Diskuse

Nový Fiat Punto se začíná odhalovat. Jmenuje se Argo!

10.5.2017

Italská automobilka pracuje na novém malém hatchbacku, který nahradí letité punto. V tuto chvíli se však s ním počítá jen pro Jižní Ameriku. Dorazí i do Evropy?

 

  • 10 Reagovat !

    foto LuCZiano

    LuCZiano 10.05.  10:19

    fandím mu

    Ty přední světla z profilu mi připomněla Hyundai i20, ale jinak to vypadá na celkem hezký auto.
    Nechápu, proč nezůstali věrní nazvu Punto, ale snad to mají u Fiata vykoumaný...

    BTW Punto, respektive Lancia Y (převlečený Punto) bylo moje první a musím říct skvělý auto, tak jim fandím i z nostalgie.
  • 41 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 10.05.  10:56

    Priznanie neschopnosti?

    Ak človek pozerá pozorne, je tam jasná dizajnová inšpirácia Tipom. Technika (avizované dve atmosféry) naznačuje, že toto auto skutočne nie je určené pre Európu a Fiat skutočného nástupcu Punta nepredstaví. Automobilka, ktorá nevie predstaviť auto segmentu B, druhého najpredávanejšieho v Európe, notabene ak sa jedná o automobilku z minulosti známu práve malými autami (v najlepších časoch dokázal Fiat predať viac, ako pol milióna Punt ročne), tým pre mňa priznáva neschopnosť a absolútnu stratu koncepcie a vízie budúcnosti.
    • 11 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 10.05.  11:21

      « Re: Priznanie neschopnosti?

      Kde se to podepisuje? Z Punta by šel udělat prodejní trhák. Úplně tu chybí nástupce se skvělým designem a který by měl jako základ atmosféru ve stylu 1,5 Yarise. Dost lidí by si vybralo takový motor před oturbeným tříválcem, kde se musíš snažit i při rozjezdu, aby to nechcíplo.
      • 01 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 10.05.  11:50

        « Re: Re: Priznanie neschopnosti?

        prečo po 500 neurobili punto ale dali toho vorvaňa som nepochopil.
    • 01 Reagovat !

      foto euro89

      euro89 10.05.  11:57

      « Re: Priznanie neschopnosti?

      On je Fiat neschopny bohuzel v mnohem vice ohledech, nez jen v neschopnosti nahradit Punto. :-!
      • 11 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 10.05.  16:02

        « Re: Re: Priznanie neschopnosti?

        takisto cromu uplne odstavil... docela dalsi neskutocny tah.. uz len cakam kedy aj MPV 500L poslu k vode.. lebo o nastupcovi zatial ani slovicko tiez nikde nic pritom uz aspon nejakych 5 rokov to auto na trhu bude...
      • 20 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 10.05.  19:26

        « Re: Re: Priznanie neschopnosti?

        Ano, jak strašně jsou neschopní je patrné pravidelně na růstu prodejů...

        Tím neříkám, že se mi líbí, jak Punto zanedbali... a nejsem nadšená ani z tříválce.
        Ještě že bude zachovaná možnost čtyřválce...

        Ale z těhle řečí jdu vždycky do kolen.
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 10.05.  12:04

      « Re: Priznanie neschopnosti?

      Nevíme jak bude vypadat nebo jakou bude mít techniku, ale nějak mám pocit, že to není Punto, ale spíše jakási alternativa... něco podobného jako je nový Ford Ka
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 10.05.  12:49

      « Re: Priznanie neschopnosti?

      Podepisuji. Nejvtipnější je, že ani Opel se u příbuzné Corsy zrovna nepřetrhne s investicemi do generační obměny, ale poctivou průběžnou péčí ji přesto drží na pozici jednoho z nejprodávanějších malých aut. Fiat na Punto doslova a do písmene se*e, od roku 2012 (to je pět let od již druhého faceliftu), na něj prakticky nesáhl. Teda kromě toho, že postupně vyřazují z nabídky motorizace Multiar a Twinair, které tehdy s velkou slávou uvedli. A tak prodeje padají ke dnu.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.05.  15:54

      « Re: Priznanie neschopnosti?

      ja to vravim stale.. chce to konecne uz nove punto... ved maju na com stavat.. hranata druha generacia s tymi malymi kukadlami ( este pred faceliftom ) dodnes paradne vyzera tak ked uz nechcu rozvijat tento sucasny maserati styl punta tak kludne mohli cerpat dizajnovo prave este z druhej genracie ... ved hrany aj male kukadla budu stale in.. slo by to.. obzvlast u maleho auta by to bola pekna "retro" moderna :yes:

      ak sa nemylim tak punto dokazalo v eu kedysi v predaji porazit aj golfa... dnes ale zda sa fiatu je tato legenda uplne u p.dele.. a to je hodne smutne.. nieco tam skratka nefunguje ako ma.. inak si takuto totalnu ignoraciu legendy neviem vysvetlit
  • 00 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 10.05.  12:23

    Punto

    Mělo by být materiály a zpracováním na úrovni Tipa.V Evropě bude.
  • 03 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 10.05.  21:56

    bude tu, stejně jako Uno

    Nemůžu si pomoc, ale zdá se to jen mě nebo Fiat umírá jako Lancia? Trojkovou Pandu jsem snad v ČR ještě neviděl, Tipo je nějaká divná lowsplácanina čehosi. Rozhodně to není nástupce krásného Brava. Punto nic. Kromě 500 nemá nic. Nemá nic dole ani nahoře. UMÍRÁ! :'-(
    • 20 Reagovat !

      foto sendador

      sendador 11.05.  06:42

      « Re: bude tu, stejně jako Uno

      Panda 3 v CR nikdy nedosahne prodeju predchudce, protoze jiz nestoji 160.000Kc. Jinak v Evrope je to nejprodavanejsi auto segmentu s prodeji necelych 200.000ks/rocne, v Italii bezkonkurencne nejprodavanejsi auto vubec.
      Pravda je, ze modelova nabidka Fiatu je posledni roky takova trochu divna, na druhou stranu mu prodeje neustale rostou, tak asi v Italii vedi, co delaji.
      Tipo zatim vypada jako solidni auto, po vsech strankach praktictejsi nez Bravo.
      • 01 Reagovat !

        foto megacruiser

        megacruiser 11.05.  22:07

        « Re: Re: bude tu, stejně jako Uno

        Problém současné pandy je v tom, že je to jen trochu načančané jihoamerické Uno. S předchozí skvělou, od základů vyvíjenou generací, se nemůže rovnat. Stejně tak dnešní Punto - původní nadčasový design Pininfariny je i po letech dokonalý. Punto prostě nestárne. A má ho nahradit low cost křáp designovaný nějakými "jihoamerickými divochy"? To se rozhodně nemůže povést. [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto sendador

          sendador 12.05.  07:15

          « Re: Re: Re: bude tu, stejně jako Uno

          Jestli současná Panda vychází z brazilského Una nebo ne je 90% kupujících úplně jedno. Minulá tady byla terno kvůli ceně, mnoho let byla s Loganem nejlevnější auto na trhu. Za 210.000 by taky žádné velké terno nebyla, navíc se objevilo Citigo, které segment A na českém trhu úplně změnilo.
          Mně se Punto taky pořád líbí, ale po 12 letech je minimálně "morálně zastaralé", jeho prodeje se snižují každým rokem. V Itálii, kde bylo roky nejprodávanějším modelem, se pohybuje na chvostu první desítky segmentu B, kromě domácích modelů (Y, F500L) ho válcují Clio ci Fiesta, nejprodávanější model je již několik let po sobě Panda.
          Pokud v Evropě představí to Argo, či jak se to jmenuje, prodeje půjdou mnohonásobně nahoru.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Policie posílí od víkendu hlídky. Během Vánoc se zaměří na kapsáře i falešné sbírky

Policie posílí od víkendu hlídky. Během Vánoc se…

Policie v době adventu a vánočních svátků chystá intenzivní bezpečnostní opatření, která se zaměří na místa s…

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

 

iSport.cz

Vítkovice řeší marodku, přichází Bartovič. Posila shodila klubový web

Vítkovice řeší marodku, přichází Bartovič. Posila…

Slovenský útočník Milan Bartovič (36 let) bude minimálně do 15. ledna pomáhat Vítkovicím. Ostravský klub tím…

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy, který sledoval dění přímo na místě

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy,…

Jak viděl Ondřej Homolka převratné události, které vedly k rezignaci jednoho z nejdéle sloužících diktátorů,…