Nejmenší francouzská značka dokončuje obnovu své modelové nabídky. Po zavedení modelů C2, C3, C4 a C8 rozšíří výrobní program inovovaná řada C5. Její design se přiblížil novému Citroënu C4, což je podle nás jedině dobře.
Je zaujimave co Citroen s tou C5 doraba. Povodny model (faza 1) sa mi nepacil, lebo posobil tak.... dlho som nevedel prist na to ako, az som sa v jednom z minulych cisiel Autocaru docital...ze posobi ako zlaknuta ryba. To bolo ono!
No a teraz sa to trosku zlepsilo, aj ked nechapem ten dizajnovy prvok vytiahnutych svetlometov do rohu (ale budiz), lenze lahkost dizajnu predku, je teraz v kontraste s masivnostou zbytku karoserie! A ta podkova zadnych svetiel, to je tiez co? Ticha spomienka na davnu, kratku a neuspesnu spolupracu (resp. dokonca vlastnictvo) s Maserati?
Mám podobný názor.Předchozí C5 jsem taky nemohl přijít na chuť.Ať jsem koukal z kteréhokoli úhlu,tak mi přišla taková divná a překulacená.Ten facelift se opravdu povedl.Co taková změna dokáže udělat s autem.To není jako facelift FABIE!
C4 je nádherná, ale tohle je fakt hnus. To se mi daleko víc líbila předchozí verze. Skoro bych do ní i šel, kdyby neměla tak zastaralý a laciný interiér. V tomhle bych se ale styděl jezdit.
me se nelibil puvodni C5 a ni tenhle inovovanej ... je to proste divny auto ... videl sem ho i v realu a nezapusobilo na me ... driv bejvaly Citrony hezci
taky se mi nelíbí ani jeden tenhle velikej citron. a přitom xsara je celkem pěkná a dokonce c2,c3,c4 se mi celkem líbí... ale co nesnášim je velkej předni převis. jaký máte Vy názor na ,,veliký,, předni převis (407,c5) ???
Ja si ani tak nemyslim, ze dlhy predny previs je problem sam o sebe. Problem u vsetkych aut velkych aut od PSA je asi skor v tom, ze urobia dlhy predok, ktory je pomerne nizko a kufor vzadu je potom extremne kratky a splyvajuci s kabinou a pontonom, ktore su tiez dost masivne. Ako celok, to potom vyzera strasne nevyvazene. A fakt je ze velke vozy od PSA nerobia taky dobry dojem ako tie po nizsiu str.triedu.
Máš pravdu, vypada to otřesně. Hodně mě to přiomíná nový Peugeot 407 - auto celkem zajímavé, až na ten vnitřní prostor. Mám 190 cm na výšku a ten prostor v zadu u 407 je pro mě velice malý. Jestli to tak bude i u nové C5, tak se máme na co těšit. Je to jen můj subjektivní dojem, bo Citroeny me vůbec netahnou. Čest
Tak to sa priateľu s XM šeredne mýliš!
XM bola bomba (mimochodom získal titul Auto roka!) a dosť dlho sa dobre predával, výrobu skončili až tuším po ôsmich rokoch... Nevieš o čom to auto je a v čase vzniku bolo, súdiš ho podľa toho, že teraz stojí v bazároch a predáva sa za 50.000,- Zahraj sa na potenciálneho kupcu a dohodni si jazdu, pochopíš...
souhlas - CX vypada docela dobre dodnes (a prekvapive to plati i o jeho palubce - na to, jak je CX stary auto, a ze je to Citroen - byl bych cekal nejakej bizarni paskvil) ... ale CX v kombiku (?Break?) je rakev :o)
Zdravím.
Před pár dny jsem v tisku četl o tom, že faceliftovaná C5 by měla mít v nabídce i nový motor, který vyvíjel koncern PSA a Ford a který nyní jako první dostal Jaguar. Jedná se o 2,7 HDI. Ale ve Vašem článku se o tomto motoru nezmiňujete. Zajímolo by mě, jestli ho nová C5 dostane hned od začátku, nebo jestli se v nabídce objeví až časem či jestli ho bude mít pouze v budoucnu prodávaná C6, ale ta se asi nebude dělat v provedení kombi... :-( Dále by mě zajímalo, jestli Citroen předělal u C5 interier. Ten u stávajícího modelu nebyl nic extra a působil lacině. Mám 4 roky starou Omegu V6 a tam je interier o třídu hezčí a luxusnější. Nerad bych přesedlal do horšího, protože o faceliftované C5 uvažuji.... Nikde jsem neviděl fotky interieru....doufám, že s ním něco provedli...
Pěkný den čtenáři...
Vláďa S.
Vážení,
měl jsem C5 v nejluxusnější výbavě rok výroby 2001 v kůži, parkovacím asistentem, tempomatem, xenony atd, atd.
Má spokojenost neznala mezí, hlavně na rozbitých cestách střední Evropy. Poznatek o nové C5 mě zajiste přimě k tomu, abych si ji před zakoupením jiného manažerského vozidla minimálně odskoušel a případně koupil. Výškové nastavení vozidla je zajímavé v městě, kd se zprává jako van! Tuhost karosérie s Hydropneumatic 3 je grandiózní a buhužel ji Citroen nedělá např. u luxuxsní verze C8, co by zajistě zvýšilo jejich prodej. Jinými slovy: líbí se mi nová karoserie a jsme velice zvědav na vnitřek. Apropos, mám taky skoro 190 cm a vnitřní prostor je prostě gigantický. Resp. byl u staré C5. Zůstává jenom konstatovat: Vive la France, vive la C5
Jsem VELKÝ fanda značky CITROËN,ale design C5 mne po designu předchozí Xantie i velké XM těžce zklamal. Upřímně řečeno se mi u původní verze líbilo pouze ztvárnění zadní části karoserie verze Break (pro milovníky Kýblwagenů myslím Variant či kombi) ...Nicméně retuše designu výše presentovaným faceliftem je tak zdařilá,že se mi nakonec tento model bude bezvýhradně líbit.Doufám jen,že právě záď verze Break zůstala zachována v původní podobě.Interier původní C5 byl jasným pokusem o "něco jiného",ale vcelku mi vyzněl poměrně tuctově.Snad i tady dojde ke změně a bude nasazen design palubní desky ve stylu SciFi tak,jak je tomu u menší C4.Pak by totiž byl sladěn interier s exteriérem vozu. Při svezení s původní C5 jsem nebyl příliš nadšen z předních sedadel,která prakticky vůbec nepodporovala držení těla při projíždění zatáček.Tady by též byla vhodná změna.A nakonec by mne zajímalo,co na facelift C5 říká Carlsson,který původní verzi nádherně upravil…
Rozesmutnil jsi mne.A dojal.Vpravdě-dojmul.Takový malý chudáček.Ale nic si z toho nedělej,maličkej.Víš,svítá Ti naděje.Vždyť Ty už umíš číst a psát!!! No řekni,není to skvělé!?? Neboj,FANDÍM TI!
Myslim ze toto sa tak podoba na nejakeho korejca alebo novu daciu je to ubohe a citroen ide do sraciek. skoda ze sa XM nevyrabal dlhsie neviem co si kupim ked mi tento dosluzi:-X