Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Noví majitelé Saabu nesmí používat jeho logo

Automobilka Saab je v současnosti vlastněna investiční skupinou National Electric Vehicle Sweden.
Zpět na článek
17. 8. 2012 18:44
17. 8. 2012 19:08
17. 8. 2012 21:51
18. 8. 2012 07:28
18. 8. 2012 08:19
18. 8. 2012 08:34
18. 8. 2012 09:06
18. 8. 2012 10:04
Avatar - Magnetofon
17. 8. 2012 15:25
Cinsko-svedska spolocnost
Akoze Cinsko-svedska spolocnost aby sa nepovedalo. V skutocnosti su to len Cinania a Svedi su vo firme len babky aby sa firma tvarila ako svedska.

Zaujimave ako je mozne, ze Saab bol predany Cinanom ked naopak zahranicna firma nemoze kupit viac ako 50% podiel v Cinskej automobilke, a aj pri vybudovani zavodu musi zahranicna firma v Cine postavit join-venture 50:50 s Cinskou kopirovaciou automobilkou (ktora nasledne vsetko okopiruje).

Presne som vedel, ze to takto dopadne.

Svedsky stat mal Saab jednoducho znarodnit a Cinanov kopnut do predele.
Hnus.

Zradcovsky politici predaju za par eur poklady Europy.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 15:29
Re: Cinsko-svedska spolocnost
A pritom tvrdili, že ho Čínanom nepredajú a záujemcov posielalo GM preč... Zvláštne. :-!
Avatar - 4hill
17. 8. 2012 17:30
Re: Cinsko-svedska spolocnost
Posledních pár let to vypadá že si každý snaží urvat ze Saabu co to jde...Čínani si evidentně přišli pro to poslední co má ještě cenu.Obzvlášt pro ně.To že dokáží vyrobit prakticky cokoliv už víme ale věřím že Gryf nikdy Švédsko neopustí.Nezaslouží si umřít na kapotě nějakého rádoby Saabu lisovaného z kukuřice..
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 17:31
Re: Cinsko-svedska spolocnost
:yes:
18. 8. 2012 08:33
Re: Cinsko-svedska spolocnost
:yes:
17. 8. 2012 18:27
Re: Cinsko-svedska spolocnost
tenhle "poklad" Evropy byl v mínusu 38 miliard Kč, byli rádi, že se toho vůbec zbavili ... a kdyby to znárodnili, tak příští rok to bylo v mínusu 75 miliard ... a neumím si představit, že si někdo koupí Saaba ať s logem nebo bez
17. 8. 2012 18:44
Gratulujem!
Najviac sa vsak opat napakuju pravnici.
Saab, bohuzial, je jasnym dokazom manazerskej neschopnosti Saab-u a GM. Absolutne odignorovali vyvoj a smerovanie svetoveho automotive. Sustavne liali brutalne peniaze do reklamy pre americky trh a vyrabali svojich dinosaurov.
Neviem, preco je tu okolo tejto znacky tolko reci. Do dnesneho dna uz zanikli stovky autotomotive firem!
R.I.P. Saab !!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mrakoplas
18. 8. 2012 07:51
Re: Gratulujem!
Jinak to dopadnou nemohlo. Neinvestuješ do techniky a vývoje proděláš. Porovnej si to s Volvem. Kolik do něj Ford nasypal a kolik dali GM do SAABu?
Je to zhruba stejný případ jako by VW v Audi vyráběl jen luxusnější verze Golfů a Passatů.
Šéfové GM v SAABu zakázali prakticky všechen vývoj vyjma karoserií a benzínových turbomotorů a i ten pěkně přidusili.
Avatar - Bristol
17. 8. 2012 19:08
SAAB
z prodeje společnosti NEVS nejsem nadšen ani trochu-kdyby se to koupilo alespoň jako Volvo-pokračovat dál v nastoleném trendu-ale takhle? Tak jako tak RIP SAAB :no: :-( poslední 9-5 je skutečně nádherné auto a sem tam ho potkat je skutečným motoristickým potěšením
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Mrakoplas
18. 8. 2012 07:28
Re: SAAB
Si děláš srandu ne? Vždyť'samotné Volvo patří Čínské Zhejiang Geely. >:-[]
18. 8. 2012 08:19
Re: SAAB
No a podívej se jaké hnusy z Volva vyjíždí, V40, S60, V60 Brrrr. :no: Vůbec se Scanii nedivím, že se jim to nelíbí. Bůh ví jaký šrot by pod jejich logem vyjížděl na silnici...
Avatar - Mrakoplas
18. 8. 2012 08:34
Re: SAAB
Tak to je věc názoru. Pro mne je V60 horkým kandidátem na mé příští auto. :-)
Scanii spíš vadí, že by se auta pod značkou SAAB měla vyrábět kdesi v Číně a zřejmě i v čínské kvalitě.
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 09:06
Re: SAAB
Mne sa V60, S60 aj V40 páčia.
18. 8. 2012 10:04
Re: SAAB
Máš pravdu, je to věc názoru. Mě se nový designový směr Volva nelíbí, připomíná mi Fluidní plechovku :no: Nicméně mluvím jen o designu, o technice S60/V60 pochybnosti rozhodně nemám ;-) Podle mě je nejhezčí Volvo současnosti XC70 :yes:

CO se týká SAABu, tak ten je podle mě naprosto v pr.. A jediný kdo by s tím mohl něco udělat je právě vlastník Scanie a to je pokud se nepletu VW >:D

Číňani z toho udělají jak ty říkáš nějakou plechovku v minimální kvalitě za velké peníze, protože je to přece SAAB, ale bez Gryfa ;-)
Avatar - petr164
18. 8. 2012 18:01
Diskuse slepých a hluchých
Záměr vyvíjet a vyrábět v Trollí Kápi elektromobily je nejen progresivní, ale i taktické s ohledem na doposud otevřenou možnost získat i logo s Gryfem. Pokud by se v Tröllhattanu skutečně začalo vyrábět, logo by se jistě tam opět nastěhovalo. E-Saab by se ale muse kompletně konstruovat od podlahy, nic podstatného z původní produkce se použít nedá i s ohledem na patentové nároky GM. Takže hodně štěstí v Trollí Kápi!
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2012 13:43
Re: Diskuse slepých a hluchých
Kdyby přistoupili k vývoji a výrobě elektromobilů bez stereotypů, kterými nás zahrnují výrobci klasických aut se "spalovacím motorem", dané mimo jiné nutností "sdílet", "ekonomizovat ve vazbě" apod...., možná by se jim mohlo podařit přijít s něčím skutečně převratným - a to by SAABjako značku jednoznačně vrátilo zpět se vší ctí....

Na druhou stranu Volvo to má postavené poněkud jinak, něž to, o čem se jedná v souvislosti se SAABem. Těžiště činností SAABu nejsou a nikdy ani nebyly ve výrobě osobních aut, totéž platí i pro Volvo, kde ale sobáky tvořily daleko větší "koláč" zaměření firmy.....

JInak, pokud vím, tak Scania patří pod skupinu nákladních aut, které dal dohromady VW.