Ja som za >:D
Vcera som skoro zalozil zbierku na SPZ-ku pre Toppera, aby on viac makal a setril na Rio, lebo na Feldu by sme mu to nedovolili, a tym obmedzili jeho pritomnost tu...
Hento mi prijde ako este uslachtilejsi napad ! >:D:yes:
Podle zákulisních informací by se Laguna již neměla jmenovat Laguna, ale měla by být přejmenována.
Bohužel jako krok mimo vidím plánované motorizace, které by měly mít max. objem jen 1,6l. I když to budou "šestkrát" řeplňovat, psychologický vliv na zákazníky nebude nejlepší. "Co máš v té Laguně? Jen jednašestku?" :-| S tímhle se už nyní potýkají prodejci u Traficu...
No uvidíme. Já se taky tý jednadvojky bál, a zbytečně. Jsem naprosto spokojenej. Hlavně půjde o to lidem ukázat, že maj zahodit předsudky, nejdřív něco zkusit na vlastní kůži, než začít kritizovat, a hlavně udržet kvalitu nastolenou za poslední roky.
Jsem ted zrovna přemýšlel, jakej obsahovej rozptyl už jsem zkusil u OA. A vyšlo mi od 0,9 TCe v Cliu až po 4,4 SDV8 v RR Sport. :-)
Ale vážně. Je mi taky líto, že u mainstreamu už ta paleta obsahově hubne, na druhou stranu, pokud turba něco vydrží, je mi jedno, co je pod kapotou, protože ačkoliv to někteří zdejší diskutéři nepřiznají, kW je furt kW, ať je francouská, německá, britská nebo jiná... A díky tomu, že mám dost srovnání, tak se některým předsudkům jen směju. ;-)
Samozřejmě, že se počítá něco tak legendárního jako Trabant :yes: Teď jsem koukal na Trabantem napříč Afrikou a po Hedvábné stezce a tedy nutno říci, že naprostí šílenci :yes: Respect! :yes:
>:D
Tak ale noooo, - ma to 4 kolesa, volant, dokonca SPZ ! - teda mohlo to na cesty ( a pravdepodobne este aj moze 8-s ) tak definiciu auta to splnalo >:-[]
Kade si s nim jazdil je uz tvoja vec. Tak v tomto si ma teda tromfol !!!! >:D:yes:
PS: Rychlo chod niekde, splas nejakeho znameho s nejakou V12 / W12 a vyskusaj si to, kym tieto "nezelene" technicke skvosty ciest este maju pravo behat po nasich cestach... :-! To ticho, sevelenie, az rykot ( ako u ktorych ) stoji za to ;-)
No nevím, jestli zrovna tenhle kus splňoval definici auta. >:D
A kde splašit ten šestilitr? Známých mám po všech značkách plno, ale tohle už bude ořech. Pravda je, že co se týče auta jako celku, nevím, jestli ten RR Sport něco překoná. Já se vždycky jen modlím, abych to někde neotočil přes boudu. Člověk totiž ten zdravej respekt a plány na pohodový, klidný, zkušební lehkonohý pojezdy s rostoucím počtem km rychle ztrácí a křídla mu rostou rychleji než po RedBullu. >:D A nerad bych na zaplacení spoluúčasti prodával rodinný auto. >:-[]
Hmmm...tak s tymi 6 litrami uz asi bude trosku problem... :-!
Ja som mal moznost s A8 W12, tesne pred tym, nez sa predala prec. No a vobec nie-paradoxne, uchu viac lahodiace tony, sa ku mne dostali s pod kapoty BMW 760 iL.
Toto si kupil uz davnejsie moj prvy a jediny sef, ktoreho som mal - zo Zvolena, bol som tam nedavno, cinkol mu, dali sme kavu, on prevetral moje, ja jeho... >:D
Az mi je tak cudne, ked teraz sa vozim na niecom s tak nechutne vysokym taziskom >:-[]
Ale zase ma to aj svoje vyhody, pri cestach na "daleky / divoky Vychod" tam tie nadpriemerne terenne schopnosti vyuzijem pomerne casto. ;-)
Teď mě napadlo, že jednou jsem převážel nějakýho starýho, asi 20 let, Jeepa, a ten tam možná měl 5,7 nebo tak, ale to bych asi nepočítal mezi dnešní motory. To jsme ale odbočili od Renaultu. :-)
pozoooor !!! - zrovna tak stary Jeep je este stale sehr GUT !
Kamarat, co ma firmu, a jeho technici casto behaju do terenu na vysielace, tak po konzultacii so mnou, a po tom, ako som ho zoznamil s 1 maniakom na tieto starsie Jeepy, kupil do firmy Cherokeeho r.v. neviem ci 90, ci tak, motor 2,1 Td Renault :-) a je velmi spokojny !
Par krat som s nimi na tom bol, nech im ukazem, ze co to vsetko v terene zvladne ( ale ja niesom off-road specialista) tak som im predviedol tipujem cca 60% jeho schopnosti, viac ani nebolo kde, naucili sa s tym jazdit a jazdia stale. :yes:
Obcas im totiz sef poziciaval X-Traila... 8-s - nevies / vies si predstavit, ako po 2 rokoch vyzeral >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
A umim si představit, jak vypadá služební auto do terénu. Co vím, tak teď kamarád od ČEZu říkal, že jim nakoupili Dustery. Vydlabali zadní sedsčky kvůli prostoru, prý se tam stejně to, co potřebují, nevejde, ale do terénu za drátama to prý vždycky dojede. Tak jsou spokojený. Jde o 1,5,dCi 4x4.
Já měl několikrát možnost s instruktorem na spolujezdci jezdit s Nivou na tankodromu v Jihlavě. * staženou, a čuměl jsem jak tele, co ta auta umí. Je škoda, že už ta škola smyku zahrnující i tohle v Jihlavě nefunguje. To byly suprový školení. >:D A drahý a bolavý... >:D
Jemu tiez vrtal v hlave. Lenze ked tam dal tu naftu a 4x4 a pozrel na cenu, tak od toho upustil velmi rychle >:D To to Cheero svoju robotu urobi, je v kozi, takze aj zvnutra bude lahko udrziavatelne, uz ma upraveny este zdvihnuty podvozok, plus, tak ako vzdy - ked niekomu poradim nejake auto, automaticky ho zoznamim aj s clovekom, ktory sa o to bude starat ;-) takze spokojnost prevelika.
Můj rozptyl je krapet širší. Řídil jsem 796 ccm v Daewoo Matiz a 5000 ccm V8 v F-Type :-)
Možná jsem na něco zapomněl, ale asi ne... Těsně za ním LS 600H, ten má 4969 ccm, ale teda proti F-Type to je taková nějaká pomalá bezcharakterní lemra >:D
No já ta auta mám vždycky na víkend, a u F-Type už mi bylo řečeno, že tohle na celej vík asi ne. Teď se těším na nějskýho Jaga, nejlíp XJ. :-) Stejně nejvíc si vždycky chrochtá manželka s dětma. Těm předám kloče a hurá po vejletech.Já to většinou akorát v pátek přivezu a v pondělí vracím... (malinko sranda) >:D
My píšeme o OA, což znamená osobní automobil. Pokud bysme brali motory, já řídil na Vltavě parník Nepomuk (a světe div se, Karlův most stojí, vešel jsem se). Strejda to kormidloval, to je ten fousatej pán na fotkách - zdravím do Chomutova - takže mě taky nechal. To je poslední parník se třemi kormidly. Žádná elektrika, nic, všechno manuálně. A fakt netuším, co to má za motor. :-)
Je fakt, že Laguna je už dost profláklá, pro spoustu lidí je to = potíže, takže je to logický krok. Ono stejně renault střídá názvy svých modelů jako ponožky.
On ji taky Renault generačně ještě pozapomněl obměnit... Navíc co nalpat, aktuální generace Laguny prostě nepatřila mezi 2x povedené. Poněkud kontroverzní design liftbacku, ale hlavně mizerná prostornost (na danou třídu) ve srovnání s konkurencí. 4Control sotva kdo dokáže docenit a dnešním pohledem je Laguna úplně out, chybí moderní elektronika a asistenční systémy.
Řekl bych, že největším problémem byla u Laguny III asi ta prostornost a uritě i design, to máš pravdu. Po designově podařené LI a LII přišla sice spolehlivá a bytelná (stačí srovnat interiér LIII po 200t a LII a člověk by řekl, že jde o úplně jinou značku), ale dá se říct až ošklivá LIII. Jedinou radost z něj mají kupci v bazarech, protože jde o spolehlivé auto s rychlým poklesem ceny.
Škaredá bych úplně neřekl. Přinejmenším grandtour je co do vzhledu zcela v normě. Ale liftback? Zadní část je prostě kontroverzní a musíš se jí naučit mít rád. Zezačátku jsem ji považoval za vyloženě ošklivou, ale časem se mi ve vybraných barvách dokonce zalíbila (v černé a modré). Takže vlastně kopírovla moji obvyklou křivku u Renaultu od počátečního zděšení, co že to zase předvedli, až po uznání onoho revolučního pojetí ;-)
A FL hodně výrazně zlepšil příď, jiná světla dodala zcela jiný výraz.
I přesto ale Laguna II podle mě vypadá dodnes líp. Laguna II byla vzhledově vyrovnaná a velmi vydařená práce. Koneckonců stejně jako Mégane II sedan a grandtour...
No mat ja tvoj rozptyl v ponimani dizajnu konkretneho auta od "ošklivého" az po "zalíbila", tak by som teraz v rámci "mojich OOOO problémov" s dizajnom Prolgue-u ( tým nevkusným predkom a negatívne dych vyrazajucim interierom) mohol aj kludne spavat >:D
Ze to je tymi tabletkami z nicku ;-) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
To "škaredá" myslím ve vztahu ke LII.
Jáí teda nějak nemůžu přesně říci, jestli se mi líbí více GT nebo liftback. Právě ta záď liftbacku se mi líbí, ta tvě úzká světla v noci efektně vypadají. Na kombíku mi vadí takový vypouklý tvar 5. dveří. [odkaz] zase profil je OK. Mimochdoem tahle barva nevypaá na Laguně vůbec špatně.
Spíše jsem měl problém s předním nárazníkem před FL, tam mi v běžnéverzi vyloženě vadil ten chromovaný pruh: [odkaz] Na střábrné ještě zapadl, ale na černé to vypadalo blbě. Hodně to vylepšil GT nárazník [odkaz] a pak především facelift, ten tomu pomohl ohromně.
Jinak to období před fl bylo na ty nárazníky u Renaultu vůbec takové nějaké impotentní, však Megane III před FL a ty jeho dva plastové bloky vpředu jsou asi praktické v laxním ťukavém francouzském parkování, ale nevypadlo to vůbec pěkně 8-s [odkaz]
Tak nevím, jestli si střídáš ponožky jednou za 20 let, neb tak dlouho se už Laguna (94) vyrábí, stejně tak Megane (95), Twingo (93), Scénic (96), Clio (90), Espace (84!),
Jména jen přibývají s novými modely, moc se nemění a to od doby, kdy Renault přešel z číselného pojmenovávání.
V podstatě patří co se týče jmen spíše k těm stálým značkám, i to Audi má pojmenování mladší, nebo i Opel (Kadet-Astra, Vectra-Insignia)
Na Lagunu jsem zvědavý... k tomu autu mám blízko. 1.6 v benzínu takový problém asi není, nakonec myslím, že i 2.2EB u Fordu je spíš okrajová záležitost. 1.6 v naftě těžko říct, kritizoval jsem za to dlouhodobě H&K, no ale dvouturbová 1.6dCi by třeba mohla být o kousek lepší... no, taky dost záleží, jestli Laguna naroste nebo ne.
mňa by ani tak netrápilo či narastie, ale skôr či priberie alebo chudne >:D váha oproti motorizácii mi príde ako dôležitejší údaj ako celková veľkosť - vonkajšie rozmery.
Nepochybuju o tom, že by byl fakticky problém mít v Laguně 1,6 dCi, mimochodem škoda, že aktuálně v nabídce není, oproti 2,0 dCi (která je spolehlivá, to bezesporu) s podobným výkonem je 1,6 dCi úspornější, ale spíše o managementu prodeje. Však jak říkám, už mít v tTraficu jen jednašestku je problém, stejně tak jak se tady řeší X-Trail s jednašestkou...
Vidím to pobobně, motor 1.6l ve střední třídě, SUV nebo u dodávek je problém (= základ) a je celkem jedno jaký má výkon. V Meganu, Scenicu nebo kdekoliv jinde v nižší střední a odvozených MPV s tím problém není ;-)
Ten problém ale bude skôr psychologický ako nejako racionálne podložený. Jasne ak nedostane nič väčšie bude chýbať akýsi vrchol ponuky s ktorým sa vie postaviť konkurencii v rámci triedy. Ale v dnešnej dobe keď aj prémiová konkurencia začína svoju motorovú ponuku na podobnom / rovnakom objeme s rovnakým/menším počtom valcov ... možno to bude časom taký štandard. Jeden objem - viac výkonových viariant.
Ale zase je pravda, že Renault už delší dobu mimo ČR nabízí spíše motory dle výkonu, ne dle objemu, třeba na FR stránkách je dci 90, 110. 130 a 150, totéž u TCe. takže těžko říci jak jinade, ale u nás v zemi patnácti a šestnáctistovek "žigulíků" ta pychologická rovina bude hodně velká.
No jestli myslíš 1.7Crdi u H/K tak to 1.6Dci od Renaultu je jak z jiného světa. Crdi je nijaké, bez výkonu, ano, jede... ale jen jede... chybí mu kroutící moment a nemá ani kopanec, ani netáhne do otáček jako Dci.
Mě to říkat nemusíš, já je mám oba dostatečně odzkoušené. Velký rozdíl je především teda v kultivovanosti, zatímco 1,7 CRDi se stává nad 2500ot nepěkně znějící Avií, tak 1,6 dCi i kolem 4500ot zní docela pěkně.
Jen tak mimochodem jsem to včera zkoušel a v nadlimitních rychlostech je v onom nedávném srovnání ohromný rozdíl. Jen teda opět jsem se setkal s českým nešvarem jízdy v prostředním pruhu na tříproudové dálnici. Včera z těch asi 30 aut co jsem předjel jely v pravém pruhu tak 2... takže jsem jel... ehm... (počítal jsem, že 25. policisté s Superby a Passaty budou doma >:D ), vjel do prostředního pruhu, začal blikat ať strejda uhne, vjel do levého a hned se vrátil zpátky do pravého a ani jednoho z předjížděných netrklo, že jedou špatně... i když jsem jel, no... možná proti některým i o dost rychleji, tak vpravo... 8-s Ale vsadím se, že ve zprávách bych byl hned, zatímco všichni tihle ""řidiči" by vesele jeli středním pruhem dále, ačkoliv v pravém rovném a prázdném (kamiony 25. nejezdí) bez povšimnutí Policie ČR.
Já sem to CRDi zkoušel tak do 120 akorát, to už se mu nechtělo... je to příjemný do města, kde v nízkých otáčkách táhne lépe, než GDI, jenže vzhledem k tomu, že ej to nafta, tak je to smutné že jen do města:D
Tak se pochlub kolikpak si jel? >:D A co spotřeba? To zas budeš muset teď dohánět, aby ses dostal pod 6 :D:D Já zas 23. projel nádherně z práce, Pražáci už jsou od víkendu na chatách >:D paráda >:D
To já nemůžu říct, tady je moc puritánů (včetně mě)... Ještě mě ale předjela jedna A6, teda já ji před sebe pustil a nechal ji prorážet vzduch >:D
Spotřeba v pohodě, když jsem na ten úsek najížděl z běžné dálniční rychlosti, tak pal PC ukazoval 5,1 a když sjížděl po 14 km, tak 5,2l/100 km >:-[] Ale už jsem měl něco kolem 500 najeto a nenuloval jsem to, měřit spotřebu bylo to poslední, co mě napadlo. >:D
Tak já jel s Meganem takhle rychle podruhé, z Passatů na dálnicích strach tedy nemám, když už vyloženě spěchám, tak se snažím udržet do těch 150, čili v jakés takés toleranci a i tohle je jen jednou za uherský rok. Však taky první pokutu za rychlost jsem dostal až letos, za 94 km/h v tunelu na Prařském okruhu ve 4h15mint ráno... 8-s
Jak je poznám teda?
Mimochodem, jednou jsem přijel se Silver-linem k vjezdu k nám do dvora a stál tam Passat, u něj policistka. Tak vystoupím a říkám, že potřebuju vjet dovnitř.
Ona: "Vydržte chvilku, kolega něco nesl nahoru, hned je zpátky"
Já: "Hmm... dobře. To je ten rychlý dálniční stíhač, jo"
Ona: "Ano, to je on"
Já: "A svezli byste mě?"
Ona: "To ne, to nejde"
Já: "Hmm... no a kdybych vám takhle heverem rozbil zadní světlo, to už byste mě svezli ne, minimálně na stanici?"
Ona: "To už ano"
Tak jsem pomalu šel ke kufru, že vytáhnu ten hever a v tom vyšel onen policista a říká:
"Tak nám teda uhněte ať můžeme vyjet a vy vjet"
Já: "to si ještě rozmyslím. Víte, já nestojím v zákazu vjezdu na rozdíl od Vás"
Trochu se na mě se smíchem podíval...
Já "No a zkuste mi něco na autě najít, předevčírem bylo na STK, gumy jsou nové a lékarnička taky a stejně bych Vám ujel" >:D
Teď nějak zpětně chápu tu pokutu za rychlost >:D >:D
Ty jsi provokatér. :-) Poznáš ho už z dálky podle toho půlmetrovýho prutu (nebo policejní anténky v případě prvních passatů před fl) na střeše. Ono to dost praští do očí, když víš, že máš koukat zrovna tam. Ve dne to jde poznat z dostatečný dálky. V noci zas dost prosvítá, tedy odráží se světlo, z diodového panelu za zadním sklem... Každopádně ale bacha. ;-)
tak antény... tak jo, ale jak říkám, nejsem nějaký dálniční střelec, když už rychlost překročím, tak spíše na státních, když někoho předjíždím nebo na okreskách, když se chci projet, dálnice jsou pro mě nutné nudné zlo...
No, nech být hele >:D Viděl sem B7 fkombíku na hlínách.... a ten ten prut neměl a už stavěli Superba.... >:D Tohle bývala doména B6 a ty se daly poznat nejsnáz díky Rpaketu, poté, co si každej druhej blbej podnikatel dal do svého TDI taky Rpaket to bylo horší >:D
No pokud by to byla pohlednice vyfocená passatem nebo superbem, vůbec bych se nebál. To je to nejjednodušší. ;-) On je totiž dost rozdíl mezi automatizovaným systémem a lidskou obsluhou. ;-)
Ano nedá se to srovnávat, silnější CRDi má určitě více síly než dCi, jen je třeba srovnávat srovnatelné, mě třeba ve scéniku překvapil velký turbolag, neschopnost se proprat s nižšími otáčkami, což CRDi zvládá bez problémů, chová se spíš jako dvoulitr. Samozřejmě dCi má nižší spotřebu, což je slušná výhoda.
To, že má 1,6 dCi větší turbodíru, to máš pravdu, pod 1500 se mu moc či vůbec nechce, ne že by protestoval škubáním či vibracemi, ale nejede, nicméně napsat, že 1,7 CRDi se chová spíše jako dvoulitr... no spíše tedy ne. A ještě jedna důležitá nectnost 1,7 CRDi, nekultivovanost ve vyšších otáčkách, které jsou u něj více než potřebné aby se tomu dvoulitru, který má v i40 nahrazovat, přibližoval, v tom je dCi o kus dále.
Ano chová se jako dvoulitr, ale je to dáno kratšími převody, což mi osobně nevadí, šíleně dlouhé převody zabíjejí tyhle malé diesly, plynule zatahuje od 1300 otáček, což považuju výhodu, dCi začal trochu fungovat kolem 1800 otáček, měl jsem vedle sebe carens a grand scenic, ano CRDi je hrubší, ve 130 mi přišel ale jednoznačně tišší. Je fakt že tahle zkušenost je starší, novější mám se sportsvanem 2 litr tdi, je tichý, ale jede hůře, zase příliš dlouhé kvalty, letargický nástup, žádný dravj, ve 130 asi nastejno s hlučností, samo jsou lepší dvoulitry třeba HDi...
Po notorických problémech s první fází LII jsem před příchodem LIII tvrdil, že nová generace by neměla nést jméno Laguna. A rozhodně musí na první pohled vypadat bombasticky, aby přitáhla zájem lidí již na první pohled a přišli se podívat na salony a mohli se přesvědčit deklarovanou novou kvalitou. Nestalo se. Jméno s nefalšovanou francouzskou hrdostí ponechali a představili design, o kterém jsem si okamžitě pomyslel, že to nemohou myslet vážně. Když Ghosn na oficiálním představení přijížděl se studií Laguny Coupé ke dvěma zamaskovaným autům byl jsem plný očekávání. Mluvil něco o období před uvedením nové Laguny a období po tomto uvedení. Odmaskování mě zklamalo, auto jako takové nikoliv. Nakonec i to Coupé dle mého tím upraveným "C" sloupkem zprznili.
Současné směřování zejména příchodem Van der Ackeera mě naplňuje větším optimismem u všech nových modelů RENAULT a bude jen dobře, že jméno Laguna bude minulostí. I když je to krásné jméno...
investovat do ordinace psychoanalytika umístěné přímo v budově opravny rendlíků a poskytovat tam první lékařskou pomoc zblblým majitelům nekvalitních kreatur >:-[]
Octavia je v Německu běžné provozní náčiní obchoďáků a servisáků, kteří k přidělenému služebnímu vozu mají jakýkoli, nikdy však pozitivní vztah. Ostatně - srovnej výsledky vozu Š Yeti, který sdílí s Octavií technologii i kvalitu zpracování (a nebývá v takové míře služebním vozem).
Oproti tomu si rebdlíka typu Rybník v Německu pořídí obvykle jen duchem slabší důchodce, který s ním vyjede tak na Velikonoce a na dušičky.
Způsob používání těchto vozů včetně počtu najetých km je proto propastně jiný. Ohánět se proto tou výše uvedeným způsobem pokřivenou statistikou je prostě blbost.
Právě ten nájezd na který se odvoláváš u i30 vs, Octavie vůbec výrazně odlišný není: 42 vs. 59 tis. km.
Když bych chtěl být důsledný, tak bych naopak měl říct, že nájezd nahrává Octaviím, protože mnoho z nich stihne druhou garančku před TUV a tudíž by na technické měly projít naprosto bez závady >:-[] >:-[]:-!
Yeti s Octavií nesdílí zhola NIC. Octavia má EA211, MQB, základ v G7. Yeti je úplně jinde, EA111, ... a dost se divím, že takovýto základ nevíš. I když ... vlastně se ani nedivím :-!
Nedokazuje to síce nič, ale zároveň ani tradične nemáš čím podložiť tvoje tradičné slinty na francúzske autá ;-) . Teda keď nerátam tvojho rendlíka spred 20 rokov a Marosovu P306 s pred 15 kúpenú na vrakovisKu :-!:-!
táto štatistika nezahŕňa zásadne poruchy s ktorými skončíš v servise, ale väčšinou len väčšie opotrebenie (podvozkové diely, nefunkčnosť, resp. znížená funkčnosť bŕzd, únik kvapalín, alebo veľmi obľúbené vypálené žiarovky). Kýble na ktorých vymeníš 1 motor, x krát rozvody alebo riadiacu jednotku sa na STK nedostane. Vo firme kde v súčasnosti pracujem máme kýblov s týmito problémami požehnane, ale na stk excelujú :'-( >:-[]
ťažko povedať, z vyššie uvedeného vieme, že lagunu nepostihujú chyby, ktoré sa zisťujú na stk, mimochodom z informácií zo spoľahlivého zdroja viem aj to,že je to celkom spoľahlivé auto. Ja som jej kvality (spoľahlivosť) nespochybnil, ja som reagoval na Adu ;-)
Mimochodom, sám vlastním auto, ktoré je pravidelne na chvoste tabuľky a okrem oleja, filtrov a jednej sady kotúčov s platničkami som ešte nič neriešil a cez stk prechádzam bez problémov. Preto aj na základe toho čo som písal vyššie si z tejto štatistiky ťažkú hlavu nerobím ;-)
Chtěl bych žít s tvou logikou a říct, že vlastnictví Mitsu vše vysvětluje, ale bohužel bych ublížil těm milionům normálních, co jej vlastní, takžte se k tvé přízemnosti snižovat nebudu.
Na Eolabu se mi líbí světla... nízká, s páskem nahoře, trošku ve tvaru očí. I zadní světla mají něco do sebe. Přední maska už je slabší, v té červené to trošku vypadá jako nějaká vyrážka... a celkové tvarování zádě ve stylu "hodně plechu" známé z Megane Coupé taky není úplně můj styl. Tak uvidíme, co nakonec uvidíme.
vzdyt je porad stejna!!!!!!!!!!!!!!!!!!i ten joystic je porad stejny na * i ta saltr paka je porad stejne na *!!!!!pracoviste ridice je taktez porad stejny a zajimalo by me jestli trosku hnuly s automatickou prevodovkou ta moje stoji za * no chtel jsem pristi rok koupit novy auto ale laguna a vlastne firma renault uz to na 99% nebude!!!
To se mi líbí · Odpovědět · Právě teď · Upraveno
Jestli ty automaty dělaj ženský, tak se nedivím. Snad s tím holky fakt hnuly... ;-)
Mně se líbí, jak každej kupuje do svých firem auta, ale podmět s přísudkem ještě nemá ani za sebou.
Laguna má moc příjemnej vnitřek, na to ovládání jde v pohodě zvyknout, nehledě na to, že R-Link ovládáš z 90% dotykově, materiály v pohodě, naftový motory poslední dobou super... Ale souhlas, že páka vypadá hrozně, to ano. Já měl automat v Laguna coupé 3,0 dCi, a tam mi vůbec nepřišlo, že si mám na co stěžovat. Dokonce oproti BMW se to nechalo v sekvenci i dost vytočit, což u BMW 5 minulé generace bylo na palici.
nepotrebujes dokotora ??? 8-s
O tvojom dusevnom stave sa vyjadrovat nebudem, ale evidentne mas asi nieco s ocami, plus asi mas problem pochopit ilustracnu fotku v kontexte s pisanym textom...Ano - ta Laguna na obrazku je aktualna. Teda nie ta nova ktora ma prist, a bude sa volat asi inac.
Ale 1 doktor medzi nami je, ten ti to asi nakoniec vysvetli fundovaniejsie nez ja... :-!
Divil by ses, ale vím minimálně o čtyřech... pravda, dva jsou doktoři práv, ale ti by taky byli schopni k tomu něco říct. >:D Ale ani jeden psychiatr ;-\
>:D >:D >:D >:D
takze uz viem, ze obcas citat tvoje komenty pocas vecere moze byt z hladiska zachovania cisteho stolu kontraproduktivne >:D
Az mi slzy vyhrkli od smiechu !...o tom zvysku tu pisat nebudem... :*)
A copak jsi měl dobrého? Já už třetí den jím bramborový salát... ale jestli jsi to už i předžvíkal před čtením mého příspěvku, tak to mohlo vypadat jako bramborový salát... Ono je to zvláštní, ale ačkoliv jím cokoliv, tak vždy vyzvracím bramborový salát.
Do prkna, zase taková hrubka, prej předžvíkal, proboha... to je tím, jak rychle píšu a nechávám myslet prsty... žvÝkat... ach... Hlavně, že jsem se opravil dřívě než příjde hlavní mravokárce Áda >:D
Taky mi vnucovali ještě kapra, ale už jsem to odmítl :-|
Chudak = chlap, ktory si vie navarit aj sam ??? 8-s - to hovori za vela... 8-s
salat som robil ja, zvysok nasa zenska cast rodiny - preto bolo na vyber >:D
Má na tohle smysl reagovat? >:D Tohle je totiž dobrá pecka. Tak já každý rok utratím tak 5tisíc za nové knihy abych byl stále v obraze a nevyšel z nejnovějších metod a evidentně to dělám zbytečně >:D:-)
evidentne ano :-! to keby si mal moznost studovat napr. jeho "skull", alebo "encephali cavitate" - ci ako to vy nazyvate >:D - to by si sa asi dozvedel mnoho prekvapujuceksieho !!! >:-[]
On se setkal jen s psychiatrem a ti používají jen jeden přístroj - elektrokonvulzivní terapii: https://www.youtube.com/watch?…… pak je to jen povídání a nějaké pilulky, které jsou na první pohled pro Péťu všechyn stejné >:-[]
doktoři neobsluhují techniku? Proč je sakra lékařská technika zvláštní studijní obbor na VŠ >:D >:-[] ? Sestro, vyřízněte to tím laserovým nožem, neslyšela jste pana doktora?
To jsou pecky, to ti povím >:-[]8-s:no: Uznávám, že studnice tvé blbosti je vskutku bezedná.
Petrumr, uz v debate o parkovani v Boleslavi som ti pisal, ze sa vyjadrujes ako komunista. Ale toto, co pises, je nazor kovaneho komunistu, doktor je menej ako automechanik, asi ti je luto za starymi casmi, ked to tak bolo. A ked si u zubara, vrtacku obsluhuje sestra alebo doktor, alebo ti to delaji kluci na dilne. Anestezu dava doktor alebo sestra ? Radioterapia, roentgen, a ine... Skoda reci s niekym, koho vseobecny rozhlad o praci skoncil u profesie lekara pri drievku z nanuku a fonendoskope :-!
Mám dojem, že to vítězství je už daný. A jak psal pan Kovařík, bonzák roku už je taky zabranej. >:D Vítěz prý dostane tabletky na stihomam a kapičky proti počítačový šikaně. >:D