Příští generace stuttgartské třídy C dorazí minimálně ve čtyřech karosářských verzích, dostupná bude jako sedan, kombi, kupé a kabriolet, spekuluje se i o liftbacku.
nove Cecko bude mat razvor 2820mm? Bavime sa vobec este o strednej triede?
Len pre porovnanie alfa romeo 166 a saab 9-5 z rokov okolo r 2000 mali razvor 2700mm a patrili do vyssej strednej triedy!!! ano vyssej strednej triedy!!! .... neuveritelne nam to narasta... pytam sa kde je hranica? Bude mat auto strednej triedy 3m razvor za 10 rokov? Komu tym prospejeme... neviem
choroba dnesnej doby... je ta ze kazda nova generacia akehokolvek auta chce byt vzdy vacsia priestornejsia dravejsia agresivnejsia... luxusnejsia ... ale takto to donekonecna nejde... v prvom rade by som u dnesnych aut ocenil vacsu kvalitu a spolahlivost.... agresivity je dookola vo svete vsade dost... po tej nikto netuzi....
no jo.... dnes uz nema zmysel nejak tie vacsie auta zaclenovat .... vsetko nad 4,7m je uz dnes fakticky velke auto... len si zober superba... tam tiez ani pan boh nevie kde ho zaradit... pritom pred 10 rokmi by to bola jasna vyssia stredna trieda..a dnes? No taka stredna by som povedal... dnesna octavia je fakticky vacsia ako niektore auta vyssej strdnej triedy pred 15 rokmi.... je to tak... ano vsetko je v poriadku..... len nechapem kde sa ta stedna trieda rozmerovo este posunie.. sam som zvedavy ci sa jej podari dostat sa kdesi cez 2,9m razvorom a dlzkou cez 4,9m .... uvidime - to by sme boli uz na urovni luxusnych aut spred 10 rokov dozadu... ale ako pozeram dnes uz nic nie je nemoze .. ukol znel jasne: vse co je novejsi musi byt vzdy vetsi a vetsi a vetsi
raz pride doba ked sa nove auta budu naspat zmensovat zjednodusovat a este sa s tym budu vyrobcovia chvalit.... uvidite... vsadim sa :yes:
Mě tento trend nevadí. Mám přes 190cm a když si řidič nastaví pohodlnou polohu tak si za něj v menších autech dospělý nesedne... ;-\ Navíc mám pocit, že často roste hlavně rozvor ne nutně délka auta a to je podle mě dobře.
ano mas pravdu.. zvacsa rastie hlavne razvor... ktory je tym halvnym meritkom pre velkost priestoru v kabine a pre zadelenie auta do jednotlivych tried... samotna dlzka este z maleho auta s malym razvorom velke auto nespravi ( Octavia 1..... )
Je mi jasne ze mercedes sa natahuje s BMW takisto ako sa GL natahovalo z Q7 kde medak porazil Q7micku dlzkou o par mililmetrov ... aby si mohol pripisat prvenstvo za najvacsiu obludu... bohuzial dnes je to tak.... vyrobcovia sa akosi vzajomne nahanaju medzi sebou a rozmerovo sa nahanaju v milimetroch ale skor by som ocenil keby sa vyrobcovia dnes zamerali viac na kvalitu spolahlivost a hlavne funkcnost... vela veci sa dnes v autach robi "len tak" na paradu .. na efekt... aby to vyzeralo...
Chapem ze vyssi clovek potrebuje viac priestoru to ano.... ale jednoducho nemoze jedno auto vyhoviet vsetkym.... vyhoviet cloveku co ma 1,6m a aj tomu co ma 2m ... taky ronnie coleman... ten snad jazdi v multiple v strede :D ... inak neviem kde sa on zmesti....
Porovnavas trochu jablka s hruskami. Zadokolky s predokolkami. Pozri sa na tie auta z profilu, porovnaj predny previs a polohu osi prednych kolies voci kabine (alebo prednym dveram). Razvor osi kolies ako taky nevypoveda o vsetkom.
to jsou kecy novinářů.. myslí si, že to tak má být - lidi to chtějí slyšet.
A možná chtějí!
Ale v praxi je to ptákovina... možná má dravější chromovanou lištu... :-)
Dosť zaujímavé ak sa zákazník MB bude musieť vyrovnať s faktom, že nejaká dacia za 6000,- Eur bude mať ten istý motor ako jeho miláčik s hviezdou za 40 000,- Eur
to je sice pravda a je to trochu dehonestacia MB, ale na druhej strane musis pocitat s tym, ze ten motor, ktory bude v Ccku bude mat teoreticky 50 60% dielov vlastnych, vyrobenych v MB, plus odhlucnenie bude tak isto inde, cize az tak sa netreba vzrusovat nad tym doba je uz raz taka, vid Jaguar, ktory pouziva naftove diesle vyrobene v Renaulte, ale po chvilkovom badani som zistil, ze viac ako 60% dielov je vlastnych vyrobenych Jagom ... :-!
pardon, ospravedlnujem sa je to motor od PSA (trosku ma zmiatli francuzi >:D ), proste pouziva sa aj v Peugeotoch a to tiez nemusi uplne rezat vsetkym fanusikom Jaguaru
Jaguar používá naftový motory původem od Peugeotu , R4 2.2 a V6 3.0 Sice jinak naladěný ale v základu stejný jako Peugeot . Mimochodem , ta Jaguáří V6 202 kw by byla nádhera v Peugeotu 508
202 kW naftová V6 pod haubnu napříč s předním náhonem v mainstreamovém kombíku střední třídy (jelikož Peugeot podélnou zástavbu ani hnaný zadek (rxh nepočítám) neumí), hmm, vážně nádhera 8-s
Fungovat by to nemohlo proč ? Kvůli tolika výkonu na předek ?? Peugeot 605 , 407 , Citroen C5 s V6HDI 177kw Laguna V6dcI 173kw ... a to nemluvím o přemotorovanejch předokolkách o třídu níž Astra OPC , Focus RS , Scirocco R , Alfa 147/156 GTA ...Pamatuju dobu kdy Renault uvedl R 5 Alpine 69kw a psalo se že už je to na hraně a že předokolky NIKDY nebudou mít víc jak 100 koní protože to je limit koncepce .
Přesně tak. S otevřeným diferenciálem, který auta tohoto ražení mají, je 202 kW opravdu přespříliš. Navíc u příčné zástavby takto těžkého motoru, tudíž i s převodovkou pro příčnou zástavbu je až hodně moc hmoty na předku, jízdně by to opravdu žádná paráda nebyla. Ty přemotorované předokolky, které jsi vypsal, mají všechny do jedné (i když Alfou si nejsem zcela jist, nic o ní nevím) diferenciál se sníženou účinností (neboli zvýšenou svorností), některé dokonce dif sportovní s možnosti vektorování hnacích momentů. O konstrukci přední nápravy ani nemluvě.
to jsou kecy... motor má stejný - podobný "železo".. ale je to jinej motor!
V Dacii má max 9 koní, standartně ( a kvůli ceně většinou) 75.. 220Nm a pětikvalt.. v medvíděti (= třída A) má 110 koní a 260 Nm.. a šestikvalt...
Kromě toho do "C" přijde 1.6, úplně jinej motor, vyvinutej už dohromady.. a dostupnej dneska akorát v Renaultech... :-!
Tak dúfam že tam už bude miesto aj pre ľudí vyššieho vzrastu .. ;-) Céčka boli vždy krpaté , teraz to vyzerá na poriadny nárast , mne osobne to nevadí ...
píšu to o něco výš: geny tam jsou... ale popravdě mě to neuráží.
Není to horší než Ford / PSA v Jaguaru.. taková už je doba!
Pokud bude i jiná volba, tak je to v pořádku... a já bych Céčko s 1.6 klidně mohl.. pokud bude mít poctivej automat - a ne šílenou dvouspojku. ;-)