Na tuhle novinku se obvzlaste tesim, ikdyz slovo novinka ve spojeni s Morganem zni jako protimluv. Urcito to bude zajimavy pocin - takovy retro "grand tourer convertible". Muj favorit z cele ostrovni produkce ale zustane Aeromax. Bohuzel si jeden na nej bude muset nechat zajit chut, tada alespon prozatim. Kdyby ho zacali vyrabet, tak se nerozmyslim ani minutu...
Morgan je parádní retro. Pravý kov, pravé dřevo, pravá kůže, žádné napodobeniny! :yes: Jinak už i v té skice je vidět návaznost na 4 seater [odkaz]%20Seater%20L… Ale ne že by ta návaznost byla nějak překvapující ;-)
brácho, to je ostrej vítr ve vlasech a mlha nad blatama. Tohle vyžaduje oddanost značce a silnej kompromis z hlediska praktičnosti. Jenže, vysvětluj to svýmu srdci, když ti ho vždycky Morgan už v první zatáčce vyrve z těla a tobě nezbejvá, než se ho snažit dohnat. Nikdy ho nedohoníš... ale máš naději, že naplníš svůj život. Láskou, vírou, nezlomností... Jsi na cáry, jsi na kolenou, vorvanej... a věrnej... P.S. Ber dvousíka... na autobusy je dobrá Karosa :yes:
Tak tak, Morgan proste neco jako retro nezna, Morgan proste zije nekde trochu jinde. Ted jsem koukal na jejich webove stranky, prezentuji tam limitovanou 142 kusovou serii modelu 4/4, kterou vyrobi k oslave 70ti let vyroci jeho vzniku. Zakaznik si muze vybrat jak ma jeho konkretni model vypadat a jak ma byt vybaven podle desetileti vzniku - tzn. ze si muzete koupit Morgan 4/4 presne takovy, jak vypadal v roce 1930, ale klidne take predposledni model z devadesatych let. Ne ze by ty zmeny byly nejak zasadni, ale je to velmi hezke. Navic vsechna tahle individualita stoji pouhopouhych 27tisic liber i s dani, tedy neco kolem 1200000Kc. To je celkem hezka suma, za takovou porci individuality...
Jo jo, to je pravda. Je to skoro neuveritelne, ale pravda :-) Stejne ale jejich recept, jak drzet pri zivote ten puvodni styl a stejne v tom probouzet neco noveho .... :yes: