Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes-Benz třídy S prozatím jako umění

Mercedes-Benz nás chce navnadit na příští generaci luxusní třídy S. Zatím se s ní chlubí v umělecké podobě.
Zpět na článek
8. 9. 2012 09:57
8. 9. 2012 15:47
8. 9. 2012 16:18
8. 9. 2012 18:07
8. 9. 2012 18:11
8. 9. 2012 20:21
8. 9. 2012 20:39
9. 9. 2012 16:22
10. 9. 2012 04:13
8. 9. 2012 20:26
8. 9. 2012 20:19
8. 9. 2012 20:34
9. 9. 2012 08:17
9. 9. 2012 15:15
9. 9. 2012 12:20
9. 9. 2012 15:19
9. 9. 2012 17:59
10. 9. 2012 04:25
10. 9. 2012 11:50
10. 9. 2012 21:37
11. 9. 2012 00:52
11. 9. 2012 14:55
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2012 09:57
nove S-ko
bude opat najlepsie a najkrajsie auto luxusnej triedy o tom nikto nepochybuje :yes: kedze este aj terajsie S-ko je stale najlepsie a najkrajsie :yes:

nove S-ko uz bude tam kde sa ini ani s bozou pomocou nedostanu :yes:
Rozbalit vlákno
23
Avatar - positivemind
8. 9. 2012 12:19
Re: nove S-ko
No doufejme, že kvalita a design interiéru bude o dost dál než třeba u třídy E, kde Mercedesu opravdu neuvěřitelně ujel vlak. I když je zpracování OK, ten design a pocit uvnitř patří autu střední až nižší střední třídy.
Avatar - VL4D
8. 9. 2012 15:47
Re: nove S-ko
Topper, je zaujímavé, ako ''predpovedáš'' budúcnosť...

K veci - MB S najkrajší? To povedal KTO? Urobme to tak - Aby si ukázal, či máš nejakú úroveň, budeš tu diskutovať aj ďalej a ''nezdrhneš'' po jednom príspevku ako (skoro) vždy!

A ja teraz tvrdím, že najkrajším autom je - (napríklad) Porsche Panamera! Dokáž mi, že sa mýlim, ak je to tak! Je mi jedno, aj keď tu každý napíše, že S-ko je krajšie! Ja hovorím, že krajšia je Panamera! (Alebo pochopíš, že je to subjektívne?)

Ďalej, S-ko je najlepšie? Prečo? Normálne sa pýtam, že prečo? Kvôli tej ''páke'' za volantom? Alebo kvôli tomu, že je to Mercedes a myslíš si, že Mercedes je jediná luxusná značka? Ja tvrdím, že najlepšie auto je BMW X5 3.0d ! (aj keď ja do auta skôr benzín, ale budiž...). A teraz chcem vidieť tvoje argumenty, prečo je to S-ko lepšie a V ČOM? (Alebo, keď sa vrátiš zo školy, si sadneš a ak ti to dobre páli, tak pochopíš, že ide len o osobné priority!)...

''nove S-ko uz bude tam kde sa ini ani s bozou pomocou nedostanu'' - Tam, to je kde to tvoje TAM? Myslíš, že sa bude najlepšie predávať? No uvidíme... Možné to je, a je to tiež pravdepodobné, ale nejaké obrovské rozdiely v predaji medzi MB S, Audi A8, BMW 7 neboli, a podľa mňa ani nebudú...

A teraz som zvedavý, či mi seriózne odpovieš, alebo zdrhneš... Či založíš nové vlákno? Či začneš diskusiu pod novým článkom, a po prvom príspevku zdrhneš?
8. 9. 2012 16:18
Re: nove S-ko
Jemu jde přeci jen o to, aby k jakémukoliv plku mohl přidat pokud možno co největší počet oblíbených palců nahoru :yes: . To je všechno. Nic hlubšího nečekej. Takovej slovenskej Mr. Bean. :yes: >:D >:D :yes:
8. 9. 2012 17:23
Re: nove S-ko
[odkaz]

Zkus třeba tohle, mohlo by ti to pomoct pochopit. V každém případě, chtělo by to trochu míň nesnášenlivosti vůči ostatním, i kdyby se vyjadřovali sebe hloupěji. ;-\
Avatar - 4hill
8. 9. 2012 18:07
Re: nove S-ko
Tak konkrétně v tomhle příspěvku pár chyb je...To že S klasse nebylo první produkční auto s tříbodovým pasem ví snad každý.Takže jako argument,nevím..
Avatar - pratel
8. 9. 2012 18:11
Re: nove S-ko
Nech alebo aj ať si kazdy mele co chce, jedno je nepopieratelne. Mercedes S class vzdy bol, je a najskor aj bude ideovy a technologicky lider najvyssej automobilovej triedy.

Ostatni len nasleduju, vynimocne dobiehaju.
Avatar - Norge
8. 9. 2012 20:21
Re: nove S-ko
.. o cias W116 (resp.108) ubeho uz vela casu, ..a S klasse bola a je leader v tomto segmente.

Na fotkach je krasne vidiet, ta vlna z prednej casti k zadnej, ktoru nadherne a jemne zapustili do dlhej linie karoserie, ..inak nepochybne pojde o design-ovo cistu vec :yes: , ktora lahodi zmyslom a jasnym sposobom deklaruje, s kym mame tu cest . Velmi sa mi paci, ako keby odkaz cias minulich ...
Chapem ale, ze nie kazdy to to vidi, ..tu sa nepocuva komercia, tu Vam hladi dusu vyssia estetika, ..napr.Vivaldi ? ;-)
Avatar - VL4D
8. 9. 2012 20:39
Re: nove S-ko
Norge, ty to tu riešiš ako nejaký dizajnový skvost >:D

Nič v zlom, ale toto je len Mercedes...

Áut, o ktorých sa dá ''básniť'' je v dnešnej dobe veľmi málo. Napríklad superšporty - Lambo, Ferrari - tam je ten dizajn úchvatný, ale nejaký Mercedes? Za chvíľu budú všade, a bude po exkluzivite...
Avatar - Norge
9. 9. 2012 16:22
Re: nove S-ko
.. nie je mi jasne, preco tu k*urvis vlakno, ..toto mala by diskusia o clanku a nie o tvojich mindrakoch a komplexoch s Mr,Topper-a, kapis cvoku ! ,,ak mas problem, vyhladaj pomoc, ale neliec si to tu ..toto je komercny autoserver, ak si budem chciet s tebou pokecat o X5 ..vyhladam si o nej clanok, a usetri ma pls, tvojich zdovodneni... Absolutne nemam chut ti nieco dokazovat ...

K S-klasse, ..prosim ta, kde si prisiel na to, ze S-klasse, zvlast to pripravovane nebude moc ponuknut podobne hodnoty ako RR ?! ..ja tak tiez uznavam RR, a uz som mal aj tu cest par krat v Kempiski a na zraze veneranov ..ale je rozdiel pouzivat kazdodenne pre TOP managment , top klientelu pre hotely, financinikov, atd ..RR a S-klasse, je to trochu nieco ine ..tak tu prosim ta nemistifikuj !
S-klasse je viac ako iba MB, ..ale zrovna tebe, ako sa zda to asi nebude nic platne vysvetlovat.
Avatar - VL4D
10. 9. 2012 04:13
Re: nove S-ko
Sa ukľudni! >:D

Problém nemám. Mindráky nemám. OK cvoku?

Napísal som príspevok topperovi a čakal som, že aspoň RAZ si bude stáť za svojim. To, že tu začína taká diskusia, to som ani veľmi nechcel, ale odpovedám ako normálny človek.

''je rozdiel pouzivat kazdodenne pre TOP managment , top klientelu pre hotely, financinikov, atd ..RR a S-klasse, je to trochu nieco ine ..'' S týmto súhlasím, inak nie.

Inak čo sa týka komfortu - najlepší komfort som zažil v aute značky LEXUS, ak ti ide o ten maximálny komfort. Viezol som sa aj v S-ku (W140, predposledná aj súčasná generácia), aj v Lexus-e GS (2. a 3. generácia). Je zaujímavé, že GS 2.generácie mi pripadal trocha komfortnejší, než ''motýlik'' a 3.generácia bola asi rovnako komfortná ako súčasné S-ko. Neviezol som sa v LS! A tiež v Rollse alebo Bentley, takže to už neposúdim. Inak je to už dosť nepríjemny komfort ak rozumieš >:D

Riešime tu naše dojmy, nie fakty! Chápeš?

Ale fakt je, že S-ko je taký MB ako je A8 Audi a 7 BMW, či LS Lexus. Je to sedan luxusnej triedy a všetky MB od A po Z (teda - po S!) sú rovnaké Mercedesy až na rozdiely v triedach.
Avatar - VL4D
8. 9. 2012 20:26
Re: nove S-ko
Pre teba možno áno... Ja nechcem žiaden Mercedes kvôli image, aj keď nepopieram, že sú to prestížne a kvalitné autá.

Topper hovorí, že je to najkrajšie a najlepšie auto... Pýtam sa ho prečo - chcem vidieť čo mi odpovie. Ja hovorím, že najkrajšia je Panamera a najlepšie je BMW X5 s 3-litrovým dieselom! Ak si topper myslí, že je to objektívne, tak nech mi dokáže, že MB je krajší než Porsche Panamera, a lepší než BMW X5 3.0d! Podľa mňa je to subjektívne, preto si myslím, že jeho ''najkrajší a najlepší'' Mercedes, ktorý podľa mňa nikdy nemal, sú len jeho kecy a ukážka osobných názorov, ktoré nám tu ''zvracia'' ako nejaký veľký znalec...
Avatar - VL4D
8. 9. 2012 20:19
Re: nove S-ko
Já nejsem nesnášenlivý, ale chci aby to taky argumentoval, když se už vyjadřuje takhle...

V každém případě, otázka designu - to je subjektivní... A nejlepší auto? Když chce někdo SUV, nákupní tašku nebo velkej hatchback - pro něho je S nesmysl... Takže je to taky subjektivní! Já napsal příspěvek kvůli tomu, že tohle není první případ, kdy topper mele o tom, jaký je Mercedes ''král'' a taky jeho lásku k Hyundai/Kia není třeba připomínat...
Avatar - VL4D
8. 9. 2012 20:34
Re: nove S-ko
I když topper napsal, že MB S je nejkrásnější a nejlepší auto luxusní třídy, ale budiž...

Já říkam Panamera a X5 (i když SUV, ale to je jedno...)... Tak ať to objektivně argumentuje >:-[]
9. 9. 2012 08:17
Re: nove S-ko
Ale no tak.. Proc tak agresivne? On napsal jen svuj nazor ;-) asi to tak citi. A nema potrebu to nejak obhajovat :-)
Mne se libi novy RR a je pro mne nejhezci a nejlepsi ve tride a kdyz to sem napisi,tak mne budes take napadat? :-)
Avatar - VL4D
9. 9. 2012 15:15
Re: nove S-ko
Tady není nic agresivního! :-)

Samozřejmě, že máš pravdu - je to subjektivní!

Ale v každém případě, chci slyšet PROČ. A to jenom kvůli tomu, že mě to zajímá! Topper vždy zdrhne po jediném příspěvku, a dole je již bouřlivá diskuse s odpovědi na jeho příspěvek >:D Kdyby se někdo zeplat mě, proč si za tím stojím, tak nemám problém odpovědět.
9. 9. 2012 12:20
Re: nove S-ko
X5ka je posh virgl... auto, ktere psychicky prodlouzi jednu cast sveho majitele...ale jinak nema prinos. Top v nejluxusnejsi tride je RR - Phantom... :-)
Avatar - VL4D
9. 9. 2012 15:19
Re: nove S-ko
''X5ka je posh virgl... auto, ktere psychicky prodlouzi jednu cast sveho majitele...'' S tím nesouhlasím! Vše záleží od toho, jak to kdo bere! Někdo si léčí komplexy Octaviemi, někdo Suberby, mnozí Mercedesy, a taky X5... ale není to tak vždy! X5 je v první řadě luxusní SUV! ;-)

A mně je jedno kdo si co léčí. Ať si každý kupuje co chce - není to moje věc.

S tím Phantomem souhlasím, protože Maybach už šel do kytek. Ale tohle je zas trochu jiná třída, ve které nemá MB S co dělat ;-)
Avatar - pratel
9. 9. 2012 17:59
Re: nove S-ko
Je pravda, ze S class netvorilo doteraz priamu konkurenciu RR a Bentley, ako svojho casu kolos MB 600 (W100). Mercedesy S boli o triedu nizsie v luxusnej triede, oproti ultraluxusnej ako RR, Bentley a Maybach. Hoci prave posledne menovany z S triedy priamo vychadzal.

Prave teraz, po neuspechu Maybachu ma Mercedes v plane postavit verziu S-ka, ako priameho konkurenta pre Bentley a RR. Osobne ocakavam nieco ako do dnesnej doby reinkarnovany Wagen 100. Takze uvidime...
Avatar - VL4D
10. 9. 2012 04:25
Re: nove S-ko
Tak Rolls, Maybach - to je už úplne iná trieda, tak ako hovoríš.

Ja osobne si myslím, že je to zbytočné. Podľa mňa je luxusná trieda TOP a Rolls či Maybach sú len perličky na ukazovanie sa.

Vážne, Mercedes by mal zostať tam, kde je. V luxusnej triede sú si všetci rovní a tých rozdielov je ozajstné minimum :-) Keď si sa viezol v BMW 7, tak vieš že to nie je ten pravý zážitok s BMW, a rozdiel oproti S-ku je mizivý. Proste v luxusnej triede sa všetko robí na maximálny komfort a myslím si, že každý, kto tam má zastúpenie, to dokáže takto maximálne vyladiť.

Mercedes nebude konkurovať Rolls-Royce, to je iná káva ;-) Ale uznávam, že ticho, kľud a proste komfort, to žiadnemu S-ku nechýba. V každom prípade si ho nedokážem predstaviť ako kanditáta vo výbere spolu s napríklad - Phantomom. Proste S-ko už je v top triede a stúpať nemá kam.
Avatar - pratel
10. 9. 2012 11:50
Re: nove S-ko
No kolego, trochu ignorujes objektivne skutocnosti a takisto zamery Mercedesu... To, ze Mercedes S nema kam stupat a nemozu konkurovat Rollsu, to je len tvoj subjektivny nazor alebo prianie.

Ved trochu citaj a neignoruj historicke fakty. Plany konkurovat RR su spomenute napr. tu [odkaz]

No a co sa historie tyka, Mercedes zvykol priamo konkurovat RR a Bentley. Existovala kategoria tzv. Großer Mercedes, napr. predvojnovy Mercedes model 770 (W07, W150) alebo model 600 (W100) zo 60-tych rokov, ktore isli priamo proti britskej konkurencii. Mimochodom, co v tej dobe ponukalo BMW a Audi? S nastupom prvej oficialnej S Klasse v roku 1972 (W116) a neskorsimi generaciami (W126, W140...), zostupil sice Mercedes o stupienok nizsie, ale potencial tam stale bol v podobe specialnych predlzenych modelov Pullman. No a nedavnu konkurenciu tvoril Maybach, ale s tym Mercedes neuspel.

Takze staci len postudovat historiu a hned to uvidis v tom pravom svetle. Kazdopadne technologicky aj technicky ma samozrejme Mercedes na to, aby Britom, ale aj komukolvek inemu, mohol smelo konkurovat.
Avatar - Norge
10. 9. 2012 21:37
Re: nove S-ko
.. z bocnich proflov na photo nr.2 a 5. je jasne, ze ide o dve rozne varianty. Dovolim si napsat, ze i studia velkeho kabrioltu nieco napoveda.

Jednoznacny suhlas s tvojim textom Herr Pratel :yes:
Avatar - VL4D
11. 9. 2012 00:52
Re: nove S-ko
Tak ja sa o Mercedesy veľmi nezaujímam, takže sa tu nebudem naťahovať :-)

Ja si však myslím, že auto, ktoré by konkurovalo Rolls Royce, musí stáť oveľa viac, než S-ko. Veď sám určite vieš alebo tušíš, akí su niektorí ľudia - autá kupujú podľa ceny, a ak nestojí niekoľko miliónov, tak na to pozerajú ako na šmejd - nie je to veľmi dobré, ale často je to tak - proste Rolls a nič iného! Aj keď samozrejme väčšina majiteľov Rolls Royce má tiež veľa iných áut, skutočnou limuzínou je pre nich len Rolls Royce (nie Fluence >:D ).

Ty tu píšeš o historických modeloch, takže súhlas.

Ale, ako som povedal, to S-ko by muselo stáť oveľa viac, a potom, čo bude na samom vrchole pre tých, ktorí si zvykli, že tam je S-ko za tú cenu, za ktorú sa bežne sedany segmentu F predávajú? Aj keď - je možné, že ho tam prímu a bude to priamy konkurent. Ja by som si to predstavoval inak - S-ko ostane tam, kde je, a Rolls Royce vyrobí ''civilnejší'' model, ktorý by priamo konkuroval sedanom luxusnej triedy. Chápeš, mne je to jedno, pre mňa je S-ko, a vlastne všetky sedany luxusnej triedy - TOP, a mať teraz peniaze na Rolls Royce, tak by som si aj tak vybral niečo zo segmentu F. Lenže vieš, ako to je väčšinou s tými zákazníkmi.

Vlastne, Rolls Royce je atrakívny aj vďaka možnosti nakombinovať si auto podľa seba - rôzne doplnky a t.d. za patričnú cenu! >:D

Posledný odstavec - vlastne súhlas. Veď Rolls Royce naozaj nič prevratného oproti F segmentu ani neponúka, tu ide len o image, takže Mercedes má na to, aby smelo Britom konkuroval - technologicky aj technicky.
Avatar - pratel
11. 9. 2012 14:55
Re: nove S-ko
No ja to vidim celkom jednoducho. S klasse zostane tam kde je a Mercedes na zaklade S-ka odvodi nejaky superluxusny predlzeny model s uplne inou vizazou kvoli odliseniu. Nic nove pod slnkom. Aj RR Ghost je postaveny len na upravenej platforme BMW 7 a pouziva BMW motor.

Nejak podobne to bolo aj s Maybachom, ale to bol neuspech. Cenovka a luxus noveho Großer
Mercedesu bude samozrejme na urovni RR a spol.

Inak co sa tyka Rollsu, ten so svojim Ghostom trosku vykrocil smerom dolu k luxusnej triede.

No a pre odlahcenie, zabavne porovnanie klasickych rivalov svojej doby, kde dava Mercedes Rollsu na frak [odkaz]%2Fwatch%3Fv%…