Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novela silničního zákona: Povinnost očistit celý vůz od sněhu a zabavování „techničáku“

Vláda včera schválila novelu silničního zákona, která s sebou přináší řadu změn. Jednou z nich je povinnost očistit vůz před jízdou od sněhu a ledu.
Zpět na článek
31. 3. 2015 22:41
31. 3. 2015 22:48
31. 3. 2015 22:55
1. 4. 2015 09:19
1. 4. 2015 18:08
31. 3. 2015 20:30
Trosku prezeniem
Ale ako vie policajt co je nevyhovujuci technicky stav? Je skoleny na stk? Ma smernice na urcovanie stavu? Bude to dalsia vec na vydieranie vodicov?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
31. 3. 2015 20:39
Re: Trosku prezeniem
Pokud se nepletu, tak je nyní oprávněn s řidičem na STK dojet. A některé zjevné věci je schopen posoudit, třeba gumy
Avatar - wakantanka
31. 3. 2015 20:56
Re: Trosku prezeniem
Neviem ako u vás, ale naši policajti majú už pekných pár rokov tzv. pojazdné STK, teda aj s vyškolenou obsluhou a títo vyriešia všetko na mieste. Aj keď ale je pravda, že sa zameriavajú predovšetkým na náklaďáky, autobusy a sem tam dodávku. Osobák som u nich ešte nevidel.
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 21:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2015 22:44
Re: Trosku prezeniem
Občas mi prdne žárovka. Která se musí nechat vyměnit odborně v servisu.
Snad to nebudou považovat za nevyhovující stav a nezabaví malý techničák.
1. 4. 2015 12:42
Re: Trosku prezeniem
To je rozdil zarovka a shnile auto atd....
Avatar - Ronault.
31. 3. 2015 20:39
Vůbec to nezní špatně...
Pokud to zamezí výskytu tzv. "sněhuláků" na silnici, je to jen dobře. V první řadě přes neodmetená a neočištěná skla nevidí na cestu a sypou sníh na ostatní... zpomalují provoz, jsou hazardéři. Taktéž by nebylo od věci zamyslet se nad tím, v čem řidiči řídí. Bez legrace. Vidím spoustu druhých sněhuláků v nafouknutých bundách, pod tím svetry... jak se v tom někdo může hýbat? Nemluvě o tom, že řídí mnozí v těžkých širokých botách, nedejbože v podpatcích....

Můj postup v zimní období. Příjdu k autu, důkladně odmetu, sundám folii i s ledem z čelního okna, oškrábu okno řidiče, spolujezdce, sundám bundu/kabát, pokud mám zimní široké boty (teď vybírám už boty tak abych nemusel přezouvat), přezuju se, startuju, beru tenké rukavice a jedu. 5 minut a zasněžená silnice je pro mne spíše řidičský dárek... ale holt ne každý je schopen si přivstat... 8-s
Rozbalit vlákno
21
Avatar - wakantanka
31. 3. 2015 20:58
Re: Vůbec to nezní špatně...
Mňa to odhŕňanie a oškrabávanie baví tak prvý týždeň. Potom to aj tak urobím dôkladne ale už bez toho nadšenia >:D
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 21:36
Re: Vůbec to nezní špatně...
Už vidím typickou řidičku velkého SUV (subtilní manekýnku) jak to auto celé dočista odmetá - pro tu bude stejně pořád snadnější zamrkat na pana policistu aby zjistil, že auto je očištěno dostatečně... ;-)

Jinak s tím přivstáváním je to občas dost problém >:-[]
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 21:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2015 11:16
Re: Vůbec to nezní špatně...
Nesmysl. Najít ojeté SUV s bufíkem se rovná skoro zázraku.
Avatar - Ronault.
31. 3. 2015 22:36
Re: Vůbec to nezní špatně...
To jsou ty nejčastější sněhulandy.... 8-s
Zase, kolikrát za poslední dvě zimy bylo tolik sněhu, že se musel odmetat? 5x? :-)
1. 4. 2015 08:39
Re: Vůbec to nezní špatně...
Manex - ještě doplním. Ta blondýnka má 150 cm a čistí střechu třeba na Q7 >:-[]
1. 4. 2015 09:14
Re: Vůbec to nezní špatně...
ja bych to řekl takhle. To je její problém.

Ale určitě může, například otevřít dveře a stoupnout si na prah. Všechno jde když se chce.
1. 4. 2015 09:27
Re: Vůbec to nezní špatně...
Asi tak. Pamatam si, ako jeden krpec na BMW X5 viezol sneh na sreche.
A policajt mu to dal vyzrat. Nezabudnem na ten obraz, ked suhajko balancoval na spickach na prahoch a cistil a cistil pod dohladom policajta. ;-)
1. 4. 2015 11:07
Re: Vůbec to nezní špatně...
taky mě flojdi nechali jednou ometat auto, ale fakt je že za noc napadlo asi 30 cm takže to vypadalo fakt jak sněhulák. :-)
1. 4. 2015 12:49
Re: Vůbec to nezní špatně...
Mel sem jiz 5 SUV , dokonce i dve vyvysene Navary, nikdy sem nemel problem je ocistit a jet ocistenej, zabralo to cca. 3 minuty a bylo. A to nejsem cahoun, ale vzdy sem si stoupl na rampu ci do dveri a bylo hotovo. Sem rad ze nekdo tady ma rozum a vidi to stejne.
Avatar - petrumr
1. 4. 2015 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 08:49
Re: Vůbec to nezní špatně...
>:-[] >:D :yes:
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2015 22:50
Re: Vůbec to nezní špatně...
Rozhodně.
Mělo by se definovat že: řidič by měl při řízení mít modrý pulover, tričko a nebo mikinu. pohodlné kalhoty (posoudí policista provádějící kontrolu) a boty bez podpatku s podrážkou maximálně 1cm.

Také doufám, že ve výkladu zákona bude definováno jak moc se musí auto očistit od sněhu a ledu.

Ale teď vážně. Je třeba dělat z řidičů hlupáky kteří neví že je třeba auto očistit od sněhu a ledu, že je třeba zkontrolovat, že mi vše DŮLEŽITÉ svítí, že kontroluju pravidelně stav pneu, atd..... ? Je to třeba?
A zrovna jim to nařizovat zákonem? Zákon nebude přesný a bude na každém policajtovi co bude OK a co již na pokutu. :-!
1. 4. 2015 00:55
Re: Vůbec to nezní špatně...
Manzelce znameho odletnul snih s ledem z protijedouciho kamionu do celniho skla, rozbil ho, ji zmenil k nepoznani, musela absolvovat nekolik plastik, co to udela s psychikou asi nemusim popisovat. Ani nezastavil... nikdy ho nechytli.
Avatar - _Karel_
1. 4. 2015 08:23
Re: Vůbec to nezní špatně...
Auto s bílým čelním sklem a průzorem velikosti střílny potkávám celkem často, takže něco asi zákonem potřeba řešit je.
1. 4. 2015 09:33
Re: Vůbec to nezní špatně...
Tak. A blbecek, aby lepsie videl, tak sa potom nalepi na celne sklo a dychom si ho este aj zahmli!
Avatar - Ronault.
1. 4. 2015 19:18
Re: Vůbec to nezní špatně...
Na tvou otázku je jednoduchá odpověď.

Pokud se lidi přestanou chovat jako hlupáci, nebude třeba nijak zákonem omezovat či korigovat jejich chování za volantem.

Bohužel, to, co po každé sněhové nadílce lze vidět na silnici, nesvědčí o tom, že zákony dělají z lidi hlupáky, ale jsou to hlupáci.
1. 4. 2015 11:05
Re: Vůbec to nezní špatně...
Tak to seš čoveče hodně pečlivej. Já vstanu dojdu k autu odhrnu případně oškrábu čelní sklo, pak moje a spolujezdcovo okno nic neházím závěj prorazím a jedu. No vypadá to, že tomu ohrabávání auta budu muset příští zimu dát trochu víc péče ;-)
Avatar - Ronault.
1. 4. 2015 19:20
Re: Vůbec to nezní špatně...
No tak věnuj. Když už nejde o obtěžování ostatních, tak minimálně ještě kapotu, ne? Mě by to pak foukalo na čelní sklo. ;-)
2. 4. 2015 08:36
Re: Vůbec to nezní špatně...
Já bych to s tím obtěžováním neviděl tak tragicky. Ono když se přeplížíš skrz město z jednoho konce na druhý a nemáš na autě zrovna prašan tak se za tebou nepráší. A sníh na kapotě si nechávám většinou schválně (pokud to teda není přemrzlej prašan, kterej mi bude lítat do xichtu ten ometám) Vezmi si že když ti leží na kapotě 20 cm sněhu tak ti to zatěžuje hnanou nápravu a na sněhu čím větší váha leží na hnaný nápravě tím lepší. Ono když se potřebuješ každej den drápat do neprotaženýho kopce, kdy před sebou nárazníkem leckdy hrnu sníh a musím to vyjíždět třeba na 3x abych si udělal stopy, tak i těch blbejch 50 kilo sněhu na kapotě hodně pomůže. Pak se zpravidla kapota ohřeje a sníh z ní sám během pár minutek sjede pod auto. Fakt je že poslední dvě zimy to je úplně v pohodě. Kdyby se po silnicích nemotali lidi, který neumí jezdit, tak to množství sněhu vůbec nestálo za řeč.
31. 3. 2015 21:25
to je zase paskvil
Smutne je ze je to mysleno dobre, ale chytre hlavy nahore to vzdy zprzni.
Mam na mysli reflexni prvky pro chodce pouze mimo obec, oni si totiz neuvedomuji ze ne vsude je praha, brno, ostrava kde jsou chodniky a osvetleni. Ziju v meste o 5000 obyvatel a chodniky jeste k tomu osvetlene je vicemene ve stredu mesta a pak par dalsich vyjimek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2015 22:41
:-O
A vozítka jiná než Segway mohou jezdit jak rychle chtějí. A ještě jaká je rychlost chůze? 10km/h?

Otázka je, co to znamená oblečení s reflexními prvky, jak se bude definovat snížená viditelnost, tedy kdy ještě není snížená a kdy už ano, a kdy se chodec pohybuje po silnici a kdy ne.

Jak moc musím očistit auto od sněhu a ledu? Úplně? Co když cestou chumelí, tak musím každých třeba 30km zastavovat a auto čistit?

Politici nám brzo začnou předepisovat jak veliké musí být mísy na WC a jak se správně k tomu "postavit", atd... .

>:D

Je to akorát buzerace........
Rozbalit vlákno
3
31. 3. 2015 22:48
Re: :-O
mozna kdybys chapal psanej text, tak omezena rychlost segway se bude vztahovat na chodníky, na cykloztezkach muzou jezdit rychleji.
nevim, ze by se po chodniku mohlo jezdit na kole, autem, nebo pouzit jako startovaci draha letadla ale mozny je vsechno
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2015 22:55
Re: :-O
Občas psanej text chápu, v tomto případě mi vypadlo spojení "po chodníku".

A jak rychle mohou po chodníku podle novely jezdit? Rychlostí chůze? Kolik to je 15km/h? 6km/h? 3km/h?
1. 4. 2015 09:19
Re: :-O
No za jízdy se obvykle na autě moc toho sněhu neudrží. Takže ano pokud budete chtít, můžete si každých 30km zastavit na kafe a poté očistit to co tam zatím napadalo.

Chodec se pohybuje po silnici když jde po silnici, krajnice je její součástí, a snížená viditelnost je když není vidět jako za normálního denního světla.
31. 3. 2015 22:49
tak doufam ze se zamerej na rakovinomety
a na falesny xenony
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2015 22:58
Re: tak doufam ze se zamerej na rakovinomety
Myslíš starý nafťáky a taky auta bez DPF?
Myslí nelegálně namontované Xenony?
Myslíš nelegální žárovky v osvětlení vozu?
Myslíš na mlhovkáře kteří mlhovky používají jako denní svícení?

Jo, to by bylo lepší.

A taky na nesprávný způsob předjíždění..... a další nebezpečný přestupky.
Avatar - Jenik3
31. 3. 2015 23:18
pomucka pro ucastniky provozu
To neni zakon, ale pomucka pro ucastniky silnicniho provozu. Bohuzel.
V pristi novele zakona bych se chtel dozvedet, jak a kdy mam poustet sterace.

Prislusnici, kdyby chteli, tak mohli snehulaka zastavit i tuto zimu a nechat ho vuz ocistit. Na to se opravdu nemusela schvalovat novela. Cili opet se jedna o naprosto zbytecnou specifikaci povinnosti v zakone.

At se prizna, kdo z vas to cetl? neb neznalost zakona neomlouva.
Osobne bych se priklanel k tomu, ze zejmena zakonodarce byt mel mit povinnost znat do detailu to, o cem rozhoduje. Treba by je ta kreativita presla. Vzdyt obcan ma asi 3000 paragrafu a resi se v nem kdejaka prkotina, kterou si mohou strany domluvit mezi sebou.
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2015 12:43
Re: pomucka pro ucastniky provozu
:yes:
1. 4. 2015 06:26
Odvádění pozornosti
Typické odvádění pozornosti od skutečných a neřešených problémů tohoto zákona.

1) Proti přestupku se nedá prakticky odvolat. Policajt s kamerou je policajt, žalobce, obhájce i soudce v jedné osobě. Stejná privilegia nemají ani policejní odstřelovači. Pro řidiče neexistuje právo se účinně odvolat, bránit, a ubránit. Nikoho nezajímá co se dělo před a nebo po přestupku a co k němu vedlo.
2) Bodový systém je doslova brutální ve své tvrdosti. Postihuje většinou "normální" řidiče, řidiče z povolání. Neřeší bezpečnost na silnicích. Čísla zabitých hovoří sama o sobě.
3) Opět zůstaly nezměněny rychlostní limity. Například dálničních 130 km/h zní jako relikvie z minulého století. Neodpovídá potřebám doby. Ti co ještě body nemají, se rychlostními limity neřídí, ti co body mají, jedou jak s hnojem. Těžko někomu vysvětlíte proč je překročení 130 km/h u nás závažný přestupek, když 150 km západně je legální jezdit např. 160+ km/h.
4) 50 km/h, 30 km/h v obcích, ať už kvůli "hluku" nebo z jiného zástupného důvodu, poškozuje ekonomiku. A kdo tvrdí, že do práce nikdy nepospíchal, tak otevřeně lže.
5) Nesprávný způsob jízdy, nedání přednosti na přechodu chodci, blokování, vybržďování, opět není postihováno. Můžeme být svědky toho, jak to policie absolutně ignoruje.

a tak dále a tak dále.

Můj osobní názor je, že takto se pokračovat nedá. Dopravní policie se s tímto zákonem za zády postupně stává nejméně oblíbenou složkou ve státě. Občané za volantem se už teď cítí šikanování a jistě bude přibývat násilných excesů řidičů vůči Policii. Obzvláště u těch, kteří řidičák denno-denně potřebují a neudrží nervy na uzdě...
Rozbalit vlákno
21
1. 4. 2015 07:22
Re: Odvádění pozornosti
Kde je legální jezdit 160+?
1. 4. 2015 18:03
Re: Odvádění pozornosti
A pripadne kde by se u nas na nasich dalnicich dalo jezdit taky 160+ s ohledem na stav vozovky, hustotu provozu, delku a design (?!) pripojovacich pruhu, ochranu dalnice pred zveri, vlastnosti povrchu ohledne odvadeni vody atd., atd...
2. 4. 2015 08:45
Re: Odvádění pozornosti
No já bych to nehnal až tak ad absurdum. 150 by se za sucha mohlo jezdit na dost úsecích. Ideální by to bylo řídit světelnýma tabulema jako to mají v Německu, kdy podle hustoty provozu a povětrnostních podmínek příslušně upraví rychlost. Nebo se na to vykašlat a říct dopravní policii ať toleruje ty co jezdí do 150. Já tak taky jezdím leckdy i víc. Když není provoz a jedu např po R10 sám tak je to bezpečný stejně jako 130. Když je provoz nebo prší tak holt jedu pomalejc klidně i míň než 130 takže se může stát, že jeden den pojedu úsek 170 a druhý den kvůli počasí nebo provozu 110. Od toho ale má řidič hlavu s mozkem, aby poznal kde a kdy je jaká rychlost adekvátní s přijatelnou mírou rizika.
1. 4. 2015 07:41
Re: Odvádění pozornosti
ad 4) já do práce pospíchám, ale nezapomínám na to, že ve městě nejsem sám. Snad si nemyslíte, že by jste v 70kmh ubrzdil auto, když vám tam někdo vlítne ? Radši jedu pomaleji, než riskovat život svůj a sousedů...
Avatar - _Karel_
1. 4. 2015 08:27
Re: Odvádění pozornosti
:-) :yes:
1. 4. 2015 08:20
Re: Odvádění pozornosti
[odkaz]
Vytáhni si hlavu ze zadku. Tyhle hospodské kecy jak je u nás všechno nejhorší a jak jsou policajti ti zlí a proti všem a utiskují chudáky obyčejné občany mi už lezou krkem (ne, nejsem policajt). Kde jsi přišel na to, že se proti přestupku nedá odvolat? Co správní řízení?? V čem je český bodový systém brutální, případně brutálnější než jiné? Pokud někdo neudrží nervy na uzdě, měl by jít k psychologovi a odevzdat řidičák.
Co se týká této novely, nevidím na tom nic špatného. To že je nutno z auta omést vrstvu sněhu platí již x let i v jiných státech a pokud to někomu nedojde je třeba mu to přikázat. Bohužel. Pokud u nás budou lidi pořád typicky česky se vším vy.ebávat a vymýšlet jak si co ulehčit, musí být zákony tvrdší. Zodpovědná společnost může otěže zákona povolovat, to ale není bohužel případ ČR.....
1. 4. 2015 08:27
Re: Odvádění pozornosti
Opět člověk co vůbec netuší jak funguje praxe. Ať se zde přihlásí člověk, který za poslední 4 roky dostal pokutu na dálnici za rychlost při 140km/h ve 130 . Ano jsem u dálniční policie a můžu vám říct že když už měříme tak máme nastaveno na radaru 154km/h ve 130 zdá se vám to málo?? Tak prosím tady nemelte nesmysly. A člověk který spáchá přestupek má možnost se nechat oznámit ke správnímu řízení.
Avatar - _Karel_
1. 4. 2015 08:34
Re: Odvádění pozornosti
Souhlas. Městská policie je jiný případ, ale hodně dlouhý roky nepamatuju nějaký nesmyslný postih od dopravní policie. Chovají se korektně a podle mě mají dostatečný vlastní úsudek, co je třeba trestat a kde stačí domluva.
1. 4. 2015 08:47
Re: Odvádění pozornosti
SkyDriver - chtěl jsem dát jen paleček nahoru, ale protože s tebou zcela souhlasím, tak je dávám sem :yes: :yes: :yes:
1. 4. 2015 09:08
Re: Odvádění pozornosti
Tak jestli "nemelete nesmysly" a jste u dálniční policie, tak vám už opravdu chybí jen svatozář - zářný případ např. u nájezdu na obchvatu Tábora na (ne)dálnici kde je hlídka snad denně a kontroluje a samozřejmě postihuje ty zoufalce, co nezastaví, čili neuvedou vozidlo do úplného klidu na tamní stopce,.. fakt dobrý. Ale o tom tento článek ani diskuse asi není, a tak se ptám v souvislosti s článkem, jak budete postihovat a kontrolovat na dálnici kamióny, kterým odletují několika kilové kusy ledu z nástaveb a návěsů a není vůbec sranda jet uvězněn v koloně za takovýmto jelitem. Možná jste si toho za svojí éru zběhlého dálničního ochránce a pomahače stačil též povšimnout? 8-s
1. 4. 2015 09:49
Re: Odvádění pozornosti
No více méně jsem reagoval na kolegu, který se zde oháněl tvrdostí bodového systému a nekorektností rychlostních limitů. A ano opravdu sloužím u Dálniční policie. A né nejsem svatý, snažím se pouze používat zdravý selský rozum. Nicméně k vašemu dotazu respektive připomínkám. Ano samozřejmě jsem se s tímhle setkal bohužel vždy v civilu a né jen na dálnici a už vůbec né jen u nákladních vozidel. Nejsem schopen Vám momentálně říct jak budu postupovat v tomhle případě když jsem výše uvedenou novelu ještě nedržel v ruce a nevím přesně jak je to postaveno. Ale u těch nákladních vozidel to můžeme opravdu řešit pouze v případě že to uvidíme na vlastní oči. Neznám totiž jiný způsob jak zjistit jestli náhodou nemá na plachtě led nebo ne.
4. 4. 2015 10:20
Re: Odvádění pozornosti
Pro pana Policistu: To je od Vás sice hezké, že máte nastavenou "citlivost" na 145 km/h, ale my potřebujeme jezdit mnohem, mnohem rychleji. Některá auta, která máme ve vozovém parku, mají denní průměrnou rychlost podle GPS taky 163 km/h (včetně průjezdů 50kou přes obce a města, kde se to snažíme dodržovat - hlavně kvůli dětem, cyklistům, ožralým, atd.).

Jsme gauneři kvůli rychlé jízdě po dálnici? Nejsme. Chováme se naprosto logicky.

Podívejte, ještě před 10ti lety by mě nenapadlo říct, že 130 km/h na dálnici nestačí. Tehdy, když někdo pospíchal, většinou těch 10 minut co nahnal rychlou jízdou potom někde prokecal jen co vystoupil z auta. Dneska? Jak nemáme manažery včas na místě, když se něco stane, máme průser jako hrom (je potřeba vědět, že se přestalo vyrábět na sklad, fabriky jsou zřetězené, a když se něco zasekne, jdou ztráty do desítek milionů a ten člověk tam musí být, aby to viděl a mohl rozhodnout).

A jaká je naše reakce na nesmyslné zákony? Logická. My se akorát přizpůsobíme.

Takže když se nám vyboduje manažer, nebo mu hrozí, že by se brzo vybodoval, tak dostane řidiče. Místo "rychle jedoucího manažera" je tedy na té dálnici "rychle jedoucí řidič, který veze manažera". Když se vyboduje řidič, dostane "plně placené volno s náhradní činností" a místo něj nastoupí jiný řidič. Jde jenom o rotaci lidí. Můžeme si dovolit být někde pozdě? Obávám se, že ne. Uděláme to jednou, dvakrát, a zakázky dostanou Číňani, kteří jsou levnější a zlepšují se každým rokem.

Takže co je v našem zájmu? Máme se na to vykašlat, zavřít to, vyházet lidi (co mají hyptéky, děti na školách, nemocné rodiče..?). Máme se přestěhovat do německa?

Nejvíc absurdní na tom je, že my jsme třeba vloni na daních odvedli o 15 procent více, a letos by to mohlo být až 23 procent více peněz. Takže i díky tomu, že my takto bezchybně fungujeme (a s námi další firmy, které mají stejný problém), jde více peněz pro stát, dokonce i pro ty poslance, co vymýšlejí tyto hloupé zákony, dokonce je více peněz i na ty radary, kterými nás potom měříte, i na ty policejní auta, ve kterých nás potom honíte...

Takové zákony "jakože kvůli bezpečnosti" škodí a ve skutečnosti absolutně nic neřeší.

Dluhodobě požadujeme německou verzi zákonů. To znamená s dynamickým řízením rychlostních omezení na dálnici podle typu povrchu, zakřivení a tak dále. Chceme zavést levý pruh jako "fast lane" (rychlý pruh bez omezení). Chceme "značku", "za 200 metrů nájezd na dálnici" a podobné úpravy, aby se zvýšila REÁLNÁ bezpečnost a přitom jsme se byli schopni přizpůsobovat se realitě a být všude včas... O nic víc nám nejde.
4. 4. 2015 11:30
Re: Odvádění pozornosti
Tak ted nevim, to vam mam jako blahoprat? Nemyslim tim k uspechum Vasi firmy. Mel by jste si uvedomit ze my radovi policiste jsme pouze pesaci v poli kteri jsou vazani temito zakony, my je nevymyslime. Nerikam ze vsichni ale vetsina z nas se snazi delat svou praci tak aby obcany zbytecne neobtezovala. Ja za sebe muzu rict ze mam svedomi ciste.
4. 4. 2015 19:55
Re: Odvádění pozornosti
Tak nevím, ale tenhle příspěvek mě teda docela zvedl ze židle. Je to typická deklarace finanční džungle - my bohatí můžeme všechno a opovažte se s námi nesouhlasit, tak vám to dáme sežrat.
Toto veřejné přiznání vědomého porušování zákonů a ohrožování ostatních lidí je do nebe bijící!!!! (163 průměrná denní rychlost? To je na mnoha místech 200+ !!!)
Pokud jste opravdu tak úspěšná firma, tak ti vaši NEPOSTRADATELNÍ manageři, kteří dělají rozhodnutí, bez kterých by asi zemřely stovky lidí můžou lítat vrtulníkem. Není to dnes ani tak neobvyklé, ani tak drahé (dokonce jsem viděl finanční rozbory, kdy to vyšlo levněji než auto + řidič + ubytování v hotelech....).
Pokud to jsou (jak si myslím) jen přehnané keci afektovaného rádoby řiditele zeměkoule, tak bych upozornil na existenci mobilních telefonů, případně vyškolení někoho kdo může jak říkáte rychle rozhodnout z těch, co na místě pracují.

Podle mne jste obyčejné hovado pane! Až někoho zabijete, jsem zvědav jak budete jeho rodině vysvětlovat, že jste ho zabil pro hrst dolarů navíc........ :no: :no: :no:
2. 4. 2015 08:59
Re: Odvádění pozornosti
A jak by sis představoval, že to má ten kamioňák asi řešit? Vezmi si tu strašnou plochu, kterou má podle tebe nějak udržovat bez sněhu a ledu. Jak to chceš v reálu provádět 4 metry vysoko?

PS: Nejsem řidič kamionu
1. 4. 2015 12:35
Re: Odvádění pozornosti
Přidávám se k většině, co reagovala nade mnou. S dálniční policií nemám za poslední roky jedinou negativní zkušenost. :yes:

Sám jezdím na dálnici reálných 130-135 a i když vidím policejní Passat, rozhodně nemám cukání brzdit na 120. A drtivá většina řidičů evidentně již léta také ne, což o mnohém svědčí...
Avatar - Katikakus
1. 4. 2015 13:24
Re: Odvádění pozornosti
Ano, posledni zkusenost mam s tvymi kolegy z Plzenska, kde me namerili 160 - zhruba 5 let zpatky. Rikali mi, abych se drzel do 145km/h podle GPS a ani si me nevsimnou. Od te doby se toho drzim a mam klid.
1. 4. 2015 16:13
Re: Odvádění pozornosti
Pokutu na dálnici jsem nedostal,protože jezdím na tempomat 135,,ale co mě policajti serou,že se nalepí jak b u z e r a n t i na * auta a vynucují si zrychlení....toto se mi stává hodně často...minulý měsíc takto přede mnou přinutili nějako ženskou v bílém fiatu a pak ji zastavili... co mě taky zaráží,že jsem nikdy neviděl ty mistry v Passatu pokutovat ty debílky jedoucí jen v levém pruhu... prostě je zajímá jen rychlost a dálniční nálepka...
Jinak policajtů je jak sraček a vesměs zamindrákovaných s ohryzanýma nehtama s nezájmem přispět svou profesionalitou k lepšímu životu ostatních,jelikož jen buzerují...
Kdyby šlo o dodržování rychlostí,dají se radary na všechny mýtné brány a všichni by jezdili podle předpisů....tak to je jen buzerace a živení policajtů s jejich rentama za zásluhu...grcající smajlík..
Avatar - petrumr
1. 4. 2015 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2015 08:56
Re: Odvádění pozornosti
Hele tak takový přístup vám chválím. Já jezdím v drtivý většině maximálně 150 (tachometrově 160) koukám teda i tak dost často do zrcátka co se pohybuje za mnou jestli se za mnou nežene Passat respektive Superb v těch případech radši trochu ubírám. Koukám ale že nejste hovada a 150 ještě tolerujete, takže bych se teoreticky na dálnici neměl dočkat pokuty. Pokud někdo letí 2 kila, tak se nemůže divit, že ho sejmete. :yes: ;-)
1. 4. 2015 13:10
Re: Odvádění pozornosti
Ty musíš mít strašnej život...
1. 4. 2015 09:50
A este mali v zakone doplnit, ze ...
povinna zimna vybava bude stabilny podstavec, pripadne nizky rebrik s plosinou, kybel od Primalexu, ...
Dobra sprava pre pivarov: Povolia im pouzivat obratenu basu na pivo. ;-)
Rozbalit vlákno
0
1. 4. 2015 16:00
Jednotný oděv pro všechny...
Takže na vesnickou zábavu se bude chodit ve stejnokroji - oranžové reflexní vesty chlapi a baby ty zelené :-))))
A nebylo by úplně nejlepší,kdyby jsme chodili všichni pořád oblečení jak orgáni??
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
1. 4. 2015 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 18:09
Re: Jednotný oděv pro všechny...
Mi nejde o nic,je mi to jedno,protože ožralci stejně chodit s reflexníma bodama na oděvu nebudou,,to samé bezdomovci a socky,kterým nejde nic vzít...je to zase jen zákon,který umožní naplnit bezednou státní kapsu,chápeš to??? STK jsou taky jenom na vybírání peněz,jinak by nemohly jezdit po silnicích vraky.. a sníh??? to samé...pokuta za pokutou...už dávno může policajt udělit pokutu za sníh na čelním skle a spzce,tak na co zase další zákony...je jich málo???
V Thajsku zajímá stav auta pojišťovnu,jelikož tato případnou škodu proplácí...Policajt tam stav aut a různých přibližovadel neřeší,provoz je tam 100 x větší a nehodu jsem viděl jen jednou...zavinil ji tlustý němec na skůtru,protože nedal přednost z leva..
Avatar - petrumr
2. 4. 2015 08:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 18:11
Re: Jednotný oděv pro všechny...
Tak nekteri uz chodi jako organi >:D
Avatar - Ronault.
1. 4. 2015 19:27
Re: Jednotný oděv pro všechny...
Složená reflexní vesta se vleze do trochu větší kapsy, klidně podpažní v bundě, do kabelky se vleze tak 5 vest místo jedné pudřenky.
1. 4. 2015 18:08
Bohužel...
...tato novela, kde se zase neco prikazuje, zakazuje a postihuje, nevypovida jen o ambicich politiku a policajtu kafrat nam do kazde sebemensi zivotni akce, ale take mnoho vypovida o nas samotnych. Tady na diskusi je to samej padesatkar a opatrnej ridic, kterej zasadne nikdy nespecha a pravidla nikdy neporusuje, ale pokud by policajti nemohli argumentovat urcitym poctem prestupku, nehod a jejich nasledku, tezko by obhajili dalsi utahovani sroubu...
A za sebe rikam, ze nemit letos pri prvnim snehu a mrazu v aute i cestujici, tak tomu de.mentovi, kterej jel proti mne ze stopky zleva, nebot mne pres ty nevyskrabane pruzory nevidel, proste rozkopu -censored-.
Rozbalit vlákno
0