Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Ford Mondeo se v říjnu konečně dostane do Evropy

Po téměř dvouleté prodlevě Ford konečně začne prodávat nové Mondeo i v Evropě. Čtvrtá generace úspěšného auta přijde v říjnu.
Zpět na článek
7. 8. 2014 08:55
7. 8. 2014 10:01
7. 8. 2014 11:23
7. 8. 2014 14:15
7. 8. 2014 19:08
7. 8. 2014 22:29
7. 8. 2014 10:04
7. 8. 2014 09:20
7. 8. 2014 09:25
7. 8. 2014 09:30
7. 8. 2014 09:40
7. 8. 2014 09:50
7. 8. 2014 09:53
7. 8. 2014 09:59
7. 8. 2014 11:23
7. 8. 2014 19:11
7. 8. 2014 09:50
7. 8. 2014 11:26
7. 8. 2014 12:39
7. 8. 2014 10:37
7. 8. 2014 13:22
7. 8. 2014 13:37
7. 8. 2014 13:48
7. 8. 2014 13:56
7. 8. 2014 14:23
7. 8. 2014 14:37
7. 8. 2014 14:55
7. 8. 2014 19:01
23. 9. 2014 18:21
neregistrovaný "SR20"
Avatar - CHerokee
7. 8. 2014 08:55
To brzo
Naprosto nezodpovědná a sebevražedná politika fordu v Evropě, která již musela celou řadu zákazníků odradit. A není to jediný případ přehmatu - ošklivé káčátko jménem globální Focus, které snad brzy zfaceliftují (v Ženevě bylo již po) a víc jak rok slibů a fotek k novému Mustangu a skutek taky zatím utekl. Měli by méně mluvit a více konat. A možná by nebyli ve ztrátě.
Rozbalit vlákno
19
7. 8. 2014 09:16
Re: To brzo
nezbývá než souhlasit, ačkoliv je mi ford sympatický a vlastním auto této značky už do něj příště nejdu, tristní servisní síť autorizovaných dealerů a jejich přístup je taková třešnička, jinak auto pěkné, zezadu bych řekl dobrej facelift, interier výbornej, navigace klasicky pod klimou, no nevím čím si ford ty prodeje zasluhuje..
7. 8. 2014 10:01
Re: To brzo
Ja jsem nikdy nemel problem. Ceny lidove, pro startsi vozy jeste dalsich 20% dolu, takze jsem s praci levnejsi nez v neautorizaku s neoriginalnim dilem, ale vetsi problem jsem zatim nemel, takze nic oskliveho resit nemuseli.
Avatar - Skipper
7. 8. 2014 11:23
Re: To brzo
Tak je to servis od servisu. V jednom Fordím autorizáku na moravé jsem měl vcelku katastrofální zkuśenosti. Naprostá neschopnost vyřešit cokoliv. Třeba s blbnoucím alarmem jsem tam byl 3x, pokaždé si vyúčtovali diagnostiku s tím, že nic nezjistili. Třeśnička byla, kdyź jsem vcházel dovnitř, pánové si mě nevšimli a zachytil jsem část jejich debaty - ...tak kola prostě vyvažovat nebudem, lidi to stejné nepoznají. To byla moje poslední návštěva. Díky bohu, firma zbankrotovala.
Avatar - wakantanka
7. 8. 2014 12:40
Re: To brzo
No trh ukázal, že to bol očividne zlý prístup k zákazníkovi a doplatili na to. Dosť podobné to je ale aj u iných značiek, kde sa tiež niekedy správajú k zákazníkom všelijako a potom sa čudujú, že sa im ľudia nevracajú.
7. 8. 2014 14:15
Re: To brzo
Tohle nenajdes jen u forda, ale i u jinych znacek, rozhodne to nic nerika o dane znacce. Rika to o danem servisu, ze je spatny. Ja jezdim do znackoveho servisu Ford a nemuzu si stezovat.
Avatar - petrumr
7. 8. 2014 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 8. 2014 22:29
Re: To brzo
Takova je i moje skusenost, ale jsou i auta, ktera jezdi do servisu neplanovane. Zatim jsem rad, ze tam nepatrim.
7. 8. 2014 10:04
Re: To brzo
Ford vlastnim taky, servis je o hodne lepsi nez u skodovky (moje vlastni zkusenosti). Pokud se mi bude nejaky model libit, bude mit rozumny motor s manualni prevodovkou a nahradni kolo, tak mu dam prednost pred ostatnimi znackami.
7. 8. 2014 11:16
Re: To brzo
jo, mají ceny lepší než škoda, spolehlivost stejná, ale škoda ani ford mě už nějak zajimavý nepřijdou
7. 8. 2014 09:20
Re: To brzo
zase na druhou stranu, stávající Mondeo nijak technologicky zastaralé není a dá se koupit za ,,směšné" peníze v pěkné výbavě.
Nicméně souhlasím, že takto odložená premiéra uškodila.
Avatar - WinDiesel
7. 8. 2014 09:25
Re: To brzo
Možná se tentokrát trochu mýlíš. S prodloužením doby výroby stávajícím modelů jdou náklady prudce dolů. S každým dalším rokem výroby o 10%.
Tož to je dobré a Ford se navíc zaměřil na snížení ztrát, což se podařilo. Psalo se o tom vícekrát.
Nyní přijde Mondeo, potom facelift Focusu, další nové káry, ne, já si myslím že s Fordem bude zase v Evropě dobře. Můj názor.
7. 8. 2014 09:30
Re: To brzo
Nemyslím. Hned, jak bude nové Mondeo na trhu tak prodeje poletí nahoru. To, že se čekalo je "nepříjemné". Ale bylo to spojené s restrukturalizace v Evropě. Fordu globálně se daří velmi dobře. Na jednom z aktuálně top trhu čína - Focus No.1, atd.

Navíc nové Mondeo a pozdějí S-Max, Edge ve výbavě Vignale, kde je otázka zda se podaří přesvědčít nejen skalní příznivce, že má smysl dát milion za Mondeo....

Mě se nové Mondeo velmi libí. A na živo vypadá ještě lépe a luxusnějí.
Avatar - CHerokee
7. 8. 2014 09:40
Re: To brzo
Mi se to Modeo taky líbí, nicméně v provedení Vignale je hrozné. To jsme si prohlédl na vlastní oči a to je kolotočařina neskutečná. Mi vadí přístup fordu k evropskému zákazníkovi.

K přehmatům jsem zapomněl ještě B-Max, který se neprodává vůbec dobře.
7. 8. 2014 09:50
Re: To brzo
Vignale jsem osobně neviděl. Z fotek špatně nevypadá alespoň interiér. Samozrejmě to čekání moc příznivců nepotešilo. Ale nové modely nevypadjí špatně FL Focus, Mondeo, Edge, inovované motory....

B-Max neni špatný ale drahý a design taky uplně nenadchne vedle Opelu třeba.
7. 8. 2014 09:53
Re: To brzo
Ještě jsi zapomněl jmenovat Ka druhé generace a B-Max. To jsou také modely s mizernými prodejními výsledky.
7. 8. 2014 11:23
Re: To brzo
Omg, to že se něco neprodává v ČR neznamená, že je to propadák. Například v Německu jde B-Max velice dobře, Francie to samé...takže bych to zase tak nehrotil.

Do konce roku tu bude nové Mondeo, nový Focus, Q1 2015 Mustang a S-Max, Q2 Galaxy, pak Edge, Ecosport, Vignale...no máme se na co těšit...
Avatar - twistedTSD
7. 8. 2014 12:41
Re: To brzo
Opakovaně zastavovali výrobu, takže patrně nepůjde jen o ČR.
Avatar - petrumr
7. 8. 2014 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VelkejChytrák
7. 8. 2014 09:15
Tak tohle je
neuvěřitelně ošklivý auto. Navíc dizajnově už trochu mimo, ne? Tyhle tlustý auta frčely tak před deseti lety. :no:
Rozbalit vlákno
4
7. 8. 2014 09:19
Re: Tak tohle je
Naopak je to velmi podareny design, ktery Ford potreboval. Nazivo vypada mnohem lepe.
Avatar - WinDiesel
7. 8. 2014 09:27
Re: Tak tohle je
Souhlas, je to hezké. U nového Transitu se pokoušejí o něco podobného a naživo to vypadá dobře. Společně s inovovanou nabídkou motorů s vyššími výkony Mondeo opět zaujme ................ a je to pořád pojem.
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2014 17:57
Re: Tak tohle je
Nový Transit vypadá dobře? Ošklivější dodávku jsem snad ještě neviděl, vždyť to je hrůza...
Avatar - skejpa
8. 8. 2014 15:40
Re: Tak tohle je
Je to pěkný design, když jsou na tom velká kola. Ale běda jak na to dáte 16ky viz. jeden obrázek ve fotogalerii. A těch bude jezdit hodně...
Avatar - dolfi
7. 8. 2014 09:39
„Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
;-\
Rozbalit vlákno
7
7. 8. 2014 09:53
Re: „Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
U nas spis muz v Octavii >:D
7. 8. 2014 13:30
Re: „Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
Nutno dodat, že muž v Octavii si o sobě myslí úplně něco jiného ;-)
7. 8. 2014 22:27
Re: „Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
Bezne se mi stava, ze v hospode sedi nalesteny opaleny mladik v dobrem obleceni s iPhonem a na stole ma vedle RayBenu klice od Octavie >:D
Avatar - skejpa
8. 8. 2014 15:42
Re: „Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
Já jezdím ve firemní Octavii a všude o ní říkám, že je to celkem nespolehlivé, tuctové auto za hodně peněz >:D Takže všech se to určitě netýká >:-[]
7. 8. 2014 22:48
Re: „Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
Průměr je to, na co většina lidí nemá. To ví i každý správný nadávač, například u platů.
7. 8. 2014 12:36
Re: „Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
A v Passatu?
7. 8. 2014 21:17
Re: „Muž v Mondeu“ je synonymem průměrného člověka...
No zřejmě si to pan redaktor nemohl odpustit. Objektivita nade vše.
Avatar - Ada je zase tady
7. 8. 2014 09:39
Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále, žádnou škodu by evropští zákazníci neutrpěli. Mají k dispozici jiné a lepší vozy stejné třídy.
Rozbalit vlákno
8
7. 8. 2014 09:56
Re: Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Neboj, nemusis tam mit jenom francouzskou naftu, je i lepsi palivo.
7. 8. 2014 12:37
Re: Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Nech se zaměstnat u Fordu jako marketingový poradce .
7. 8. 2014 13:42
Re: Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Focus II ma dobry podvozok, je pravda, ze pneu Michelin ho v zakrute moc nepodrzia, auto ide bokom von, ale da sa nato zvyknut. Takze bola by skoda zabavnych fordov
7. 8. 2014 14:53
Re: Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Nesmíš jezdit na Energy, ty sice šetří palivo, ale nedrží se vozovky. Použij nějaké kvalitnější pneu. ;-)
7. 8. 2014 15:40
Re: Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Michelin Pilot Primacy HP maju s energy spolocnu akurat spotrebu 8,3 l na 100km. Na zimu Alpiny, co doporucis na leto ?
7. 8. 2014 16:42
Re: Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Já mám dobrou zkušenost s Pirelli . Kdysi byly výborné Michelin MXV3A. Sice desén mizel i na zaparkovaném autě, ale držely jak pribité. Jak je to s Michelinama dnes nevím. Na to co umí mi přijdou drahé.
8. 8. 2014 08:29
Re: Pokud by to v Evropě neprodávali i nadále
Mám Focuse letní Dunlop Blue response na zimu Conti TS850 a spokojenost...A, že by HP Primacy nedržely bych neřekl měl jsem je na autě od výroby a naprosto ok. Ale Dunlop jsou "přijemnější".
Avatar - petrumr
7. 8. 2014 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
7. 8. 2014 09:50
"Nový"
Ja by som ho "novým" veľmi nenazýval , však za chvíľku už bude čas na facelift >:D
Keby Ford prišiel pred rokmi , mohol by využiť šancu proti staršiemu Passatu . VW však nespal a proti novinke od VW to bude mať Ford ťažké .
Rozbalit vlákno
4
Avatar - wakantanka
7. 8. 2014 11:02
Re: "Nový"
V zásade to bude zase celé hlavne o cenovej politike a ako dokážu osloviť fleety. A to sa musí uznať, ale koncern to má namakané priam dokonale. Čas ukáže.
7. 8. 2014 11:26
Re: "Nový"
Ona ta novinka od VW na tom bude hodně podobně jako Mondeo, který jezdí už dva roky ve státech...mám obavy, že Passat nepřinese nic nového oproti Mondeu...
Avatar - wakantanka
7. 8. 2014 15:22
Re: "Nový"
No ale toto nesmieš hovoriť na hlas >:D To si môžeš max. pomyslieť. >:D Koncern fans ťa za to ukameňujú. >:D
7. 8. 2014 12:39
Re: "Nový"
Tak dali čas Passatu Mondeo dohnat. ;-)
7. 8. 2014 09:57
Současné Mondeo se mi líbí mnohem víc
Nevím, ale současná generace Mondea mi příjde elegantnější. Tvary "novinky" se oproti předchůdci skoro nezměnili, ale proporce se změnily, a to výrazně k horšímu. Je to takové divně nafouklé, hlavně ten předek... ;-\ A katastrofální změnou k horšímu je elektrická parkovací brzda, tedy pokud ji tam budou i v Evropě cpát "povinně" :-( :no:
Rozbalit vlákno
2
7. 8. 2014 10:14
Re: Současné Mondeo se mi líbí mnohem víc
Dle meho to s el.brzdou bude dle vybavy. SMax to ma take od urciteho stupne vybavy.
7. 8. 2014 10:17
Re: Současné Mondeo se mi líbí mnohem víc
Omluva za hrubku v mém minulém příspěvku, i v prvním slově "změnili" mělo samozřejmě být "y" ;-)
7. 8. 2014 10:31
no toje me....clanek :D
..novinka jak Brno :))) a jak je to rozsahle... :D:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Midlosek
7. 8. 2014 10:37
Cena
A ceny prakticky stejné, jako zcela nový Passat. Jsem na prodeje této evropské novinky opravdu zvědav. Navíc Passat je tu dříve a pokud bude Mondeo po objednání v říjnu mít dobu dodání půl roku, jako stávající model, bude to jen další hřebíček ;-)
Rozbalit vlákno
7
7. 8. 2014 13:22
Re: Cena
Můžeš mi vysvětlit jaký je rozdíl mezi zcela novým Passatem a v Evropě zcela novým Mondeem? To by mě docela zajímalo...
Dále nevím jestli tu Passat bude dříve. Mondeo bude mít ceníky už teď v srpnu a první auta budou v ČR v listopadu, takže nejpozději stejně jako Passat.
Čekací doba na Mondeo půl roku byla vloni, kvůli stávce v Belgii...teď máš Mondeo z výroby za 2 - 3 měsíce.

Tak tu přestaň blábolit nesmysly Midlosku... :no:
Avatar - Midlosek
7. 8. 2014 13:37
Re: Cena
A něco stejně moudrého k cenám nového Mondea nemáš ty "nagano" >:D
7. 8. 2014 13:48
Re: Cena
Nemám, jen že budou o cca 3% nižší než ty u Passatu, protože to je politika Fordu...stačí ti to takhle? :-!
Avatar - Midlosek
7. 8. 2014 13:56
Re: Cena
To mi rozhodně nestačí, podle aktuálních ceníků v Německu, tomu tak totiž není. A pokud tvrdíš, že první auta dostanou zákazníci už v listopadu, na to si vážně moc rád počkám.
7. 8. 2014 14:23
Re: Cena
Předpokládám, že se bavíme o českém trhu...
Avatar - Midlosek
7. 8. 2014 14:37
Re: Cena
Článek pojednává už dle nadpisu právě o tom evropském.
7. 8. 2014 14:55
Re: Cena
Tak moje reakce s 3% rozdílem souvisela s českým trhem...
Avatar - pumpkin
7. 8. 2014 11:25
Neušiel im vlak?
Rozumiem, že Európa už pre mnohé automobilky nie je pupkom sveta, ale prístup Fordu sa mi teda moc nepáči. Myslia si snáď, že po rokoch čakania sa pôjdu zákazníci potrhať pri kúpe nového Mondea? Možné to je, ale v práci som si všimol že vo fleete sa na novú generáciu teda nečaká. Tam kde v Európe mali Mondeá ich už nahradili dobre vybavené Octavie a 508-ky.
Rozbalit vlákno
5
7. 8. 2014 13:01
Re: Neušiel im vlak?
tezko rict kolik zapalenych Fordaru to bude kupovat. Auto urcite dobry a proc ne, ale ja jsem na ne tak trochu nastvanej za tu ignoraci Evropy. Novy Mondeo jsem chtel, ale ted uz jim na to kaslu a pujdu do konkurence....
7. 8. 2014 14:55
Re: Neušiel im vlak?
A místo tebe přijdou jiní. Takový je život.
7. 8. 2014 17:47
Re: Neušiel im vlak?
Ten kdo je na Mondeo zvyklý a bude měnit auto, tak do něj zas v klidu půjde. Jsou i vyjímky, viz nahoře. Starý Mondeo se prodávalo dobře a určitě se i pěkně "zaplatilo". To že US trh dostal přednost je asi jasné, nijak bych to nedramatizoval.

Jinak "nové" Mondeo vypadá pěkně, moderně a hlavně se jim podařilo vyčistit interiér od laciných plastů (tedy snad, na první pohled). Mě se líbí :yes:
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2014 19:47
Re: Neušiel im vlak?
nemyslim si ze by si vo forde mysleli ze ludia sa za novym mondeom pojdu potrhat, jednoducho europa uz pre ford nie je taka zaujimava ako kedysi a nove mondeo bude len beznym spestrenim ponuky.... proste uz pre mondeo nie je europa taka priorita ako kedysi.... naopak v kurze je cina, mexiko, brazilia a ine trhy ... passat to ma opat ulahcene kedze mondeo sa samo destabilizovalo
7. 8. 2014 21:33
Re: Neušiel im vlak?
Promiň ale plácáš. Mondea se v Evropě prodává několikanásobně víc než v Mexiku, nebo Brazílii...navíc Brazílie je v recesi a Mexiko není extra velký trh...
Avatar - Hittman
7. 8. 2014 11:48
Mondeo x Passat
Trošku mi při tehdejším ohlášení zpoždění prodeje evropské verze Fusionu přišlo na mysli, že Ford chce premiéru posunout k premiéře nového passatu..pokud to dobře chápu, oba jdou do prodeje v nejbližších měsících. Jinak design ingeriéru - ovladače, palubka, atd. ok, že se ford drží své identity, na druhou stranu případ, který jsem kritizoval u japončíků - oproti stejné třídní evropské konkurenci z těch fotek ten interiér je takový zastaralý...ale naživo jsem neviděl a nechytal.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
7. 8. 2014 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 8. 2014 17:47
Nove? Mondeo?
Co je na tom aute noveho, krome upraveneho predku (ktery je na muj vkus nadmerne "tlusty")? Zezadu temer stejne, z boku uplne. Interier je sice jiny nez u stavajiciho, ale nemyslim, ze by byl modernejsi nebo hezci. Kdyby mi nekdo rekl, ze je ca. 10 let stary, veril bych, obzvlaste ta stredni cast palubovky a vydechy klima, to je bes.
Urcite bude jezdit kvalitne jak to Ford umi. Ale kdybych mel zajem o auto stredni tridy, do Fordu bych se bohuzel nesel ani podivat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Atlis
7. 8. 2014 19:09
Re: Nove? Mondeo?
Videl si ho na živo? Lebo ja áno a s Mk4 to nemá nič spoločné.
Avatar - Atlis
7. 8. 2014 19:01
Nemecké ceny
Sú vonku už nejaký ten piatok:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Midlosek
7. 8. 2014 19:58
Re: Nemecké ceny
Ze stránek Ford

[odkaz]
neregistrovaný "SR20"
23. 9. 2014 18:21
mondeo man
Prislusnik strednej triedy v britanii, jazdiaci radsej vo voze strednej triedy, nez verejnou dopravou.

A redaktor je asi tupec, neppzna google?
Rozbalit vlákno
0