Diskuse

Nový Hyundai Santa Fe dorazil do Česka: Ceny, výbavy, první jízdní dojmy

19.9.2012

Vnímaná kvalita, atraktivní design a vstřícná cena mají být hlavními prodejními argumenty nového SUV korejské značky.

 

  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 19.09.2012  17:20

    tlačítka

    no nevím, ale kdyby trochu přemýšleli a nejenom kreslili, tak možná to auto by bylo lepší
    • 00 Reagovat !

      foto Xawier

      Xawier 19.09.2012  17:51

      « Re: tlačítka

      Proč myslíš? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 19.09.2012  20:11

        « Re: Re: tlačítka

        Kde jsi vzal, že myslí?
        • 00 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 19.09.2012  20:14

          « Re: Re: Re: tlačítka

          Nechtěl jsem být hned tak neslušnej ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 19.09.2012  20:53

          « Re: Re: Re: tlačítka

          na rozdíl od tebe jsem myslel, že ty jsi zvracel je jiná a sem to nepatří ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 19.09.2012  20:51

        « Re: Re: tlačítka

        třeba ty tlačítka klimy jsou moc od sebe, tlačítko výstrahy není největší a zrovna po ruce není.I na tom volantu je moc tlačítek, která odpoutají pozornost, ale možná nižší verze to budou mět jiný..
        • 00 Reagovat !

          foto Mazdak1

          Mazdak1 19.09.2012  21:02

          « Re: Re: Re: tlačítka

          Nemůžu si pomoci, pořád v tom Hyundai vidím jen napodobeniny.
          Minulou generaci má kamarad a na reklamacích strávil více času jako na cestách.
          • 00 Reagovat !

            foto lukas13

            lukas13 20.09.2012  18:57

            « Re: Re: Re: Re: tlačítka

            No vidíš. U nás mají minulou generaci moji rodiče. Najeto přes 400 tisíc (nekecám) a absolutně bez problémů. Motor, turbo, převodovka, prostě vše původní. Já sám s ním mám najeto pár desítek tisíc, mohu srovnávat a konstatuji že to je výborné auto. Sice relativně přehlížené, ale já ho považuji za nejlepší Huyndai.

            A z těchto důvodů ho vystřídá toto nové. Už jen 5 let záruky bez omezení km - na to nemá při takových nájezdech většina konkurence odpověď.
        • 00 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 20.09.2012  07:58

          « Re: Re: Re: tlačítka

          No to jsou tradiční nectnosti všech korejských vozů...
  • 00 Reagovat !

    foto georg63

    georg63 19.09.2012  18:18

    Docela sebevědomá cena...

    Nemám rád značky bez "duše". Radši přidám sto litrů a koupím Mercedes ML v základu.
    • 00 Reagovat !

      foto megacruiser

      megacruiser 19.09.2012  18:21

      « Re: Docela sebevědomá cena...

      A to já zase radši 400 litrů uberu a koupím Duster v plné palbě :-)
      • 00 Reagovat !

        foto georg63

        georg63 19.09.2012  18:34

        « Re: Re: Docela sebevědomá cena...

        >:-[] Jo, taky názor ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 19.09.2012  20:17

          « Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

          ML je jiná liga. Duster také. Ale za 600.000,- s DPH mám Tiguana 4x4 2,0/103kW v plné palbě... A tady asi není co řešit :-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 19.09.2012  21:48

            « Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

            V plné? To máš slušnou slevu. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Xawier

              Xawier 20.09.2012  07:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

              15 procent není problém :-)
              • 00 Reagovat !

                foto -Rambousek-

                .Rambousek. 20.09.2012  10:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

                Hmmm, zajímavé počty... Tož jsem si zase jednou otevřel konfigurátor VW a v něčem, čemu by se dalo říkat "plná palba", tj. srovnatelné s tím Hyundaiem (Sport & Style + pakety Comfort Style a Comfort Technic, navi, kola, kůže s el. sedadly,...) vyjde 103kW TDI 4M na cca 950K (a více odpovídající 125kW na 980K). Bez 15% tam pořád nějak na 600K s DPH ani nedohlížím a H umí slevy stejně jako VW či cokoliv dalšího...
          • 00 Reagovat !

            foto Katikakus

            Katikakus 19.09.2012  21:58

            « Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

            Tiguan ale take neni konkurentem Santa Fe, neni-liz pravda...
            • 00 Reagovat !

              foto Xawier

              Xawier 20.09.2012  08:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

              A co je konkurentem Santa Fe? :-) Touareg a Cayenne? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Katikakus

                Katikakus 20.09.2012  08:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

                Tiguan je o tridu niz, ty chytraku... :-!
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 20.09.2012  12:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

                VW nemá "střední" SUV. Tedy předpokládám, že Santa Fe je střední. V korejských vozících se neorientuji. Což ale neznamená, že si nemohou reálně konkurovat. Trh na tohle moc nehledí.
              • 00 Reagovat !

                foto martindr

                martindr 21.09.2012  10:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

                zjavne nemas vobec prehlad o triedach a zaradeniach.. Konkurentom tiguanu je ix35, zorad si to trosku..
          • 00 Reagovat !

            foto Bristol

            Bristol 19.09.2012  22:04

            « Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

            aha a VW je značka s duší ano...? ;-) taky dobrý...myslím že koncern je stejně bezduchý jako korejský koncern...a když se to tak veme tak mají i naprosto stejné zaměření...
            • 00 Reagovat !

              foto Choochoo

              Choochoo 20.09.2012  07:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

              :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto theolli

              theolli 20.09.2012  08:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

              :yes: :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 20.09.2012  13:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

              Myslím si, že to "zaměření" je definováno výrazem podnikání (stačí nahlédnout do obchodního zákoníku). Jako kontrast k tomu můžeš vzít provozování koníčku (byť pod hlavičkou právnické osoby).
      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 20.09.2012  07:25

        « Re: Re: Docela sebevědomá cena...

        :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 19.09.2012  18:24

      « Re: Docela sebevědomá cena...

      konkrétně model Santa Fe rozhodně bez duše není. Duši možná neměla předminulá generace, která opravdu byla taková nemasná-neslaná, ale už v minulé generaci bylo Santa Fe jedno z nejkrásnějších SUV na trhu.
      • 00 Reagovat !

        foto pelikos

        pelikoš 19.09.2012  20:08

        « Re: Re: Docela sebevědomá cena...

        jako vtip docela dobrý >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Bristol

        Bristol 19.09.2012  22:05

        « Re: Re: Docela sebevědomá cena...

        první santa fé naopak právě mělo docela styl na svoji dobu...škoda jen že mizerně jezdilo(ale to všechna tehdejší korejská auta) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 19.09.2012  23:37

      « Re: Docela sebevědomá cena...

      Přidáš sto tisíc? Já myslel, že ML začíná něco nad 1,4 milionem korun.
      • 00 Reagovat !

        foto sumy

        sumy 20.09.2012  08:43

        « Re: Re: Docela sebevědomá cena...

        On myslel asi na servis měsíčně >:-[] Ne kecám, 20-30tkč měsíčně stačí >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 20.09.2012  11:21

          « Re: Re: Re: Docela sebevědomá cena...

          >:D MB nabízí paušály na běžný spotřební materiál. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hafol

      Hafol 23.09.2012  13:41

      « Re: Docela sebevědomá cena...

      :yes:
      Co H-K předvádí s cenami, to nachápu. Jejich sebevědomí se jim nevyplatí, nemají na to.
  • 00 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 19.09.2012  18:34

    4x4

    Čtu dobře: od 40km/h se pohon 4x4 odpojí ??? No tak to je opravdu řešení >:-[] V Hjondééé usoudili, že nad 40km/h nemá čtyřkolka význam >:D To zřejmě bude jen chyba v článku, ale i tak jsem se pobavil.
    • 00 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 20.09.2012  07:29

      « Re: 4x4

      Nene, je to docela standardní řešení i u jiných značek. Sepnutá mezinápravová spojka totiž nedovoluje rozdílné otáčky kol přední a zadní nápravy, no a když už jedeš takhle rychle, dá se předpokládat, že jedeš po docela kvalitním, pevném povrchu (asfalt) a mohl bys pohon 4x4 poškodit.
    • 00 Reagovat !

      foto Nagano

      Nagano 20.09.2012  10:52

      « Re: 4x4

      Ne, nad 40km/h se odpojí 4x4 s rozdělením sil 50:50, kterou si sám musíš zapnout. Standardní čtyřkolka tak jak ji znáš od většiny zavedených konkurentů funguje v jakékoli rychlosti...tzn. pokud je potřeba (prokluz) tak se připojí zadní náprava kdykoli....

      V článku je to dost špatně napsáno...
      • 00 Reagovat !

        foto nico297

        nico297 20.09.2012  19:38

        « Re: Re: 4x4

        Přesně tak. Autor se podivuje nad něčím co je u ostatních taky. Jen prostě u korejce je potřeba najít vždy chybu :).. Vsadil bych se, že u VW by to vyzdvihl jako vychytávku.. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto simson33

          simson33 20.09.2012  22:38

          « Re: Re: Re: 4x4

          Ne, autor ví, že v článku je chyba. K tomu více viz. níže. Ale autor se skutečně podivuje nad tím, že auto, které chce konkurovat dle sdělení Hyundaie prémiovým vozům (tedy pokud nebylo to sdělení novináři překrouceno), nemá taky ten správný prémiový pohon 4x4. Žádný z prémiových konkurentů (Q5,7, X3,5 nebo ML, GL) nemá Haldex ani nic podobného, ale stálý pohon všech kol. V téhle třídě nemá Haldex ani VW, neb i Touareg má klasický Torsen. A to se na rozdíl od Hyundaie VW za prémii nepovažuje... Tož tak :-)
          • 00 Reagovat !

            foto martindr

            martindr 21.09.2012  10:42

            « Re: Re: Re: Re: 4x4

            Touareg by som povedal ze uz premiou je, kvalitou spracovania aj dizajnu je daleko za nepremiou. Smelo mozeme zaradit medzi ML ci X5..
  • 00 Reagovat !

    foto Icescent

    Icescent 19.09.2012  19:10

    Líbí se!

    Přes 65% se líbí na VÝBORNOU nyní!!! >:-[] Tak tohle zase potěší srdce fandy ;-) ... podobně jako třeba srpnové prodeje i30... "Druhý Hyundai i30 má pak JAKO JEDINÝ z Top 5 nárůst, konkrétně 3,2 %." :-) :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto HEMI

      HEMI 19.09.2012  19:36

      « Re: Líbí se!

      Mne je v podstate jedno ako sa páči iným, len ma štve, že otec by mi po roku upgrade auta za takmer dvojnásobnú cenu zrejme nedovolil >:D Ale kurňa v tej čiernej mu to ozaj sekne, škoda len, že v mojej konfigurácii by ma vyšlo na 42 000€, ale už by tam bolo ozaj všetko.

      Každopádne za seba hovorím, krásne rozvinuté/vyvinuté a dotiahnuté prvky dizajnového jazyka...
      Len tie výduchy... Inak :yes: A to inak celkovo H extra nemusím.

      Čoskoro možno pridám mini review vo svojej recenzii po zvezení sa vo vrcholnej konfigurácii.
      • 00 Reagovat !

        foto Icescent

        Icescent 19.09.2012  19:55

        « Re: Re: Líbí se!

        Určitě... v té černé je to opravdu drsné! Těším se na review... asi se hned tak k Féčku nedostanu... Nechť se mini review povede! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto HEMI

          HEMI 19.09.2012  20:07

          « Re: Re: Re: Líbí se!

          Zajtra zavolám do salónu, či je k dispozícii, s predajcom som sa bavil už cez leto, tak uvidím ako to dopadne. No ale teraz sa idem poobzerať po LED zadných svetlometoch v štýle Santa Fe na toho môjho menšieho brata SF.
      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 20.09.2012  07:32

        « Re: Re: Líbí se!

        Celkově Hojondééé moc nemusíš, a tak máš doma ix35... Ty jseš "šoumen"
        • 00 Reagovat !

          foto HEMI

          HEMI 20.09.2012  13:30

          « Re: Re: Re: Líbí se!

          Áno, správne si poznamenal, CELKOVE (H nemusím) takže v prípade, že ti je tento pojem (celkove, aby si mi rozumel) neznámy, by si mal s tým šoumenstvom brzdiť najmä ty ;-)

          Mne totiž na značke nezáleží, ide mi o to čo mi ponúkne, samozrejme nebagatelizujem určité subjektívne preferencie, no na druhej strane nebudem bezhlavo, slepo a najmä umelo glorifikovať jednu značku len preto, že jeden jej model mám doma.

          Snáď si to pochopil a nepotrebuješ ďalšie vysvetlenie. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 20.09.2012  14:31

            « Re: Re: Re: Re: Líbí se!

            Ne, nepochopil, vysvětluj dál. Co takové ti nabídla ix35-ka, žes kvůli tomu překousnul samotný fakt, že H nemusíš?
            • 00 Reagovat !

              foto HEMI

              HEMI 20.09.2012  14:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Líbí se!

              Všetko mám napísané v recenzii, obťažovať sa jej čítaním však nemusíš, nikto iný totiž nedokázal namiešať pre mňa potrebný mix vlastností tak, ako ix35.
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 20.09.2012  15:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Líbí se!

                No, něco jsem přečetl. Důvody ke koupi respektuju, ale vůbec nechápu, každý to vidíme jinak. Jo a to, cos nazval mostním spojem, si přepiš na dilatační závěr. Přidáš své recenzi na odbornosti.
                • 00 Reagovat !

                  foto HEMI

                  HEMI 20.09.2012  15:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Líbí se!

                  Tie dôvody väčšina ľudí nechápe, no ja som rád, že je to tak, každý sme iná osobnosť s rôznymi potrebami, možnosťami a preferenciami. Mne to tak vyhovuje. Auto som si vyberal tak, aby vyhovovalo mne vo všetkom a poskytlo mi to, čo od neho očakávam ja.
  • 00 Reagovat !

    foto Wendover

    Wendover 19.09.2012  19:24

    Nádhera

    Nádhera, krásne SUV určite jedno z tých najkrajších na planéte, škoda len toho interiéru, mohlo to byť trosku premakanejšie, zatial na foto hrúza, na zivo sa nechám prekvapiť ... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Icescent

      Icescent 19.09.2012  19:26

      « Re: Nádhera

      :yes: ... myslím, že i kvalita a provedení (tedy včetně interiéru) ještě půjdou nahoru... je se zase na co koukat a těšit ;-) ...
    • 00 Reagovat !

      foto pelikos

      pelikoš 19.09.2012  20:11

      « Re: Nádhera

      mě se přístrojovka vůbec nelíbí ,řekl bych ,že je hnusná
      • 00 Reagovat !

        foto spigot

        spigot 20.09.2012  07:25

        « Re: Re: Nádhera

        Ako sa mi velmi paci exterier, tak sa mi velmi malo paci interier. Skoda :-(
  • 00 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 19.09.2012  19:43

    SUV jak nudle z nosu

    Tak to je SUV jak nudle z nosu. Nejprve jsem se odhodlal "pochválit" to za to, že si člověk nechce při pohledu na to vypíchnout obě oči, jako u ostatních korejců, ale po přečtení toho je vše opět jinak. SUV bez 4x4. Respektive, 4x4 jen do rychlosti 40 Km/h >:D >:D >:D pane bože co to je za SUV? :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 19.09.2012  20:10

      « Re: SUV jak nudle z nosu

      A pak se divis, ze jsi tady vsem akorat k smichu... 8-s :no:
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 19.09.2012  20:58

      « Re: SUV jak nudle z nosu

      tak si kup 815, tam si můžeš vybrat, kolik náprav ti tam namontují >:D Ale jdno vím určitě, v žádným terénu jsi nejel, protože nad 40km/h žádným terénem neprojedeš, akorát na PC.
    • 00 Reagovat !

      foto megacruiser

      megacruiser 19.09.2012  23:42

      « Re: SUV jak nudle z nosu

      Spíš by to chtělo ještě uzávěrky diferenciálu, klidně do 40 km/h taky, protože jakmile začnou klouzat kola, většinou už je kasické 4x4 o ničem, prostě jen místo 1 kola hrabou na místě 2, po jednom na každé nápravě. Lidi, kteří bydlí v zahradních koloniích tohle v zimě znají dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto Choochoo

        Choochoo 20.09.2012  07:58

        « Re: Re: SUV jak nudle z nosu

        jde to i se slusnou elektronikou
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto MichalF

          MichalF 20.09.2012  09:43

          « Re: Re: Re: SUV jak nudle z nosu

          Dost neobjektivni ne ? Acura + Audi na jinem kopci nez lexus, ac podle obrazku na mirnejsim, audi i acura kdyz v kopci zastavil a stal na brzdach tak obe auta klouzala dolu, lexus ne. Ze by letni vs zimni pneu ? Proste... neobjektivni, zavadejici.
          • 00 Reagovat !

            foto Choochoo

            Choochoo 20.09.2012  11:01

            « Re: Re: Re: Re: SUV jak nudle z nosu

            Kdyz se divas pozorneji vidis, ze vlevo je cedule 20% a je tam zasypana draha a u kopce vpravo je v pravo cedule 30%. Takze urcite stejny kopec. Dle tebe kdyz Lexus neklouzal , mel lepsi gumy a stejne nevijel. Audi se splhalo nahoru jen diky tomu ze leve kola prejeli mimo led doleva, protoze auto bylo pravou stranou pretocene a tady ho leva kola soupla nahoru, takze to fungovalo spatne jako Lexus, o nic lepe. Zkus se podivat spise na techniku Acury a jeji spickovy system super Handling-All Wheel Drive
            [odkaz]
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto figurka

              figurka 20.09.2012  12:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: SUV jak nudle z nosu

              Jo, SH-AWD je velmi dobrý systém. Ale nenech se zmást, podobné věci umí i jinde (včetně Audi). Je to spíše o tom co automobilka uzná za vhodné použít v tom kterém modelu. Když se podíváš na Q7 a ne jen na Q7 ale i ostatní zástupce druhu, zjistíš že se jedná stejně o "městské" SUV, kde si troufnu tvrdit, že zákazníci se schopností stoupat 20% svah pod ledem ani neuvažují. Tím nechci omlouvat Audi. Nabízejí to, co jim "projde". Podívej se, kde si Honda v evropě myslí, že má SH-AWD smysl..... A když se rozhlédneš po trhu po podobných systémech, tak zjistíš, že jsou aplikovány spíše v silničních/sportovních autech pro zlepšení ovladatelnosti, než u SUV/off-roadů pro zlepšení průchodnosti terénem. Když to obrátím, tak lze říct, že se jedná o "mimózu", která je navíc mimo obzor evropského zákazníka.
    • 00 Reagovat !

      foto Nagano

      Nagano 20.09.2012  10:55

      « Re: SUV jak nudle z nosu

      Panebože, co ty jsi za blba? :no: :no: Myslíš, že to auto má 4x4 jen do 40km/h? Zkus si někde něco přčíst a rozšířit si obzory...
    • 00 Reagovat !

      foto wolf66

      wolf66 20.09.2012  21:32

      « Re: SUV jak nudle z nosu

      jo jo koupili si misto stejne kvalitniho Hyundai draze VW nebo Skodovku a proste ted uz jen budou pomlouvat >:D ... nez aby prizali chybu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 19.09.2012  20:07

    Pro autora

    Pane Cervenko, upravte si tu vetu ohledne 4x4, nekteri jednodussi jedinci by to mohli spatne pochopit-viz kari.laz.
    System v Santa Fe funguje standardne jako automaticky elektronicky pripojitelny podle potreby, podobne jako u vetsiny dnesnich SUV a samozrejme bez omezeni rychlosti. Ridic ma navic moznost "uzamknout" pohon v pomeru 50:50 - toto prave funguje do rychlosti 40 km/h. Po jejim prekroceni se pohon prepne do rezimu "auto". Po poklesu rychlosti pod tuto hranici dojde opet k uzamceni.
    • 00 Reagovat !

      foto sandeman

      sandeman 19.09.2012  22:16

      « Re: Pro autora

      simson33 to nepochopi aj ked to opravia...
      • 00 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 19.09.2012  22:32

        « Re: Re: Pro autora

        Ale pochopí, nemusítě sa báť. Keby stě veděli čítať po česky, vediel bystě, že som o chybe už písal v prvom príspeuku. Já zas moc neviem po slovensky - no je to vidieť:-), ale snákť tomu takto rozumieť budětě. Čiže bola to od počátku chyba článku :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 20.09.2012  01:00

        « Re: Re: Pro autora

        Naopak, simson to pochopil - vzdyt uz nahore psal, ze jde zrejme o chybu. Nepochopil to kari.laz, coz u nej neni nic prekvapiveho - ten je mimo prakticky neustale.
  • 00 Reagovat !

    foto Bristol

    Bristol 19.09.2012  22:02

    Santa Fé

    dle mého vypadá výborně...ale co ty výdechy klimatizace? to si dělají humor ne...? Proboha... :no: :no: :no: :no: Hyundai by se měl alespoň v této třídě naučit dělat konzervativní interiéry co se týče tvaru..např: [odkaz] i u japonské konkurence se můžeme podívat že to jde i mnohem lépe, jinak o materiálech v santě rozhodně nepochybuji...jen ten tvar je hrozný... :-O
  • 00 Reagovat !

    foto billionaire

    billionaire 19.09.2012  22:15

    santa ble

    Budem pisat o svojej skusenosti s novym modelom...pracujem vo firme ktora predava mimo inych taktiez Hyundai. Musim uznat ze nove Santa Fe ma zaujalo hlavne designom, v bielej farbe so stresnym oknom a vsetkym moznym z priplatkovej vybavy vyzeralo velmi dobre...lenze, nasadol som do auta, makcene plasty sice boli, ale vesmirny tvar palubnej dosky sposobil to ze je maximalne neprehladna, ergonomia a rozumne rozlozenie ovladacich prvkov je katastrofalna! Samotne ovladacie tlacidla vyzeraju ako z kalkulacky. Sedadla pohodlne, miesta dost, taktiez v zadu...ale celkovy dojem z interieru, katastrofa. Pri jazde motor dobre odhlucneny, s peknym zatahom a dobrou spotrebou. Po skusenostiach s dvojspojkvymi prevodovkami automat v Santa Fe zaostava nejake to desatrocie, taktiez podvozok a ten pohon 4x4??? Radsej haldex poslednej generacie. Neskutocne preposilovane riadenie, a velmi zla stabilita na ceste nad 100km/h, predurcuje toto auto na mestsku prevadzku. Ako muz by som si tento novy model nekupil, ale ak sa da niekto opantat preplacanym autom, so zaostalou technikou, dost nezaujimavou cenou a "5" rocnou zarukou...nech sa paci. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto sandeman

      sandeman 19.09.2012  22:21

      « Re: santa ble

      Servo sa da nastavit v troch polohach tuhosti, to ti asi ale zabudli povedat....Aky je konkretny problem s ich pohonom 4x4?
      • 00 Reagovat !

        foto billionaire

        billionaire 19.09.2012  22:49

        « Re: Re: santa ble

        v troch polohach tuhosti? a k comu to je? nestacilo by servo s automaticky nastavitelnou tuhostou podla jazdnych podmienok? ci to by bolo moc zlozite a drahe? ...
    • 00 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 19.09.2012  22:43

      « Re: santa ble

      Není nad reálnou zkušenost, ale buď si jistý, že tady to pěkně schytáš. Tady se smí kritizovat jen produkce VW :-)
      Ve vedlejším článku o Santa Fe už se někteří milovníci Hyundaie zapřisahají, že jejich letitý 6.st. automat je daleko lepší než 8-mi st. ZF používané třeba ve VW Touareg, Porsche Cayenne nebo BMW X5. Stejně tak je podle nich lepší motor 2.2 R4 než 3.0 V6. Kdo koupí Touareg za mega dělá to jen pro neodůvodněný pocit osobní prestiže. Kdo přemýšlí, koupí za mega Santa Fe, kupuje totiž kvalitní korejskou techniku. K čemu stálý pohon všech kol, k čemu víceprvkové zavěšení... není nad léty prověřená vlečená ramena! No jak říkám, tady to s kritikou progresivní technologie Made in Korea schytáš!
      • 00 Reagovat !

        foto billionaire

        billionaire 19.09.2012  22:54

        « Re: Re: santa ble

        Kritizuju hlavne ludia ktori, bud to nemaju na lepsie a samozrejme na tom hladaju chyby, alebo maju realnu skusenost, tak s dvomi az tromi autami za doterajsi zivot a vacsinu modelov poznaju z netu, katalogov a technickych popisov... A ano preto som pisal pre ze auto pre "muza" pretoze muz si s autom kupuje aj prestiz. A kto povie ze nie tak nech si precita zaciatok prispevku...asi tolko.
      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 20.09.2012  07:43

        « Re: Re: santa ble

        Jenom popíchnutí..vlečená ramena bude mít taky nový golf :-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 20.09.2012  07:48

          « Re: Re: Re: santa ble

          Kdy? zatím má jen ve všech verzích multilink...
          • 00 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 20.09.2012  08:16

            « Re: Re: Re: Re: santa ble

            Nebyl tady článek, že s novou mqb platformou přijde vlečená náprava aji pro golf?
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 20.09.2012  08:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

              Ačkoliv je to článek o SF, tak:

              Golf shodil v porovnání s předchůdcem rovných 100 kilogramů - z toho do 6 kg tvoří úspory na elektrických rozvodech, motory podle verze srazily váhu o max. 40 kg, zavěšení využívající ve větší míře hliník o 26 kg a karoserie s vyšším podílem vysokopevnostních ocelí 37 kg. Jinak podvozek sestává z předních vzpěr MacPherson, vzadu je pak víceprvková náprava.
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 20.09.2012  08:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                A platí to pro všechny verze Golfu? Teď jsem docela zmaten, ale můžu téměř s jistotou říct, že jsem to někde četl.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 20.09.2012  08:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                  Já taky, od Lady K :-) nejdřív jako zaručenou informaci k A3 a následně ke G ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto pargi

                    pargi 20.09.2012  08:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                    Myslím, že to nebylo v diskuzi, ale momentálně nemám nic, co by moje zdání podpořilo :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto simson33

                      simson33 20.09.2012  08:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                      Golf bude mít vlečená ramena myslím u motorů do výkonu 100kW, výkonnější verze budou mít víceprvek.
                      • 00 Reagovat !

                        foto jeylkey

                        jeylkey 20.09.2012  09:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                        nekde se zase pise do 90 kw, takze uvidime
                      • 00 Reagovat !

                        foto pargi

                        pargi 20.09.2012  09:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                        Takže zas tak moc vedle jsem s tou torzkou nebyl :-) ..máš někde zdroj?
                        • 00 Reagovat !

                          foto simson33

                          simson33 20.09.2012  09:35

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                          Nemůžu si vzpomenout, kde jsem to viděl. Ale torzku v nižších výkonových verzích bude mít dokonce i nová A3. 1.2 TSI stoprocentně, 1.8 TSI zas stoprocentně multilink, takže otázka je jen co bude mít 1.4 TSI 90kW a 1.4 TSI COD 103kW. 2.0 TDI 110kW je multilink, 1.6 TDI torzka.
                          • 00 Reagovat !

                            foto pargi

                            pargi 20.09.2012  14:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                            ok :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto jeylkey

                          jeylkey 20.09.2012  09:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                          [odkaz]

                          A report from Autocar in the UK speculates the Golf Mk7 will be sold with two different suspension systems. Base or lower-end versions will reportedly get MacPherson struts up front and a torsion beam set-up at the rear, while higher-spec models will receive MacPherson struts up front and a multi-link unit at the rear.
                          • 00 Reagovat !

                            foto pargi

                            pargi 20.09.2012  14:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: santa ble

                            Thanks a lot :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto skodov-kar

      skodov-kar 20.09.2012  12:34

      « Re: santa ble

      prepac rad by som reagoval na tvoju vetu:

      "taktiez podvozok a ten pohon 4x4??? Radsej haldex poslednej generacie. Neskutocne preposilovane riadenie, a velmi zla stabilita na ceste nad 100km/h, predurcuje toto auto na mestsku prevadzku"...

      A prosim ta ktore suv je urcene mimo mestku prevadzku? (zrejme si myslel asfaltove cesty a dilanice)
      Ci je nejake SUV ktore je do terenu?
      • 00 Reagovat !

        foto billionaire

        billionaire 20.09.2012  15:41

        « Re: Re: santa ble

        mestska prevadzka znamena jazdit v meste...pochopitelne to neznamena rychly presun mimo mesta a po dialnici. A SUV niesu auta do terenu..ak tak do lahsieho, ziadny extrem a ten by mali v klude taktiez zvladnut.
  • 00 Reagovat !

    foto Tomas1979

    Tomas1979 20.09.2012  07:45

    reakce

    Trochu mi to připomíná S. Tribecu po faceliftu, "koncernová" Kia Carens zase Ford, ale to už spousta z Vás psala. A blábol Kia K9 zase BMW 7. Co je v tom kur.a novýho a inovativního?
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 20.09.2012  07:53

    Cenová revoluce naruby

    Chvála Hyundaii za jakýsi konfigurátor co už mají na webu...problém je ten, že se při slušný výbavě dostává Santa Fe do vod X3, Q5 nebo Touaregu...kdo si tedy koupí Hyundai za tuto cenu? Předpokládal jsem rozumnou cenovou politiku, ale toto korejci nezvádli. Bude se evidentně opakovat situace s i40, kdy se šlo s cenou dolů. Ořeže se výbava, základní model bude za 550k, čtyřkolka za 100k navíc a pak se dá mluvit o rozumný volbě.
    Ona totiž lepší technika a materiály související s ní nejsou zadarmo...ani v Koreji.
    • 00 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 20.09.2012  08:58

      « Re: Cenová revoluce naruby

      Taky bych to tak viděl, i40 se kvůli ceně neprodává a Santa Fe má s takhle vysokou cenou nakročeno k podobnému výsledku. Taky očekávám, že ještě během zimy dojde k úpravě ceníku. Netvrdím podle fotek z katalogu, že Santa Fe je špatné auto, ale už podle katalogu se dá poznat, že technika kterou nabízí (převodovky, motory, podvozek) neodpovídá tomu co za 1 mil. Kč nabízí konkurence.
      • 00 Reagovat !

        foto Xylo

        Xylo 20.09.2012  12:12

        « Re: Re: Cenová revoluce naruby

        Vidím to úplně stejně .. jezdím teď dočasným i30 cw předchozí generace a jako fleetová náhrada základního benzínového focuse nebo golfa je to fajn - kombík v dieslu, co víc si reprezentant může přát .... Ceny i40 v ceníku je úlet a stejně mi přijdou i ceny nové i30. Hjondéé se vytrácí cenová výhoda. Nepřišel jsem "na chuť" novému designu ala ix35, takže Santa Fe nekomentuju ... Jestli si budu muset vybrat novou káru od hjondééé, mám problééém ...
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 20.09.2012  13:38

    Krok zpět

    Rozblitá palubka, chybějící ruční brzda, nemožnost vytvoření zcela rovné ložné plochy po sklopení zadních sedadel. Tři dobré důvody považovat tento nový model již nyní za jasný propadák :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Johnn

    Johnn 20.09.2012  17:15

    Víceprvek=vlečná ramena?

    Vlečná ramena?Jo celkem dobře se někteří chytli,ale Santa má vzadu víceprvek. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 20.09.2012  19:31

      « Víceprvek=vlečná ramena?

      4X4 má určo víceprvek, ale bych se nedivil, kdyby jen předek měl vlečnou 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 20.09.2012  21:19

      « Víceprvek=vlečná ramena?

      Jo, je to tak, Santa Fe ma viceprvek - a to jak verze 4x4 tak verze 4x2.
  • 00 Reagovat !

    foto Autoservis

    Autoservis 20.09.2012  19:25

    Dvoukolka

    Za 760 000,- no není to skvělé ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 20.09.2012  19:32

      « Re: Dvoukolka

      šak psali, že SF nebude pro chudáky :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Autoservis

        Autoservis 20.09.2012  19:41

        « Re: Re: Dvoukolka

        Za 760 000,- si koupím raději Forestra

        Nebo menšího Tiguana - Yetiho
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 20.09.2012  20:57

          « Re: Re: Re: Dvoukolka

          tiguan ako tak ano, ale yeti je vyrazne mensi ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 20.09.2012  21:15

          « Re: Re: Re: Dvoukolka

          Za takový ranec už bude snad aji Tribeca, ne? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto mrnil

            mrnil 20.09.2012  22:50

            « Re: Re: Re: Re: Dvoukolka

            Tribeca ne, ale Outback urcite
            • 00 Reagovat !

              foto Autoservis

              Autoservis 21.09.2012  21:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dvoukolka

              Outback začíná na 790 000,- a to 2,5 benzín :-| nákupní cena není o tolik vyšší, ale spotřeba rapidně ano.
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 21.09.2012  22:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoukolka

                Tak...rapidně. Kolik si myslíš, že bude papat Santa? Byl by 2litrový rozdíl ve spotřebě rapidní?
                • 00 Reagovat !

                  foto Autoservis

                  Autoservis 22.09.2012  09:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvoukolka

                  Bude li mít Snatnafé kombinovanou kolem 9 litrů tak na Outbacka bude mít minmálně 3 lítrový náskok a 9 nebo 12 už mi příjde docela dost. Odpor stálé čtyřkolky se odrazí ve spotřebě a to dost.
  • 00 Reagovat !

    foto 123mik

    123mik 24.11.2012  17:50

    Hezký auto

    a podle testovacích jezdců i hodně dobrý jízdní vlastnosti a kvalitní zpracování. Jenže teď doplatím leasing na svoje SF a manželce jsem slíbil ix20, Už nikdy nechci auto s dvouletou zárukou! Když si vzpomenu na to jak mi skončila záruka u českého auta za 400 tisíc, dva roky lesingu před sebou a jedna závada za druhou. Brrrrrrr. Hrůza ! A ty rady v servisu ! Že prý musím pravidelně rozebírat a mazat nějaký hovadiny v centrálním zamykání. Už jsem jenom čekal až mi řeknou abych si vystříkal a vypěnil dutiny.
    Určitě dneska většina výrobců dělá auta co nejlepší v daném segmentu. Snaží se obstát na trhu a nedělají auto, které by bylo úmyslně poruchové. Pracuji pro automobilku a vím, že tam jsou všichni srdcaři pro svoji značku a snaží se aby ten jejich mazlík byl nejlepší. Pro mě je na 1. místě záruka a proto opět koupím Hyundai. Samozřejmě pokukuji i po jiných značkách, ale když mi délkou záruky dávají najevo abych si je nekupoval, protože si nejsou jisti spolehlivostí, tak co mi zbývá? Kromě toho jsem měl ix20 týden na vyzkoušení a ačkoli tyhle prcky nemusím, tak mě mile překvapila.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Muže v Plzni zabil zřejmě blesk. Bouřka zbrzdila i Zemanovo letadlo

Muže v Plzni zabil zřejmě blesk. Bouřka zbrzdila i…

Silné bouřky se v pátek večer začaly prohánět Českem. V Plzni dokonce udeřil blesk do muže, který na místě…

Žena měla ve vagině želvu. Našli ji v ní lékaři, když si stěžovala po pařbě na bolesti břicha

Žena měla ve vagině želvu. Našli ji v ní lékaři,…

Tohle byla zřejmě pařba jako žádná jiná. Nejmenovaná Britka (26) po ní skončila s ukrutnými bolestmi břicha. Ty…

 

iSport.cz

Kat Plzně Košťálek o vítězné trefě: Nic jsme nevymýšleli a šli to tam dát

Kat Plzně Košťálek o vítězné trefě: Nic jsme…

Na ledě strávil dvacet minut, zapsal dva hity a tři střely. Ta poslední byla nakonec vítězná. Obránce Sparty Jan…

Litvínovský bek Ščotka o Myšákovi: Je paráda vidět, jak se hokejem baví

Litvínovský bek Ščotka o Myšákovi: Je paráda vidět,…

Čtyři roky byl Jan Ščotka v Pardubicích doma, v létě přestoupil do Litvínova. Jeho návrat s novým týmem? Dva…

 

Reflex.cz

Michal Hašek je zpátky ve Vinařském fondu. Pár týdnů před rozhodováním o zakázce za 100 milionů

Michal Hašek je zpátky ve Vinařském fondu. Pár týdnů…

Někdejší jihomoravský hejtman Michal Hašek je mimo jiné známý tím, že v minulosti zastával desítky různých…

Poslední šábes šneků: Leváci odhaleni!

Poslední šábes šneků: Leváci odhaleni!

Konečně přišel čas prozradit strašnou pravdu. Náš seriál Šábes šneků byl částečně trolling, částečně reklama na…