136 kW) hnidopišsky postrádám silnější, nejlépe šestiválcový diesel. Takhle to skoro (s šestistupňovým geartonikem) nejede... jsem zvědavej na to, jak bude vypadat nová crosska :-)
2. 2. 2007 20:26
Re: VOLVEM DO SRDCE
Výkon toho motoru je lehce podměrečný v XC90... Myslím, že v lehčím, v XC70 ten motor s tím slušně cloumá. Má silný kroutící moment. Nemám tedy zkušenost s automatem... Ta silnější nafta bude určitě. Foto nove XC70 už tu nedávno prolétlo...
anonym
2. 2. 2007 22:05
Re: VOLVEM DO SRDCE
měl jsem xc90 s tím slabším dieslem/automatem, pak si kvůli "přejícníkům" asi koncem 2005 radši koupil XC70. D5, 136 kW, 6st. automat. Musím popravdě říct, že srovnání s třílitrovým TDI v A6 quattro je pro volvo hodně nelichotivé. bohužel. a tak doufám v ten silnější diesel, optimálně šestiválec, anžto audinu si koupit nechci... ;-\
2. 2. 2007 22:09
Re: VOLVEM DO SRDCE
Jo,jo, ten třílitr v AUDI je výborný motor, kultivovaný...
neregistrovaný "KOSS"
3. 2. 2007 03:23
Re: VOLVEM DO SRDCE
Pokud vim tak D5 ma v manualni verzi 6 stupen. A o sile tohoto dieselu.... Mel jsi asi prehnanou predstavu jak ma vypadat F1. Holt tady na tom je videt jak si kazdy od auta slibuje neco jineho. Z vlastni zkusenosti mohu rici, ze na poradne rozpohybovani bohate staci a plny potencial jsem vyuzil zatim jen u prejizdeni.

Pri predvadecce jsem zkousel i automat a s nim jsem teda spokojen nebyl, ale to bude tim, ze proste potrebuju saltpaku uz jen pro ten pocit.

Jedine s cim jsem nepsokojen a uz jsem to tu psal v jinem prispevku, je misto na zadnich sedadlech. Ovsem to v teto verzi uz vyresili jinou platformou-nastesti.

Jak se GTI rozplyval nad sedadly a ovladacema, muzu jen potvrdit ze jsem jeste nesedel v lepsim. Ovsem i skvrnu to ma a to v samotne automobilce. Nechteli jsme kuzi a v tom nam automobilka nemohla vyhovet. Proste v te verzi jakou mame se kuze dodava ve standartu. Skoda

Vsechno se samozrejme vztahuje k stare verzi :-)
neregistrovaný "vaclav"
3. 2. 2007 06:39
Re: VOLVEM DO SRDCE
jelikož už mám asi třetí nebo čtvrté volvo, tak jsem měl poměrně realistická očekávání ohledně motorizace a na "závodění" používám naše, s manželkou společné, bejby Mini Cooper S.
Mel jsem předtím V70 D5 s 5 st. manuálem a to bylo poměrně, tedy opravdu v pohodě, ale protože já naopak nepotřebuju ten pocit s řadící pákou a nechci s Volvem závodit, volil jsem ten šestistupňový automat. uznávám, není to zas tak špatné, ale co jsem zažil v jiných autech (A6 nebo MB), tak s tím vychází volváč nesrovnatelně hůř.
mám výbavu Summum a klidně bych tu kůži taky oželel, proto s tebou souhlasím, že je mrzuté, že Volvo nedává možnost volby :-(
neregistrovaný "Jakub"
2. 2. 2007 15:32
Tati, já ho chci!!!!!!
:'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 2. 2007 16:40
Adi dělá nej komníky? Teď už ne...
No to je krása. Nádhera..pohádka! To je snad nejhezčí pozadí, co jsem kdy za tento rok voděl...krása (i za min. rok ;-)) Ty manažerské křesla uvnitř mě dostaly...tak krásně nadýchané polštářky...yummi. No jednoznačně nejhezčí kombík...mnohem hezčí než A6, 5er, a MB E-T, který je totálně škaredý...Jediná věc mě přece jenom trochu vadí...předokolkový náhon. Ale to je otázka zvyku...super auto. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 17:02
Re: Adi dělá nej komníky? Teď už ne...
volvo neni orientovane na sport, svedci o tom aj komfortne ladeny podvozok (ako napriklad Focus vs. C30), ziadne bmw... preto na dany styl jazdy predokolka bude postacovat. kazdopadne priplatok za stvorkolku to riesi aj napriek tomu, takze az taka nevyhoda to nieje...
neregistrovaný "tomaz"
2. 2. 2007 17:54
Re: Adi dělá nej komníky? Teď už ne...
ne postacovat, spise bude vyhodou.
neregistrovaný "misoo"
2. 2. 2007 19:27
Re: Adi dělá nej komníky? Teď už ne...
no vlastne ano, pozeral som sa na to zo svojho uhlu, nevcitil som sa dokladne do role majitela volva... ;-)
neregistrovaný "nexus6"
2. 2. 2007 16:53
vyšší střední
To nám to ve vyšší střední třídě začíná hezky vypadat. Nejdřív S80, teď ještě kombi V70. Nový Cadillac CTS, Jaguar XF, hmm... Ani ten Lexus GS nevypada zle, stejne tak C6. Každý z jiného těsta a jiného zaměření, ale vždycky nádhera. Chybí mi do toho jen nějaký nový Saab. A také posun vkusu evropských zákazníků. Z těch všech BMW 5, Audi A6 a Mercedesů E už je mi zle...
Rozbalit vlákno
3
3. 2. 2007 19:20
Re: vyšší střední
jaky posun vkusu...co to meles?...nekdo ma na C6 a nekdo na BMW5...a tobe je zle z toho, ze nemas ani na jedno :no:
neregistrovaný "maty"
5. 2. 2007 10:17
Re: vyšší střední
no ocividne tomu moc nerozumite pane ;-) volvo V70 je odvozenina od S60 a ta patri do stredni tridy tudis po bok M-B C-classe, Bmw 3er, Jaguar X-type. Do vyssi stredni tridy patri volvo S80, audi A6, M-B E-classe.. jeste dodam ze Volvo S40 patri do nizsi stredni stejne jako focus sedan mebo vw jetta. Kdyby S60 patrilo do vyssi stredni tak nema volvo zastupce ve stredni tride.. mimochodem pro rypaly ma volvo dva zastupce v nizsi stredni a to tu S40ku a nove C30..
5. 2. 2007 10:36
Re: vyšší střední
Dosavadní V70 bylo z S60 ovozené. Nové V70 je combi z S80, a tedy spadá do segmentu vyšší střední.
2. 2. 2007 16:54
Obyvak
Sedis v kresle s nohama natazenyma pred sebou. Poslouchas krasne tony Smetanovy Vltavy. Vedle tebe sedi v kresle podle tebe ta nejkrasnejsi zenska na svete. S ocima zavrenyma vychutnava kazdou vterinu. Napadne te jestli to je tim, ze jses vedle ni, nebo jestli je to tou muzikou. Snad je ji jen fajn v tom genialnim kresle. V ruce mas hrnicek s kavou a divas se po ocku na ni a jses nejstastnejsim chlapem na svete. Po chvili to GPS krasnym hlasem napovi, ze jses doma na Mannerheimsgatan. U domu te vita pes Harald a na dvorku si hraji tve deti Magnus a Matilda.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
2. 2. 2007 17:18
V 70 vlastní auto
Když uvažím průměrný plat v našich končinách a to že bych chtěl i do té doby něčím jezdit, na pořádnou V70 budu mát tak v 70. Ale to nemění nic na tom, že je to opravdu pěkné auto. Pánové, teď všichni - BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
8
anonym
2. 2. 2007 18:36
Re: V 70 vlastní auto
vždycky můžeš prodat děti do otroctví, ledvinu, játra... >:D
Avatar - Ricardo
2. 2. 2007 19:49
Re: V 70 vlastní auto
Co bych pak ale vzadu vozil? Cizí děti? Nebo chladící boxy s cizíma ledvinama? >:D
anonym
2. 2. 2007 20:08
Re: V 70 vlastní auto
přesně...nelegální kurýr >:D
Avatar - Ricardo
2. 2. 2007 20:30
Re: V 70 vlastní auto
Pak ale bude muset být Volvo černé :'-(
anonym
2. 2. 2007 20:38
Re: V 70 vlastní auto
po večerech můžeš dělat pohřebáka = další peníze na splátku ;-)
Avatar - Ricardo
2. 2. 2007 20:57
Re: V 70 vlastní auto
Mafie mě to pak stejně všechno sebere, nebo mě vezmou tu druhou ledvinu. To radši zůstaneme u postaršího Punta nebo Astry.
anonym
2. 2. 2007 21:03
Re: V 70 vlastní auto
>:D máš bod ;-) :-!
neregistrovaný "tomaz"
2. 2. 2007 17:50
zadni svetla
XC60 mne hodne zklamalo, nova V70 si zachovava aspon trochu duch volva. teda az na ty zadni svetla... www.mocicka.net/v75.jpg
je to za par minut, tak je treba to brat s rezervou..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Shortař"
2. 2. 2007 18:33
Re: zadni svetla
XC60 je taky jenom koncept. Ve výsledku bude XC60 vypadat o dost jinak, takže se nemusíš bát. :-)
Avatar - Pjenkava
2. 2. 2007 20:11
Re: zadni svetla
Rozhodně lepší! :yes:
anonym
2. 2. 2007 19:08
zadok
ale cim viac sa pozeram na ten zadok tym viac sa mi zacina lubit
Rozbalit vlákno
2
anonym
2. 2. 2007 21:02
Re: zadok
ale musíš se na něj dívat už pořád; po půl roce se ti v UK začnou ženský taky líbit, ale běda jak se např. na pár dní vrátíš do ČR
anonym
2. 2. 2007 21:43
Re: zadok
asi mas pravdu. :yes: >:D
Avatar - Pjenkava
2. 2. 2007 20:09
Dobrý!
Je to moc hezký auto i zadek by ušel, ale on tam vůbec nesedí! Mohl by být hranatější, zadek se prostě nemusel za kažkou cenu podobat C-30cítce... :-|
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 2. 2007 22:39
Volvo, sip v srdci
Musim povedať, že som fanúšikom BMW a to od malička, ale v poslednej dobe si všímam aký ľudia vlastnia BMW. Sú to často nafúkanci a netoleratní ľudia, ktorí chcú vzbudiť pozornosť "Aha ja mam B-M-W". Aj tie diskusie, ktoré sa tu vedú je vidieť, kde sú inteligentní a trocha decentnejší ľudia viď tu. Na diskusiách BMW je to samé "BMW je najlepšie" "BMW je síla" "BMW bla bla bla"
Volvo S80 si ma v poslednej dobe získalo a zasiahlo ma priamo do srdca. Jeho elegancia, jednoduchosť a vznešenosť si ma získala. Nevyžaruje žiadnu agresivitu a pôsobi veľmi inteligentne, tak ako ľudia, ktorých v ňom vídam. Jednoducho máte auto za takmer dva miliony a nikto vás nepovažuje za nafúkaného frajera (aspoň z môjho pohľadu)
Je pravda, že mi chýba nejaký ten šesťvalcový diesel, ktorý bude mať system AWD, ale Volvo S80 si ma tak získalo, že ani daň (spotreba benzínu) za motor 4.4L V8 AWD, ktorú by som platil pri jeho provoze by som neľutoval.
Audi, BMW, Mercedes hmm ....
Volvo S80 je škandinávec, ktorý prišiel zo severu a zmrazil svojou krásou moje srdce.
Rozbalit vlákno
2
anonym
2. 2. 2007 22:42
Re: Volvo, sip v srdci
to jsi napsal moc pěkně :yes:
2. 2. 2007 23:16
Re: Volvo, sip v srdci
podle mne jen marketingovy blabol...snaha vytvorit image znacky pro "diplomaty"....znam nekolik lidi, kteri vlastni Volvo stredni nebo vyssi tridy a je to stejny mix jako u kazde jine znacky...tedy i nafoukanec a tunelar vedle seriozniho obchodnika...stejne jako u BMW. Je pravda, ze asi nejznamejsi lux znacka mezi lidovymi vrstvami je BMW a tak, kdyz padne jackpot...dotycny zamiri do showroomu BMW, ale treba taky ne...treba pujde k MB,Mazde,Volvu...
neregistrovaný "chuda"
2. 2. 2007 22:47
podobnost
podivejte se je to cela S80 interier i predek jen zadni cast se lisi protoze je to kombi je to hezke ale jsem zvedavy na S60
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2007 23:09
mama volvo (marketingova masaz)
samy kecy...kecy o nejvetsim bezpeci...kecy o nejvetsi tradici...vzdyt to vse nabizi nekolik jinych automobilek ve stejne a/nebo vetsi mire ;-) ...jo...sedacky, ty Volvo umi vyborne, ALE ty v RangeRoveru (Sport) nebo Chrysleru 300C jsou take vyborne (tedy hlavne operky, ale hobitum a japikum je to asi jedno)...urcite se najde par jinych autaku s vybornymi sedadly. Spousty lidi tady obcasne mele o marketingove masazi VW a stadu tupych kupcu, ALE u Volva to berankum a oveckam asi nevadi...poslouchaji myty o jedinem superbezpecnem aute pro svou rodinu a nejradsi by to celne napalili do nejakeho BMW, aby mohli napsat clanek "Volvo saved my life"...jenze bezpecnost se deli na aktivni a pasivni. V te pasivni bude Volvo na stejne urovni jako AUDI,BMW,MB...no a v te aktivni...myslim, ze bude podvozkem a motorem (obecne) malinko za nimi. TAKZE pokud jezdis jen rovne...ber S80, ale pokud semtam i rychle zatacky...ber A6 quattro (nadsazka) :-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Drsoň"
3. 2. 2007 00:13
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Co to mělo společného s marketingem??? :-) V mnohém máš možná pravdu. Na jedno si ale zapomněl - když si sednu třeba do S40/V50/C30, tak uvidím interiér, jaky v Audi, BMW ani MB neuvidím. Uvidím něco, na čem je vidět cit pro sebemenší detail, pro decentnost a eleganci dohromady. Jinde se budou snažit mi to vynahradit hromadou chromu, rádoby dřeva a "refinovaných" ovládacích prvků, ale bude to jen laciná snaha o luxus. Exteriér už není tak odlišný, ale ve srovnání se zmíněnými značkami pořád kloubouk dolů. A bonus? Ve Volvu (zatím) člověk v ČR nevypadá jako vekslák, idiot nebo blboun, jak tomu mnohdy u nás bývá u BMW, MB či Audi. Úmyslně říkám _mnohdy_ a ne vždy, aby se tady na mě zase nesesypaly hlasy, že chci házet všechny do stejného pytle. Jediné, co mě mrzí, že u posledních výtvorů začíná Volvo k těm laciným trikům trochu sahat taky (stejně jako Italové) :-( - blíží se konec pořádných aut a bude tu jen chladná nic neříkající "dokonalost"? Konec pátečního večerního tláchání... :-!
3. 2. 2007 00:35
Re: mama volvo (marketingova masaz)
v mnohem mas pravdu (urcite)...kdyz si sednes do Volva tak opravdu uvidis interier, jaky v D3 nenajdes :-)...neoddiskutovatelne >:D ...to dalsi uz je trochu mimo... ;-) chrom v BMW??? a kde??? radoby drevo???...v zivote sis asi nesahl na prave lakovane drevo v D3...smutne, ze tady pisou o luxusnich autech lide, kteri je videli jen na prospektech a kdyz si prectou o antialergickem interieru...jsou z toho na vetvi ;-\ P.S.:Idiotu ve Volvu jezdi (asi) dost...
neregistrovaný "Jasoň"
3. 2. 2007 01:03
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Ok... s tím rádoby dřevem to bylo mimo... to, že to je někdy pravé dřevo kupodivu vím... nemůžu si ale pomoc, ale pokud najdu v interiéru kousek plastu nebo čehokoliv černého/šedého, tak tam nemá dřevo co dělat (=99% případů) - ke to pěst na oko a je mi jedno, jestli je to "rádoby" nebo "skutečné". Btw... v pár dle tého názoru luxusních vozů jsem řídil, a jsem moc rád. Proto mám názor, jaký mám. A to že Volvo řídí i idioti a snobi, co chtějí něco ukazovat světu? Určitě! Jen (zatím) nemáš automaticky tu nálepku...
3. 2. 2007 01:14
Re: mama volvo (marketingova masaz)
100% souhlasim...obecne cerne interiery nemusim...a s tema nalepkama je to smutny, ale prece si nebudu kupovat auto podle mineni ostatnich.to bych skoncil v octavce...ne... ve 120L :-)
neregistrovaný "Drsoň"
3. 2. 2007 11:59
Re: mama volvo (marketingova masaz)
... nebo Volvu >:-[]
anonym
3. 2. 2007 00:19
Re: mama volvo (marketingova masaz)
tak kamo co sa tyka tej pasivnej bezpečnosti nedávno testovali auta BMW, Mercedes,Volvo atd zistili ze bocne airbagy su najlepsie vo Volve a BMW a Mercedes uplne prepadli v tychto skuskach. Co bolo aj pre mna prekvapenie. Umiestnili sa tesne pred Skodou a VW Polo. Aktivna ok mozno je na tom lepsie BMW ale mozno len to xdrive. Skus si zajazdit na BMW s klasickym zadnym nahonom len ked prsi alebo trocha zasnezi a budes si musiet prebalovat plienky. Strach a neistota. O tom by ti porozpraval moj znamy ktory ma 530D.
Myslim, že taky podvozok a vlastnosti S80 nie su zle, myslim, že len ten zvyk robia občas BMW a ine nemecke značky lepšimi.
Ale keby ľudia trocha pozerali aj na ine hodnoty aut ako napriklad že 85 percent z VOLVA mozes reciklovat, že všetky materialy vo vnutri su proti alergicke a protiastmaticke, že motory splnaju naprisnejsiu emisnu hodnotu ULAV, nie som z GREEPEAC ale myslim že tieto hodnoty by sa mali ludia naučit viac vaziť pretoze cim dalej tym mi je teplejsie a stale vacsi prach pada na moj snowboard a mam pocit ze sneh budem ukazovať mojim detom uz len na obrazku.
A ked ide o tie rychle zatacky skus S80 V8 AWD a potom nieco napis.
3. 2. 2007 00:30
Re: mama volvo (marketingova masaz)
tvuj problem je, ze si porad neco jen "myslis" o srovnani Volva a D3...ja si nemyslim...ja jezdim a srovnavam...plenky nenosim...recyklace, protialergicke materialy >:D >:D dalsi marketingovy kecy,kecy,kecy...
neregistrovaný "Shortař"
3. 2. 2007 00:39
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Marketing, marketing, marketing bla bla bla... každá značka využívá nějakých marketingových lákadel. Ukaž mi značku, která ne...
neregistrovaný "Jasoň"
3. 2. 2007 01:04
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Takže D3? Ok ok ok... chápeme... >:-[]
3. 2. 2007 01:11
Re: mama volvo (marketingova masaz)
ale ja se nikdy nazorem na D3 :yes: netajil :-O ...a i kdyz to dnes tak nevypada...Volvo ja mam rad ;-) ...S80 a C30 designove skvele...jen ta technika pod kabatem uz mne tak moc neoslovuje (zatim) ;-)
neregistrovaný "Marek"
3. 2. 2007 00:31
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Si * :no:
neregistrovaný "drobas"
4. 2. 2007 11:57
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Je vidět, že pisatel o Volvu nic neví. Kolik automobilek má vlastní testovací středisko? Volvo ho má a je nejmodernější v celé Evropě. Proto dnes v aktivní i pasivní ochraně poráží všechny ostatní.
Samozřejmě každý má svůj názor, ale nemám rád, když někdo pomlouvá a přitom o tom ví prdlačku. Taky se mi všechna Audi a BMW nelíbí, ale nepomlouvám je.
Jinak V70 se mi zdá jako velmi vydařené auto. Sice záď je dost nevšední, ale na to si zvykneme. Jen si vzpomeňte na první dojmy z roomstru a jeho bočních linií.
Takže hodnoťme s rozumem a neplácejme nesmysly
>:-[]
4. 2. 2007 14:50
Re: mama volvo (marketingova masaz)
je skoda ze se tak moc nemas rad...ze se takto verejne kritizujes a peskujes...no ale proti gustu.... >:-[] P.S.:KAZDA automobilka ma vlastni testovaci stredisko...i kdyz vubec nevim co tim myslis...mozna tetovaci? ...IGNORANTE :no:
neregistrovaný "Marrek"
5. 2. 2007 16:17
Re: mama volvo (marketingova masaz)
PRIMITIV :no: :no: :no:
5. 2. 2007 16:50
Re: mama volvo (marketingova masaz)
tak jo...a ja jsem zase lowkick...rad te poznavam :-)
anonym
3. 2. 2007 13:01
mama volvo (marketingova masaz)
Tak si precitaj toto. To napisal jeden chlapik, ktorý to Volvo vlastni.
Ani jeden vuz ze zminovanych Vam nenabidne to co Volvo S80. Jezdim s tim autem 4 mesice a musim rict ze je naprosto uzasne! U Me dcery trpici alergii na ruzne materialy se poprve za cely muj i jeji zivot neobjevily zadne priznaky teto alergie! Opravdu na tom ze Volvo pouziva antialergeni materialy neco bude. Pocit bezpeci a tolik prijemneho prostoru mi jine vozidlo nenabidlo. Ve Volvu nejsem agresivni. Ve volvu se citim fain. Vse neni jen o technice pohonu nebo extra vykonem motoru s raketovym startem. Volvo je zkratka Volvo. Uz nikdy jinak. Martin Sevcik
Nemysli si, že ty jediny tu jazdis. Marketingove kecy pouziva to tvoje D3 bezpečnost tam stoji za prd. A materiali MADE IN CHINA. Kazdy pouziva marketing - normal. Ale tu mas dôkaz, že tu kecas jedine ty.
Rozbalit vlákno
8
3. 2. 2007 18:41
Re: mama volvo (marketingova masaz)
opravdu nevyvratitelny dukaz >:D P.S.: najdi jeste aspon jednoho,prosim,prosim...
neregistrovaný "Marek"
3. 2. 2007 18:55
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Mam pocit ze ty si mal niekedy v detstve nejaky neprijemny zazitok s vozidlom znacky Volvo,ktory ta poznacil natolko,ze dnes nevies tymto autam prist na meno,a vzdy ked sa objavi nejaka zmienka o Volvach tak reagujes absolutne negativne... no malicky,priznaj sa,zrazilo ta v detstve nejake volvo??? osahaval tak sused odvedla v vo volve na zadnych sedackach??? alebo ako??? >:-[]
3. 2. 2007 18:58
Re: mama volvo (marketingova masaz)
"malicky" fakt nejsem :-) a nepodsouvej mi negativni nazor na Volvo jako celek...jen jdu proti proudu...a cestu si umim prorazit ;-)
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 10:04
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Jasně, cesta je cíl >:D Lowkicku, ty jsi vážně hloupej :-) i bez proudu >:-[]
4. 2. 2007 14:55
Re: mama volvo (marketingova masaz)
tys tady fakt chybel...korektore >:-[]...tlaci te v zaludku vid? a tve zivotni kredo??? Pouc nas...
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 19:46
Re: mama volvo (marketingova masaz)
Neměl bys tak žrát toho Willa :-) A pozor na družici, aby tě nezaměřila >:D
neregistrovaný "Marek"
4. 2. 2007 22:01
Re: mama volvo (marketingova masaz)
>:D :yes:
5. 2. 2007 12:55
Re: mama volvo (marketingova masaz)
co na to napsat...snad...Jen pockej zz! :-)
3. 2. 2007 13:57
Volvo
Jediné "pohoda". Absolutní harmonie, klid, pohodlí. Prostě jeď a žij, užívej!
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2007 17:56
SAMOZŘEJMÉ
Samozřejmě, že posuzujeme-li automibilky VOLVO x BMW, motorovou paletu, četnost modelů... vítězí BMW... Jen o tom ovšem není svět aut. Je BMW a je VOLVO. Ani jedno z těchto aut si nezaslouží kritiku. Každá automibilka ovšem realizuje jinou filosofii. A zase - ani jedna filosofie naní na kritiku. BMW je samozřejmě králem motorů, techniky, jízdní kvality. VOLVO zase orientuje svou produkci na menší okázalost, akcent na bezpečí atd. Samožřejmě, že VOLVO má nejčistčí vnitřky... to je prokázáno mnoha testy. Samozřejmě, že VOLVO má jedny z jekrásnějších vnitřků, Samozřejmě, že VOLVO má vedle nejlepších sedadel též sedadla nejbezpečnější. Co se týká luxusu sezení, doporučuji každému absolvovat rychlý test - přesednout z Volva do jiného vozidla (vyjma Saabu) - tehdy se člověk až lekne, co za sedalda má Volvo a co ti předkládají jiní. Pocit? Všechny německé prémiovky dělají sedadla tuhá (což je správné) Volvo také , ovšem Volvo k té tuhosti ještě navíc přidává obtížně definovatelný pocit - jakoby se člověk posadí a začně ho pozvolna lehce "obtékat" nějaká vrstva těsně pod kůží sedadla... znáš spaní na "studené pěně?"... to jak se položíš, lůžko je dostatečně tuhé a ty si po minutě uvědomíš, že tě nějak zajímavě něco obteklo? Tak tohle je přesně pocit ze sedadel z Volva... samozřejmě se postačí podívat na opěrky hlavy a jsi doma (teď to převzal i Lexus)... Ostatně sám jsem byl překvapený, že sedačky prémiovek nedopadly z hlediska bezpečnosti nejlépe... A vítězí sedadlo VOLVO - každé sedadlo Volvo, při nárazu zezadu o pár stupňů povolí a vytvoří tak "lůžko" pro páteř. Při nárazu zboku se sedadlo "utrhne z ůchytů" a posune se o pár centimetrů ke středovému panelu... o kleci z vysokopevnistní oceli nemusíme diskutovat. I proto stojí Volvo velké peníze. Nahoře jsem napsal, co provedlo VOLVO s velikostí V70... ano, dnes je to model porovnatelný s prémií ve vyšší střední. Za negativum považuji jen hlučnější D5 (oproti německým prémiovkám). Současné portfolio VOLVO je stále dost konzervativní (což je dobře) aby se mohla vyřádit i generace narozených trochu dříve... Závěr - Pokud zvolíš například S80 na benzínu 3,2, kupuješ regulérní konkurenci pro BMW5, AUDI A6 či MB E-klasse. Kašli na to, co si o šoférovi v ktérem to autě kdo myslí a vyber si auto podle svého - srdce, podle své hlavy a podle své peněženky. Všechny tyhle tři složky by měly být při výběru v harmonii, protože jinak to prostě u tebe "nezaklapne". Trochu mě mrzí, že Lowkick tu lacině "odstřeluje" z premiovek VOLVO... přitom objektivně si to VOLVO nezaslouží. Mimochodem - posaď se do C70... už jen příchod k tomu autu člověka očaruje... VOLVO moc v posledních 10ti létech dokázalo. Ano, vyšvihlo se z nudných (i když svébytných) aut mezi prémiový segment, je osobité, stylové a nezaměnitelné). Jak BMW, tak MB, AUDI i VOLVI ti dnes v nižší střední, ve střední, ve vyšší střední, koneckonců i v SUV (AUDI a VOLVO i v lehkých SUV - tedy Allroad i XC70) nabízí opravdu dokonalý výběr. Není třeba stanovovat žebříčky. Všichni jsou výborní. A každý svým způsobem.
Rozbalit vlákno
11
3. 2. 2007 18:39
Re: SAMOZŘEJMÉ
Ja prece neodstreluji Volvo...odstrelil jsem designove jen V70 a to jen zadni partii...podle mne je tragicka a basta :-! Vsechno ostatni je umirnovani volvofilu a jejich pritloublych tvrzeni, ze to a to a tamhleto ma Volvo nejlepsi a nemecka konkurence nema sanci...to me dokaze tak vytocit ;-\ Ja kdyz si objektivne porovnavam luxusni SUV, tak mi vychazi, ze technicky a komfortem je nejlepsi volba ML, ALE srdce mi stejne veli Range Rover Sport a basta...jenze jsem ochoten uznat, ze ML je lepsi...chapes ;-) A TO MI TADY CHYBI!!! Tady kazdy o "tom svem" aute tvrdi, ze je nejlepsi a tecka. No...a popravde...sedacky a operky v RRS jsou stejne vyborne jako ve Volvu S80 a take jsem zminoval ty v Chrysleru 300C, jsou take skvele...nikdo na to nereaguje a vetsina mele dal svou...co to potom je jineho nez marketingove kecy :-O TAKZE jednou provzdy...pro mne jsou premiovky (abecedne) AUDI, BMW, Land Rover, Lexus, MB, Volvo a snad jeste AR a Saab ;-) doufam, ze jsem na nic nezapomnel...
neregistrovaný "Shortař"
3. 2. 2007 18:43
Re: SAMOZŘEJMÉ
Co Jaguar? :)
3. 2. 2007 18:49
Re: SAMOZŘEJMÉ
no jasne...XF...krasa...jako by mne vyslyseli a opustili retro... :yes:
3. 2. 2007 18:46
Re: SAMOZŘEJMÉ
Jsem rád, žes to upřesnil... Vždycky se těším na tvé příspěvky a dnes to na mě dělalo dojem, že se s kolegou přetahujete o BMW... K sedadlům v CH300 se nemohu vyjádřit, neseděl jsem, ovšem seděl jsem ve všech prémiovkách a jen VOLVO mohu ocenit "plným počtem bodů" V poslední době mě například velmi neoslovila sedadla v Q7... P.S. Jo, cenění vlastního Logana nad Astona... to je tu evergreen... :-) :yes:
3. 2. 2007 18:55
Re: SAMOZŘEJMÉ
kdyz ja si porad myslim, ze nejlip posedet si muzu v masaznim kresle v obyvaku :-)...ale vazne...sportovni paket v ML nabizi fantasticke sedacky...opravdu...jen operky jsou malinko horsi nez ve Volvu...Q7 mne take zklamalo a nejen sedadly...hlavne prostorem nad hlavou...nepochopitelne male auto (uvnitr) No a z Volva ja muzu predevsim C70, S80 a C30...tedy novinky a vubec nemusim nove (ani stare) V70...mozna proto, ze kombi obecne nemusim...kdyz tak Allroad
neregistrovaný "Shortař"
3. 2. 2007 18:41
Re: SAMOZŘEJMÉ
:yes: Přesně tak, Volvo mezi premiovky patří. Jediné, co mu chybí, je ten sedan v F segmentu, ale to přece nebere těm ostatním modelům nic na premiovosti.
3. 2. 2007 18:47
Re: SAMOZŘEJMÉ
Ano, ano, píšu to ve svém prvním příspěvku :yes:
anonym
3. 2. 2007 19:16
Re: SAMOZŘEJMÉ
:yes:
anonym
3. 2. 2007 20:46
Re: SAMOZŘEJMÉ
Volvo není prémiový segment, "jen" velmi dobrá subprémie. I když...časem se všechno mění, uvidíme, počkáme, jak se volvo bude profilovat s novými modely a jak nasadí ceny
anonym
3. 2. 2007 20:52
Re: SAMOZŘEJMÉ
>:D >:D
anonym
3. 2. 2007 20:59
Re: SAMOZŘEJMÉ
čímpak jsem tě rozesmál? Hrubkou "mění"? sorry :*)
3. 2. 2007 22:23
PRÉMIOVÝ PREMIANT
Velmi chvalme VOLVO za to, že "narovnává" svou modelovou řadu a rovnýma nohama vskočilo do prémievého evropského segmentu. Dvojmodel S80/V70 se i rozměry zapasoval mezi premiovky ve vyšší střední a velmi důstojně opustil ten svůj letitý dvoutřídní rozkrok na hranici sousedních tříd. Takže jen absence modelu ve třídě lux chybí VOLVU k tomu aby naplnilo komplexní představy o prémiové třídě. To je požadavek z nejméně palčivých. Co se týče kvalit, pak VOLVO dokonale podtrhlo aktuální prestižní kolekcí svou jediněčnost a exkluzivitu v chápání značky, jako takové. Mimochodem, velmi je v tomto kontextu potřeba ocenit Toyotu, která, vědoma si touhy splnit kritéria prémiové třídy svými vozidly, vyčlenila (obdobně, jako VW AUDI) divizi (Lexus), která tedy vyrábí prémiový segment. Naproti tomu například Subaru, značka, která se neostýchá vyrábět takové klenoty, jako JUSTY či dokonce STELLA, může jen těžko zabodovat v těch nejvyšších hodnotících kategoriích prémiovosti. Zaklínaná originalita Subaru, tedy permanentní pohon, jehož kvality ovšem dokonale zúročí jen jezdec rally a běžný řidič nikoliv, samozřejmě nepostačí na vybudování image premiového, ani subprémiového produktu. Subaru je klasická mainstreamová značka, vyznačující se kvalitním pohonem všech kol a stavbou motorů... Portfolio Subaru zahrnuje dnes již velmi zastaralou a podměrečnou Imprezu, designově vyhořelý model Legacy, velmi svérázný model Forester a o řád uhrančivější Tribecu, jejíž předek, bohužel velmi neinspirativně přebírá prvky z Porsche Cayenne a snaží se je roubovat na japanoidní základ. Takže nikoliv Subaru, nýbrž TTT se svým Lexusem a NISSAN se svým Infiniti (již příští rok v Evropě) jsou odnože mainstreamových značek, které můžeme řadit ke značkám prémiovým. Samozřejmě, že králové prémie, tedy MERCEDES-BENZ a BMW spolu s AUDI je triumvirát těch nejlepších. Buďme rádi, že k němu můžeme přiřadit VOLVO, JAGUAR a stále SAAB... jemuž držme palce, ať obměnou a rozšířením modelové palety zůstane tam kam patří, tedy mezi nejlepšími na světě.
Rozbalit vlákno
38
anonym
3. 2. 2007 22:40
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
>:D :yes: . Tak jo. Zeptám se znovu, odkdy je Volvo a Saab prémiovka? marko to myslím roztřídil jasně
anonym
3. 2. 2007 23:45
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Od teď >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 10:19
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Spíš to vypadá, že ho v dlouhým táhlým osolilo ňáký Subo >:D a přeci víš, že život... ten se láme na horizontu >:D To jsem se zase jednou pobavil nad blábolama pana GTI :yes: :yes: ;-)
anonym
4. 2. 2007 14:10
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Alessio, nečil se. Viš moc dobře jaký GTI je a že rád píchne do vosího hnízda - u Tebe Subaru ;-)
neregistrovaný "Honysek"
4. 2. 2007 14:11
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
To jsem byl já....
anonym
4. 2. 2007 16:34
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
já to přešel se smíchem na rtech...čekám na vysvětlení, proč si GTI myslí, že marko se mýlí
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 10:17
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
>:D Tak a dnes ráno jsem se rozhodl, že nebe je zelený a běda tomu, kdo řekne, že je modrý. Připomínáš mi nějakého pohádkového krále. Přestaň tu lhát o roztřídění značek, jak by sis to sám přál :no: Takže poklekni, omluv se a znova si přečti Markózní roztřídění značek, ať tu nejsi zase za trapáčka >:D Někdo by třeba mohl začít vytahovat, že MB je super prémiovka, když vyrábí ty svoje příšerné dodávky. Volvo náklaďáky atd. Takže se ze své neznalosti neposmívej Subaru za Stellu. Vytrhuješ věci z kontextu :no: Můžeš si snad Stellu koupit v Evropě? Jedině tak Artois, ty ožralo. Stále Saab? >:D Už to nepij ani ředěný, nezvládáš se... :-! >:D :no:
neregistrovaný "drobas"
4. 2. 2007 12:23
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Jel si někdy v Subaru??? Já jo a říkám dost dobrý. Na co je ti krásný design, když svezení stojí za prd. A navíc Subaru má jinou politiku než ty ostatní. Pro ně není nejdůležitější kolik lidí si jejich auta koupí. Přirovnal bych to k Harley-Davidson. Subaru je taky životní styl. Jednou koupíš a nechceš nic jinýho.
Subaru se nechce podbízet!!! :-!
4. 2. 2007 15:02
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
jo SUshiBARU...to je pry jedna velka charita :-) Delnici makaj zadarmo, plechy...ty prej lisujou ze starejch lednicek zamestnancu, marketing a reklamu zaplati sponzori, a vyvoj...to jim delaji jako praxi studenti...takze se da pochopit, ze tehle firme VUBEC nejde o to, kolik lidi si jejich auta koupi >:D P.S.:nedelas nahodou ve vyvojovem oddeleni SUshiBARU? :-)
anonym
4. 2. 2007 16:34
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
:yes: , Firmě pochopitelně jde o zisk, ale nejde cestou masovky, tak to asi bylo myšleno ;-) ...rozumíme si,ne? :-!
4. 2. 2007 16:53
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
no...ja myslim, ze hlavnim duvodem je nedostatek prostredku na expanzi(investice), jakmile je budou mit (napr. diky novym vlastnikum)...to bude masovka :-)
anonym
4. 2. 2007 18:21
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
myslím, že se mýlíš - vlastník má masovku toyotu, subaru budou vždy auta pro lidi, co hledají trochu něco jiného než masovku - ať už pujde o 4x4 nebo ty známé ostré verze. V tvojí filozofii ale spatřuju jednu pravdu - všichni chtějí prodávat nejvíc...počínaje u Fiata, přes BMW a konče u Ferrari (kde to už někdy jde na úkor exkluzivity) ;-)
anonym
4. 2. 2007 19:36
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
ty sa preber, sak sa pozri na strukturu vodicov subaru napriklad v australii tam to ma skoro kazda babka, tak mi tu nehovor ze sa klienti subaru chcu odlisit.to mozno len tu u nas kde je ich malo a je to rarita viac menej
anonym
4. 2. 2007 19:40
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
PS: subaru ročně vyrobí stejně aut jako škoda ale prodává celosvětově...každá babka ho tam určitě nemá ;-)
anonym
4. 2. 2007 19:58
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
sak nikto nehovori ze kazda. ja som ani netvrdil ze vyraba malo aut ani nic podobne. len som ti chcel oponovat v tom ze na tom jazdia ludia co sa chcu odlisit niecim.
anonym
4. 2. 2007 20:17
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
ale tak hlavně v tom jezdí lidé, které subaru něčím zaujme, jistěže to nejsou samí Bondové :-) . A ať už je zaujme spolehlivostí,imagem,pohonem,designem,mo… má svou cílovou skupinu stejně jako každá automobilka
anonym
4. 2. 2007 20:18
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
motory mi to useklo >:D
anonym
4. 2. 2007 20:41
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
sak jasne sak nebudes jazdit predsa v aute ktore sa ti nelubi preto lebo vacsina ludi tvrdi ze je to super. ja len tvrdim ze bezne subaru nie sti ani wrx je uplne bezne auto na cestach inych krajin, u nas ak je tak vacsinou v tychto upravach
anonym
4. 2. 2007 20:47
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
jistěže je běžné...stejně jako BMW,Dacia nebo Volvo...ale nějak jsem nepochopil, s čím v mém horním příspěvku nesouhlasíš :-O
anonym
4. 2. 2007 20:59
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
ty si tam tvrdil ze s ty ze to neni masovka, tak ja len ze je len ne v nasich koncinach len to
anonym
4. 2. 2007 21:00
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
u nás rozhodně ne, ale "masovka" v tom smyslu, jak to vnímám já není subaru nikde. nebo máš nějaká čísla? Sem s nimi :yes:
anonym
4. 2. 2007 21:06
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
nemam cisla ale ked som bol v australii tak tam toho bolo fakt dost, a nielen tych obycajnych a v japonsku taktiez. cisla nemam ale ked sa posnazis na nete najdes ;-) :yes:
anonym
4. 2. 2007 21:08
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
dost to jo, ale masovka? Vsadím se, že tam ty auta neměli kvůli tomu, že někde nějaký "bláznivý" nor lítá po zasněžených okreskách kdesi ve finském hvozdu. Asi to nebudou zrovna plečky, když se prodávají dobře v AUS...jakou tam mají pověst?
anonym
4. 2. 2007 21:12
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
to tam je bezne auto myslim sti a wrx, tam ked sa chce lisit tak si kupi ja neviem skyline alebo obdobne vozitko. ale ja som nikdy nenapisal ze to je plecka ,zle auto ani nic podobne
anonym
4. 2. 2007 21:13
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
tam malo byt aj to sti a wrx
anonym
4. 2. 2007 21:13
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
spíš bych to viděl na ty prašné cesty na venkově na hojné zastoupený SUV, tedy Tribecy,Forestera a Outbacka
anonym
4. 2. 2007 21:31
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
sak celkovo subaru, tam oni maju barz jake aj sti upravy na foresteroch a pod
anonym
4. 2. 2007 21:36
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
jo, forester STI, to je "normální" auto, jen u nás se neprodává ;-\
anonym
4. 2. 2007 21:44
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
a to je chyba
anonym
4. 2. 2007 21:51
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
to je velká chyba ;-)
neregistrovaný "dali"
4. 2. 2007 21:37
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
To se musím zastat Subaru. Je hrubou urážkou přirovnávat Subaru k H-D. :-( Ducati je ten správnej příměr (obě značky stavějí na technické lahůdce - stejně jako si Subaru hýčká stálej pohon 4x4, hýčká si Ducati desmodromický rozvod, přitom zbytek celku je na slušné technické úrovni a navíc to celý je podložený sportovníma úspěchama)
Ale přirovnávat Subaru k předražený archaický hromadě starýho železí? (teď nemyslím třeba V-Roda, od kterýho se pravověrný HDčkáři distancujou.)
anonym
4. 2. 2007 21:39
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
čoveče, kamarád je magor do motorek a má takovýho Harleye...brašničky...vzal mě na projíždku, bylo jaro...motor si brumlal tu svojí...byla to krása. Ale Ducati...tou bych taky nepohrdnul :-).
4. 2. 2007 15:09
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Nevim jak zacit...posledni dobou zacinam mit opodstatnenou obavu, ze clovek pouzivajici nick GTI vyrazne meni sve postoje...Lexus uz neni tak spatny a Volvo je dokonce nejlepsi... Mam nekolik vysvetleni: 1)ten kdo pise na nekolik nicku najednou, uz to nestiha a zzacina psat blbosti :-) 2) uzivatel nicku GTI zacal mit velmi blizko k Volvu...mnohem bliz nez k VW...blizsi kosile nez kabat ;-\ 3)Jen se mi to zda (velmi nepravdepodobne) Tak pockam na vysvetleni ;-)
4. 2. 2007 20:46
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Vysvětlení - Nikde jsem nenapsal, že VOLVO je nejlepší, nepodsouvej mi tvrzení, která jsem nenapsal. Volvo má nejlepší sedadla, a nejčistší vzduch v interieru. Obé je objektivně doložitelné... Pravda tedy je, že neznám tvou pr...zadek, takže uznám, že jestli ti z něj trčej dráty, sedáváš nejraději na cedníku >:D ;-) Lexe nechválím, pouze v kontrastu k Subaru jsem ocenil Toyotu, že se nepokusila o předem prohraný boj, totiž vyrábět "prémiovou Toyotu" a zvolila pro prémii značku Lexus... O VOLVU píši stále stejně, a pokud se ti zdá, že nyní poměrně pozitivněji, pak odpověď je nasnadě - VOLVO velmi silně jede (to ti doufám neušlo). P.S. Nebo bys snad čekal, že budu psát, že VOLVO je šunka? Jestli nevnímáš tah VOLVA na branku prémiovek, pak by to vypadalo, že spíš ty bráníš nekriticky někoho, kdo tu obranu ovšem, přece vůbec nepotřebuje. Buďme rádí, že tu jezdí klády typu BMW, AUDI, MB, Jaguar, VOLVO, SAAB, ALFA ROMEO... P.S. Byl jsem dnes v Národním divadle a (deformován diskuzí zde) čtu ten nápis - "Národ sobě"... a napadlo mě, co napsat o tomhle na blog sem s nadpisem - Národ v hrobě :-) a rozesmál jsem se tam na celé hlediště... naštěstí se tomu ještě můžem smát... my, co víme, na jaké straně hodnotové barikády stojí rozumnej člověk.
Avatar - Ricardo
4. 2. 2007 22:43
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Ten "Národ v hrobě" určitě napiš ;-) :yes:
4. 2. 2007 22:54
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
;-) :yes:
5. 2. 2007 12:48
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
prilis mnoho osloveni, prilis malo vysvetleni...ale smat se muzem, cemu chceme :-) P.S.:Volvo jede,ale zad V70 je subjektivne hnusna
5. 2. 2007 12:56
Re: PRÉMIOVÝ PREMIANT
Lowkicku, ty seš teda subjekt :-) ;-)
neregistrovaný "maton"
4. 2. 2007 18:42
Image
Precetl jsem nekolik prispevku a potvrdilo se mi neco, co jsem si vsiml uz davno... Volvo ma zajimavou image. Prijde mi, ze volva lidi berou tahle auta s rezervou, ''boji'' se je naplno kritizovat. Kdyby vyjelo jine auto s podobne kontroverznimi lampami, napr. Mercedes, byla by v disikusi hojnost vyroku jako: Fuuju, to je hnuuus; Mercedes je sra.cka, kdo si to muze koupit atd.... Ale v pripade Volva..? ....doufam, ze jeho tvary jednou pochopim atd.... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2007 19:12
Dalsi mezinarodni oceneni pro nove Volvo V70
...Svedska asociace fanatiku udelila novemu Volvu V70 oceneni za nejcistsi vzduch v zavazadlovem prostoru...i po nekolika dnech s tchyni mezi zavazadly neni vubec nic citit...mozna proto,ze je v penale...tim je ospravedlnena kolma zad tohoto designoveho dilka :yes: ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 19:51
Re: Dalsi mezinarodni oceneni pro nove Volvo V70
Sis při cvičení přiskřípnul pindíka, vědátore? >:-[] :no:
5. 2. 2007 12:41
Re: Dalsi mezinarodni oceneni pro nove Volvo V70
nekdo ma za samozrejme, ze muze kousat tuhou stravu... :-!
anonym
4. 2. 2007 20:21
Re: Dalsi mezinarodni oceneni pro nove Volvo V70
lowkick...šak to je dobré, ne? Nebo ty rád dýcháš svinstva? :-O
5. 2. 2007 12:40
Re: Dalsi mezinarodni oceneni pro nove Volvo V70
vidim, ze u Volva konci i smysl pro humor ;-\ neco na tom fanatismu bude
anonym
5. 2. 2007 12:43
Re: Dalsi mezinarodni oceneni pro nove Volvo V70
nejsem fanatik volva >:D . Líbí se mi, to jo... Ale zpět k tématu - nepochopil jsem ten vtip, promiň ;-) :-!
4. 2. 2007 21:07
JAK TO JE
Jak, že je to s Volvem? VOLVO bylo samozřejmě velkým hráčem vždy, ovšem hráčem tichým, vyhraněným. To, co zažíváme v této době je vlastně VOLVOREVOLUCE - Modely S40/V50 to začalo, pokračuje to přes C70 a C30 a dnes to prozatím kulminuje ve V70. C40 započala novou éru VOLVA - akcent na mladé lidi. Tento proces je dnes završen zrozením C30, tedy dokonalým stylovým autíčkem pro prémiovou nižší střední. A V70? No, ono právě je prvním v růstu VOLV, které zdefinovalo jeho vstup do vyšší střední prémie. Totiž, předchozí V70 stálo rozkročeno mezi třídou střední a vyšší střední, což sebou neslo problémy v příjímání tohoto modelu lidmi, kteří autům, rozumí. Dnes tedy je S80 právem v prémiové vyšší střední. Pamatujete na diskuze staré půl roku? Dohadovali jsme se, zda nová V70 bude stále na lehce prodloužené platformě S60 či snad na S80... ani se tomu nechtělo věřit, že by VOLVO spustilo tak velké kombi. A ono je tu. Já odhaduji, že až ho spatříme naživo, bude právě to velikost, čím nás V70 dokonale dostane. Bude to obrovský dominant třídy. VOLVO tedy vyřešilo dilema, zda modely 80/70 budou i nadále "mezitřídní", či nikoliv a V70kou nám sdělila pro co se rozhodla. Dovozuji tedy, že nová S60 již bude regulérním hráčem ve střední třídě a bude se utkávat s BMW3, MB-C či AUDI A4. Nižší střední je stylově vykryto modelem C30... a podobně, jako Octavia stojí S40/V50 na mezitřídním stupni mezi nižší střední a střední, což je v těchto segmentech tolerovatelnější, nežli v segmentech diamantovejch kovbojů... Proto - výtej V70 v excelelntním, prestižním klubu vyšší střední. A proč nahoře píši o Subaru? No právě proto, co zažíváme. Pokud stávající Subaru Outback pokukovalo ze své střední třídy po kunkurenci, tedy po XC70 (i když byl větší, byl tím mezitřídním modelem), pak právě nová V70 předvádí Legacy a nepochybně nová XC 70 přadvede Legacy Outbacku, co je to skok do jiné třídy... Ano, Subaru končí svou modelovou politiku zde ve střední třídě. VOLVO dnes už ne, VOLVO má jak sedan, tak kombi zastoupené v třídě vyšší střední. A bez poskrvny (vyjma potřeby silnější nafty).
Rozbalit vlákno
4
anonym
4. 2. 2007 21:12
Re: JAK TO JE
To je pěkné, ale odpovíš mi na otázku, proč nahoře cpeš volvo do prémiového segmentu, když patří do subprémie? Dík :yes:
Avatar - Ricardo
4. 2. 2007 22:49
Re: JAK TO JE
Zítra to tady bude pravý Deer Dance >:D Rád se podívám ;-) >:-[]
anonym
4. 2. 2007 22:58
Re: JAK TO JE
mohl být už dneska, kdyby GTI nemlčel ;-)
5. 2. 2007 10:25
VIDEO
Tak jsme to viděli... Je to VOLVO... bez vady. BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 10:57
Re: VIDEO
:-) Ale jo, v pohybu to vypadá lépe, přesto pořád zůstává původní výtka k překombinovanosti zadní části, oproti naprosto jednoduchému a krásnému ztvárnění předku, kde na dnešní dobu jednoduché a seversky čisté "oči" Volva skvěle doplňují podobně jednoduše a čistě řešenou masku, je zadek naopak zbytečně komplikovaný, ta světla, to už je vyloženě násilí. ;-)
5. 2. 2007 11:02
Re: VIDEO
Fotografie byly velmi... znejisťující. Byl jsem zvědav, jak se to vylepší v pohybu... Na videu je mžikový záběr zádi a, tuším podle něho, že to bude dobré... Tak zbývá ještě prodejna... tu nevynechám, pak to uzavřeme - jako v aréně, buď :no: nebo :yes: :-)
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 11:26
Re: VIDEO
V případě :no: , je třeba vybrat někoho, kdo to oznámí příbuzným... těžký úkol. :-) ;-)
5. 2. 2007 12:59
Re: VIDEO
s tim spojenim "zadni svetla-nasili" absolutne souhlasim...no a s tim ostatnim vlastne take...maska S80 je designove cista
anonym
5. 2. 2007 13:26
narazky na subaru
Otazka pro ty, mineno predevsim pro GTI, kteri zde hani Subaru : "Z jakeho duvodu so domnivate, ze napr. Volvo XC70 patri do premiove ci subprem. kategorie a Subaru Outback nikoliv ? V cem konkretne je Volvo lepsi, hodnotnejsi, atd., tedy o kategorii vyse ?
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 13:38
Re: narazky na subaru
Nebo to zkus jinak. Co nabízí Subaru více oproti těm, která označujeme za mainstream, proč bychom ho měli považovat za premii?
anonym
5. 2. 2007 14:05
Re: narazky na subaru
dináre, vidím, že parazit se rozšiřuje...stejně jako není čená a bílá, není ani mainstream a prémie...existuje šedá resp. subprémie. K tvému dotazu...ty nečteš marka? Doporučuji si ho přečíst ;-)
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 14:36
Re: narazky na subaru
Marko někde píše, že Subaru je premie?
anonym
5. 2. 2007 14:40
Re: narazky na subaru
reaguji na tvé "..bychom ho měli považovat za premii" Jistěže za premii ne! Já myslel, že se trochu vyznáš... :*)
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 14:43
Re: narazky na subaru
No, a já reaguju na tvého kolegu anonyma, řekl bych, že mě napadáš zcela zbytečně.
anonym
5. 2. 2007 14:47
Re: narazky na subaru
ok, já jsem teď trochu ztratil strunu :-). Subaru není prémie, rozhodně ne. není ani mainstream, profiluje se jako subprémiová značka.
anonym
5. 2. 2007 14:11
Re: narazky na subaru
Dinar: Skvele jizdni vlastnosti, skvele boxer motory s nizkym tezistem, skvely pohon 4x4, spolehlivost, u novych modelu jiz i vyborne dilenske zpracovani,ergonomie, atd.....staci ? Nepochop mne chybne - Volvo rovnez uznavam a tento novy model se mi nesmirne libi, ale rozhodne si nemyslim, ze by melo byt pasovano o kategorii vyse...Tvou otazku bych mohl opetovat, t.j.proc bychom meli povazovat Volvo za premii, ale nechci to delat, jelikoz povazuji obe znacky za nadprumerne a predevsim u nas nedocenene, ale naprosto srovnatelne...no tedy muj osobni nazor je, ze Subaru v mnoha dulezitych ohledech vede (cena ci v.u. jizdni vlastnosti ci spolehlivost).
anonym
5. 2. 2007 14:17
Re: narazky na subaru
zase volvo má velký sedan/kombi a velký motor. Při optice "evropskejch bejků" nutně ztrácí tím, že nemá velkoobjemové motory V8(které stejně dělají mizivé procento prodejů, ale je to imagemaker) kvůli jiné politice vývoje v japonsku (čili místo velké atmosféry radši menší motor s turbem a nezanedbatelné je také to, že největší akcionář vlastní také lexus, který velké motory sice má, ale subaru dělá výhradně motory boxer a to by se vývoj velkého motoru asi nezaplatil...i když v USA jsou díky Tribece hlasy po větším agregátu docela silné).
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 14:38
Re: narazky na subaru
Mě napomínáš, abych četl Marka, a sám nějak nechápeš, v čem vězí premiovost značky. :-!
anonym
5. 2. 2007 14:39
Re: narazky na subaru
prémiovost? Kdo cpe Subaru do prémie???
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 14:45
Re: narazky na subaru
opět tvůj kolega anonym.
anonym
5. 2. 2007 14:46
Re: narazky na subaru
kde prosímtě?
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 15:02
Re: narazky na subaru
Nějak ti nerozumím, celé tohle vlákno je z jeho původního příspěvku "narazky na subaru" kde píše, "Z jakeho duvodu so domnivate, ze napr. Volvo XC70 patri do premiove ci subprem. kategorie a Subaru Outback nikoliv ?"
anonym
5. 2. 2007 15:06
Re: narazky na subaru
o prémii se nemusíme snad hádat, tam jsou karty rozdány jasně...
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 14:35
Re: narazky na subaru
Ad skvělé jízdní vlastnosti, fajn, ve srovnání s mainstreamovými předokolkami Subaru díky nízkému těžišti a permanentu vede, ale dynamika podvozku je jen jednou z vlastností auta, ze značky premii nedělá. Ad boxery, zajímavé konstrukční řešení, ale Mazdu taky kvůli Wankelu za premiovku nikdo nepovažuje, co do výkonu a spotřeby jsou Subaru motory dobré, ale nic vyjímečného, opět jako důvod k premiovosti značky je to nedostatečné. Skvělé dílenské zpracování, variabilita a vše obsahující nabídka výbav, široká paleta motorů, tedy to co mají ostatní premiovky ve srovnání s mainstreamem lepší, širší, výkonnější a kvalitnější, v tomto modely Subaru zaostávají za většinou mainstreamu, natož aby mohli konkurovat premii. A potom je tu ještě otázka image. Subaru bývá označováno jako značka z kategorie subpremie, podobně jako některé jiné značky něčím se mainstreamu vymykající a s ambicí být premiovými, ačkoliv, v každé nové generaci při srovnání s aktuální premií se zjistí, že to pořád není ono. A je jedno čím se ta která značka vymyká, Subaru technickými řešeními, Volvo výbavou, materiály, zpracováním nebo akcentem bezpečnosti. Můj názor je takový, že Volvo k premii pomalými krůčky leze (sice v tomto směru propadák S40/V50, ale zas je tu skvělá nová S80), naopak ty přednosti zmiňované u Subaru již začíná mainstream dotahovat, takže u SUbaru vidím spíše směr k finálnímu zařazení do mainstreamu. To ale nijak nesnižuje kvality těch aut, je to spíše projev růstu kvalit mainstreamu. ;-)
anonym
5. 2. 2007 14:46
Re: narazky na subaru
ale kdeže. Všichni lezou ;-) . Subaru neleze do prémiového segmentu, drží si pozici a buduje image...Pohon 4x4 také neustále vyvíjí, nabízí hned pět (!) typů od čistě strojařského 50:50 (podobné quattru) po variabilní systémy (typu x-drive).
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 14:56
Re: narazky na subaru
No, podle mě spíše, přání otcem myšlenky, na evr. trhu dnes Subaru nenabízí auto, o kterém se nedá říct, "jo dobrý, bezva jízdní vlastnosti, ale ten vnitřek je hrůza, na výběr dva motory (nemá dýzl), málo místa, dvě výbavy apod.". A to prosím ve srovnání s mainstreamem. Neplatí to stoprocentně pro všechny modely, je to hrubé zobecnění, ale takové hodnocení ke značce s ambicí "lézt směrem k premii" určitě nepatří. Subaru bude muset předvést vekou modelovou ofenzivu, musí se povést nová impreza, nástupce legacy bude muset být také bomba, jinak se, alespoň v Evropě z pozice pouhé "zajímavé alternativy", hnedtak nedostane. ;-)
anonym
5. 2. 2007 15:01
Re: narazky na subaru
to je japonský systém, s tím se mysíš buď smířit nebo nchat být. PS: vnitřek hrůza? já ti nevím, jestli má cenu tě přesvědčovat...zajdi se podívat do autosalonu třeba na novou tribecu nebo outbacka. Impreza za konkurenty z nižší střední pokulhává, ale je těsně před uvedením nové modelové řady, stejně jako forester
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 15:11
Re: narazky na subaru
Alessio, pokud se máme bavit jako malé děti, pak toho raději nechme. Napsal jsem, že jde o "hrubé zobecnění" tak to tak ber, Subaru dady neprodává auta první den, a fakt, že v pátém (nebo kolikátém) faceliftu legacy se v materiálech a zpracování konečně dostal na úroveň konkurentů střední třídy je fajn, ale tak se značka s ambicí směrem k premii nechová. O svých dojmech z jízd jak s Tribecou tak s facelitovaným Legacy jsem psal, spolu jsme o tom i diskutovali, tak mi tu nepiš bláboly o autosalonech. Tribeca má vnitřek o.k., ale je to v každém ohledu průměrné auto, opět to není model, který např. svým jediným motorem posunuje Subaru směrem k premii, takže neřeš, jestli jsou Subaru dobrá nebo špatná auta, ale jestli dokážou nabínout v souhrnu svých kvalit něco víc než mainstream. Z mého pohledu, ne.
anonym
5. 2. 2007 15:16
Re: narazky na subaru
dobře, je to tvůj pohled. Já si myslím, že interiér třeba té tribecy je rozhodně nad mainstreamem. Ale vůbec...ty škatulky...jeden by se kvůli tomu i pohádal >:D . No nic, já zůstávám názorově věrný markovi. PS: a jistě připouštím, že do subprémie subaru pomáhá i silná závodní image...
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 15:24
Re: narazky na subaru
Možná si trochu nerozumíme, hele, takový Touareg lze považovat za luxusní auto, ale z VW to premii nedělá, podobně jako Tribeca ze Subaru, jasné? A ta subpremie, jak píšu nahoře, lze ji chápat jako kategorii stojící mezi mainstreamem a premií, ale i jako kategorii stojící mimo proud, to první více odpovídá Volvu, to druhé Subaru. No, mě to pro dnešek stačí, měj se. ;-)
anonym
5. 2. 2007 15:28
Re: narazky na subaru
mě taky...jdu se vydáchat k oknu >:D PS: ano, to že VW je mainstream ho neobírá o možnost stavět vozy, které jsou přímými konkurenty vozů z vyšších "pater" - viz. Phaeton nebo Touareg
5. 2. 2007 15:43
Re: narazky na subaru
Myslím, žes teď jsi dokázal přesně definovat rozdíly v postavení jednotlivých značek... jistě... není nutno vnímat kategorizaci jen v přímce, tedy, lowend, mainstream, prémie, exkluznívní segment a... nebe. Ano, ano, jsou značky, a tou bezesporu Subaru dnes je, které nemohou mít ambice na prémiové chápání jejich produkce, resp. automibilky samotné, přesto nepatří ani k hlavnímu proudu... neboť pluje na jeho úrovni (na prémi nemá ani designově, ani z hlediska image, ale hlavně podle mého, o to ani neusiluje...) ve svém specifickém zaměření... Tohle nahoře, Dinare, cos teď napsal je velmi vyčerpávající pohled na tuto problematiku... Závěr - Subaru není prémiová automobilka. Vyrábí ovšem auta, vyznačující se specifickými pohony a motory, což ji vyčleňuje z hlavního proudu, ovšem nikoliv vertikálně, směrem k prémiovým produktům, nýbrž horizontálně, tedy jaksi vedle mainstreamu. P.S. Dinar dnes velmi, velmi zaválel. BRAVO DINAR :yes:
anonym
5. 2. 2007 16:09
Re: narazky na subaru
Dinare, proboha, ja kaslu na to jestli je to premie, subpremie, mainstream ci cokoliv jineho. Jen jsem se ohradil, ze pokud tady nekdo srovnava dve natolik kvalitni auta jakymi jsou XC70 a Outback, tak by to mel delat objektivne ! Jel jsi nekdy v obou vozech ? Zkus se svest a potom neco napis o objektivnim pocitu a zkusenostech a ne o tom, kdo z techto dvou smeruje k premii a kdo k mainsteamu....toto vubec neni a ani nebyla podstata mych prispevku, cti poradne...
anonym
5. 2. 2007 18:05
Re: narazky na subaru
Ne, subaru není prémiová automobilka, to nikdo od začátku netvrdil. Subaru je subprémie,. Jinak s tebou souhlasím.
anonym
5. 2. 2007 16:23
narazky na subaru
V70 (MY2000) nebolo odvodené od S60.
Všetky tri modely S60, V70, S80 boli postavené na rovnakej platforme a líšili sa len rázvorom. S60-2715mm, V70-2755mm, stará S80-2800mm. Volvo postavilo kombíka medzi dva segmemty a je nemzmysel, hádať sa kam vlastne patril. Našťastie teraz je to úplne jednoznačné. Vyššia stredná. A aká bude nová S60, to uvidíme...
Rozbalit vlákno
0