Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový japonský Mercedes: Lexus LS430

Motor V8, objem přes 4 litry, kolenní airbagy, adaptivní světlomety, vzduchové odpružení, hliníkové nápravy - tentokrát to ale není technika německého vozu. Jde o nový Lexus LS430.
Zpět na článek
1. 9. 2003 18:45
neregistrovaný "Ace2"
1. 9. 2003 20:08
neregistrovaný "ace3"
1. 9. 2003 20:24
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 08:12
neregistrovaný "carmik"
2. 9. 2003 08:56
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 10:47
neregistrovaný "Nor"
2. 9. 2003 11:12
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 14:19
neregistrovaný "mates"
2. 9. 2003 14:20
neregistrovaný "mates"
2. 9. 2003 16:02
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 14:32
neregistrovaný "Nor"
2. 9. 2003 15:54
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 08:23
neregistrovaný "w211"
2. 9. 2003 08:51
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 11:16
neregistrovaný "carmik"
2. 9. 2003 11:36
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 09:05
neregistrovaný "w211"
3. 9. 2003 09:13
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 11:10
neregistrovaný "w211"
3. 9. 2003 17:00
neregistrovaný "anonym"
3. 9. 2003 18:17
neregistrovaný "w211"
3. 9. 2003 21:13
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 08:28
neregistrovaný "anonym"
4. 9. 2003 08:58
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 09:11
neregistrovaný "anonym"
4. 9. 2003 10:20
neregistrovaný "w211"
4. 9. 2003 10:33
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 12:03
neregistrovaný "anonym"
2. 9. 2003 12:24
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 14:05
neregistrovaný "anonym"
2. 9. 2003 09:37
neregistrovaný "Vlada"
2. 9. 2003 13:35
neregistrovaný "dmx"
2. 9. 2003 13:46
neregistrovaný "Vlada"
2. 9. 2003 16:06
neregistrovaný "carmik"
2. 9. 2003 16:01
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 18:01
neregistrovaný "dmx"
2. 9. 2003 18:09
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 09:48
neregistrovaný "Jarda"
3. 9. 2003 12:41
neregistrovaný "john"
3. 9. 2003 21:33
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 14:50
neregistrovaný "dmx"
7. 9. 2003 16:00
neregistrovaný "Clayton"
2. 9. 2003 14:26
neregistrovaný "Florida89"
3. 9. 2003 18:25
neregistrovaný "mates"
3. 9. 2003 21:41
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 10:57
neregistrovaný "mates"
3. 9. 2003 01:54
neregistrovaný "vedeni"
3. 9. 2003 09:57
neregistrovaný "john"
3. 9. 2003 10:12
neregistrovaný "Kamil"
3. 9. 2003 11:22
neregistrovaný "carmik"
4. 9. 2003 09:26
neregistrovaný "koroptev"
16. 9. 2003 20:44
neregistrovaný "MK"
8. 9. 2003 00:09
neregistrovaný "tom"
8. 9. 2003 12:12
neregistrovaný "Smile"
8. 9. 2003 15:50
neregistrovaný "dmx"
16. 9. 2003 17:24
neregistrovaný "MK"
16. 9. 2003 20:35
neregistrovaný "MK"
9. 9. 2003 09:16
neregistrovaný "Dan"
22. 10. 2003 18:59
neregistrovaný "michal"
neregistrovaný "Ace2"
1. 9. 2003 18:45
no jo no když ale..
Po zkušenostech s Lexusem se ani nedivím, že je tady nikdo nekupuje. Týká se to prodejní strategie. Úplná absence testovacích modelů... jak si někdo koupí auto, když si ho ani nemůže vyzkoušet. Navigační systém, který má tu úžasnou 7" obrazku je v ČR jen na okrasu, protože se Lexus narozdíl od těch tradičních konkurencí ani neobtěžuje dodat patřičné DVDíčka... K tomu servisní síť "v poledne s lucernou" asi moc lidí nenáláká a tak by se dalo pokračovat. No a pak takové věci, jako že LS430 stojí v USA 50 tis dolarů v Evropě od nějakých 98 do 101 tis dolarů. Což je hodně i když kalkuluju s rozdílnou výši daní. Mě to připadá, že Lexus nechce své auta v EU ani prodávat a i když nějaké náhodně prodá tak se při tom nažvejkne. No nevím... paradoxně samotná auta za neúspěch můžou zcela nejméně. Možná by to chtělo vyměnit pár lidí ve vedení a provětrat EU trh.
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "ace3"
1. 9. 2003 20:08
Re: no jo no když ale..
to je mozna pravsa, ale auta to sou uzasny.. jel sem v gs300 a je to slusny pohodlicko..
neregistrovaný "Ace2"
1. 9. 2003 20:24
Re: no jo no když ale..
No já bych byl opatrnější. Nejvíce je tomu podobný Ečko od MB. Jsel jsem s novou RX300. Zase až tak... nevím to auto bylo velmi líné a nevím zda bych za to byl ochoten dát 2.2 mega... a ke všemu s nefunční navigací... objednávat jde jen dle packů a k tomu výběr celého jednoho motoru. Mělo by to stát podstatně méně. Pak by to bylo zajímavější, takhle je to ve sférách kde je to zcela nekonkurence schopný, mělo by to stát tak o 30% méně, což by nemělo být až tak nereálné. No takhle nic neprodají a všichni se tomu divěj...
neregistrovaný "carmik"
2. 9. 2003 08:12
Re: no jo no když ale..
Zásadním trhem pro Lexus je severní Amerika a tam se jich prodá víc než Mercedesů. V Evropě je to naopak,ale zároveň to vypadá, že to Japoncům moc nevadí. To je divné.
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 08:56
Re: no jo no když ale..
No aby ne, když LS430 v USA koupíš za stejnou cenu jako jako Mercedes E-Klasse a co si budeme říkat, to už rozdíl je. Kdežto u nás je LS430 stejně drahá či v základu dražší než S-Klasse. To se nediv, žev EU každej šáhne ke klasice za potažmo nižší cenu, než zkoušet něco co je dražší a stejně dobrý. Kdyby stál LS430 řekněmě 2 mega což by odpovídalo přepočtu z USA cen (jiné daně, jiné cla atd) tak by se jich taky asi prodalo více než Mercedesů S-Klasse, jenže když LS stojí 3 mega... to je pak složitý něco prodat...
neregistrovaný "Nor"
2. 9. 2003 10:47
Re: no jo no když ale..
...a proč hned uvádíš tu nejdražší a nejvybavenější verzi?Základ je od 1,6 mega a mezi tím je na výběr spousta verzí.A nechápu taky, kde jsi přišel k tomu, že se všichni diví, že neprodávají?V prodeji je od května a do teď je neustále poptávka větší než nabídka (a to nejen tady,ale v celý Evropě).
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 11:12
Re: no jo no když ale..
no že jsem jel s tou 2.2m verzí a za ty 2.2 mi to příšlo jako nedostatečné... hlavně motoricky a k tomu nefunční navigací... za 1.6 mega OK, jenže to by oak chtělo podobnou výbavu jako v těch 2.2, pak by to bylo zajímavé auto. Proto jsem se o tom zmiňoval. No vzhledem k tomu, kolik kusů se sem dováží se nedivím že je větší poptávka pokud tedy je... když mi bylo řečeno že bych měl jeden měsíc čekat než bych se mohl svést vůbec v testovacím modelu.... což je spíš vtip.
neregistrovaný "mates"
2. 9. 2003 14:19
Re: no jo no když ale..
Jenom k te navigaci. U Jaguaru je ti v Cechach taky na dve veci:(
neregistrovaný "mates"
2. 9. 2003 14:20
Re: no jo no když ale..
I kdyz, na co v Cechach navigaci, ze ?
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 16:02
Re: no jo no když ale..
jo to asi jo, když ale Jaggy je tak trochu jiná kočka a tý bych prominul i rotační páku místo mikrospínačů na otevírání oken...
neregistrovaný "Nor"
2. 9. 2003 14:32
Re: no jo no když ale..
Jen na vysvětlenou-v jakým RX ses´vozil, když test model by byl až za měsíc?
Už jsem to pochopil-kupuješ si MB a tím pádem je jasný, že všechno ostatní je pro tebe *.Neříkám,že ten 3.0 je bůh ví co, ale na běžnou svižnou jízdu to stačí (mimochodem - dálniční rychlostní limit v ČR je 130 km/h). Pokud je to někomu málo, může skočit třeba do X5 4.6 iS nebo v tvým případě do ML AMG.
Dal jsem si práci a na US stránkách jsem si našel ceny: LS 43O $55.125
MB S-classe $ 72.600 (velmi podobný výbavy,MB o 15 koníků míň).
Ale v pohodě - užij si si svýho "méďu" a až tě probliká v Německu na dálnici LS, tak mu, prosím, uhni a nezdržuj ho
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 15:54
Re: no jo no když ale..
No vždyť já jsem psal, že 430 stojí v USA jako Ečko od Meda, ale že u nás stojí 430 už jako eSko a že se nedivím že se 430 neprodává. No Mercedes je dobrej, ale nejlepší je Cadillac, kterýho považuju za to nejlepší co se dá koupit v rozumných mezích. Kdyby tu měl oficiální zastoupení místo MB by to byl Cadillac DeVille DTS vybavený nočním viděním a vybavený jedním z nejvyspělejších motorů co na světě jezdí. Protože motory Northstar jsou naprostá špička, kultivovanost, průběh výkonu, tichost, lehkost a technické inovace o kterým se některým může jenom zdát. Takže kdyby to z praktických důvodů šlo šel bych si 15. pro DeVille DTS a ne pro MB... Takže neboj nejsem ten co když jezdí v Medu že ostatní je *... Cadillac je jedna z nejinovativnějších a řekl bych i nejinovativnější automobilová značka využívající jen ty věci, které z luxusního auta dělají skutečně luxusní auto s dávnou noblesy, důstojnosti... samozřejmě by byl v černé metalize s koly o 7 loukotích... ach ano. Takže z Meda mám samozřejmě radost, ale je to šidítko místo Cadillaca. No jinak jenom vtipná vsuvka nevím na kolika má Lexus nastavený omezovač, ale předpokládám, že asi jako všechno co jezdí v Evropě, takže by mě asi problikat teoreticky mohl, ale pak by mě závratnou rychlostí 5km/h předjel... navíc stejně jezdím 160 na tempomat, tak ať si mě každej pro mě za mě předjíždí...
No a zbytek o Cadillac třeba jako to co přinesl světu najdete na www.cadillac.cz v sekci "zajímavosti"
neregistrovaný "w211"
2. 9. 2003 08:23
Re: no jo no když ale..
a kdo dodava v cechach navi CD/DVD (takove co v tech cechach k necemu je)?
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 08:51
Re: no jo no když ale..
si piš že jo. Zrovna v autě tvého jména funguje navigační DVD v ČR přímo božsky, stejně tak jako v BMW, v celém koncernu VW a pár dalších by se asi taky našlo. Taky jsem si myslel že je v ČR navigace ptákovina, než jsem to zkusil a posléze musel objednat :) Jednou zkusíš a nechceš jinak. Samozřejmě zabloudit v ČR nejde. Ale v Praze je to pošušňáníčko, žádné zapletení se v centru do jednosměrek, žádné složité hledání té správné cesty no a to samé v celé ČR.... sice zatím jsou zmapovány jen hlavní tahy, které mimochodem právě nejsou potřeba, ale až za dva roky bude silniční síť komplet, tak zkratky přes vesničky bude to správné řešení v případě potřeby :))) No a to nemluvím o výletech do zahraničí.... Prostě výrobce nemající dnes navigační mapy je 2nd-class. Uznávám, že při těch jejich prodaných 6 kusech (Lexus) to pro ně není směrodatný, nicméně tady jde spíš o celkový přístup Lexusu k Eu trhu.. když to berou tak že nabízet to nebudeme protože to stejně nikdo nechce... tak to fakt nikdo chtít... nebude. Konkurence nikdy nespí.
neregistrovaný "carmik"
2. 9. 2003 11:16
Re: no jo no když ale..
Pokud vím tak v Evropě Lexus používá navigaci DVD již delší dobu.
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 11:36
Re: no jo no když ale..
To nikdo netvrdí že ne.. tady se celou dobu mluví o ČR
neregistrovaný "w211"
3. 9. 2003 09:05
Re: no jo no když ale..
jo, hlavni tahy, to je skutecne obrovska vyhoda :)
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 09:13
Re: no jo no když ale..
No jo typický čech, nikdo to nezkoušel prd o tom ví, nemá na to, ale je to nutně špatný :)))) Když jsem si to pořídil tak jsem k tomu měl své důvody. Mimo navigace pro Praze to poskytuje i TV tuner a DVD přehrávač s DD o 10 reproduktorech a obrazu 16:9.... a to jsou věci za které stojí žít :) (alespoň v autě)
neregistrovaný "w211"
3. 9. 2003 11:10
Re: no jo no když ale..
tomu ver, ze specielne o w211 command-system vim toho vic nez ty,
ja si s nim hral (a taky sral) drive nez jsi ho ty videl...
mimochodem, ten lexus nema tv tuner a dvd ? to by bylo dosti blby...
neregistrovaný "anonym"
3. 9. 2003 17:00
Re: no jo no když ale..
smím se zeptat, copak děláš, že o tom tolik víš?:-))
neregistrovaný "w211"
3. 9. 2003 18:17
Re: no jo no když ale..
soft do toho, o cem tolik vim :)
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 21:13
Re: no jo no když ale..
No výborně hele tam mám hned pár otázek ?

Kdy bude nová mapa pro ČR ?
Proč nežere command MP3 ?
Nešlo udělat ikonky kdy se kam má odbočit ve 3D ? Což by bylo věrnější ?
Jinak děda, který vlastní Céčko, zase nadává proč nebyl schopen MB vytvořit češtinu do MB, když to má i Peugeot (v Céčku command nemá, jen normální palubák pod rychloměrem)
Jinak já osobně preferuji angličtinu, ale někteří starší zákazníci s tím můžou mít problém.
neregistrovaný "anonym"
4. 9. 2003 08:28
Re: no jo no když ale..
pro mp3 má M-B přehrávač velikost kazety CC (lze použít v jakýmkoliv kazetovým přehrávači) se slotem na karty, v commandu to asi hned tak nebude, ale ten přehrávač se už prodává
až bude nová mapa, tak se to zástupci M-B dozví tak měsíc předem - je to věc výrobce
vytvoření češtiny je nesmysl - to by zanedlouho mohly být vzneseny požadavky třeba na svahilštinu...
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 08:58
Re: no jo no když ale..
No já a proč ne. Minimálně palubák co je pod rychloměrem by v CZ být mohl. Vzhledem k tomu že těžko bude obsahovat více jak 100 hlášení a předpokládám že ty hlášení jako všude jinde se identifikují nějakým kódem ke keterému je pak přiřazena příslušná věta či slovo, tak proč by ve firmware nemohla být čeština, když už to má právě již zmiňovaný peugeot. Vyhození italštiny, která je dodávaná i do vozů prodávaných v ČR a nahrazení češtinou nemůže být problém, spíš jde jen o ochotu.
No hele s tím MP3 jsi mě nepotěšil, technologicky umět číst MP3 z CDčka je natolik primitivní záležitost, že se divím, že to není standardem a pro spolupráci s MP3 je command přímo předurčen. Výkon systém má více jak dostatečný, když to umí přehrávat DVDíčka, takže zase takové přišlápnutí vedle. Mimochodem ten MP3 přehrávač o kterým jsem v životě neslyšel a nikde jsem ho neviděl ani v nabídce se používá jakým způsobem ? To je pevná součást palubní desky ? Pak, ale nechápu kam by se vešel. Ve prostřed zabírá celou palubku command a dole je pod výklopným krytem CD Changer, nehledě na to, že jestli to přehrává MP3 tak to těžko bude spolupracovat s commandem jako třeba právě ten CD Changer. Ach jo, ať mi z vývoje občas někdo brnkne a já jm dám pár fine tipů jak dodělat nedodělky...
BTW nemáš nějaké info o hudebním systému, který je za příplatek od Harman Kardon ? Ono ten sound systém co je součástí commandu je už tak bych řekl hodně našláplej a tak by mě zajímalo o co je lepší. Opět jsem se k tomu samozřemě nic nedočetl.... mimochodem český web MB je to trisní, grafika OK, ale obsahově dost pokulhává, není rozepsaná příplatková výbava, cena, není tam konfigurátor... americký web MB by měl jít příkladem..
neregistrovaný "anonym"
4. 9. 2003 09:11
Re: no jo no když ale..
čeština zkrátka není a nebude... je mi líto
ten přehrávač se strká do kazetovýho přehrávače - ten je v DVD comandu v S- a CL-Klasse od letošního podzimu, zatímco u comandu ve W211 není - jen ty nižší rádia jej mají - je to prostě kazeta se zabudovanou 64MB pamětí a rozšiřitelným MMC-slotem
harman kardon je surround systém, moc info k tomu nemám, ani to nepotřebuju (pokud chceš jiný informace, napiš z M-B.cz, je tam odkaz pro posílání dotazů... snad odpovím:-))
neregistrovaný "w211"
4. 9. 2003 10:20
Re: no jo no když ale..
-nevim, navi db (ne sw) dela specializovana firma
-nebylo v zadani
-co design chtel, to dostal :)
-turectina napriklad je, ale z v4 nikdo :(
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 10:33
Re: no jo no když ale..
no já osobně preferuji anglické hlášení, je to v některých případech srozumitelnější. No hele když tedy máš zjevně něco společnýho s MB. Můžeš mi pohlídat novou mapu ČR ? Jakmile bude napsat mi maila ace@senior.cz hnedka přijedu těch vašich 10.200 bez dípíejč vykešuju a hned si to pojedu vyzkoušet :)
neregistrovaný "anonym"
2. 9. 2003 12:03
Re: no jo no když ale..
už máte to e320 cdi?
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 12:24
Re: no jo no když ale..
15. v pondělí si pro něj jdu do Bohemky na Chodově a hned 19. jedu do Frankfurtu tak se těším jak ho pořádně otestuju... Konečně, ty 3 měsíce dodací lhůta je vážně stresující...
neregistrovaný "anonym"
2. 9. 2003 14:05
Re: no jo no když ale..
skvělý:-)) tak tedy gute Fahrt!!
neregistrovaný "Vlada"
2. 9. 2003 09:37
Motor?
Plně souhlasim s Ace2.
No a ten motor se mi taky nezdá jako výstřelek moderní techniky...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "dmx"
2. 9. 2003 13:35
Re: Motor?
motor nie je zly, ma variabilne casovanie VVT-i, co znamena ze je pruzny. Asi ti islo o ten vykon 205kW.To je 280koni, co je v japonsku najvyssia dovolena hodnota. Vsimni si ze aj vsetky sportove verzie maju v japonsku 280 koni. realita je vsak ina, udajne na brzde sa namera vzdy aspon 300. Inak pozri Mercedes S 430 ma tiez vykon 205kW a pokial viem nema variabilne casovanie ventilov. o tom svedci aj zrychlenie z 0 na 100 za 7,3 u S 430...
neregistrovaný "Vlada"
2. 9. 2003 13:46
Re: Motor?
Souhlasím s tebou ohledně legislativy a Merecedesu. I Mercedes jsem zde již za tohle kritizoval.Lexus ještě víc, právě proto VVT-i. Proč neudělá motor s cca odpovídajícími 250 kW a řádově 450 Nm-1 a nabízí ho posvětě.No a pro Japonce minimálními náklady (úpravou řídící jedotky) tento výkon neztahne. Nezlob se na mě, ale i u Mercedesu je výkon řádove 200 kw na motor pře 4l směšný. Zvláště pro jm. výkon cca 50 kW/litr. Tak tam mohou dát 3,5l s 200 kW,ten ale nebude mít zas takový krouťák.
neregistrovaný "carmik"
2. 9. 2003 16:06
Re: Motor?
Udělat výkonný motor není pro Toyotu zas tak velký problém. Např. Verossa má 6vál. 2,5L s výkonem 300k. Pokud vím tak v USA má V8 4.3L výkon 300k. V6 3.3L do RX má 220k a údajně se připravuje pro novou Tundru V8 s objemem 5.5L, o výkonu se zatím mlčí. Další náznak je u IS430 s motorem 4.3L a předpokládaným výkonem kolem 330 - 340k. Spekulace jsou také kolem nové Supry s motorem 4.5L nebo 5.0L. Jaká bude skutečnost však ukáže až čas.
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 16:01
Re: Motor?
No já tedy mluvil o RX ne o LS to jsem netestoval. RX bylo ten den prodané jako předváděčka a další by měla být až za měsíc tak jsem se rozloučil se slovy "tak to je bezpředmětné" RX má výkon 200 koní a zrychlení za 9.0 vteřin což mi přijde za 2.2 mega docela tristní (pravda cena požadavaou výbavou) když bych si představil že mi to v kopci nandá za oblaku dýmu kde jaký Passat za čtvrtinovu cenou :) Musím uznat že motor se rychle vytáčí a rozhodně má chuť k životu to je neoddiskutovatelné, nicméně citelný zátah mu chybí. Chtělo by to tam dávat bud tu 4.3 nebo by mohla Toyota vyvinout nejaký mezi typ. Bud slabší V8 kvůli krouťáku, nebo nabroušenou V6. Jeden motor je v tomto případě málo... si tedy myslím.
neregistrovaný "dmx"
2. 9. 2003 18:01
Re: Motor?
neviem ci si si vsimol , ale RX300 je trosku o inom ako Ecko. Je to SUV, aj ked dost civilizovane, ale stale len SUV. A k tomu sa mi zdaju vykon okolo 200koni ,zrychlenie z 0 na 100 za 9s a maximalka 200 dostacujuce. Inak RX300, nove aj starsie maju obmedzovac max, rychlosti, u noveho myslim na 200 alebo 210, niesom si isty. Ked sa ti to zda malo, tak si kup za 1,2mil KC Imprezu STi a uz ta niaky Mercedes na okreskach nepredbehne, alebo si z anglicka dones TVR, myslim ze do tych 2 000 000 sa zmestis. Ako mozes v dynamike porovnavat SUV a limuzinu? myslim ze je to trochu o inom. Kazde ma ine vyhody, a pokial nemas X5 4,6is, Cayenne alebo ML55AMG tak SUV nema v tomto sancu.
Inak pokial viem (nie z vlastnej skusenosti) Lexus ma jedny z najkultivovanejsuch a najtichsich motorov, a mozno aj preto sa nesnazia o co najvyssi vykon , je to hlavne luxusna znacka a pre niakych americkych milionarov je dolezitejsi hladky chod ako 250kW.
neregistrovaný "Ace2"
2. 9. 2003 18:09
Re: Motor?
No srovnávat SUV... já jsem ho testovat ani nechtěl... když ale jiný Lexus prostě na otestování nebyl... tak jsem si udělal obrázek alespoň o tom motoru. Motor je fine, já mu nevytýkám jeho kultivovanost, ale jeho výkon, který nevýrazný. Toť vše. Jinak kdybych si někdy vybíral SUV, tak to bude jen a pouze Lincoln Navigator posledního modelového roku. Tohle auto totiž nemá konkurenci, až tedy na Cadillac Escalade, jenže ten má ještě truckovou palubku, kdežto Lincoln jí má božskou :) pche X5 to je autíčko pro studentíky na střední :) Navigator je pro pořádný chlapáky :)
neregistrovaný "Jarda"
3. 9. 2003 09:48
Re: Motor?
Chlapáci, nějak mi to nedá a musím se taky přidat. Vlastnil jsem allroada a teď jsem řešil problém co koupit novýho.. U lexusu měli na test akorát tak velký kulový, spoustu katalogů a takovejch sraček, to jo.. Ale auto žádný.. Ta cena toho jejich SUV mě taky docela dostala a tak se mi nedivte, že jsem se rozhodl jít opět cestou dýzlu a už 3 týden jsem majitelem Touarega 5.0TDI. Beru, že američani umějí udělat pěknej teréňák viz ten Navigátor, ale za ty jejich ceny mám opravdu nádherej SUV v naprosto plný palbě.. A co se těch navigací týče, než jsem to prvně zkusil, nevěřil jsem, že je to k něčemu dobrý.. A teď už mám druhý auto s navigací a jsem velmi spokojenej. Tečka, puntík..
neregistrovaný "john"
3. 9. 2003 12:41
Re: Motor?
X5 3.0D nepřicházel ani do úvahy?
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 21:33
Re: Motor?
hmm V10 TDI hmm to nezní zase až tak špatně. Hele dneska jsme byl shodou okolností v ČR se podívat do autosalonu na nového Navigatora, ano opravdu v ČR existuje autosalon, sice jsem musel až do Ostravy, ale existuje. No mám v ruce ceník. Plně naložený Navigátor se vším všudy na co si vzpomeneš zkrátka fully loaded stojí 2.288 tis Kč s DPH, co je myslím hodně dobrá cena. No a to má v základu 5.4 V8 a 5st automat, takže samé dobré věci. Za příplatek je jen navigace +110 tis a "multimedia entertaiment" tedy výklopný displej TV a DVD pro zadní sedačky s příslušenstvím za 68 tis. No a pak maximálně příplatek za větší kola pardon hodně velký kola. Když si vezmeš že je to "kurevsky" velký auto kde X5 a i ten Touareg vypadá vedle něj jako auto pro středoškolské studenty. K tomu samozřejmě jako u všech Lincolnů standardně vzduchové odpružení obou náprav, elektroluminiscenční ukazatele na palubní desce (jako v MB S-klasse) a co je úplný odvar automaticky elekricky vysunovatelné stupačky z pod auta. No jinak auto se umí samozřejmě přikrčit když nastupuješ, nebo vystupuješ a další takové vychytávky. Za ty peníze je to více jak lákavé. No hele myslím, že o příštím autě mám zcela jasnou představu. Protože zatím jsem nic lepšího a hezčího než Navigator nepotkal, to je tak nekompromisní auto... uch fakt #1. Jasně nepojede 220 a zatáčky nebude brát ve smyku, ale tak k tomu ani nebyl určen. No jinak se ještě od Lincolna dělá Aviator, což je menší než Navigator, zhruba jako Touareg, nebo Jeep Grand Cherokee tak nějak. Vypadá zcela identicky jen je menší. I stejný interiér a stejnou výbavu a tojí 1.888 tis. Tedy ještě levnější než Jeep Grand Cherokee ve výbavě overland. Tam je 4.6 V8 s 5st automatem. No když jsem si tyhle auta prohlížel, tak jsem si jen uvědomil, že EU nabídka je taková z nouze cnost. Též jsem si prohlížel zcela nového Chrysler Pacifica, cože něco jako Allroad, jenom to má o řadu sedaček více. 4x4 zase elektroluminiscenční palubka, zcela nádherný interiér, nádherná palubní deska, taky plná výbava mimo navigace a cena 1.6 mega... no to to má 4x4 a 3.5 V6 s 255 koňma... pokud někdo nelpí mermomocí na dieselu, tak bych neřešil, protože allroad je proti Pacifice fakt dost out. Takže příští business bude v Ostravě tak za rok... :( LeasePlanem je smlouva na 90 tis, takže až to najede Ečko což by mě mělo trvat rok a pár dní, chci prostě Navigatora :))) nebo Aviatora, no i když ta Pacifica taky není špatná.... Hele doporučuju, to vám otevře tak nové obzory...
neregistrovaný "dmx"
3. 9. 2003 14:50
Re: Motor?
Ano, ale vezmi si ze ten isty motor, aj ked inak naladeny slape v IS300ke, ktora vazi o viac ako 300kg menej ako RX300. To som ti tym xel povedat, ze nemoze byt trojliter extra dynamicky v skoro 2tonovom SUV. Inak myslim ze dynamicke vlastnosti RX 300 su na SUV velmi dobre, hlavne zrychlenie, ziadne ine SUV s atmosferickym motorom s objemom okolo 3litre ich nema lepsie, iba X5 o zopar desatin lepsie zrychlenie. Inak ameriky velmi nemam v laske ,keby som xel luxusny off-road, vyhra u mna Range-Rover
neregistrovaný "Clayton"
7. 9. 2003 16:00
Re: Motor?
Když už si zkoušel tu RX300. měl sis taky sednout do nového Land Cruisera se 4.0 benzínem. Ačkoliv zrychlení je o nějakou desetinu horší, subjektivně je znát vyšší objem, výkon i krouťák. Pružné zrychlení je v Land Cruiseru určitě znatelně lepší. Navíc ten motor v RX300 není nic moc odhlučněný (v měřítkách této cenové kategorie), 4.0 benzín v LC 120 je daleko tišší. Pokud budu tato dvě auta od Toyoty porovnávat, Land Cruiser z toho vychází jednoznačně lépe po téměř všech stránkách a ještě je o cca 400 tKč levnější. Jel jsem testovací okruh nejdřív se svým LC a pak jsem přesedal do Lexusu, takže si myslím, že to mohu objektivně porovnávat. Ve výbavě chybí akorát ten krásnej displej pro couvání a je také pravda, že repráky jsou v Lexusu přeci jenom o chlup lepší (to se dá ale napravit). Problém je v tom, že Duba tam má předváděčku většinou jenom Land Cruisera 120 v dieselu a to je o ničem...
neregistrovaný "Florida89"
2. 9. 2003 14:26
No konecne...
...jsem nasel "odborniky" , kteri me poradi jake nove auto si mam koupit!!!
Je videt ze jak s Lexusem LS430, MB S500 nebo i s BMW 745Li mate vsichni najezdeno desetitisice miles nebo alespon km a s temito modely vyhlasenych znacek mate bohate zkusenosti , tak se od vas velice rad neco priucim, coz me usnadni moji volbu pri koupi noveho auta!!!
Predem dekuji za dalsi hodnotne prispevky do diskuze.....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
3. 9. 2003 18:25
Re: No konecne...
Volba je jednoducha. New XJR
neregistrovaný "Ace2"
3. 9. 2003 21:41
Re: No konecne...
řídil jsme tu starší verzi. A to jsem řídil docela drsně, žádné 120 po dálnici není nad to když má člověk otevřené okno nad 4 tis začně slyšet řev kompresoru a k tomu svírá v rukách dřevěný volant s vyceněnou kočkou... Je to... je to prostě tak trochu jiná kočka
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 10:57
Re: No konecne...
Ja jsem prohnal uz New XJ. Bohuzel jen 4,2 atmosfericka, ale i to bylo super!:)
neregistrovaný "vedeni"
3. 9. 2003 01:54
bez titulku
Je to docela hnusny - design jak ruska Cajka pro Brezneva. Vnitrek taky ala rok 1990...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "john"
3. 9. 2003 09:57
Re: bez titulku
určitě je to skvělí svezení, ale mám rád, když se mi auto, ve kterém jedu, aspoň trochu líbí. Né, že bych na tohle auto měl, ale kdyby, tak skočím do něčeho z dvojice AUDI A8 nebo BMW 7.
neregistrovaný "Kamil"
3. 9. 2003 10:12
Re: bez titulku
To kopirovani Mercedesu je az nehorazne. Mam pocit, ze kazdy Lexus, ktery zatim vysel je kopie bud mercedesu nebo BMW a to uz o necem vypovida.
neregistrovaný "carmik"
3. 9. 2003 11:22
Re: bez titulku
Ať si říká kdo chce co chce vč. mojí osoby (dávám přednost Japoncům),etalonem luxusní třídy aut byl je a bude Mercedes.To,že LS430 vypadá jako M-B je úmysl a s tím byl i vyráběn. Co se však týká designu GS a IS o RX ani nemluvě, nemají s M-B ani BMW nic společného leda, že by jsi špatně viděl.
neregistrovaný "koroptev"
4. 9. 2003 09:26
Re: bez titulku
no IS je vyložená kopie tebou nadhozených značek... kup si brýle. MB a dokonce i BMW se budou muset ještě hodně snažit aby se alespoň přiblížili svými kompaktními sedany vzhledu stávajícího IS. a ve srovnání s IS300 sportcrossem jsou bohužel jen nudnou střední evropou.
neregistrovaný "MK"
16. 9. 2003 20:44
Re: bez titulku
To je tvoj nazor.Mne sa to IS velmi nepaci.Podla mna je prilis ostre, prilis hranate v niektorych crtach.To uz by som potom uprednostnil toto LS.Teraz nehladim na cenu ani na triedu, ale cisto len na design.
neregistrovaný "tom"
8. 9. 2003 00:09
japonci zase kradou
japonci se zase vybarvili a skopirovali stary mercedes s klasse. A dokonce to sami prizavaji :)) jeden manager od toyoty se vyjadril ze stim autem chteji ziskat konzervativni zakazniky v azii pro ktere vypada novy mercedes prilis sportovne. Neco takoveho si zadny znalec auta nekoupi, to je jak kdyz se nissan 200sx pokusil o kopii ferrari, pro obycejne lidi a duchodce je to lepsi auto, protoze ma elektricke stahovani oken a servo :).
V tv jsem videl dokument z dubaie a saudske arabie, tam se z japonskych aut smali, ze ti jen odkoukavaji techniku od nemcu a design kradou italum, coz je pravda, kdo si ty japonske playmobili koupi nema o autech sajnu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Smile"
8. 9. 2003 12:12
Re: japonci zase kradou
Tak to je nesmyl, protože právě v těch státech, co jsi uvedl, je velmi oblíben Lexus, LC 100, Supra,...atd. I syn šejka má (mimojiné)upravenou Supru s 1000 k (reportáž na DSF). Tak tady netvrď, že se tam těm autům smějou.
neregistrovaný "dmx"
8. 9. 2003 15:50
Re: japonci zase kradou
japonci kradnu? no neviem, s tym dizajnom lexusu LS430 mas trochu pravdu,ale inak maju japonci spickovu techniku, mali davno VTEC a VVT-i, a az o par rokov neskor mali europania obdobnu techniku, pokial viem vacsina aut to nema dodnes.
neregistrovaný "MK"
16. 9. 2003 17:24
Re: japonci zase kradou
V tom designe s tebou musim plne suhlasit.Je to Mercedes S, ale s ostrejsimi krivkami.Aj tie nove predne svetlomety na LS430 sa velmi napadne podobaju na tie, co ma novy Mercedes S po facelifte.Ale aj interierom to velmi pripomina spominanu automobilku, hlavne co sa volantu tyka:-)
neregistrovaný "MK"
16. 9. 2003 20:35
Re: japonci zase kradou
Mimochodom mal som moznost vidiet nazivo obe auta a viac sa mi pacilo S-ko.Ten Lexus na mna posobil velmi velkym dojmom, ale teraz nemam na mysli vnutornu priestrannost, ale skor to, ze svojimi rozmermy na mna posobil ako nejake terenne vozidlo.
Avatar - radohanno
29. 6. 2012 13:05
Re: japonci zase kradou
Musel jsem se přihlásit protože k té krádeži se to má tak.
Když chci vyrobit nějakou věc líp než má konkurence vezmu si mustr z toho nejlepšího co je na trhu a okopíruju to.
Čína okopčila snad všechno ,ale kvalita !!!
Lexus si vzal jako vzor ikonu luxusních aut a postavil veskrze lepší auto po technické stránce.
Rozhodně neokopíroval chyby mercedesů-podvozek,tlumiče,navigace,koro… el.vady hydraulika...........atd
Moc jsem chtěl MB Sclasse 500.
Nemám tolik peněz
Jsem se svým LS spokojený a po prvních nákladech po koupi jen jezdím.............
neregistrovaný "Dan"
9. 9. 2003 09:16
inteligence národa
je krásné číst, jak někteří lidé odsoudí auto jen podle nesmyslné věci jako je navigace. Proč nikdo nemluví o spolehlivosti, kvalitě, atd.????? Jezdil jsem s 430kou a je to fantazie!!!! Ten člověk jí má 6let a bez jediné závady, pokud si vzpomenu na BMW 7, M-B S, a nebo A8 jsou to miláčci servisů a to je větśí problém než přiblblá navigace TUPCI!!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - radohanno
29. 6. 2012 12:59
Re: inteligence národa
Po 10 letech se ptám jen na jednu věc.Jak může mít někdo v roce 2003 lexus LS430 6 let když jeho výroba jede od 9-2001
Jinak je to kára a jezdí krásně
neregistrovaný "michal"
22. 10. 2003 18:59
Japonci nekradou!
Kdo komu tady krade design? Kolik blbečků v tuningovaných BMW a VW Golf napodobuje čirou optiku zadních světlometů z lexusů??? Skoro všichni. A to jak VW vykrádá z M-B blinkry v zrcátkách je až směšný. Audi krade BMWčkám iDrive systém. Prostě Němci kradou všechno sobě navzájem a Japoncům taky.
Rozbalit vlákno
0