Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinky Fiatu pro rok 2004

Nejdůležitější autosalon na Apeninském poloostrově-Bologna Motor Show-je pro italské značky příležitostí prezentovat vše, co je pro automobilové publikum přichystáno na další rok. Novinky Fiatu: nové Stilo 2004, nové motory, Panda 4x4 a SUV.
Zpět na článek
3. 12. 2003 15:12
neregistrovaný "dk"
3. 12. 2003 15:47
neregistrovaný "saki"
3. 12. 2003 18:00
neregistrovaný "Franta"
4. 12. 2003 11:53
neregistrovaný "Baldi"
3. 12. 2003 15:54
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 16:04
neregistrovaný "saki"
3. 12. 2003 16:19
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 17:14
neregistrovaný "Martin"
3. 12. 2003 18:02
neregistrovaný "Franta"
3. 12. 2003 18:21
neregistrovaný "kuba"
4. 12. 2003 13:11
neregistrovaný "War"
3. 12. 2003 18:18
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 18:22
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 19:37
neregistrovaný "Pěník"
4. 12. 2003 08:47
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 23:30
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2003 23:40
neregistrovaný "Whirlwind"
3. 12. 2003 20:24
neregistrovaný "Whirlwind"
3. 12. 2003 21:52
neregistrovaný "¨Petr..."
4. 12. 2003 23:20
neregistrovaný "Whirlwind"
5. 12. 2003 14:31
neregistrovaný "rasto"
4. 12. 2003 08:48
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 07:52
neregistrovaný "michal"
4. 12. 2003 08:53
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 14:43
neregistrovaný "rasto"
4. 12. 2003 01:41
neregistrovaný "vedeni"
4. 12. 2003 08:05
neregistrovaný "rsv"
4. 12. 2003 11:29
neregistrovaný "VLK"
4. 12. 2003 12:21
neregistrovaný "saki"
4. 12. 2003 13:30
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 13:16
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 16:42
neregistrovaný "Enzo"
4. 12. 2003 18:41
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 10:15
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 14:58
neregistrovaný "rasto"
5. 12. 2003 09:01
neregistrovaný "michal"
5. 12. 2003 10:29
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 12. 2003 13:37
neregistrovaný "michal"
17. 12. 2003 11:56
neregistrovaný "anonym"
17. 12. 2003 05:11
neregistrovaný "pheet"
4. 12. 2003 21:01
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2003 21:51
neregistrovaný "Theo"
5. 12. 2003 10:22
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 10:26
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 22:33
neregistrovaný "Whirlwind"
5. 12. 2003 15:12
neregistrovaný "rasto"
7. 12. 2003 00:17
neregistrovaný "Paja"
8. 12. 2003 10:32
neregistrovaný "VLK"
8. 12. 2003 14:18
neregistrovaný "limach"
18. 12. 2003 15:17
neregistrovaný "Jarda"
6. 4. 2004 16:57
neregistrovaný "hell"
neregistrovaný "dk"
3. 12. 2003 15:12
Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
Dokonale zvládnutý agresivní marketing a PR (třeba jako u VW), tj. schopnost udělat ze sebemenšího prdu pořádnou kuličku a cpát ji všude pod tlakem :-) Tohle se Italům očividně příčí, mají totiž vkus ;-) O auta samotná už pak vlastně ani nejde...
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "saki"
3. 12. 2003 15:47
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
řekl bych že nic akorát mu neprospívá germanizace evropy. Němci využívají svého umístění v centru evropy a podmańují si trhy různých zemí. A hlavně u nás. Např. neustále vycházející německé jakobynestranné časopisy a weby(AUTOTIP, AUTOMOTOSPORT......atd určitě ne auto.cz) ovlivňují spoustu lidí a tím trpí zbytek řeklbych v mnoha směrech lepších vzdálenějších automobilek (Itálie, Anglie).
neregistrovaný "Franta"
3. 12. 2003 18:00
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
Vtipálku. Auto z Anglie? To neznám. Angličani žádná auta nevyrábějí, všechno je to tam součástí německých a jiných koncernů, protože když to vyráběli sami, tak to vedlo pouze k záhubě celého britského průmyslu. Všechno (Jaguar, Bentley, RR, Lotus) je to německé nebo jiné auto s anglickou značkou. Jediný, kdo vyrábí anglická auta, je tak ještě Morgan
neregistrovaný "Baldi"
4. 12. 2003 11:53
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
Vidím,že sa do toho prd vyznáš a npr. TVR, Noble, Ultima ti nič nehovoria.
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 15:54
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
Ja mam Fiaty zapsane jako "auta, ktera nejsou hezka"; a posledni dve Punta i nova Panda mi to potvrzuji ... Kdyz nad tim ted tak premyslim, vlastne mi uz jmeno "Fiat" zni jako automobilova nadavka (mozna za to muzou i Polaci a jejich "maluch" bo jak tomu vehiklu rikali); je to asi tim, ze jsem od zadne jine automobilky nevidel tolik vyrobku, ktere by se mi tak malo libily.
A to nejsem zadny Anti- ...
neregistrovaný "saki"
3. 12. 2003 16:04
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
No jistě Italové neumí design. To je jasná věc. Vzhůru do krabiček od past.
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 16:19
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
A...? To, ze ma italsky design dobry zzuk, nic neznamena. Navic kdyz se mluvi o spickovem italskem designu, vetsinou se mluvi o (super)sportacich.
Ty vis, ktere Fiaty navrhovali opravdu Italove? Facko delali Bertone a jakej to byl hnus. Naproti tomu Murcielago AFAIK Ital nedelal (snad nekdo z BeNeLuxu AFAIR ne-li dokonce Nemec), ale vetsina lidi ho uz davno zaradila mezi klasicke ukazky spickoveho italskeho designu.
Bylo by zajimave vedet, ktera auta kdo delal. Mozna by leckdo (sam pro sebe) prehodnotil zvuk slovniho spojeni "italsky design".
neregistrovaný "Martin"
3. 12. 2003 17:14
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
Možná by ses mohl seznámit s tím, co bertone pro Favorita navrhnul a co z toho udělala socialistická realita ;-)
neregistrovaný "Franta"
3. 12. 2003 18:02
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
Bertone to navrhnul skoro stejně, jako se to dostalo do výroby
neregistrovaný "kuba"
3. 12. 2003 18:21
Re: Co podle vás schází Fiatu k úspěchu ?
Tak to jsem viděl asi jiný studie. A nezapomeň, že to bylo v nějakym roce 1985, nebo nějak tak. Tak i kdyby to nakreslil tak, jak ho potom v 1988 začali vyrábět, byl by to určitě "nadprůměrný výkon".
neregistrovaný "War"
4. 12. 2003 13:11
Re: Bertone byl v údivu
Bertone se hodně divil, když už měli dopředu vyrobené hranaté světlomety, které určují celý vzhled předku. Přečetl jsem o tom nějakou knížku. Design stál asi 20 mil. totalitních Kčs a celé nové auto bylo hodně rychle postavené během cca 2 let
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 18:18
Re: Bertone byl v údivu
spis to vypada, zes' je nevidel ty ... ja je videl, a je to jak rika nize Franta
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 12. 2003 18:22
Re: Bertone byl v údivu
[odkaz]
neregistrovaný "Pěník"
3. 12. 2003 19:37
Re: Bertone byl v údivu
Tak proč musí i germánům dělat design Italové? Pokud vím, tak i Golfy dělali taliáni a to je fakt humus, dělají design dost i korejcům. Ještě že pro sebe (Alfa, Lancia a většina Fiatů) si nechají to nejlepší.
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 08:47
Re: Bertone byl v údivu
LOL :o))))
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2003 23:30
Re: Bertone byl v údivu
treba to nechaj delat Italum protoze to treba umi. Ale je to jako vsude jinde: Zakaznik nas pan.
Kdybys sis nechal udelat nabytek do obyvaku, tak snad mas nejaky pozadavky, navrh jak to ma vypadat. Nebo to snad nechas na tom komu davas zakazku (aby stvoril neco co ji proti tvoji filozofii)
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2003 23:40
Re: predesly prispevek
sorry, to mi ulitlo. Mato pasovat na Yaroukh z 3.12. v 16:19
neregistrovaný "Whirlwind"
3. 12. 2003 20:24
Re: predesly prispevek
jojo, Evropa je precpana nemeckou "geblsovinou" - no co vzdyt, ji taky politicky ovladaji. A vite co by mely nemci nezamestnanych, kdyby umele nevyvolavali zamestnanost tim, ze ty jejich slavny auta cpou horem dolem.
neregistrovaný "¨Petr..."
3. 12. 2003 21:52
Re: predesly prispevek
Hodně lidí , kteří píšou příspěvky si protiřečí , nejen tím jak pohrdaj Německou značkou, ,ale i tím jak píší o předraženejch autech , hnusným dizajnu , zastaralou technologíí , kurňa proč jich tedy tolik vyráběj a prodávaj? může mi to někdo vysvětlit?To bude asi tím , že nechcem vyčnívat a kupovat jiná auta , protože jsou lacinější a tím pádem asi nekvalitní..
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2003 23:20
Re: predesly prispevek
Promin, ale cim si protirecim?
Proc se tolik prodavaj? Ale o tom prece pisu. 3/4 lidske populace jsou zprominutim "hrudky" a koupi si to o cem vsude slysis, o cem vsude ctes, o cem se vsude povida,... ...reklama a tu ma ve sparech politika. At si to pripoustis nebo ne tak nas silne ovlivnuje reklama ve vsech oborech. Pokud si sam neshanis informace (coz je nekdy nad lidsky sily) a spokojis se s tema z beznych medii tak te jenom krmi tim cim chtej a smerujou te tam, kde te chteji mit! (a za socialismu u nas vladly Rusove a onicem jinym nez ruskym jsi nevedel,a taky co bylo rusky bylo svaty(???Souhlasite???)… Nezlobte se na me, ale rekl bych ze situace je dneska stejna, akorat nas ovlada nekdo jinej)
A s nezamestnanosti nemci bojujou, napisu co jsem videl v BMW: a) byl jsem v jejich tovarne. Ja teda nikdy nezaregistroval o jejich vyrobe nic jinyho nez: jak maj automatizovanou a vysoce robotizovanou vyrobu, v kterej si s nima nikdo nezada. tak jsem tam cekal par lidi, ale co jsem videl byl pro me sok. Vyroba jak v Rolls-Royce :o) , ale s rozdilem ze musi dene produkovat trosicku vic vozu
Umele tam zamestnavali lidi, aby meli kde pracovat. a tezko je budou odmenovat kdyz nebudou prodavat. Prodavat nebudou kdyz se o nich nebude mluvit
b) Clanku o tom jak dopadl zavod v ETTC je v novinach jako safranu, dokonce dost maly a vetsinou se objevi kdyz nemaj o cem jinym psat. Mozna az bude vladnout BMW tak to bude pro media zajimavejsi. o DTM uz vubec nenajdes clanek (kdyz ho nema na svedomi MB-protoze mluvi o nem) a tenhle rok jeli DTM a ETCC na stejnym okruhu ve stejnej vikend a Alfy bezkonkurencne kralovali. Se objevil clanek o DTM a ETCC slo zase na hul.

Kdyz srovnas motoristicky casopisy (chci vyslovit svuj nazor a ne jim delat reklamu a poukazat jak funguje politika). Nejprodavanejsi je asi Svet Motoru, ale podle me vypovidaci schopnost nula. Vetsina clanku jenom tlachani do vzduchu, nedoctes se ani jak maj postaveny prevody, a radi si v clancich (testech) odporujou, ale co - pro hrudky to ma obrovskou cenu. Navic se nejvic doctes o tom co ma nemeckej puvod. At testujou co chtej tak vzdycky vyhraje Skodovka protoze ma "skvely plasty a dokonaly slicovani". (uzasna vlastnost novinaru ze dokazou napsat clanek tak aby byl pravdivej, avsak vypovyda naprosto opacne- to znate vsichni ne? jak si daj sotvku "Breznev" a "J.F.Kennedy" (pardon-ale nevim jak se presne pisi). Bezeli jenom oni dva a Breznev prohral a v novinach (ruskych) napsaly "Breznev byl druhy a Kennedy dobehl predposledni") Ale za poslednich ctvrt roku zacinaj prohravat i Skodovky (nevim co se s nima stalo). A tokovych casopisu je tu vic jak dost (AutoTip, AutoBild,...) Naopak skvelej bych rekl ze je Automobil . Rozepisuji technicke zalezitosti, pisi pravidelne o vsech automobilkach ale hlavne o tom co je aktualni. A supr je rubrika "Ze sveta" uplne na konci - vetsinu clanku jsem jinde nenasel.
Kazdopadne je docela zajimavy precist si test v jednom casopise a v jinym si precist o stejnym typu naprostej opak
neregistrovaný "rasto"
5. 12. 2003 14:31
Re: predesly prispevek
kazdy clovek ma svoj rozum amoze si kupit auto ake chce a ake sa mu paci a podla penazenky nikdo nikomu nic nevnucuje ale nemci sa pekne postavili po 2 svetovej na nohy a prehrali vojnu a kraluju stale vo vsetkom to im nemozeme zapriet techniku maju dobru a taky nemec co ma napr 60 r ten si kupuje uz mozna 20 auto nemecke toho nikdo nepresveci o nejakom inom lebo s tou znackou prezil zivot a nieco mu to pripomina
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 08:48
Re: predesly prispevek
:o))) no tywoe to sou teorie az to $ere :o)))) vy ste ynzenyri az do stropu :o))
neregistrovaný "michal"
4. 12. 2003 07:52
Re: predesly prispevek
je to jednoznačně v designu. faceliftované punto je divné (koupil bych si ho jen kvůli novému dieselu-a i to je nepochopitelně dražší než corsa se stejným motorem a na to fiat momentálně prostě nemá),dále nechápu že do výroby prošel čumák od stila (celek působí fádně), ale kombinace nadupané dvanáctky s šestikvaltem je fakt dobrá. panda je rozhodně krok správným směrem (dost bylo matizu, proti kterému rozhodně nic nemám, jen prostě nudí a stárne), ikdyž jsem měl chvíli problém srovnat se se zadním okínkem a bohužel i interiér je stále v duchu punta. jinak je to ale fakt zajímavé auto, jemuž mohou design němci závidět. ostatní modely nemá z důvodu nízkých prodejů smysl rozebírat. myslím si, že např panda je hezká, ale spusta lidí si to nepřizná, protože mají obavy z toho, že by se jim měl líbit hezký, ale jednoduchý design. např. áosma je moc hezká, ale detaily jsou mnohem rafinovanější. němci rozhodně design umí, když chtějí. bmw, mercedes a vůbec všechny německé značky mají aspoň jeden fakt hezký model. na rozdíl od toho fiatu dělají taky hezká, ale rafinovaně elegantní a studená nebo rafinovaně studená auta. vemte si bavora pětku. názor na něj si clověk dělá postupně, u fiatu vím hned-líbí se mi nebo ne. prostě jsou designově čitelní a přímočaří. žádné šity jako touran nebo podobné blivajzy, to už fakt přehnali.
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 08:53
Re: predesly prispevek
Nechci se hadat, jenom reknu, jak to je u me: nazor na BMW 7, X3 ani 5 se u me nijak nevyviji - proste je to hnus. Spis si myslim, ze na spoustu lidi pusobi charisma/image znacky BMW, ktere muze byt (a IMHO je) silnejsi nez "zvlastni styl" Bangleho; ne nejaka rafinovanost.
neregistrovaný "rasto"
5. 12. 2003 14:43
Re: predesly prispevek
taliani robia naozaj krasne auta a maju dobrych dizajnerou ale nedotiahnu veci do konca staci malickost a auto strati na predajnosti nechapem ako mozu dat relatka blizko chladica tam je teplo a to im skodi chyba, to by nemci neurobili a ta ich elektrika v tom maju slabiny alebo ked sa zacnu na novom aute odlepovat listy dvery to su tie nedostatky ktore nemci nemaju a interier v kazdom talianovy vrzga , to je uz talianska natura vlastne preto robia pekny dizajn
neregistrovaný "vedeni"
4. 12. 2003 01:41
ruznost vozu
Ja bych rek, ze Fiatu neprospiva ani to, ze maj auta kazdej pes, jina ves. Pezoty se poznaj, Renaulty taky, MB taky atd. Ale Fiat? Bud sou to uplny zrudnosti (Multipla, Doblo), nebo to jde (Stilo 3D - super), ale tou jejich modelovou radou se netahne zadna snadno rozpoznatelna designova linie. Proste s kazdym novym modelem je pokus o novej smer a je to cely takovy chaoticky. Mimochodem - tim faceliftem to Punto zmrskli neskutecne. :(
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "rsv"
4. 12. 2003 08:05
Re: ruznost vozu
Celkem souhlasím,ale pokud Fiat bude pokračovat tak jak začal teď Pandou, tak si myslím že to bude lepší. A jinak je fajn, že můžeme diskutovat nad tím, jestli je lepší německé nebo italské auto, protože mám strach, že při dnešní rychlosti globalizace za chvíli nebude diskutovat o čem...
neregistrovaný "VLK"
4. 12. 2003 11:29
Re: ruznost vozu
No to je diskuze, by jeden nevěřil...
Tak za A) Např. Multipla. Znám stejnej počet lidí, kterým se libí, jako těm kterým se nelíbí. Bohužel těm kterým se líbí chybí odvaha k tomu si ji koupit a nebo peníze. A to je případ těch Fiatů, který se odlišují, ačkoli co se týká využitelnosti nemá Mutipla konkurenci a jako taxi auto by byla rozhodně lepší než Passat a jiný *.
Za B) Ať si každý kupuje to co se mu líbí. Když chce někdo BMW 3 za akční cenu 899 900 Kč s 80 kW 1,8, prosím. Já si za ty prachy koupím 156 s motorem o 30 kW silnějším, s podvozkem, který drží na silnici i za deště, s brzdama, který brzdí a hlavně mi to auto vydrží dýl.A stejně bych mohl mluvit o tom, že za cenu 3D Golfa s mechanicky stahovanýma okýnkama mám Stilo multiwagon. Auto s větší zárukou, s lepšími motory, s lepším podvozkem. Jen se nejmenuje Lidový vůz, což za prestiž nepovažuji...
C) Porovnávat Punto s Corsou - No to je prostě typický. Jenže. Výkon 1,3 JTD je stejný jako výkon 1,5 DCI. Platíš o 2500 nižší pojistku každý rok. A pak Punto ti vydrží 8 let bez problémů, kdežto s Corsou si něco užiješ. Za kvalitu se platí (jenže Corsa se dělá v Německu, že?).
A jak se říká: A vvvo tttom to je....
neregistrovaný "saki"
4. 12. 2003 12:21
Re: ruznost vozu
No to že každá řada fiatu je jiná je docela kool pořád lepší než u golfu nebo pežotu nebo škody. kde dokud nepřijdu blíž nepoznám o kterou řadu jde. Ono odlišit se od ostatních to chce odvahu. Fiat tohle začal tlačit a dopad jak dopad. tak teď aby byli spokojení všichni musel spadnout do designové nudy naštěstí ne tak velké jako ostatní automobilky.
A multipla kdybych měl kroupy jěště dneska bych si ji koupil protože není lepší rodinný vůz na cestě. kratší než fabia a kufr větší než fabia kombi a šest míst paráda. No ale proč si ju kupovat když škodovka je od wv a má líp slícované plasty ano slícované plasty mě určitě někam odvezou. Tak zdar.
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 13:30
Re: ruznost vozu
1) Fabia je diky svemu podvozku povazovana za spicku ve tride
2) v hodnoceni JDPower se Fabia umistila (podle zakazniku) na druhem miste za Yarisem
-----
Kdyz se neco, co se mne nelibi, hodne prodava, mam dve moznosti: A) smirit se s tim, ze muj vkus je odlisny, pripadne ze mam jine priority a tak davam prednost jinym aspektum nez vetsina B) prohlasit ostatni za "zmanipulovanou masu" pripadne rovnou za blbecky (je-li rec o hudbe, nekolikere zopakovani slova "komerce" rozhodne nemuze byt na skodu ;o) ...
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 13:16
Re: ruznost vozu
Alfa ze vydrzi dyl nez BMW? Ne ze bych s tim tvrzenim mel primo problem, ale slysim to poprve; a verim, ze by se naslo par lidi, kteri by na to zirali s otevrenou pusou neschopni slova. :o))
(Skoda, ze nam tohle nepotvrdi/nevyvrati nejakej automechanik za nejakejch 10 let. :o)
neregistrovaný "Enzo"
4. 12. 2003 16:42
Re: ruznost vozu
Nemuselo uplynout ani 10 let a ne jeden mechanik mi potvrdil ze BMW motory zvlast v nafte nic moc,vykonove supr ale na vydrz je to *.Viz praskajici hlavy u 2.5TD.BMW dela auta moc slozitym stylem i kdyz s nemeckou preciznosti ale kdyz se pose... tak to stoji za to.Alfa sice neni taky drzak se kterym by se dalo orat pole.Ale ty auta maj neco vic co si u germanu nekoupis nehlede na financni stranku.Ostatne kdyz se podivas na vysledky evropskyho sampionatu superturizma kde daly 156 na *BMW a ne poprvy tak to taky o necem svedci
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 12. 2003 18:41
Re: ruznost vozu
Otazka je, jak casto se praskajici cokoli vyskytuje u BMW a jak casto u Alfy. BMW je, pokud vim, nekolik desetileti povazovano za etalon kvality, a najednou ma byt horsi nez italska Alfa Romeo? Tezko to muze konzervativec jako ja tak rychle vstrebat :o) ... I proto jsem mluvil o tom odstupu - muze se ukazat, ze to bylo "par kusu" nebo-li vykyv.
Ale uz to registruju coby dva hlasy/ohlasy na ukor BMW ve prospech Alfy. (I kdyz jsem z tebe trochu confused - tedy no offense ale zda se mi, ze do toho motas emoce; viz dale.)
Jinak mluvme PLZ o vydrzi, ne o pocitech ("ty auta maj neco vic co si u germanu nekoupis"); ktery se BTW dost tezko merej a ktery ja mam treba naprosto opacny, takze pres Bangleho snazeni ma BMW jeste porad navrch (coz se ovsem mozna zmeni, az Bangle zmasti i trojku).
(156 se mi docela libi, ale ten zbytek je mirne receno divnej.)
Ze 156 daly BMW na )( o necem mozna svedci, ale o VYDRZI motoru IMHO nijak zvlast. Mondea v UK taky davaly Corollam na )(, ale ze by byly kvalitnejsi, se nikdo tvrdit neodvazil.
Ale neber to zase tak, ze se do tebe "navazim" nebo zes' "radsi nemel nic psat". :o))
maj sa gut
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 10:15
Re: ruznost vozu
(ne Corollam ale Carinam samozrejme)
neregistrovaný "rasto"
5. 12. 2003 14:58
Re: ruznost vozu
musim sa zasmiat opravujem aj jednemu alfu 156 pekne auto krasny dizajn ale made in italy problemy z vykonom auto je lenive max iba 160 prestalo tahat ma 70 000 km motor diesel JTD com.rain . klima derava zavarena naplnena uniki oleja poloosi dlho nevidrzia vysoky vykon motora auto sa trase proti nie BMW ale mojmu focusu je v * a mam 140 000 km a ziadne problemy a ties diesel ziadny olej atd a este je pravda ze ho ma dost zly maitel nastartuje a plny co to da nema ziaden vstach k autam preto mu uz netaha ako by malo diesel sa nevitaca
neregistrovaný "michal"
5. 12. 2003 09:01
Re: ruznost vozu
srovnáváte corsu s puntem, nebo co? s tím 1,5 dci jsem to nepochopil. to jako které auto? punto jsem měl týden na ježdění a bylo to docela v poho. mám corsu b z ´93 a teprve letos, po deseti letech jsem měnil dvě ze tří částí výfuku. to u bravy jsem to dělal po třech letech-upadl. na corsu nemůžu říct nic špatného. kromě problému s alarmem (to byla spíše záležitost instalace u dealera), nebyl s corsou jediný problém. všechno funguje a drží. horší je to s lakem-rez. jenže na tom fiat - v době kdy corsa vznikla - byl pěkně mizerně. za to s mercedesem (byl nový) jsem měl tu čest si užít. během dvou let 3x v servisu se závadami, které absolutně nesouvisí se stylem jízdy apod. hrajou si na kdovíco, ale skutek utek. ted mi to prozměnu občas nepochopitelně hučí a to to bylo nedávno v servisu kvůli žhavení. to s corsou jsem nebyl v servisu jedinkrát navíc mimo servisní plán. závěr? jde o individuální zkušenost. je to jako s designem. někomu se libí tohle a někdo třeba narazil na auto, které není stoprocentně kvalitní jako jeho bráška, který sjede z linky třeba za týden. tak to prostě je. jinak si neumím vysvětlit, že mají dva různí lidi různé zkušenosti se stejným autem...jasně, udržba a styl jízdy. to už je ale váš problém.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 10:29
Re: ruznost vozu
kazdymu obcas huci (teda az do urcityho veku)
neregistrovaný "michal"
8. 12. 2003 13:37
Re: ruznost vozu
ty tomu tady asi velis,co?
neregistrovaný "anonym"
17. 12. 2003 11:56
Re: ruznost vozu
Cau Borci,moc nechápu,proč se někteří z vás naváží do italských aut/co se týká spolehlivosti/.Fiaty jsme měli 3: 1) fiat 127-ten jezdil bez sebemenší poruchy asi 15 let,než jsme ho v r.1988 prodali-zatím jsem nezažil spolehlivější auto. 2)Fiat Marea weekend-bezva rodinný auto,bla bla a taky téměř bez chyby/koupili jsme ho po havárce z německa-měli ho do 150 000km a kromě netěsnosti klimy a jedné poruše-špatny kontakt palivového čerpadla jela taky OK/ 3)Fiat Tipo-r v 1992,s tím jezdím doteď -není to žádný letadlo,ale nikdy mě nenechal ve štichu-takže taky bez problémů/jenom občas něco vyměním-tlumiče,výfuk,ralena řízení-no už má taky140 000/. Před 2 roky koupil táta BMW 520-svezení pěkný,hlavně na vyšší rychlosti,ale klima taky utíkala,chvílemi to jelo na 5 válců,ke konci to moc netopilo,díly drahý jak * a spotřeba docela hrůza.Teď má táta Audi A4 1.9Tdi :Po 90 000km výměna ramen řízení /na tipu po 130 000km/,odešlo startovací relé/na horách v Zell am See-nic příjemnýho/,na 2ku se to nerozjede-chcípne to,vzadu není vůbec místo na nohy atd.Zase to má nízkou spotřebu a příjemně to jede,ale nechápu,proč se konkrétně Audi tváří,že jejich auta jsou něco extra-NEJSOU!!A že bych za takovýhle auta platil o 30%víc než za italský,který není o nic horší,mně přijde trochu ujetý/zas tak důležitý to lícování plastů není-nebo je?!Na závěr:Moc bych si přál,aby se Fiatu vedlo líp a držím jim palce! …
neregistrovaný "pheet"
17. 12. 2003 05:11
Re: ruznost vozu
Tak tohle je jak ma byt , nebo i mne lezou nemcori stema cenama na nervy a je tam ho.........
neregistrovaný "Whirlwind"
4. 12. 2003 21:01
Re: ruznost vozu
Rekl bych ze vzdycky mely vsechny modely stejnej styl v modelovych radach, ale od Multiply se da mluvit o tom ze se rozchazeli, ale vazne me zajima jak si povede v dalsich letech, protoze tohle je zajimavej nazor a ted zase dochazi k sjednoceni designu :nova multipla, idea, stilo, punto, panda maji stejny prvky (hlavne teda predek)
Ale jinac se mi libi jak Italove delaji obmenu designu pro nove typy, nudi me auta ktery jsou i po trech generacích furt stejny. napr:BMW od zraloka po plastaka stale stejny design, ovladace a budiky stejny jesti i v tej rade po tom (jestli chcete namitat jejich Tradici tak se podivejte treba na Ferrari- ti snad ma taky tradici) - ted se teda polepsily
vezmu golfa- taky furt ta sama ohrana pisnicka
kamaradka ma faceliftovanou 106: volant z 206, palubka z 90let a tlacitka z 205 ktera je z 80 let.
Par prikladu, ale v podstate kdyz si sednu do novyho auto, tak nechi mit pocit ze sedim v tej predchozi generaci za prachy opravdu novyho auta.
neregistrovaný "Theo"
4. 12. 2003 21:51
Re: ruznost vozu
Souhlasim s VLKEM i Sakim. Mě osobně se líbí, když novej nástupce vypadá jinak. Ekonomicky je určitě výhodnější, dělat jen facelifty jako u Golfu (designově). Ale člověk pak neví, jestli sedá do auta z roku 1980 nebo 2003. Snad nezkončí Fiaty unifikovaný a la koncern.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 10:22
Re: ruznost vozu
Predstava, ze Golf V se Golfu IV v zakladnich tvarech podoba proto, ze to tak bylo levnejsi, je IMHO mylna. (A tvrzeni, ze jednotlive generace Golfu jsou pouhe designove facelifty, je IMHO taky absurdni.)
(Golf V se mi nelibi.)
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 12. 2003 10:26
Re: ruznost vozu
Muzeme se o tom prit donekonecna, ale ja tvrdim, ze Italove jsou tak "inovativni" jednoduse proto, ze se hledaji (jak tu nekdo napsal o Fiatu) ... Hledaji tu svoji typickou tvar, kterou je mozna dobre obcas obmenit, ale oni ji uz hodne dlouho proste nemaji. A takhle inovativni budou jenom do te doby, nez ji najdou.
tot muj nador
neregistrovaný "Whirlwind"
5. 12. 2003 22:33
Re: ruznost vozu
Italove jsou temperamentni narod, Francouzy jsou lezerni a Nemci zase pani tvorstva. co vic ti na to rict
neregistrovaný "rasto"
5. 12. 2003 15:12
Re: ruznost vozu
kupis si auto napr fiat a na buduci rok sa zacne predavat novy model uplne iny ako mas ty tvoje auto strati okamzite na hodnote preto neni dobre modely moc menit treba mysliet a na tych co si auto uz kupily napr ford sierra sa vyrabyla od 82 do 92 nijak jej to neuskodilo a bola naozaj nadcasova na tu dobu a este aj teraz neni az tak skareda a tie nahradne diely za facku po tolkych rokoch ked si zoberies rok 82 kde boli japonci s tymi kockami
neregistrovaný "Paja"
7. 12. 2003 00:17
Re: ruznost vozu
Myslíš že třeba Fiat moc mění modely?
Fiat Panda I - 1980 - 2003, UNO 1983 - 1995, 126 1972 - 2001... Napiš mě jinou značku u níž se ještě na přelomu tisíciletí vyráběl jeden model déle jek 20 let.
Já měl F 126, Pandu I a teď chci novou Pandu.Lidi co znám,a co měli Fiata na něj nedaj dopustit.Znám i pár suprchytrejch (např můj tchán,švagr) co pro ně Fiat není auto, ale šrot. Nikdy fiata neměli, ani v něm pořádně nikdy nejeli - takových rádobyodborníků je opravdu moc-je mi jich líto.
neregistrovaný "VLK"
8. 12. 2003 10:32
bez titulku
S tou výdrží je to tak. Alfy nejsou hodnoceny co do spolehlivosti moc dobře ne z toho důvodu, že by byly špatný a nespolehlivý. Problém je v tom, že jsou to auta stavěná na rychlou a svižnou jízdu. Při tomto způsobu jízdy jednotlivé díly odcházejí častěji, než při ležérním 50 km/h stylu jízdy strýce s BMW. Zajdeš-li do servisu, který opravuje auta a jeho majitel je rozumný a není závislý na čenkoliv, tak ti potvrdí, že motory z Fiatu při správné údržbě jsou schopny vydržet neuvěřitelný porce kilometrů. Například v případě Ducata se lze setkat s auty, které mají najeto 500 000 bez jediného zásahu do motoru.Nenajdete servisáka, který by znal Boxera, který by toto ujel. Zpět k Alfě. Každý ví, že ve Švýcarsku nebo Itálii běžně jezdí v provozu bez problémů Alfy z let 70. Stejně je tomu v Americe. Takhle stará BMW dnes už prakticky v provozu nejsou.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "limach"
8. 12. 2003 14:18
Re: bez titulku
V podstatě souhlasím. Lidi, co znám, a mají Alfu, jsou k nim celkem nemilosrdní, protože si je jako fandové kupovali pro srdcařskou jízdu. Navíc fůra z nich je má po druhém, třetím majiteli, kteří té údržbě nedali moc. Je rozdíl, když auto denně honíte třeba do 7000 ot. nebo jezdíte jako strýc do obchodu na spotřebu. Já nejsem žádný řidič-dobytek, ale svoji 147-ku taky občas proženu, ačkoliv než jsem ji koupil (našetři na ni), tak jsem s předchozími Fiaty jezdil v klídku. A taky se mi za to odvděčily. Já na rozdíl od těch chytráků, kteří šíří, že Fiata nikdy ne, a nikdy ho vlastně neměli a ani neřídili, mám zkušenosti bohaté. Měl jsem tři. Všechny téměř bez problémů a když, tak malé hlouposti. Jen proto, že jsem se o ně staral a neničil je. Benzínové Tipo jsem prodával se 235 000 a dnes s ním má bez problémů nový majitel najeto kolem 270 000. Starou 125-kou jezdí stále můj otec bez potíží a Brava byla prostě úplně špička. Hlavně italské motory - jak benzíny a diesely - to je paráda. Italská nátura je sice prostě jiná než třeba japonská, ale i oni už se dost polepšili. A přidávají pocity a emoce. To se např o autech od vychvalovaného VW nedá říct ani náhodou.
neregistrovaný "Jarda"
18. 12. 2003 15:17
Re: bez titulku
Italska auta se mi docela libi designem, vzhledove. Jenze bohuzel o Italech plati: design je dulezitejsi jak funkcnost. A je to pravda ve vsech oblastech!!!Kamarad dostal od manzelky velmi hezke hodinky. Italske. Automaticke natahovani pruziny, kovovy reminek-nadherny design. Jenze nefunguji, jak maji: par dnu se predchazi o 20 minut za 24 hod, pak se zpozduji. Reminek se sam od sebe rozepina a pouzity material je tak nekvalitni, mekky, ze nelze napruzit uzaver tak, aby spolehlive drzel. A podobne to je i s jejich auty. Navic mam svuj nazor na mentalitu Italu, kteri jsou prvotridni flakaci, co nemusi, to neudelaji a i z toho se zkousi vyvliknout, pokud to jen trochu jde. Pojde sem zit a brzy si zazijete jako omluvu italskeho nehorazneho chaosu a bordelu vymluvne heslo s pokrcenim ramen: TII - This Is Italy.
neregistrovaný "hell"
6. 4. 2004 16:57
bez titulku
FIATŮM VŠEOBECNĚ CHYBÍ DODRŽENÍ DLOUHODOBÉ KVALITY,POVRZÁVÁNÍ V INTERIÉRU,NÍZKÁ ŽIVOTNOST MOTORŮ VŮČI NAJETÝM KILOMETRŮM.HELL
Rozbalit vlákno
0