Zajímavý je jak si to v PSA rozdělili. Citroen má hnusný exterier a ok Interiér, peugeot k vyloženě hezkému exteriéru dodal nesmyslnou plubku s přístroji nad volantem. Asi aby lidi měly důvod koupit si Opel. I když ani ten z venku není žádná nádhera, asi aby těch zákazníků k němu nepřešlo moc.
A má to stejně dementně řešený c-sloupek jako předchůdce, kde v úrovni ramen byla v interiéru boule od mechanizmu dveří, která neskutečně tlačila do ramne tím pádem to vzadu to bylo tak maximálně pro děti?
Myslíte ve druhé nebo v třetí řadě? Ve druhé jsem si toho nevšiml a v autě, ve kterém jsem jezdil třetí nebyla.
Mě spíše štvalo, že ve druhé řadě byly okna pouze na mikrovětrání. A ne obyčejná stahovačka. Když člověk sedl do auta v létě, tak potřeboval pořádně vyvětrat a nic 8-s
O dalších problémech Berlinga už ani nemluvím.
druhá řada. V podstatě K.O. při rozohodování, byla defacto nepoužitelná. To větrání chápu. Jsou tam šoupačky, atam se kličky nevejdou. A elektrika je u nich hodně drahá.
Pritom napr. Kangoo to v ponuke má, naviac pomaly končí a čaká sa na nástupcu. Ja mám el. sťahovanie okná na všetkých štyroch dverách tiež, a beriem to tak nejak ako samozrejmosť...
Kamos co ho ma si to tiez nevsimol, lebo vzadu nikdy nesedel a jeho zene to neprekaza. :-) Mna ta hrca udrela do ramena hned a to nie som nejaky nadrozmerny :-)
takových cenách trochu pozbývá smyslu kupovat Rifter. Výbava a motory shodné, ale cena o třicet tisíc vyšší. Kdyby Peugeot za tu cenu nabídl něco navíc, neřeknu nic, ale takhle...
U Riftera je navic opastování kolem kol a na spodní části dveří - a to berlingo nema. Pak jsou tam jinak udelany strešní nosiče a Riter má v základu i ten středový panel a výdechy klimy do druhé řady.