Nové vznětové MINI dostane motor HDi
I nová generace stylového MINI bude k mání s naftovým motorem, tentokrát PSA 1,6 HDi
Vznětová verze stávajícího MINI dosáhla i přes vysokou cenu a nikoliv závratný výkon značné obliby, proto na diesel logicky došlo i v případě druhé generace. Ovšem už se nebude jednat o dvouventilovou čtrnáctistovku Toyota o výkonu 55 a 66 kW, nový diesel pochází od stejného výrobce, jako zážehové jednotky pro nové MINI. Pod okatou kapotou tentokrát zanýtuje šestnáctiventilová šestnáctistovka PSA common rail II s variabilní geometrií turbodmychadla 1.6 HDi o výkonu 80 kW. Bližší údaje zatím známé nejsou, velkou novinkou a dokladem stoupajícímu významu, který přikládá MINI naftě, je fakt, že diesel už není doménou základní verze One. V blízké budoucnosti se bude kódem "D", značícím naftu v nádrži, pyšnit už rovnou MINI Cooper.