taky nesouhlasim, toto auto ma sve kouzlo, jjako vsechny lancie. Akoratemy cesi je temer nezname, duvodem je take jejich cena. Jasne, nekteri muzoz rici, ze je znaji, i ze mozna je meli, ale to byla minulost - to jsou vraky. Dnesni lancie jsou velmi oblibenen predevsim na zapade a jiho zapade samozrejme. Take v Rakousku. Samozrejme vsechno je to o cene. Tento modelje italsky maybach. Lid zijici v cresku daji radej prednost kupi nemeckemu vozu,jasne, duvodem je predevsim poveswt, ze italska auta za nic moc nestoji. Nevim, v dnesni dobe s tim nesouhlasim, to byla mozna era KJolem let vyroby Tipa ci una, ale v drivejsi dobe a verim, ze i v dnesni dobe je tiomu jnak, jen lide jim proste neveri. Lancia ta je jeste uplne nekde jinde(cenove) oproti fiatu, ci alfe. Napr Alfu tu bych se bal koupit asi aji dnes, nevim, aj osobne teto znacce beverim, a to je prave ono. Ale lancie jsou na hoodne vysoke urovni.
máš môj súhlas až na ten dotaz o ALFE ;-) inak čo sa týka dizajnu tak ten sa mi strašne zapáčil až keď som to videl na vlastne oči je to krásne auto a verte tomu že keby Thesis nebola Lancia ( Fiat ) ale napr. Audi tak by tu bolí pozitívnejšie reakcie skúste raz odbúrať svoju nenávisť ku FIATu a spol.
ja nevim ale toto auto ked som videl tak som si myslel ze je to zle urobeny 3D model ... vazne .. zadok pekny .. ale predok jednoducho nema tvar .. nema ... mozno po buracke by to bolo lepsie .. netvrdim ze je to zle auto .. ale ... uprimne 8-s
Proc by jste se bal Alfy? Vzdyt Alfa patri stejne jako Lancia do koncernu Fiat a mnoho dilu je pro vsechny koncernove znacky spolecnych...Jinak ja osobne Lancie strasne obdivuju, jak ty historicke, tak ty soucasne. A nerekl bych ze ta znacka je u nas neznama, staci se podivat kolik vozu typu Lybra se u nas prohani! Mimochodem Lybra je vazne nadherna, doufam ze se povede i jeji nastupce. Je to snad jedine auto, ktere se mi libi vic v kombiku nez v sedanu...
Zastoupení nemá, ale keždý servis FIAT či ALFA ti ji na požádání objedná. Náhradní díly seženeš přes Fiat, nebo na netu ... autokelly a není to moc drahé. Já mám Lybru SW 1.9JTD
a servis u toho auta potřebuji jen na výměnu olejů a filtrů. Je na ní najeto 140 000Km a měnil jsem čepy řízení a zadní tlumiče.(odrovnal jsem je vozením dlažby cca 5800Kč za středně lepší kvalitu). jinak to je dost pohodlné a kvalitní auto.
Nškdo zmiňoval, že nevěří Alfám. Myslím že je to blbost, pouze je trochu tvrdá, zakže potřebujedříve očetřit podvozek a benzín TS potřebuje kvalitní olej SELENIA. Jinak tam nevidím žádný problém. :-)
Lancia je uz dlhsiu dobu mrtva. Stala sa z nej lokalna talianska znacka :no: Dobre sa predava akurat Y v Taliansku. Lybru uz ani do Nemecka nedovazaju, alebo ju prestali vyrabat? Thesis bol krok vedla - podobne ako posledne Scorpio. Velmi mi pripomina Opirus alebo stare Volgy...Kde su tie casy krasnych modelov ako Delta, Dedra, Thema :'-(:'-(:'-(
pokial hodnotíme krásu tak to vidí každý inak - mne sa práve Dedra tak nepáčila, až som nechápal keď som ju pvýraz videl, a nezapáčila sa nikdy - na rozdiel od napr. Lybra alebo krásneho Thesis (designovo "taká iné maserati"). Že je lancia mŕtva a lokálna máš bohužial pravdu.
Thesis je úžasné auto...Nemusí se líbit každému, ale to nic nemění na tom, že je to v mnoha ohledech špička.
Lokální značka to v žádném případě není. Prodeje má celkem slušné a bude líp. Fakt je ten, že teď dostala trochu přednost AR,ale Lancia bude následovat. Není pravda, že je Lancia pouze Y, pravdou je, že hodně modelů jsou rebadgetované Fiaty, což nemusí v této chvíly být úplně na škodu. Realita je taková: Ypsilon (výborné svébytné auto, prodává se výborně nejenom v Itálii), Delta přijde nová příští rok, stejně tak Lybra. Thesis ještě nějaký pátek musí vydržet, ale přijde taky nová. Další model je Phedra, což je vynikající auto a Mussa (mimo jiné s tou sem si všiml jezdí i Pavel Nedvěd). Pak má přijít něco na bázi Sedici...Takže neřekl bych, že je Lancie mrtvá. To, že se neprodává tady ještě neznamená její smrt. Ale třeba v Maďarsku se prodává a měl sem pocit, že tam jezdí víc Ypsilonek než Fabií.
sam ale uznavas, ze to nie je to co byvalo. Lancia potrebuje nove modely ako sol. Experimenty s prilisnym retro dizajnom nevysli, podobne na to doplatil Jag. A to este nehovorim o mizernej spolahlivosti, marketingu, servise...Dufam ze nove modely vzkriesia Lanciu a znovu obsadi stratene pozicie medzi subpremiovkami
nesouhalsim! lancia ma povedene vozy, akorate nesjsou urceny pro vsechny a to predevsim cenou! neco nahodou na te strategii fiat alfa lanca urcite je. Lanca je proste ojedinela a ne jako fiat ci alfa, kterych prerdevsim v italii jezdi jak skodovek u nas plno *! ale lance - ne ne ni v itliii, nejsou tak videt, jak ty fiati
Na lancii dily neni problem, do druheho dne u fiatu. Ale moc jich netreba, na kappu jtd r.v. 88 a za 3.5 roku cca 100 000 km jsem potreboval akorat komplet brzdy (ate lokheed), lanovod, spojk. valecek, pravy central zamek, rozvodak a kladky, vymeny filtru a oleje po 20k. (ow40) To bylo vse a pristi rok si koupim novou ojetinu a bude to nastupce - thesis. za ty penize nekoupim nic srovnatelneho s tak malymi naklady na provoz. A v pripade havarie nejspis nebudu moc odrenej, snad. (samozrelme opet jtd)
Thesis sem u nas videl jen jedinkrat, byl to skoro maly svatek:) je to opravdu krasne a nadcasove auto..velke, prekvapilo me hlavne vyskou:) jedine snad na interieru je znat ze uz to neni zadna novinka. Rozhodne skoda ze jich u nas nejezdi trochu vic...
Bezpohyby je Thesis kontroverzní. Pokud třeba Beast píše, že je ohavná jako poslední Scorpio, tak já píšu, že je překrásná jako poslední Scorpio. Totiž úhel pohledu je alfa a omega všeho. V našem případě spíš Lancia a Scorpio všeho. Nekonvenční pojetí světlometů, avantgardou ovinutá karoserie velké klasické limuzíny. Toť případ obou dvou. Kdo hledá v Lancii výherce rallye a nemůže se dodnes smířit s tím, že Lancia dostala v koncernu roli luxusní, nikoliv sportovní, značky, težko ho uchvátí koráb jako je Thesis. Ani ten, kdo má na stole pět předdefinovaných tvarů, které jediné považuje za přijatelné a vrcholem drzosti je podle něj, když si odvážně nageluje vlasy proti směru větru a doma mu nevisí v obýváku Monet nýbrž periodická tabulka prvků, taky ho Thesis nedojme. A přesto nelze říct, že komu se nelíbí Thesis, nemá vkus. Thesis hledá krásu a zkouší odvážné křivky. Za to aplaus parlamentní většiny nikdy nesklidí. Ale pro mne je to perla evropského designu. :-)
.. ja neviem ie vsetko co ide proti prudu je uzasne .. neviem u tohto auta je pekny zadok ..ale predne svetla ... mmmmm ... maly Y sa mi paci fakt .. ale toto .. neviem mozno som sa z toho vnimania Lancie ako Rally teamu nevymanil ... skoda tych krasnych cias ;-\ delta integrale ... bozsky stratos ... :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(
Svoje určitě dělá i věk, zkušenosti..... Já ty roky jako auto fanda ještě neprožíval a když se dneska kouknu na starou Deltu, mám problém jí rozlišit od tehdejšího Golfa. Ale když vidím aktuální koncept Lancia Delta HPE, rozbuší se mi srdce. I když nejspíš pamětník ho bude brát jako zpronevěru všem ideálům původní Delty.
Velice krásně napsané :yes: Když jsem byl loni v Německu, stáli tam u hotelu vedle sebe Thesis, AR 156 a Passat. Passat jsem naprosto ignoroval, to auto nemělo v této společnosti nejmenší šanci, při přímém srovnání lze opravdu vidět nudné a strohé tvary (které ovšem spoustě lidí vyhovují), 156 mám rád a řadím ji ve své stupnici sedanů zhruba na čtvrté místo, ale Thesis byla jasná královna :yes: Ty liniem které nikde jinde neuvidíš jsou uchvacující..neříkám že bych si ji koupil, mám jiné priority, ale je to autíčko k pokoukání..a to je možná největší problém ;-\
vidis bracho, a to je problem dnesnych lancii. Ak by si mal 45tis euro a mal sa rozhodnut medzi thesisom a 5er - volba je jasna. Prave preto je thesis nepredajny. Lovi vo vodach na ake nema. Ale smelo ho mozno porovnavat s C6 :-!
přesně, je to jedno z těch aut které se moc líbí (či vůbec nelíbí), ale při racionálním uvažovaní prostě koupíš něco jinýho ;-\ P.S. volil bych 325i či 330i ;-)
Beaste, ano, volba je jasná: Thesis! Pětku v korejsko-bangloidním stylu ani omylem, děkuji, nechci :o) (I ti Korejci už dnes dělají hezčí auta, než BMW....). Závidím těm, kteří měli tu čest se s Thesisem na našich silnicích setkat. Já bohužel zatím ne....
na našich jsem ji ještě neviděl...ovšem nevím jestli věřit že bys ji koupil..nemyslím v porovnání s pětkou, ale s čimkoliv jiným v té kategorii..myslím že Thesis je opravdu pro "fajnšmejkry" či nadšence, kteří touží být extra vyjímeční a jsou ochotni za to platit...ale já jim fandím a ať jich je víc :yes:
Koupil bych jí i v porovnání s čímkoli jiným v téhle kategorii... :o) Originální, tak trochu retro a na silnicích ji , narozdíl od "bezvadně zpracované" německé konfekce, není vidno... Ano. Jasná volba. Thesis. Možná bych ještě uvažoval o Alfě 166, nebo dejme tomu Vel Satisu... ale ten je trošku o něčem jiném....
je to avantgarda tak trochu jinak. Poslední Scorpio je jedním z nejkrásnějších aut jaké znám! A tenhle Thesis má také moje sympatie. Je to odvážné, ale ne tak aby to auto úplně pohřbilo. Thesis mi přijde jako super limuzína pro člověka který chce jezdit v komfortu, ale chce mít mnohem originálnější design než nabídne např německá trojka. Thesis má design který bych nazval opravdu aristokratický :yes:
:yes: přesně jak píšeš, Thesis je umění. Kdo má odvahu koupit Thesis, bude mít i odvahu přemýšlet o této kombinaci. Já jsem nadšen, srdeční záležitost :yes:
Thesis je věc vkusu, jako každá Lancia. Někomu se extrémně nelíbí, jinému opačně. Přál bych vám si jen sednout za volant...Není to jen auto, je to společník na cesty, pokojíček, měkkoučký a teploučký. To, že pod kapotou skrývá koncernovou techniku ji zcela omlouvá, nakonec komu se daří vyrábět pro každý model svůj motor, ty doby jsou dávno pryč.
Itálie vede design v automobilovém průmyslu, kdo měl první světla ve sloupcích, tachometr uprostřed přístr. desky, kliky zadních dveří skryté ve sloupku... těch detailů je celá řada a ostaním nezbvá nic než jen kopírovat. Někdo prostě musí být první. Lancia nikdy neskončí.
Tohle auto vnímám, je to překrásná limuzína. Dvě barvy jí sedí, nedávno jsem v německu viděl Renault Vel Satis v úpravě Elia, měl taky dvě barvy. Škoda že těch Lancií není vidět víc.
Kdo jednou viděl naleštěnou Lybru Combi - k tomu není co dodat, asi nejelegantnější zástupce italsko-francouzské školy, naprosto unikátní auto. Dokonce měla "lyže" který krástně zapadaly k oněm dlouhým hliníkovým lištám. Krása.
Taky Opirus je super :yes: Je takový masívní ;-) Na Opiru se mě líbí nejvíc ten zadní sloupek a zadní světla, to je fakt klasa. Něco bych udělal s maskou chladiče, jsou tam dost velké rozestupy mezi žábrama.
ok, jen neznám moc lidí komu by se Opirus líbíl, tak jsem nevěděl jestli to náhodou není myšleno ironicky ;-) Pokud se Ti líbí, Tvá volba, aspon bys byl opravdu originál, prodeje jsou v řádech kusů.. :-)
no vidíš, už znáš, já už taky... :-) A je to dokonce slavná filmová hvězda A.Hopkins >:D Schválně se dnes musím podívat na červeného draka, jestli se v něm objeví :-)
budu tam >:D:-):yes: Nikdy jsem neměl na Opirus nijak vyhraněný názor, ale podle statického dojmu z exteriéru/interiéru se mi líbí. Ani jízdně na tom údajně není nikterak špatně, komfortní jízda z toho přímo čiší. A že ty přední světla připomínají MB E? Tak ať, být majitelem Opiru, i z toho bych si prd dělal ;-)
Jak se říká:proti gustu,žádný dišputát...Znám člověka,kterému se líbí Ssangyong Rodius...Čeká až se na trhu objeví nějaká ojetina a půjde do toho.Jsme holt různí,no ;-):-)
No ten Rodius je řekněme "poněkud více avantgardní" a osobně bych se mu vyhnul, ale ten design byl údajně inspirován jachtou, což je možné v zadní části rozpoznat. Dovedu si ale představit, že třeba v americe si kupce najde.
tak někdo si ho snad koupí, to by jinak nebyl moc výdělečný podnik :-) Ale celkem jsem se zasmál když jsem četl reklamní leták kde naprosto vážně o designu psali že to je skutečné umělecké dílo a těm co se nelíbí tak nerozumí designu, případně na něj ještě připraven >:D
Je to úsměvné, ale možná na tom něco bude... Vem si takovýho Picassa. Takový zdrápaniny a přitom jsou opěvovaný jako umělecký dílo. V tomto smyslu je možné interpretovat design Rodiusu jako umělecký dílo. Jen nevím kdo rezhřeší jestli je blázen ten kdo to prohlašuje, nebo ten který v tom tu uměleckost nevidí >:D;-)
;-) ostatně to je jenom dobře. Představ si diskuzi, kde první napíše že se mu to líbí a pod tím bude dvěstě zdvižených palců... >:-[] PS: Audi Q7 není taky zrovna žádná sláva, stálo to vedle mě na parkovišti a vypadalo to jako medvěd brtník
souhlas, vem si kdyby nám tu jezdilo 5mil těch "designově dokonalých" Golfů 8-s:-) je výborné že se dělá tolik různých typů, každý si vybere..chladný čumák i individualista :yes: S Q7 souhlas..není to můj ideál..
Opirus se vrací zpět, Thesis jde designově kupředu, pravá avantgarda. Kia se přirovnává k E-Klasse, já ji říkám "korejský Jaguar". S-Type se v těch rysech dá najít taky.
To nejde srovnávat, zepředu má Thesis erb rytíře. Opirus tam má zkroucený vrátka od zahradního plotu. Tam, kde Thesis vytváří vlastní designové schéma, plastické několikastěny, Opirus tupě kopíruje Mercedes a Jaguar ale aniž by od nich převzal i provázanost jednotlivých tvarů. A vzadu má Lancia nádherná originální světla, Opirus jakýsi patvar, shluk koleček a hran.
člověče, podle toho co tady hlásáš, pak musíš mít s Opirem setsakra nějaký osobní problémy :-) Myslím že si jej záměrně protivíš, to auto je absolutně monstrozní. Nikomu se nepodbízí... Okatě dává najevo inspiraci MB E, a co jako. Není to pouhý plagiát, to auto má absolutně jiný profil, jinou optickou hmotu. Je to takový tank, zatímco MB sází spíše na eleganci. Opirus je velice svérázný vůz a těm- kteří se povznesou nad kecy o jeho trapnosti- poskytne rozhodně dobrou službu ;-)
asi tak nějak. Jestli to půjde prodat po pěti letech, to bych neřešil. Nepůjde to prodat o nic hůř než takový VelSatis, nebo Thesis (kdyby se tu prodával). Téma ůstatková cena ojetiny je spíše česká vymoženost, protože všichni světoví výrobci očekávají, že po pěti letech provozu auto zavezeš do sběrny nebezpečného odpadu a koupíš si druhé. ;-)
Nic neřešíme. Jenom se mi nelíbí bezhlavé odsuzování Opiru jako takového. Mít na něj ten meloun, nekoupím si ho, ale to neznamená že je to automaticky plečka ;-) O kvalitách Opiru bych rozhodně nepolemizoval, nemá to sice adaptivní tempomat a masážní funkci sedadel, zato soudě dle masivnosti konstrukce to má solidní předpoklad na dlouhý život na našich silnicích...
no 8-s:*):*):-|:-);-):yes: >:D Jistě, i taková auta jsou potřeba. Nejvíc mě zaráží že češi jsou největší hnidopiši. Soudě dle diskuzí, nic horšího než Vantage by tu nejezdilo... Přitom většina diskutujících by byla ráda, kdyby dosáhla alespoň na Pandu ;-) Dneska jsem se díval na Primu na Autosalon. Ukázali tam na vteřinu nějaké vybrané diskutující, co můžou přihlížet jejich testu in natura. Seděli tam na zadních sedačkách jak dva oukropci, kšiltovky na hlavách, vsadím se že dojeli na skejtu. Všude je to stejný...
Lonestar...tleskám ti, napsal si to skvěle... Thesis své místo jistě má... Ad srovnání Thesis a BMW 5. Neříkám, že je Thesis lepší a nebo horší, to ani nejde říct,a le rozhodně je mnohem pohodlnější... Přeberte si to sami... Samozřejmě nástupce Thesis bude zase někde jinde....nicméně bych neaztracoval ani tuhle... Mimoto nové modely přijdou a bude Lancia zase tam kam patří... na špici... :yes:
No nevím proč, ale mám dojem, že minimálně v kombinaci dvou odstínů hnědé a modré jsem thesis nafocený viděl už před lety. Auto je to krásné a je to jeden z mých snů už dlouhá léta. Bohužel v ČR jsem ji viděl jednou, v Brně, a to měla na sobě italské značky.
Ne, to ne, tady je to "nakreslené" - [odkaz] - ale fakt mám pocit, že jsem to viděl i nafocené. A ta hnědá kombinace snad šla tehdy zadat i do webového konfigurátoru... Si pamatuju, snad dobře, jak jsem ji skloubil s interiérem "Tobacco", takže měla thesis zvenku i zevnitř téměř stejnou barvu. :)
Autor článku se v obdivu nad Lancií poněkud zavzdušnil. Pokud bude kapota, střecha a víko zavazadlového prostoru světle šedé a zbytek vozu taky světle šedý, pak nejspíš bude auto jednobarevné. Jinak si myslím, že nezávisle na barvě to nemusí být vůbec špatné auto.
Během služebního pobytu v Itálii jsem měl příležitost v Lancii Thesis ujet cca 150 km, bohužel jenom vzadu jako cestující :-) Mé dojmy: design je věc vkusu, mně se to auto velice líbilo, je to takový důstojný koráb. Sedačky v krémové kůži pohodlné, leč náchylné k zašpinění, zejména na hraně při dveřích. Při jízdě uvnitř ticho, pérování spíše měkčí, plavně se to pohupovalo. Akcelerace, pokud jsem mohl zezadu posoudit, velice slušná. Zkrátka komfort, luxus, pohodlíčko. Mělo to jednu drobnou vadu na kráse. Hned, jak jsem se dozadu posadil, začal jsem hlavou mlátit do horní hrany zadního okna (přechod střecha - zadní okno, je přesně nad zadní sedačkou, vzhledem k zakřivení střechy). Abych mohl vůbec nějak obstojně sedět, musel jsem si "podsednout", posunout zadek dopředu a vlastně tak trochu pololežet. Moc pohodlné to nebylo. Ptáte se, kolik měřím? Zcela průměrných 180 cm, ani o cenťák víc. Zkrátka to auto je stavěné pro Italy a jiné jihoevropany, kteří jsou, jak jsem tak viděl, prťaví. Tož tak.
Lancia to má jako značka sportovně luxusních aut těžké. V 70tých letech byly i s AR na stejné néli lepší úrovni než třeba BMW, Audi a VW byly zcela mimo, ale pak v Itálii zaspali dobu a dnes je situace jiná. Německo jako nejbohatší stát evropy spotřebuje nejvíce prémiovek, a to samozřejmě zase německých a pokud neovládáte tento trh, tak se nikdy nemůžete prosadit mezi jejich trojku. Navíc v okolních méně bohatých státech se němcům chceme vyrovnat alespoň tím, že budeme jezdit v jejich autech. Stejně jak se nevyrovná teď ani jindy žádný německý sporťák italské trojce, tak se nikdy nebude moci Lancia vyrovnat obchodně Mercedesu apod. Thesis,VelSatis nebo C8 si může koupit pouze někdo, kdo na to má mentálně, třeba umělec, který by si nikdy nekoupil německou masovku, protože by pro něho byla moc sprostá, a nepotřebuje si honit falešnou image. Doufám, že tento typ aut bude pořád existovat společně s lidmi, kteří se je nebudou bát koupit. Některá auta automobilový provoz tvoří, jiná ho ovšem obohacují.
hm BMW a falesny image ... ok ... ja uz asi nic nehovorim a idem sa picnut .... takyto odpor k nemeckemu autu len preto ze je nemecke .... dete stim do h ajzlu ... Lanca Delta a Stratos Forever .. ale odvtedy nic NIC nevimysleli ... a aj z Alfou to ide od 9 k 5 .... jo nove C8 je cool ... a snad bude mat konecne aj Jazdne vlastnosti .. lebo napr taka brera uz ich nema .. spickove sportove ALfy a Predny nahon ... talosi tak sprzdili fantastcku znacku ze sa to ani neda ... C8 rullez .... ale inak .... pekne auta ... LEN... a lancia uz ani to nerobi :no:
nemyslím že to bylo myšleno nějak ostře...BMW si spustu lidí koupí pro to jak jede, ale i spoustu lidí jen pro to že to je BMW i kdyby to byla totální srač..tak to prostě je s jakoukoliv značkou (tak to vidím já s falešnou image)
toto auto je skutočný aristokrat a to aj v tom ako je ich málo...ked som ho niekoľkokrát naživo videl nevedel som odtrhnúť zrak..je to umelecké dielo...žiadna okukaná tuctovka Made in Germany /nehovorím, že tie autá sú zle/ napr. také Audi fakt už človek ani nerozozná aký typ to vlastne je... >:-[] a ked sa tu už niektorý rozplývajú nad nemeckými prémiovkami, dovolím si pripomenúť, že aj v najsilnejšoum Audi je transplatované srdce z Lamborgini...
Thesis je dle meho nazoru nejkrasnejsi auto soucastne automobilove produkce. Proste dokonaly design na tema luxusniho sedanu od Lancie. Videl jsem ji mnohokrat ale porad se za ni rad otocim. Je to proste auto, ktere se rodi jednou za ctvrt stoleti. Byt tam agregat na posvozku z quattroporte, tak by to byl v pravde aristokrat z kruhu nejvyssich :-! a ty dve barvy... To je jen ona povestna tresinka na dortu.
Jeden kousek sem tam vídám v Praze, většinou kolem ČM. Avšak díky častým cestám do It není Thesis až takovou zvláštností. A to je velmi dobře. Patří mezi taková auta, společně třeba s Vel Satisem, za kterými se pokaždé ohlédnu. A to v případě Německých aut v žádném případě říci nemohu. Mám poměrně dost obch.partnerů právě z Německa, znám velmi dobře jejich mentalitu. Vím co chtějí a je jedno, jestli jde o auta, nebo o bublifuky. Naprosto odpovědně říkám, na ně POZOR. :yes:
Děkuji všem co opěvují perly desingu ,jako je Lancia, Scorpio, Avantime a jiné, masou šedých ovcí nepochopených a opovrhovaných vozů !
Jsem rád ,že se tyto krásné vozy nelíbí všem, trochu by mne pak mrzelo, kdyby tupec od vedle jezdil v něčem co by nevyjadřovalo jeho vkus ,jako je třeba passat, ale v Lancii.... ty díkybohu zůstanou nám!
Lancia je v italii brana jako mercedes nebo bmw v nemecku.
Lancia je draha a luxusni znacka.¨
Mimo jine v italii jeszdi s Lancii Thesis nejvyssi predstavitele vlady-papalasove,take kneží ve vatikanu.
U nas se "Lancia neprodava,nebot jeji cena je oproti jinym znackam vysoka.
Proti německým autům nic nemám, nejsou rozhodně špatná a některá i hezká, ale image, kterou pro mne mají /a to díky vlastní propagaci nebo jejich majitelům/ je naprosto nepřijatelná. Tváří se jako úberauta /nejvíce BMW,VW a Audi/ a vše ostatní je póvl.
A jejich majitelé div pýchou neprasknou a jaké pohledy vrhají na ostatní /někteří jsou ale natolik soudní, že si začerní boční okna/ Pořád tvrdím ,že 80% majitelů si je kupuje kvůli image,
a auta jako taková je vůbec nezajímají. Omlovám se těm 20% fandů
kteří sledují auto.cz nebo autoweb. Jo a je pravda, že vyrábět Thesis si může dovolit automobilka, která je na vrcholu a né ta, která je bohužel nad propastí. Já bych ty idioty z vedení okamžitě vykopnul a přidal bych k nim ještě pár lidí z Fiatu a AR