Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prohlédněte si detailně nový Mercedes-Benz G. Známe i podrobné informace o nové generaci legendy

Krátce před premiérou automobilka odhaluje fotografie zamaskovaných prototypů a detailní informace o novém géčku.
Zpět na článek
4. 1. 2018 10:31
4. 1. 2018 11:10
4. 1. 2018 11:22
4. 1. 2018 11:28
4. 1. 2018 12:47
4. 1. 2018 15:38
4. 1. 2018 15:34
4. 1. 2018 20:59
4. 1. 2018 11:18
4. 1. 2018 11:46
4. 1. 2018 13:34
4. 1. 2018 13:41
5. 1. 2018 11:54
4. 1. 2018 11:12
4. 1. 2018 11:59
4. 1. 2018 13:37
4. 1. 2018 13:49
4. 1. 2018 14:34
4. 1. 2018 14:39
4. 1. 2018 15:22
4. 1. 2018 16:50
4. 1. 2018 15:24
4. 1. 2018 16:48
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2018 10:31
Aspoň
někde zůstane klasika klasikou...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
4. 1. 2018 11:10
Re: Aspoň
Až na ten interiér... tam si nejsem úplně jistý, to stříbrné cosi na středovém panelu mi přijde trošku přes čáru.
Avatar - iudex
4. 1. 2018 11:22
Re: Aspoň
Z tých prvých obrázkov sa zdá, že budú dve verzie prístrojovky: prvá s klasickými budíkmi: [odkaz] a druhá s displejom: [odkaz]
Klasické budíky sa lepšie hodia k charakteru off-roadu, displej zase lepšie ladí s vedľajším displajom infotainmentu. Mňa viac rušia tie výduchy ventilácie á la Jeep a to množstvo striebrenky okolo (ale možno to bude echt hliník). Ako obvykle načančaná promo fotky sú fajn, uvidí sa až naživo, ako to bude pôsobiť.
Avatar - Emel
4. 1. 2018 11:28
Re: Aspoň
Klasické budíky tam jsou stejně zakomponované tak, že je to skoro jedno... spíš mi přijde to usazení klasiky do velké placky displeje trošku umělé, že udělali verzi s displejem a pak to tam nějak dobastlili.
[odkaz]

O tom stříbrném dílu jsem právě mluvil :-)
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2018 12:47
Re: Aspoň
Interiér až tolik neřeším, ačkoli skleník na palubce je pro mě vyloženě odpudivý. Spíš ta technika a vzhled...
4. 1. 2018 15:38
Re: Aspoň
Naopak, interier resim. Zajima me vice nez exterier, cas travim v aute a ne koukanim z okna na auto ;-) i kdyz na Gcku celkove toho moc hezkyho na divani neni, at uz z venku nebo zevnitr. Design nejde oznacit slovem hezky celkove ani pri velke snaze-ale o tom G klasse neni
4. 1. 2018 15:34
Re: Aspoň
Zato ja si tim interierem jisty jsem-je to opravdu nehezke a nevkusne. Pusobi jako nepovedeny korejsky plastovy levny zmetek, i kdyz jiste to je o necem jinem. Celkove ten design zavani mirne Asii...
Jinak ale dobry :yes:
4. 1. 2018 20:59
Re: Aspoň
Ten interier vypada nahodou dobre. Konecne na urovni. Ta plastova prehlidka z minule dekady, ktera je v Gcku nynni je opravdu nedustojna auta za takove penize.
4. 1. 2018 11:18
Re: Aspoň
Dávám tomu 75% chybí přední tuhá náprava jinak OK. Nyní nám v portfoliu nejtvrdších zůstal jen Jeep Wrangler a GAZ Hunter ostatní už o přední tuhou nápravu přišli.
Avatar - nathan
4. 1. 2018 11:46
Re: Aspoň
Máš pravdu. A UAZ Hunter je pecka. V ČR se dá koupit nový v benzínu za 480 tis, v LPG za 510 tis. a v naftě za 550 tis.
Avatar - hacek
4. 1. 2018 13:34
Re: Aspoň
Novy wrangler je hodne povedeny jedine co mi tam chybi jsou predni parkovaci senzory
4. 1. 2018 13:41
Re: Aspoň
No jo, na předek se dá pevnostní nárazník s navijákem a v rámci této přestavby se tam šupnou čidla i na předek.
5. 1. 2018 11:54
Re: Aspoň
Ještě Jimny, byť je trošku menší.
4. 1. 2018 11:12
BOMBA
Když Mercedes oznámil novou generaci, tak jsem měl trochu obavy, že z Géčka udělají další metrosexuální SUV, kterých je na trhu milion, ale tohle je prostě pecka. Auto pořád stejný, jenom dotažené absolutně k dokonalosti.
Rozbalit vlákno
9
4. 1. 2018 11:59
Re: BOMBA
Tak, tak, vypadá to parádně! Kéž by stejnou cestou šel i nový Defík! :-O
4. 1. 2018 13:37
Re: BOMBA
Testovací Mula už jezdí a Def bude mít kompletně nezávislé zavěšení jak v předu tak vzadu.
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2018 13:49
Re: BOMBA
Takže v terénních schopnostech jde na polovinu.
4. 1. 2018 14:34
Re: BOMBA
No je to celkem jasné. Dostane se někam na úroveň Discovery 4, Tuareg Terrain Tech, Jeep Grand Cherokee Trackhawk nebo Toyota Land Cruiser.
Tedy mezi zvučná jména, ale legenda své třídy už to nebude.
Avatar - Kolouš
4. 1. 2018 14:39
Re: BOMBA
terenni schopnosti a prostupnost terenem neni v primem protikladu s pouzitim nezavisleho zaveseni. Pokud je auto na vzduchu a je moznost ho "nafouknout", prostupnost je naopak lepsi nez u tuhych naprav (osobne vyzkouseno na ML vs G). Druhou veci je ovsem zivotnost. S nafouknutym podvozkem to date chvili, pak se vzduch ohreje a auto jde dolu, zatimco pevna naprava to da znovu a znovu a znovu... O robustnosti reseni nemluve...
4. 1. 2018 15:22
Re: BOMBA
No moc s tímto tvrzením nesouhlasím. Schopnosti křížení nezávislého zavěšení, no řekněme si to upřímně je mizivá k pohybu vpřed při dvou kolech ve vzduchu je třeba v lepším případě nápravovou uzávěrou nebo její simulací pomocí TC. Přifouknití vzduchového podvozku je super, ale díky vyššímu tlaku v měších auto ztuhne a není komfortní. Vzduch na podvozku funguje tak do 100t km následně potřebuje repas celého systému, měchy, ventil blok, kompresor případně uhnité snímače výšky. Další věc složitost nezávislé nápravy s hromadou ramen a táhel které se časem opotřebí. Prostě už to nebude auto které může denně pracovat v lese.
Avatar - Kolouš
4. 1. 2018 16:50
Re: BOMBA
ty taky. přečti si ještě jednou co jsem napsal. Nic tím, co jsi napsal ty, nepopírám...
Proboha. Na co ty potřebuješ odstavec já vměstnal do dvou posledních vět.
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2018 15:24
Re: BOMBA
Jenže to je právě ono - prostupnost není jen v tom "projet ukázkově sem a tam", ale vydržet to dělat i delší dobu. To odlišuje skutečné offroady od imitací v podobě SUV. A hlavně - podvozek s tuhými nápravami jde upravit pro ještě lepší průchodnost, což nezávislé zavěšení neumožňuje tak snadno.
Avatar - Kolouš
4. 1. 2018 16:48
Re: BOMBA
přečti si poslední 2 věty z mého příspěvku, nebo si poskoč...
4. 1. 2018 14:59
neco pro rusy
Zase neco pro ruske milionare :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2018 00:36
Nezávislé zavěšení vs tuhá náprava
Dokázal by mi někdo říct, v čem je z hlediska jízdy v terénu rozdíl mezi oběma variantami? Spolehlivost a robustnost bych nechal pro jednou stranou, zajímal by mě rozdíl při jízdě v terénu. třeba Tatra nedá na svoje zavěšení dopustit, Hummer měl taky pokud vím nezávislé zavěšení, ale většina upravených offroadů co jsem viděl používaly pevný nápravy...
Rozbalit vlákno
2
5. 1. 2018 06:58
Re: Nezávislé zavěšení vs tuhá náprava
Z principu lepší křížení. Což je jaksi v terénu věc dost základní a skoro nejdůležitější. Z fotek nového géčka se bohužel zdá, že to konstruktéři příliš nezvládli a na opravdové terénní auto je křížení špatné (tj. některé kolo zůstává viset ve vzduchu).
Na druhou stranu, s přední tuhou nápravou, budou jízdní vlastnosti na asfaltu vždy na houby. Takže tohle je takový kompromis. Stejné řešení používá třeba i současný Land Cruiser 200 (i minulý LC 100). Jen to křížení je tam lepší.
5. 1. 2018 18:54
Re: Nezávislé zavěšení vs tuhá náprava
Moc nerozumím tomu křížení. Pokud bude mít auto tuhou nápravu a zdvih zavěšení řekneme 20 cm, a druhé s nezávislým zavěšením stejný zdvih, v čem bude rozdíl?