Sancta simplicitas. ;-) Takéto prostoduché vyhlásenia sú tu vždy pri predstavení niečoho prémiového, bez toho, aby ktokoľvek čo i len nakukol cez okno. Tak to bolo aj nedávno pri S-Klasse. Kto ale má možnosť porovnať a zviesť sa, nie je taký jednoznačný: k tomuto odporúčam Dinarov nedávny blog o S-Klasse, kde ju dosť sfúkol a zaradil na chvost D3.
jo no, čekat od třídy S sportovní vlastnosti může jenom Dinar, myšleno samo ssebou v dobrým, vždyť jestli si dobře pamatuju, je to Dinar kdo mění při běžný servis. prohlídce i kotouče, vždycky když mě předjede nějaký "bavko" stylem "tgv" od 5 výš, řeknu si "Dinar" :-) v novým esku jsem měl tu čest jet a je to hotový divadlo, té káře nechybí vůbec nic, pokud chceš sportovat, koupíš si holt AMG ;-)
Ono je to otázka vyznění, v podstatě jsem na tom autě zkritizoval jen jedno, a to jednostranně zaměřený podvozek. Na tom trvám a doporučuju každému, kdo se eskem sveze a je unesen komfortem, ať zkusí áosmu a sedmičku po fl, bude přejvapen tím, jak ta auta v komfortu umí totéž, a navíc jejich podvozky fungují i když se na ně tlačí. A to vše myslím v rámci třídy, samo že od eska nečekám projev hothatche. Tohle v kombinaci s diskutabilním zpracováním, mě vedlo k závěru, že to časté superlativní označování eska jako nejlepšího auta na světě, mi pro tuto generaci nesedí. ;-)
je pravda, že a8 ani bmw, ani lexem jsem prozatím nejel, v interieru je podle mě a8 na úrovni mb, bmw už je pozadu, faktem je, že nejlepší auto na světě asi není ;-)
Z luxusních jsem jezdil jenom eskem, takže tam srovnání nemám. Ale měl jsem poslední dobou možnost najezdit pár tisíc kilometrů jak v BMW 535d tak v pofaceliftovém Éčku 350CDI na airmatiku. A právě ten airmatik mi v pětce hodně chyběl. Auta od vyšší střední na mě působí spíše takovým uklidňujícím dojmem (nemám tendenci s nima nějak řezat okresky ale zato po dálnici rád jedu 200+). Přišlo mi tedy škola, že BMW má sice podvozek lepší, ale je to na úkor komfortu. A prý nemá bmw vzduch ani do sedmičky. U mercedesu stačilo airmatik přepnout na sport a dá se užít i na okreskách. Ale prostě mě k tomu tyhle větší auta nějak nelákají.
U céčka a trojky to teď jednoduché - kdo má sportovní ambice, vezme céčko se sportovním podvozkem nebo trojku, kdo chce pohodlí, připlatí si do céčka za airmatik.
Možná mezi fanoušky Mercedesu. Jestli se MB vyrovná 3er je spíš otázka vkusu než objektivního měření. A Audi... Audi je na tahu. A4 je nyní ten třetí (ovšem A5SB v mých očích drží krok bez problému).
Tak nejak. Audi je síce služobne najstaršie, ale Sportback je stále jedno z najkrajších áut nielen v strednej triede, ale i medzi lifrbackmi bez ohľadu na triedu.
je naprosto úžasný, MB přebírá otěže ve střední třídě...kostky jsou hozeny, a jediný kdo může rozhodit tandem D3, je Jaguar s přípravovaným baby jagem 2. generace
Jaguar opravdu neni nekdo kdo by "rozhazoval" jakysi tandem, protoze s jeho prodejema je minoritnim hracem pro par extremistu. Konkurenti pro Ccko budou stale stejni tedy trojkovy baworak a samozrejme pripravovana nova Audi A4.
Ja nemluvim o aute, ja mluvim o pozici na trhu. Jaguar proste neni realny konkurent pro D3, to nema nic spolecneho s tim jake auto v tomto segmentu privede na trh.
Nové C vypadá hodně dobře. Interiér paráda. Z venku se pořád nemůžu rozhodnout, které provedení je nejpeknější, jestli klasika nebo sportovní.... vybere si asi každý...
Jednoznačně hvězdu na kapotě, je přes ni pěkný pohled na silnici. Jsem rád že ji zanechali a vyřešili současný problém na W204 - když chci distronic, nemůžu mít hvězdu.
To mi připomíná Top Gear, myslím první sezónu toho nového (2003?). Stěžovali si tam, jak nedosahují udávaných spotřeb, a Jeremy prohlásil, že se dívá místo na kombinovanou na spotřebu ve městě. A že to tak nějak odpovídá. :-)
"...nesedia mi predne ani zadne svetla, je to akesi prezvejkane az moc zaoblene...." Je celkem jasné, že ti aktuální evropský designový směr nesedí (přidej si klidně Renault i s tím tabletem). Jsme však v Evropě a ne každý bude dělat výrobně jednoduchá hranaté plechy, co teď letí v Číně. :-) A pokud jde o tvé prognózy, tak ve Stuttgartu budou s céčkem asi hodně spokojeni.
Ten béžový interiér s překližkou a analogovými hodinami je dokonalý. Módu velkých umaštěných displejů nikdy nepochopím. Řešení umístění šmatloidu u Mercedesu je doslova na prá facek ;-\
Exteriér za 1, obzvlášť s AMG paketem vypadá výborně. Interiér působí hodně luxusně, jakoby patřil minimálně o třídu výš, jediný výtka z mojí strany je k tomu hroznýmu displeji, ten měl být vyřešený nějak normálně. A ještě mě pobavila ta palivová nádrž, 41 litrů, to je snad vtip 8-s
Jasně, větší nádrž lze dokoupit, to je v pořádku, ale pokud je základ 41 litrů, tak to znamená, že si jí bude muset dokoupit skoro každý, a to asi není úplně dobře. Vím, že za větší nádrž se dá připlatit u větších Mercedesů i u Audi, ale vždycky je i menší nádrž alespoň tak velká, aby třeba slabší verze měli slušný dojezd.
Zajímalo by mě, kolik procent zákazníků si nechá tu 41 litrovou... Odhaduji tak 1% a to jenom proto, že na to zapomněli... Dle mně jen ústupek nižší papírové pohotovostní hmotnosti. 30 kg z těch 100kg ušetřili jenom tady... :-)
Ale nejspíš tato informace platí jen pro hybrid...
Možno to je odpoveď na otázku, prečo sa v prémiovej strednej predáva 90% dízlov. >:D
Btw. ja mám v rovnakej triede 70l, čo umožňuje o "trošku" lepší dojazd. :-)
Na Teba, je vidieť, že už si riešil otázku kávového pojmoslovia: espresso/ristretto vs. piccolo. WL je známy propagátor správneho používania pojmov z gastronómie. ;-)
Zažil jsem žertovnou příhodu, kdy na svahu v Dolomitech vběhl do baru Čech a volal na barmana, "uno ri***tto!" a děsně se divil, proč na něho obsluha nechápavě civí, i když to několikrát důrazně zopakoval. >:D;-)
Někde jsem to viděl napsáno, piccolo je přece "už ta správná defaultní dávka," souhlasím, ale uznej, co je tady zažito? :-) Btw: Kávu vůbec nepiji, tak se omlouvám profesionálům.
Tak časem si určitě zvyknu, stejně jako jsem si časem zvyknul na třídu S. Bylo by ale hrubě nezodpovědné jakkoli vůz hodnotit, když neznáme cenu, technické údaje ani nárazové testy.
Promiň, ještě jsem diskusi nepročetl. A co se týče technických údajů, ty už jsou tu také, to jen redakce to udělala poněkud zmatečně. Už čekám jen na nárazové testy, pak už nic nebrání porovnání s konkurencí.
Dokonalé. Dokonalé deja vu. Zmenšenina S-klády, zato se vší parádou. Esteticky čisté linie jsou v přímém kontrastu s přístupem v Mnichově, a to je dobře.
Trojcípá hvězda svítí mnohem jasněji než mnichovská modrobílá vrtule, estetický souboj vyznívá jednoznačně, tedy pro mě. Bohužel mám tak nějak nepříjemný pocit, že technika bude mít také jasného vítěze... Ale nechme se překvapit.
No a je to tady: Stuttgartská prémiová pravda a láska opět zvítězila nad diskusní lowendovou lží a nenávistí. Normálně to vydejchej, a skutečnost, že bys ze všeho nejraději dnes vyhodil do povětří svojí garáž i se zapáchajícím obsahem, přejdi s dokonale hraným stoickým klidem garážového rentiéra.
Tak jak?
- karoserie bez kazu, dokonalý mix potence, luxusu a stylu :yes:
- i lehkonohý kovboj mírně povytáhne obočí nad velikostí nádrže - prémiová nádrž, to tu snad zatím ještě nebylo :yes:
- snížená hmotnost :yes:
- kabina k zulíbání, a to doslova :yes:
- televize... no nejde jinak, padni komu padni - :no:
- rozvor - :yes:
- vzduch - :yes:
- C400 - :yes:
- 4Matic - :yes:
- cena - :yes:
citát z článku " celkově auto i díky dalšímu odlehčování zhublo 100 kg. Snížení hmotnosti vede u nové generace ke zlepšení spotřeby paliva až o 20 % bez jakýchkoliv ústupků v jízdních výkonech.".
Podľa tej vety je mi ľúto, že neznížili hmotnosť ešte o ďalších 400 kg, to by potom bez akýchkoľvek ústupkov v jazdných výkonoch jazdilo so spotrebou zníženou o 100% >:-[] .
S hodnotením sa nedá nesúhlasiť, ale tie kruhové výduchy ventilácie sú podľa mňa rovnako "krásne" ako ten tablet. Z tých ušetrených 100 kíl mám trochu obavu... Dúfam, že E čko pôjde dizajnom karosérie podobným smerom, faceliftom sa do môjho vkusu netrafili...
No ,už vidím ako mi ten obludný stredový panel obmedzuje pravú nohu :no:
Som zvedaví aké zvuky bude vydávať ten Pattexom prilepený displej pri prevádzke na našich cestách .
Pre mňa je interiér sklamaním :-(
suhlasim, ten displej bude prva vec co na tom aute "odleti" a nepochybne aj pri setrnom zaobchazani nebude mat velku zivotnost , stredovy tunel je siroky ako v hummeri ale mozno ze sa skor ako hummerom inspirovali konkurencnym baworakom ktory je v sirke stredovych tunelov rekorderom v risi aut,
z bocneho profilu perfektne vynikne extremny razvor a kratucky "zadok" - posobi to ako taky jazvecik, dlhe predlhe auto a zadok sedanu kratsi ako vo fabii sedan
predne svetla akoby okopcene z S-ka, zadne tiez , dokonca v tomto Cecku vidim aj maybacha svojim tiahlym tvarom zadku a strechy mi ho dokonale pripomina a povedzme si pravdu - maybach uspesny moc nebol a dizajn mu nesadol, toto Cecko je ok, urcite uspesne bude to nepochybujem ale dizajn prednych svetiel mi nesedi, nesedi mi ani tvar zadnych svetiel a predlhocizny razvor neproporcionalne vsadeny medzi kratke previsy , z bocneho profilu je vidiet tie zvlastne proporcie a nepomer kratkeho zadku k razvoru a celemu autu.
nepochybne uspech to auto bude mat obrovsky, bude to pecka v triede, o tom bez debaty, ale bohuzial z mojho pohladu sa tam uz straca akasi mercedesovska aura ktora bola v predoslych Ceckach, toto nove C mi pride skor uz len ako nejaka zmensenina Ska , neposobi tak "tvrdo" "osobito" a "chlapsky" ako predosly model,
z mojho pohladu je nove C tiez sklamanim, uz Sko ma sklamalo exterierom a Cecko je vlastne len jeho zmensenina takze je to podobne
Proboha Toppere, Ty jeden matláku.
Proč by měl displej uletet???
Žena má dva roky Béčko a pokud bych si mohl dovolit tvrdit, že z toho auta někdy něco upadne, tak ten displej rozhodně první na řadě nebude. Každej tady pindá o tom jak to bude rachtat, vrzat, padat... Kolik z Vás to viděla v reálu? Kolik z Vás s tim jelo? Já zapoměl, Všichni (jsem na net diskuzi...), chápu.
Neříkám, že jsem fanouškem vypíčenýho "tabletu", ale pokud chcete kritizovat designovou stránku, tak u ní zůstaňte a nepouštějte se do hlubších prognóz životnosti něčeho co znáte jen z obrazovky
Nové Céčko se mi líbí, ovšem až na zadní partie - jsou takové moc "rozměklé" a příliš klesající... Design je evidentně laděný podle asijského (čínského) vkusu a to je u německé automobilky smutné zjiětění :'-(:no: Hranatější ***ka s horizontálně orientovanými zadními svítilnami (část na blatnících, část na víku) by tomu autu podle mého názoru slušela mnohem lépe...
Ano, v zádi také vidím největší slabinu. Jinak by to víceméně šlo...Mimochodem, minule jsem (zejména Audi pravidelně zmiňující experty) upozornil, že je to eSko jako přes kopírák a bylo mi vyčiněno, že hodnotím neoficiální snímky...Že by oficiální můj názor změnily, říct nemohu. :-)