Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Ford Fiesta v roce 2008, studie Verve ve Frankfurtu (nové fotografie + plakáty)

Nový malý Ford se má na trh dostat v příštím roce, ale to co vidíte na obrázku ještě není on! Jde o studii Ford Verve, kterou výrobce bude lákat na svůj stánek na frankfurtském výstavišti. S novou Fiestou má mít Verve prý hodně společného...
Zpět na článek
23. 8. 2007 18:48
neregistrovaný "Odborník"
23. 8. 2007 20:12
24. 8. 2007 08:28
neregistrovaný "Odborník"
24. 8. 2007 08:42
24. 8. 2007 10:14
neregistrovaný "Míra"
24. 8. 2007 08:29
24. 8. 2007 09:49
neregistrovaný "Povalec"
24. 8. 2007 08:31
anonym
23. 8. 2007 16:38
neregistrovaný "AG"
23. 8. 2007 16:56
neregistrovaný "mokele mbembe"
23. 8. 2007 17:26
24. 8. 2007 13:49
neregistrovaný "jouda.ondra"
24. 8. 2007 15:17
neregistrovaný "Beran"
24. 8. 2007 18:55
neregistrovaný "oda"
23. 8. 2007 16:40
neregistrovaný "Seryj"
23. 8. 2007 16:51
anonym
23. 8. 2007 17:27
24. 8. 2007 10:17
neregistrovaný "Míra"
23. 8. 2007 16:51
23. 8. 2007 17:00
neregistrovaný "AG"
23. 8. 2007 16:57
23. 8. 2007 17:16
neregistrovaný "ErikBK"
23. 8. 2007 20:26
neregistrovaný "milan"
24. 8. 2007 10:58
neregistrovaný "Míra"
23. 8. 2007 17:18
neregistrovaný ".vosa."
23. 8. 2007 17:25
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
23. 8. 2007 19:33
anonym
24. 8. 2007 07:42
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2007 07:48
neregistrovaný "Paja"
23. 8. 2007 21:42
anonym
23. 8. 2007 17:33
neregistrovaný "Deception"
23. 8. 2007 17:52
neregistrovaný "ErikBK"
23. 8. 2007 17:45
neregistrovaný "Com->"
23. 8. 2007 20:00
neregistrovaný "magusx"
23. 8. 2007 18:27
neregistrovaný "mini"
23. 8. 2007 21:44
anonym
23. 8. 2007 18:27
23. 8. 2007 18:42
neregistrovaný "deda"
23. 8. 2007 21:15
neregistrovaný "Endroo"
23. 8. 2007 19:48
anonym
23. 8. 2007 20:24
neregistrovaný "Manekýn"
23. 8. 2007 20:48
anonym
23. 8. 2007 20:53
23. 8. 2007 21:12
neregistrovaný "Cjoctavian"
23. 8. 2007 21:53
neregistrovaný "yaroukh"
24. 8. 2007 07:59
neregistrovaný "Cjoctavian"
24. 8. 2007 08:02
neregistrovaný "Paja"
24. 8. 2007 13:34
neregistrovaný "Cjoctavian"
24. 8. 2007 08:32
24. 8. 2007 08:44
neregistrovaný "Ford"
27. 8. 2007 10:55
neregistrovaný "papek"
23. 8. 2007 21:21
neregistrovaný "Hewer"
23. 8. 2007 21:29
neregistrovaný "Ado"
24. 8. 2007 07:44
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2007 08:04
neregistrovaný "Paja"
27. 8. 2007 14:05
neregistrovaný "Ado"
23. 8. 2007 21:38
neregistrovaný "eleron"
23. 8. 2007 21:56
neregistrovaný "t.it"
23. 8. 2007 23:47
neregistrovaný "Deception"
27. 8. 2007 10:59
neregistrovaný "papek"
23. 8. 2007 21:58
neregistrovaný "honzarov"
23. 8. 2007 22:02
neregistrovaný "honzarov"
24. 8. 2007 10:17
neregistrovaný "blue.sun"
23. 8. 2007 22:03
neregistrovaný "mky"
23. 8. 2007 22:37
neregistrovaný "Jiřík"
23. 8. 2007 22:47
neregistrovaný "wolff"
24. 8. 2007 08:15
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 08:17
neregistrovaný "Saki"
24. 8. 2007 08:46
neregistrovaný "Paja"
24. 8. 2007 09:07
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 09:17
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 09:27
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 09:38
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 09:48
anonym
24. 8. 2007 10:20
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 10:27
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 12:04
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 12:09
neregistrovaný "FX"
23. 8. 2007 22:54
anonym
23. 8. 2007 23:37
neregistrovaný "robo"
24. 8. 2007 00:11
neregistrovaný "Mirda"
24. 8. 2007 01:14
neregistrovaný "zezulka"
24. 8. 2007 05:47
24. 8. 2007 09:10
neregistrovaný "briza"
24. 8. 2007 09:26
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 09:33
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 10:07
24. 8. 2007 10:17
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 10:31
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 12:56
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 16:13
24. 8. 2007 09:30
neregistrovaný "Sz"
24. 8. 2007 10:47
anonym
24. 8. 2007 11:28
neregistrovaný "3D4"
24. 8. 2007 11:41
anonym
24. 8. 2007 12:37
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 12:49
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 13:02
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 13:11
neregistrovaný "f.f."
24. 8. 2007 13:16
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 13:24
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 14:02
neregistrovaný "wolff"
24. 8. 2007 14:15
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 14:25
neregistrovaný "wolff"
24. 8. 2007 17:42
neregistrovaný "Budulínek"
24. 8. 2007 14:36
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 15:22
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 16:19
24. 8. 2007 17:20
neregistrovaný "Budulínek"
24. 8. 2007 15:13
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 15:27
neregistrovaný "wolff"
24. 8. 2007 16:29
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 17:50
neregistrovaný "Budulínek"
24. 8. 2007 13:26
neregistrovaný "ertert"
24. 8. 2007 21:00
24. 8. 2007 14:35
neregistrovaný "Xaver"
24. 8. 2007 21:25
neregistrovaný "123"
25. 8. 2007 15:02
26. 8. 2007 18:40
neregistrovaný "Gold"
11. 10. 2007 22:24
anonym
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2007 16:31
Kórva
Mondeo ne, ale tohle je dobré totok.. Trochu jako naštvané GPunto co spolklo Aston, ale myslím, že v lepší výbavě to bude i v sérii pecka a mladý se po tom utrhaj...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Odborník"
23. 8. 2007 18:48
Re: Kórva
Přestože to je Ford, vypadá to velmi pěkně. Ale za chvíli Forda nerozeznáme od Mazdy.
Avatar - R32
23. 8. 2007 20:12
Re: Kórva
Ja by som skôr povedal že to bije na Peugeot, tá veľká tlama a predné svetlomety pretiahnuté ak by sa dalo hádam aj k čelnému sklu... Ale určite krajšie ako Peugeot 207 :yes:
neregistrovaný "Odborník"
24. 8. 2007 08:28
Re: Kórva
No, to je rozhodně zajímavý. Když přišel peugeot s tou velkou tlamou, mohli se tady v diskusích všichni podělat hnusem. Dnes dobrá čtvrtina představovaných modelů všech značek má velkou tlamu a nikdo už se nediví.
Avatar - R32
24. 8. 2007 08:42
Re: Kórva
Bol som jedným z nich a dodnes som si na tie pežouťácke vypúlené tlamy neviem zvyknúť. ;-\ Len píšem že to Ford zvládol harmonickejšie a nieje to také násilné (?) ako pri 207, 307, 407 - kde je navyše ten čumák ešte aj pretiahnutý ako po nevydarenej plastike. >:D Jedine kde tlamu kvitujem je Aston a podobné hračky kde to plní aj nejaký účel...
neregistrovaný "Míra"
24. 8. 2007 10:14
Re: Kórva
Naprosto přesně, sebral jsi mi příspěvek... :-)
24. 8. 2007 08:29
Re: Kórva
Tož mně to připomíná zmenšený Fiat Bravo, což jednak dělá ta barva a jednak ten předek...
neregistrovaný "Povalec"
24. 8. 2007 09:49
Re: Kórva
Srazka puga a astona. Zadek hezkej, predek urcite trochu umravni, ta dira je prece jen trochu velka.
anonym
24. 8. 2007 08:31
Re: Kórva
souhlas, Mondeo navic ve realite az na podvozek, neni nic moc, ale tahle Fiesta...no, zatim je to studie, takze uvidime, co s tim do serie provedou ´cifrspioni´ a hlavne, jestli zase nepohnojej vnitrek, odjakziva to nejslabsi ve vozech Ford...no, uvidime
neregistrovaný "AG"
23. 8. 2007 16:38
Bravo Ford
Nezbývá,než se poklonit designérům od Fordů,na takové výtvory jaké předvádějí poslední dobou je radost se koukat.Pokud po famózním Mondeu přijde vhodný remake Focusu a nová Fiesta v tomto duchu,tak můžeme směle zapomenout nejen na Fiaty,Citroeny,Peugeoty,Renaulty,ale i na osvědčené koncernové vozy.Nové Fordy dokáží skloubit nejen skvostný design,ale v poslední době se stále lepšící kvalitu a spolehlivost.A to je velice silná deviza.Takže ještě jednou bravo! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mokele mbembe"
23. 8. 2007 16:56
Re: Bravo Ford
Prostě prďácký.
neregistrovaný "jouda.ondra"
24. 8. 2007 13:49
Re: Bravo Ford
tááák :yes:
neregistrovaný "Beran"
24. 8. 2007 15:17
Re: Bravo Ford
Přesně, skvěle napsáno, stačí se kouknout na Casino Royale, kde Bond přijíždí na Bahamách k hotelu v novém Mondeu a zasekne se tam mezi jaguáry a spol. kdyby tam byla Vectra, Passat, Laguna, působilo by to trapně. Ale Mondeo....a teď tohle. Jestli se podaří převést tohle jako Fiestu s minimem změn (jako třeba poslední Civic), tak je na co se těšit i tehdy, pokud o tom člověk neuvažuje jako zákazník..... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "oda"
24. 8. 2007 18:55
Re: Bravo Ford
Naprostej souhlas! Ford :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Seryj"
23. 8. 2007 16:40
Nadhera
Nadhera.už to vidim,nabrousena fiesta s 2,0 turbo v jedovate zelene perleti s bilimi pruhy. nadherna predstava
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 8. 2007 16:51
Marsonic
Jako Ford se tváří zepředu, z boku a zezadu vidím spíše Mazdu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Charger
23. 8. 2007 17:27
Re: Marsonic
tak když to malé auto dělají spolu...
neregistrovaný "Míra"
24. 8. 2007 10:17
Re: Marsonic
Ani zepředu se netváří jako Ford, souhlasím s výše uvedeným příspěvkem, že je to zmenšený Fiat Bravo. A koukám, že "tlama" z Peugeotu už nikomu nevadí...
Avatar - DBS
23. 8. 2007 16:51
Bravo Forde
Ford se opět vytáhl kdyby se sériová fiesta aspoň trochu podobala tomuhle tak před Fordem dmekám a omlovám se že jsem jím tak dlouho opovrhoval.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AG"
23. 8. 2007 17:00
Re: Bravo Forde
Jo takových bude víc,včetně mě.A po Mondeu si myslím,že série nebude daleko od tohoto konceptu. ;-)
Avatar - BikerArny
23. 8. 2007 16:57
Paráda
Když jsem viděl první obrázek, tak mi spadla čelist až na klávesnici. Fakt nádhera ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ErikBK"
23. 8. 2007 17:16
ford x peugeot
Zatímco u Peugeotu se odsuzuji světlomety protažené hluboko do boků a obří tlama, u fordu obé působí odlišně. Vyváženost je to, co se Fordu povedlo a Peugeotu schází. Pokud se tato Fiesta dostane na silnice, může to pro Ford znamenat stejný úspěch jako s Focusem I. NEW EDGE na druhou, Bravo Ford!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Charger
23. 8. 2007 17:28
Re: ford x peugeot
přesně- líp bch to napsat nedokázal- Peugeot to nedokáže podat
neregistrovaný "milan"
23. 8. 2007 20:26
Re: ford x peugeot
..jednoznacne souhlasim!U Peugeotu ztratili soudnost.
neregistrovaný "Míra"
24. 8. 2007 10:58
Re: ford x peugeot
Ono je to tak - každá nová, řekněme "netradiční" věc je vždy tak trochu kontroverzní a přijímaná s rozpaky. Ale kdyby Peugeot s tou "lví tlamou" nepřišel, neměli by ostatní ani na co navazovat a co dál rozvíjet. Takže bych s tou jednostrannou kritikou byl trochu opatrný.
neregistrovaný ".vosa."
23. 8. 2007 17:18
14"
...tiez mam celust na klavesnici...

ale predstavte si toto auto s mensimi kolesami ;-\

aj Mondeo, ci SMax vyzeraju uzasne iba so 17"+ ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
23. 8. 2007 17:25
Re: 14"
Predstav si ho bez tych diskov so 14" ocelovými a bez hliníkovej prednej masky a hliníkových líšt okolo okien a máš reálnu Fiestu, ale aj tak je proste krásna... Pokiaľ nepremrštia cenu, tak sa dá predpokladať, že pôjde o najpredávanejšie auto v segmente B :-)
anonym
23. 8. 2007 19:33
Re: 14"
Deska ma snad na svem aute 16,17 na leto kazdy kdo ma nove auto a nesetri s plechacema jako, treba firemni vozy.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2007 20:25
Re: 14"
No kola budou určitě na výběr a lišty kolem oken by v nějaké "elegant" výbavě mohly být také.
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2007 07:42
Re: 14"
Micino, Ford neni nejaky povl, aby musel mit vybavu elegant! >:-[]
neregistrovaný "Paja"
24. 8. 2007 07:48
Re: 14"
Ad a) standardem se stavaji 15" kola i u mini, coz neni tak hrozne.
Ad b) Fiesta bude stejne jako M2 mensi nez konkurence, takze i instalace pripadneho rozmeru kol 14" nebude vypadat tak hrozne jako napr. u FII, na kterou je pohled primo tristni.
23. 8. 2007 17:30
Pěkné, pěkné, až moc
Ford jakoby čím dál víc chodil mlsat sladkou šlehačku do cukráren konkurence - mlsy mlsy to nejlepší z bangleovské práce s rovinnými plochami tak, aby byly vlastně permanentně prostorové, nadýchané životem (nové Mondeo). Teď zas mlsy mlsy to nejlepší z francouzského šviháckého lvího zooparku a drobná vysvětlivka adresovaná i30, jak by asi měla ve skutečnosti vypadat horní polovina masky se zúženým průduchem a vsazeným logem, jakož i skvělá práce s negativním C sloupkem. Neplést prosím s napodobováním, takhle vypadá kvalifikovaný dialog. Jen ten červ ve mně hlodá, jestli to celé není až trochu moc nagelované a vyvoněné, přecejen mám v hlavě fiestu zaškatulkovanou trochu jinam. No uvidíme ve finále, zatím ale dobrý, moc dobrý.
Rozbalit vlákno
2
anonym
23. 8. 2007 21:42
Re: Pěkné, pěkné, až moc
"to nejlepší z bangleovské práce"
nejse3 na cracku? 8-s
24. 8. 2007 09:02
Re: Pěkné, pěkné, až moc
nejsem
neregistrovaný "Deception"
23. 8. 2007 17:33
Zatopí Grande Puntu
Pokud bude vypadat finální verze Fiesty právě takto, mám dojem, že zle zatopí Grande Puntu. Obě auta jsou mířeny na stejnou cílovou skupinu, obě budou mít obdobnou cenu.
Osobně se mi tato studie líbí více než GP a Ford je pro mě stravitelnější než Fiat. Už se těším, až přijde verze ST.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ErikBK"
23. 8. 2007 17:52
Re: Zatopí Grande Puntu
GP projde v roce 2008 faceliftem a pokud nejsou taliáni hloupí, nenechají si ujet vlak a protože je pro Fiat tenhle model stěžejní, tak jim i věřím.
neregistrovaný "Com->"
23. 8. 2007 17:45
Dost okopcene
Vcelku pekne okopirovany fiat grande punto, no vypada to sice fajn, ale troska originality by neuskodilo
Rozbalit vlákno
6
23. 8. 2007 18:01
Re: Dost okopcene
Hele, zatím ti na tohle ještě nikdo neodpověděl, ještě máš několik vteřin času poctivě odvolat - prostě přiznat, že ses na obrázky GP pořádně nepodíval, abys sis uvědomil, že vlastně ty klíčové charakterizační prvky jsou jiné, že tě jen zmátla ta plynulost karosérie ze 3/4 zepředu (zezadu na GP plynulost není, jak víme)
neregistrovaný "magusx"
23. 8. 2007 20:00
Re: Dost okopcene
já myslim, že todle je Fiat jako vyšitej.. má to sice ford znaky ale jinak je tady inspirace itálií víc než zřejmá... akorát mě sere že to ford pochopil dřív než opel.... no a pažout... se může jít klouzat, je hnusnej
23. 8. 2007 22:34
Re: Dost okopcene
Ja uz jsem to, co jsem chtel, vlastne rekl tady a jeste v prispevku nahore. Jen pro poradek: bylo tady tvrzeni. ze je to "kopie GP", na to jsem tu reagoval.
neregistrovaný "mini"
23. 8. 2007 18:27
Re: Dost okopcene
kdyby si napsal C4 od zabozroutu, tak bych jeste pochopil, tam je inspirace jasna, ale GP? to snad ani ne :)
anonym
23. 8. 2007 21:44
Re: Dost okopcene
ty moc nevidíš, viď? >:D >:D
23. 8. 2007 18:27
Ohraná písnička
Vypadá to hezky, atraktivně, agresivně, dokonalé lákadlo na teenagery... akorát už trochu postrádám originalitu. Obří tlama, dramatické křivky, naštvaný pohled, téměř supersportovní střih... všechny studie vypadají stejně ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "deda"
23. 8. 2007 18:42
genetika
takto to dopadne ked Grande Punto prefikne 207čku... pekne...velmi pekne...ale pri "bohatej" základnej výbave Fordu to az taka pecka nebude...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Endroo"
23. 8. 2007 21:15
Re: genetika
Máš recht, přesne tohle napadlo i mě. podobnost grande punta a 207. ;-)
Ale si myslim ze finalni verze bude tem dvema jeste vice podobna. protoze bude dle meho soudu trocha civilnejsi, nez tyhle obrazky.
anonym
23. 8. 2007 19:48
Studie Fordu
nejak tu polovina lidi zapomina za to jenom studie tak ze Fiesta v realu bude jiste trochu jina, osobne mne to pride designem jako kyneticky mix soucasnych napadu v designu, zadek trochu Punta, Punto si to zase pucilo neco ze stareho Focusu, predek trochu Citron a Peugeot(maska).
To co tomu dava Fordovskou kvalitu je to ze je to proti konkurenci decetne dotahnute nic tam neni uplne rusive jako nektere studie Citronenu a Peugeotu ktery maji neco super ale neco uplne rusive, nedotahle treba alu kola.
Osobne si rad pockam na real a doufam ze bude mit mensi tlamu, Peugeotovske tlamy jsou kycovite. Ostani mne pride prijemne trendove barva je ok, ve Fieste jezdi hodne zen jako v KA.

Co mne zajima vice jestli konecne dockame najekeho RS u Fordu.
Konkretne ST Fieste nak dochazi dech.
Rozbalit vlákno
1
24. 8. 2007 09:23
Re: Studie Fordu
Jo, je to koktejl a nejen z evropských značek. A souhlas, teprve ve finále se dozvíme, co s tím vším Ford doopravdy udělá. Na jednu stranu se odtrhnul (konečně) od svého dosavadního designu, kterým se dost trápil. Na druhou stranu ho samozřejmě rozpracovávání témat od konkurence dostává na tenký led - je tam hned několik rizik. Když se teď Ford přesouvá k vysoce expresívnímu designu, můžeme si např. postavit vedle sebe Civica a Bravo jako určité extrémy názoru na ty pravé emoce a porovnávat s nimi, jakým směrem asi jde názor Fordu.
neregistrovaný "Manekýn"
23. 8. 2007 20:24
Skutočne nádhera
Skutočne podarená štúdia,ale verím,že i sériovky budú vydarené.Držím palce aj iným značkám podielajúcich sa na novynkách.Konečne tu budú jazdiť okrem " bohovských" Oktáviek a Fabií aj iné krajšie a lepšie autá. :no: :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 8. 2007 20:48
Hezký
Vypadá to velmi pěkně. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
23. 8. 2007 20:53
Bravo Ford
Vypada to nadherne, uz aby to bylo v serii... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cjoctavian"
23. 8. 2007 21:12
Skoda
Neviem preco, ale mam pocit, ze to ma vzadu cecka ako ako octavia a fabia...Kopirujeme? :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "yaroukh"
23. 8. 2007 21:53
Re: Skoda
Asi proto, že sis ty fotky moc neprohlídl
[odkaz]
...tohle je Fabia nebo Octavia?
neregistrovaný "Cjoctavian"
24. 8. 2007 07:59
Re: Skoda
Cecka zo vetiel - svietiace, nie stlpiky...
neregistrovaný "Paja"
24. 8. 2007 08:02
Re: Skoda
Skoda na to ma patent? Spise nez tvar usporadani zarovek, ci diod je dulezity generalni tvar zadni svitilny, ten je v pripade Fiesty na rozdil od FII moderni a pritom jednoduchy.
neregistrovaný "Cjoctavian"
24. 8. 2007 13:34
Re: Skoda
A to ze vsetci, ale skutocne vsetci kradli smerovky zo zrkadiel Mercedesu? Ten si to pekne sudil... :-!
24. 8. 2007 08:32
Re: Skoda
>:D >:D kdo by to byl řekl...
neregistrovaný "Ford"
24. 8. 2007 08:44
Re: Skoda
No nevim?! C ze světel myslím mělo první Volvo S80. Spíš to obšlahli ve Škodovce. A vzhledem k tomu že Volvo ještě patří Fordu ...
neregistrovaný "papek"
27. 8. 2007 10:55
Re: Skoda
Ja by som povedal, že je to celá Fabka >:D
Keď vidím tohto Forda a iné nové autá v triede - nechápem, ako mohla škodovka vyrobiť taký hnus ako fabia II.
neregistrovaný "Hewer"
23. 8. 2007 21:21
dravost na 1. místě
jj je to pěkný takhle takovej dravej vzhled ikdyž to už dneska dělá kde kdo... až sundaj kola, chromovaný lišty, lak a zatmavený okna a přidaji rámy (na okna) tak asi většina z nás změní názor ikdyž jako první krok se jim poved teď jde o to jak na tom budou šetřit a co všechno odmontujou....:-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ado"
23. 8. 2007 21:29
fiesta
Robim kabelaze na fiestu a myslim, ze toto by bol dobry nastupca starej fiesty, aj ked teraz prechadzame na jaguar xf :'-( , tak fiesta nam bude chybat.Zlata fiesta :-(
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2007 22:54
Re: fiesta
Tak hlavně ať se ty kabely daří.. I ty můžeš kočce z Coventry pomoc. Budou to solidní dráty, nebo se šetří? ;-)
neregistrovaný "mates"
24. 8. 2007 07:44
Re: fiesta
Na dratech nesetrit!!!
neregistrovaný "Paja"
24. 8. 2007 08:04
Re: fiesta
Med nahrazena hlinikem, misto klasicke gumove izolace je lepici paska. Value engineering ;-)
neregistrovaný "Ado"
27. 8. 2007 14:05
Re: fiesta
Urcite sa nesetri a poviem vam, je to poriadny rozdiel Jaguar a fiesta.Na jaguar je obrovske mnozstvo typov kabelazi a ked si vezmete ze jedna kabelaz vazi asi 25kg tak je co robit, len keby tie normy boli nizsie.Kto ma fiestu, tak na 90% ma kabelaz zo Slovenska.
Avatar - skejpa
23. 8. 2007 21:35
FORD nemusim ale tohle je moc pekny
ford je ma nejneoblibenejsi znacka ale musim pred nima smeknout. jestli bude fiesta vypadat tak jak vypada a cenou bude treba jako mazda 2 (coz je dost pravdepodobny) tak se mame na co tesit...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Charger
24. 8. 2007 20:56
Re: FORD nemusim ale tohle je moc pekny
fordy nemusíš, ale jednoho trochu přefiknutého máš před barákem ;-)
neregistrovaný "eleron"
23. 8. 2007 21:38
FORD rules..
no comment
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "t.it"
23. 8. 2007 21:56
f
Je hezká, ale bez originálního stylu, a ta příď, to teď asi všechny auta budou vypadat na způsob Peugeot-Grande Punto
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Deception"
23. 8. 2007 23:47
Re: f
Rozhodně více vychází z Focuse, než z Punta, které bylo ještě nedávno hodně ...tupé...
neregistrovaný "papek"
27. 8. 2007 10:59
Re: f
Nie všetky - Fobia II sa nepodobá na nič :-)
neregistrovaný "honzarov"
23. 8. 2007 21:58
hm hm hm
Ne že by to vypadalo špatně, ale připomíná mi to peugeota zbastleného s fiatem s nádechem citroenu. Každá automobilka se teď snaží prosazovat u svých modelů "svoji" tvář - tady by nikdo neřekl : tohle je ford .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honzarov"
23. 8. 2007 22:02
zase pozor
Zase pozor, kdo tady kritizuje 207, chce ji vidět zblízka. Se člověk musí ozvat proti fábiožroutům, ne ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blue.sun"
24. 8. 2007 10:17
Re: zase pozor
Přišel jsem, viděl jsem a nevěřil vlastím očím. P207 vypadá jak rozteklý čokoládový bonbón.
neregistrovaný "mky"
23. 8. 2007 22:03
bezramove okna dveri
hmmm, pekne. fakt to vypada dobre. bezramove okna dveri vypadaji lahodne! celkove... dravec.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jiřík"
23. 8. 2007 22:37
Remake
Trošku větší, trošku vyšší, patero dveří, 4WD, 180HP, 400Nm krouťáček...a máme tady SUV, které převálcuje absolutně vše..... Tiguani, atd. budou jen zpoza rohu pozorovat, co se to vlastně děje.....bravo FORD.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
23. 8. 2007 22:47
Fiat x Ford
Takže já tady mám dvě jasné zprávy (možná víc, budu číslovat):
1) Tohle je studie, originál takhle vypadat nebude a hned vysvětlím proč.
2) Grande Punto je opravdu úspěšné a hned vysvětlím proč.

Tak jednak Fiesta bude v originále vypadat jako Mazda 2 s maskou zmenšenou z Mondea. To už teď je jisté. Za druhé tato studie započala vznikat v době, kdy Ford vlastnil ještě Aston. Kde si Ford vzal pro předek toho auta je tedy zřejmé. Nepředpokládám, že po té, co už Astona nevlastní, by takový předek prošel. Jinak proč je GP úspěšné? Má v rámci třídy nejvyšší možné prodeje a k tomu stabilní. Předek toho auta působí dravě a do jisté míry si půjčil jisté náznaky, prvky z MAserati. U Fordu chtěli jít evidentně touto cestou také (úspěšnou cestou) a použili Astona.

Můj závěr? Fiesta takhle vypadat nebude, a je to škoda, protože takhle mohlo mít GP rovnocenného konkurenta. NA druhou stranu... aspoň plus pro Fiat. Ale i tak nepochybuji o tom, že nová Fiesta bude po GP, 207 a Corse, 4. silným hráčem v této třídě.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 08:15
Re: Fiat x Ford
Tohle každopádně nebude rovnocenný konkurent pro GP,protože už teď je zjevné,že bude daleko hezčí a Ford je přeci jenom něco jiného,než Fiat.Tyhle srovnání vizáží jsou naprosto nesmyslné,dnes neexistuje auto,které by někomu nepřipomínalo něco jiného (až na opravdu malé výjimky).Základní tvary jsou pro dané segmenty v podstatě konstantní,jednotlivé modely se od sebe liší čím dál míň,což souvisí i s optimalizací aerodynamického odporu.Taže pokud u Fordů nepřešvihnou cenu (mám pocit,že třeba u Mondea začali docela vysoko),GP bude na druhé koleji,Corsa se už hodně okoukala a 207-komentář ponechám stranou.Myslím,že pokud se série bude blížit tomuto konceptu,nebude co řešit.
neregistrovaný "Saki"
24. 8. 2007 08:17
Re: Fiat x Ford
Sorry Wolfe a GP neni nejprodavanejsi auto tridy jiz delsi dobu.
6 nejprodavanejsich modelu v Evrope
Cervenec 2007

1. P207 37 600
2. VW Golf 36 741
3. F Punto (včetně starého modelu) 30 113
4. R Clio 29 612
5. VW Polo 29 979
6. F fiesta 26 335
neregistrovaný "Paja"
24. 8. 2007 08:46
Re: Fiat x Ford
Co ten Golf?
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 09:07
Re: Fiat x Ford
Ten je tam očividně jen pro to, aby podráždil potrefené husy. A Koukám, že kdyby se vzalo pouze GP, tak by asi nestačilo ani na Polo.
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 09:17
Re: Fiat x Ford
Ty seš mimo, napřed si to prostuduj, Polo je out.
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 09:27
Re: Fiat x Ford
Předpokládám, že číslo uvedené za modelem zančí jeho prodejní výsledek. U Grande Punta a to i včetně starého Punta máme 30 113 ks, u VW Polo 29 979 ks, což je rozdíl 134 vozů. Nedá se předpokládat, že by starého modelu v celé Evropě prodali jen něco přes stovku. Dedukuji, že prodej GP je nižší, než VW Polo. Pokud se mýlím, neváhej a oprav mne.
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 09:38
Re: Fiat x Ford
Výše uvedený seznam prodejů je nesmyslný,určitě ne celoevropský.
Už jsem to (evr.žebříček prodejů)zde několikrát prezentoval, taktéž někteří kolegové. GP bylo do června třetí nejprodávanější auto v evropě napříč všemi třídami, a první ve svém segmentu. Teď tam bude blízko 207, ale určitě ne Polo.
anonym
24. 8. 2007 09:48
Re: Fiat x Ford
Výše uvedený seznam prodejů je celoevropský za měsíc ČERVENEC 2007.
Pokud tomu tak není uveď tvůj žebříček. A nepiš nesmysly. děkuji
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 10:20
Re: Fiat x Ford
No vydíš, ale já se bavím o celoročním, resp. od začátku roku, jeden měsíc nic neznamená. Takže tvůj žebříček je nepodstatný.
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 10:27
Re: Fiat x Ford
No tak to jsi to tedy rozseknul. Nejdřív zuřivě píšeš a potom čteš, o čem se vlastně psalo. Takže tvé příspěvky jsou nepodstatné.
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 12:04
Re: Fiat x Ford
Ty asi nečteš, píše: "GP už není nejprodávanější delší dobu", z toho lze usuzovat, že asi nemyslí jen měsíc červenec. Jestli to chápeš jinak, tak bohužel..
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 12:09
Re: Fiat x Ford
Chápu to především z toho, co je tam napsané. Nevymýšlím, nedomýšlím.
anonym
23. 8. 2007 22:54
Hezký
Proč dělají všichni tak hezký auta, jen Škoda udělá Fabii ???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "robo"
23. 8. 2007 23:37
nadhera
krasne auto, klobuk dole pred designermi. Skodovka si moze tie krabice strcit niekam, nech tu nespatia potom >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirda"
24. 8. 2007 00:11
Kdy naposledy takova shoda ???
Jeste ted se mi klepou ruce jak mne to vzalo. Vazeni, nevzpominam si, kdy naposledy byla na tomto serveru takova shoda pri hodnoceni vzhledu. Tady snad neni nikdo, komu by se to nelibilo. A to je neco nevidaneho, ze tak individualni vec, jako dizajn, hodnoti vsichni kladne. Z tohoto pohledu je to opravdu genialni dilo, ktere se rodi nejvyse jednou za ctvrtstoleti.
Rozbalit vlákno
2
24. 8. 2007 10:01
Re: Kdy naposledy takova shoda ???
:yes: souhlasim :) je to fakt krasny auto :)
24. 8. 2007 12:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "zezulka"
24. 8. 2007 01:14
je len dobre, ze to spravil Ford...
keby tento model spravil Mercedes alebo BMW ....tak sa mnohi mozu len pozriet a nic viac......ale kedze to spravil Ford, tak sa to auto stane (cenou) dostupne pre siroke vrstvy. Dufam, ze seria bude tiez takato skvela! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2007 05:47
Fiesta
GP môže pripomínať hocikomu, stúpajúci pontón prezrádza inšpiráciu, istá podoba tam je. Nemuseli práve kopírovať, v snahe o vyjadrenie dynamiky na štvormetrovom aute sa toho príliš veľa vymyslieť nedá. Predná maska ala Peugeot tuná celkom sedí, napriek priam obludným rozmerom je výrazne decentnejšia a citlivejšie zakomponovaná. Sériová podoba najmä v päťdverovej verzii bude zrejme menej korenistá, to sa však ešte iba uvidí. Zatiaľ :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ManInBlack
24. 8. 2007 08:27
Mohli by to tak nechat
Samozřejmě teda dát "normálnější" sedačky. Tyhle vypadaj jako silně sportovní. Nebo ty sportovní dát do příplatkový výbavy. Jenže jako téměř vždy to nakonec zmrcasej :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "briza"
24. 8. 2007 09:10
Hmm
Vypada to fakt pekne. Jenze pekne vypadal i Iosis a co z nej na Mondeu zbylo. ;-\ Uvidime.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 09:26
Slušné
Velice zajímavý a hlavně dynamický design, ale hned na první pohled je vidět, kde bylo ispirativně čerpáno, ano Fiat a jeho skvost Grandepunto, to byl vzor pro tohoto neméně zajímavého krasavce jménem Ford Fiesta. Z toho lze snadno usuzovat, že GP je pořádná trefa do černého, a okopírovat tento styl se Fordu bohatě vyplatí, i když zcela fér to jistě není.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 09:33
Re: Slušné
Zarytí italomilci v této nové fiestě vidí Grande Punto. Já v něm vidím logické navázaní na Fordův New Edge design, započatý modelem Focus v roce 1998. Také jasné stylistické svázaní se zbytekm Fordovy produkce je naprosto zřejmé. Zřejmě věc pohledu.
24. 8. 2007 10:07
Re: Slušné
Me to teda GP nepripomina ani nahodou, jsem taky italofil, ale chce to koukat trochu strizlive :) jedinou podobnost jsem na prvni pohled spatril snad jen v navazani A sloupku na dvere(to maly okynko) a umisteni zrcatek, jinak fakt nevim, kde tu podobnost vidis. Tohle je fakt krasny, a jedine stesti, ze se dostane do serie, protoze takhle zatim porad muzu smele tvrdit, ze GP je v soucasnosti nejhezci auto v jeho tride a i o tridu vys :)
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 10:17
Re: Slušné
Celková linie, přední trojúhelníková okénka, zrcátka, hlavně boční pohled a částečně přední, umístění zadních světel, maska - stejné uložení v přední části atd. Stačil první pohled a věděl jsem.: Fiat GP byl vzor, ale skvělý vzor, protože tohle auto je fakt krásné, ale uvidíme jak bude vypadat v civilní verzi.
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 10:31
Re: Slušné
A já v tom vidím víc Focuse kříženého s 206kou.
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 12:56
Re: Slušné
Aha, 206 a Focus, hm. Nebo třeba Trabant, neblázni. Tohle je inspirováno vyloženě GP i když s mírnou úpravou, stačí se podívat na tu boční linii, prudce se zvedající ponton karoserie, takhle to má akorát GP.
24. 8. 2007 16:13
Re: Slušné
Bocni linie a tvar zadnich oken jsou uplne jine, natolik jine, kolik se toho da vymyslet na malem Hatchi. A to, ze je maska vpredu, to je snad jasny (pochopil jsem jak to myslis, jen jsem si to proste neodpustil) Fakt mi to ale GP nepripomina a ani Fikus. Proste je to originalni a hlavne fakt pekny (a to nemam Fordy zrovna moc rad, ale posledni dobou fakt nedelaji skaredy auta.. )
neregistrovaný "Sz"
24. 8. 2007 09:30
hezký
normální člověk se tím asi nesveze :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 8. 2007 10:47
Interier
Interier je pdle mne opravdu povedny. Nic vis designersky cisteho a vkusneho a pritom trendy pro mladou generaci jsem za posledni dobu nevidel. Fakt pekne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "3D4"
24. 8. 2007 11:28
Nárazník..
řekl bych že nárazník ztratil svoji primární funkci narazníku... s timhle něco byť jen malinko ťuknout a je to v *...
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 8. 2007 11:41
PRO FX
Proč se za každou cenu snažíš nahradit GTIho nesmysli, když on sám tady není!!!!!!
Přečti si ještě jednou co sem psal a pak reaguj na můj příspěvek. pokud to neuděláš si jen internetová nula. Ano s Tim, který je pro tebe jednička máš význam, jinak ne... Takže znovu a líp. Zamysli se a pak reaguj. JInak nemá cenu vůbec diskutovat...

Netvrdíma ani by mě nenapadlo tvrdit, že je tento koncept podobný GP. To by u Fordu nedokázali stvořit něco tak krásného... Psal sem úplně něco jiného. Tak se zamysli.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 12:37
Re: PRO FX
Co to plácáš a komu to vlastně píšeš ty internetovej nýmande? >:D
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 12:49
Re: PRO FX
Komu to píše? Máš to tučně v nadpisu. "PRO FX" Já nevim, jestli autorů se jménem FX je tu víc, já vidím jednoho.
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 13:02
Re: PRO FX
Ano vidím to, psal si o nějakém domyšleném prodeji až poté, co jsi zjistil že anonym uvedl prodejní čísla za červenec 07. Prostě jsi byl 3/4 diskuze mimo mísu a reagoval na něco o čem se nikdo nebavil. Tohle ale není moje chyba, ale tvá.
Já psal o faktických prodejích v červenci 2007 a na to taky reagoval.
Ford navazuje na svůj design, který započal řadou focus a na který navazují všechny jeho modely, jedna se o evoluci, nikoli revoluci (to byl Focus) jako v případě GP.

PS: Také si myslím, že nemá cenu diskutovat s člověkem, který reaguje pouze na své myšlenky, které nikde nanapsal a honí se mu hlavou. "nesmyli" se píšou s tvrdým. Internetový mágu.
neregistrovaný "f.f."
24. 8. 2007 13:11
Re: PRO FX
"nanapsal" je jeste vice cool jak "nesmyli"
k veci vy idioti :-(
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 13:16
Re: PRO FX
To si asi pleteš, já žádný nesmyli ani nesmysli jak to mělo zřejmě být nepsal, to mi ukaž.
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 13:24
Re: PRO FX
Omlouvám se, je to reakce na první příspěvek tohoto vlákna a jak koukám, dle IP to psal ani nevím kdo.
neregistrovaný "wolff"
24. 8. 2007 14:02
Re: PRO FX
To sem psal samozřejmě já ten první příspěvek.. Ale vzhledem k tomu, že si skutečně tupeček (ten nick si nepochopil, ale zbytek si pochopit mohl), tak ti to zkusím napsat víc polopatěji.
Italofil neitalofil, to je tvůj terminus technikus...
Já sem nikde nepsal, že tenhle koncept (ono taky bohorovně vzádvat hold Fordu podle konceptu a porovnávat ho se seriovým autem, co je na trhu už dva roky je unicum,ale budiž...

Tak k věci... Nepsal sem, že je tenhle koncept podobný GP. Není. Psal sem o úplně jiné podobnosti než tvarové. Podívej se na tu masku... Ze předu... Jestli tohle není parodie na Aston tak už nic... Když připustím podobnost GP s Maserati, pak je zde zcela zjevná inspirace tím, co udělal Fiat s GP, tedy použití jistých tvarovách prvků z prémiové sportovní třídy.... Tohle by pochopil i úplný dement.

A za další... Když napíšu, že je GP úspěšné auto, tak úspěšné je!!!! To nemůže zpochybnit nikdo. To, že se jeden měsíc toho auta prodá jen třeba o 500 ks více než Pola, dyť to o ničem nevypovídá, když v ostatních měsících je nejprodávanějším modelem. POdívej se na prodeje v průběhu roku a GP napříč všemi třídami není horší než třetí v prodejích. To je přece úspěch!!! Zvláště, vememe-li v úvahu, že se jedná o model automobilky co ještě před těmi 2 lety měla opravdu problémy. TAkže jisté inspirování Fordu u GP není ničím špatným,a le naopak legitimním krokem. Ford chválím a udělal to správně. Napodobují se úspěšní, nikoliv neúspěšné nicky.
Jinak chvástat se ideovou myšlenkou, že GP + Punto je ejndo číslo je hloupost. STaré Punto už se v západní evropě doprodává a i u nás (kde bych vzheldem k ceně očekával vyšší prodeje) jsou jeho prodeje na 0, neboť cena GP už klesla na tak nízkou úroveň, že se Punto Classic nevyplatí kupovat.

Jinak přesmyčka písmene ve slově se ti taky nikdy nestala.. Pán je neomylný... A za další.. ty čísla prodejů jsou celkem vycucaná z prstů, protože jen v Itálii se GP za ten měsíc prodalo víc. Jinak vormálně i u LCia jsou uváděna čísla starý + nový model,ale i u něj jsou prodeje staršího modelu v západní evropě v řádu kusů.
neregistrovaný "FX"
24. 8. 2007 14:15
Re: PRO FX
Aaa, pan samozvaný Ing. Mgr. Wolff PhDr., na tebe mám jenom jednu odpověd. Své lži, ať už o sobě nebo o Fiatu si strč za klobouk, ty můžeš vyprávět dětem na pískovišti. Fiat má DVA úspěšné modely, Punto a Pandu (které se prodávají téměř jen v Evropě a snad v Jižní americe)teď se přidá i pětistovka. To je oproti gigantu VW pořá málo. Takže se hoď do klidu, přestaň urážet, protože ač se chvástáš i tím co nemáš, tak v hlavě ti to samým fanatizmem jen duní.
S lhářem se bavit rozhodně nebudu.
neregistrovaný "wolff"
24. 8. 2007 14:25
Re: PRO FX
Vidíš... tak nechápu, proč se tady bavíš s lhářema...a se mnou nechceš... Jinak ten titul se nepíše PhDr., ale PhD (píejčdý)... PhDr. se píše před jméno a jedná se o titul, který získáš studiem na filozofické fakultě a předložením a obhájením doktorské práce... PhD. se dává za postgraduální studium na libovolné univerzitě, pokud složíš rigorozky a obhájíš doktorskou práci (říkáme nasertaci, resp. disertaci) ... Ale tomu ty nemůžeš rozumět,s tejně jako těm autům... Jinak děkujeme za krásný příspěvek o VW pod tématem Fiesta... Mám pocit, že pod tímto pěkným autem si an VW nikdo ani nevzpoměl... Měl by si se začít učit a nebo rpacovat, aby si nevymýšlel koniny.
neregistrovaný "Budulínek"
24. 8. 2007 17:42
Re: PRO FX
Jde vidět, že si na těch titulech velmi zakládáš, 3/4 příspěvku o něm. Asi neumíš nic jiného, jak už to u těch co se honí za tituly bývá.
Ostatně to dokazujěš i ve spoustě diskuzí. Jo jo, wolff, šašek z autorevue...
neregistrovaný "A2"
24. 8. 2007 14:36
Re: PRO FX
Ale jsou to vyjímečný modely, a plno dalších a úspěšných bude následovat. Nejde o to bejt větší, ale nabídnout lepší design a techniku a tohle přesně je Fiat.
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 15:22
Re: PRO FX
No s tou vyjímečností modelů bych to nijak nepřeháněl,co bude následovat to teprve uvidíme.Takhle úspěšných modelů je napříč spektrem automobilek daleko více (třeba i u slavného VW),takže bych se do téhle diskuze stran Fiatu nerad pouštěl.Já jsem kupříkladu z nových Fiatů po počátečním vychvalování docela zklamán.O lepší technice také ničehož nevím,kvalita diskutabilní-a to je přesně Fiat.A to design nezachrání. :no:
24. 8. 2007 16:19
Re: PRO FX
Hmm, proc patri FIAT jako koncern k tem nejvetsim na svete? :yes: Mozna tady spouste lidem nedochazi, ze treba i takova Karosa v zasade patri do koncernu FIAT Group :) Kdo ma trosku vice sena v palici, tak si dokaze dat dve a dve dohromady.
neregistrovaný "Budulínek"
24. 8. 2007 17:20
Re: PRO FX
Jo a Mitshubishi vyrabi i tankery. Tady jde ale o osobni auta.
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 15:13
Re: PRO FX
Sorry,nadpis jsem prosklil,to jsem ale nešika... >:D
neregistrovaný "wolff"
24. 8. 2007 15:27
Re: PRO FX
Stanou se kolikrát i horší věci.. NApříklad FX trauma ze vzdělání... >:D NA serveru o autech podivuhodný úkaz.
neregistrovaný "AG"
24. 8. 2007 16:29
Re: PRO FX
Ježíši,to se mi ulevilo.. >:D
neregistrovaný "Budulínek"
24. 8. 2007 17:50
Re: PRO FX
Očividně taky trauma co? Teď z toho nebudeš týden spát.
Někdy se až divím, jak jsou lidé hloupí a pro kus plechu, co jim stojí před barákem, budou urážet a nadávat ostatním lidem. Jak ubohé. :no:
neregistrovaný "ertert"
24. 8. 2007 13:26
ertwte
to je ford alebo peuegot >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Charger
24. 8. 2007 21:00
Re: ertwte
chybí ti oči, nebo zrak?
24. 8. 2007 14:16
Opravdova studie....
...s opravdu poradnou pristrojovkou-tzn:Polidstit design(predni cast potrebuje vice nadechu,pote to bude mozna jeste lepsi),polidstit pristrojovku,ale jen mirne(ta monotoni cervena je prilis vyrazna),no a....to je asi vse.Doufam,ze Peugeot 207 dostane konecne poradnou konkurenci ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Charger
24. 8. 2007 20:57
Re: Opravdova studie....
>:D s tím peugeotem si děláš srandu né? Vzhledem k tomu že je to v současném nabytém segmentu veskrze průměrné auto
neregistrovaný "Xaver"
24. 8. 2007 14:35
Slaďoučká, rozšklebená Fiesta
Má to slušná kola, to je asi tak všechno.Je to z velké části nerealizovatelná studie. Z boku slaďoučké jako bonbonek, zpředu rozšklebené jako ti, kterým z toho padá čelist na klávesnici.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "123"
24. 8. 2007 21:25
DESIGN!
Chlapci, necital som sice clanok, ale toto musel robit talian!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ruffi
25. 8. 2007 15:02
vyhynute vtactvo
Ak tam Ford necha ten velky nasavaci otvor(co je vzhladom na smerovanie designu znacky Ford dost pravdepodobne) vyrazne sa zredukuje pocet vtactva na nasich cestach,pretoze ten otvor spotrebuje vela hmyzu... >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gold"
26. 8. 2007 18:40
Je to úžasné, až fantastické.
Jenom předpokládám, že se výrobek ze sériovky nebude moc lišit. Těším se na Focuse. Toje další pecka po civicu. Fakt dobré. Je vidět, že Peugeot nasadil s usměvavými auty laťku.
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 10. 2007 22:24
pecka
tak tahle fiesta, to je fakt pecka
Rozbalit vlákno
0