Třetí generace Citroënu C3 se svým vzhledem řadí spíše ke crossoverům, duší však stále zůstává malým městským modelem. Vůz jsme si poprvé prohlédli v Lyonu, druhém největším městě Francie.
Neviděl bych to tak černě, tenhle Citronek si určitě najde spostu zákazníků(a hlavně zákaznic) i u nás! (Tedy za předpokladu, že to nepodělají přestřelenou cenou). A Kia Rio se v Česku prodává hodně málo a odbyt současné i20 je taky dost slabý! :-)
ma vyzerat moderne stylove male auto v roku 2016.... velka pochvala... krasny stavnaty citron :yes:
a uz teraz som velmi zvedavy na nove polo a ibizu... ako budu vedla C3 posobit... lebo nova fabia vedla C3 v podstate ani nema daleko k veteranu
male auto ma byt svieze napadite ... roztomile a hlavne prakticke ... male auto sa nema vyzorom hrat na velke auto ani posobit sterilne ako konzerva ... a C3ke sa toto vsetko podarilo dosiahnut na jednicku .... k tomu zaujimave farebne kombinavie kasne.... ano... takto to ma v malej triede vyzerat... netvrdim ze tento styl zapasuje luxusnemu autu ale v malej triede je podla mna styl aky ponuka nova C3 doslova ocarujuci a velmi vhodny.... a verim ze bude aj velmi ziaduci u zakaznikov.... dizajn je subjektivny ale uz teraz povazujem novu C3 spomedzi sucasnej konkurencie za jednu z najstylovejsich a najvyrazenjsich osobnosti svojho segmentu :yes: tato C3 je pre mna hadam prekvapko roka... parada :yes:
Je dobře, že se ne každý snaží pojmout malé auto jako roztomilý ocumlaný bonbonek a máme široký výběr.
Jinak k C3...že by mě nějak chytla za srdce, to bych neřekl, ale určitě lze její design označit za stylový, moderní, progresivní. Využít prvky většího crossoveru je geniální a z C3 to dělá ideál pro mladé individualisty.
Jak smutné? podľa spodnej mriežky sa teší. >:D
MiTo sa mi nikdy nejak extra nepáčilo, ale vždy keď ho vidím, spomeniem si na jedného otravného diskutéra z Bratislavy, ktorý ho označil za "vyplašenú uhorku". >:D
Nové koncernové vozy budou určitě opět jen drobně poupravené verze těch nynějších, tedy vzhledově žádná velká změna se určitě konat nebude.
Fabie bude vypadat vedle nové C3 jako krabice od bot, stejně tak působí současné Citigo vedle C1. Problémem malých koncernových vozů je ten, že v chudší výbavě nevypadají zrovna dvakrát moc pěkně, naopak malým francouzských vozům to relativně sluší i v základu. Za mě patří Citroenu za novou C3 :yes:
Musím povedať, že ten celooranžový, bez dvojfarebnej karosérie je pecka! Na prvý pohľad v dvojfarebnej kombinácii sa mi nepáčil, ale v jednej farbe sa to zlepšuje, rozhodne zaujímave auto. Som rád, že sa Citroen v interiéri trochu vrátil do starých čias a nemôžem sa vynadívať na tie gauče, toto sa mi rozhodne páči najviac :yes:
mě se (mimo jiné) líbí puristické budíky... především to má ukazatel teploty chladící kapaliny. Také tlačítka na volantu jsou podle všeho i pro "větší palce". Barevnou kombinaci interiéru bych volil asi jinou, ale sestavení "nápadů" působí vzácně vyrovnaným dojmem. Nezastírám nadšení, ač jsem starej dědek.
no jo... tak to nemohu posoudit. C5 otáčkoměr měla a jiné Citroeny jsem nejel... vlastně by mě ani nenapadlo, že jsou auta, která nemají otáčkoměr :-)
Když tak o tom uvažuju, tak jsem auto bez otáčkoměru neřídil...
Tak já pamatuju, když byla všechna auta bez otáčkoměrů (možná nějaké super sporty je měli). Lidi měli tenkrát dobrý sluch a věděli kdy mají přeřadit... ;-)
Jako ve Favoritu :-) . Nicméně i Š120 otáčkoměr mít mohla. Ta auta paušálně bez otáčkoměru, to muselo být ještě o dost dřív... co si tak vybavuju tak Š1202 ho neměla :-)
za mna aj modrobiela bude tiez pekna... vidim modrobiely captur v okoli a moc mu to slusi... je to take svieze a neprehliadnutelne ... najma pre mladych istotne atraktivna kombinacia ... :yes:
citroen sa pekne vyhral aj s interierom a tentokrat uz nenechal nic na nahodu... takto sa robi stylove male auto... C3 :yes:
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
to je fakt.... ale na druhej strane si cactus svoju vedlajsiu rolu ako pokusny kralik celkom splnil ... ;-) ... a otvoril tym cestu pre tuto uz dotiahnutu a nadhernu C3 :yes:
Re: Má to prvky Cactusu, ale narozdíl od obrácené vany
Najezdil jsem pár set kilometrů s Cactusem i DS3.
C3 může vypadat jako Cactus ales DC3 to má společnou možná tak tu trojku v názvu. Kdo chce malý crossover vezme C3 kdo malý sporťák tak DC3.
Cactusem jsem vymetal lesní cesty bez povrchu. S DC3 jsem les objel po klikaticích stylem v kterém by šel Cactus na střechu ;-)
rozhodne pekné, akurát bude otázka od koľko bude takýto výzor, lebo väčšina nebude mať erbampy, lemy, veľké kolesá a efekt krosu zmizne. Tu ten rozdiel od základu bude výrazný, takže na uliciach najčastejšie uvidíme vcelku bežný citrónik.
palcovači su fajn!!!
ja som len napisal, ze dcera je z neho ucarena, a uz mam kopec minusov.
to su fakt asi zakomlexovany chory ludia....
tak oprava- dcera nie je z neho ucarena!
lepsie?! :-!
Tak když si člověk zvykne na tu superrobustní příď, tak to auto rozhodně má něco do sebe a do B segmentu přináší hodně svěží vítr.
Už z prvních fotek jsou ale zřejmé dva nemilé nedostatky - extrémně široký spodek středového panelu přístrojové desky nechutně utiskuje koleno (a při případné havárii ho může i zbytečně zranit) a nákladová hrana kufru je extrémně vysoká. :-!
Koncept interiéru sa mi páčil už v C4 Cactus, ale tuto to vyzerá ešte lepšie a prepracovanejšie. Dnes, keď sa mi to trochu uležalo, už nemám problém ani s vysokou prednou maskou. Držím palce. C4 Cactus asi zabíja cena, lebo predaje začínajú po dvoch rokoch už mierne klesať (aspoň teda v porovnaní s 2015).
Dokud bude citroen používat tu hroznou masku s odělenými hlavními světlomety, logem doplněným dlouhými lištami umístěným výrazně výš než světla, do té doby u mne bude každý nový citroen vyvolávat nutkání zvracet. to prostě neskousnu. Začalo to zmršením kdysi krásného picassa, pokračovalo příšerou cactus a teď tohle. Už se těším až to bude na c5, pokud nějaká někdy bude.
rozvinutí stylu cactusu, dotažení některých věcí... prostě fajn. Design je svěží, interier nefrancouzsky nekonfliktní, technika odpovídá třídě, není důvod, aby nová C3 neměla prodejní úspěch. :-):yes:
Omyl ovšem vidím v úvahách tvrdících, že po nástupu C3 ostrouhá fabie, v tom je nepochopení, kam to které auto cílí. C3 chce být stylovka, která dokáže oslovit kupce stylovek z řad miniaut jako jsou F500 nebo Adam, z B-segmentu je jí zaměřením na designovou líbivost podobné Clio. Fabia je zaměřena jinak, má naopak oslovit zákazníky toužící po vyšším segmentu, designově je to zmenšení "dospělého" auta, něco jako, chtěl bys golfa a nemáš na něj, kup si fabii, je to to samé, jen o fous menší. Jinými slovy, podle mého si C3 ukousne z prodejního koláče clia nebo těch prcků typu pětistovky víc než z koláče fabie nebo pola. Zajímavá může být také otázka kanibalizace s cactusem. ;-)
Tak to jsi vedle jak ta jedle, jedná se o úplně protilehlé konce B segmentu (Sandero lidovka, C3 podstatně dražší stylovka). :-! Rozdíl v cenách bych šacoval tak na cca 80 tisíc (u základních verzí).
Pleteš se ty. Skoro všechny Sandera se prodávají ve verzi Stepway. A až uvidíš ty dvě základní verze C3, tak pochopíš, že Sandero bude nejen cenově přímou konkurencí. Z C3 stejně jako z Cactusu stylovka nebude.
Tak on se nám tu pogo hlavně snaží nenápadně podsunout, že citroen není konkurecní renaultu, k němu snad DS, ale že na citroen stačí dacie, páč loukost jak loukost. :-);-)
Proti C3 nic nelze namítat, je stylově čistá, má jasnou filozofii i identitu. Jenže ji přebrala od C4C a v tom vidím trochu zádrhel.
C4C byl prezentován jako stylový kousek, jako alternativa ke klasice. Jenže teď se nám z klasiky stala alternativa. Takže mám pocit, že Citroen to nemá příliš srovnané. Přišel s řadou DS, na kterou chtěl přehodit stylovost a klasickým Citroenům nechat jen uniformitu a praktičnost. Pak osamostatnil DS úplně.
A místo toho, aby nám představil uniformní velkosériovou C3, které bude vyrábět a prodávat jak housky na krámě, nám předvede C3 naloženou stylem a osobitostí od podlahy po strop...
Víc než kde jinde mě této C3 bude zajímat, jak na tom bude základ a jak dalece půjde její atraktivita dolů. Přeci jen hezky namalovaná upravená děva je sice fajn, ale jestliže si s makeupem smyje i namalovaný "face" a zestárne o 20 let, tak to nebude to pravé ořechové...
V nafocených verzích 100 bodů ze 100, ale zároveň za to je třeba připsat přinejmenším otazník s vykřičníkem ;-) A to nehovořím o tom, co teď s C4C, jehož vyjímečnost právě shořela jak Hus v Kostnici...
V tom bych ani problém neviděl. Taková (jak se původně avizovalo) nákladově umravněná, velkosériová a uniformní C3 by se taky mohla stát zcela nezajímavým modelem, který by ve třídě hrál třetí housle. Asi je lepší jít na to po francouzsku přes styl (který zakryje případné zkatované kosty). A jaký jiný styl, než osvědčený cactusovský.
Nejde přeci vůbec o to, že by na to C3 šla špatně. Jen si myslím, že dokazuje to, že Citroen to nemá vůbec srovnané. Prostě přijde s "řadovým" C3, které nabídne totéž, jako alternativní C4C, ovšem bez těch přitroublých a zbytečných kompromisů. To mi jako dvakrát smysluplné nepřijde, tedy pokud nechtějí C4C poslat k šípu, no vlastně u Citroenu ke dvěma šípům, že >:D;-)