Standardní Amerika, nuda a šeď. I když některý prvky mne osobně zaujaly, např. panoramatické zrcátko, jakési "zářivkové" osvětlení interiéru nebo externí výstupy.
Docela se poved. Vzhled celkem očekávaný, s prvky již stávajících modelů. Interiér dobrý. příjemně podsvícené budíky, chytře umístěná páka voliče převodovky, a ta multimediální výbava včetně externích výstupů-dobrý detail. Ale přesto na mě středový panel a kombinace stříbrného plastu a černých obdélníkových dekorů působí hrozně plasticky-prostě lego.
tupl amerika;) zajimave napady (vnitrek vypada opravdu povedene), ale to provedeni....navic plechy => to je snad jenom facelift ne;(( koukam, ze Nemci Amiky jeste tak docela v tech jejich vyvojich "aut" na kolena nedostali a ze Amici o ten bankrot usiluji co to da (jiny vysvetleni me nenapada;)))
.....a ak sa k tomu pripoji dost priemerna americka kvalita, tak z toho ziadny predajny trhak nebude. Zda sa mi, ze toto ide od deviatich k piatim...Chcelo by to nieco ovela vyraznejsie a vynimocnejsie, aby cloveka nutkalo sa za tym autom obzriet...
Taky mi přijde, že vypadá pořád hůř a nudněji. Interier studený, neútulný. Exterier krabice s prvky "modernosti". Oku teda rozhodně nelahodí, snad bude aspoň bezpečnější než předchůdci alias rakve ;-)
Ja si myslim ze to je to co USA potrebuje. Co americania od auta totho segmentu ocakaju to to ma ma to aj par dobrych napadov a preto si myslim ze to je krok v pred. Zaujala ma aj ta nakladacia hrana v zadu prakticke. Myslim vsak ze pokial posobila minula generacia trochu europsky toto je fakt cista amerika :yes::yes: zelam chrysleru vela stastia ale v europe to nevidim ruzovo.
Kolik Voyagerů/Caravanů jsi vlastnil? Viděl si někdy jedinou tabulku spolehlivosti minivanů pro americký trh? To znamená žádný z rakouského Grazu? Pochybuju.
Pravda. Tahle nová generace pod taktovkou Němců je otřesná. Věc o to smutnější, že ještě před pár rokama byl Chrysler špičkou americkýho designu a teď tohle... :-(
Na to umiestnenie prevodovky by som si asi len velmi tazko zvykal
>:D
Ale inak: Exterier podobny tym cinskym smejdom a interier sa podoba najma kvalitou materialov na JEEP, takze, *, * zlata rybka, predajnost tu nebude. :-(
Ja to chapu jako vydareny retro design na o dve generace starou verzi. Jak mela v luxusni verzi polepene boky takovou imitaci dreva.
Jen si rikam, zda neni na takove retro prilis brzy a obavam se, ze to rada lidi nepochopi ;-)
Naprosto souhlasím - měl jsem to potěšení jezdit v USA s Plymouthem Grand Voyager Limited r.v. 88 (bylo to v roce 2002) a auto i přes své stáří jezdilo pohodlně a spolehlivě. Objevily se tady připomínky ohledně předimenzovaných motorů a nízkých rychlostních limitů - auta v USA najezdí mnohem více kilometrů (mil) než v Evropě a dá se říct, že za mnohem horších podmínek silnic a klimatu - mrazy, teploty přes 40 stupňů celsia a šílená vlhkost... (klima není luxus, ale takřka nutnost).
Nahodou mne sa to celkom paci aj zvonka aj zvnutra. Akurat ta faerbna kombinacia v interieri by mohla byt ina a mozno to bude potom vyzerat menej plastovo. Ten dizajn zvonka nie je nic extra ale zase aspon sa neokuka a nezostarne tak rychlo. Taky konzervativny nadcasovy. Keby som kupoval van mal by som ho v prvej 3ke z ktorej by som vyberal samozrejme ak cena bude ok.
Tak teda přátelé, tohle se soudruhům z USA doopravdy nepovedlo. Nevím jestli je to návrat ke kořenům ve stylu osmdesátých let, anebo inspirace nalezená v Čínské lidové republice... Každopádně Chrysler jde designově pěkně do sraČek. Jediným stylovým modelem v nabídce tak je velká třístovka. Zbytek je tragedie. Ohavné hranaté krabice anebo nepovedená retra (PT Cruis). Mercedes by se měl tohoto dinosaura urychleně zbavit, anebo by měli u chryslera vyměnit designéra, jak už tu někdo navrhoval. Pro mne je nový Voyager jednoznačně jedním z nejošklivějších z aut uváděných letos na trh. :-!:no::no:
No nevim, nevim, sice neurazi, ale (bohuzel) rozhodne ani nepotesi. A co se tyka tech dvou TD motoru, Amici by si meli zajet do nektere evropske automobilky podivat se, jak se delaji poradne motory. Protoze podle me je 105kW na 2,5l objemu v dnesni dobe hooodne slaby. Takovy motor (ovsem s poradnym tahem) bych strcil maximalne do dodavky...
Vykon nie je vsetko. Podla starej motoristickej mudrosti "objem nicim nenahradis" asi ladili tieto diesle aj u Chryslera. Prim hral zrejme skor priebeh krutiaceho momentu a hlavne zatah uz odspodu. Amici co kupuju taketo vozy neradi zenu motor do otacok.
Starýho Voyagera bych si nekoupil ze spousty důvodý, který teď nechci popisovat . . . o tomhle bych už klidně i uvažoval, páč to vypadá, že většinu věcí, který se mi nelíbily, odstranili. Jen pořád nevim, proč se držej uspořádání sedaček 2+2+3, to bych na novym modelu viděl jako nejhorší věc. ;-)
Dle mého názoru dobré, v klidu, v pohodě. Příjemné překvápko v interiéru + palubka a přístrojovka. Zajímavé řešení převodovky(voliče). Vzhled mi připomíná Pacificu. Co ty na to Lonesi? :yes:
Plochý sedačky bych neřešil - todle je americký auto pro americký silnice, kde potkáš zatáčku tak možná každých 10km. Tak na co boční vedení? Todle nemá být konkurent Zafiry OPC >:-[];-)
Re: OT: FORD FUSION CHALLENGES JAPANESE BRANDS AND WINS
Páč je prostě dobrej!!! :o) A to i (ale nejen) podle JDPower. Tedy jsem dalek toho tvrdit, ze Camry a Accord jsou $račky, ale Fusion se evidentně Fordu povedl; takže když se chce, jde to. Snad se mu alespoň přiblíží i Edge.
Re: OT: FORD FUSION CHALLENGES JAPANESE BRANDS AND WINS
Odkdy je vina Fordu, že Opel, Lexus i Cadillac používají designové elementy, které si "půjčili" z New Edge designu, který Ford vymyslel už v 90.letech?
Mě se líbí - interiér vypadá na fotkách velmi zdařile, a to jak co se týká materiálů, tak i designu, prostoru a využitelnosti. Přístrojový štít a středový panel bych ohodnotil za jedna. Zvenku - nenadchne ani nezklame. Poctivě udělaná práce, není to hot-MPV tak na co zbytečné parádičky že? Na živo snad ze své krásy nic neztratí. Jen se bojím spolehlivosti, jmenovitě co se týká určitých amerických technologických archaismů (např. jednotka ABS špatně chráněná proti korozi u předchozí generace) a produktů vyrobených u našich jižních sousedů.
No prave co sa tyka materialu z fotiek nadobudam pocit, ze okrem kozeneho volantu a saltpaky tam nic prijemne na dotyk nie je. Podla najnovsej americkej mody zrejme same tvrde plasty, ale na to sa radsej pojdem pozriet az ho zacnu predavat, makceny povrch palubovky by bol prijemnym prekvapenim.
Když nastoupila generace 96-01,byla to stylistická nádhera :yes: na tohle si musím zvyknout,ale jelikož už mám třetího voyagera po sobě(od roku 95),stejně mě nemine.Jsou to návyková auta a jiná už mě nezajímají ;-)