Chtělo by to vypadat jako Focus RS, chtělo by to jezdit jako Focus RS... Ale stále to bude Hyndai, otázkou je zda-li si to někdo koupí. Typický řidič masového vozítka Hyundai určitě nebude lovit z kapsy x stovek tisíc navíc, protože je A) nemá a za B) i kdyby měl, tak je za to nedá.
Ja to taková móda, cpát do aut nesmysly, nebo rovnou vyrábět nesmyslné modely které opravdu nepotřebujeme, pouze reklama a zaplacený novinář nás přesvědčuje, že bez toho nelze žít. Typickými představiteli jsou adaptivní podovozek, pohon všech kol, DSG a další pasti na naší peněženku při návštěvě servisu ve 100 000 km (v lepším případě 150 000 km).
Koukam do galerie a tu podobu s focusem RS tam nikde nenachazim. Neresme nejake ty plastiky, ty ma kazdy HH, takze ano i focus RS i veloster, ale vidim vyraznou oranzovou barvu (tu si pojim s focusem ST, tim minulym, naproti tomu minule RS = zelena, soucasne RS = modra), vidim dvojitou koncovku vyfuku uprostred (znovu ST, to soucasne, Focus RS mel vzdy koncovky po stranach), pohon na predek, vykon (mimojine) 250k... kdyz uz tam za kazdou cenu neco videt, tak aspon vyberte ten spravny focus. ;-)
Díky, stačí říct. Je zábavné pozorovat jak se novinářská populace snaží lidem neustále vysvětlovat co za úžasné kousky techniky právě vzniklo, prostě marketing na plné kule. A právě u toho Hyundaie to působí tak přirozeně, že? Teď už chybí do rodinky jen Berlingo 2.0 215 Kw, aby měly mámy pořádnej kočár pro děti do školy a nebo instalatéři nestrádali pomalou jízdou do nejbližšího Hornbachu.
Možná i Dacia se vytasí s ostrým hothatchem.
i30N podle všeho jezdí hodně dobře, v rámci širší špičky (náročného) segmentu... a není moc důvod, aby Veloster nejezdil stejně dobře. Je to takový hybrid mezi kupé a hatchem, řekněme obdoba Scirocca...
Konečne niekto s triezvym názorom a nie pubertálnymi výkrikmi.
Ako píšeš, Veloster II bude zrejme úplne iná liga ako I., predsalen technicky je niekde inde ako predchodca (multilink vzadu, výkon až 202 kW a samosvor pre Nko) a hlavne ak Veloster N bude jazdiť podobne ako i30N, bude to paráda.
Dizajnovo som na pochybách, je to trochu ako CtR: spredu, resp. z predoboku super, ostré a dynamické, profil už horšie a zadok je divoký ako tajpár. A hlavne mi to zozadu, resp. zo zadobočného pohľadu príde ako crossover, tie vysoko umiestnené svetlá a hlavne línie blatníkov budia dojem skoro SUV, je to skrátka opticky príliš vysoké, akoby zdvihnuté.
Jo, má to tlustej zadek ve stylu Megane III Coupe, s "dynamicky stoupajícím pontonem" (čti nízká okna)... líbí se mi to ale víc než Meggie, ty ostřejší tvary podle mě fungují lépe. Vysoká nákladová hrana je zřejmě kvůli optimalizaci tuhosti karoserie.
Z předu dobrý, ale zadek je tedy na můj vkus dost mimo. škoda. Takové jak když pejsek a kočička vařili dort. Ale jestli to bude konečně slušně jezdit, tak si to kupce najde.
Nebyl bych tak přísný. My oba přece dobře víme, že i30 2.generace s patřičnými polepy je jakýsi mezistupeň mezi G-GTI6 a Meganem RS. A v podstatě předvoj M2. :-! >:D;-)
Hoši, nebudeme si nic nalhávat. Korejci design vůbec neumí a stabilně okukují EU modely... z každého si vzít něco. Výsledek vidíme dnes a denně na silnicích. Prostě Hyundae nikam nezařadíte, jsou to auta vizuálně bez osobnosti. Musíme se smířit s tím, že udělat hezké auto neumí každý.
Natlakovat čtyřválec je dnes rutina a motory jsou unuděně stejné. Hledat auto s osobností tak, aby byl požitek ho řídit je prakticky nemožné. Rozmanitost, pestrost a individualita každé autmobilky se nám smrskla na existenční minimum. Hyundai nevyjímaje, takže asi tak.
Aneb jak hnusně skřížit focus a singlframe audi, to už je hezčí Kia ikdyž tam se asi nechali inspirovat ledvinkami od BMW, ale i tak Kia Stinger je krasavec toto je hnus
První generace Velosteru se mi nijak nelíbila, dokonce bych řekl, že to bylo úplně zbytečné auto. Designově celkem nepovedené, technicky rozhodně ne na takové úrovni aby se to dalo označit za sportovní auto.
Druhá generace je technicky někde jinde, asi s ním bude zábava, ale opět nechápu kam patří. Vypadá jako ošklivý hatchback a nebo hodně nepovedené coupe, které vlastně ani tvar coupe nemá. Pokud by vzniklo pravé coupe s nízkou střechou, asi by to vypadalo lépe.
Ještě bych rád věděl, za kolik se bude Veloster N prodávat ve státech, kde se dá za pár peněz koupit Camaro, Mustang, atd., a za kolik to samé auto bude popřípadě v Evropě. Nevěřím že ta cena bude podobná, přitom se musí dovážet ze stejného místa.