Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes-Benz C dostane dravější styl a pět karoserií

Příští generace stuttgartské třídy C dorazí minimálně ve čtyřech karosářských verzích, dostupná bude jako sedan, kombi, kupé a kabriolet, spekuluje se i o liftbacku.
Zpět na článek
16. 10. 2013 10:19
16. 10. 2013 21:02
16. 10. 2013 11:20
16. 10. 2013 15:12
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2013 10:17
ej ale sa nam to pekne posuva
nove Cecko bude mat razvor 2820mm? Bavime sa vobec este o strednej triede?

Len pre porovnanie alfa romeo 166 a saab 9-5 z rokov okolo r 2000 mali razvor 2700mm a patrili do vyssej strednej triedy!!! ano vyssej strednej triedy!!! .... neuveritelne nam to narasta... pytam sa kde je hranica? Bude mat auto strednej triedy 3m razvor za 10 rokov? Komu tym prospejeme... neviem

choroba dnesnej doby... je ta ze kazda nova generacia akehokolvek auta chce byt vzdy vacsia priestornejsia dravejsia agresivnejsia... luxusnejsia ... ale takto to donekonecna nejde... v prvom rade by som u dnesnych aut ocenil vacsu kvalitu a spolahlivost.... agresivity je dookola vo svete vsade dost... po tej nikto netuzi....
Rozbalit vlákno
8
16. 10. 2013 10:29
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
>:D BMW řada 3 (E46) v roce 1998 rozvor 2725mm-střední třída, délka 4471 mm...

Dnes BMW 3 2.810 mm rozvor, délka vozu 4624 mm...

Vše je samozřejmě naprosto v pořádku ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2013 10:37
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
no jo.... dnes uz nema zmysel nejak tie vacsie auta zaclenovat .... vsetko nad 4,7m je uz dnes fakticky velke auto... len si zober superba... tam tiez ani pan boh nevie kde ho zaradit... pritom pred 10 rokmi by to bola jasna vyssia stredna trieda..a dnes? No taka stredna by som povedal... dnesna octavia je fakticky vacsia ako niektore auta vyssej strdnej triedy pred 15 rokmi.... je to tak... ano vsetko je v poriadku..... len nechapem kde sa ta stedna trieda rozmerovo este posunie.. sam som zvedavy ci sa jej podari dostat sa kdesi cez 2,9m razvorom a dlzkou cez 4,9m .... uvidime - to by sme boli uz na urovni luxusnych aut spred 10 rokov dozadu... ale ako pozeram dnes uz nic nie je nemoze .. ukol znel jasne: vse co je novejsi musi byt vzdy vetsi a vetsi a vetsi

raz pride doba ked sa nove auta budu naspat zmensovat zjednodusovat a este sa s tym budu vyrobcovia chvalit.... uvidite... vsadim sa :yes:
16. 10. 2013 10:44
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
Mě tento trend nevadí. Mám přes 190cm a když si řidič nastaví pohodlnou polohu tak si za něj v menších autech dospělý nesedne... ;-\ Navíc mám pocit, že často roste hlavně rozvor ne nutně délka auta a to je podle mě dobře.
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2013 10:53
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
ano mas pravdu.. zvacsa rastie hlavne razvor... ktory je tym halvnym meritkom pre velkost priestoru v kabine a pre zadelenie auta do jednotlivych tried... samotna dlzka este z maleho auta s malym razvorom velke auto nespravi ( Octavia 1..... )

Je mi jasne ze mercedes sa natahuje s BMW takisto ako sa GL natahovalo z Q7 kde medak porazil Q7micku dlzkou o par mililmetrov ... aby si mohol pripisat prvenstvo za najvacsiu obludu... bohuzial dnes je to tak.... vyrobcovia sa akosi vzajomne nahanaju medzi sebou a rozmerovo sa nahanaju v milimetroch ale skor by som ocenil keby sa vyrobcovia dnes zamerali viac na kvalitu spolahlivost a hlavne funkcnost... vela veci sa dnes v autach robi "len tak" na paradu .. na efekt... aby to vyzeralo...

Chapem ze vyssi clovek potrebuje viac priestoru to ano.... ale jednoducho nemoze jedno auto vyhoviet vsetkym.... vyhoviet cloveku co ma 1,6m a aj tomu co ma 2m ... taky ronnie coleman... ten snad jazdi v multiple v strede :D ... inak neviem kde sa on zmesti....

;-)
16. 10. 2013 12:55
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
Řešení je přeci jednoduché. Koupit vyšší třídu. ;-) Že naroste rozvor, nijak negarantuje, že se zvětší kabina.
16. 10. 2013 10:50
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
Porovnavas trochu jablka s hruskami. Zadokolky s predokolkami. Pozri sa na tie auta z profilu, porovnaj predny previs a polohu osi prednych kolies voci kabine (alebo prednym dveram). Razvor osi kolies ako taky nevypoveda o vsetkom.
16. 10. 2013 12:58
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
Zadokolce zase prospěje větší zadní převis, aby se zlepšilo zatížení zadní nápravy.
16. 10. 2013 11:10
Re: ej ale sa nam to pekne posuva
Ford Mondeo: rozvor 2850mm třída : střední
16. 10. 2013 10:19
Hmmm...
...tak to už bude třetí generace v řadě, co dostane dravější styl >:D

V celém článku prakticky žádná nová informace ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
16. 10. 2013 21:02
Re: Hmmm...
to jsou kecy novinářů.. myslí si, že to tak má být - lidi to chtějí slyšet.
A možná chtějí!
Ale v praxi je to ptákovina... možná má dravější chromovanou lištu...
:-)
Avatar - Magister
16. 10. 2013 10:49
Nic nového pod sluncem
Moc nových informací nezaznělo (nové dieselové motory? 9stupňová převodovka?), nicméně je fajn, že MB C si udrží na vrcholu pořádnou V8. :-!
Rozbalit vlákno
2
16. 10. 2013 11:44
Re: Nic nového pod sluncem
Bylo by to fajn, ale moc tomu nevěřím...
Avatar - CHerokee
16. 10. 2013 15:58
Re: Nic nového pod sluncem
Snad ano, uvidíme...
16. 10. 2013 11:20
Dacia s hviezdou
Dosť zaujímavé ak sa zákazník MB bude musieť vyrovnať s faktom, že nejaká dacia za 6000,- Eur bude mať ten istý motor ako jeho miláčik s hviezdou za 40 000,- Eur
Rozbalit vlákno
10
Avatar - blake26
16. 10. 2013 11:32
Re: Dacia s hviezdou
to je sice pravda a je to trochu dehonestacia MB, ale na druhej strane musis pocitat s tym, ze ten motor, ktory bude v Ccku bude mat teoreticky 50 60% dielov vlastnych, vyrobenych v MB, plus odhlucnenie bude tak isto inde, cize az tak sa netreba vzrusovat nad tym doba je uz raz taka, vid Jaguar, ktory pouziva naftove diesle vyrobene v Renaulte, ale po chvilkovom badani som zistil, ze viac ako 60% dielov je vlastnych vyrobenych Jagom ... :-!
16. 10. 2013 11:53
Re: Dacia s hviezdou
Jaguar s Renaultem?
Avatar - blake26
16. 10. 2013 13:00
Re: Dacia s hviezdou
pardon, ospravedlnujem sa je to motor od PSA (trosku ma zmiatli francuzi >:D ), proste pouziva sa aj v Peugeotoch a to tiez nemusi uplne rezat vsetkym fanusikom Jaguaru
16. 10. 2013 12:54
Re: Dacia s hviezdou
Jaguar používá naftový motory původem od Peugeotu , R4 2.2 a V6 3.0 Sice jinak naladěný ale v základu stejný jako Peugeot . Mimochodem , ta Jaguáří V6 202 kw by byla nádhera v Peugeotu 508
16. 10. 2013 14:21
Re: Dacia s hviezdou
202 kW naftová V6 pod haubnu napříč s předním náhonem v mainstreamovém kombíku střední třídy (jelikož Peugeot podélnou zástavbu ani hnaný zadek (rxh nepočítám) neumí), hmm, vážně nádhera 8-s
16. 10. 2013 21:47
Re: Dacia s hviezdou
Fungovat by to nemohlo proč ? Kvůli tolika výkonu na předek ?? Peugeot 605 , 407 , Citroen C5 s V6HDI 177kw Laguna V6dcI 173kw ... a to nemluvím o přemotorovanejch předokolkách o třídu níž Astra OPC , Focus RS , Scirocco R , Alfa 147/156 GTA ...Pamatuju dobu kdy Renault uvedl R 5 Alpine 69kw a psalo se že už je to na hraně a že předokolky NIKDY nebudou mít víc jak 100 koní protože to je limit koncepce .
17. 10. 2013 07:25
Re: Dacia s hviezdou
Přesně tak. S otevřeným diferenciálem, který auta tohoto ražení mají, je 202 kW opravdu přespříliš. Navíc u příčné zástavby takto těžkého motoru, tudíž i s převodovkou pro příčnou zástavbu je až hodně moc hmoty na předku, jízdně by to opravdu žádná paráda nebyla. Ty přemotorované předokolky, které jsi vypsal, mají všechny do jedné (i když Alfou si nejsem zcela jist, nic o ní nevím) diferenciál se sníženou účinností (neboli zvýšenou svorností), některé dokonce dif sportovní s možnosti vektorování hnacích momentů. O konstrukci přední nápravy ani nemluvě.
16. 10. 2013 12:58
Re: Dacia s hviezdou
Ty autům moc nerozumíš viď?
Avatar - blake26
16. 10. 2013 13:08
Re: Dacia s hviezdou
sudis podla coho ? .... a nie uplne vsetkemu nerozumiem niesom totiz automechanik ani inzinier na vyvoj motorov
Avatar - Ja Prvni 123
16. 10. 2013 20:36
Re: Dacia s hviezdou
to jsou kecy... motor má stejný - podobný "železo".. ale je to jinej motor!
V Dacii má max 9 koní, standartně ( a kvůli ceně většinou) 75.. 220Nm a pětikvalt.. v medvíděti (= třída A) má 110 koní a 260 Nm.. a šestikvalt...
Kromě toho do "C" přijde 1.6, úplně jinej motor, vyvinutej už dohromady.. a dostupnej dneska akorát v Renaultech...
:-!
Avatar - Aladeen
16. 10. 2013 15:12
Miesto
Tak dúfam že tam už bude miesto aj pre ľudí vyššieho vzrastu .. ;-) Céčka boli vždy krpaté , teraz to vyzerá na poriadny nárast , mne osobne to nevadí ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
16. 10. 2013 20:19
rendlíkovské geny
:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
16. 10. 2013 20:40
Re: rendlíkovské geny
píšu to o něco výš: geny tam jsou... ale popravdě mě to neuráží.
Není to horší než Ford / PSA v Jaguaru.. taková už je doba!
Pokud bude i jiná volba, tak je to v pořádku... a já bych Céčko s 1.6 klidně mohl.. pokud bude mít poctivej automat - a ne šílenou dvouspojku.
;-)
16. 10. 2013 22:27
no to je hnus
to snad MB koupilo v MB plnej sklad prednich svetel
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0