Diskuse

Nový Ford Focus oficiálně: Je chytřejší, bezpečnější a potěší několika poprvé

10.4.2018

Po špionážních snímcích a lákavém teaseru jsme se konečně dočkali. Nový Ford Focus se odhaluje v celé své kráse, včetně vyspělých asistentů, palety pohonných jednotek i první české ceny.

 

  • 117 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 10.04.  13:13

    Podivuhodné obrázky

    8-s Toto má být propagační materiál? Mne to spíš odrazuje, než abych se těšil. Auto vypadá disproporčně, kombi asi bude hezčí, ale jediný obrázek z hodně špatného úhlu moc neřekne. Najednom FoFo III vypadá dost dobře, co? ! >:D

    Interiér - tohle se zase hodně povedlo, za mne aspirant na nejhezčí interiér ve třídě.

    Smutné je, že jediný použitelný motor bude 1.5 TDci (za předpokladu, že bude 4válec) a 2.0TDCi... ale nechci být skeptický k 1.5EB před vyzkoušením.

    edit:

    Tak teď jsem ještě více zklamaný z interiéru, najdi 10 rozdílů

    [odkaz]

    [odkaz]

    :no: :no:
    • 714 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.04.  13:35

      « Re: Podivuhodné obrázky

      >:D
      Tak seš z toho interiéru nadšený, nebo "ještě více zklamaný"?
      Jinak za mě takhle z obrázků dobrý. Interiér pěknej, a zvenku určitě lepší, než stávající generace.
      • 52 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.04.  14:40

        « Re: Re: Podivuhodné obrázky

        Líbí se mi, ale pak jsem si na něco vzpoměl a když jsem to dohledal, tak mne ta podoba zklamala. Né proto, že se mi nelíbí, ale proto ,že je to jako klon.
    • 65 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 10.04.  13:40

      « Re: Podivuhodné obrázky

      K tomu interiéru: naozaj, plne porovnateľné a kto kritizuje interiér Hyundai a súčasne chváli Focus, tak má skutočne problém so zrakom.
    • 16 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 10.04.  13:42

      « Re: Podivuhodné obrázky

      Zvláštní, zase někdo nepochopil, že Pežot je trendsetter a ovládání klimatizace narvané v upatlaném displeji bude mít za chvíli každý. Asi u Fordu nečetli diskuse na ACZ.
      • 82 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 10.04.  13:50

        « Re: Re: Podivuhodné obrázky

        >:-[]
        Chvalabohu za to, že Ford sa v tomto neopičí. Ostatne ani prístrojovka ostáva klasická, žiadny displej monitora s virtuálnymi ručičkami.
        • 20 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 10.04.  14:32

          « Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

          vo Fokuse je klasika,ale v Galaxy už je aj prístrojovka s ručičkami digitál. Nejako ale s tým musím žiť >:D
          • 50 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 10.04.  14:35

            « Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

            Tak holt si trendy. Ja idem proti prúdu, dokonca v istom smere späť oproti doterajšiemu autu: klasické ručičky, žiadny dotykáč, klasická ručná, manuálna prevodovka... vlastne taký veterán. >:D
            • 20 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 10.04.  15:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

              alebo retro auto,takže určite doma počúvaš aj hudbu z platňofónu. :-)
              • 30 Reagovat !

                foto Nonsens

                Nonsens 10.04.  16:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

                to nie je o retre. Vždy ma vytáča, keď sadnem do cudzieho auta (kamoši, rodina, pracovne) a neviem si poriadne alebo rýchlo nastaviť klimu, kúrenie, ventiláciu a pod. Na manuálnych to vidíš hneď a za sekundu otočíš a upravíš. Naposledy tento víkend ma vytáčalo, že najprv musím prečítať desať drobných textíkov a ikoniek, kým sa k niečomu dopracujem a väčšinou za jazdy, čo tiež nie je bohviečo mať oči na displeji
              • 12 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 10.04.  17:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

                Len z jútjúbu. >:D A inak to mi ako jedno z mála vecí v aute vadí, že nemám slot na SD kartu, USB mi už príde trochu nemotorné.
                • 12 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 10.04.  21:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

                  Takže keď to zhrniem, si taký pokrokový dinosaurus. ;-)
              • 03 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 11.04.  10:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

                Jasně [odkaz] :yes: :-)
            • 13 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 10.04.  20:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

              Naštěstí pro nás vyznavače klasiky je tady ještě pořád Fiat Tipo! :-) :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 10.04.  14:58

          « Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

          Pristrojovka bude jiste za priplatek. Kdyz uz tyhle cinkrlatka ma i Mustang, mondeo ji ma uz dlouho, je focus na rade. U Mustangu jsou 3 moznosti, Zaklad (skoro cele jen analog), pak analog + velky display, anebo nejvys jen komplet display.
      • 27 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 10.04.  14:08

        « Re: Re: Podivuhodné obrázky

        Koukals do toho interieru? Tak se znovu mrkni kde se ovládá klimačka a třeba hlasitost radia atd.
    • 22 Reagovat !

      foto Patt-66

      Patt_66 10.04.  13:43

      « Re: Podivuhodné obrázky

      ad: Ozzman
      K exteriéru bych řekl jen, fotka nic neřeší, chce to vidět naživo.
      K interiéru: tak nevím asi tě nechápu, nejdříve řekneš že je to nejhezčí interiér ve třídě a pak otočíš o 180°?? A to jen kvůli podobnosti??
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.04.  14:42

        « Re: Re: Podivuhodné obrázky

        Zle jsem to napsal, líbí se mi, ale vadí mi, že je to jen kopie, sice hezčí, ale myslel jsem, že Ford má na víc.
        • 02 Reagovat !

          foto bystron

          bystron 11.04.  04:16

          « Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

          Předností Fofo by měli být jízdní vlastnosti. Tak nekoukejme na fotky, a uvidíme hin sa ukáže nebo ne. ;-)
    • 29 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 10.04.  14:03

      « Re: Podivuhodné obrázky

      Máš něco s očima? V tom interieru je stejné jen umístění displaye, což se dnes stává normou.
      • 21 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.04.  14:43

        « Re: Re: Podivuhodné obrázky

        Asi jsem, ale volant hodně podobný, kaplička přístrojů také, ovládání klimatizace, výdechy klimatizace, palubka i u spolujezdce, ta podobnost je snad jasná.
    • 14 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 10.04.  14:05

      « Re: Podivuhodné obrázky

      Jako z prvnich foto jak exterierem tak interierem určitě slabši jak součastny fokal, ale uvidi se naživo. A je sice fajn, že stejně jako u fiesty si lze připlatit za jisty třidni interierovy luxus, ale a to považuji za největši fail, proč nema focus v zakladu viceprvek ? Za to rozhodně palec dolu. :no:
      • 40 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 10.04.  14:47

        « Re: Re: Podivuhodné obrázky

        Tak s tým názorom na dizajn budeš silne menšinový, ale to sa dá pri Tvojej garáži pochopiť. S viacprvkom máš ale samozrejme pravdu.
        • 21 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 10.04.  14:57

          « Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

          No zatim jsou venku fotky načančanych vybav a oproti součastnemu to považuji určitě za slabši, ale je fakt, že to video, ktere je niže tam ten ST-Line vypada lepe než na fotkach. Ale z toho interieru jsem pořad dost rozpačity a jak v o třidu menši fiestě se mi dost pozdava tak zde nějak nevim. Tohle se prostě musi vidět naživo. Každopadně nejlepši dojem na mě zatim udělala vybava Active ta se podle mě hodně povedla. Jinak na UK pišou, že viceprvek dostane krom 1.5EB a 2.0TDCI ještě i vybava Active a vignale. Jenže to muže byt i tim, že tyto vybavy budou pouze ve spojeni pravě s 1.5EB a 2.0TDCI. Každopadně focus měl bez debat už v zakladu vyjiždět na viceprvku.
        • 24 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 10.04.  16:09

          « Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

          No, alespoň se konečně Fokus vyrovná Golfu, ne? >:-[] >:-[]
          • 14 Reagovat !

            foto white-label

            white label 10.04.  16:20

            « Re: Re: Re: Re: Podivuhodné obrázky

            Jj, konečně aspoň v něčem... >:-[] ;-)
  • 1211 Reagovat !

    foto Audi

    Audi 10.04.  13:17

    Vitaj americky...

    Peugeot.
    Velice nepovedeny dizajn auta.
    :no:
  • 63 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 10.04.  13:26

    8 st. automat s měničem

    to je dobrá zpráva, nechci jásat předčasně, ale vypadá to, že u Fordu už s dvouspojkou skoncovali... :yes:

    Peugeot začal do svých vozů minulý rok montovat 8 st. automat od Aisinu určený pro příčnou zástavbu motoru, stejnou jako používá BMW u motorů napříč, ale tady to spíše bude něco Made in Ford.
    • 31 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.04.  14:00

      « Re: 8 st. automat s měničem

      Jestli to bude lepší nebo horší se uvidí. Ale bonus dlouhé osmičky tam určitě bude.
      • 11 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 10.04.  14:59

        « Re: Re: 8 st. automat s měničem

        Tak desetistupen v tangu si odnasi jen chvalu. Sameho me tyhle nove fordi automaty zajimaji.
        • 02 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.04.  15:22

          « Re: Re: Re: 8 st. automat s měničem

          Uvidíme, až budu schopný něco pořádně napsat ze života k tomu 8st Aisinu...
          • 11 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 10.04.  15:29

            « Re: Re: Re: Re: 8 st. automat s měničem

            Mame radost? Nebo teprve budeme mit? :-)
            • 02 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 10.04.  15:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: 8 st. automat s měničem

              Zajíždíme :-)
  • 63 Reagovat !

    foto RS

    RS 10.04.  13:28

    Unisex

    Je to krapet univerzální. Při troše fantazie by se na to dalo nalepit x jiných znáčků automobilek a pasovalo by to do výrobní řady také. Originalitou to nehýří.

    Jinak abych se podíval na fotky, jak že to FoFo vlastně vypadá, člověk musí použít jakoukoliv konkurenci místo "nejlepší jízdy na webu" 8-s

    [odkaz]
    • 13 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 10.04.  13:43

      « Re: Unisex

      Jj, tiež som písal, že trošku generický dizajn, hlavne spredu a z boku (zozadu to je originálnejšie).
    • 30 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 10.04.  13:58

      « Re: Unisex

      Btw. na Autoexpresse je ešte viac fotiek: [odkaz]
      a tiež video na YT: [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto McLoo

        McLoo 10.04.  14:09

        « Re: Re: Unisex

        Myslim ze acz nevybralo najvhodnejsie fotky na oboznamenie citatelov s novinkou.

        Po zhliadnuti fotiek z autoexpress som ostal milo prekvapeny vzhladom.
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 10.04.  14:12

          « Re: Re: Re: Unisex

          Jj, z tých fotiek Focus vychádza o niečo lepšie. Inak zaujal ten volič automatu (kolečko á la Jaguar): [odkaz]
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 10.04.  14:53

            « Re: Re: Re: Re: Unisex

            Souhlasím, ACZ nemá moc vkus na fotky :-)
            • 10 Reagovat !

              foto white-label

              white label 10.04.  15:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Unisex

              Hlavně podobné "detaily" vůbec neřeší...
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 10.04.  15:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Unisex

                To jo, tříválec, čtyřválec, všechno je to jedno, hlavně když budou lajky a komenty :-)
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 10.04.  14:50

        « Re: Re: Unisex

        No, nevypadá vůbec špatně. Trochu mě připomíná moji bejvalku MPS. Ale ta měla alespoň motor... :-!
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 11.04.  13:25

        « Re: Re: Unisex

        Čím dál více docházím k názoru, že kombík se vůbec nepovedl.
  • 35 Reagovat !

    foto sniper1719

    sniper1719 10.04.  13:32

    nic moc

    nevidim duvod kupovat: design nic moc a motory na prd
    • 34 Reagovat !

      foto MrWebsky

      MrWebsky 10.04.  13:39

      « Re: nic moc

      10/10
      A cena bude hruza.
    • 32 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 10.04.  14:52

      « Re: nic moc

      Kdysi jsem tu psával o ussrranných čtyřhrncích.....to sem ale neměl tušení, že se objeví ještě ussrrannější tříhrnky..... ;-\
  • 69 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 10.04.  13:36

    Nič nepokazil, niečo sa naučil

    Tak na prvý pohľad sa mi javí, že Ford si s novým Focusom dal bacha a išiel po kontroverznej trojke na istotu. Exteriér je nekonfliktný, dizajn je na rozdiel od FF3 pred F/L čistý, až trochu generický a na maske by kľudne mohlo byť logo Mazdy, Hyundaiu a i. Mne sa páči ST line, tam nemám výhrady, vyzerá to ostrejšie a pritom decentné. Titanium je už horší, ten chrómový úsmev a chrómová maska mi nerežú. Interiér dobrý, jasný pokrok oproti kritizovanej minulej generácii, na pohľad pôsobí ľahšie a vzdušnejšie (čo spolu s väčším rázvorom sľubuje výrazné priestorové zlepšenie), už to nie je kórejská hifiveža s tlačítkami, ale ani čistý dotykáč á la 308. Na druhej strane nejaký dojem luxusu či super hodnotného interiéru (ako Golf či všeobecne aspoň na promo fotkách koncern) tu nie je. Ale opakujem, pokrok je zjavný.
    Technika podľa očakávania, konektivita a asistenčné blbostičky, zaujali ma len adaptívne tlmiče, adaptívne full LED a 8°automat. Naopak sklamanie je pre mňa fakt, že Focus ako propagátor multilinku sa vracia k torzke pre základné verzie, to je jednoznačne krok späť.
    Motory podľa očakávania, 1,0 a 1,5EB v rôznych naladeniach (mimochodom tie cifry sú asi - ako je to už obvyklé - nesprávne, zrejme zase prepočty z bhp). Neudáva sa, či 1,5ka je R4, ale z kontextu by to tak malo byť ("dobre známe jednotky"). Filter pevných častíc je žiaľ nutné zlo.
    Inak by som dodal, že ST by malo prísť pomerne rýchlo, zostáva dvojliter, prifúknutý na 280 koní, vysoko pravdepodobne dostane aj samosvor (ten dostane - zrejme ako príplatok - aj nová Fiesta ST, tak je na 99% isté, že aj Focus ST).
    Celkovo za mňa dobré. Nepadám na zadok, nič svetoborné, ale je to progres oproti minulej generácii v podstate vo všetkých smeroch (exteriér, interiér, priestor, technika) až na tú nešťastnú vlečku vzadu. Teda jasná stávka na istotu, žiadne kontroverzie, ale odstránenie chýb a snaha uspokojiť všetkých.
    • 21 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 10.04.  13:50

      « Nič nepokazil, niečo sa naučil

      Autocar: "A development of the Fiesta ST’s three-cylinder 1.5-litre petrol will also be offered with the Focus. It includes cylinder deactivation and will come in 148bhp and 179bhp forms, offering CO2 outputs of 120g/km or thereabouts."
      • 34 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 10.04.  13:53

        « Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

        No super. :no:
        Tak to je dosť podstatná informácia, ktorá ako obvykle na ACZ chýba a človek sa ju musí dozvedieť z iných zdrojov. Niekedy sa divím, či sem má ešte zmysel chodiť pre informácie, ale už len kvôli diskusii. 8-s
        • 23 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 10.04.  14:20

          « Re: Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

          No nevím, já v textu celkem jasně čtu, že 1,5 je tříválec. Že by to tam dopsali dodatečně?
          • 40 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 10.04.  14:26

            « Re: Re: Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

            Presne tak. V tejto vete: Patnáctistovka se stejným počtem válců dostala taktéž dva výkonové stupně... dopísali dodatočne "se stejným počtem válcú" a potom človek vyzerá ako blbec, čo nevie čítať. :no:
            • 21 Reagovat !

              foto Freddka

              Freddka 10.04.  18:46

              « Re: Re: Re: Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

              1.5 trivalec je trapas no.
              Zbejva tedy jen STcko, jenze za tu cenu pomalu muzes kupovat skladovku BMW 320i... :-!
        • 64 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.04.  15:23

          « Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

          R3 proti R4 při stejném objemu jako tak zásadní problém nevidím.
          • 34 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 10.04.  16:22

            « Re: Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

            Tak to já zas jo..chybí jediný benzínový 4 válec..tedy normální motorizace.
          • 52 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 10.04.  17:24

            « Re: Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

            Ja áno. Mne proste nevyváženosť a trasľavosť R3 vadí. Niekto bude argumentovať, že R3 má zvukovo zaujímavejší prejav, ako nudný R4, ale bežný Focus slúžiaci ako rodinné auto s výkonom 100 až 180k nie je športiak, tam sa naopak cení tá kultivovanosť a tichosť. Proste R3 aj ako top (!) motorizácia (mimo hotneč verzií) je pre mňa fail.
            • 10 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 11.04.  15:20

              « Re: Re: Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

              Naprostý souhlas. Hlavně ale nevidím důvod proč jít do tříválce...není to úspornější a ani o 1/4 levnější než 4 válec.
            • 00 Reagovat !

              foto frite

              frite 11.04.  18:38

              « Re: Re: Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

              4válec taky není přirozeně vyvážený motor.
              Mě jsou teda ty hejty na tříválce cizí, on čtařvál není zvukem či projevem taky žádný ohňostroj, jen jsme odmala zvyklí že v autě jsou prostě 4 ´válce.
              Když bude motor dobře ultumený, tak ať jsou tam válce klidně 2...
      • 30 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 10.04.  13:59

        « Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

        To by byl těžký průšvih, ale snad to bude R4, 136 kW je 185 k. Pak by byl použitelný jen 2,0D a když naftu, tak s automatem a výsledné auto stojí raketu, moc nejede a spotřeba taky žádný zázrak.

        Líbí se mi vzdušnost interiéru oproti předchůdci, hlavně prostor pro nohy vypadá fajn. Díky USA (lenochům :-) )se tankuje vlevo, což beru také jako malý plus.
    • 07 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.  14:07

      « Re: Nič nepokazil, niečo sa naučil

      Tak nakonec to má z 1er v podstatě jen tvar prosklení zadní části bočních/zadních dveří.
      Hlavně zezadu (ale do jisté míry i celkově) to má designově (podle mě) nejblíž k novému Ceedu, ale Focus vypadá líp. Zepředu O.K. (zejména proti minulé g. před fl) a dobře vypadá to optické 3D rozšíření blatníků. Interiér na poměry Fordu slušný, uvidíme naživo.
  • 40 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 10.04.  13:59

    zakladne verzie so žrďkou...

    Az na ten predok a hlavne ten podivny klon aston martin prednej masky to je celkom OK... co ma sklamalo na papieri a na co som aj najviac zvedavy je 1.5ECO ...

    a co sklamalo tiez ... ze ... Základní motorizace dostanou vlečenou zadní nápravu s torzní příčkou... 92 kw boostik bude osudeny... skoda, je to prvy krat v historii focusu... to bude parada take Vignale s trojvalcom a torzkou v zadu, to je koncept DS ? ;-\

    ´´Fordem patentovaná technologie vinutých pružin na zadní nápravě s vlečnými rameny spojenými torzní příčkou´´ to je ako ultramarketingovy nazov pre osudenu zadnu napravu ? lol
  • 44 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 10.04.  14:15

    To je ale veselý tříválec s vypínáním jednoho válce, který

    dokáže ušetřit 8,42 molekuly benzínu na 100 km. Ale co, lidem je jedno co má auto za motor, hlavně že to má velký displej s vysokým rozlišením.
    • 63 Reagovat !

      foto Rubb

      Rubb 10.04.  14:52

      « Re: To je ale veselý tříválec s vypínáním jednoho válce, který

      A teď si představ, když si tak jedeš, lechtačka na 2 válce (666!) kubických cm objemu a najednou tomu na výjezdu ze zatáčky šlápneš na krk! To se připojí 3! válec a začnou se teprve dít věci... rozmaže se okolní obraz, volant se div nevytrhne z ruky a auta ve zpěťáku znenadání zmizí :-) >:D RS 2.1 Wartburg edition 8-s
      • 15 Reagovat !

        foto bystron

        bystron 11.04.  04:13

        « Re: Re: To je ale veselý tříválec s vypínáním jednoho válce, který

        >:D sranda je, že Warturg nebylo ve své době tak špatné auto, třeba ve srovnání se Š100/105
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 12.04.  00:10

          « Re: Re: Re: To je ale veselý tříválec s vypínáním jednoho válce, který

          Wartburg (353) byl odjakživa zcela nepřitažlivá smradlavá krabice. A navíc měl snad ten nejhnusnější zvuk zavíraných dveří na světě! >:D
      • 03 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 11.04.  15:23

        « Re: Re: To je ale veselý tříválec s vypínáním jednoho válce, který

        :yes: >:D
  • 01 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 10.04.  14:16

    Fokál

    Exteriér 3/5, prostě globální design. Asi největší problém mám s ošklivou maskou. Ale oproti představení minulé generace, kdy jsem při pohledu na první snímky nechápavě kroutil hlavou, nastal určitě pokrok. Interiér už je o něco lepší, viz výše.

    Zajímavější je technika. Jestli tomu dobře rozumím, v základu dostane Focus poprvé traverzu vzadu a benzínové motory budou prakticky tvořit jen tříválce s odpojováním válce. Jakkoli tříválce většinou obhajuji, přišlo by mi mnohem rozumnější, aby příplatkový 1.5 nabídl i bonus v podobě čtyřválce.

    A jsem zvědavý, jestli se potvrdí zvěsti o čínské výrobě pro US.
    • 30 Reagovat !

      foto RS

      RS 10.04.  14:24

      « Re: Fokál

      Je fakt, že Focus vždy potřeboval facelift, aby dozrál a trochu napravil podivnosti. Jestli je technický základ dobrý, tak za cca 3-4roky to bude perfektní auto ;-)
  • 71 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 10.04.  14:16

    nic moc

    Vypadá korejsky ;-\
    • 33 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.  14:19

      « Re: nic moc

      Do určité míry ano (viz nový Ceed), ale celkově vypadá o poznání lépe.
      • 10 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 10.04.  14:46

        « Re: Re: nic moc

        Hlavně interiér a tlačítka.
    • 70 Reagovat !

      foto overnight

      overnight 10.04.  16:59

      « Re: nic moc

      přesně, vypadá jak to jak hyundai.. 8-s
  • 51 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 10.04.  14:17

    schíza

    páči sa mi a bol by veľký favorit, ale torzka a trojvalec skresávajú moje nadšenie.
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 10.04.  14:32

      « Re: schíza

      Jj. Vyzerá lepšie, zjavne bude priestrannejší a má byť i ľahší, všetko fajn. Ale v základe torzka je zvlášť vo Focuse skoro výsmech. OK, 1,5ka už má multilink, ale zase (ak sa to potvrdí s určitosťou) stratila jeden valec, takže aj nejaká top verzia v ST line za povedzme 30t eur bude... trojvalec. To mení môj náhľad na auto a robí z toho no-go. :no: Dízle neberiem, takže z môjho pohľadu je prijateľný jedine FF ST, kde by malo byť všetko na poriadku, ale to nie je bežný model, ale okrajová HH verzia, ktorá model ako taký nespasí.
      • 20 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 10.04.  16:07

        « Re: Re: schíza

        u fokusa tá torzka kričí, auto, ktoré rozbilo bank, sa poslušne zaradilo do radu. Podstatné bude aj na akú výbavu sa multi bude viazať, lebo správna kombinácia motora a výbavy, môže z toho urobiť raritku.
  • 11 Reagovat !

    foto planeta

    planeta 10.04.  14:32

    interier

    auta z vnutra, hlavne v tomto segmente, su vsetky na jedno brdo, bez napadu, s hnustnym "tabletom" v strede
  • 21 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 10.04.  14:36

    mazda

    Zepředu jak facelift Mazdy 3 Mk2 ;-\
    • 40 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 10.04.  14:46

      « Re: mazda

      Vůbec mi připadá, že si bere částečně proporce předešlé mazdy 3.
      • 10 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 10.04.  15:46

        « Re: Re: mazda

        ved ford a mazda mali k sebe blizko, by ma zaujimalo z coho vychadza 1.5 eco 3val... 2.0 eco je mazdacky motor, 1,6 eco resp 1,5 eco zas koop s yamahou, ale novy 1,5 eco zeby cisto ford ?
        • 10 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 10.04.  15:56

          « Re: Re: Re: mazda

          Ted jen odhaduju, ale od rozchodu je už dost dlouho, takže spíš ne.
          • 00 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 10.04.  16:05

            « Re: Re: Re: Re: mazda

            inspiraciu si vzat mohli, to nema nic s tym, ze kedysi nieco mali spolu ... z predu sa fofo tvari ako trochu tesla a zadna cast je nieco co ukazala uz fiesta... keby to nemalo ten prísavok aka aston martin v predu tak je to celkom fajn, vlastne je to pohladne pre mna akurat trochu bije ten prísavok do oka...
  • 50 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 10.04.  14:45

    Tak hlavně,

    že zmizel ten pitomej stříbrnej plast, který už od nova vypadal falešně, jak reklama na Hjondé. ;-)
    • 13 Reagovat !

      foto bystron

      bystron 11.04.  04:15

      « Re: Tak hlavně,

      Nevím který stříbrný plast myslíš, ale o reklamě na něco tak odporného jako je Hnojdé se mezi lidmi co umí číst, psát a čistě se oblékají nemluví.
  • 11 Reagovat !

    foto Ondris

    Ondris 10.04.  15:16

    Modrá?

    Jako jo, furt je to lepší než montérková modř z Golfu 4, ale opravdu musí bejt podsvícení i v roce 2018 modrý? Vždyť se na to nedá koukat.
    Jinak dobrý, tříválce mě netrápí a vizuelně je Focus fešák.
    • 20 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 10.04.  15:21

      « Re: Modrá?

      Furt lepší než červený..... ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto Ondris

        Ondris 10.04.  15:24

        « Re: Re: Modrá?

        Červený podsvícení je hezký, závoďácký! A nedráždí oči :-)
        • 10 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 10.04.  15:31

          « Re: Re: Re: Modrá?

          Pro oči je nejlepší optitron v bílozelené.
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 10.04.  15:47

            « Re: Re: Re: Re: Modrá?

            Říkalo se, že pro oči je nejlepší právě ta červená/oranžova... ale to vypadá často docela oldschool. Osobně je mi to asi jedno, ani při delší jízdě nemám pocit, že by mě bílá nebo modrá nějak dráždila, takže preferuju design.
  • 71 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 10.04.  15:17

    Je jasné,

    že by Ford raději viděl ve Focusu čtyřválce a tříhrnky nechal Fiestě, ale EU a ekofašisté přinutili automobilky nesmyslnými CO2 normami nacpat tříhrnky i tam kam nepatří. ;-\
    • 07 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.04.  15:25

      « Re: Je jasné,

      ;-\ :yes: je to tak. Těžko to mít za zlý automobilkám.
    • 71 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 10.04.  15:46

      « Re: Je jasné,

      Dela VW svuj 1,5L jako 3 hrnek? Nedela, a to nikdo neproda v evrope kompaktu vic. A veskera konkurence vlastne taky. Muzeme na EU svadet 1.0l v mondeu, ale tezko n EU svadet ze se ford rozhodl udelat svuj motor vyssi-stredni vykonove tridy v kompaktech jako trivalec.
      • 43 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 10.04.  17:01

        « Re: Re: Je jasné,

        Faktem je, že EU tlačí automobilky horentními pokutami do co nejnižší papírové spotřeby. Jak se to která automobilka snaží splnit, je druhá věc. Ale asi to Ford nedělá z plezíru, lepší motory určitě mají. V USA do nich standardně dávají dvoulitry.
      • 00 Reagovat !

        foto frite

        frite 11.04.  18:42

        « Re: Re: Je jasné,

        Za 1l Mondeo můžou spíše národní pokuty za CO2, které jsou v některých státech dost drastické.
        Je to pravomoc oněch států a s EU to nemá moc společného..
    • 21 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 10.04.  16:19

      « Re: Je jasné,

      Faktem je, že Ford lze s přehledem označit za nejaktivnějšího průkopníka downsizingu.
      • 40 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 10.04.  16:26

        « Re: Re: Je jasné,

        Na jedné straně mustang do Evropy, na druhé všude rvou tříválce.
        • 40 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 10.04.  17:29

          « Re: Re: Re: Je jasné,

          Tak aj do toho Mustanga dali plebejský R4. Ale OK, tam ho aspoň nemusím kupovať povinne a mám možnosť V8, kdežto v tom Focuse moc na výber nebudem mať.
    • 26 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.04.  16:22

      « Re: Je jasné,

      V tom případě se Ford chová jako Hujer.... ;-)
      [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 12.04.  00:14

      « Re: Je jasné,

      Jsou to zelené zrůdy, o tom žádná, ale je zajímavé, že VW u nové 1.5 TSI čtyři válce klidně ponechal. Jak je to možné? :-O
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 12.04.  15:48

        « Re: Re: Je jasné,

        Na druhou stranu jsou tu ohlasy, že 1.5TSI jede hůř, než původní 1.4TSI 110kW. Takže to taky může být tak, že Ford ubral válec a VW to utlumil softwarově. Bude zajímavé přímé srovnání dynamiky a spotřeby.

        BMW jede 1.5 taky jako tříválec... nemyslím, že to je samo o sobě méněcenné řešení, já bych si prostě vybral ten motor, který bude líp fungovat.
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 12.04.  16:21

          « Re: Re: Re: Je jasné,

          Mohu posloužit čerstvými dojmy. Golf Variant 1.4 TSI 150 vs. Golf kraťas 1.5 TSI 150. Možná by mě exaktní měření vyvedla z omylu, ale pocitově jede 1.4 TSI rozhodně líp. Ta 1.5 je tichá, klidná.....a klidná, a z klidu se nějak nenechá vyrušit. Ve srovnání s ní je 1.4 150 až výbušný motor s chutí po otáčkách. A navíc, aspoň podle palubáku, 1.4 i míň žere.
  • 41 Reagovat !

    foto Mino-1

    Mino 1 10.04.  15:37

    3 valec benzín

    Benzín a iba 3 valce? Díky, nie. Pokiaľ mám možnosť, vždy si v tejto kategórii vyberiem radšej 4 valec.
  • 32 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 10.04.  16:26

    focus 2 po facelifte

    je zda sa nadalej neprekonany ... aspon pre mna ....

    niet pochyb ze novy focus bude opat svetovy bestseller ale popravde za mna snad aj sucasna obstarozna C4 je proste krajsia vvazenejsia a pohladnejsia... ( aj ked pockam si na zive stretnutie ) :-O ... mensie nova fiesta je ale nazivo ozaj kusok vajco-kapor ... ten predok je proste ... ale ok

    PS: tie hrany a linky na bokoch kasne to je take mazdovske .. prva generacia 3ky
  • 20 Reagovat !

    foto Hombre-71

    Hombre_71 10.04.  16:33

    Kombík

  • 20 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 10.04.  16:46

    Nový design

    Současný Focus se mi vůbec nelíbil..
    Tohle je krok správným směrem...design už se snad dá skousnout , interier vypadá dobře , ten trend trčících tabletů je hrozný , ale mají to už skoro všichni..
    Verze Active jako crossover vypadá dost povedeně , a může zaujmout v době SUV popularity nejednoho kupce.
    Vyšší výška o 3 cm je jen dobře , dá se najet na polní cestu i zaparkovat u obrubníků ve městě bez uraženého spojleru..
    Tříválce si mohou nechat , silnější motorizace budou ok.
    Osobně bych bral 2.0 TdCi.. PR kecy o konci dieslů jsou směšné! :-)
  • 60 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 10.04.  17:36

    Fotogalerie

    Ve fotogalerii se Ford snaží všechny ohromit pohledným interiérem, včetně každého tlačítka a stehů na sedadlech, aby nakonec místo solidního motoru do toho picli cosi od leteckých modelářů......... >:-[]
  • 211 Reagovat !

    foto donPedro

    donPedro 10.04.  18:23

    FoFo v době tabletové

    Tož Fofík IV, zvaný "Čupr". Mně se líbí, jak vně, tak uvnitř. V interiéru se s požadavky doby "modrří" vypořádali, v rámci třídy, na chvalitebnou. Vypadá to na více prostoru oproti mk.III. Tedy takto dle fotografií. Bude ovšen nutno vyzkúšat na vlastní sitzfleisch, pak teprva bude vyřčen ortel. K exteriéru zatím nemám výhrady, uvidíme zda-li se nějaké objeví při setkání live, obzvláště pak v nějakém tom základním provedení (pokud jsem se dobře díval tak je prezentováno ST line, Vingale a Active, základní verze ni). Kombi verze jest vydařená velmi - asiprant na nejhezčí kombík ve třídě, bezesporu - je to s pravěpodobností, hraničíci s jistotou, dáno vysocháním zadních partií s notnou dávkou severské inspirace, dlužno dodati vkusnou. K ostatnímu bude prozatím nutno zaujmouti tzv. husí postoj. Čili s hodnocením techniky prozatím posečkati jako onen fógl na zrno. Lze snad možno předeslati, že 1.0 EB není (vím o čem mluvím) a tedy ani nebude zrovna hitpoška. 1.5 EB toď otázka v rytmu valčíku. To nejpodstatnější, pro mne, jest ovšem otázka jak bude naladěn, odladěn a vyladěn podvozek. Čili vrátí-li se v této kategorii FoFo mk. IV tam, kam patří - na samotnou špici segmentu. Tož tak.

    P.S. No a taky uvidíme jak to bude s oním pověstným fordím cenovým jemnocitem ;-)
  • 62 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 10.04.  21:16

    Pozitiva bohužel pouze částečná...

    Tak z nového Focusu mám hodně rozpoluplné pocity: design hatchbacku se mi docela líbí, a strašně důležitý je zdařilý interiér, který konečně nabízí odpovídající prostor (hlavně zmizela ta trestuhodně předimenzovaná přístrojová deska a stžedová konzole!). Chválím i mezigenerační snížení hmotnosti. Design zádě kombíku mě ale hodně zklamal, vůbec se mi nelíbí tvar posledního bočního okna (na úrovni kufru). Největším šokem je ale technika. Softvérové a asistenční činčurinky mě nezajímají, důležitý je hlavně "hardvér" a tady je to katastrofa a jasné kroky vzad! Přechod na torzku u základní verze je gigantický lapsus, který fakticky i marketingově podřezává to nejslavnější a nejcenější, co tato řada dala automobilovému světu. (Jak je možné, že nový Hyundai i30 a nová Kia Ceed mají zadní víceprvek vždy?!) No, dejme tomu, že by tedy člověk zvolil vyšší vezi s víceprvkem. Ale pořád tu zůstává tříválcové prokletí, ktermu se u benzinových motorizací zdá se nejde nijak vyhnout!!! U Fiesty dejme tomu, ale vždyť tady se proboha bavíme o segmentu C!!! Tím je pro mě bohužel toto auto odepsané (nekoupitelné), proto i v budoucnu pravděpodobně zůstanu u koncernu VW a její 1.5 TSI. To jsi totálně zbabral, Forde! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
    • 14 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.04.  21:39

      « Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

      Bude hůř ;-)

      VW počítá že výhledově jejich nejprodávanější motor bude = 1.0 TSI

      Možná to eště chvíli podržej japonci = tenhle čínskej Ford je jen takovej posel budoucnosti :-)
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.04.  21:40

      « Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

      Pletu se, nebo ani Leon nemá v základu víceprvek?
      Chápu, že se ti to nelíbí, ale torzka v nižší střední u základních motorizací mi jako "gigantický lapsus" nepřijde. Mají ji i auta o třídu výš. Není to super, ale není to nic výjimečného.
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 11.04.  00:06

        « Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

        Samozřejmě máš pravdu, pokud se nepletu, tak všechny modely VW group na platformě MQB se slabšími motory mají vzadu torzku a rozhodně je za to nechválím. Ale tady jde o to, že v případě Focusu se vždy jednalo o hlavní technický higlite vozu, kterým se proslavil a který se zdál samozřejmostí! Vždyť toto řešení u evropského Fordu v C segmentu používal naposled Escort! 8-s 8-s 8-s
        • 04 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 11.04.  10:46

          « Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

          Tak sou auta co budou mít víceprvek vzadu i v příští generaci [odkaz] :-)

          Hybridy dokonce [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 11.04.  13:37

        « Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

        Je to zklamání právě proto, že se zařadil mezi kdejaké...chtěl jsem říct Korejce, ale...no, co více dodat. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 10.04.  21:47

      « Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

      Tak jestli bude mit ta třivalcova 1.5 od fordu charakter jak 1.5TSI od koncernu tak to žadna slava. Pokud bude ten motor charakterově na urovni součastneho 1.5EB pak už budu zvědavy jen na zvukovou kulisu. Jo a stejně on novy focus už ma el. ručku takže jestli u tebe bude nějake přiště tak budeš mit možnosti setsakra mizerne a pravděpodobně budeš odkazan na AAAauto apod.
      • 30 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 11.04.  00:04

        « Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

        Naštěstí alespoň základnímu stupni výbavy nechali ručku! :-) Ale ten tříválec, to je fakt průser.... :-O
        • 02 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 11.04.  00:16

          « Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

          Zavidim ti vlastněni věštecke koule. Jinak co je v zakladu mě prakticky vubec nezajima, ale věřim, že někdo to jistě oceni.
          • 30 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 11.04.  09:43

            « Re: Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

            Jo, to je nejhorší, že mnohé potenciální zákazníky nezajímá, co je pod kapotou a pak se nestačí divit.
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 11.04.  10:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

              Většinu = ta menšina si prostě koupí ST nebo RS

              Nebo viz já 10:46 = jiný auto ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 11.04.  15:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

                ST + RS je jen pro malou část, a není řečeno, že budou. Absence 4 válce je ostuda.
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 11.04.  12:03

          « Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

          Nastesti ano, ale koupis vybavu a nacpou ti tam elektrickou. Ja bych si za mechanickou rucku snad i priplatil. Trba 2-3tisic Kc. Focuse, Astro, Golfu, neslo by takhle?
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 11.04.  12:41

          « Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

          Človeče, ja Ti neviem. Donedávna som zdieľal Tvoj postoj, že elektrická ručná je blbosť a niet nad klasiku. Ale počas 4 rokov vlastnenia auta s elektronickou brzdou sa mi nestalo, žeby som pociťoval absenciu rúčky negatívne. Naopak teraz som auto vymenil a v novom mám opäť klasickú rúčku no a už párkrát sa mi stalo, že som ju zatiahol, vystúpil z auta a auto sa začalo sunúť ja som musel skákať naspäť, skrátka som ručnú nezatiahol dostatočne silno. To sa pri elektronickej nestalo, tá sa zatiahla vždy na 100%.
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 11.04.  00:32

        « Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

        Tak za prvé, pro ojetinu bych si určitě nešel do Áček, nevím, proč se mě tady tím snažíš urážet. Za druhé, pořád je zde naštěstí ještě výborný Fiat Tipo, do kterého ještě hrůzy typu tříválcových motorů, el. P brzdy či převážně dotykového ovládání naštěstí nepronikly a doufám, že ještě dlouhou neproniknou! :-) :yes: :yes: :yes:
        • 02 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 11.04.  00:51

          « Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

          To neni uražka, ale konstatovani faktu, vzhledem k tomu jaky maš postoj ke každe novodobějši vlastnosti, ktere přichazeji s dobou. Takže ti ve finale nezbude nic jineho než ten bazar a nebo se snižit na uroveň toho "vyborneho" lowendoveho Tipa apod.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 11.04.  17:26

            « Re: Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

            Tak jestli to ještě nevýš, tak Tipo rozhodně není v pravém slova smyslu "lowcost". Mnohem blíž má toto auto k mainstreamu a nebýt levných plastů na výplních dveří a zastaralého rastru na měkčeném plastu palubky, tak by se o lowcostu nedalo mluvit vůbec. :-) Zkus se s ním někdy svézt a zjistíš, jak dobře toto auto jezdí! A pak přesedni do opravdového lowcostu typu Loganu či Peugeotu 301/Citroënu C-Ulysse a pocítíš tu propast ve zpracování i jízdních vlastnostech:-! :-!
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 11.04.  17:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

              Prostě něco jako českej Rapid a tedy slovy samotneho vyrobce...tento nizkonakladovy model. Nic o co bych měl sebemenši zajem a to už bych raději navštivil ten bazar.
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 12.04.  00:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

                Nikoliv, Rapid je vlastně podivně složená prodloužená Fabie(Roomster), což je patrné na jeho malé šířce, resp. malém rozchodu vpředu a taky na použití směsně malých kol (vzhledem k celkové délce vozu). Kdežto Tipo těmito neduhy netrpí, to je pravá nižší střední třída! :-) :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 12.04.  09:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozitiva bohužel pouze částečná...

                  No, ten rozdíl v kolech tam je, ale není zase tak obrovský... zatímco Tipo má klasických 205/55/16, má Rapid 215/45/16, což je 6mm na výšce gumy a cca. 5% na obvodu.

                  Tipo je zřejmě trošku slabší než klasický mainstream (ale i než ten Rapid) i konstrukčně, viz výsledky nárazových testů... a nemluvím teď o asistenčních systémech, ale klasické nárazové zkoušce.
  • 10 Reagovat !

    foto SR20

    SR20 11.04.  08:18

    Mohutnosť palubnej dosky

    Zasa bude palubná doska meter hlboká, aby zožrala aspoň štvrtinu vnútorného priestoru?
    Či už aj o Forme uznali, že Focus nemusí byť len dvojmiestne auto?
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.04.  12:36

      « Re: Mohutnosť palubnej dosky

      Ty si sa teraz zobudil, článok nečítal a fotky nevidel, že? Z textu i fotiek vyplýva, že tá palubka je výrazne subtílnejšia a miesta v interiéri podstatne viac.
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck

    Chuck 12.04.  11:29

    FoFo MkIV

    Za mně. Čumák dobrý i když mi připomíná Mazdu, zadek už mně nijak neoslovil. Interiér fajn, až na tablet. Ten mi vadí (jsem pro kolečka a pár tlačítek). Palec nahoru za prodloužení kastle (o 108mm) a rozvoru (o 52mm). Kufr u kombajnu super (608l resp.575l s rezervou). Neštěstí jsou ty tři hrnky a zadní zavěšení. Osobně mám FoFo MKIII po FL (r.v.2017) s atmosférou 1,6 (4 hrnky a nezávislé zavěšení). Co mi vadí, že když si koupím základ a chci si třeba připlatit za autom.klimu, tak to nejde. U předešlé verze Trend to nebyl problém. Ale snad se to časem utřepe.
  • 00 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 16.04.  17:08

    A zase se nedozvíme

    A zase se nedozvíme to základní: vnější rozměry, rozvor, rozchody. Natož, aby tu byl v článku snímek ozřejmující posunutí A-sloupků dozadu a zda došlo i k posunutí přepážky oddělující mot. prostor od kabiny a řešení zpevnění McPhersonových "hrnců". Je to tendence dnešní doby.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Mrazivé foto od soudu: Tímto 37kilovým kamenem zabili krásnou Hannu (†21)! Předtím ji brutálně znásilnili

Mrazivé foto od soudu: Tímto 37kilovým kamenem…

Vražda krásné Hanny Cornelius (†21) šokovala celý svět. V současné chvíli v Kapském městě v JAR probíhá soud se…

Po stopách tatíčka Masaryka: Navštivte rodiště našeho prvního prezidenta!

Po stopách tatíčka Masaryka: Navštivte rodiště…

Nejmilejší písničku tatíčka Masaryka si můžete zanotovat v rodišti našeho  prvního prezidenta. Vydejte se po…

 

iSport.cz

Jágrovi se asi zápas s Plzní nelíbil, litoval Ocelář Růžička po návratu

Jágrovi se asi zápas s Plzní nelíbil, litoval Ocelář…

Po šesti týdnech je zpátky. Třinecký kanonýr Martin Růžička v duelu 11. kola Tipsport extraligy s Plzní (2:3)…

Góly byly laciné, v závěru jsme byli zbrklí, zlobil se po remíze Vrba

Góly byly laciné, v závěru jsme byli zbrklí, zlobil…

Ďolíček rozhodně nepatří mezi oblíbené stadiony Viktorie Plzeň. Český mistr uhrál v pátek proti Bohemians remízu…

 

Reflex.cz

Prozrazení tajné mise české armády v Afghánistánu je nezodpovědné a hloupé

Prozrazení tajné mise české armády v Afghánistánu je…

Lidové noviny se před několika dny pochlubily se svým úlovkem – zveřejnily exkluzivní zprávu, že příslušníci…

Na co do kina tento týden: Všude převládá stará dobrá ruční práce

Na co do kina tento týden: Všude převládá stará…

Aktuální várka filmů je „stará“ na nejrůznější způsoby. Buď se jednotlivé tituly odehrávají před mnoha lety,…