Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový London Taxi TX4: nový diesel a ABS sériově

Taxikářská legenda, která je symbolem tradicemi protkané metropole Spojeného království, dostává právě v těchto dnech dalšího pokračovatele. Design se příliš neodchyluje od známých tvarů poslední generace z roku 2002, technicky však dochází ke změnám.
Zpět na článek
23. 10. 2006 12:04
24. 10. 2006 11:10
anonym
23. 10. 2006 12:38
23. 10. 2006 13:07
neregistrovaný "guláš"
23. 10. 2006 18:31
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 17:38
23. 10. 2006 19:24
anonym
29. 5. 2007 09:57
neregistrovaný "Ayehow"
29. 5. 2007 09:48
neregistrovaný "Ayehow"
23. 10. 2006 12:04
HRČA
Veľké, pohodlné, ale vzhľadovo len hrča na kolesách...
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 10. 2006 11:10
Re: HRČA
No ono si clovek s designem moc delat nemuze, anzto jsou designovy pozadavky stanoveny taxikarskym uradem.
23. 10. 2006 12:38
Hybrid
Svým vzhledem i účelem si to auto samo říká, že chce pod kapotu tužkovky... škoda snad příště.
PS: víte někdo co ta skořepina stojí? Přijde mi, že musí stát buď 200k nebo 2mega
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "guláš"
23. 10. 2006 13:07
Re: Hybrid
cca Ł25,000. A skořepina? Jediný taxik do kterého se člověk nemusí soukat, ale může do něho nastoupit :yes:
neregistrovaný "ZZ"
23. 10. 2006 18:31
Re: The only one
A hlavně JEDINÝ taxík, kde si gentleman nemusí sundavat klobouk ;-)
23. 10. 2006 17:38
:)
no aby nedopadli jako tvr .. to už taky v británii dovyrábělo
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 10. 2006 19:24
pracovisko
interier vyzera otrasne a lacno.to uz nemohli v roku 2006 vymysliet nieco,kde by sa vodicovi prijemne pracovalo?ved za volantom stravi polovicu dna.taxikarom v londyne by som teda nechcel byt ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ayehow"
29. 5. 2007 09:57
Re: pracovisko
No jo, ta imitace dreva je fakt hnus, hlavne se divim, ze neco takoveho muzou skousnout tradicionalisticti Britove. Ale i kdyby bylo prave, tak (dnes tolik oblibena) kombinace dreva a hnusne cerneho plastu je na zvraceni. Kdyz drevo, tak jedine vedle kuze... kdyz imitace dreva, tak vedle kozenky :). Ale ne, to uz opravdu radsi komplet v plastu made in kontejner.
neregistrovaný "Ayehow"
29. 5. 2007 09:48
Motor
75 kW a 240 Nm... neni to trochu malo na moderni dvouapullitrovy turbodiesel DOHC s common-railem? Jsme sice v Anglii, ale porad v Evrope, navic ten motor se dela v Italii. To se spagetaci moc nevytahli, skopcaci maji vic v 1.9 i bez CR a s 1xOHC. To auto bude urcite tezke jak bejk, doufam, ze ma aspon kratke prevody, aby se aspon ve meste trochu hybalo.
Rozbalit vlákno
0