Auto.cz se přidává do klubu nejvýznamnějších motoristických médií. Od dnešního dne vám budeme pravidelně přinášet špionážní fotografie auto novinek od Lehmann Photo Syndication.
No pokud to budou špionáže i za velkou louží.... ;-) .....tak to se budu těšit. Zatím ještě-menší-BMW, renaulto-almera a dvě autobildem-ostře-sledovaná-auta. Gratuluji k nové rubrice, něco mi říká, že tady se povedou ostré debaty. :-)
Tak a je to tady ... srovnání ST a GTI, teda zatím jen cen a výbav. Tak začneme ST, startujeme na 789.990,- a nasázíme tam všechno co jde - 5. dveře, autoklima, střešní okno, navigaci, key free + alarm, kůži, ... zkrátka vše, co lze doobjednat, ale POZOR !!! Jen to co nabízí i GTI (to proto, aby byly výbavy porovnatelné), takže přibližně stejné alarmy, prřiblžně stejné navigace, stejná kola, atd VÝSLEDNÁ CENA : 1.086.090,- Pokračujeme u GTI - startujeme na 769.300,- a jedeme to samé - 5. dveře, auto klima, .... a VÝSLEDNÁ CENA : 1.113.900,- To je rozdíl CELÝCH 27.810,- Ale to není vše - GTI nenabízí key free, tudíž musíme připočítat ještě 20.700,- Pak je ROZDÍL 48.510,- Takže to shrnu: pokud koupím ST, dostanu za částku přibližně o 50.000,- nižší hot hatch, který má NAVÍC 25 koníků, 40 Nm (v širším pásmu ot.), větší rozvor, větší zav. prostor, nejdokonalejší podvozek v nižší střední a hlavně vzhled dravce a punc exkluzivity. Lidé se za autem s radostí a zájmem podívají a hlavně jim zůstane na dlouho v paměti. STylový auto pro voSTrý chlapy. Tak ti ST držím palce. ;-) A ještě jednou se omlouvám za OT, ale napsat jsem to musel ;-) No a srovnání jízdních vlastností budou snad pokračovat ;-) Samo že objektivně :-)
vim ze se tady skoro nikomu nelibi Roomster ... ale ... do dvou tydnu by meli byt na netu oficialni fotky. Roomster bude mit mlhovky co svitej do zatacky do urcity rychlosti a natoceni volantu .... myslim ze to je najak do rychlosti 40km/h :yes:
Myslíš si, že ne takovej luxus někdo má? Byl bych rád za řadící páku, natož volant... Hlavní je, že to má klimatizaci, DVD navigaci, kožený sedačky,...volant je vedlejší
Ted je otazka, jestli je ucelnejsi rozsveceni mlhovek do rychlosti 40km/h nebo nataceni hlavnich svetlometu nad 30 km/h (pri zpomalovani az do 5km/h tusim).Mam cerstvou zkusenost jen s tim druhym systemem a ten je super, padis si to zatackama v noci a perfektne to reaguje na pohyb volantu a tedy vidis temer az za roh. Jinak pro zajimavost, nataci se jen to svetlo, kam chces jet, druhe zustava ve sve pozici.
Jest zpet par dni k NIGHT VISION, slibil jsem nejake vlastni materialy. Je na nich videt vyhody THERMOVISION (oproti klasicke night vision od MB a spol.)-jednak se nezesiluje svetlo protijedoucich aut, ba naopak ajednak dosah. Stal jsem nad mestem a na THERMOVISION bylo videt uplne cele,ktery komin je aktivni,ktere domy jsou obydlene atd.atd. Tady jsou 2 kratka vide TV,2 fotky a jedno video,jak lze prekonat nevypinatelnou stabilizaci u H2:-): [odkaz]
Skvělý auto, díky moc za materiály. To je systém od Raytheonu, co montoval GM i do Cadillacu, že? Můžu se zeptat, jestli senzory jsou v tom nárazníku po obou stranách nebo je tam to druhý "oko" jen pro symetrii designu?
ahoj, promin, jeste jsem Ti nestihl odpovedet na mail.ale ja se polepsim:-) H2 uz bohuzel nemam, predbehla mne 3x prevodovka.mel jsem prvni typ,kde byla poddimenzovana. Ano,je to Raytheon a udavany dosah cca 1km hrave presahne,podle mych zkusenosti az 5x,na vzdalenost 5km jsem bez problemu videl zivy organismus,i kdyz jen jako bilou tecku. Ta kamera je namontovana jen na leve strane,na druhe je jen imitace:-) Jeste dodavam,ze z pohledu ridice je obraz vetsi,kameru (fotak) jsem mel pred sebou,takze se to adekvatne zmensilo,ten obraz je projekce na zrcadle,z male matrice BW moniturku. Kvuli tomu TV jsem uvazoval i o tom Cadillacu,ale vice nez DeVille se milibilo STS,takze jsem koupil H2,to je logika,co:-)Skoda,ze to zatim nedavaji do dalsich aut,sel bych do toho znova.Mimo jine jsem to vyuzival i tak,ze jsem jezdil pred domy kamaradum a odhaloval jim na nich tepelne mosty a uniky.-)
Ono je to ještě horší, než že by to nedávali do víc aut. GM s pasivním nočním viděním od Raytheonu končí úplně. Kupovalo si to málo lidí. Je to určitě škoda, protože aktivní systémy, co nabízí Lexus, Acura a Mercedes sice ukazují i vychladlé předměty, ale dosah 150 metrů je spíš výsměch. GM dělá IMHO velkou chybu, stejně jako když odložil k ledu kdysi airbagy. Taky jen proto, že to bylo za příplatek a málokdo to kupoval. Měli by tyhle chuťovky dávat do nejdražších modelů standartně. Hodně by jim to vylepšilo image. Jo, DeVille promítal Night Vision přes Head-up displej, to bylo lepší řešení.
fak to bylo pres head-up???? nemas odkaz? to by podle mne bylo uplne dokonale reseni. jak vlastne funguje head up, proste to sviti do skla? ale nevim, jak by to pak bylo citelne treba ve dne. vim, ze to ma Vette,ale nevidel jsem to v akci. TV si takhle predstavit uz nedokazi vubec..
Senzor byl uprostřed v masce na místě loga: [odkaz] Logo pak leželo připlácnutý na kapotě jako třeba u BMW. Zpočátku to měl jen DTS, postupně to přidali na přání o do DHS a poslední rok výroby téhle generace to mohl mít i obyčejný DeVille. Současné nové DTS 2006 to v nabídce nemá a je to velká škoda.
Člověče, mně funguje. Zkus zadat adresu ještě jednou: [odkaz] A kdyby to nešlo, tak konkrétní videa mají adresu: [odkaz] | [odkaz]%20vision%20r… | [odkaz] Ty adresy videí by automaticky měly otevřít okno, kde jsou možnosti "uložit", "otevřít",....tak si to radši ulož nejdřív do compu.
Ahoj GTI,no to vis,freehosting, ne vzdy je dosstatecne propustny:-/ Co kdyby auto.cz poskytlo registrovanym ucastnikum freemail a nejyk maly prosturek pro uzivateluv vozovy park, zkusenosti atd? A k tomu navic treba chat. Podle mne by to uzivatele uvitali a predpokladam, ze vetsina ctenaru nebo diskuteru nejke to auto a zkusenost maji.
Výborně. Redakce dělá tyto stránky opravdu dobře. Na netu jste nejlepší. Ale zatím neusínejte na vavřínech, máte na víc. Do kvality některých tištěných medií Vám ještě dost chybí (dlouhodobé testy s následným rozděláním aut do šroubku, srovnávací testy, právní poradna, u testovaných automobilů testy spotřeby, pružnosti, skutečného výkonu atd.) Ale zejména mi příjde škoda, že zcela nevyužíváte potenciál, který jako elektronické medium máte a kde Vám tištěná media nemohou konkurovat. Mám na mysli skvělé databáze, které nabízíte (např. autokatalog). Chtělo by to ale uvádět vždy aktuální ceny jednotlivých aut. Tím byste myslím hodně získali, protože mnohdy je velký problém najít aktuální ceny i na stránkách prodejců jednotlivých značek. A super je i seznam crashtestů. Bohužel opět chybí pečlivá aktualizace (dosud tam např. není Grande Punto). Mnohé z toho co píši je asi o penězích, něco by však šlo zlepšit jen s minimálními náklady.
Tak Vám přeji hodně invence a entuziazmu při tvorbě těchto stránek a děkuji Vám za ně.
Děkujeme za pochvalu i náměty. Některé novinky co navrhujete jsou opravdu ve finančních možnostech jen několika velkých "západních" redakcí. Některé však realizovatelné jsou a budeme se snažit je postupně na Auto.cz uskutečnit.
Ja to taky moc nesleduju :-) ....uvim az to vyjde oficialne, nejsem zas tak nedockavej. No rozhodne to tu ale vyvola obsahle diskuze, to jsem si jistej. Protoze se zase bude resit jestli nahodou pod tou plachtou je ta krivka u blatniku rovne ci sikmo atd..... :-):-)
Koukam ze auto.cz miri stale vis :-) ..to je dobre...o tom ze jsou tyto stranky nejlepsi neni pochyb :-). Kdyz uz jsem teda u toho tak ja bych treba uvital aby se redakce take vice venovala dodavkove kategorii (Vito,Transporter,Transit,Trafic.....). Urcite plno lidi a zivnostniku by to uvitalo. Napriklad takovej test Viana by me zajimal, dyt tohle treba ma bliz MPV nez dodavce.............
Brácho, tak ode dneška si nemůžeš bejt jistej už vůbec ničím. Ještě včera sis to hasil se svou šunkou po dé jedna, sice vyrovnanej s tím, že to spolu už nějak do důchodu doklepete, ovšem v naději, že za tmavejma foliema tě na silnici nepozná ani tvůj bejvalej třídní. Tak na tohle zapomeň. Ode dneška seš pod palbou. Ode dneška si nemůžeš bejt jistej ničím. Může se ti stát, že totiž otevřeš ráno stránky svýho oblíbenýho AUTO.CZ a na titulní se bude křenit tvá modla a nad ní nadpis - první foto, Logan v úpravě O1 (svoz komunálního odpadu) :yes: P.S. BRAVO, BRAVO, BRAVO... jo, bravo redakce :yes: Konečně bude o čem psát. Takhle když tu na nás vyskočí novej produkt mimo VW... spadnou brady a ztěžknou prsty... u těch maskáčů budem aspoň moci psát o naději, kterou do nich vkládáme... koneckonců... brácho, když jdeš v létě po ulici... vždyť ty nic jinýho ani neděláš, než že koukáš do vejstřihů. Tak si to tu střihněme naživo. P.P.S - ještě jednou - BRAVO REDAKCE :yes::yes:
>:D:yes: Některá auta by měla jezdit zamaskovaná povinně i během sériové produkce. Vejstřihy....to mi připomíná, že si byl ošklivej na Hedviku, já to viděl (smajlík s varovným ukazováčkem).
Mne osobne vyhovuje viac autorevue.cz, ako auto. cz a to z niekoľkých dôvodov: - testy sú poväčšine omnoho obsiahlejšie, auto.cz niekedy spraví test na 1.5 strany, čo je málo. U konkurencie sú dopodrobna rozobraté jazdné vlastnosti, charakteristika podvozku a motora, - nie je tu možnosť diskusie pod testami, čomu vôbec nerozumiem, pripadá mi to nelogické, - neúmerne dlho sa tu načítavajú príspevky v diskusii, a to nemám pomalý net. Keď je niekde viac, ako 100 príspevkov, tak to trvá dosť dlho.
Inak musím pochváliť grafickú úpravu a množstvo testov, v tom auto.cz jasne vedie.
take bych se primlouval za moznost diskutovat pod testy. cetl jsem tu pred par dny srovnani ML350 a RX 400h a mel bych k tomu opravdu co dodat ci doplnit z vlastni zkusenosti.Jinak spionazni fotografie ocenuji, clovek tu stravi zase o neco vice casu:-)