125 kW 360 Nm nebude najviac ale dotiahne sa na VW a Audi a este stale bude tesne zaostavat za Toyotou. Ta ma ale 2,2l. Ale aj tak to bude spickovy motor.
Parada. 300Nm uz od 1500 otacok pri tom 110kw? Pekne.. 2.0 TDI-PD vyzera podla grafu slabsie, a pritom doteraz toto bola vyhoda TDI oproti dCi- vyrazny tah uz z nizkych otaciek. Uvidime aka bude spotreba, tu tiez TDI doteraz viedlo nad dCi.
V aspektoch v ktorych dCi jasne vedie uz dnes oproti TDI-PD (dunenie, traktorovy zvuk, vibracie) sa naskok este zvysi implementaciu vyvazovacich hriadelov na sposob motora Honda 2.2 i-CTDI..
Renault si dal zaregistrovat v EU (po niekolkorocnej pauze) obchodnu znacku Alpine. Divizia Renaultsport vyvija na baze noveho Clia sportove coupe, ktore by malo niest oznacenie Alpine. Nove auto ma byt samostatnym modelom a malo by niest dizajnove prvky konceptov Wind a Fluence.
...ale tazko povedat, ci auto s tak kratkym razvorom bude vyzerat ako skutocny Alpine. Aj ked na druhu stranu.... podarit sa to moze. A male "brutalne" Clia nie su zle.
Neuvěřitelné, vidím dobře, je tam řetěz a rozvodová kola?
Převodovka přenese max. 360 Nm, tedy stejně jako vytvoří výkonější varianta motoru!? To není zrovná předimenzovaná, obzvlášť když současné naftové motory se na stolici často projevují lépe, než udává výrobce. A prostor pro chip nezůstává žádný, to ale výrobci nelze vytýkat.
Mimochodem, se s 125 kW se u dvoulitru setkáme brzy i u Passatu, že GTI?
Pokud ti u snídaně nesmí chybět oblíbený šálek nafty, tak chápu tvou starost. Tohle mě nechává zcela chladným. Motor v osobáku má jet na benzin. Přijde doba, kdy pojedeme na elektřinu, ale naftu, tu uměly doře zpracovávat Zetory v každém JZD (jednotné zemědělské družstvo, pokud jsi nerozorával meze)
Jaaj, vecny problem...benzin-nafta...mozno to vyriesi Mercedes, ktory pracuje na spojeni oboch ([odkaz] Mam HDIcko a jazdievam aj na TDI a klasickych benzinakoch, kazdy ma rad v nadrzi nieco ine, mne vyhovuje uzasny tah dieslov a ze ich netreba velmi vytacat (fanusikovi benzinu toto chyba)...a je to prijemny pocit, zoslapnut plyn a bezproblemov predbehnut "silnejsi benzinak"... benzin patri do F1, Rally...na kazdodenne pouzivanie ma diesel zatial navrh (ked nehovorim o FSI)...
Pro GTI: Benzin je organicke rozpoustedlo, do nadrze auta patri nafta, protoze diesel ma mnohem vetsi ucinnost. Dale by melo mit auto pro bezne uziti nahon na 4 kola, v nouzi pak predni nahon a nemelo by pochazet z Francie, Italie a Rumunska.
K novemu dieselu Renault: ano, vypada to zajimave. Jeste by me zajimala hodnota MTBF takoveho agregatu.
Tak ti nevím, zda nepíšeš náhodou o ponornejch čerpadlech Ale, že by auto mělo mít naftu... no to je hodně odvážný názor. P.S. Vysvětli to u Ferrari, tohle tam ještě neví.
Re: Benzin je organicke rozpoustedlo, do nadrze auta patri n
Benzin je organicke rozpoustedlo, do nadrze auta patri nafta, protoze diesel ma mnohem vetsi ucinnost ???
Rict takovou blbost. Clovece omluv se.
Nafta patri do kamen.
Renault byl zcela evidentně nejlepší v akustickém projevu dCi motoru a jestli to ještě zlepší, tak to bude pecka .
Jinak pozdrav všem šťastným TDI traktoristům.
Honda ma super diesel, Fordy a Mazdy maj docela slušnej taky, Toyota má nový super diesel v Avensisu, tedka přijde Renault s tímhle dCi. To sem zvědavej, jak bude VW dlouho trvat než vyvine pořádnej nafťák (= který nevrčí jako Zetor)... Začíná trošku zaostávat
Souhlas! Podle mého názoru VW u malejch dieselů brutálně zaspal a ujel mu vlak. Doufám, že to VW brzo dojde a bude si možné koupit Škodovku v dieselu, která nevrčí jako Zetor..
Ještě si dovolím poznámku: VW zaspal u čtyřválcových dieselů, ale zároveň i jeho maloobjemové FSI jsou jen slabý průměr. Tak nevim nevim, kde udělali soudruzi chybu?
Toyota to sice má, ale zatím pouze na papíře. Od začátku tohoto roku tento motor všude avizují, udajně se dostane do výroby ale až někdy začátkem 2006 (myslím ten 130kw, ten slabší bude udajně letos v létě, tento ovšem není žádná špička). Jestli to půjde takhle dál, tak budou automobilky psát o nových vylepšeních s několikaletým předstíhem alá "když si počkáte, tak budeme mít nový motor tááákovýchle parametrů!!".
OK, ten motor ještě v nabídce není. Co se týče toho slabšího, tak to tedy ŠPIČKA JE!!! Zkuste se podívat jaké bude mít emise! Pokud se nepletu, tak emise budou až o 80% nižší než u stávající konkurence. Chtělo by to nezapomínat na to, že moderní motor se nepozná jen podle dosahovaného výkonu
Hmmm, tak to neni moc mista pro chiptuning. Motor dava 340 Nm a Pk4 snasi 360Nm... Zajimave... Kazdopadne Skoda se svoji MQ200 (manual-pricny-do200Nm) take moc velkou rezervu u slabsiho FSIcka nedava, ale to je atmosfericky benzin...
Honda vyrobila svoj prvy diesel pre accord a hned vyhral same ocenenia a patri medzi najlepsie naftaky vo svojej triede.Najvetsi vyrobca motorov to umi.V USA naftu nezeru tak na to dlho kaslali ale Europa ma rada cmud a traktory tak sa Honda rozhodla ze to s tou naftou skusi.Vysledok pozname simply the best...
Nejlepší je benzin, nejmín tak V8. Disel patří do dodávek. A když někdo srovnává disel z benzinem tak at srovnává turbo s turbem a atmosferu s atmosferou. Hned bude vše jinak.
Uz ten 130kw testovali v nej.ceskom casopise opisuju to ako king of the diesel ze to tlaci do sedadel ako nejake GTi.Je to bomba autak cakam na cenu stary avens stoji Ł15000.ten novy bude asi 18000
jenze tdi jsou odepsane svym principem. Common-rail sve hranice ve vstrikovacim tlaku jeste nedosah, ale TDI uz ano. Na tom dost visi delene vstrikovani, ktere bych rek je zakladem ticheho chodu, malych emisi,...
Jsem názorově na straně nafty . Porovnával jsem výkonové a momentové charakteristiky benzinového a naftového motoru a naftové motory v nejvíce využívaném spektru otáček výrazně vedou. Pod pedálem máte při běžné jízdě podstatně větší výkon. Nezajímá mě zrychlení z 0-100 ,ale důležitější je pro mne zrychlení z 60-120 km/h bez zbytečného podřazování a vytáčení motoru do 6000 ot/min. Pokud se týká akustických vlastností ,tam mají benzínové motory zatím navrch. To zatím říkám proto , protože si myslím ,že tento nový motor může být hodně dobrý. Především vyvažovací hřídele a nová generace vstřiku můžou hodně udělat. Další dobrou věcí jsou řetězové rozvody – výrazně se prodlouží servisní doba pro výměnu rozvodů – předpokládám min. 200000km.
Pro doplnění svého příspěvku uvádím , že mám praktické možnost srovnávat dva vozy – Mercedes E 320 benzín
Audi A6 3TDI nafta. Záběrový moment 450 Nm audiny je opravdovým zážitkem.
no, poviem len tolko, ze je to bud naftou... alebo ti zlomilo lopatky na turbine... nehrka to? urcite to nie je vyrobna chyba renaultu... ak ano, tak to bol fakt jeden chybny z miliona... uz som sa stretol so vsetkym, ale s vaznou vyrobnou vadou motora od renaultu nie... skor elektronika...