Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes-Benz C podrobně a na 69 fotografiích

Nejnovější generace je o 100 kg lehčí, může mít vzduchový podvozek a nabídne výběr z palety osmi čtyřválcových motorů.
Zpět na článek
16. 12. 2013 13:17
16. 12. 2013 13:53
16. 12. 2013 15:57
16. 12. 2013 23:09
16. 12. 2013 13:53
16. 12. 2013 13:58
16. 12. 2013 13:22
16. 12. 2013 13:23
16. 12. 2013 13:46
16. 12. 2013 13:54
16. 12. 2013 13:57
16. 12. 2013 15:00
16. 12. 2013 14:14
16. 12. 2013 17:41
16. 12. 2013 14:44
16. 12. 2013 13:33
16. 12. 2013 13:45
16. 12. 2013 15:38
16. 12. 2013 15:40
16. 12. 2013 17:41
16. 12. 2013 13:53
16. 12. 2013 13:54
16. 12. 2013 14:02
16. 12. 2013 15:24
16. 12. 2013 17:44
16. 12. 2013 17:46
16. 12. 2013 14:47
16. 12. 2013 15:30
16. 12. 2013 13:55
16. 12. 2013 14:00
16. 12. 2013 15:27
16. 12. 2013 15:50
16. 12. 2013 17:49
16. 12. 2013 15:07
16. 12. 2013 15:12
16. 12. 2013 15:38
16. 12. 2013 17:47
16. 12. 2013 18:29
16. 12. 2013 18:31
16. 12. 2013 19:31
16. 12. 2013 21:38
16. 12. 2013 18:33
16. 12. 2013 19:53
16. 12. 2013 23:19
17. 12. 2013 04:52
17. 12. 2013 11:14
17. 12. 2013 15:01
Avatar - dal
16. 12. 2013 13:17
Král třídy
Není sebemenších pochyb o tom kdo je král.
Bravo MB! :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
16. 12. 2013 13:53
Re: Král třídy
Sancta simplicitas. ;-) Takéto prostoduché vyhlásenia sú tu vždy pri predstavení niečoho prémiového, bez toho, aby ktokoľvek čo i len nakukol cez okno. Tak to bolo aj nedávno pri S-Klasse. Kto ale má možnosť porovnať a zviesť sa, nie je taký jednoznačný: k tomuto odporúčam Dinarov nedávny blog o S-Klasse, kde ju dosť sfúkol a zaradil na chvost D3.
16. 12. 2013 14:35
Re: Král třídy
jo no, čekat od třídy S sportovní vlastnosti může jenom Dinar, myšleno samo ssebou v dobrým, vždyť jestli si dobře pamatuju, je to Dinar kdo mění při běžný servis. prohlídce i kotouče, vždycky když mě předjede nějaký "bavko" stylem "tgv" od 5 výš, řeknu si "Dinar" :-) v novým esku jsem měl tu čest jet a je to hotový divadlo, té káře nechybí vůbec nic, pokud chceš sportovat, koupíš si holt AMG ;-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2013 15:57
Re: Král třídy
Ono je to otázka vyznění, v podstatě jsem na tom autě zkritizoval jen jedno, a to jednostranně zaměřený podvozek. Na tom trvám a doporučuju každému, kdo se eskem sveze a je unesen komfortem, ať zkusí áosmu a sedmičku po fl, bude přejvapen tím, jak ta auta v komfortu umí totéž, a navíc jejich podvozky fungují i když se na ně tlačí. A to vše myslím v rámci třídy, samo že od eska nečekám projev hothatche. Tohle v kombinaci s diskutabilním zpracováním, mě vedlo k závěru, že to časté superlativní označování eska jako nejlepšího auta na světě, mi pro tuto generaci nesedí. ;-)
16. 12. 2013 16:27
Re: Král třídy
je pravda, že a8 ani bmw, ani lexem jsem prozatím nejel, v interieru je podle mě a8 na úrovni mb, bmw už je pozadu, faktem je, že nejlepší auto na světě asi není ;-)
16. 12. 2013 17:40
Re: Král třídy
Z luxusních jsem jezdil jenom eskem, takže tam srovnání nemám. Ale měl jsem poslední dobou možnost najezdit pár tisíc kilometrů jak v BMW 535d tak v pofaceliftovém Éčku 350CDI na airmatiku. A právě ten airmatik mi v pětce hodně chyběl. Auta od vyšší střední na mě působí spíše takovým uklidňujícím dojmem (nemám tendenci s nima nějak řezat okresky ale zato po dálnici rád jedu 200+). Přišlo mi tedy škola, že BMW má sice podvozek lepší, ale je to na úkor komfortu. A prý nemá bmw vzduch ani do sedmičky. U mercedesu stačilo airmatik přepnout na sport a dá se užít i na okreskách. Ale prostě mě k tomu tyhle větší auta nějak nelákají.
U céčka a trojky to teď jednoduché - kdo má sportovní ambice, vezme céčko se sportovním podvozkem nebo trojku, kdo chce pohodlí, připlatí si do céčka za airmatik.
16. 12. 2013 23:09
Re: Král třídy
Podle tvého vyhlaseni usuzuju, ze jsi eska videl přes okno a jako etalon beres vyhlaseni jednoho člověka... smutne
Avatar - Emel
16. 12. 2013 13:53
Re: Král třídy
Možná mezi fanoušky Mercedesu. Jestli se MB vyrovná 3er je spíš otázka vkusu než objektivního měření. A Audi... Audi je na tahu. A4 je nyní ten třetí (ovšem A5SB v mých očích drží krok bez problému).
Avatar - iudex
16. 12. 2013 13:58
Re: Král třídy
Tak nejak. Audi je síce služobne najstaršie, ale Sportback je stále jedno z najkrajších áut nielen v strednej triede, ale i medzi lifrbackmi bez ohľadu na triedu.
16. 12. 2013 13:22
České ceny
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
16. 12. 2013 13:23
MBC
je naprosto úžasný, MB přebírá otěže ve střední třídě...kostky jsou hozeny, a jediný kdo může rozhodit tandem D3, je Jaguar s přípravovaným baby jagem 2. generace
Rozbalit vlákno
7
16. 12. 2013 13:46
Re: MBC
Jaguar opravdu neni nekdo kdo by "rozhazoval" jakysi tandem, protoze s jeho prodejema je minoritnim hracem pro par extremistu. Konkurenti pro Ccko budou stale stejni tedy trojkovy baworak a samozrejme pripravovana nova Audi A4.
Avatar - Hammunasakra
16. 12. 2013 13:54
Re: MBC
Takže odle tvý logiky bysme tohle hodně povedený C vůbec neměli chválit, kdy mělo třeba logo Jaguar? >:-[]
16. 12. 2013 13:57
Re: MBC
Ja nemluvim o aute, ja mluvim o pozici na trhu. Jaguar proste neni realny konkurent pro D3, to nema nic spolecneho s tim jake auto v tomto segmentu privede na trh.
Avatar - Hammunasakra
16. 12. 2013 15:00
Re: MBC
Já to chápu, jen se radši bavim vo autech než vo ekonomice autoprůmyslu ;-)
Avatar - Magister
16. 12. 2013 14:14
Re: MBC
Nové C vypadá hodně dobře. Interiér paráda. Z venku se pořád nemůžu rozhodnout, které provedení je nejpeknější, jestli klasika nebo sportovní.... vybere si asi každý...
16. 12. 2013 17:41
Re: MBC
Jednoznačně hvězdu na kapotě, je přes ni pěkný pohled na silnici. Jsem rád že ji zanechali a vyřešili současný problém na W204 - když chci distronic, nemůžu mít hvězdu.
16. 12. 2013 13:33
Spotřeba
Jsem jediný, komu připadá deklarovaná spotřeba úplně mimo? Za 5l/100km s benzínem?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - PERNO
16. 12. 2013 13:45
Re: Spotřeba
vždy si treba pripočítať 20/25% a máš realitu :-)
16. 12. 2013 15:38
Re: Spotřeba
To mi připomíná Top Gear, myslím první sezónu toho nového (2003?). Stěžovali si tam, jak nedosahují udávaných spotřeb, a Jeremy prohlásil, že se dívá místo na kombinovanou na spotřebu ve městě. A že to tak nějak odpovídá. :-)
Avatar - iudex
16. 12. 2013 15:40
Re: Spotřeba
Momentálne aj mne. >:D
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 17:41
Re: Spotřeba
...už není 7,29? >:D ;-)
Avatar - KANKUNEN
16. 12. 2013 13:44
Až na ten provizorně přidělaný tablet
vše ok.
Rozbalit vlákno
8
16. 12. 2013 13:47
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
Jo ten tablet je fakt priserny, jel jsem v Mercedesu CLA, ktery uz to takhle ma a i nazivo to vypada stejne hrozne jako na fotkach.
16. 12. 2013 14:30
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
jde to sundat a vzit si to s sebou?
16. 12. 2013 15:21
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
Jo.
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2013 14:51
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
nesedia mi predne ani zadne svetla, je to akesi prezvejkane az moc zaoblene :-(

s tym tabletom suhlas, raz od toho mercedes upusti a prizna si ze to nebol spravny tah
16. 12. 2013 14:58
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
"...nesedia mi predne ani zadne svetla, je to akesi prezvejkane az moc zaoblene...." Je celkem jasné, že ti aktuální evropský designový směr nesedí (přidej si klidně Renault i s tím tabletem). Jsme však v Evropě a ne každý bude dělat výrobně jednoduchá hranaté plechy, co teď letí v Číně. :-) A pokud jde o tvé prognózy, tak ve Stuttgartu budou s céčkem asi hodně spokojeni.
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 17:43
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
...hlavně tebe to trápit vůbec nemusí ;-)
Avatar - M1chal
16. 12. 2013 15:49
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
jojo to je hnus 8-s
Avatar - eliot
16. 12. 2013 17:58
Re: Až na ten provizorně přidělaný tablet
Avatar - strýček BOB
16. 12. 2013 13:49
Interiér...
Ten béžový interiér s překližkou a analogovými hodinami je dokonalý. Módu velkých umaštěných displejů nikdy nepochopím. Řešení umístění šmatloidu u Mercedesu je doslova na prá facek ;-\
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2013 13:53
Pěkně
Exteriér za 1, obzvlášť s AMG paketem vypadá výborně. Interiér působí hodně luxusně, jakoby patřil minimálně o třídu výš, jediný výtka z mojí strany je k tomu hroznýmu displeji, ten měl být vyřešený nějak normálně. A ještě mě pobavila ta palivová nádrž, 41 litrů, to je snad vtip 8-s
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
16. 12. 2013 13:54
Re: Pěkně
41 je srandovní, ale můžeš si koupit 68 a to už je ok. Octavia má 50 bez možnosti zvětšení :-(
16. 12. 2013 14:02
Re: Pěkně
Jasně, větší nádrž lze dokoupit, to je v pořádku, ale pokud je základ 41 litrů, tak to znamená, že si jí bude muset dokoupit skoro každý, a to asi není úplně dobře. Vím, že za větší nádrž se dá připlatit u větších Mercedesů i u Audi, ale vždycky je i menší nádrž alespoň tak velká, aby třeba slabší verze měli slušný dojezd.
16. 12. 2013 15:24
Re: Pěkně
Nejsem si jistej, ale těch 41l je jen pro hybrid, ne?
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 17:44
Re: Pěkně
...jo, když spojíš haďulu z ostřikovače s benálem.... ;-)
16. 12. 2013 17:46
Re: Pěkně
Jojo, řešili jsme to nedávno v rodině do éčka, v základu tuším 65 litrů a za směšných cca 3000Kč (oproti ceně auta) navýšení na 80.

A dívám se do ceníku céčka - strana 20. Nádrž 66 litrů je v základě pro všechny tři motory, které teď budou na trhu.
16. 12. 2013 14:47
Re: Pěkně
Zajímalo by mě, kolik procent zákazníků si nechá tu 41 litrovou... Odhaduji tak 1% a to jenom proto, že na to zapomněli... Dle mně jen ústupek nižší papírové pohotovostní hmotnosti. 30 kg z těch 100kg ušetřili jenom tady... :-)

Ale nejspíš tato informace platí jen pro hybrid...
16. 12. 2013 15:30
Re: Pěkně
V ČR standart 66 litrů+nafta 25 litrů AdBlue.
Avatar - iudex
16. 12. 2013 13:55
Re: Pěkně
Možno to je odpoveď na otázku, prečo sa v prémiovej strednej predáva 90% dízlov. >:D
Btw. ja mám v rovnakej triede 70l, čo umožňuje o "trošku" lepší dojazd. :-)
16. 12. 2013 14:00
Re: Pěkně
V ceníku je u všech motorizací standartně 66 litrová nádrž.
16. 12. 2013 15:27
Re: Pěkně
Také si myslím, 41l by byl úlet... S většinou motorizací by byl dojezd pod 500 km...
16. 12. 2013 15:50
Re: Pěkně
tady to vypadá oficiálně, to samý je i na německých stránkách [odkaz]
16. 12. 2013 17:49
Re: Pěkně
To bude chyba. Koukni do PDF ceníku. Tam je že zvětšená je standardem bez příplatku.
Avatar - Johny.Rico
16. 12. 2013 14:43
Jedno S piccolo bych prosil...
... Si si, tady je :yes:
Rozbalit vlákno
13
16. 12. 2013 15:02
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
Když tak Ristretto.Piccolo je českej výraz,kterej je chybný. :-!
Avatar - iudex
16. 12. 2013 15:04
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
Vidím, že white label svoju osvetu šíri pomerne úspešne. :-)
16. 12. 2013 15:11
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
To bylo na mě nebo na kolegu nahoře ?
Avatar - iudex
16. 12. 2013 15:36
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
Na Teba, je vidieť, že už si riešil otázku kávového pojmoslovia: espresso/ristretto vs. piccolo. WL je známy propagátor správneho používania pojmov z gastronómie. ;-)
16. 12. 2013 15:39
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
V kávě se vyznám i bez white labela. ;-)
Avatar - Dinar
16. 12. 2013 16:03
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
Zažil jsem žertovnou příhodu, kdy na svahu v Dolomitech vběhl do baru Čech a volal na barmana, "uno ri***tto!" a děsně se divil, proč na něho obsluha nechápavě civí, i když to několikrát důrazně zopakoval. >:D ;-)
Avatar - iudex
16. 12. 2013 16:39
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
>:D Chlapík bol iste veľký suvenír. :-)
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 17:46
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
...myslíš suterén?
16. 12. 2013 17:14
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
A zahráli mu ho?
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 17:45
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
.... :-DDDDDDDDDDD to bych odpadl...
Avatar - Johny.Rico
16. 12. 2013 16:57
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
Někde jsem to viděl napsáno, piccolo je přece "už ta správná defaultní dávka," souhlasím, ale uznej, co je tady zažito? :-) Btw: Kávu vůbec nepiji, tak se omlouvám profesionálům.
Avatar - KANKUNEN
16. 12. 2013 17:24
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
Pojem pikolo je nutné znát, jinak dostaneš kafe v kýblu.
16. 12. 2013 17:33
Re: Jedno S piccolo bych prosil...
Pokud je to u nás,tak by si chybu měli v nápojáku opravit.Pokud to tam mají,tak to svědčí o kavárně...
16. 12. 2013 15:07
Jde to...
Tak časem si určitě zvyknu, stejně jako jsem si časem zvyknul na třídu S. Bylo by ale hrubě nezodpovědné jakkoli vůz hodnotit, když neznáme cenu, technické údaje ani nárazové testy.
Rozbalit vlákno
7
16. 12. 2013 15:12
Re: Jde to...
České ceny jsem dal v diskuzi nahoře.
16. 12. 2013 15:22
Re: Jde to...
Promiň, ještě jsem diskusi nepročetl. A co se týče technických údajů, ty už jsou tu také, to jen redakce to udělala poněkud zmatečně. Už čekám jen na nárazové testy, pak už nic nebrání porovnání s konkurencí.
16. 12. 2013 15:20
Re: Jde to...
zvykneš si na "esko"? sem nám všem udělalo líp ;-)
Avatar - iudex
16. 12. 2013 15:38
Re: Jde to...
To vieš, náš študent gymnázia najskôr kupuje nejaké to Sko a potom v garáži dlho pozerá, premýšľa, až si nakoniec zvykne. >:-[]
16. 12. 2013 16:21
Re: Jde to...
Nemám třídu S, ale už jsem ji několikrát viděl na ulici a na živo vypadá líp než na fotkách.
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 17:47
Re: Jde to...
...s. tím souhlas... stejně jako fl E-classe....
Avatar - rohYpnol
16. 12. 2013 18:27
Esteticky dokonalé
Dokonalé. Dokonalé deja vu. Zmenšenina S-klády, zato se vší parádou. Esteticky čisté linie jsou v přímém kontrastu s přístupem v Mnichově, a to je dobře.

Trojcípá hvězda svítí mnohem jasněji než mnichovská modrobílá vrtule, estetický souboj vyznívá jednoznačně, tedy pro mě. Bohužel mám tak nějak nepříjemný pocit, že technika bude mít také jasného vítěze... Ale nechme se překvapit.

Za vzhled však zaslouží Céčko absolutorium :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2013 18:29
CELEBRITA-KLASSE
No a je to tady: Stuttgartská prémiová pravda a láska opět zvítězila nad diskusní lowendovou lží a nenávistí. Normálně to vydejchej, a skutečnost, že bys ze všeho nejraději dnes vyhodil do povětří svojí garáž i se zapáchajícím obsahem, přejdi s dokonale hraným stoickým klidem garážového rentiéra.

Tak jak?
- karoserie bez kazu, dokonalý mix potence, luxusu a stylu :yes:
- i lehkonohý kovboj mírně povytáhne obočí nad velikostí nádrže - prémiová nádrž, to tu snad zatím ještě nebylo :yes:
- snížená hmotnost :yes:
- kabina k zulíbání, a to doslova :yes:
- televize... no nejde jinak, padni komu padni - :no:
- rozvor - :yes:
- vzduch - :yes:
- C400 - :yes:
- 4Matic - :yes:
- cena - :yes:

Verdikt: Devět z deseti možných.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 19:55
Re: CELEBRITA-KLASSE
...za televizi bych sundal jen půl palce... vždyť je to ideální akutní stolek pod vlašák... ;-) ....btw. prémiová nádrž >:D ;-) :yes:
16. 12. 2013 20:17
Re: CELEBRITA-KLASSE
citát z článku " celkově auto i díky dalšímu odlehčování zhublo 100 kg. Snížení hmotnosti vede u nové generace ke zlepšení spotřeby paliva až o 20 % bez jakýchkoliv ústupků v jízdních výkonech.".
Podľa tej vety je mi ľúto, že neznížili hmotnosť ešte o ďalších 400 kg, to by potom bez akýchkoľvek ústupkov v jazdných výkonoch jazdilo so spotrebou zníženou o 100% >:-[] .
S hodnotením sa nedá nesúhlasiť, ale tie kruhové výduchy ventilácie sú podľa mňa rovnako "krásne" ako ten tablet. Z tých ušetrených 100 kíl mám trochu obavu... Dúfam, že E čko pôjde dizajnom karosérie podobným smerom, faceliftom sa do môjho vkusu netrafili...
Avatar - Aladeen
16. 12. 2013 18:31
Interiér
No ,už vidím ako mi ten obludný stredový panel obmedzuje pravú nohu :no:
Som zvedaví aké zvuky bude vydávať ten Pattexom prilepený displej pri prevádzke na našich cestách .
Pre mňa je interiér sklamaním :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2013 19:31
Re: Interiér
suhlasim, ten displej bude prva vec co na tom aute "odleti" a nepochybne aj pri setrnom zaobchazani nebude mat velku zivotnost , stredovy tunel je siroky ako v hummeri ale mozno ze sa skor ako hummerom inspirovali konkurencnym baworakom ktory je v sirke stredovych tunelov rekorderom v risi aut,

z bocneho profilu perfektne vynikne extremny razvor a kratucky "zadok" - posobi to ako taky jazvecik, dlhe predlhe auto a zadok sedanu kratsi ako vo fabii sedan

predne svetla akoby okopcene z S-ka, zadne tiez , dokonca v tomto Cecku vidim aj maybacha svojim tiahlym tvarom zadku a strechy mi ho dokonale pripomina a povedzme si pravdu - maybach uspesny moc nebol a dizajn mu nesadol, toto Cecko je ok, urcite uspesne bude to nepochybujem ale dizajn prednych svetiel mi nesedi, nesedi mi ani tvar zadnych svetiel a predlhocizny razvor neproporcionalne vsadeny medzi kratke previsy , z bocneho profilu je vidiet tie zvlastne proporcie a nepomer kratkeho zadku k razvoru a celemu autu.

nepochybne uspech to auto bude mat obrovsky, bude to pecka v triede, o tom bez debaty, ale bohuzial z mojho pohladu sa tam uz straca akasi mercedesovska aura ktora bola v predoslych Ceckach, toto nove C mi pride skor uz len ako nejaka zmensenina Ska , neposobi tak "tvrdo" "osobito" a "chlapsky" ako predosly model,

z mojho pohladu je nove C tiez sklamanim, uz Sko ma sklamalo exterierom a Cecko je vlastne len jeho zmensenina takze je to podobne
Avatar - Kolouš
16. 12. 2013 21:38
Re: Interiér
Proboha Toppere, Ty jeden matláku.
Proč by měl displej uletet???
Žena má dva roky Béčko a pokud bych si mohl dovolit tvrdit, že z toho auta někdy něco upadne, tak ten displej rozhodně první na řadě nebude. Každej tady pindá o tom jak to bude rachtat, vrzat, padat... Kolik z Vás to viděla v reálu? Kolik z Vás s tim jelo? Já zapoměl, Všichni (jsem na net diskuzi...), chápu.
Neříkám, že jsem fanouškem vypíčenýho "tabletu", ale pokud chcete kritizovat designovou stránku, tak u ní zůstaňte a nepouštějte se do hlubších prognóz životnosti něčeho co znáte jen z obrazovky
16. 12. 2013 18:33
Noční videní
Má ho nové Cečko? :-!
Rozbalit vlákno
2
17. 12. 2013 11:55
Re: Noční videní
:-( snád GLK
16. 12. 2013 18:39
Pěkné, ale až na ten asiatský zadek
Nové Céčko se mi líbí, ovšem až na zadní partie - jsou takové moc "rozměklé" a příliš klesající... Design je evidentně laděný podle asijského (čínského) vkusu a to je u německé automobilky smutné zjiětění :'-( :no: Hranatější ***ka s horizontálně orientovanými zadními svítilnami (část na blatnících, část na víku) by tomu autu podle mého názoru slušela mnohem lépe...
Rozbalit vlákno
2
16. 12. 2013 18:52
Re: Pěkné, ale až na ten asiatský zadek
Proboha, podle čeho soudíš, že je Céčko dle čínského stylu. V Číně se nejvíc prodávají VW. To je design pro Čínu, tak do toho netahej Mercedes.
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2013 19:55
Re: Pěkné, ale až na ten asiatský zadek
Ano, v zádi také vidím největší slabinu. Jinak by to víceméně šlo...Mimochodem, minule jsem (zejména Audi pravidelně zmiňující experty) upozornil, že je to eSko jako přes kopírák a bylo mi vyčiněno, že hodnotím neoficiální snímky...Že by oficiální můj názor změnily, říct nemohu. :-)
Avatar - petrumr
16. 12. 2013 19:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
16. 12. 2013 23:19
Re: rozvor
Tím chceš jako říct, že by i řada C měla přejít na přední pohon?!! To raději nevyslovuj ani jako blbý vtip! 8-s :no: :no: :no:
17. 12. 2013 04:52
Re: rozvor
Kam ty na svoje moudra chodíš?
Avatar - Johny.Rico
17. 12. 2013 11:14
Re: rozvor
Občas taky koukám...
17. 12. 2013 15:01
Re: rozvor
On je generuje.
Ale nechtěj vědět čím...