Naprosto nezodpovědná a sebevražedná politika fordu v Evropě, která již musela celou řadu zákazníků odradit. A není to jediný případ přehmatu - ošklivé káčátko jménem globální Focus, které snad brzy zfaceliftují (v Ženevě bylo již po) a víc jak rok slibů a fotek k novému Mustangu a skutek taky zatím utekl. Měli by méně mluvit a více konat. A možná by nebyli ve ztrátě.
nezbývá než souhlasit, ačkoliv je mi ford sympatický a vlastním auto této značky už do něj příště nejdu, tristní servisní síť autorizovaných dealerů a jejich přístup je taková třešnička, jinak auto pěkné, zezadu bych řekl dobrej facelift, interier výbornej, navigace klasicky pod klimou, no nevím čím si ford ty prodeje zasluhuje..
Ja jsem nikdy nemel problem. Ceny lidove, pro startsi vozy jeste dalsich 20% dolu, takze jsem s praci levnejsi nez v neautorizaku s neoriginalnim dilem, ale vetsi problem jsem zatim nemel, takze nic oskliveho resit nemuseli.
Tak je to servis od servisu. V jednom Fordím autorizáku na moravé jsem měl vcelku katastrofální zkuśenosti. Naprostá neschopnost vyřešit cokoliv. Třeba s blbnoucím alarmem jsem tam byl 3x, pokaždé si vyúčtovali diagnostiku s tím, že nic nezjistili. Třeśnička byla, kdyź jsem vcházel dovnitř, pánové si mě nevšimli a zachytil jsem část jejich debaty - ...tak kola prostě vyvažovat nebudem, lidi to stejné nepoznají. To byla moje poslední návštěva. Díky bohu, firma zbankrotovala.
No trh ukázal, že to bol očividne zlý prístup k zákazníkovi a doplatili na to. Dosť podobné to je ale aj u iných značiek, kde sa tiež niekedy správajú k zákazníkom všelijako a potom sa čudujú, že sa im ľudia nevracajú.
Tohle nenajdes jen u forda, ale i u jinych znacek, rozhodne to nic nerika o dane znacce. Rika to o danem servisu, ze je spatny. Ja jezdim do znackoveho servisu Ford a nemuzu si stezovat.
Ford vlastnim taky, servis je o hodne lepsi nez u skodovky (moje vlastni zkusenosti). Pokud se mi bude nejaky model libit, bude mit rozumny motor s manualni prevodovkou a nahradni kolo, tak mu dam prednost pred ostatnimi znackami.
zase na druhou stranu, stávající Mondeo nijak technologicky zastaralé není a dá se koupit za ,,směšné" peníze v pěkné výbavě.
Nicméně souhlasím, že takto odložená premiéra uškodila.
Možná se tentokrát trochu mýlíš. S prodloužením doby výroby stávajícím modelů jdou náklady prudce dolů. S každým dalším rokem výroby o 10%.
Tož to je dobré a Ford se navíc zaměřil na snížení ztrát, což se podařilo. Psalo se o tom vícekrát.
Nyní přijde Mondeo, potom facelift Focusu, další nové káry, ne, já si myslím že s Fordem bude zase v Evropě dobře. Můj názor.
Nemyslím. Hned, jak bude nové Mondeo na trhu tak prodeje poletí nahoru. To, že se čekalo je "nepříjemné". Ale bylo to spojené s restrukturalizace v Evropě. Fordu globálně se daří velmi dobře. Na jednom z aktuálně top trhu čína - Focus No.1, atd.
Navíc nové Mondeo a pozdějí S-Max, Edge ve výbavě Vignale, kde je otázka zda se podaří přesvědčít nejen skalní příznivce, že má smysl dát milion za Mondeo....
Mě se nové Mondeo velmi libí. A na živo vypadá ještě lépe a luxusnějí.
Mi se to Modeo taky líbí, nicméně v provedení Vignale je hrozné. To jsme si prohlédl na vlastní oči a to je kolotočařina neskutečná. Mi vadí přístup fordu k evropskému zákazníkovi.
K přehmatům jsem zapomněl ještě B-Max, který se neprodává vůbec dobře.
Vignale jsem osobně neviděl. Z fotek špatně nevypadá alespoň interiér. Samozrejmě to čekání moc příznivců nepotešilo. Ale nové modely nevypadjí špatně FL Focus, Mondeo, Edge, inovované motory....
B-Max neni špatný ale drahý a design taky uplně nenadchne vedle Opelu třeba.
Omg, to že se něco neprodává v ČR neznamená, že je to propadák. Například v Německu jde B-Max velice dobře, Francie to samé...takže bych to zase tak nehrotil.
Do konce roku tu bude nové Mondeo, nový Focus, Q1 2015 Mustang a S-Max, Q2 Galaxy, pak Edge, Ecosport, Vignale...no máme se na co těšit...
Souhlas, je to hezké. U nového Transitu se pokoušejí o něco podobného a naživo to vypadá dobře. Společně s inovovanou nabídkou motorů s vyššími výkony Mondeo opět zaujme ................ a je to pořád pojem.
Focus II ma dobry podvozok, je pravda, ze pneu Michelin ho v zakrute moc nepodrzia, auto ide bokom von, ale da sa nato zvyknut. Takze bola by skoda zabavnych fordov
Já mám dobrou zkušenost s Pirelli . Kdysi byly výborné Michelin MXV3A. Sice desén mizel i na zaparkovaném autě, ale držely jak pribité. Jak je to s Michelinama dnes nevím. Na to co umí mi přijdou drahé.
Mám Focuse letní Dunlop Blue response na zimu Conti TS850 a spokojenost...A, že by HP Primacy nedržely bych neřekl měl jsem je na autě od výroby a naprosto ok. Ale Dunlop jsou "přijemnější".
Ja by som ho "novým" veľmi nenazýval , však za chvíľku už bude čas na facelift >:D
Keby Ford prišiel pred rokmi , mohol by využiť šancu proti staršiemu Passatu . VW však nespal a proti novinke od VW to bude mať Ford ťažké .
V zásade to bude zase celé hlavne o cenovej politike a ako dokážu osloviť fleety. A to sa musí uznať, ale koncern to má namakané priam dokonale. Čas ukáže.
Ona ta novinka od VW na tom bude hodně podobně jako Mondeo, který jezdí už dva roky ve státech...mám obavy, že Passat nepřinese nic nového oproti Mondeu...
Nevím, ale současná generace Mondea mi příjde elegantnější. Tvary "novinky" se oproti předchůdci skoro nezměnili, ale proporce se změnily, a to výrazně k horšímu. Je to takové divně nafouklé, hlavně ten předek... ;-\ A katastrofální změnou k horšímu je elektrická parkovací brzda, tedy pokud ji tam budou i v Evropě cpát "povinně" :-(:no:
A ceny prakticky stejné, jako zcela nový Passat. Jsem na prodeje této evropské novinky opravdu zvědav. Navíc Passat je tu dříve a pokud bude Mondeo po objednání v říjnu mít dobu dodání půl roku, jako stávající model, bude to jen další hřebíček ;-)
Můžeš mi vysvětlit jaký je rozdíl mezi zcela novým Passatem a v Evropě zcela novým Mondeem? To by mě docela zajímalo...
Dále nevím jestli tu Passat bude dříve. Mondeo bude mít ceníky už teď v srpnu a první auta budou v ČR v listopadu, takže nejpozději stejně jako Passat.
Čekací doba na Mondeo půl roku byla vloni, kvůli stávce v Belgii...teď máš Mondeo z výroby za 2 - 3 měsíce.
To mi rozhodně nestačí, podle aktuálních ceníků v Německu, tomu tak totiž není. A pokud tvrdíš, že první auta dostanou zákazníci už v listopadu, na to si vážně moc rád počkám.
Rozumiem, že Európa už pre mnohé automobilky nie je pupkom sveta, ale prístup Fordu sa mi teda moc nepáči. Myslia si snáď, že po rokoch čakania sa pôjdu zákazníci potrhať pri kúpe nového Mondea? Možné to je, ale v práci som si všimol že vo fleete sa na novú generáciu teda nečaká. Tam kde v Európe mali Mondeá ich už nahradili dobre vybavené Octavie a 508-ky.
tezko rict kolik zapalenych Fordaru to bude kupovat. Auto urcite dobry a proc ne, ale ja jsem na ne tak trochu nastvanej za tu ignoraci Evropy. Novy Mondeo jsem chtel, ale ted uz jim na to kaslu a pujdu do konkurence....
Ten kdo je na Mondeo zvyklý a bude měnit auto, tak do něj zas v klidu půjde. Jsou i vyjímky, viz nahoře. Starý Mondeo se prodávalo dobře a určitě se i pěkně "zaplatilo". To že US trh dostal přednost je asi jasné, nijak bych to nedramatizoval.
Jinak "nové" Mondeo vypadá pěkně, moderně a hlavně se jim podařilo vyčistit interiér od laciných plastů (tedy snad, na první pohled). Mě se líbí :yes:
nemyslim si ze by si vo forde mysleli ze ludia sa za novym mondeom pojdu potrhat, jednoducho europa uz pre ford nie je taka zaujimava ako kedysi a nove mondeo bude len beznym spestrenim ponuky.... proste uz pre mondeo nie je europa taka priorita ako kedysi.... naopak v kurze je cina, mexiko, brazilia a ine trhy ... passat to ma opat ulahcene kedze mondeo sa samo destabilizovalo
Promiň ale plácáš. Mondea se v Evropě prodává několikanásobně víc než v Mexiku, nebo Brazílii...navíc Brazílie je v recesi a Mexiko není extra velký trh...
Trošku mi při tehdejším ohlášení zpoždění prodeje evropské verze Fusionu přišlo na mysli, že Ford chce premiéru posunout k premiéře nového passatu..pokud to dobře chápu, oba jdou do prodeje v nejbližších měsících. Jinak design ingeriéru - ovladače, palubka, atd. ok, že se ford drží své identity, na druhou stranu případ, který jsem kritizoval u japončíků - oproti stejné třídní evropské konkurenci z těch fotek ten interiér je takový zastaralý...ale naživo jsem neviděl a nechytal.
Co je na tom aute noveho, krome upraveneho predku (ktery je na muj vkus nadmerne "tlusty")? Zezadu temer stejne, z boku uplne. Interier je sice jiny nez u stavajiciho, ale nemyslim, ze by byl modernejsi nebo hezci. Kdyby mi nekdo rekl, ze je ca. 10 let stary, veril bych, obzvlaste ta stredni cast palubovky a vydechy klima, to je bes.
Urcite bude jezdit kvalitne jak to Ford umi. Ale kdybych mel zajem o auto stredni tridy, do Fordu bych se bohuzel nesel ani podivat.