Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinka roku 2006 na news.auto.cz: Budoucnost automobilek v článcích Marka

Ondřej Láník
Diskuze (61)
Špionážní fotografie dvou velkých poskytovatelů autorských práv jsme letos v září rozšířili o souhrné články čtenáře Marka. Pravidelně tak nahlížíme do plánů automobilek. Zveřejněno je již 10 článků, ale tím zdaleka nekončíme.

Rozsáhlé diskuze, které vedete pod články Marka svědčí o vaší spokojenosti. Přehled dosud zveřejněných témat by měl tyto hodnotné články udržet v centru vaší pozornosti i nadále. K jednotlivým tématům se budeme vracet, protože naši dodavatelé špionážních fotografií (Lehmann Photo Syndication, CARPARAZZI) budou i v roce 2007 exkluzivně v rámci českého internetu dodávat fotografie připravovaných modelů ke zveřejnění pouze na stránkách www.auto.cz.

Tímto článkem děkujeme za dosavadní úspěšnou spolupráci Markovi a budeme se těšit na další zajímavá témata.

  • Marko: nové modely BMW pro blízkou i vzdálenou budoucnost
  • Marko: Budúcnosť značiek Mercedes-Benz, Smart a Maybach
  • Marko: Budúca modelová stratégia značky Opel
  • Marko: Budúcnosť Porsche
  • Marko: Budúcnosť značky Volkswagen
  • Marko: Budúcnosť Seatu
  • Marko: Budúcnosť značky Aston Martin
  • Marko: Budoucnost značky Jaguar
  • Marko: Budúcnosť značky Land Rover
  • Marko: Budúcnosť MINI
  • Ondřej Láník
    Diskuze (61)
    3. 1. 2007 13:12
    Re: No snad ne
    Za 400tis SKK by som si moc vyskakovat nemohol. Ale keby som musel teraz kupit auto do tejto sumy, tak bud Grande Punto 1,4 Active, alebo Corsu 1,2. Obe v 5dv. prevedeni...Mozno este P207 -ale to je uz take rozhodnutie "z nudze cnost" - nejak ma to auto neoslouje.
    1. 1. 2007 18:24
    Re: Zdravim i v Novem Roce
    Ondrasi... ked som hore pisal o drastickom rieseni situacie, o ktorom uvazuje novy sef koncernu, tak bola rec o zruseni Seatu. To je alternativa, ktoru on sam pripustil. A kedze VW Seata vlastni, ver mi, ze zrusit firmu moze kedykolvek bude chciet. ;-\ Naopak, to co si VW nemoze dovolit je prave drzat pri zivote stratovy Seat. Prave preto bude nova Ibiza klucovou novinkou. Bud zacne stavat Seat na nohy, alebo bude zle. O to viac, ze Martin Winterkorn sa ukazuje byt clovekom, ktory nie je velkym fanusikom Seatu. Ale tak to vzdy bolo: niektore znacky vznikali, niektore zanikali. ;-\ Btw. ta minulost Seatu je dost sporna vec. Seat totiz od svojho vzniku v r. 1950, az do 1982 vyrabal iba licencne Fiaty. Dokonca bez tohho, aby bol pritomny na exportnych europskych trhoch. Samostatnou (vyvojovo a modelmi) znackou je Seat az od polovice 80. rokov. Teda az od ery VW. Co je historia stara 20 rokov. A pre VW ma asi vacsiu hodnotu Skoda, pretoze ta ma nepomerne dlhsiu(a samostatnu) tradiciu, dokonca na vacsom uzemi Europy, ako Seat.
    31. 12. 2006 13:35
    Re: Renault.....
    Nie, Ondrasi. Nikdy som nepovedal, ze by bolo chybou si kupit Ibizu. Mozno to nie je technicky vynikajuce auto, ale je to standradne dobre, a moderne auto. Ak Ta oslovuje design, potom je Tvoje rozhodnutie prirodzene dobre. Jediny pripad, v ktorom by sa Tvoja kupa mohla zvrtnut v "katastrofu" by bolo, keby sa u VW rozhodli znacku Seat umrtvit. Ak by k tomu nahodou doslo, doporucujem sa toho auta okamzite zbavit (ak mozes). Aj tio viac-menej iba kvoli rapidnej strate hodnoty. Dufajme ale, ze sa tak nestane... ;-) :-)
    31. 12. 2006 13:31
    Re: Marko
    :-) ;-) ;-)
    Avatar - MeSiL
    31. 12. 2006 12:15
    Re: Dotaz.
    >:D