Nějak to pojede, alá Mondeo 1.0EB.... ale už teď se bojím, že nám testeři budou tvrdit, že je ten motor naprosto dostatečný... a to je ten masark ;-\ A vy co chcete základní Oktávky kupujte rychle, než budou základní jednadvojky minulost.
Nie je vylúčené, že v budúcej generácii bude trojvalec aj v Superbe. Prefúknu ho na 92 kW a budú vydávať za dynamicky plnohodnotnú, ale úspornejšiu alternatívu 1,4TSI. 8-s
No ten litr pro Superb je už hodně provokativní, zajímalo by mne, jestli to někdo vůbec koupil v Mondeu, ale třeba 1.2 přifouknout na 90-100Kw do Superba už by mohli zkusit :-)
Superb s 1,0TSI by si kúpil presne ten, kto si kúpi Mondeo 1,0EB. U nás asi nie; na západe, najmä v krajinách s daňami a poplatkami podľa výšky emisií to predajné je.
Ano, dokážu si představit, že takové auto jezdí u nějakého staršího páru, co chtějí kus auta, ale jezdí jen příměstský provoz, občas někam na dovolenou, protože těch 130-150 na dálnici to zvládne relativně bez problémů. Možná ještě nějaká firma, kde se nelítají dálkové trasy...
Není tak dlouho co se v autech této velikosti běžně jako základ montovala třeba 1.6MPI, zrovna Passat B6 se s tím dal sehnat, tohle pojede jistě lépe. Já jsem měl tu "čest" jet s B5.5kombi s tímto motorem ve 4 lidech a na takové pohodové cestování to stačilo, jak jsem psal výše, kdo chce velké auto a nepotřebuje dynamiku, tak má tu možnost :-)
Ještě donedávna jsem žil v domnění, že "síla" nedopustí, aby Superb znásilnily něčím menším než rozumným šestiválcem. Mýlil jsem se...... a sere mě to.... >:-[]
Nie som si istý. Možno spočiatku, aby si ľudia zvykli, ale inak nevidím praktický dôvod mať 1,0TSI 81 kW a 1,2TSI 81 kW popri sebe. A keďže je zrejmé, ktorý bude mať nižšie papierové emisie, ten aj zostane jedinou voľbou.
1,0 můžou mít jako nějakou tu "green" verzi. Ten zbytek je otázka logistiky a výrobního programu. Tam se musíš dívat globálněji, protože zase tolik motoráren zásobujících továrny v EU nemají a rozhoduje se tam v jiných měřítcích než je jeden model.
Ale motory pro ni někde musí vyrobit. Ne všechny si vyrábí Škoda sama a ty, co vyrábí, nevyrábí jen pro sebe. Není moc pravděpodobné, že by drželi ve výrobě 1,2 TSI jen pro Octavii.
Je to otázkou času si myslím, ale rozšířit by mohli nabídku u Rapidu, tam s tímto motorem nebude problém jako třeba u Oktávky kombi :-( Zajímavé bude, jestli ten litr podleze základní cenu 1.2 TSI a Oktávka bude ve verzi "již od" levnější, nebo se bude prodávat za cenu základní 1.2TSI a celá nabídka ostatních motorizacích se posune výše ... Krásný důvod ke zdražení ne? >:D
Pozri sa na Ceed. Ten tiež trojvalce nacenil pomerne vysoko, vyššie, než atmo 1,6, ktorá je výkonnejšia.
Na druhej strane ak bude paralelne v ponuke Škody 1,0TSI a 1,2TSI, na to, aby si ľudia vybrali trojvalec, bude musieť mať nižšiu cenu.
Přesně na to narážím, ale jestli nižší cena znamená podlézt základní Oktávku, tzn aktuálně z konfigurátoru za Active 1.2 TSI 63Kw tza 354 000 Kč, takže bude já nevím za 330 tisíc (a vrátí se na původní základní cenu jednadvojek před zdražením), nebo za těch 354 tisíc dostaneš základní tříválec 1.0TSI a 1.2 TSI a další modely, budou plošně posunuty cenově výše a dojde tak k dalšímu zdražení :-)
Pamatuj si, že se platí v první řadě za výkon. Ne nutně jen špičkový. Pokud ten motor naladí obdobně, nebude důvod, aby ho prodávali levněji. A pokud to bude "green" verze, může být i dražší čistě na základě nižších emisí CO2 (nižší daně/ poplatky).
Když se podíváš třeba na aktuální Polo (v Německu), tak R3 1.0 TSI/81kW levnější (než R4 1,2 TSI/81kW) není!
S dsg stojí stejně a s manuálem je dokonce tříhrnek ještě o 150 éček dražší! ;-)
Nevím kdo ti za tenhle koment dal palec dolu, ale Škodovka či VW by si ho zasloužila, pokud to nacení stejně, protože já osobně tam třeba nevidím žádnou výhodu oproti již odzkoušenému a snad jíž vychytanému 1.2 TSI :-) U Kie tomu jakž takž ještě rozumím, protože je to přecijen Atmo versus turbomotor.
Viacerí tu trochu nechápete existenciu tej jednanulky. Na trhoch ako je Dánsko, Írsko a pod., kde každý gram CO2 hraje veľkú úlohu a rozdiel v cestnej dani medzi 1,0tsi a 1,2tsi môže byť pokojne aj 1.000,- euro, je takáto motorizácia veľmi dôležitá. U nás je to jedno a keď bude 1,0 za plus minus rovnakú cenu, nie je dôvod brať R3. Ale zmysel ten trojvalec bude mať určite. Na západ (severozápad) od nás.
Nieco ako povodna Octavia 1.4 (ak sa nemylim). 0-100 km/h sa meralo v laktoch za dekadu, aj na dobove pomery, ale novinari pisali, ze auto je, citujem "subjektivne zive".
Až na to že 1,9 TDI nebyla verze pro socky.
Tato verze se cenově nacházela velice vysoko jak už diesely bývají. A objemově to rozhodně byl dostatečný motor a také čtyřválec.
Jsi trochu mimo.
Máte tou dostatečností na mysli i verzi SDI? Sice to byl R4, ale nekultivovaný a hlučný, až to bolelo. Mnohem příjemnější je například jízda ve Focusu 1.0 EB; příjemný je ten motor i na volnoběh.
To je panečku zase rozmanitost na tom auto.cz...Škoda kam se podíváš, polovina článků vymyšlená jen pro to, aby se někde objevilo slovo Škoda. Ještě jsem si asi nezvykl.
Naštěstí to experti jako Mička dohánějí exkluzivně vtipnými spojeními jako, že Kodiak by si mohl vzít na mušku luxusní trio Audi Q5, BMW X3 a Mercedes-Benz GLC.
Tyhle bláboly jste psali už u Superbu a realita je úplně jiná. Superb je levná varianta Passatu, akorát si to spousta lidí neumí připustit. Když pominu prémii, tak i vůči Passatu/Mondeu toho škodováckému premiantovi dost chybí (namátkou LED světla, display, masáž apod). Posledním hřebíkem do prémiovosti Superbu je jeho vrcholná verze L&K, kde na zadních sedačkách (dáli se to sedačkami nazvat, spíš je to kožená naleštěná lavice) sedící v zatáčkách cestuje od okénka k okénku...větší lavici v danné třídě snad ani najít nelze. :-!
Mne vzadu v novém Superbu vadí hrozně vysoký a široký středový tunel, takže třetí, prostřední cestující nemá moc kam dát nohy. Je vidět, že je to auto dělané pro 4 a střední sedačka je spíš nouzovka.
Je to na škodu? 5 míst dnes obsadí zlomek populace. V době jedináčků a dvou dětí v rodině je to možná i výhoda, protože si vzadu užijí víc místa. Navíc, ona je to přece těžká prémie konkurující E Klasse = vzadu jede ředitel a má svého řidiče, ne? >:-[]
Ted mam celkem cerstve druhe dite a jakmile navstivime zname a jedem s nimi nekam na vylet, tak zacinam chapat, ze si lidi kupuji sedmimistna auta. Muj sen o nejakem rychlem HB je asi na nejakou dobu passe, ted chodim s metrem a merim vnitrni sirku vzadu a zkousim, jak snadno se daji sklopit sedadla v treti rade... Fotr, no >:D
Nikdy se nevzdávej svého snu! 2 dětí se dají odchovat i v HH. Mluvím z osobní zkušenosti. Jen se nedej a prosaď si svou. Může to být tvoje poslední příležitost si pojezdit v autě tvých snů... :-!
Ale jo, to ja vim, o ty deti a jejich bebechy ani tak knejde, ale spis o ty dalsi lidi, my mame hodne pratel a neustale nekoho vozime - tedy vozili jsme, nez se v aute usadila sedacka a vajicko :-)
To si budeš muset počkat, až sem něco primitivně/vulgárně antikoncernovwého napíše třeba holden, tak pak bude zase naopak něco přímo "k popukání"... a minimálně vychlámaný trojsmajlík v pohotové reakci spolehlivě přistane. ;-)
Copak, psycholog amatér a diplomovaný slusnák si musí kopnout? Hned do dvou lidí najednou? Není nad ten vás "nadhled". >:D >:D >:D
holden sice obcas napíse ostrejsí slovo ale to co píse kazdopádne není tak falešné a prolhané jako mnoho príspevku clenu moravskoslezsko-roznovské úderné letky.
Jak uz jsem napsal, soude podle príspevku holden není falešný a prolhaný jako údajní slusnáci z moravskoslezsko-roznovské úderné letky kterým tak moc vadí kdyz se napíse pravda.
Jaká pravda, o tvém slídění a bonzáctví? Nebo kterou pravdu máš na mysli? ..nebo tu o veřejné pomluvě rodiny? .... ale jak říkám: ty jsi tak krásný a chytrý ;-) a charakterní... hmmmm..... ideální manžel/ka.
V Česku je Superb prémie, přes to nejede vlak. Když jsem někomu lehce oponoval, že Passat, Mondeo a Insignia jsou prostě výše a Sup je velké levné auto, tak jsem byl za totálního hňupa, protože Škodárna přece není Hjůndai.
Třídně výš nejsou, i když Passat má např. o něco blíž k prémii možností výbavy, nejsilnější dieselovou motorizací, zpracováním interieru apod. Ale třeba u toho Mondea to aktuálně takový rozdíl není.
OK, tou třídou jsem nemyslel jako třídu rozměrovou, ale onu prémiovost. Přece jen nové srovnávat Passat a Superba jako sobě rovné moc nejde. Už jen přesednutí z jednoho vozu do druhého.
Tak abych pravdu řekl, tak M135i je na mém listě právě proto, že může být i pětidvířko. Kdybych šel do třídvířka, pak dvoudvířko M235i vypadá slibněji. M2 mě láká, ale rozum (ten co mě ještě zbyl) mě říká, že bych ji asi už nedal to o co si žádá YKWIM... ;-)
V paketu Joy je to, co si tam naklikas, jde o to, ze ten paket je v podstate castka, kterou muzes vycerpat na vybavu. V pripade rady 1 je to - pokud se nepletu - 65 tisic CZK.
U lepsich verzi, jako je M135, to je good deal, tam je stedra vybava uz v zakladu.
Ale ber si jako priklad takoveho mne: cca 60k dam hned za automat a pak uz mi moc nezbyva.
Zkusím mluvit jako dnešní teenageři (aspoň na chvíli omladnu). Čekuj můj blog "cukr a skořice" zde na auto.cz
Na poslední chvíli změna. A změna je život. ;-)
Jako někdo, kdo také nedávno snídal nad BMW katalogem, ale který je dnes stále "in near brand new condition", i když vůz mám již přes rok v garáži. Také jsem "vrávoral" nad M3, ze které se nakonec stala bílá X5 xDrive 40d. Cenově by vyšla M3 na stejný peníz, ale já jsem tenkrát sám sebe přesvědčil, že "doba bláznivá" je již za mnou a X5 je "a way to go"...... :-! Ale musím přiznat, že M3 ještě občas konfiguruju......nikdy neříkám nikdy......tvoje bude M/T nebo A/T? :-!
Tak já mám na cestování BMW 520d a ta zůstává v garáži do konce příštího roku, kdy si budu kupovat Audi S6 Avant s osmiválcem pod kapotou. Na "časy bláznivé" budu mít M3. Kdyby bylo na mě, tak bych šel do manuálu, láká mě více, ale rodinná rada ve složení "já" a jeden kus ženského elementu se nakonec shodla na sedmistupňové dvojspojce. ;-)
Tady nahoře píše, že má doma BMW 520d, předpokládám v A/T? My jezdíme po městě a okolí v Yarise CVT, který jsme koupili k vůli mojí, ale ona má strach jezdit po městě, tak stejně řídím já. Ženský stejně za volant nepatří...ty patří za kočárek nebo za šporák... >:D
Tak 5er apod. taky není zrovna ideální auto do města (hlavně délkou). Velikost Yaris je do města ideální, až zhruba do velikosti Golfu je to ještě v pohodě.
Souhlas. Problém nastává, když je v garáži místo jen pro dvě auta a člověk by chtěl ještě jedno na občasné "bláznění". Chudák Yaris....asi to nepřežije... ;-\ No a M135i je do města velikostně ještě v pohodě, myslím.... :-!
No, pozor! Jestli chci M3 s manuálem, tak si koupím M3 s manuálem ...tečka!!! Život není dost dlouhý na to, aby jsme ho k vůli zbytečným kompromisům prrojebali.... >:-[]
Psal jsem o změně z RS3 na M3 bez ohledu na převodovku. Asi mu ta dvojspojka nevadí, když na ni přistoupil, možná sám docela váhal...
Já bych vzal klidně ("zbaběle") dvojspojku, jediné mínus je pro mě ta cena za ni.
Tož nevím, nahoře píše, že by šel raději do manuálu........a pak něco o ženském elementu..........a nakonec je z toho automat........takže starý známý song .......pro klid v rodině....chlap zase ustoupí..... ;-\
...zapoza volantu foukaneho trilitru se budes smat foukanym litrum. Takze kdyz vykratime to foukani, tak jsme zpatky pred par lety, kdy se ridici trilitru smali ridicum litru. Matematicky vzato zadna zmena.
Superb se dal za mega nakonfigurovat vždycky, Passat taky, nějaké verze typu W8 byly ještě o hodně dražší.
2.0TSI není sice šestiválec, ale máš víc koní a menší spotřebu... upřímně, kdybych si mohl vybrat jestli 3.6FSI nebo 2.0TSI, asi bych měl docela dilema a musel bych to projet. Já bych si nestěžoval, tak dobré auto se u nás podle mě nikdy nedělalo, jak se mi minulý Superb moc nelíbil tak tenhle je... super ;-) .
Megačtvrt za LaK je docela masakr,ale je to novinka no :-) Jinak musím souhlasit...zadní lavice v kůži je plochá a kluzká...v pěti je to očistec,ale hlavně....i s nejsilnějším dieselem to v pěti lidech nejede :-( Čekal jsem od papírovýho výkonu trochu víc..
Muzes mi rict, ktere auto v peti lidech podle tebe "jede"?
Jestli tim "jede" myslime oba to same, tak krome aut s motory 3,0+ a turbem v podstate nic. Ostatne pet lidi v osobnim aute je horni hranice (nechci psat extrem), normalne je v aute mene, nez ctyri osoby... Jestli jezdis neustale v peti lidech a mozna i s bagly (tak jako zednici z Polska do Rakouska), tak se asi poohledni po nejake te americke V8, nebo aspon po trilitrovem turbodieselu.
Takže podle tebe je Sup s naftovými 140kW auto pro dva a plnej kufr dámských hygienických potřeb? :-) Proč by pět lidí a prázdnej kufr měl být extrém? Dva dospělí,dva adolescenti a plnej kufr kombíkovýho Supa bude běžná česká realita a váhově to vyjde stejně jako 5 lidí... Hlavní průšvih papírovejch hodnot je commonrail.. Když bezprostředně srovnám 2.5 V6 TDi 132kW v A6 avant tak i přes svoje stáří si s plně naloženým autem hravě poradí,nemá problém ani s naloženým plátnem. Tak se nezlob,že jsem od modernějšího a lehčího auta se 140kW čekal o chlup víc :yes:
Vzdyt jsem zamerne nenapsal, ze je to extrem.
Co se tyka motoru, tak vrchol tociveho momentu Supu je o nejakych 400 otacek vys, nez u toho Audi 2,5, a snad se nebudem hadat o tom, jesli lepe nastupuje motor s vetsim obsahem, nebo s mensim... Ja sice nevim, za jakych podminek a jak jsi to auto zkousel, v Superbu 140kW jsem ujel jen asi 200km, ale srovnavat ho se starym 2,5TDI od Audi mi dnes prijde proste usmevne.
šlo mi právě o ten papírový výkon comonrailu. Srovnal jsem podobně velký auta s podobným výkonem. Nástup výkonu u Supa mi subjektivně přijde mdlý,na to kolik těch koníků má pod kapotou. Jen jsem od toho motoru očekával víc :-)
no, ja mam zrovinka tento motor v passtu a jede to bajecne. je uplne jedno, jak to nalozis - 400 nm je proste rozumna uz dost velka porce, ze i kdyz jsme jeli ve meciu s plnym kufrem, nepocitujes v dynamice prakticky zadny rozdil. stare 2,5 tdi v audi a4 me tuhle citelne brzdilo pri predjizdeni (jel prede mnou a fakt mu to moc nejelo - samozrejme nevim, jakou verzi mel a kolik mu ten motor dnes dava). take tento motor realne na dalnici udrzi tachometrovych 245 km/h (v technicaku mam psano 237). ano, kdo jezdi 3,0 v6 a vice muze mit tento motor za slaby.
Ropid ten je chudak poskladan z Fabie 2 a Octavie 1 nebo Hroomsteru a je tezke ho zaradit do tridy tak jako Oktavku, to je Golf s batohem a Super B je pro nekoho lepsi nez A6.
Jako fleetovka jde o geniální vozidlo. Máme 2 dodavatelské firmy, které obnovily vozový park a dohromady jim to muslo hodit cca 150 Rapidů. Spokojení zatím jsou. Mají je krátce a případné poruchy se teprve mohou projevit.
Doufám, že RS230 bude opravdu 4x4 v manuálu, ale moc tomu nevěřím, protože 4x4 je teď u vyšších modelů jen s DSG (viz Superb 206 kW, Golf Variant R, Octavia Scrout 135 kW,..). Na adaptivní podvozek čekám, přece jen na 19" kolech se to na všech silnicích u nás nedá. Co bych uvítal dále je rozšíření palety barev ze stávajících 4 nic moc barev na všech 10 určených pro RS.
Vsadil bych boty, že pokud benzínová ORS 4x4 bude a bude k ní jen jedna převodovka, bude to spíš dsg. Ke tvému výčtu bych ještě přidal ORS TDI 4x4 a benzínový Golf Alltrack.
Adaptivní podvozek není všemocnej...v Supu mě na 18kách a v comfort režimu překvapily rázy od předních kol při přejezdu větší nerovnosti v zatáčce. Konkrétně žel.přejezd do kterýho se najíždělo ze zatáčky...s plně obsazeným autem to byla docela rána. Při stavu našich silnic by mě spíš zajímaly servisní náklady na výměnu adaptivních tlumičů
Dost záleží i na konkrétních (značka/typ) pneumatikách, jejich schopnost tlumit bývá někdy překvapivě rozdílná, samozřejmě při stejném rozměru a sezónnosti.
Ad servidní náklady na DCC tlumiče, co se týče samotného materiálu (tlumiče), tak např. u G6 GTI to bylo cca 2x tolik, než u klasiky.
Z Contíků hodně dobře tlumí CPCéčka (ContiPremiumContact) a z CSCéček (ContiSportContact) to umí velmi dobře CSC3. Starší CSC2 i novější CSC5 jsou na tom v tomto ohledu znatelně hůř.
;-) Jasně, nejdřív jsem sbíral celou abecedu, abych nakonec skončil u Céček. Teda až na výjimky, letos jsem např. kupoval Dunlop Winter Contact (vlastně zase i to Céčko) 3D, 215/55/17". Prostě už se jednou mimořádně osvědčily, tak proč něco případnou změnou riskovat.
tak tak, taky jsme neriskovali a nasadili druhou sadu UG Perf. Až na to, že jim dlouho trvá, než se "zajedou", jsou absolutně bez problému. Obzvlášť na sněhu.
Evidentně nemáte vlastní zdroj, ale opisujete. Tak jako to dělá Dix. Tak třeba Rapid kožené čalounění nedostane, bude to kombinace látky a kůže. A to ještě nevíte, jestli v aktualizovaném příspěvku na Škodahome nejsou další chytáky, že..
Opravdu práce novináře nejde dělat lépe? Jde, ale museli byste se snažit.
Ale aby to bylo napínavejsí tak do svých príspevku dává "záměrně chyby" a "chytáky". >:D >:D >:D
To je rafinovaná vysoká zpravodajská hra. Zrejme by bylo treba mít nejméne Enigmu aby se ty bojler_ovy "záměrné chyby" a "chytáky" daly rozlustit. >:D >:D >:D
Ono se spíš pozná, kdo nějaké informace má a kdo ze sebe jen dělá "novináře". Byl tady i jistý exot, který tvrdil, že píše pro seriozní media a dává si kafe s představenstvy automobilek. Ale ve skutečnosti nikdy nenapsal snad jedinou relevantní věc, která by to potvrdila. Kromě obecných vygooglitelných blbostí.
I kdyz to bojler_e nemuzes rozchodit, tak já písu pro seriózní média. Netvrdil jsem, ze "si dávám si kafe s představenstvy automobilek", ale ze delám rozhovory s manazery ruzných úrovní az po predsedy predstavenstva. Kafe se pritom samozrejme podává. A i kdyz není mou úlohou psát príspevky na ACZ, tak sem obcas neco konkrétního napísu. A párkrát v tom bylo neco co tak lehko nevygooglís.
Ale je fakt, ze to co já písu neobsahuje "záměrné chyby" a "chytáky", to je tvoje specialita. >:D >:D >:D
To co jsem napsal je zcela vecný popis cásti mé práce. Na tom není nic zvlástního. Pokud ti to pripadá jako "bouchání do hrudi" tak to je problém tvuj a tvé perspektivy.
Otázkou je, jak dalece je relevantní zcela vecný popis cásti tvé práce a koho zajímá, že ti nalijou někde kávu. Tak proč ne, pojďme tu všichni napsat zcela vecné popisy části svých prací. Je to legrační a dětské. Skutečný fachman se takhle hloupě nehrudí. >:D >:D >:D to hodně vypovídá o tobě a tvé velikosti. Jsi dobrý, to se musí uznat :yes:;-) někdo to bere jako běžnou součást své práce a nestojí mu to za zmínku, někdo se buší do plic jak hluchý do vrat. Přeji ti hezký večer. :-)
Pokud umís císt a chápes psaný text tak vidís ze jsem reagoval na príspevek nekoho jiného. A pokud se podívám na desítky tvých nesmyslných príspevku tak to co jsem napsal je zcela relevantní.
Je mozné, ze ty a tobe podobní lidé to povazují za "bušení do plic". To je ovsem vás problém.
Jo a to jestli jsem "skutečný fachman" neposuzujes ty.
Říkám ti jasně jedno a píšu to pomalu, abys to rychleji pochopil. Tam kde vstupuješ do nirvány, tak se někdo třeba může pohybovat zcela běžně a nepotřebuje to troubit do světa, jaký je to šakal. Anonymně se tu bušíš do plic a přitom jsi tady dokázal xkrát jediné - jsi obyčejná škrabka za pár krejcarů. Pokud bys byl ten borec, za kterého se tu bezostyšně vynášíš, zřejmě bys psal na úrovni a hašteřivost, kterou nejen mě bavíš, bys použil jako špetku ostrého koření ke kvalitní krmi.
Ale, jak už jsi ukázal, krom přístupu na novinářské sekce a wikipedie, což není nic proti ničemu, na víc nemáš at se tu budeš vztekat a vymýšlet různá sousloví.
Pokud bys byl frajer, za kteréhu se tu vydáváš, tak nebudeš šmírovat ostatní diskutéry. A hlavně, to především, o tvé úrovni svědčí i několikerý vyhazov, nářek a plazení se zpět.
Hezké Vánoce a čas využij k rozjímání .... v tomto případě se zabývej sám sebou a ne ostatníma, jak tomu ve svých čmuchacích křečích činíš. Měj se fajn, GilIPAtesakro.
Proti tomu nic, jen proč se tu pořád bušíš do hrudi. Samozřejmě, pokud děláš svou práci dobře a máš ji rád, tak ti to přeji a je to dobře. Na tento web chodí i lidi právě z automotive, možná jsi s nimi taky v kontaktu, mnohdy sis solidně naložil do bot. Možná kdybys místo adorace vlastní osoby ukázal alespoň část toho, o čem tu píšeš, když už tedy máš tu potřebu všechny opravovat ve stylu - útržková informace, nadávka a výsměch.... Poté zcela logicky následuje: Tak se ukaž ty. Fakt zkus to zvážit. To víš, pokud budeš křičet, že jsi největší rváč v ulici, tak musíš počítat většími nároky. Je tady více diskutérů, kteří mají výborný přehled ať už z osobního zaujetí nebo z profesního života a neproudí tu ve stejném stylu.
K druhému odstavci: šmíroval jsi mě a nejen mě, to není lež, ale fakt. O svém působení tady to taky není lež, ale fakt. Gile, zdar a hezké Vánoce ti přeji.
Slídit a bonzovat. Být vyhozen a dolízat. Škubat nohavicema a vydávat se za profi novináře. Vysedáváš tu dnem i nocí, protože jako novinář jsi takový profík, že nemáš do čeho pichnout. Teda máš >:-[] >:-[] >:-[]
Ano, urážky, pomluvy a absurdní lži jsou bezným stylem tvé komunikace, tvých příspěvků, ve kterých pomlouváš a lžeš je na nejen acz víc než dost. K tomu mixu gilIPOvství ještě musíme přidat slídění, šmírování a bonzáctví.
Btw., několikrát jsi se tu prsil i napadáním diskutérů za mluvnickou správnost našeho mateřského jazyka. Ono, jak je to u tebe zvykem, sám v českém jazyce občas zaperlíš jako žák zvláštní školy... s tou češtinou to máš jako s novinařinou, viď?
Jiríku, co se týce urážek a hlavne pomluv a absurdních lží, pripomínám jenom jak jsi me nesmyslne opakovane nazýval zlodejem (muzes klidne lhát ze to není pravda, az budu mít cas tak to sem dám), tak není horsího diskutéra na ACZ. Tvé nejlepsí literární výtvory lze najít v The Best of Ji/Ri.
Co se týce mé práce: Dlouhodobe a primitivne se do tohoto tématu navázís aniz bys vedel neco o mé práci nebo o novinarine vubec.
Co se týce "bouchání do hrudi" tak to muze vypadat treba tak: Hloupý diskutér, nazveme ho pracovne Ri/Ji, se zacne navázet do mé práce, nepravdive tvrdit ze vsechno co vím mám jenom z Googlu, Wikipedie a přístupu na nejaké podivné "novinářské sekce" (nevím co si pod tím pojmem jako neználek v oboru predstavujes ale to je tvuj problém). Pokud se bráním a napísu neco o své práci tak stejný hloupý diskutér se do me opet zacne navázet a tvrdit ze se "bouchám do hrudi".
A jeste k mé cestine: V češtine delám chyby a je to vzhledem k mé konkrétní situaci zcela normální takze nemám duvod se stydet. Uz jsem to psal nekolikrát takze se budu opakovat: Kdo se navází do mé cestiny tak je za blbce. A jestli si myslís ze pokud nemám dobrou cestinu nemuzu být dobrý novinár tak jsi … vsak vís za koho.
Píšeš jak H/K world, nečtu to, sorry. K tomu konci s češtinou - pokud tu napomínáš kohokoliv a vysmíváš se mu za chyby v psaní, tak sám musíš být expert,to je vpořádku, ne? Takže nějaké tvoje pseudovýmluvy a opětovné sebelítostné nářky jsou mimo. No ale ty to tak máš i s tou novinařinou, že? Napadáš za vše, ale když by došlo na lámání chleba, tak si vymyslíš nějakou svoji pohádku se slzičkou v koutku.... Nicméně na psaní letáků se asi hodíš.... jsi dobrý prostě. Jo a taky chytrý a krásný.
Edit: ano, však vím za koho.... za Gilgita s bradaviškou. :-(
NIc, ipáku, měj se tu fajn. Ani tohle jsem nečetl. Zkus to zkrátit pro příště a hlavně se drž hesla: lepší teplý bonz než studená večeře. ;-) Právě sis vyčerpal můj čas, který jsem ti věnoval pro tento týden. Klidně ale piš, úleva se ti bude hodit. ;-) čmuchi bonzi ahoj.
ten deviant gilgit tu zas jen zkouší vyvolat flame, nic nového >:D k smíchu je dobrej >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Kdybyste si aspoň nevymýšlel jako malý kluk. Žádný fundovaný zdroj nemáte, nikdo s informacemi ze škodovky by nepotvrdil zjevné nesmysly. Navíc vám tady chybí mnohem zajímavější informace. Které se ovšem nikde v diskusích neobjevily, takže tady chybí..
Není to poprvé, kdy se tady obšlehnuté informace objevují, už s tím má své zkušenosti i Garáž na Autorevue, že..
Kdybyste aspoň nestřílel "slepými" a měl vaše tvrzení to podloženo. Informace v tabulce jsou nepotvrzené a od čtenáře (ten je dokonce uveden i v textu), další pocházejí od zdroje, který z pochopitelných důvodů nebudu jmenovat.
Ještě jednou. Žádný fundovaný zdroj nemáte, protože jste opsali reálné věci včetně fiktivních informací, které jsem si vymyslel. Je úplně jedno, jestli si vymyslíte nějaké fiktivního čtenáře nebo jestli vám to Dix poslal mailem. V prvním případě kecáte, ve druhém jste bulvár zveřejňující nesmysly.
Asi nikdy nepochopím, jak uvažuje člověk, který "záměřně píše chyby", v každém případě se můžeme bavit leda o tabulce pod článkem, ze které jasně vyplývá, že se nejedná o nic oficiálního. Za zbytkem informací si stojím, protože je mám od člověka, která, na rozdíl od vás, skutečně rozumí tomu, co píše a říká.
Z té tabulky jasně vyplývá, že jste ji opsali buď rovnou ode mě a nebo s pomocí nějakého idiota, který tyto informace vydává za pravdivé. Obě dvě varianty jsou smutné, protože zveřejníte nijak neověřené informace. Nejenom v tabulce, ale i v textu jsou zcela mylné informace, například o faceliftu Octavie. Takže si stůjte za čím chcete, žvatlejte tady výmysly o vašem člověku. A klidně mně říkejte, že o dané věci nic nevím.
Záměrně jsou v některých příspěvcích v mém vlákně o novinkách chyby. Aby se dali lehce identifikovat lháři a pisálci. To se opět povedlo.
Jediný, kdo tady mluví o nevědomosti, jste vy. Článek jsem poskládal z více zdrojů a je v něm dokonce uvedeno, že se spolu nesetkávají v časové lince. Pokud vám jde o uznání, že jsem použil něco, o čem také něco víte, nemusí to hned znamenat, že o tom nemá ponětí někdo jiný. Z vámi uvedeného Škodahome jsem nečerpal (ostatně pokud používáme cizí informace, vždy poctivě zdrojujeme) a drtivá většina informací uvedených v článku pochází z rozhovoru z očí do očí.
Více se obhajovat nebudu, neb se to evidentně nesetkává s pochopením.
s tou 1.4 70kw to vidim na prijemny rodinny a dostupny ideal ktory hadam aj nieco vydrzi ;-):yes: na to auticko som teda fak moc zvedavy ... fiat sa mozno trafil do cierneho ... bez srandy ... ale aj na nove suzuki baleno sa moc tesim ... taketo "bezne" vozy su presne moja automobilova krvna skupina
Jo, ja to vidim stejne. S tou vyhradou, ze chci evropske auto, ne Koreu nebo Japonsko.
A Tipo je sice cenove proti Rapidu, ale vecne spis proti Oktavce s temahle nizkyma motorizacema... a proti preplnovanemu trivalci je u me teda vepredu o konskou delku!
Dneska jsem dostal ofic cenik... a je to docela prijemne cteni.
Nepokazili to ani cenou. ;-)
Viděl jsem článek tady, na stránkách Fiatu je nějaký úsměvný zazipovaný dokument ve Wordu :-) . Opening Edition za 330 vypadá dobře, kdyby byl kombík za 350, tak je to slušná nabídka... ale právě ten motor je maximálně o tom "stačit".
Ano, byla na řadě... už jsem měl i domluvenou s prodejce konfiguraci... ale sedan je mi blíž - už jsme to s prodejcem změnili - a nezlobil se. ;-)
A na vyšší ligu je asi 1.6 málo... ale 1.4T bude v kombíku - a ta už by měla jet fakt pěkně.
Dokonce jsem chvíli uvažoval, jestli nepočkat ještě na kombíka - ale jen chviličku: kombík nepotřebuju, sedan se mi líbí... a nechci tablet na palubce! ;-)
1.4T už je zase dost, respektive je to nadstandardní motorizace i v standardním mainstreamu... jo, kdybych měl vybírat auto pro sebe, tak 1.4T Weekend (nebo jak se to bude jmenovat).
Mezinárodní porota Autobest - nezávislá organizace vytvořená v roce 2001 - udělila modelu Fiat Tipo titul Autobest 2016. Toto ocenění potvrzuje funkční povahu tohoto modelu, která vede k maximalizaci užitné hodnoty pro zákazníka, což je velmi důležitým aspektem celé rodiny funkčních vozidel Fiat. Navíc disponuje něčím, co zákazníci maximálně oceňují, a sice jednoduchostí modelové řady a transparentností obchodní nabídky.
Nový Fiat Tipo ve finále porazil čtyři soupeře: Opel Astra, Hyundai Tucson, Hondu CRV a Mazdu CX-3. Pro porotu představoval nejlepší vůz obsahující všechny nezbytné ingredience pro uspokojení typického evropského zákazníka, jako jsou design, motory, vnímaná kvalita, komfort, všestrannost a vynikající poměr cena/kvalita.