Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinky od Renaultu: Čtvrtá Laguna a crossovery

Francouzská automobilka s diamantem ve znaku zbrojí. Chystá čtvrtou Lagunu i zástupy kříženců. A nezapomínejme ani na nový Mégane.
Zpět na článek
26. 12. 2014 12:44
26. 12. 2014 15:08
26. 12. 2014 18:55
26. 12. 2014 19:08
27. 12. 2014 05:36
26. 12. 2014 13:20
26. 12. 2014 13:46
26. 12. 2014 16:37
26. 12. 2014 17:43
26. 12. 2014 17:51
26. 12. 2014 18:24
26. 12. 2014 18:53
26. 12. 2014 19:05
26. 12. 2014 19:53
26. 12. 2014 20:08
26. 12. 2014 20:26
26. 12. 2014 20:43
26. 12. 2014 20:50
26. 12. 2014 21:18
27. 12. 2014 06:05
26. 12. 2014 18:44
26. 12. 2014 19:44
26. 12. 2014 20:10
26. 12. 2014 20:19
27. 12. 2014 09:24
26. 12. 2014 13:47
26. 12. 2014 14:15
26. 12. 2014 17:05
26. 12. 2014 15:07
26. 12. 2014 16:35
26. 12. 2014 16:37
26. 12. 2014 17:30
26. 12. 2014 15:11
26. 12. 2014 16:35
26. 12. 2014 17:24
26. 12. 2014 17:31
26. 12. 2014 17:55
26. 12. 2014 18:01
26. 12. 2014 18:09
26. 12. 2014 18:23
26. 12. 2014 20:49
26. 12. 2014 21:10
26. 12. 2014 22:12
26. 12. 2014 16:35
27. 12. 2014 00:34
27. 12. 2014 08:19
27. 12. 2014 09:17
27. 12. 2014 09:18
26. 12. 2014 14:25
26. 12. 2014 15:10
26. 12. 2014 16:40
26. 12. 2014 17:11
26. 12. 2014 17:21
26. 12. 2014 17:28
26. 12. 2014 17:52
26. 12. 2014 18:31
26. 12. 2014 18:42
26. 12. 2014 18:49
26. 12. 2014 20:45
26. 12. 2014 20:53
26. 12. 2014 20:57
26. 12. 2014 21:08
26. 12. 2014 21:16
26. 12. 2014 21:27
26. 12. 2014 21:31
26. 12. 2014 21:35
27. 12. 2014 13:03
26. 12. 2014 20:57
26. 12. 2014 20:54
26. 12. 2014 20:58
26. 12. 2014 20:59
26. 12. 2014 21:27
26. 12. 2014 21:28
26. 12. 2014 21:38
26. 12. 2014 21:42
27. 12. 2014 00:30
27. 12. 2014 18:56
28. 12. 2014 13:14
26. 12. 2014 15:06
26. 12. 2014 18:15
26. 12. 2014 13:20
26. 12. 2014 14:31
26. 12. 2014 14:47
26. 12. 2014 14:58
26. 12. 2014 15:02
26. 12. 2014 15:02
26. 12. 2014 15:13
26. 12. 2014 15:20
26. 12. 2014 17:02
26. 12. 2014 17:21
26. 12. 2014 17:29
26. 12. 2014 17:38
26. 12. 2014 17:27
26. 12. 2014 20:16
26. 12. 2014 20:31
26. 12. 2014 20:36
26. 12. 2014 20:40
26. 12. 2014 20:42
26. 12. 2014 20:43
26. 12. 2014 20:47
26. 12. 2014 20:46
26. 12. 2014 20:58
26. 12. 2014 20:59
26. 12. 2014 21:11
27. 12. 2014 09:14
27. 12. 2014 11:29
27. 12. 2014 17:42
27. 12. 2014 10:13
27. 12. 2014 10:32
27. 12. 2014 11:48
27. 12. 2014 13:03
26. 12. 2014 20:41
27. 12. 2014 09:08
27. 12. 2014 09:09
27. 12. 2014 11:48
27. 12. 2014 13:45
27. 12. 2014 14:01
27. 12. 2014 16:29
27. 12. 2014 09:05
27. 12. 2014 09:23
27. 12. 2014 11:49
27. 12. 2014 13:37
27. 12. 2014 13:41
27. 12. 2014 13:59
27. 12. 2014 14:23
27. 12. 2014 16:28
27. 12. 2014 16:31
27. 12. 2014 14:25
27. 12. 2014 14:41
27. 12. 2014 14:22
27. 12. 2014 14:24
27. 12. 2014 17:49
27. 12. 2014 10:11
27. 12. 2014 11:56
27. 12. 2014 14:58
27. 12. 2014 11:23
27. 12. 2014 15:54
27. 12. 2014 16:10
27. 12. 2014 16:18
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 12:44
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - wakantanka
26. 12. 2014 15:08
Re: mpv
á vida, hádam prvá téma ktorú si založil a nemá nadpis ok >:D :yes:
začínaš plniť svoje novoročné predsavzatia?
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 18:55
Re: mpv
V diksuzi vedle se mu to podařilo taky. To víš, v roce 2015 chce vyhrát v diskuzích a odnést si knihu.

Co takhle se přátelé složit a poslat mu jich hned několik, třeba pak dá pokoj a půjde do Pi... cassa >:D
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 19:08
Re: mpv
Ja som za >:D
Vcera som skoro zalozil zbierku na SPZ-ku pre Toppera, aby on viac makal a setril na Rio, lebo na Feldu by sme mu to nedovolili, a tym obmedzili jeho pritomnost tu...
Hento mi prijde ako este uslachtilejsi napad ! >:D :yes:
27. 12. 2014 05:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 13:20
Laguna
Podle zákulisních informací by se Laguna již neměla jmenovat Laguna, ale měla by být přejmenována.
Bohužel jako krok mimo vidím plánované motorizace, které by měly mít max. objem jen 1,6l. I když to budou "šestkrát" řeplňovat, psychologický vliv na zákazníky nebude nejlepší. "Co máš v té Laguně? Jen jednašestku?" :-| S tímhle se už nyní potýkají prodejci u Traficu...
Rozbalit vlákno
78
26. 12. 2014 13:46
Re: Laguna
No uvidíme. Já se taky tý jednadvojky bál, a zbytečně. Jsem naprosto spokojenej. Hlavně půjde o to lidem ukázat, že maj zahodit předsudky, nejdřív něco zkusit na vlastní kůži, než začít kritizovat, a hlavně udržet kvalitu nastolenou za poslední roky.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 16:37
Re: Laguna
Ty, já nebo další čtenáři auto.cz jsme, bez přehnané chvály, nadprůměrně vzdělaní v autech, bežný lid časdto žije v době "šestnáctistovek"
26. 12. 2014 17:43
Re: Laguna
Jsem ted zrovna přemýšlel, jakej obsahovej rozptyl už jsem zkusil u OA. A vyšlo mi od 0,9 TCe v Cliu až po 4,4 SDV8 v RR Sport. :-)

Ale vážně. Je mi taky líto, že u mainstreamu už ta paleta obsahově hubne, na druhou stranu, pokud turba něco vydrží, je mi jedno, co je pod kapotou, protože ačkoliv to někteří zdejší diskutéři nepřiznají, kW je furt kW, ať je francouská, německá, britská nebo jiná... A díky tomu, že mám dost srovnání, tak se některým předsudkům jen směju. ;-)
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 17:51
Re: Laguna
Pche, slabota >:D
to ja som mal tu cest aj s Ticom ( neviem ci 800 cc, ci kolko >:D ), az po 6 liter ;-)
to "Pche" - to bolo k tej 0,9 ;-)
26. 12. 2014 18:24
Re: Laguna
Šestilitr mě nějak míjí. :-( Třeba to ještě stihnu. ;-) Mě ještě napadlo, jestli se počítá trabant, i když jen na poli. >:D
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 18:53
Re: Laguna
Samozřejmě, že se počítá něco tak legendárního jako Trabant :yes: Teď jsem koukal na Trabantem napříč Afrikou a po Hedvábné stezce a tedy nutno říci, že naprostí šílenci :yes: Respect! :yes:
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 19:05
Re: Laguna
>:D
Tak ale noooo, - ma to 4 kolesa, volant, dokonca SPZ ! - teda mohlo to na cesty ( a pravdepodobne este aj moze 8-s ) tak definiciu auta to splnalo >:-[]
Kade si s nim jazdil je uz tvoja vec. Tak v tomto si ma teda tromfol !!!! >:D :yes:
PS: Rychlo chod niekde, splas nejakeho znameho s nejakou V12 / W12 a vyskusaj si to, kym tieto "nezelene" technicke skvosty ciest este maju pravo behat po nasich cestach... :-! To ticho, sevelenie, az rykot ( ako u ktorych ) stoji za to ;-)
26. 12. 2014 19:53
Re: Laguna
No nevím, jestli zrovna tenhle kus splňoval definici auta. >:D

A kde splašit ten šestilitr? Známých mám po všech značkách plno, ale tohle už bude ořech. Pravda je, že co se týče auta jako celku, nevím, jestli ten RR Sport něco překoná. Já se vždycky jen modlím, abych to někde neotočil přes boudu. Člověk totiž ten zdravej respekt a plány na pohodový, klidný, zkušební lehkonohý pojezdy s rostoucím počtem km rychle ztrácí a křídla mu rostou rychleji než po RedBullu. >:D A nerad bych na zaplacení spoluúčasti prodával rodinný auto. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 20:08
Re: Laguna
Hmmm...tak s tymi 6 litrami uz asi bude trosku problem... :-!
Ja som mal moznost s A8 W12, tesne pred tym, nez sa predala prec. No a vobec nie-paradoxne, uchu viac lahodiace tony, sa ku mne dostali s pod kapoty BMW 760 iL.
Toto si kupil uz davnejsie moj prvy a jediny sef, ktoreho som mal - zo Zvolena, bol som tam nedavno, cinkol mu, dali sme kavu, on prevetral moje, ja jeho... >:D
Az mi je tak cudne, ked teraz sa vozim na niecom s tak nechutne vysokym taziskom >:-[]
Ale zase ma to aj svoje vyhody, pri cestach na "daleky / divoky Vychod" tam tie nadpriemerne terenne schopnosti vyuzijem pomerne casto. ;-)
26. 12. 2014 20:26
Re: Laguna
Teď mě napadlo, že jednou jsem převážel nějakýho starýho, asi 20 let, Jeepa, a ten tam možná měl 5,7 nebo tak, ale to bych asi nepočítal mezi dnešní motory. To jsme ale odbočili od Renaultu. :-)
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 20:43
Re: Laguna
pozoooor !!! - zrovna tak stary Jeep je este stale sehr GUT !
Kamarat, co ma firmu, a jeho technici casto behaju do terenu na vysielace, tak po konzultacii so mnou, a po tom, ako som ho zoznamil s 1 maniakom na tieto starsie Jeepy, kupil do firmy Cherokeeho r.v. neviem ci 90, ci tak, motor 2,1 Td Renault :-) a je velmi spokojny !
Par krat som s nimi na tom bol, nech im ukazem, ze co to vsetko v terene zvladne ( ale ja niesom off-road specialista) tak som im predviedol tipujem cca 60% jeho schopnosti, viac ani nebolo kde, naucili sa s tym jazdit a jazdia stale. :yes:
Obcas im totiz sef poziciaval X-Traila... 8-s - nevies / vies si predstavit, ako po 2 rokoch vyzeral >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
26. 12. 2014 20:50
Re: Laguna
Tak tenhle sehr gut teda nebyl. :-)

A umim si představit, jak vypadá služební auto do terénu. Co vím, tak teď kamarád od ČEZu říkal, že jim nakoupili Dustery. Vydlabali zadní sedsčky kvůli prostoru, prý se tam stejně to, co potřebují, nevejde, ale do terénu za drátama to prý vždycky dojede. Tak jsou spokojený. Jde o 1,5,dCi 4x4.

Já měl několikrát možnost s instruktorem na spolujezdci jezdit s Nivou na tankodromu v Jihlavě. * staženou, a čuměl jsem jak tele, co ta auta umí. Je škoda, že už ta škola smyku zahrnující i tohle v Jihlavě nefunguje. To byly suprový školení. >:D A drahý a bolavý... >:D
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 21:18
Re: Laguna
Jemu tiez vrtal v hlave. Lenze ked tam dal tu naftu a 4x4 a pozrel na cenu, tak od toho upustil velmi rychle >:D To to Cheero svoju robotu urobi, je v kozi, takze aj zvnutra bude lahko udrziavatelne, uz ma upraveny este zdvihnuty podvozok, plus, tak ako vzdy - ked niekomu poradim nejake auto, automaticky ho zoznamim aj s clovekom, ktory sa o to bude starat ;-) takze spokojnost prevelika.
27. 12. 2014 06:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 18:44
Re: Laguna
Můj rozptyl je krapet širší. Řídil jsem 796 ccm v Daewoo Matiz a 5000 ccm V8 v F-Type :-)

Možná jsem na něco zapomněl, ale asi ne... Těsně za ním LS 600H, ten má 4969 ccm, ale teda proti F-Type to je taková nějaká pomalá bezcharakterní lemra >:D
26. 12. 2014 19:44
Re: Laguna
No já ta auta mám vždycky na víkend, a u F-Type už mi bylo řečeno, že tohle na celej vík asi ne. Teď se těším na nějskýho Jaga, nejlíp XJ. :-) Stejně nejvíc si vždycky chrochtá manželka s dětma. Těm předám kloče a hurá po vejletech.Já to většinou akorát v pátek přivezu a v pondělí vracím... (malinko sranda) >:D
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2014 20:19
Re: Laguna
My píšeme o OA, což znamená osobní automobil. Pokud bysme brali motory, já řídil na Vltavě parník Nepomuk (a světe div se, Karlův most stojí, vešel jsem se). Strejda to kormidloval, to je ten fousatej pán na fotkách - zdravím do Chomutova - takže mě taky nechal. To je poslední parník se třemi kormidly. Žádná elektrika, nic, všechno manuálně. A fakt netuším, co to má za motor. :-)

www.prazskebenatky.cz/…cz/nase-flotila/
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 09:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2014 13:47
Re: Laguna
Od roku 2015 se už neříká jaký kdo má objem, ale jenom kilowaty.. >:D

Takže bude TSI 150 kw, TJET 160 kw TVVTI 200 kw a tak.....a pak budou AHTP, bez kilovat, tam stačí vědět že se to rozjede.Prostě bude nová doba. ;-\
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 14:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
26. 12. 2014 14:23
Re: Laguna
Trošku tě opravím, nebudeš říkat kilowaty, ale kilowat/hodiny. ;-)
/a nebude to do roka/
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 15:07
Re: Laguna
a já myslel, že se nově bude v hospodách řešit, jestli máš A+ nebo A++ >:-[] >:D
Avatar - Ozzman
26. 12. 2014 16:35
Re: Laguna
A jakou máš energetickou třídu >:D
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 16:37
Re: Laguna
Vsadil bych se, že ve Francii apod. zemích kde to s tím eko řeší až trochu moc, to už tak dávno je >:D
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 17:30
Re: Laguna
tam zatím bude CO2 pozitivní nebo CO2 negativní /podle daní/ >:D
Avatar - Uživatel_5340709
26. 12. 2014 14:19
Re: Laguna
Je fakt, že Laguna je už dost profláklá, pro spoustu lidí je to = potíže, takže je to logický krok. Ono stejně renault střídá názvy svých modelů jako ponožky.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 15:11
Re: Laguna
Pro spoustu lidí není problémem v názvu Laguna, ale Renault. Protože Renault = potíže.

Ale tohle je jen další anmálií našeho trhu. Obecně se v Evropě Renault dávno s nevalnou pověstí o spolehlivosti vypořádal.

Jenže co naplat, trh ČR žije deset let pozadu bazarovým životem ojetin a tam se Renault teprv začíná s problémy se spolehlivostí vypořádávat :-!
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 16:35
Re: Laguna
Svým způsobem máš pravdu, ale Laguna to odnesla nejvíce a taky tak nějak na ní v dbě krize Renault zanevřel nejvíce.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 17:24
Re: Laguna
On ji taky Renault generačně ještě pozapomněl obměnit... Navíc co nalpat, aktuální generace Laguny prostě nepatřila mezi 2x povedené. Poněkud kontroverzní design liftbacku, ale hlavně mizerná prostornost (na danou třídu) ve srovnání s konkurencí. 4Control sotva kdo dokáže docenit a dnešním pohledem je Laguna úplně out, chybí moderní elektronika a asistenční systémy.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 17:31
Re: Laguna
Řekl bych, že největším problémem byla u Laguny III asi ta prostornost a uritě i design, to máš pravdu. Po designově podařené LI a LII přišla sice spolehlivá a bytelná (stačí srovnat interiér LIII po 200t a LII a člověk by řekl, že jde o úplně jinou značku), ale dá se říct až ošklivá LIII. Jedinou radost z něj mají kupci v bazarech, protože jde o spolehlivé auto s rychlým poklesem ceny.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 17:55
Re: Laguna
Škaredá bych úplně neřekl. Přinejmenším grandtour je co do vzhledu zcela v normě. Ale liftback? Zadní část je prostě kontroverzní a musíš se jí naučit mít rád. Zezačátku jsem ji považoval za vyloženě ošklivou, ale časem se mi ve vybraných barvách dokonce zalíbila (v černé a modré). Takže vlastně kopírovla moji obvyklou křivku u Renaultu od počátečního zděšení, co že to zase předvedli, až po uznání onoho revolučního pojetí ;-)

A FL hodně výrazně zlepšil příď, jiná světla dodala zcela jiný výraz.

I přesto ale Laguna II podle mě vypadá dodnes líp. Laguna II byla vzhledově vyrovnaná a velmi vydařená práce. Koneckonců stejně jako Mégane II sedan a grandtour...
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 18:01
Re: Laguna
No mat ja tvoj rozptyl v ponimani dizajnu konkretneho auta od "ošklivého" az po "zalíbila", tak by som teraz v rámci "mojich OOOO problémov" s dizajnom Prolgue-u ( tým nevkusným predkom a negatívne dych vyrazajucim interierom) mohol aj kludne spavat >:D
Ze to je tymi tabletkami z nicku ;-) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 18:09
Re: Laguna
u OOOO je křivka zalíbení plochá jak korejská prostitutka >:D >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 18:23
Re: Laguna
To "škaredá" myslím ve vztahu ke LII.
Jáí teda nějak nemůžu přesně říci, jestli se mi líbí více GT nebo liftback. Právě ta záď liftbacku se mi líbí, ta tvě úzká světla v noci efektně vypadají. Na kombíku mi vadí takový vypouklý tvar 5. dveří. [odkaz] zase profil je OK. Mimochdoem tahle barva nevypaá na Laguně vůbec špatně.

Spíše jsem měl problém s předním nárazníkem před FL, tam mi v běžnéverzi vyloženě vadil ten chromovaný pruh: [odkaz] Na střábrné ještě zapadl, ale na černé to vypadalo blbě. Hodně to vylepšil GT nárazník [odkaz] a pak především facelift, ten tomu pomohl ohromně.

Jinak to období před fl bylo na ty nárazníky u Renaultu vůbec takové nějaké impotentní, však Megane III před FL a ty jeho dva plastové bloky vpředu jsou asi praktické v laxním ťukavém francouzském parkování, ale nevypadlo to vůbec pěkně 8-s [odkaz]
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:49
Re: Laguna
Jako že Multipla je vzhedem k Ssangyongu krásná >:D >:-[] ?

Jo nárazníky vydařené nebyly. FL vše napravily :yes:
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 21:10
Re: Laguna
Hele, já patřím k těm, kterým se Multipla líbí >:-[]
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 22:12
Re: Laguna
však Tivoli bude představovat ikonickou modlu kabaně >:D
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 16:35
Re: Laguna
Tak nevím, jestli si střídáš ponožky jednou za 20 let, neb tak dlouho se už Laguna (94) vyrábí, stejně tak Megane (95), Twingo (93), Scénic (96), Clio (90), Espace (84!),

Jména jen přibývají s novými modely, moc se nemění a to od doby, kdy Renault přešel z číselného pojmenovávání.

V podstatě patří co se týče jmen spíše k těm stálým značkám, i to Audi má pojmenování mladší, nebo i Opel (Kadet-Astra, Vectra-Insignia)
Avatar - Emel
27. 12. 2014 00:34
Re: Laguna
Zapomínáš na Vel Satis / Latitude... a pak, pokud už Laguna nebude Laguna...
Avatar - Ronault.
27. 12. 2014 08:19
Re: Laguna
To bylo jediné místo, kde se měnilo, ale i konzervativec jako VW taky měnil tam, kde se mu nedařilo - Fox/UP!
27. 12. 2014 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2014 09:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 12. 2014 14:25
Re: Laguna
Na Lagunu jsem zvědavý... k tomu autu mám blízko. 1.6 v benzínu takový problém asi není, nakonec myslím, že i 2.2EB u Fordu je spíš okrajová záležitost. 1.6 v naftě těžko říct, kritizoval jsem za to dlouhodobě H&K, no ale dvouturbová 1.6dCi by třeba mohla být o kousek lepší... no, taky dost záleží, jestli Laguna naroste nebo ne.
Avatar - wakantanka
26. 12. 2014 15:10
Re: Laguna
mňa by ani tak netrápilo či narastie, ale skôr či priberie alebo chudne >:D váha oproti motorizácii mi príde ako dôležitejší údaj ako celková veľkosť - vonkajšie rozmery.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 16:40
Re: Laguna
Nepochybuju o tom, že by byl fakticky problém mít v Laguně 1,6 dCi, mimochodem škoda, že aktuálně v nabídce není, oproti 2,0 dCi (která je spolehlivá, to bezesporu) s podobným výkonem je 1,6 dCi úspornější, ale spíše o managementu prodeje. Však jak říkám, už mít v tTraficu jen jednašestku je problém, stejně tak jak se tady řeší X-Trail s jednašestkou...
26. 12. 2014 17:11
Re: Laguna
Vidím to pobobně, motor 1.6l ve střední třídě, SUV nebo u dodávek je problém (= základ) a je celkem jedno jaký má výkon. V Meganu, Scenicu nebo kdekoliv jinde v nižší střední a odvozených MPV s tím problém není ;-)
Avatar - wakantanka
26. 12. 2014 17:21
Re: Laguna
Ten problém ale bude skôr psychologický ako nejako racionálne podložený. Jasne ak nedostane nič väčšie bude chýbať akýsi vrchol ponuky s ktorým sa vie postaviť konkurencii v rámci triedy. Ale v dnešnej dobe keď aj prémiová konkurencia začína svoju motorovú ponuku na podobnom / rovnakom objeme s rovnakým/menším počtom valcov ... možno to bude časom taký štandard. Jeden objem - viac výkonových viariant.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 17:28
Re: Laguna
Však ano, je to spíše psychologická rovina.

Ale zase je pravda, že Renault už delší dobu mimo ČR nabízí spíše motory dle výkonu, ne dle objemu, třeba na FR stránkách je dci 90, 110. 130 a 150, totéž u TCe. takže těžko říci jak jinade, ale u nás v zemi patnácti a šestnáctistovek "žigulíků" ta pychologická rovina bude hodně velká.
Avatar - Ozzman
26. 12. 2014 17:52
Re: Laguna
No jestli myslíš 1.7Crdi u H/K tak to 1.6Dci od Renaultu je jak z jiného světa. Crdi je nijaké, bez výkonu, ano, jede... ale jen jede... chybí mu kroutící moment a nemá ani kopanec, ani netáhne do otáček jako Dci.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 18:31
Re: Laguna
Mě to říkat nemusíš, já je mám oba dostatečně odzkoušené. Velký rozdíl je především teda v kultivovanosti, zatímco 1,7 CRDi se stává nad 2500ot nepěkně znějící Avií, tak 1,6 dCi i kolem 4500ot zní docela pěkně.
Jen tak mimochodem jsem to včera zkoušel a v nadlimitních rychlostech je v onom nedávném srovnání ohromný rozdíl. Jen teda opět jsem se setkal s českým nešvarem jízdy v prostředním pruhu na tříproudové dálnici. Včera z těch asi 30 aut co jsem předjel jely v pravém pruhu tak 2... takže jsem jel... ehm... (počítal jsem, že 25. policisté s Superby a Passaty budou doma >:D ), vjel do prostředního pruhu, začal blikat ať strejda uhne, vjel do levého a hned se vrátil zpátky do pravého a ani jednoho z předjížděných netrklo, že jedou špatně... i když jsem jel, no... možná proti některým i o dost rychleji, tak vpravo... 8-s Ale vsadím se, že ve zprávách bych byl hned, zatímco všichni tihle ""řidiči" by vesele jeli středním pruhem dále, ačkoliv v pravém rovném a prázdném (kamiony 25. nejezdí) bez povšimnutí Policie ČR.
Avatar - Ozzman
26. 12. 2014 18:42
Re: Laguna
Já sem to CRDi zkoušel tak do 120 akorát, to už se mu nechtělo... je to příjemný do města, kde v nízkých otáčkách táhne lépe, než GDI, jenže vzhledem k tomu, že ej to nafta, tak je to smutné že jen do města:D

Tak se pochlub kolikpak si jel? >:D A co spotřeba? To zas budeš muset teď dohánět, aby ses dostal pod 6 :D:D Já zas 23. projel nádherně z práce, Pražáci už jsou od víkendu na chatách >:D paráda >:D
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 18:49
Re: Laguna
To já nemůžu říct, tady je moc puritánů (včetně mě)... Ještě mě ale předjela jedna A6, teda já ji před sebe pustil a nechal ji prorážet vzduch >:D

Spotřeba v pohodě, když jsem na ten úsek najížděl z běžné dálniční rychlosti, tak pal PC ukazoval 5,1 a když sjížděl po 14 km, tak 5,2l/100 km >:-[] Ale už jsem měl něco kolem 500 najeto a nenuloval jsem to, měřit spotřebu bylo to poslední, co mě napadlo. >:D
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:45
Re: Laguna
riskovat pohlednici na Nový rok? Pozor na to, hochu, pořekladla jsou mrchy >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 20:53
Re: Laguna
Dohnal jsem jen jeden Passat, trochu jsem přibrzdil vedle něj, viděl, že tam jede spokojená rodinka a jel dál... tak snad ne >:D
26. 12. 2014 20:57
Re: Laguna
Ronaulte, koukej na strechu, tak ten policejní poznáš hned. :-)
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 21:08
Re: Laguna
Tak já jel s Meganem takhle rychle podruhé, z Passatů na dálnicích strach tedy nemám, když už vyloženě spěchám, tak se snažím udržet do těch 150, čili v jakés takés toleranci a i tohle je jen jednou za uherský rok. Však taky první pokutu za rychlost jsem dostal až letos, za 94 km/h v tunelu na Prařském okruhu ve 4h15mint ráno... 8-s

Jak je poznám teda?

Mimochodem, jednou jsem přijel se Silver-linem k vjezdu k nám do dvora a stál tam Passat, u něj policistka. Tak vystoupím a říkám, že potřebuju vjet dovnitř.
Ona: "Vydržte chvilku, kolega něco nesl nahoru, hned je zpátky"
Já: "Hmm... dobře. To je ten rychlý dálniční stíhač, jo"
Ona: "Ano, to je on"
Já: "A svezli byste mě?"
Ona: "To ne, to nejde"
Já: "Hmm... no a kdybych vám takhle heverem rozbil zadní světlo, to už byste mě svezli ne, minimálně na stanici?"
Ona: "To už ano"
Tak jsem pomalu šel ke kufru, že vytáhnu ten hever a v tom vyšel onen policista a říká:
"Tak nám teda uhněte ať můžeme vyjet a vy vjet"
Já: "to si ještě rozmyslím. Víte, já nestojím v zákazu vjezdu na rozdíl od Vás"
Trochu se na mě se smíchem podíval...
Já "No a zkuste mi něco na autě najít, předevčírem bylo na STK, gumy jsou nové a lékarnička taky a stejně bych Vám ujel" >:D

Teď nějak zpětně chápu tu pokutu za rychlost >:D >:D
26. 12. 2014 21:16
Re: Laguna
Ty jsi provokatér. :-) Poznáš ho už z dálky podle toho půlmetrovýho prutu (nebo policejní anténky v případě prvních passatů před fl) na střeše. Ono to dost praští do očí, když víš, že máš koukat zrovna tam. Ve dne to jde poznat z dostatečný dálky. V noci zas dost prosvítá, tedy odráží se světlo, z diodového panelu za zadním sklem... Každopádně ale bacha. ;-)
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 21:27
Re: Laguna
To víš, sranda musí být ;-)

tak antény... tak jo, ale jak říkám, nejsem nějaký dálniční střelec, když už rychlost překročím, tak spíše na státních, když někoho předjíždím nebo na okreskách, když se chci projet, dálnice jsou pro mě nutné nudné zlo...
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 21:35
Re: Laguna
jen jestli stále nepředjíždíš tu vodicí čáru u pravé krajnice >:-[]
Avatar - Ozzman
27. 12. 2014 13:03
Re: Laguna
No, nech být hele >:D Viděl sem B7 fkombíku na hlínách.... a ten ten prut neměl a už stavěli Superba.... >:D Tohle bývala doména B6 a ty se daly poznat nejsnáz díky Rpaketu, poté, co si každej druhej blbej podnikatel dal do svého TDI taky Rpaket to bylo horší >:D
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:57
Re: Laguna
Jen jestli tatík neplnil rodince sen projet se ve službě policejní kobrou >:D >:-[]
26. 12. 2014 20:54
Re: Laguna
No pokud by to byla pohlednice vyfocená passatem nebo superbem, vůbec bych se nebál. To je to nejjednodušší. ;-) On je totiž dost rozdíl mezi automatizovaným systémem a lidskou obsluhou. ;-)
26. 12. 2014 20:59
Re: Laguna
Nevíš? Ti o víkendu napíšu SZ. ;-)
26. 12. 2014 21:27
Re: Laguna
Tak tam máš SZ, kdybych náhodou neměl čas o víku. Pokud to chceš obsáhleji, dám to dohromady a pošlu, ale je to zbytečný. :-)
26. 12. 2014 21:28
Re: Laguna
Kdyby někdy něco, dej vědět, třeba něco vymyslíme.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 21:38
Re: Laguna
ok, diky. Dobrý recept, někdy třeba zkusím uvařit ;-)
26. 12. 2014 21:42
Re: Laguna
To je vyzkoušený. Vláďa Hruška by záviděl. >:D
Avatar - Emel
27. 12. 2014 00:30
Re: Laguna
Myslím... a ono se to asi nedá úplně srovnávat, 1.7CRDi v i40SW a 1.6dCi v Meganu... i40 je přece jen větší auto.
Avatar - Ozzman
27. 12. 2014 18:56
Re: Laguna
Já to jel v ix35:)
28. 12. 2014 10:40
Re: Laguna
Ano nedá se to srovnávat, silnější CRDi má určitě více síly než dCi, jen je třeba srovnávat srovnatelné, mě třeba ve scéniku překvapil velký turbolag, neschopnost se proprat s nižšími otáčkami, což CRDi zvládá bez problémů, chová se spíš jako dvoulitr. Samozřejmě dCi má nižší spotřebu, což je slušná výhoda.
Avatar - Ronault.
28. 12. 2014 13:14
Re: Laguna
To, že má 1,6 dCi větší turbodíru, to máš pravdu, pod 1500 se mu moc či vůbec nechce, ne že by protestoval škubáním či vibracemi, ale nejede, nicméně napsat, že 1,7 CRDi se chová spíše jako dvoulitr... no spíše tedy ne. A ještě jedna důležitá nectnost 1,7 CRDi, nekultivovanost ve vyšších otáčkách, které jsou u něj více než potřebné aby se tomu dvoulitru, který má v i40 nahrazovat, přibližoval, v tom je dCi o kus dále.
28. 12. 2014 19:03
Re: Laguna
Ano chová se jako dvoulitr, ale je to dáno kratšími převody, což mi osobně nevadí, šíleně dlouhé převody zabíjejí tyhle malé diesly, plynule zatahuje od 1300 otáček, což považuju výhodu, dCi začal trochu fungovat kolem 1800 otáček, měl jsem vedle sebe carens a grand scenic, ano CRDi je hrubší, ve 130 mi přišel ale jednoznačně tišší. Je fakt že tahle zkušenost je starší, novější mám se sportsvanem 2 litr tdi, je tichý, ale jede hůře, zase příliš dlouhé kvalty, letargický nástup, žádný dravj, ve 130 asi nastejno s hlučností, samo jsou lepší dvoulitry třeba HDi...
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 15:06
Re: Laguna
asi se začaly plést jména Logan a Laguna >:-[] >:D
Avatar - moreczech
26. 12. 2014 18:15
Re: Laguna
Po notorických problémech s první fází LII jsem před příchodem LIII tvrdil, že nová generace by neměla nést jméno Laguna. A rozhodně musí na první pohled vypadat bombasticky, aby přitáhla zájem lidí již na první pohled a přišli se podívat na salony a mohli se přesvědčit deklarovanou novou kvalitou. Nestalo se. Jméno s nefalšovanou francouzskou hrdostí ponechali a představili design, o kterém jsem si okamžitě pomyslel, že to nemohou myslet vážně. Když Ghosn na oficiálním představení přijížděl se studií Laguny Coupé ke dvěma zamaskovaným autům byl jsem plný očekávání. Mluvil něco o období před uvedením nové Laguny a období po tomto uvedení. Odmaskování mě zklamalo, auto jako takové nikoliv. Nakonec i to Coupé dle mého tím upraveným "C" sloupkem zprznili.
Současné směřování zejména příchodem Van der Ackeera mě naplňuje větším optimismem u všech nových modelů RENAULT a bude jen dobře, že jméno Laguna bude minulostí. I když je to krásné jméno...
26. 12. 2014 13:20
jen dodám že
držím palce :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 17:36
Re: jen dodám že
jak si napsal ten příspěvek? nebo kecáš? >:-[] ;-)
Avatar - Ada je zase tady
26. 12. 2014 13:53
Vyplatilo by se
investovat do ordinace psychoanalytika umístěné přímo v budově opravny rendlíků a poskytovat tam první lékařskou pomoc zblblým majitelům nekvalitních kreatur >:-[]
Rozbalit vlákno
34
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 15:13
Re: Vyplatilo by se
mechanici VAG bez práce? To by byl přůšvih jak hrom >:-[]
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2014 19:56
Re: Vyplatilo by se
Bezporuchovost škody... Dobrá scifi a joke dne.
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:38
Re: Vyplatilo by se
a kolik si najel, co?
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 09:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 13:05
Re: Vyplatilo by se
Proč by se měl urazit? Kadý přece ví, že HTP je stavěno na miliony km >:-[] >:-[]

Takže tipuji tak 45 tis. km, co :-!
Avatar - Ozzman
27. 12. 2014 13:33
Re: Vyplatilo by se
Nějak tak to samozřejmě bylo (byla tu recenze) a jezdil s platem vajec po malém městě....

Tyhle km přežije skoro každé auto
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 14:08
Re: Vyplatilo by se
HTP vydrželo 45? Tak to je držák, to se pozná >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
27. 12. 2014 14:47
Re: Vyplatilo by se
Nám v 38mi odešla Lambda.. tak sme to střelili >:D
27. 12. 2014 15:23
Re: Vyplatilo by se
Vždyť to taky byla bazarová podpultovka. >:D

Do dnešních dnů si majitel bazaru rve vlasy, že jí prodal, a nenechal si jí pro sebe...
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:37
Re: Vyplatilo by se
TUV report 2014 (2-3 letá)

Octavia ... 83. místo
i30 ... 83. místo

Yeti ... 28. místo
ix35 ... 20.místo

Laguna ... 53. místo (pro Adu >:-[] >:-[] )

Až se vypracuje? Už se stalo, prober se! :-!
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2014 01:20
Re: Vyplatilo by se
No otevřeně - nedokazuje to vůbec nic!

Octavia je v Německu běžné provozní náčiní obchoďáků a servisáků, kteří k přidělenému služebnímu vozu mají jakýkoli, nikdy však pozitivní vztah. Ostatně - srovnej výsledky vozu Š Yeti, který sdílí s Octavií technologii i kvalitu zpracování (a nebývá v takové míře služebním vozem).

Oproti tomu si rebdlíka typu Rybník v Německu pořídí obvykle jen duchem slabší důchodce, který s ním vyjede tak na Velikonoce a na dušičky.

Způsob používání těchto vozů včetně počtu najetých km je proto propastně jiný. Ohánět se proto tou výše uvedeným způsobem pokřivenou statistikou je prostě blbost.

:-!
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 11:31
Re: Vyplatilo by se
Právě ten nájezd na který se odvoláváš u i30 vs, Octavie vůbec výrazně odlišný není: 42 vs. 59 tis. km.

Když bych chtěl být důsledný, tak bych naopak měl říct, že nájezd nahrává Octaviím, protože mnoho z nich stihne druhou garančku před TUV a tudíž by na technické měly projít naprosto bez závady >:-[] >:-[] :-!

Yeti s Octavií nesdílí zhola NIC. Octavia má EA211, MQB, základ v G7. Yeti je úplně jinde, EA111, ... a dost se divím, že takovýto základ nevíš. I když ... vlastně se ani nedivím :-!
Avatar - AUDIRS6
27. 12. 2014 11:42
Re: Vyplatilo by se
V tom porovnani uvadzas 2-3 rocne auta...
Je teda viac nez pravdepodobne, ze sa jedna o O II... ;-)
- a tam je toho fakt kopec spolocneho s Yetim ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 13:01
Re: Vyplatilo by se
O3 je od 2013, takže dejme tomu halb und halb ;-)
27. 12. 2014 14:03
Re: Vyplatilo by se
Nedokazuje to síce nič, ale zároveň ani tradične nemáš čím podložiť tvoje tradičné slinty na francúzske autá ;-) . Teda keď nerátam tvojho rendlíka spred 20 rokov a Marosovu P306 s pred 15 kúpenú na vrakovisKu :-! :-!
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 14:25
Re: Vyplatilo by se
Nedokazuje to nic? A jaký důkaz by sis asi tak představoval? Písmo svaté s ověřeným podpisem Boha?
27. 12. 2014 21:25
Re: Vyplatilo by se
táto štatistika nezahŕňa zásadne poruchy s ktorými skončíš v servise, ale väčšinou len väčšie opotrebenie (podvozkové diely, nefunkčnosť, resp. znížená funkčnosť bŕzd, únik kvapalín, alebo veľmi obľúbené vypálené žiarovky). Kýble na ktorých vymeníš 1 motor, x krát rozvody alebo riadiacu jednotku sa na STK nedostane. Vo firme kde v súčasnosti pracujem máme kýblov s týmito problémami požehnane, ale na stk excelujú :'-( >:-[]
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 22:03
Re: Vyplatilo by se
ano, tohle víme všichni. Otázka zní - jaký důkaz by sis asi tak představoval...
28. 12. 2014 17:09
Re: Vyplatilo by se
ťažko povedať, z vyššie uvedeného vieme, že lagunu nepostihujú chyby, ktoré sa zisťujú na stk, mimochodom z informácií zo spoľahlivého zdroja viem aj to,že je to celkom spoľahlivé auto. Ja som jej kvality (spoľahlivosť) nespochybnil, ja som reagoval na Adu ;-)

Mimochodom, sám vlastním auto, ktoré je pravidelne na chvoste tabuľky a okrem oleja, filtrov a jednej sady kotúčov s platničkami som ešte nič neriešil a cez stk prechádzam bez problémov. Preto aj na základe toho čo som písal vyššie si z tejto štatistiky ťažkú hlavu nerobím ;-)
27. 12. 2014 06:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2014 09:37
Re: Vyplatilo by se
Á, guglítek měl zase poluci... >:-[]
27. 12. 2014 10:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2014 10:05
Re: Vyplatilo by se
Nepleť si poluce a onuce guglítku. >:-[]
27. 12. 2014 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2014 15:05
Re: Vyplatilo by se
Doporučuji wikipedii, jseš-li polovzdělán >:-[]
27. 12. 2014 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
27. 12. 2014 11:47
Re: Vyplatilo by se
Takže tvůj mozek je dle tvého tvrzení z onucí? Tak to vysvětluje vše.
27. 12. 2014 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2014 15:04
Re: Vyplatilo by se
Vlastnictví vozu rendlík vysvětluje vše... :no:
Avatar - Ronault.
27. 12. 2014 19:23
Re: Vyplatilo by se
Chtěl bych žít s tvou logikou a říct, že vlastnictví Mitsu vše vysvětluje, ale bohužel bych ublížil těm milionům normálních, co jej vlastní, takžte se k tvé přízemnosti snižovat nebudu.

Ádo, dnes to nedáváš, vůbec.
Avatar - Ada je zase tady
31. 12. 2014 10:28
Re: Vyplatilo by se
Hlas lidu, hlas boží... palcování dokazuje, kdo z nás to dává a kdo ne, dottore ;-)
Avatar - Emel
26. 12. 2014 14:31
Eolab
Na Eolabu se mi líbí světla... nízká, s páskem nahoře, trošku ve tvaru očí. I zadní světla mají něco do sebe. Přední maska už je slabší, v té červené to trošku vypadá jako nějaká vyrážka... a celkové tvarování zádě ve stylu "hodně plechu" známé z Megane Coupé taky není úplně můj styl. Tak uvidíme, co nakonec uvidíme.
Rozbalit vlákno
0
26. 12. 2014 14:47
a
vzdyt je porad stejna!!!!!!!!!!!!!!!!!!i ten joystic je porad stejny na * i ta saltr paka je porad stejne na *!!!!!pracoviste ridice je taktez porad stejny a zajimalo by me jestli trosku hnuly s automatickou prevodovkou ta moje stoji za * no chtel jsem pristi rok koupit novy auto ale laguna a vlastne firma renault uz to na 99% nebude!!!
To se mi líbí · Odpovědět · Právě teď · Upraveno
Rozbalit vlákno
52
26. 12. 2014 14:58
Re: a
Jestli ty automaty dělaj ženský, tak se nedivím. Snad s tím holky fakt hnuly... ;-)

Mně se líbí, jak každej kupuje do svých firem auta, ale podmět s přísudkem ještě nemá ani za sebou.

Laguna má moc příjemnej vnitřek, na to ovládání jde v pohodě zvyknout, nehledě na to, že R-Link ovládáš z 90% dotykově, materiály v pohodě, naftový motory poslední dobou super... Ale souhlas, že páka vypadá hrozně, to ano. Já měl automat v Laguna coupé 3,0 dCi, a tam mi vůbec nepřišlo, že si mám na co stěžovat. Dokonce oproti BMW se to nechalo v sekvenci i dost vytočit, což u BMW 5 minulé generace bylo na palici.
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 15:02
Re: a
kurnaaa, zase double post ! ;-\
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 15:02
Re: a
nepotrebujes dokotora ??? 8-s
O tvojom dusevnom stave sa vyjadrovat nebudem, ale evidentne mas asi nieco s ocami, plus asi mas problem pochopit ilustracnu fotku v kontexte s pisanym textom...Ano - ta Laguna na obrazku je aktualna. Teda nie ta nova ktora ma prist, a bude sa volat asi inac.
Ale 1 doktor medzi nami je, ten ti to asi nakoniec vysvetli fundovaniejsie nez ja... :-!
Avatar - wakantanka
26. 12. 2014 15:13
Re: a
:yes: :yes: :yes: ja mám skôr pocit, že veľa ľudí ten článok proste nečíta, max. mrkne galériu a potom si uľavuje v diskusii.
26. 12. 2014 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 17:02
Re: a
Divil by ses, ale vím minimálně o čtyřech... pravda, dva jsou doktoři práv, ale ti by taky byli schopni k tomu něco říct. >:D Ale ani jeden psychiatr ;-\
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 17:21
Re: a
Takze ty mu nepomozes ? :-O 8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 17:29
Re: a
Nevím, jestli mu někdo je schopen ještě pomoci :-( Spíše redakce by mohla pomoci nám od něj... :-|
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 17:38
Re: a
si zabil !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
KO system >:D
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 17:27
Re: a
však psychiatr je beztak jen pacient s klíčema ;-)
Avatar - petrumr
26. 12. 2014 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 20:31
Re: a
Tak jestli říkáš panovi primářovi "vedoucí servisu", lecos to vysvětluje.
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 20:36
Re: a
>:D >:D >:D >:D
takze uz viem, ze obcas citat tvoje komenty pocas vecere moze byt z hladiska zachovania cisteho stolu kontraproduktivne >:D
Az mi slzy vyhrkli od smiechu !...o tom zvysku tu pisat nebudem... :*)
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 20:40
Re: a
A copak jsi měl dobrého? Já už třetí den jím bramborový salát... ale jestli jsi to už i předžvíkal před čtením mého příspěvku, tak to mohlo vypadat jako bramborový salát... Ono je to zvláštní, ale ačkoliv jím cokoliv, tak vždy vyzvracím bramborový salát.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:42
Re: a
a do mísy padá čokoláda, co?
26. 12. 2014 20:43
Re: a
Není to spíš lečo? >:D
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:47
Re: a
leccos? losos? hlavně že je to mrtvý :-!
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 20:46
Re: a
klasika - co v takyto datum - bramborovy salat >:D no a rybie prsty - je piatok ;-)
zajtra ho uz dorazim, ale s udenym masom >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 12. 2014 20:58
Re: a
Do prkna, zase taková hrubka, prej předžvíkal, proboha... to je tím, jak rychle píšu a nechávám myslet prsty... žvÝkat... ach... Hlavně, že jsem se opravil dřívě než příjde hlavní mravokárce Áda >:D

Taky mi vnucovali ještě kapra, ale už jsem to odmítl :-|
Avatar - AUDIRS6
26. 12. 2014 21:11
Re: a
mne nevadi, ani tvoj Y/I, ani ryba...je piatok, tak som mal na vyber - karfiol 8-s syr ;-\ a tie rybie prsty ;-)
zajtra si to vynahradim >:-[]
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 09:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
27. 12. 2014 11:29
Re: a
Chudak = chlap, ktory si vie navarit aj sam ??? 8-s - to hovori za vela... 8-s
salat som robil ja, zvysok nasa zenska cast rodiny - preto bolo na vyber >:D
27. 12. 2014 17:42
Re: a
Asi to myslel tak, ze nemas sluzobnictvo >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2014 10:13
Re: a
..."předžvíkal".... takhle píše rendlíkovec s "vysokoškolským" vzděláním... :no:
27. 12. 2014 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
27. 12. 2014 11:48
Re: a
Kdyby ses trochu výše podíval, tak jsem si svou chybu hodiny před tebou opravil a ještě jsem tvou reakci předvídal. ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 13:03
Re: a
nejen že lékař, on je aj vizionář >:D ;-)
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2014 20:41
Re: a
bo že by jezdil s tím HTP zázrakem na servis do psychiatrické léčebny? Jestli mu nakonec ta hlava nejede na tři válce >:-[]
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 09:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 09:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 16:29
Re: a
oni už o něm natočili životopisný film? No 15%, moc se nevydařil >:D
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 09:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2014 09:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
27. 12. 2014 11:49
Re: a
Můžeš ten nesmysl nějak rozvést?
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 13:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2014 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
27. 12. 2014 13:59
Re: a
Má na tohle smysl reagovat? >:D Tohle je totiž dobrá pecka. Tak já každý rok utratím tak 5tisíc za nové knihy abych byl stále v obraze a nevyšel z nejnovějších metod a evidentně to dělám zbytečně >:D :-)
27. 12. 2014 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 16:28
Re: a
jeho intelektuální schopnosti jsou vskutku zcela neomezené >:D kam až jeho blbost dosáhne opravdu nikdo z nás nedokáže ani odhadovat >:-[]
27. 12. 2014 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
27. 12. 2014 14:25
Re: a
evidentne ano :-! to keby si mal moznost studovat napr. jeho "skull", alebo "encephali cavitate" - ci ako to vy nazyvate >:D - to by si sa asi dozvedel mnoho prekvapujuceksieho !!! >:-[]
Avatar - Ronault.
27. 12. 2014 14:41
Re: a
Tak z druhé strany jej chápu.

On se setkal jen s psychiatrem a ti používají jen jeden přístroj - elektrokonvulzivní terapii: https://www.youtube.com/watch?…… pak je to jen povídání a nějaké pilulky, které jsou na první pohled pro Péťu všechyn stejné >:-[]
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2014 14:22
Re: a
doktoři neobsluhují techniku? Proč je sakra lékařská technika zvláštní studijní obbor na VŠ >:D >:-[] ? Sestro, vyřízněte to tím laserovým nožem, neslyšela jste pana doktora?

To jsou pecky, to ti povím >:-[] 8-s :no: Uznávám, že studnice tvé blbosti je vskutku bezedná.
27. 12. 2014 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2014 17:49
Re: a
Petrumr, uz v debate o parkovani v Boleslavi som ti pisal, ze sa vyjadrujes ako komunista. Ale toto, co pises, je nazor kovaneho komunistu, doktor je menej ako automechanik, asi ti je luto za starymi casmi, ked to tak bolo. A ked si u zubara, vrtacku obsluhuje sestra alebo doktor, alebo ti to delaji kluci na dilne. Anestezu dava doktor alebo sestra ? Radioterapia, roentgen, a ine... Skoda reci s niekym, koho vseobecny rozhlad o praci skoncil u profesie lekara pri drievku z nanuku a fonendoskope :-!
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2014 10:11
Re: a
Nikdo s normální inteligencí si rendlíka podruhé nekoupí. :-!
27. 12. 2014 11:56
Re: a
taku znacku rendlik nepoznam prepac ;-\ myslis toto?? [odkaz]
ako si spominal cas ukaze ;-) a ukazal :yes:
27. 12. 2014 14:58
Re: a
Takze si to kupuju ludia s nadpriemernou inteligenciou, hmm :yes:
Avatar - petrumr
27. 12. 2014 11:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
27. 12. 2014 15:54
Re: ok
Ja dufam, ze bude zoznam tych, ktori davaju :yes: sami sebe, nieco mi hovori, ze vyhras,ak chces, tak aj tu cervenu hviezdu >:D >:D >:D
27. 12. 2014 16:10
Re: ok
Mám dojem, že to vítězství je už daný. A jak psal pan Kovařík, bonzák roku už je taky zabranej. >:D Vítěz prý dostane tabletky na stihomam a kapičky proti počítačový šikaně. >:D
27. 12. 2014 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.