Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Citroën C3 živě z Lyonu: Jedno velké WOW!

Třetí generace Citroënu C3 se svým vzhledem řadí spíše ke crossoverům, duší však stále zůstává malým městským modelem. Vůz jsme si poprvé prohlédli v Lyonu, druhém největším městě Francie.
Zpět na článek
30. 6. 2016 09:03
30. 6. 2016 09:27
30. 6. 2016 10:54
30. 6. 2016 10:59
1. 7. 2016 00:11
30. 6. 2016 10:22
30. 6. 2016 09:14
30. 6. 2016 10:20
30. 6. 2016 11:46
30. 6. 2016 15:54
30. 6. 2016 17:47
1. 7. 2016 00:15
30. 6. 2016 10:26
30. 6. 2016 10:53
30. 6. 2016 10:01
30. 6. 2016 10:21
30. 6. 2016 10:33
30. 6. 2016 10:43
30. 6. 2016 10:47
30. 6. 2016 10:46
30. 6. 2016 10:55
30. 6. 2016 11:40
1. 7. 2016 00:22
30. 6. 2016 10:29
30. 6. 2016 10:35
30. 6. 2016 10:51
30. 6. 2016 12:42
30. 6. 2016 10:16
30. 6. 2016 10:27
30. 6. 2016 10:37
30. 6. 2016 12:24
30. 6. 2016 10:50
30. 6. 2016 14:54
30. 6. 2016 21:39
30. 6. 2016 11:03
30. 6. 2016 14:39
25. 9. 2016 22:15
Avatar - maxi!
30. 6. 2016 09:03
Wow!
dcera je z neho očarená! :-! :-!
Rozbalit vlákno
6
30. 6. 2016 09:27
Re: Wow!
Presne takhle ma vypadat "male" auto..a at je to Peugeot 208,Renault Clio..nebo tahle C3.Co dodat..Vive la France:-)
30. 6. 2016 10:54
Re: Wow!
Škoda, že u nás bude platit Vive la Korea a tenhle skvost se v prodejích malých aut nedostane ani do TOP10 >:D
Avatar - Emel
30. 6. 2016 10:59
Re: Wow!
Clio je před Hyundai... C3 asi nebude, ale top 10 určitě jo.
1. 7. 2016 00:11
Re: Wow!
Neviděl bych to tak černě, tenhle Citronek si určitě najde spostu zákazníků(a hlavně zákaznic) i u nás! (Tedy za předpokladu, že to nepodělají přestřelenou cenou). A Kia Rio se v Česku prodává hodně málo a odbyt současné i20 je taky dost slabý! :-)
30. 6. 2016 10:03
Re: Wow!
není divu. V daném segmentu opravdu příjemné překvapení. Tohle autíčko "má duši" :-)
Avatar - Phoenixx
30. 6. 2016 10:22
Re: Wow!
Vyzera super! Pekne sa s tym autom pohrali. Oproti starej C3 je to obrovsky skok dopredu.
Avatar - 3_diamanty
30. 6. 2016 09:14
takto
ma vyzerat moderne stylove male auto v roku 2016.... velka pochvala... krasny stavnaty citron :yes:

a uz teraz som velmi zvedavy na nove polo a ibizu... ako budu vedla C3 posobit... lebo nova fabia vedla C3 v podstate ani nema daleko k veteranu

male auto ma byt svieze napadite ... roztomile a hlavne prakticke ... male auto sa nema vyzorom hrat na velke auto ani posobit sterilne ako konzerva ... a C3ke sa toto vsetko podarilo dosiahnut na jednicku .... k tomu zaujimave farebne kombinavie kasne.... ano... takto to ma v malej triede vyzerat... netvrdim ze tento styl zapasuje luxusnemu autu ale v malej triede je podla mna styl aky ponuka nova C3 doslova ocarujuci a velmi vhodny.... a verim ze bude aj velmi ziaduci u zakaznikov.... dizajn je subjektivny ale uz teraz povazujem novu C3 spomedzi sucasnej konkurencie za jednu z najstylovejsich a najvyrazenjsich osobnosti svojho segmentu :yes: tato C3 je pre mna hadam prekvapko roka... parada :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2016 10:20
Re: takto
Je dobře, že se ne každý snaží pojmout malé auto jako roztomilý ocumlaný bonbonek a máme široký výběr.

Jinak k C3...že by mě nějak chytla za srdce, to bych neřekl, ale určitě lze její design označit za stylový, moderní, progresivní. Využít prvky většího crossoveru je geniální a z C3 to dělá ideál pro mladé individualisty.
Avatar - pumpkin
30. 6. 2016 11:46
Re: takto
Roztomilé vyslovene nemusí byť, ale agresívny vzhľad je pri malom aute dosť na smiech. Teda aspoň ja to tak vnímam.
30. 6. 2016 15:54
Re: takto
Pumpkin, a čo povieš na také AR MiTo. Predný spojler + maska, ako keby mal letieť na Mars a nad tým nalepené "oči" smutného klauna! Zúfalééé!
[odkaz]
Avatar - pumpkin
30. 6. 2016 17:47
Re: takto
Jak smutné? podľa spodnej mriežky sa teší. >:D
MiTo sa mi nikdy nejak extra nepáčilo, ale vždy keď ho vidím, spomeniem si na jedného otravného diskutéra z Bratislavy, ktorý ho označil za "vyplašenú uhorku". >:D
1. 7. 2016 00:15
Re: takto
Přestože jsem letitý Alfista, tak ti bohužel musím dát za pravdu. A Giulietta na tom není po stránce kukuče o nic líp... :-O
Avatar - dr.biker
30. 6. 2016 10:26
Re: takto
Nové koncernové vozy budou určitě opět jen drobně poupravené verze těch nynějších, tedy vzhledově žádná velká změna se určitě konat nebude.
Fabie bude vypadat vedle nové C3 jako krabice od bot, stejně tak působí současné Citigo vedle C1. Problémem malých koncernových vozů je ten, že v chudší výbavě nevypadají zrovna dvakrát moc pěkně, naopak malým francouzských vozům to relativně sluší i v základu. Za mě patří Citroenu za novou C3 :yes:
Avatar - Emel
30. 6. 2016 10:53
Re: takto
U Citigo to tak je, to potřebuje kola a barvu... ale Up! vypadá dobře i v bílé na plecháčích.
Avatar - Avanti
30. 6. 2016 10:01
musím
Musím povedať, že ten celooranžový, bez dvojfarebnej karosérie je pecka! Na prvý pohľad v dvojfarebnej kombinácii sa mi nepáčil, ale v jednej farbe sa to zlepšuje, rozhodne zaujímave auto. Som rád, že sa Citroen v interiéri trochu vrátil do starých čias a nemôžem sa vynadívať na tie gauče, toto sa mi rozhodne páči najviac :yes:

Citroen :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
21
30. 6. 2016 10:07
Re: musím
mě se (mimo jiné) líbí puristické budíky... především to má ukazatel teploty chladící kapaliny. Také tlačítka na volantu jsou podle všeho i pro "větší palce". Barevnou kombinaci interiéru bych volil asi jinou, ale sestavení "nápadů" působí vzácně vyrovnaným dojmem. Nezastírám nadšení, ač jsem starej dědek.
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2016 10:21
Re: musím
Především to má otáčkoměr, což je pro Citroen velký pokrok kupředu.
30. 6. 2016 10:27
Re: musím
no jo... tak to nemohu posoudit. C5 otáčkoměr měla a jiné Citroeny jsem nejel... vlastně by mě ani nenapadlo, že jsou auta, která nemají otáčkoměr :-)
Když tak o tom uvažuju, tak jsem auto bez otáčkoměru neřídil...
Avatar - praděda7
30. 6. 2016 10:33
Re: musím
Tak já pamatuju, když byla všechna auta bez otáčkoměrů (možná nějaké super sporty je měli). Lidi měli tenkrát dobrý sluch a věděli kdy mají přeřadit... ;-)
30. 6. 2016 10:42
Re: musím
Máš recht... vzpomínám si, že v Peugeotu 205XRD (r.v.1987) jsem měl místo otáčkoměru hodiny...
Avatar - Emel
30. 6. 2016 10:43
Re: musím
Jako ve Favoritu :-) . Nicméně i Š120 otáčkoměr mít mohla. Ta auta paušálně bez otáčkoměru, to muselo být ještě o dost dřív... co si tak vybavuju tak Š1202 ho neměla :-)
Avatar - Emel
30. 6. 2016 10:47
Re: musím
Jo, v eRku ale byl.
Avatar - praděda7
30. 6. 2016 10:46
Re: musím
Ty hodiny byly pro většinu řidičů užitečnější než nějaký rev-counter... ;-)
30. 6. 2016 10:48
Re: musím
No, dokázaly pěkně vysát baterii :-)
Avatar - praděda7
30. 6. 2016 10:55
Re: musím
Pokud nebyly mechanické na natáčení... >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2016 10:30
Re: musím
C3 [odkaz] C1 [odkaz]

Myslim že otáčkoměr nemá jen Cactus
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2016 11:40
Re: musím
Já vím, je to jen rýpnutí do Cactusu. Nic víc v tom nehledejte.
1. 7. 2016 00:22
Re: musím
Tak bacha, aby ses nepopíchal! >:D
Avatar - praděda7
30. 6. 2016 10:29
Re: musím
Tak bacha! Dědek su tady já... ;-)
30. 6. 2016 10:35
Re: musím
Zegary OK, ale przewrócone cyfry dookoła, to zły pomysł.
30. 6. 2016 10:39
Re: musím
Rowniez awangarda ... jak cały samochód
Avatar - boost.
30. 6. 2016 10:51
Re: musím
ty cały lenochód

>:D
Avatar - 3_diamanty
30. 6. 2016 12:42
Re: musím
za mna aj modrobiela bude tiez pekna... vidim modrobiely captur v okoli a moc mu to slusi... je to take svieze a neprehliadnutelne ... najma pre mladych istotne atraktivna kombinacia ... :yes:

citroen sa pekne vyhral aj s interierom a tentokrat uz nenechal nic na nahodu... takto sa robi stylove male auto... C3 :yes:
30. 6. 2016 10:16
Wow!!!
Wow, to je ale hnusný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2016 10:22
Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
to vypadá opravdu skvěle. Fabia vedle tohoto bude vypadat jak 10 let stará.
Tímto asi zabili DS3. Kdo by chtěl platit více za stejné.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
30. 6. 2016 10:34
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
DS3 bude mít a) výrazně silnější motory než těch 110k a b) jistě lepší materiály.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2016 10:36
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
Současná DS3 končí na 210k
Avatar - fOE
30. 6. 2016 11:13
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
Tema materialama si nejsem jisty, ja i ma draha polovicka jsme z zvnitrku DS3 velice rychle vystrizliveli.
30. 6. 2016 12:16
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
nechci mluvit za Emela, ale domnívám se, že myslel materiály použité pro mechanické části.
Avatar - fOE
30. 6. 2016 13:01
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
Ja to pochopil jako materialy interierove. :-)
30. 6. 2016 13:39
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
tam bych určité rozčarování pochopil :-)
Avatar - Emel
30. 6. 2016 14:11
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
Myslel jsem interiér... je potřeba to brát tak že i DS3 už je zase pár let staré auto.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2016 14:35
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
Skoro přesluhující = 7 let :-!
30. 6. 2016 14:37
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
již si nedovolím přemýšlet za tebe... slibuji :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 6. 2016 12:54
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
to je fakt.... ale na druhej strane si cactus svoju vedlajsiu rolu ako pokusny kralik celkom splnil ... ;-) ... a otvoril tym cestu pre tuto uz dotiahnutu a nadhernu C3 :yes:
Avatar - Bazalt
30. 6. 2016 21:50
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
Najezdil jsem pár set kilometrů s Cactusem i DS3.
C3 může vypadat jako Cactus ales DC3 to má společnou možná tak tu trojku v názvu. Kdo chce malý crossover vezme C3 kdo malý sporťák tak DC3.
Cactusem jsem vymetal lesní cesty bez povrchu. S DC3 jsem les objel po klikaticích stylem v kterém by šel Cactus na střechu ;-)
Avatar - pallas
2. 7. 2016 15:05
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
čo je to DC3?
30. 6. 2016 10:27
uvidíme
rozhodne pekné, akurát bude otázka od koľko bude takýto výzor, lebo väčšina nebude mať erbampy, lemy, veľké kolesá a efekt krosu zmizne. Tu ten rozdiel od základu bude výrazný, takže na uliciach najčastejšie uvidíme vcelku bežný citrónik.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
30. 6. 2016 10:37
Re: uvidíme
Jo hezké. Chybí tomu ale výfuk a ten "Airbag" na dveřích tě proti "psí noze" na zadních dveřích asi neochrání... :-!
30. 6. 2016 12:24
Re: uvidíme
ten ťa neochráni proti ničomu, je to len marketing, ale vydarený
Avatar - boost.
30. 6. 2016 10:50
heh
Jedno velké WOW! bych spíše napsal o jízdě v Bugatti Chiron, Singeru 911 nebo dalších extra záležitostí, ale k Citroënu C3... Nevim nevim.
Rozbalit vlákno
3
30. 6. 2016 11:01
Re: heh
Je vidět, že jsi ještě mladej a nevíš, čím vším ještě lze udělat milenkám radost...
Avatar - boost.
30. 6. 2016 14:54
Re: heh
Očividně jsem udělal radost palcovačům. :-)

S milenkami zkušenosti teda nemám, to jest fakt.
Avatar - maxi!
30. 6. 2016 21:39
Re: heh
palcovači su fajn!!!
ja som len napisal, ze dcera je z neho ucarena, a uz mam kopec minusov.
to su fakt asi zakomlexovany chory ludia....
tak oprava- dcera nie je z neho ucarena!
lepsie?! :-!
30. 6. 2016 11:03
Šmrcovní stroj
Tak když si člověk zvykne na tu superrobustní příď, tak to auto rozhodně má něco do sebe a do B segmentu přináší hodně svěží vítr.
Už z prvních fotek jsou ale zřejmé dva nemilé nedostatky - extrémně široký spodek středového panelu přístrojové desky nechutně utiskuje koleno (a při případné havárii ho může i zbytečně zranit) a nákladová hrana kufru je extrémně vysoká. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
30. 6. 2016 11:51
Stále krajší
Koncept interiéru sa mi páčil už v C4 Cactus, ale tuto to vyzerá ešte lepšie a prepracovanejšie. Dnes, keď sa mi to trochu uležalo, už nemám problém ani s vysokou prednou maskou. Držím palce. C4 Cactus asi zabíja cena, lebo predaje začínajú po dvoch rokoch už mierne klesať (aspoň teda v porovnaní s 2015).
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2016 14:10
strašná maska
Dokud bude citroen používat tu hroznou masku s odělenými hlavními světlomety, logem doplněným dlouhými lištami umístěným výrazně výš než světla, do té doby u mne bude každý nový citroen vyvolávat nutkání zvracet. to prostě neskousnu. Začalo to zmršením kdysi krásného picassa, pokračovalo příšerou cactus a teď tohle. Už se těším až to bude na c5, pokud nějaká někdy bude.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
2. 7. 2016 15:04
Re: strašná maska
v živote som nemal pocit na vracanie z pohľadu na nejaké auto. Ty to nejak veľmi prežívaš.
Avatar - Dinar
30. 6. 2016 14:39
Dobrá práce,
rozvinutí stylu cactusu, dotažení některých věcí... prostě fajn. Design je svěží, interier nefrancouzsky nekonfliktní, technika odpovídá třídě, není důvod, aby nová C3 neměla prodejní úspěch. :-) :yes:

Omyl ovšem vidím v úvahách tvrdících, že po nástupu C3 ostrouhá fabie, v tom je nepochopení, kam to které auto cílí. C3 chce být stylovka, která dokáže oslovit kupce stylovek z řad miniaut jako jsou F500 nebo Adam, z B-segmentu je jí zaměřením na designovou líbivost podobné Clio. Fabia je zaměřena jinak, má naopak oslovit zákazníky toužící po vyšším segmentu, designově je to zmenšení "dospělého" auta, něco jako, chtěl bys golfa a nemáš na něj, kup si fabii, je to to samé, jen o fous menší. Jinými slovy, podle mého si C3 ukousne z prodejního koláče clia nebo těch prcků typu pětistovky víc než z koláče fabie nebo pola. Zajímavá může být také otázka kanibalizace s cactusem. ;-)
Rozbalit vlákno
7
30. 6. 2016 18:05
Re: Dobrá práce,
Já bych viděl za největšího soupeře Sandero.
1. 7. 2016 00:20
Re: Dobrá práce,
Tak to jsi vedle jak ta jedle, jedná se o úplně protilehlé konce B segmentu (Sandero lidovka, C3 podstatně dražší stylovka). :-! Rozdíl v cenách bych šacoval tak na cca 80 tisíc (u základních verzí).
1. 7. 2016 07:57
Re: Dobrá práce,
Pleteš se ty. Skoro všechny Sandera se prodávají ve verzi Stepway. A až uvidíš ty dvě základní verze C3, tak pochopíš, že Sandero bude nejen cenově přímou konkurencí. Z C3 stejně jako z Cactusu stylovka nebude.
1. 7. 2016 11:31
Re: Dobrá práce,
Uvidíme! :-)
Avatar - Dinar
1. 7. 2016 12:05
Re: Dobrá práce,
Tak on se nám tu pogo hlavně snaží nenápadně podsunout, že citroen není konkurecní renaultu, k němu snad DS, ale že na citroen stačí dacie, páč loukost jak loukost. :-) ;-)
1. 7. 2016 21:45
Re: Dobrá práce,
Takovou bystrost bych od tebe nečekal. Dneska :yes:
Avatar - pallas
2. 7. 2016 14:54
Re: Dobrá práce,
Sandero je typickým predstaviteľom kategórie "lacnejšie už sú len bicykle". A C3 do tej kategórie nikdy nepatrila.
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2016 16:35
Až příliš mnoho kaktusu
Proti C3 nic nelze namítat, je stylově čistá, má jasnou filozofii i identitu. Jenže ji přebrala od C4C a v tom vidím trochu zádrhel.

C4C byl prezentován jako stylový kousek, jako alternativa ke klasice. Jenže teď se nám z klasiky stala alternativa. Takže mám pocit, že Citroen to nemá příliš srovnané. Přišel s řadou DS, na kterou chtěl přehodit stylovost a klasickým Citroenům nechat jen uniformitu a praktičnost. Pak osamostatnil DS úplně.

A místo toho, aby nám představil uniformní velkosériovou C3, které bude vyrábět a prodávat jak housky na krámě, nám předvede C3 naloženou stylem a osobitostí od podlahy po strop...

Víc než kde jinde mě této C3 bude zajímat, jak na tom bude základ a jak dalece půjde její atraktivita dolů. Přeci jen hezky namalovaná upravená děva je sice fajn, ale jestliže si s makeupem smyje i namalovaný "face" a zestárne o 20 let, tak to nebude to pravé ořechové...

V nafocených verzích 100 bodů ze 100, ale zároveň za to je třeba připsat přinejmenším otazník s vykřičníkem ;-) A to nehovořím o tom, co teď s C4C, jehož vyjímečnost právě shořela jak Hus v Kostnici...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2016 18:51
Re: Až příliš mnoho kaktusu
V tom bych ani problém neviděl. Taková (jak se původně avizovalo) nákladově umravněná, velkosériová a uniformní C3 by se taky mohla stát zcela nezajímavým modelem, který by ve třídě hrál třetí housle. Asi je lepší jít na to po francouzsku přes styl (který zakryje případné zkatované kosty). A jaký jiný styl, než osvědčený cactusovský.
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2016 20:13
Re: Až příliš mnoho kaktusu
Nejde přeci vůbec o to, že by na to C3 šla špatně. Jen si myslím, že dokazuje to, že Citroen to nemá vůbec srovnané. Prostě přijde s "řadovým" C3, které nabídne totéž, jako alternativní C4C, ovšem bez těch přitroublých a zbytečných kompromisů. To mi jako dvakrát smysluplné nepřijde, tedy pokud nechtějí C4C poslat k šípu, no vlastně u Citroenu ke dvěma šípům, že >:D ;-)
Avatar - pallas
2. 7. 2016 14:39
Re: Až příliš mnoho kaktusu
Rohypnol, všimol si si vôbec, že C3 a C4 Cactus sa líšia rozmermi?
Avatar - Well-being
2. 7. 2016 08:27
Hloupé umístění
displeje a bočního plastového obložení, oboje příliš nízko.
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2016 22:15
C3 v Trnave
C3ku som uz videl jazdit v Trnave pri zavode... uplne bez maskovania, ja som myslel, ze sa uz predava :-)
Rozbalit vlákno
0