Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Citroën C4 Picasso míří na trh, stojí od 400.000 Kč

Druhá generace MPV pojmenovaného po slavném španělském malíři je dostupná ve čtyřech úrovních výbavy. Motory jsou v nabídce rovněž čtyři.
Zpět na článek
23. 7. 2013 08:58
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 7. 2013 08:30
23. 7. 2013 10:20
28. 7. 2013 18:07
23. 7. 2013 11:20
23. 7. 2013 16:42
23. 7. 2013 22:15
23. 7. 2013 13:06
23. 7. 2013 13:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 7. 2013 14:33
23. 7. 2013 16:31
23. 7. 2013 08:25
V prvním slově chyba
Nejedná se už o třetí generaci téhož jména? >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "HTPkiller"
23. 7. 2013 08:58
Re: V prvním slově chyba
ne >:D
23. 7. 2013 09:00
Re: V prvním slově chyba
Nebyl prvni Xsara Picasso a potom C4 Picasso?
23. 7. 2013 09:12
Re: V prvním slově chyba
Asi jo, ale španělský malíř tam byl >:-[]
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2013 08:29
Dvouksichtec má naděje jako C6
Já vím, že tady zase plno lidí napíše, že je to zajímavé, ale s C6 to bylo podobně.
Rozbalit vlákno
23
23. 7. 2013 08:32
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
tak C6 bylo auto pro úplně jinou cílovou skupinu a za jiné peníze.... tady budou o nákupu rozhodovat i ženské a těm se to líbit bude.... Samozřejmě v třídě C6 se hraje na něco úplně jiného a tam se ten debakl dal čekat.... Myslím že to nejde srovnávat.....
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2013 08:48
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Ano skupina je jiná, ale ženské mají vkus a nebude se jim líbit něco, co vypadá jako čtyřoký pes, zvláště když předchozí generace se vyloženě povedla. Benzíny rozhodně nebrat.
23. 7. 2013 09:17
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Myslim, ze to 1.6 VTi bude uplne v pohode, ale ten 5kvalt k nemu ne.
23. 7. 2013 11:09
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Mojí ženě se zrovinka líbí...
Benzíny nebrat můžu s úplně stejně prohlásit o TSI (aneb stejný problém - který jak se tváří i vyřešili, jak u PSA/BMW tak u VW). 1.6VTi je ale bohužel poslabší na tak těžké auto, je třeba ho hodně točit a i když má papírově dostatečný výkon, není to s ním rozhodně jízda s rodinným autem.
Avatar - del42sa
23. 7. 2013 15:12
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Přesně tak. Co to je hloupý výkřik do prázdna ? Automobilka určitě udělá všechna opatření , aby se podobný problém u nových modelů neopakoval. Rozhodně nestrkají hlavu do písku jako VW, který se dlouho tvářil, že o žádný problém nejde. ;-)

a srovnávat C6 s Picassem to chce hodně "nadhledu" :yes:
23. 7. 2013 08:54
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Ano... I Multipla byla zajímavá... I Avantime byl zajímavý...

Z managerského hlediska nechápu, jak si automobilka na pokraji krachu může dovolit investovat do projektu, jehož šance na úspěch je mizivá... Prostě frantíci :-)
23. 7. 2013 09:07
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Jo tohle má alespoň koukatelnou přístrojovku. Narozdíl od:
[odkaz]

I z boku a zezadu to jde. Jen ten předek je takovej divnej.
Škoda, že nenapsali hmotnosti.
Avatar - Snooob
23. 7. 2013 14:05
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Ad prístrojovka: Niekto by povedal, že nie je nudná a bezpohlavná... ;-)
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2013 09:27
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Přitom všechny auta s bizarnostmi byla vždy neúspěšná.
23. 7. 2013 09:49
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
v PSA jsou docela střelci.... dělají auta u kterých je tržní potenciál strašně omezený (DS3 Cabrio apod.) a přitom jsou před krachem.... Úplně opačný extrém představuje Fiat, který naopak raději nedělá vůbec nic.... :-)
23. 7. 2013 11:13
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Ne tak docela [odkaz] >:D
Avatar - twistedTSD
23. 7. 2013 12:07
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Podobně mě překvapuje třeba 308. Ač exteriér silně "zgolfovatěl", v interiéru to zase odvážně dohání.

Co se týče Picassa, není to taková katastrofa jak se původně zdálo, minulá generace u mě nicméně boduje více...No uvidíme, přál bych PSA úspěch...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 7. 2013 13:03
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
To je pravda jen částečně. Pro Fiat bude hodně důležité nové Punto a tak se dá čekat, že nic nedělání je jen zdání vnějšího pozorovatele. Navíc, nic nedělat vyjde levněji, než dělat něco neúspěšně a přitom se z toho nepoučit a to celé dělat na dluh.
23. 7. 2013 13:19
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
.... to je pravda.... jenže kdybych to takto napsal já jakožto provařený Fiaťák, tak mi to tady někdo omlátí o hlavu, že jsem alibista.... ;-)
Uvidíme, jakého žolíka vytáhne Fiat z rukávu.... schovává ho už docela dlouho....
Avatar - del42sa
23. 7. 2013 15:10
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
jestli vůbec nějakýho vytáhne...
Avatar - Blue Sun
23. 7. 2013 11:01
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Od Citroenu nikdo nečeká německou nudu ve stylu VW, takže kdyby představili Citroen Touran, byl by to skutečně propadák... což ovšem zaslepenec jako ty nemůže nikdy pochopit.
23. 7. 2013 11:31
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
A proto se jim taky daří, že? >:D Ty si tam dej hned přihlášku do managmentu! Takovy lidi jako ty v každé firmě, kterou chtějí položit, hledají! >:D
23. 7. 2013 10:11
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Nekecej. To auto není vůbec žádná atypická zrůdička, jako byla třeba Multipla. Jedinou manýrou je to rozdělené přední světlo, ale je to uděláno velmi decentně a k Citroenu takové věci od nepaměti patří. Jinak je to z hlediska designu veskrze moderní a proporčně vyvážené MPV.
23. 7. 2013 11:34
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Ale já proti tomu nic nemám! Mně se to líbí!!! Ale nikdy bych si to nekoupil! A o tom to je-chápeš? Firma, která krachuje mimo jiné kvůli tomu, jak extravagantní auta dělá je začne dělat ještě extravagantnější... Pecka!!! Strašně rád bych byl, aby se Citroen dožil aspoň konce tohoto desetiletí, ale zatím dělají vše proto, aby tomu tak nebylo...
23. 7. 2013 12:34
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Ale ono jde o to, že tahle nová C4 Picasso není vůbec extravagantní. Spíš bych řekl že jede na "německém" stylu C5.
23. 7. 2013 13:26
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Nevim, co nekterym pripada jako extravagantni.
Nekdo tvrdi, ze ma 4 oci, uvedomuje si, ze pravdepodobne budou svitit bud LED svetla nebo normalni svetlomety a ne oboje soucasne? Pokud by svitily oboje, asi by to vypadalo divne.
Avatar - xjara
23. 7. 2013 10:34
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Je to odlisne od vetsiny ostatnich aut a lidi se odlisneho boji. Mel jsem moznost v nem v patek sedet. Za me je to supr jen mi tam chybi volant s pevnym stredem.
23. 7. 2013 11:35
Re: Dvouksichtec má naděje jako C6
Přesně tak-lidi mají rády jistoty!!! ...a pár správně cáknutejch lidí s duší umělce tu automobilku nezachrání...
23. 7. 2013 08:30
Ale jo...
.... je to pěkný a interiér vypadá vyloženě lákavě....

Osobně bych měl trochu pochybnosti o kvalitě benzínových motorů, které jsou docela provařené a navíc všichni víme, jaká situace kolem PSA teď je a těžko soudit, jaké důsledky to bude mít na celkovou kvalitu těch produktů...

Ale takhle podle fotek je to super a ceny mi přijdou na tak vymakané auto taky +/- OK yes:

PS: dvouzónovka v základu a v prvním vyšším stupni navíc "automatická klimatizace"? Že by v základu byla manuální dvouzónovka? to by byl mazec :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - radolaco
23. 7. 2013 10:20
Re: Ale jo...
tiez ma to s tou klimou zarazilo :-) maju to v tom clanku pomotane, ktovie akym smerom...tipujem v zaklade ma byt automaticka, a v 2 stupni vybavy dvojzonova
28. 7. 2013 18:07
Re: Ale jo...
pomotaný jsi zde pouze Ty, stáhni si ceník, klidně i starého modelu než začneš někoho osočovat. ;-) Zabere to minutu.
23. 7. 2013 11:20
Re: Ale jo...
1.6 THP prošlo podobnou "rekonstrukcí" jako 1.4TSI, takže bych se ho tak moc nebál. Navíc jeho 200k verze získala titul "motor roku" v kategorii 1.4-1.8 l.
23. 7. 2013 13:17
Re: Ale jo...
OK, to jsem nevěděl.... tak snad už jim to bude šlapat....
Jinak "motor roku" spolehlivost nehodnotí, takže to s tím nesouvisí....
každopádně díky za info....
23. 7. 2013 16:42
Re: Ale jo...
ona 156k verze 1.6THP získala titul motor roku předloni :-). Já vím, že spolehlivost s titulem motor roku nesouvisí, ale on to na ježdění není špatný motor, podobně jako 1.4TSI. Akorát s tím, jak se šetří a generují úchylné emisní normy, tak to zrovna konstrukci spolehlivých motorů neprospívá. Já spíš vidím slabinu 1.6VTi, ten motor má poměrně vysoko vrchol kroutícího momentu a musíš ho dost točit, abys utahal takhle velké a těžké auto. Takže nějaká rodinná pohoda, ještě navíc s pětikvaltem... Rozhodně bych na dlouhé cestování volil jinak. A chybí mi zatím v ceníku ten 2.0 BlueHDI. Ten motor přijde asi jen do Grand Picasso.
23. 7. 2013 22:15
Re: Ale jo...
Jj 1.6THP je velice prijemny motor na jezdení a na MPV bez problemu staci, mam ho v P5008, jen ta spolehlivost - uz jsem byl na cisteni a oprava turba ;-)
23. 7. 2013 10:41
Kompletní ceník
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
23. 7. 2013 11:30
Re: Kompletní ceník
Jo, díky! Manuální dvouzónová klima? To je celkem nezvyklé, v českých výbavách jsem dosud nic podobného neviděl, ale ostatně proč ne...
23. 7. 2013 18:09
Re: Kompletní ceník
Není zač.Měla ji minulá generace Audi A6. :-)

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
23. 7. 2013 10:52
podla mna pekne auto
chce to ale nejaku vyraznu farbu aby vynikol ten LED pasik prednych svetiel [odkaz] ...

ja si myslim ze je neferove C4 picasso nejako porovnavat s neuspesnou C6tkou a predpovedat mu podobny osud. Vsetci vieme ze C6 je uplne inej triedy a zamerania a vsetci dobre vieme ze citroen vo vyssej strednej triede nikdy nekraloval a predajmi neohuroval.... jednoducho mu tam chybal potrebny imidz a konzervativizmus v dizajne a vaznost... ale C4 picasso je ine kafe... je to MPV a tam je citroen velmi silny... ma v MPVeckach dobru povest imidz a zazemie.... a nove C4 picasso rozhodne bude uspesne auto to sa vsadim... dizajn je presne taky ako ma byt... citoroenovsky vyrazny jedinecny a zaujimavy.... nemyslim si ze to auto je skarede... a po stranke interieru je asi top medzi MPV a v mpv ide predovsetkym o variabilitu a interier nie az tak o vonkajsi dizajn.... nechcem robit nejake unahlene zavery ale mne sa C4 picasso zda uplne v pohode a verim ze bude uspesne... je to zaujimave a podla mna pekne auto... v interieri to moze byt ako v perinke... a priestoru je tam asi dost :-) ... zvonku auto uputa a to je tiez dobre... ze to nevyzera ako krabica touran si myslim nie je vobec na skodu ale prave naopak... mne osobne imponuju dizajnovo zaujimave auta.... nehovorim ze sa mi pacila napr multipla alebo modus -- tie fakt vyzerali dost zvlastne..... ale C4 picasso je podla mna solidne a pekne auto....

trosku sa obavam cien u nas na slovensku..... ale ak to bude porovnatalne s carensom alebo toyotou verso tak ma sancu

:yes:
Rozbalit vlákno
11
23. 7. 2013 11:16
Re: podla mna pekne auto
Jsem zvědavý na FL P5008, protože pokud by dostal dovnitř novou vzhlednou elektroniku, bude to těžká konkurence pro všechny ;-)
Jinak PSA je jedno z nemnoha výrobců těchto nižších kategorií (řekněme rodinných vozů), kde nabízí ve výbavě HUD. U C4 Picasso se mi líbí i elektrické otevírání zadních dveří.
Avatar - 3_diamanty
23. 7. 2013 11:50
Re: podla mna pekne auto
ten displej je urcite fajn vec... ale mna skor u MPV zaujima celkova variabilita a praktickost a utulnost... ale je fakt ze 5008 je krasne a to aj zvnutra :yes:

ked to beriem ciste z francuzov tak asi by som bral tohoto citreona... 5008 ma predsa len uz nejaky rocik za sebou a citroen ma aj vacsi razvor a posobi stylovejsie
23. 7. 2013 12:32
Re: podla mna pekne auto
5008 nie je skarede, ale je velmi tazke, tento citroen je o 200kil lahsi, a to uz je argument v prospech picassa.
Avatar - 3_diamanty
23. 7. 2013 12:35
Re: podla mna pekne auto
ak je to pravda co pises tak potom uz vobec nie je o com.. jednoznacne citrooon :yes:
23. 7. 2013 16:46
Re: podla mna pekne auto
Ale 5008 je spíš konkurent Grand Picassa, toto je spíš konkurent Carensu, Versa či Orlanda. Peugeot k tomuto nemá konkurenta, já spíš hodnotil trochu "vrásčitou" elektroniku oproti tomu, co nabídne nové C4 Picasso (a určitě i grand)
23. 7. 2013 16:56
Re: podla mna pekne auto
Pokud porovnám jízdní vlastnosti, tak rozhodně 5008. Tedy zatím mám zkušenost jen s aktuální verzi C4P, C4GP, P5008 a co se jízdních vlastností týče, Citroen mi prostě trochu "plaval". Ne že by se choval záludně nebo nedržel stopu. spíš jeho naladění je prostě fakt rodinné. Podobně jsem to zažil v druhé generaci Espace. 5008 je jiný. Pořád je to velmi pohodlný francouz, ale chování je víc řidičské, blížící se Touranu (ten zase obutý na 17" nelze už ani hodnotit jako rodinné auto - je prostě tvrdý). Podobně, jako 5008 se chová i Carens, jízdní vlastnosti jsou slušné, vnitřní prostor ale prakticky stejně velkého auta jako je 5008 je u carensu jen průměrný. Tak jsem zvědavý, až zkusím nové C4P a C4GP. Vzhledově jsem byl rozpačitý, pár detailů se mi nelíbí ale jako celek mě nijak neirituje. A interier se mi líbí a to je důležité. Uvidím, jak bude praktický a ergo (navigace u kolena jako v Touranu snad nehrozí :-) )
Avatar - sargis
23. 7. 2013 11:24
Re: podla mna pekne auto
Ach jaj...citujem:
nechcem robit nejake unahlene zavery
- v interieri to moze byt ako v perinke
- priestoru je tam asi dost
- verim ze bude uspesne

Tak nechces alebo ich robis? Ale nemusis, uz ho testovali:
- vela priestoru
- prakticke odkladacie priestory
- pekne spracovanie
- slabe jazdne vlastnosti
- dotykove tlacidla a displej kompliku obsluhu
- krate operadla zadnych sedadiel, pre deti OK, dospelemu zacina hlavoval opierka medzi lopatkami

Mat dve male deti, volim si radsej C3 Picasso. Mat dve velke deti, volim napr. novy Golf Variant. Alebo Zafiru a jej Lounge system, je paradny pre pohodlie zadnych pasazierov...Mat 3 deti, idem do C4 Grandu. Toto je taka krabicka.
23. 7. 2013 11:46
Re: podla mna pekne auto
Nevm, jak moc jsou ty operadla kratke, ale vedel tester, ze operky se daji vysunout? >:-[]

Jinak:
Všechna tři sedadla ve druhé řadě mají stejnou velikost. To znamená ve srovnání s ostatními auty královské rozměry z hlediska prostředního cestujícího, ale o něco menší než bývá zvykem pro ty na krajích. Kratší sedáky i opěradla by jim mělo vynahradit příjemné tvarování, ale hlavně výrazný nadprůměr místa na šířku.
Avatar - sargis
23. 7. 2013 12:27
Re: podla mna pekne auto
Ano, bol odfoteny sediac vzadu s vysunutou opierkou. Hlava bola opreta dobre, ale vrchna linia zadnych operadiel siahala do pol lopatiek.
23. 7. 2013 12:32
Re: podla mna pekne auto
Ale tzn. ze operka je tam, kde ma byt. Jinak to nezpochybnuju, je to mozne, ze ty operadla jsou moc kratke.
23. 7. 2013 14:42
Re: podla mna pekne auto
Mať tri malé deti, idem do niečoho ešte širšieho (v interiéri), poskladať tri autosedačky vedľa seba do väčšiny áut je umenie, resp. niekde to možno ani nejde.
Ideál je "skoroMPV" v podobe rodinného Berlinga, Renaultu Kangoo a podobne. Interiér je viac ako dostatočný, v posuvných dverách neprekážajú vnútorné madlá, výška interiéru je super najmä pri malých deťoch (pripútaj malé dieťa do autosedačky na strednom mieste v nejakom kombíku a uvidíš). Navyše posuvné dvere sú výhoda aj na tesnejších parkoviskách. Jazdné vlastnosti sú pre rodinný dostavník dostačujúce a cena full výbavy je obvykle na úrovni základnej verzie "čistokrvného" MPV nižšej strednej triedy. ;-)
23. 7. 2013 11:25
Cena s problematickým bonusem
Špatně čtete! Náhodou jsem se dostal k ceníku a ta cena 399 900 Kč není jen tak. Platí, jen když dáte auto na protiúčet - tím se vám sníží normální cena o 55.000 Kč. Jak to ale bude probíhat (jestli je to pevná, nebo je to plovoucí výše bonusu, či za ojetinu pak dostanu normální cenu), nikde ani zmínka. Je to spíš marketingový podvůdek a vy jste se na něj také chytili. Normální cena je 459 900 Kč. To se budou zákazníci na showroomech pak divit ... :no:
Rozbalit vlákno
7
23. 7. 2013 11:39
Re: Cena s problematickým bonusem
Ceny by som sa nebál. Ale nie je to od nich asi úplne fér >:D . V Citroene vieš pracovať s cenou, dá sa vyjednať celkom dobre.
Inak som si to bol pozrieť v showroome a podľa mňa celkom fajn. Akurát to ovládanie všetkého cez "tablet" je (pre mňa) skôr na nasr.. A stretol som ho aj jazdiť po meste a je určite originálne. Priestor vo vnútri tiež dobrý, sadol som za seba (186cm) úplne v pohode.
Za mňa :yes:
23. 7. 2013 11:47
Re: Cena s problematickým bonusem
Ten odkup auta pravdepodobne nebude ve skutecnosti nutny, ale mas pravdu. A fungovat by to melo tak, ze dostanes bonus + cenu ojetiny.
Avatar - brutus70
23. 7. 2013 11:58
Re: Cena s problematickým bonusem
Co se týče výše bonusu tak je pevný dle ceníku to znamená podle stupně výbavy buď 55 nebo 75 tisíc Kč. Výkupní cena nemá vliv na bonus to znamená dostaneš "běžnou" výkupní cenu a bonus na nový vůz. Není to tak, že když bude tržní hodnota tvého vozu na výkupu 100.000 tak že bys dostal jen 45 ale dostaneš těch 100 a slevu na nový dalších 55. Samozřejmě výkupní cena se bude asi u každého prodejce lišit, ale to je běžné.
23. 7. 2013 12:03
Re: Cena s problematickým bonusem
Pripadne pokud si auto chce clovek nechat, nebyva s tim problem. Co by taky prodejce delal s dosluhujicim a rozpadajicim se krapem, kdyz ma dost starosti, jak prodat nove ci zachovale auta.
Avatar - brutus70
23. 7. 2013 12:18
Re: Cena s problematickým bonusem
to netuším jak bych to vzhledem k tomu co musím dokladovat udělal, ale pokud to některý prodejce zvládne je to jeho volba. U nás to tak není auto na výkup nebo doklad o likvidaci starého vraku ;-)
23. 7. 2013 12:26
Re: Cena s problematickým bonusem
Kdyz uz nijak jinak, tak jednoduse prodej a hned zase koupe :-)
Ale kdyz jsem nedavno kupoval auto, tak si jen ofotil TP, protoze jsem se nakonec rozhodl, ze si to stare jeste chvili necham.
Avatar - dal
23. 7. 2013 14:15
Re: Cena s problematickým bonusem
To s těmi cenami vůbec nepřekvapuje, Citroen je tím pověstný.
Vím nejméně o dvou firmách které odradilo od koupě Citroenu to, že uvádějí nižší cenu než je ve skutečnosti. Například C4 za 300tis vyjde v součtu splátek dráž než Golf za 360tis. Kdo tomu nevěří může si nechat od prodejců poslat kalkulaci.
23. 7. 2013 12:21
Líbí se mi,
když lidé píší, že je ten design zajímavý. Někdo, kdo má čtyři oči je taky zajímavý, ale na rande mu to snadno nepůjde...
Rozbalit vlákno
8
23. 7. 2013 12:31
Re: Líbí se mi,
Treba to nejsou oci, ale jen oboci >:D
Moje byvala doktorka mela oci hned 9, 2 svoje, bryle a jmenovala se Petioka >:-[]
Vadi to tak moc, ze jsou ledky nahore? Podle mne ne.
Viz treba:
Příď nové C4 Picasso vypadá díky přimhouřenému proužku LED denního svícení navazujícím na chromovanou lištu a posazenému výš než hlavní světlomety jako něco mezi Robocopem, Transformerem a kosmickou lodí z Matrixu. Živý dojem není o nic méně působivější než na obrázcích. Nová C4 Picasso prostě zepředu vypadá jako auto, které přiletělo z budoucnosti. A mě se hodně líbí.
23. 7. 2013 14:49
Re: Líbí se mi,
No, pokud si odmyslíš ty diody, tak se podívej, jak nízko ta světla jsou! Ono nejde ani tak o umístění diod nad světly, ale o umístění celého světelného komplexu takhle nízko. Prostě to je už jen snaha být "jiný" a ne snaha být "hezký".
23. 7. 2013 15:15
Re: Líbí se mi,
Nemam pocit, ze by byly svetla nejak extra nizko a myslim, ze metr by to potvrdil.
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2013 12:55
Re: Proti srsti
Přesně tak, ten pohled je proti srsti něco jako by si holka nechala přeoperovat oči na líčka. Samozřejmě citronci se štěpem Kylie budou tvrdit, že je to fajň, ale kdo nemá zvrácený vkus jde raději do designově nicotného Tourana a kdo chce se kochat jde do Zafiry a nebo běží pro současný model. Taky vše napraví facelift po roce a půl.
23. 7. 2013 13:06
Re: Proti srsti
Pokud budou chtit krabici, tak si muzou zajit treba pro Lodgy >:-[] a jeste usetri >:D
Kdybych mel volit podle cumaku, tak bych volil tento pred starym, u 308 zase naopak.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 7. 2013 13:10
Re: Proti srsti
Počkám s vynesením verdiktu až na živý dojem, ale z fotek to nijak moc nevypadá, člověk neví, kam soustředit svůj pohled. Jednoduchým designem světel by fandy Citroënu neodradili a mohli by přitáhnout "volné" zákazníky.
Avatar - del42sa
23. 7. 2013 15:19
Re: Proti srsti
KANKUNENE, přiznej čím tě na.rali v Citroenu ? >:-[] Ty seš proti nim nějak vysazenej, ty tvoje příspěvky zní až ublíženě ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 7. 2013 13:21
Kreativní i za desítky let...
Nejkrásnější MPV, které bude díky svým unikátním rysům zajímavé i za pár desítek let.

V kategorii velkoprostorových kompaktů se to esteticky pohybuje mezi třídou B a tímto Francouzem. Jeden představuje modernost s prvky tradiční ctnosti, Citroën je rebel a pokrokář... jak krásně se mohou doplňovat :-)

PS: Citroën názorně ukazuje, jak nezdravý a překonaný je antropomorfní pohled na automobil. Díky C4 Picassu možná přestaneme vnímat stroj jako bytost s lidskými rysy...
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2013 15:27
Re: Kreativní i za desítky let...
Antropomortfní design bude překonán, až budou mít vozy 3 světlomety (nebo jeden velký) a přestanou být na šířku a na výšku symetrické. Jinými slovy - nikdy.
23. 7. 2013 14:33
automat
to razeni automatu za volantem je super retro :-)
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2013 16:31
Re: automat
Ako Trabant? >:D
Majú to tak aj MB a minulá generácia BMW 7....
Avatar - rohYpnol
23. 7. 2013 16:47
Pravý model pro rodiny
Ve srovnání s Octavií, často zcela nesmyslně zaslepeným rodinným snem. je C4 picasso jako dokonalé polití živou vodou. Variabilita, prostornost a zaměření na kabinu vozu, nikoliv na kufr. Takto si představuji rodinný model :yes: :yes: :yes:

Jenže u nás, kdy 3/4 Octavií je dáno fleetem, těžko hovořit o Octavii coby vozem pro rodiny... Tak se ani není čemu divit, že i takto povedený Citrón bude zřejmě raritou na našich silnicích.
Už základní stupeň Attraction se chlubí bohatou výbavou. Její součástí je dvouzónová klimatizace, elektrické ovládání a vyhřívání vnějších zpětných zrcátek, rádio s ovládáním na volantu, šest airbagů, elektrické stahování oken, tempomat, kožený volant nebo sedmipalcový dotykový displej, pomocí nějž se ovládají hlavní funkce auta.

V textu je podle mě hrubka, protože pokud až Tendance výbavu rozšířuje o automatickou klimatizaci, pak v základu těžko bude dvouzónová klima 8-s >:-[] Dvouzónovou mechanickou klimu jsem snad nepotkal... V základu bude zřejmě mechanická 1zónová, Tendance přidá automatickou 2zónovou...

Jinak cena je víc než zajímavá :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
23. 7. 2013 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2013 18:04
Re: Pravý model pro rodiny
Samozřejmě nemáš pravdu. V základu je duální mechanická pro vyšší výbavy pak automatická. Má to tak současné Picasso, které je na trhu cca7 let a nové stějně tak. Stačí si o tom něco zjistit. Stažení ceníku zabere ani ne minutu ;-)

Nové Picasso mám ozkoušené a je to pecka nejen co do výbavy a úrovně interiéru, ale obrovský pokrok se odehrál i na podvozku. Jsem hodně překvapený z toho, jak velký skok Citroën udělal.